От днес в центъра на София ще има две нови тапи заради строежа на метрото

От днес в центъра на София ще има две нови тапи заради строежа на метрото

© Център за градска мобилност



От днес се затварят изцяло участъци от бул. "Патриарх Евтимий" - между бул. "Васил Левски" и ул. "Хан Крум" (известно като кръстовището при Попа) и между бул. "Витоша" – ул. "Княз Борис Първи", съобщиха от общинското дружество Център за градска мобилност. Причината е строителството на третия лъч на метрото.



Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (70)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1421 Весело

    Неделя. Тапата в тунела под НДК посока "Попа" вече я има. 3 в 1 трудно се преживява, въпреки неприлично ранния час.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  2. 2 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2568 Неутрално

    стига ни занимавахте денонощно по всички медии само със София и тапите там ,ние не ходим в София ,щото сме от село и ни интересуват другите новини

  3. 3 Профил на axb34487785
    axb34487785
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#2] от "edin drug":
    При селяците новини няма,освен дето се оставяте да ви бият циганите и да ви мамят по телефона

  4. 4 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 3396 Весело

    До коментар [#1] от "ПАВЛА":

    Това е така винаги при смяна на пазачите в и около НДК.

    България без ДС - ченгета и Пълна Лустрация.
  5. 5 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2710 Любопитно

    Герберите чиято интелигетност винаги се надценява как ще решат проблема със задушаването от изгорели газове в тунела под НДК?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  6. 6 Профил на Tademan
    Tademan
    Рейтинг: 1128 Разстроено

    Също и от Цар Асен на Солунска, ама от къде до къде и за колко време? Като цяло ще си такова таковата... Но е по-добре, отколкото да пропадне пътя.

  7. 7 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 459 Весело

    До коментар [#5] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи": Не ползвате таратайката си и няма проблем. С велосипед и пеша се минава отгоре.

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  8. 8 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4435 Неутрално

    Абсолютно доказана некадърност и крадливост - суперскъпо и супербавно строителство. това трябваше да се направи през лятната ваканция когато София се изпразва.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  9. 9 Профил на ivenco
    ivenco
    Рейтинг: 579 Весело

    Иронията на ситуацията е.че 90 процента от хората,които страдат в момента от тапите едва ли ще се качат на метрото когато е готово.Пак ще си карат колите.

  10. 10 Профил на Tademan
    Tademan
    Рейтинг: 1128 Гневно

    Като се загледах - от Княз Борис 1-ви как ще се излиза на бул. Витоша(май ще е невъзможно)? Сигурен съм, è и адекватни знаци няма да сложат! Защо не са нарисували и посоките на Адриана Будевска, Здраве и Хан Пресиян "схеморисувачите" ? Пак недостиг на "наши" хора с поне малко логическа мисъл, а аз си мечтая някой да смята посока на пътникопотока на автомобилите... Поредно разочарование от недомислени изпълнения. Всеки да се спасява сам. Сиигурен съм, че в понеделник мазалото ще е жестоко, а във вторник ще има недостиг на таксита!

  11. 11 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 783 Неутрално

    К'о ни пука. Селтак с метро... Ей това е Сф

  12. 12 Профил на Tademan
    Tademan
    Рейтинг: 1128 Гневно

    От сайта на Центъра за градска мобилност: "...и ж.к. „Борово", от бул. „Акад. Евстатиев Гешов..." Ама поне си научете имената на булевардите - Академикът е Иван ЕвстРРРатиев !!! А ул. Хан Аспарух няма почти никакво значение, че е двупосочна до Витоша и Асен от двете страни на Патриарх Евтимий, защото са задънени (отрязани от булевардите) И тези слабоумници, които не могат един смислен чертеж да направят се занимават с организация на движението !?! Ужас и безумие!!! >

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14 Профил на Пешо
    Пешо
    Рейтинг: 8 Любопитно

    [quote#5:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]Герберите чиято интелигетност винаги се надценява как ще решат проблема със задушаването от изгорели газове в тунела под НДК? [/quote]

    [quote#13:"Johnnie"]Само една пияна даскалка може да затвори "Патриарх Евтимий" за години... [/quote]

    Направете предложение КАК да се построи метро и да не се нарушава нормалния ритъм?

    Писнало м(н)и е от мрънкащи платени тролчета

    unable to join #real-life (address is banned)
  15. 15 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2710 Неутрално

    [quote#7:"vladek"]С велосипед и пеша се минава отгоре. [/quote]
    Добре ,че са герберите да започнем да ходим повече пеш и да си караме колелата! Ако Баце не беше затворил бул.Витоша може би нямаше да е чак толкова зле! Така и така всичко там благодарение на евтините материали пак е за ремонт , като се оттеглят герберите ще трябва да се мисли как да се измести другаде пешеходната зона. За да минава трамвай а може би и автомобили.

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  16. 16 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2710 Неутрално

    [quote#14:"Пешо"]Направете предложение КАК да се построи метро и да не се нарушава нормалния ритъм? [/quote]
    Средната продължителност при затруднение в движението при герберите е от половин година до 10 години!
    В Германия ми се е случвало да оставам с впечатлението ,че съм се загубил когато на другия ден голям изкоп на оградена голяма улица вече е закопан , улицата е асфалтирана и една малка черта от 1см издава ,че мястото ще да е същото!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4435 Любопитно

    До коментар [#14] от "Пешо":

    би ли пояснил малко какво точно имаш предвид с това КАТ да строи метрото ??? или снощи си имал голям празник ???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  19. 19 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 859 Неутрално

    [quote#9:"ivenco"]Иронията на ситуацията е.че 90 процента от хората,които страдат в момента от тапите едва ли ще се качат на метрото когато е готово.Пак ще си карат колите. [/quote]

    След завършване на третата линия на метрото дневно минимум 500 000 души ще ползват метрото. Предстви си за момент тези 500 000 души в кола, автобуси и т.н. какво задръстване биха предизвикали в града. Много хора вече забравиха какъв ужас беше в града, когато имаше само една на половина построена линия на метрото.

  20. 20 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4435 Неутрално

    До коментар [#17] от "oporna_to4ka":

    никой не е срещу метрото. Просто МНОООГО се краде и не се строи така глупаво , бавно и дефектно - въобще е голяма некадърност и това ти го знаеш най-добре , даже отлично !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  21. 21 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 908 Неутрално

    До коментар [#16] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Германия! Всички левичари дават за пример Гейропа, никога Русия

    седеньето го зголемува задникот
  22. 22 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4435 Неутрално

    До коментар [#19] от "Ал Бънди":

    тази цифра е доста оптимистична . няма толкова пътникопоток, който да се поеме, поне на този етап. освен това прави впечатление ЛОШАТА организация на работа на метрото в последно време.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  23. 23 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 1986 Неутрално

    [quote#8:"КМЕТ В СЯНКА"]Абсолютно доказана некадърност и крадливост - суперскъпо и супербавно строителство. това трябваше да се направи през лятната ваканция когато София се изпразва. [/quote]
    Кмете, лятната ваканция е 3 месеца. Ти мой'ш ли изкопаш дупка, да построиш ПОДЗЕМНА метростанция, да я свържеш с линиите на метрото, И да оправиш инфраструктурата след това) за 3 месеца?!?
    До коментар [#8] от "КМЕТ В СЯНКА":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  24. 24 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4435 Неутрално

    До коментар [#23] от "Мойше! Толкоз!!!":

    да мога . ти си умен човек и знаеш как се прави. мислиш ли , че сега обявените срокове са НОРМАЛНИ ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  25. 25 Профил на Тони Шнайдера
    Тони Шнайдера
    Рейтинг: 2274 Весело

    [quote#2:"edin drug"]ние не ходим в София ,щото сме от село и ни интересуват другите новини [/quote]

    Братчед, ти си edin drug и е нормално да те интересуват "другите" новини. Затова моят съвет е, запази самообладание и не изпадай в истерия, а си потърси "един друг форум", в "един друг сайт". Или можеш сам да основеш такъв под надслов "Как виждат световната политика, гражданите на Павликени".

    Три пъти го режа и все е късо.
  26. 26 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 793 Неутрално

    До коментар [#8] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Срокът хваща цели две лятни ваканции - през 2016 и 2017. Но бавничко ви се вижда строителството.
    Мен като пешеходец не ме бъркат толкова предстоящите и настоящи задръствания, колкото мръсният въздух, който ще засегне и такива като мен.

    No Pain No Gain
  27. 27 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Бавничко МИ се вижда строителството.

    No Pain No Gain
  28. 28 Профил на Тони Шнайдера
    Тони Шнайдера
    Рейтинг: 2274 Весело

    [quote#23:"Мойше! Толкоз!!!"]Кмете, лятната ваканция е 3 месеца. Ти мой'ш ли изкопаш дупка, да построиш ПОДЗЕМНА метростанция, да я свържеш с линиите на метрото, И да оправиш инфраструктурата след това) за 3 месеца?!? [/quote]

    Мойше, идеята на Кмета е доста рационална. Никой не е казал, че метрото трябва да се построи за едно лято. При една дългосрочна стратегия, внуците на днешните първокласници ще могат да вземат участие в довършителните работи и да бъдат наградени при откриването на "метро станция Бойко Борисов", както и на крайната спирка "Цветан Цветанов", която ще е в съседство с паметника на Йорданка Фандъкова.

    Три пъти го режа и все е късо.
  29. 29 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2710 Неутрално

    До коментар [#28] от "Тони Шнайдера":
    За няма и 10 години се изкопаха и закопаха десетки супер дупки!
    Да не говорим ,че е време и за Цариградско което отдавна не са го затваряли!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  30. 30 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 1986 Неутрално

    [quote#23:"Мойше! Толкоз!!!"]Ти мой'ш ли изкопаш дупка, да построиш ПОДЗЕМНА метростанция, да я свържеш с линиите на метрото, И да оправиш инфраструктурата след това) за 3 месеца?!? [/quote]

    [quote#24:"КМЕТ В СЯНКА"]да мога [/quote]
    Вече си го правил, или само мислиш че можеш?
    [quote#24:"КМЕТ В СЯНКА"]ти си умен човек и знаеш как се прави. мислиш ли , че сега обявените срокове са НОРМАЛНИ ? [/quote]
    Колко съм умен не е ясно, но имам немалък опит в сложни инженерни проекти и за туй твърдя че за 3 месеца е почти невъзможно, особено в българските условия Добави и факта че става дума не за надземно съоръжение а подземно...
    До коментар [#24] от "КМЕТ В СЯНКА":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  31. 31 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 584 Неутрално

    Не мрънкайте, трябва да се търпи.
    Ето примери от други държави:

    Budapest Metro Line 4: under construction since 2006, completion expected in 2014, 400 billion forint for 7.4 km. This is $358 million per km. The line is fully underground.

    Cairo Metro Line 3, Phase 1: opened 2012 with construction since 2006, LE4.2 billion for 4.3 km. This is $310 million/km. The phase is fully underground.

    Malmö City Tunnel: built 2005-10, 9 billion kronor for 4.65 km: $212 million/km. This is a fully underground project.

    Това е, има още много примери, но няма смисъл да ги копвам.
    И с движението ще се свикне, и с тапите, няма начин.

  32. 32 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1425 Неутрално

    Това ще е годината на колелото, ми се струва.

    Лицемеркел акбар!
  33. 33 Профил на arax
    arax
    Рейтинг: 252 Неутрално

    Мен не ме бърка - карам си колелото и ходя пеша. Живея в центъра и работа близо до красно село - и двете места строителни площадки Да го мислят тия с колите..., а аз ще го мисля чак другата зима. Между другото НЕ карайте колело много е бавно и е много зле

  34. 34 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 1986 Неутрално

    До коментар [#31] от "оstavime":

    Много уместен коментар, с интересни данни Ако не се лъжа преоектираната стойност на сегашната линия е по ниска от стойността на 2 км от гореспоменатите. За фактора "време" да не говорим!

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  35. 35 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1051 Весело

    Обичам си София, но тя си е каруцарски град!
    Това улици....широки, колкото да се изтъркаля едно магаре!
    За "булеварди" да не говорим...

    Машини прости, народ неук.
  36. 36 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 1698 Весело

    До коментар [#1] от "ПАВЛА":

    Не се завирай в тапата под НДК! Намери обходен маршрут....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  37. 37 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 1698 Весело

    До коментар [#35] от "Zizu":

    Така е решил Димитър Петков Чолака, когато бил кмет на София преди 130 години улиците 12, 15 и 25 метра.... толкова им било въображението тогава...
    Интересното е че и в следващите 120 години на никой не му мина през акъла да промени нещо в "триадата"... акъл море!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  38. 38 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4435 Неутрално

    До коментар [#30] от "Мойше! Толкоз!!!":

    помниш ли НДК за колко време се построи в Български условия и ПРЕДИ колко години. Участвал съм ДА в по големи и СЛОЖНИ проекти и то активно .

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  39. 39 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4435 Неутрално

    До коментар [#36] от "boby1945":

    тя там живее. Над тунела.дано не им е много шумно !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  40. 40 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 859 Неутрално

    [quote#22:"КМЕТ В СЯНКА"]тази цифра е доста оптимистична . няма толкова пътникопоток, който да се поеме, поне на този етап. освен това прави впечатление ЛОШАТА организация на работа на метрото в последно време. [/quote]

    И в момента около 350 000 души дневно ползват метрото при две линии. Какво му е нереално с третата линия да станат 500 000?
    След построяването на третата линия няма да има голям квартал в София, който да не е свързан с метрото и който иска винаги на време да стига там за където е тръгнал и да не плаща луди такси за паркиране в центъра ще избира метрото. Който му се виси в задръстванията, не му е важно на време да пристигне там за където е тръгнал и парите за бензин и паркинг не са проблем за него, вероятно ще продължи да си пътува с кола.

  41. 41 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2186 Неутрално

    Бих използвал формалния повод да кажа, че тъй като местата за паркиране по "П. Евтимий" и други ключови точки изчезват, се налага зелената зона да се премести до "Яворов" и гара "Подуене". Вместо това, те използваха повода спрат трамвай 6.

    ДЕОС - българските либерали. Няма други на хоризонта!
  42. 42 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 1986 Неутрално

    [quote#38:"КМЕТ В СЯНКА"]Участвал съм ДА в по големи и СЛОЖНИ проекти и то активно . [/quote]
    Респект Ай тогава ми нАправи една "Диаграма Гант" за строежа на една метростанция (от кОпане, строеж+ свързване с тунели от двете страни до "облизване" на асфалта/друго покритие около нея), да видим как става за 3 месеца?!?
    До коментар [#38] от "КМЕТ В СЯНКА":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  43. 43 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 1698 Весело

    До коментар [#19] от "Ал Бънди":

    Няма съмнение в ползата от метрото в София. Така че давайте да строим, а не да мъркаме!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  44. 44 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 1986 Неутрално

    [quote#41:"cinik"]Вместо това, те използваха повода спрат трамвай 6. [/quote]
    Май няма друг начин да преместиш движението на коли+тролеи от булеварда Патриарх Етимий до 5те кьшета, освен ако тунела по НДК не стане двупосочен, с разширяване на платното за сметка на трамвайните линии. Като временно решение е ОК, дано само да възстановят оригиналния маршрут на № 6 след като възстановят движението по Патриарх Евтимий.
    До коментар [#41] от "cinik":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  45. 45 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4435 Неутрално

    До коментар [#42] от "Мойше! Толкоз!!!":

    нямаш грижа. кой ще плати масрафа ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  46. 46 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 584 Неутрално

    До коментар [#34] от "Мойше! Толкоз!!!":

    Ето за София:

    Sofia Metro Line 2: built 2008-12, €952 million for 17 km. After PPP conversion, this is $148 million/km. The line appears to be almost fully underground: the numbers here do not fully add up but point to 1.3-2.9 km above ground (7.6-13% of total line length) in one segment while Wikipedia’s line map shows only that segment with above-ground segments.

  47. 47 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 859 Неутрално

    [quote#43:"boby1945"]Няма съмнение в ползата от метрото в София. Така че давайте да строим, а не да мъркаме!!! [/quote]

    Не се вживявай, че ти го строиш Строят го фирми близки до властта с пари на европейските данъкоплатци
    Приносът на обикновенните Софиянци е, че “търпят“ строежа.

  48. 48 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 584 Неутрално

    До коментар [#47] от "Ал Бънди":

    А каква точно ще е разликата, ако фирмите не са близки до властта? Ще ти бъде ли по-леко, че евентуално друг прибира парата?

  49. 49 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 1986 Любопитно

    [quote#45:"КМЕТ В СЯНКА"]нямаш грижа. кой ще плати масрафа ? [/quote]
    Мамин сладък, не ми бЕгай по тъча с подобни искания

    Ако долното е истина (и не си бил просто копач, пазач, жичкаджия или водопроводчик) би трябвало с лявата ръка да спретнеш нещо като за пред хората!
    [quote#38:"КМЕТ В СЯНКА"]Участвал съм ДА в по големи и СЛОЖНИ проекти и то активно . [/quote]

    Да те питам нещо по просто: Колко време 'зима да осигуриш алтернативните кенефикация, електроснабдяване и комуникации за участък като отсечката между Витоша и Княз Борис преди кОпането и строежа? И колко време да ги възстановиш след това, ако алтернативите са само временни, АМ?
    До коментар [#45] от "КМЕТ В СЯНКА":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  50. 50 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4435 Неутрално

    До коментар [#48] от "оstavime":

    може би ще има по-добър контрол и по-добро качество когато няма конфликт на интереси ? ТИ как смяташ ???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  51. 51 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4435 Весело

    До коментар [#49] от "Мойше! Толкоз!!!":

    дай изходни данни . А без пари работи ти (знам, че на евреите ви е в кръвта). Не виждам за какво се заяждаш но ще удариш на камък. Имам приятели евреи, които могат да ти обяснят та дано повярваш ПОНЕ на тях.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  52. 52 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 584 Неутрално

    До коментар [#50] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Контрола при сторителството се осъществява от външни, независими фирми. Строителен надзор и т.н. Наясно си, сигурен съм. При нас така или иначе всичко е опорочено. То трябва да се тръгне по цялата верига, но не ми се струва възможно. За това казвам, че която и да е фирмата... надписването е огромно. Дано само да не е за сметка на качеството.
    Така мисля аз.

  53. 53 Профил на zzatke
    zzatke
    Рейтинг: 319 Неутрално

    [quote#35:"Zizu"]Обичам си София, но тя си е каруцарски град!
    Това улици....широки, колкото да се изтъркаля едно магаре!
    За "булеварди" да не говорим...[/quote]

    погледни какъв кален турско-цигански коптор е софия 1878 и виж как е еволюирала. градът е отбелязал забележителен прогрес!

    http://www.stara-sofia.com/sofiamap1878.jpg

    http://www.stara-sofia.com/Sofia1878.jpg

    http://www.stara-sofia.com/karti.html

    reddit.com/r/The_Donald/
  54. 54 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4435 Неутрално

    До коментар [#52] от "оstavime":

    и ти си прав. Но има различни видове контрол и все пак накрая одобрява и подписва ИНВЕСТИТОРЪТ. Аз съм свалял цени наполовина с добър и компетентен контрол.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  55. 55 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 584 Неутрално

    До коментар [#54] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Ти си свалял цената, защото обекта е бил твой. Имаш интерес и ги натискаш. Тук е точно обратното. Парите са "общи" и ако може да се отмъкнат повече, ще е по-добре. Пак казвам, дано да не е за сметка на качеството, а че ще се търпи мъката с тапите, няма начин, ще трябва. Аз съм пряко засегнат от тапата на Борис 3-ти. Всяка сутрин е някаква страшна мъка, хем съм посока излизане от София.

  56. 56 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4627 Весело

    [quote#5:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]Герберите чиято интелигетност винаги се надценява как ще решат проблема със задушаването от изгорели газове в тунела под НДК? [/quote]
    Аз пък си мислех, че този проблем съвсем "интелигентно' е бил решен още по времето на толкова успешния и хубав режим на бай Тошо!

    Ако гласувате за предателите на България в БСП, вие я обричате на смърт!
  57. 57 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 1109 Неутрално

    Защо никой не се сеща, че В БЕЛИТЕ ДЪРЖАВИ СЕ СТРОИ И РАЗШИРЯВА МЕТРО без да се тероризират гражданите.
    Това съм го видял преди десетки години в Токио, където строяха метро под централната гара, отгоре трафикът си вървеше, а през гарата минаваха около 1 500 000 души на ден.
    Но очевидно градът е бил управляван от хора с нещо под шапките си.
    А не от алчни, некадърни и корумпирани общинари като нашите.

  58. 58 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1867 Весело

    [quote#30:"Мойше! Толкоз!!!"]Колко съм умен не е ясно, но имам немалък опит в сложни инженерни проекти и за туй твърдя че за 3 месеца е почти невъзможно, особено в българските условия Добави и факта че става дума не за надземно съоръжение а подземно... [/quote]
    А аз цял живот живея в България, и съм сигурен, че крайната сума дето ще се изхарчи, ще е била достатъчно да се построи метрото с тунело-пробивна машина... Особено, ако приспаднем и спестените нерви на софиянци докато траят строежите.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  59. 59 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 543 Неутрално

    ако малко се бяха постарали, като да оградят ленти за тролеите, пуснат повече и има катаджии, които да въвеждат ред в движението на всичките проблемни кръстовища, а не джигит до тариката, можеше и да е търпимо. сега ще се напълни с всички дребни хитреци, които ще блокират градския транспорт, ще се бутат от лента в лента, ще изнервят мнозинството нормални шофьори и ще създават хаос. да изтърпиш месец-два става, но почти две години всеки ден да те правят на луд и увеличиш с 10% работния си ден е по-лошо от еквивалентното увеличение на данъците, направо е достатъчен повод да се замислиш за преселване. и не мисля, че една община, която докарва гражданите си до този момент се проявява като особено добра.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  60. 60 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 859 Неутрално

    [quote#48:"оstavime"]А каква точно ще е разликата, ако фирмите не са близки до властта? Ще ти бъде ли по-леко, че евентуално друг прибира парата? [/quote]

    Ако фирмите не са близки до властта, това ще означава, че корупцията е по малка и със същите пари ще могат да се построят много повече неща в по добро качество...

  61. 61 Профил на todorus
    todorus
    Рейтинг: 331 Неутрално

    И шофьорите и пешеходците ще се приспособят - неизбежно е. Да не забравяме, че все пак метрото е голямо предимство и ще облекчи трафика значително.

  62. 62 Профил на Жълтопаветник
    Жълтопаветник
    Рейтинг: 315 Неутрално

    Тая мантра с облекчаването на трафика не знам до кога ще я повтаряте. Колкото повече линии се откриват, толкова повече коли се появяват в София и задръстванията си остават. Активно се ползват 3 спирки от метрото. Сутрин в пиков час в 9 до летището например, слизам само аз и някой-друг заблуден чужденец.

  63. 63 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4435 Неутрално

    До коментар [#40] от "Ал Бънди":

    направи сметка колко са приходите при 350 000 пътника дневно без почивен ден и се запитай къде е печалбата !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  64. 64 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 953 Неутрално

    [quote#33:"arax"]
    [/quote]

    Същото. Живея в широк център, работя в другия край на центъра, следя си крачките - над 10км пеш всеки ден за последната година, като времето става ползвам колело. Кола си трябва, но не и за централните райони. Просто народонаселението е мързеливо и е отвикнало да седи изправено, камоли да върви.

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  65. 65 Профил на трън в петата  стария дневник не беше скучен
    трън в петата стария дневник не беше скучен
    Рейтинг: 7518 Неутрално

    Ще стискаме зъби, все пак е за хубаво

  66. 66 Профил на tak40309320
    tak40309320
    Рейтинг: 319 Неутрално

    Всички, които мрънкат от неудобствата са с коли. Те така или иначе никога няма да слязат от тях.

    има хора с много профили, има и профили които се ползват от много хора
  67. 67 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3923 Любопитно

    Да му мислят софиянци и гостите на столицата.

  68. 68 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 4816 Гневно

    Досега мазната кметица не обясни, как ще компенсира хората, които живеят в синя зона на местата, където се промени движението и вече са платили за паркиране по местоживеене?!
    Защото благодарение на ръганицата, щетите на паркинг ще се увеличат, а с тях и стойността на каското! Твърдя го от собствен опит!
    Тези, които сега квичат търпи бабо за хубост да имат предвид, че докато стискаме бузки, животат се изнизва. А с годините никой не е станал по-хубав! Демек априори не са вденАли подтекста в поговорката...

    I Want To Believe
  69. 69 Профил на Tademan
    Tademan
    Рейтинг: 1128 Любопитно

    До коментар [#31] от "оstavime":
    До коментар [#46] от "оstavime":

    От тези примери НЕ разбрах за колко време са строени и КАК са организирали наземното движение, какви "тапи" и задръствания са причинили, колко са загубените работни часове и колко са допълнителните вредни емисии във въздуха?

  70. 70 Профил на buiko
    buiko
    Рейтинг: 721 Неутрално

    До коментар [#2] от "edin drug":

    И аз т'ва викам. Има си център за градска дебилност, който го интересува да отваря сайта да чете...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах