Как се стигна до сблъсъците в Харманли

Бунтът в Харманли започна в четвъртък около обяд.

© Сакарнюз

Бунтът в Харманли започна в четвъртък около обяд.



Равносметката след кризата в лагера в Харманли е над 400 арестувани чужденци, образувано досъдебно производство, ранени полицаи и неясно колко пострадали мигранти. Премиерът Бойко Борисов обеща да бъдат върнати част от афганистанците, участвали в размириците. Подобно намерение беше заявно от МВР преди няколко дни. Как се стигна до този бунт и дали е възможно подобни прояви да има и в другите центрове с настанени мигранти - на тези въпроси трябва да отговорят компетентните органи, но засега те се крият зад проверки и разследвания, които текат.



Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (94)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на трън в петата  стария дневник не беше скучен
    трън в петата стария дневник не беше скучен
    Рейтинг: 6839 Неутрално

    Ами защото ги разглезиха, ако сутрин им връчват по една метла и лопата или кирка и лопата и да облагородяват района и който не иска ще си ляга вечер гладен, нещата щяха да стоят по друг начин

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на hamiltonF1
    hamiltonF1
    Рейтинг: 3880 Неутрално

    "...в лагера има 1 лекар, 1 медицинска сестра и двама фелдшери, а друг общопрактикуващ лекар при прегледите които прави, води със себе си генеколог и педиатър...."


    за над 3000 д. - едно Джипи в БГ има дори и повече...

    Как 350 партизани разгромиха 20 невъоръжени германци при Жабокрек: http://bit.ly/2t5XDTM
  4. 4 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 721 Неутрално

    Вчера прочетох в западната преса, че в България има 23 000 мигранти и бежанци.Вярно ли е това?!

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  5. 5 Профил на dustman
    dustman
    Рейтинг: 486 Весело

    Още ли сте на грантове?
    Айде спрете се!

    "От какъв произход са настанените?

    Според статистиката на МВР в центровете има предимно афганистанци и сирийци."

    Някакво съотношение да бяхте написали, 50:50, 90:10?

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4844 Неутрално

    Една държава кято не е способна да се грижи за собственните си граждани няма да може да се грижи и за абсолютно нищо друго!
    Добре все пак че не се е стигнало до "рикошети" и други подобни простотии!

    klimentm
  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  9. 9 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 764 Неутрално

    До коментар [#4] от "1Sion1":

    Коя "западна" преса? Неонацистките парцали, които проповядват расизъм и прокарват аджендата на Путя ли?

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  10. 10 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    не може да набуташ 30% емигранти в провинцията и да няма този резултат. смяна на идентичноста ли се цели

  11. 11 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 2254 Неутрално

    Стигна се така: щатите избомбиха ирак, либия, сирия и афганистан. Днес имаме афганистанци. Щатите тръгнаха да целят с бомби Бен Ладен, той отдавна не е между живите, но те продължават да са там. От какъв зор? Чий го търсят? Нашият се изцепи, че най-важното било присъствието. И ние имаме афгански контингент. Сега плаче защо идват тези, дето ние не сме правили войни там. А афганския ни контингент, дето се гордееше с него, какво е ? Трупа за построяване на детски градини? И защо и целокупна българия, и целокупнаревлопа мълчат като пукали? Коя е про9лемната мигрантска група? Афганите. Кой избомби Афганистан? Щатите. Къде са днес? Смеещият се трети, дето остави европа да му измие мръсните чинии! Толкоз за мислещите, а за тролчетата срам!

    Платената тролщина трябва да бъде криминализирана!
  12. 12 Профил на jelev_jelqzko
    jelev_jelqzko
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    В коментара исках да преместят авганците в Белене!Е днес правителството ще ги мести на турската граница.Аз не виждам принципна разлика между двете граници освен тази ,че там са на по -сигурно място.
    Предлагам да изтриете правителственото решение.

  13. 13 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1136 Весело

    Ето ви и истинската причина за бунтовете ... оставката на Баце!
    Разбрали за оставката и последвало незабавно спиране на "безплатното" саниране ... следствие на същата, емигрантите се почувствали безпомощни и обезкрилени от опеката Му и ... бунта е на лице
    п.п. Серозно ... мисля, че полицията бе доста мека и неадекватна ... това бе първата такава проява и трябваше да бъде смазана със цялата строгост на закона ... нека после да ни ръфат краката в Европа.

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  14. 14 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 5975 Неутрално

    Предисторията на сблъсъците в Харманли започва от рекордните урожаи в добивите на опиум в Афганистан.

    karabastun@abv.bg
  15. 15 Профил на idrazil
    idrazil
    Рейтинг: 418 Неутрално

    С други думи заради "притесненията" на местното население емигрантите/бежанците в лагера са затворени вътре, не е наложена карантина, не е ясно какви медецински прегледи са извършвани или извършени, неясно какви обяснения са им дадени, логично избухват безредици - естествено виновни са "аборигените", държавата се възползва от настроенията да си измие ръцете за некадърното отношение към притесненията на гражданите и идиотския начин по който подхожда към ситуацията а бате Бойко пак се прави на мъж.

  16. 16 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    САЩ да си прибират Афганите нали има демокрация там

  17. 17 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 1006 Неутрално

    [quote#0:"статията"]Има само един общопрактикуващ лекар, който не може да успее да прегледа всички според официална иноформация и данни на доброволци. Лекарят работи на половин работен ден, а отскоро почасово два пъти в седмицата помага един личен лекар от Харманли.

    Според пресцентъра на агенцията за бежанците в лагера има 1 лекар, 1 медицинска сестра и двама фелдшери, а друг общопрактикуващ лекар при прегледите които прави, води със себе си генеколог и педиатър.[/quote]

    Колко лекари да има в лагера? Едно средно джипи обслужва горе-долу толкова пациенти навсякъде в страната. И лекарят не можел да прегледа всички - всичките ли са болни едновременно? А в лагера има още един има и лекар, който го подпомага, сестра и двама фелдшери.
    Така че хората в лагера получават същата медицинска помощ, която получаваме всички ние.
    А цялата истерия започна с измислиците на патриоти и други политици, предимно отляво, които раздухаха, че имало епидемии и местните хора се уплашиха. Оттам тръгна всичко, но сега инициаторите се крият като мишки.

  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  19. 19 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1136 Неутрално

    [quote#3:"hamilton F1"]за над 3000 д. - едно Джипи в БГ има дори и повече...[/quote]
    Да не говорим, че в Афганистан има толкова медицински персонал на поне 500000 хиляди човека.

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  20. 20 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 1006 Неутрално

    [quote#4:"1Sion1"]Вчера прочетох в западната преса[/quote]

    Може ли по-конкретно - на запад от България има много вестници, те имат и сайтове, може ли да дадеш линкче?

  21. 21 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1580 Неутрално

    Когато са настанени заедно така ще е. Да бяха разхвърляли във всеки град по 20 души няма и да забележете, че има чужденци. Ама не, трябва да са на едно място. Никой не може да защо са на едно място

  22. 22 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1136 Неутрално

    [quote#21:"stanislavdi"]Да бяха разхвърляли във всеки град по 20 души[/quote]
    Я пак ... те не искат да останат в България. Както и да ги разхвърлят ефекта рано или късно ще е същия.

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  23. 23 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Остави крастата! При тези условия е възможно и туберкулоза.

  24. 24 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 1006 Неутрално

    [quote#19:"ь"]Да не говорим, че в Афганистан има толкова медицински персонал на поне 500000 хиляди човека.[/quote]

    Има данни в нета - според Световната здравна организация в Афганистан има 0.266 лекари на 1000 души, т.е. 1 лекар на около 4000.

  25. 25 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 451 Весело

    До коментар [#9] от "stupid_american": "Западната" арабската.

  26. 26 Профил на xali
    xali
    Рейтинг: 4217 Неутрално

    Цената на хигиената в България е висока.

  27. 27 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2201 Неутрално

    stanislavdi, защо не отидеш и приютиш някой у вас?

  28. 28 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 2248 Неутрално

    Дневник, първо казвате, че от над 100 работещи в центъра никой не се оплакал от здравословни проблеми, после заявявате че не е ясно колко хора работят там и същевременно само трима души се грижили за 3000. Нещо не ми стана ясно.

  29. 29 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 937 Неутрално

    Едно време този мигрантски център бе поделение 24 1600.Служих там година и половина и като казваха, че уж е заграден отвяскъде с ограда, само се изсмях.И след ден-два наистина се оказа, че бежанците си минават както си щат през тях.Поделението бе много голямо, да не кажа огромно и е много трудно да се изолира изцяло - от една страна е път на север, от друга е циганска махала, а от трета - равнинно-хълмиста местност, където ни щркаха за марш-на скок!А през кпп-то е към града Харманли!
    Като гледах от кадрите, не им е било лесно на полицаите, защото там има идеално място за барикади и с толкова народ - страшно е било.

  30. 30 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3512 Неутрално

    Вчера прочетох в западната преса, че в България има 23 000 мигранти и бежанци.Вярно ли е това?!
    ==========
    Това са само десет села бе човек !
    Новина ли е това ?
    До коментар [#4] от "1Sion1":

    Bukalemun
  31. 31 Профил на cisco
    cisco
    Рейтинг: 324 Неутрално

    Като не им харесва - обратно в Турция! На сила никой не ги държи у нас, напротив!
    А иначе полицаите са виновни, щото ги изчакаха вместо да ги изкъпят със студена вода веднага. Както са казали хората: Накажи един за да не наказваш сто!

    https://chitanka.info/text/8364-sblysykyt-na-tsivilizatsiite-i-preobrazu
  32. 32 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 3110 Любопитно

    Това си е чисто Активно Мероприятие в стил ДС.
    ДпС е именно за това създадена като етническа партия а след това разтвориха ветрилото с Атака и ПФ.
    В тази дандания по всички медии се отклоняват истинските въпроси :
    - Кой срути КТБ и организира кражбата на века за към 4 000 000 000 лева ?
    - Защо Министърът на Финансите не заведе Регресни Искове срещу подписалите за другият грандиозен грабеж от АЕЦ " БелеНе '' ?
    - Кои са истинските собственици на '' Булгартабак '' и за колко пари е закупен ?
    - Колко пъти е препродадена БТК и в чии джебове са отишли парите ?

    България без ДС - ченгета и Пълна Лустрация.
  33. 33 Профил на tourlache
    tourlache
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#2] от "VR|46":

    Понапънах се след втория тур на изборите да се противопоставя на тезата ти за сценария за ексракцията на ББ, поставяйки в основата на моето възражение невежеството на управлението. Сгреших. Изненадана съм, че събитията след вота се развиха мълниеносно. Няма да правя ретроспекция на последните десет-дванадесет дни, но това на което сме свидетели надминава и най-смелите ми очаквания.

    11.03.2015 год., изказване на Премиера от трибуната на Парламента: "За КТБ ще я спасим, пари са, ще ги наваксаме. Етническият мир... Не ги провокирайте".
  34. 34 Профил на cisco
    cisco
    Рейтинг: 324 Неутрално

    [quote#32:"Танас"]В тази дандания по всички медии се отклоняват истинските въпроси : [/quote]
    Тези "истински" въпроси ги дъвчат вече години, а и ще продължават още толкова поне.На никой не са интересни.
    Хората искат да знаят друго:
    Кой махна кльона от турската граница и изрови мините?
    Каква ни е далаверата на нас от някакви си афгански роми?

    https://chitanka.info/text/8364-sblysykyt-na-tsivilizatsiite-i-preobrazu
  35. 35 Профил на дядо Добрин
    дядо Добрин
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    Дневник, бунта е организиран от афганистанец, върнат ни от Германия, лежал там за подобни действия.

  36. 36 Профил на дядо Добрин
    дядо Добрин
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    До коментар [#23] от "Nazlim S":

    Има и деца с варицела. Тия сладури не знаят какво е ваксина.

  37. 37 Профил на mushashi
    mushashi
    Рейтинг: 2449 Неутрално

    [quote#32:"Танас"]Това си е чисто Активно Мероприятие в стил ДС. [/quote]
    А престанете с тези теории на конспирацията.Случаят няма нищо общо с написаните други неща.За които съм напълно съгласен,че не се разследват адекватно нито от компетентните органи,нито от журналистите.И че са грабежи спрямо българските данъкоплатци.Но не всяко събитие трябва да се приписва на българските мафиоти.

  38. 38 Профил на VR|46 ДНЕВНИК с нова визия менте=ЛИТЕКС с тире
    VR|46 ДНЕВНИК с нова визия менте=ЛИТЕКС с тире
    Рейтинг: 1594 Неутрално

    До коментар [#33] от "tourlache":

    Доволен съм, че си обърнала внимание на думите ми тогава. Но не защото съм бил прав или нещо такова, а защото ми се иска повече хора да разберат, че важните процеси в обществото ни са изцяло режисирани. И дано най-после разберем, че губим излишна енергия да плюем този или онзи, трябва да насочим усилията си към задкулисието което дърпа конците.
    Иначе процесите за наместване на политическите пластове текат от поне 5-6 месеца. Умишлената загуба на президентските избори е само част от пъзела който ни нареждат.

  39. 39 Профил на дядо Добрин
    дядо Добрин
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    До коментар [#32] от "Танас":


    [quote#32:"Танас"]Това си е чисто Активно Мероприятие в стил ДС.[/quote]
    Този път НЕ. В пост 35 открехвам пердето...

  40. 40 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 922 Неутрално

    Как се стигна ли?!

    От липсата на държавност, държавници и хуманитарност!

    Бях блокиран 71 пъти: 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; 27-28.02; 30.1-6.2; 29.12-29.1; ... Пиша и в dnes.bg
  41. 41 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1577 Неутрално

    Дневник, защо не съм чела материали за ужасяващите условия в Харманли?! Къде са ви галериите с покъртителни снимки за ужасите, които са принудени да търпят горките хорица?! Толкова ли ви се досвидя да пратите репортер да документира мизерията?

    Тоалетните били счупени? Така ли? А кой ги счупи?

    Възможността за поддържане на хигиена - ограничени? Кой ограничи възможността?

  42. 42 Профил на proudbulgarian
    proudbulgarian
    Рейтинг: 242 Весело

    До коментар [#11] от "султана глаушева":

    Отива Ви името! Няма смисъл да пиша, на промит мозък няма спасение

  43. 43 Профил на cisco
    cisco
    Рейтинг: 324 Неутрално

    [quote#40:"socialen"]От липсата на държавност, държавници и хуманитарност! [/quote]
    За държавност и държавници си прав, но за хуманноста бъркаш, не от липса а от прекаленна хуманност стигнахме до тук! Вместо да стоят мирно и да треперят само като видят униформа, тези пустинни цигани камъни хвърлят по служителите! А ако знаеха че за такова деяние може да ги откарат на браздата с Турция, да им сложат свинските опашки на ръцете, , да им счупят по един крак и да ги оставят да пукнат там от студ и глад щяха да са кротки като агънца!

    https://chitanka.info/text/8364-sblysykyt-na-tsivilizatsiite-i-preobrazu
  44. 44 Профил на fallada
    fallada
    Рейтинг: 344 Неутрално

    Светът е разбунен. Тези хора не бягат от добро. Авганистанци, занзибарци, сирийци и какви ли не. Всички виждаме бомбардировките над Алепо. Там няма камък върху камък. Как да не избяга човек от там. Как да не избяга човек от зверствата на талибаните. В Африка има ужасен глад. В Европа се изхвърлят хиляди тонове храна. И сега какво? Кажете бе, пишман патриоти, тези хора да ги колим ли?

  45. 45 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 451 Неутрално

    До коментар [#36] от "Добрин Велков": Варицела

    Chicken pox

    A highly contagious viral infection causing an itchy, blister-like rash on the skin.
    Learn more at https://g.co/kgs/NMW3gm

  46. 46 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1136 Неутрално

    [quote#44:"fallada"]В Африка има ужасен глад. В Европа се изхвърлят хиляди тонове храна. [/quote]
    Ако им дават тази храна ... освен да се развъдят повече, за друго не се сещам... после пак няма да им стига, ама тълпата на границите вече ще е в пъти по- голяма

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  47. 47 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 3110 Неутрално

    [quote#37:"mushashi"]А престанете с тези теории на конспирацията.[/quote]

    Никаква теория на конспирацията не са а са безспорни факти а аз чисто и просто си разсъждавам или нямам право на това ?
    Тези политически субекти са създадени за да предизвикват метежи срещу Държавата като в някои случаи преминават в Паравоенни формирования което до сега няма санкции по смисълът на НК от Държавните институции упълномощени за това а точно обратното е. Подкрепят ги.
    Това е ходене по ръбът на бръснач и Гражданска война.
    Пламне ли огънят и баш Пожарникарят няма да може да го угаси.
    Къде е онази русата МВР генералка дето се води шеф на Агенцията по Бежанците ?
    Да си подава ОСТАВКАта ВЕДНАГА !
    Шефът на ДАНС - ОСТАВКА !

    България без ДС - ченгета и Пълна Лустрация.
  48. 48 Профил на cisco
    cisco
    Рейтинг: 324 Неутрално

    До коментар [#44] от "fallada":
    Ако афганците избягат у нас от талибаните, то кой ще воюва с тях? Или от ИС, ти ли ще ходиш да воюваш на тяхно място?
    Дай ние да мрем по маймунските земи и да храним дезертьори а?
    Или пък африканците, гладни били - бягали!!!! За да се нахраниш трябва да сееш, не да бягаш!

    https://chitanka.info/text/8364-sblysykyt-na-tsivilizatsiite-i-preobrazu
  49. 49 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 2254 Неутрално

    До коментар [#42] от "proudbulgarian":
    Правиш това, което можеш да направиш. А да става каквото ще,нали така? За максимума от минимум фасон това ни е останало!

    Платената тролщина трябва да бъде криминализирана!
  50. 50 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 3110 Неутрално

    [quote#39:"Добрин Велков"]Този път НЕ. В пост 35 открехвам пердето...[/quote]

    Доба верно този път не е това.
    В прав текст :
    НяКой иска да управлява чрез Военно положение както в съседна Турция само, че ще се опари много здраво.

    България без ДС - ченгета и Пълна Лустрация.
  51. 51 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 721 Весело

    До коментар [#9] от "stupid_american":

    Ъхъ!Путин явно е напазарувал и ВВС , ко питаме теб.Дали е хванал намаленията днес?!

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  52. 52 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 721 Неутрално

    До коментар [#30] от "eti":

    13 000 са.Грешно съм запомнил.И си ги дръжте в Турция.Близки сте по манталитет и начин на живот.Анадол е точното място .

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  53. 53 Профил на Бай Благой
    Бай Благой
    Рейтинг: 656 Неутрално

    Дайте на хората възможност да се изкъпят! И аз ще издивея, ако един месец нямам възможност да се изкъпя!

  54. 54 Профил на tourlache
    tourlache
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#38] от "VR|46":

    Като си говорим за пъзели, все отнякъде трябва да го започнем.
    На 18.09.2015 год. Главният прокурор на Републиката се среща с турския президент Ердоган.
    Заглавие на Капитал, декември, 23, 2015 - В брутална демонстрация на власт сегашният председател на ДПС беше публично линчуван.
    Следва ДОСТ - достатъчна доза перипетии из съдилищата и регистрирана точно на време като за президентски избори, малко преди да се изкарат жертвеници. Междувременно Дейвид, три папи галили-недогалили, енд дъ ласт уан включително, по една щипка Орбан, шепа Гюленисти, върнати в Турция без съд и присъда. Следват, без претенции за хронология, 160 млн. за ... така и не разбрахме за какво, от ЕС. Избори, оставка по никое време, безкръвно сдаване на властта, кръв в бежанските лагери.
    А пропускам толкова много от събитията.
    Тази еквилибристика създава трудности дори и на моя неосведомен мозък. Какъв е пъзелът, за Бога!

    11.03.2015 год., изказване на Премиера от трибуната на Парламента: "За КТБ ще я спасим, пари са, ще ги наваксаме. Етническият мир... Не ги провокирайте".
  55. 55 Профил на дядо Добрин
    дядо Добрин
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    До коментар [#53] от "Бай Благой":


    [quote#53:"Бай Благой"]Дайте на хората възможност да се изкъпят![/quote]
    Ти смяташ, че не могат да се изкъпят ли?

  56. 56 Профил на mushashi
    mushashi
    Рейтинг: 2449 Неутрално

    [quote#47:"Танас"]Никаква теория на конспирацията не са а са безспорни факти а аз чисто и просто си разсъждавам или нямам право на това ? [/quote]
    Искаш да кажеш,че някой нарочно е подбудил бежанците да се бунтуват,за да може да се прикрият далаверите с КТБ,Белене и другите подобни ли?Ако не си разбрал тези неща няма нужда да се отклонява вниманието от тях-така или иначе никой не се занимава с това.Както никой не се занимаваше с милиона,който е получил Доган като консултант по хидрология.Не отричам,че кадри на ДС си въртят мръсните далавери по изброените от теб случаи.Но нямат нищо общо с бежанската криза,за която е виновна основно Меркел,която ги приютява и им дава социални помощи.Ако не ги приемаше и им отказваше помощи надали щеше да има такъв голям наплив.

  57. 57 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 721 Неутрално

    До коментар [#55] от "Добрин Велков":

    Може да не знаят как..Все пак в Афганистан надали баните са широко разпространени.Редно е да им изкопаят кладенец и да оставят кофи в близост.

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  58. 58 Профил на дядо Добрин
    дядо Добрин
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    До коментар [#57] от "1Sion1":

    Абе, оказа се, че и водните оръдия ги устройват. Видимо са доволни, щом мирясаха...

  59. 59 Профил на step_by
    step_by
    Рейтинг: 499 Неутрално

    Те - бежанците вършат онова , за което други не могат и да си помислят ! Не забравяйте , че те идват от размирни зони , където все още се води война , така че събитията предстоят. Отмина времето , когато с мирни протести и гладни стачки се постигаше резултат . Така го искат управляващите и ще го получат, защото се правят на глухи .
    Ами .... , " като не щеш мира , на ти секира " - казва народа ......

    .... never say never ..... !
  60. 60 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 721 Весело

    До коментар [#58] от "Добрин Велков":

    Поне вече има отговор на въпроса „Какво прави мигрантите щастливи”?

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  61. 61 Профил на cisco
    cisco
    Рейтинг: 324 Весело

    [quote#57:"1Sion1"]Все пак в Афганистан надали баните са широко разпространени[/quote]
    Не пиши такива неща че ще те арестуват!
    Нали цяла рота теляци им пратихме!
    Не поставяй под съмнение контингента ни, не подкопавай вярата в армията ни.

    https://chitanka.info/text/8364-sblysykyt-na-tsivilizatsiite-i-preobrazu
  62. 62 Профил на Антикорупционен блок-Да Корупция!
    Антикорупционен блок-Да Корупция!
    Рейтинг: 2402 Весело

    Как се стигна до сблъсъците в Харманли-Бойко слуша ту Меркел, ту Ердоган, ту БХК и Козяк, пък нас все кучета ни яли! Така се стигна до приема на толко много пришълци! А първопричината тез авганци да са тук, а не по родните си места, се казва САЩ и агресивната им политика-на всяка манджа-меродия-във всяка държава американски ракети и бомби и износ на демокрадция и корупция

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  63. 63 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 451 Весело

    До коментар [#61] от "cisco": С арабите на война ходил ли си. Все едно да идеш на баня и да ти изядат сапуна.

  64. 64 Профил на дядо Добрин
    дядо Добрин
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    До коментар [#63] от "Nazlim S":


    [quote#63:"Nazlim S"]С арабите на война ходил ли си.[/quote]
    Не знаех, че авганите са араби...

  65. 65 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 451 Любопитно

    До коментар [#53] от "Бай Благой": Особено, ако не намериш някой с който да си бъбриш.

  66. 66 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 451 Неутрално

    До коментар [#64] от "Добрин Велков": Не го казах в него смисъл. Проследи хронологията. Не че е грях да си арабин, но имаме и араби наоколо. Те се знаят кои са. Че намекнах с тях да не се захване някой на сериозно.

  67. 67 Профил на cisco
    cisco
    Рейтинг: 324 Неутрално

    Гледайте какво ги чака тези като стигнат по на запад:
    http://www.liveleak.com/view?i=cdf_1480094960

    И вместо да ни благодарят и да ни се кланят те по полицията камъни хвърлят!!!!!! Така е, казано е, няма ненаказано добро!

    https://chitanka.info/text/8364-sblysykyt-na-tsivilizatsiite-i-preobrazu
  68. 68 Профил на nero__
    nero__
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#28] от "nemeria":

    100 работещи, от които 3ма - лекари.

  69. 69 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 2248 Неутрално

    До коментар [#68] от "nero__":

    Пак не се връзва - в статията е посочено, че има само един общопрактикуващ лекар.

  70. 70 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 558 Неутрално

    [quote#35:"Добрин Велков"]бунта е организиран от афганистанец, върнат ни от Германия, лежал там за подобни действия. [/quote]

    В Германия правят абсолютно същите простотии като тази в Харманли. Полицаите там също не могат да се оправят.

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  71. 71 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 1660 Неутрално

    До коментар [#9] от "stupid_american":

    дойче веле бе

    гошо
  72. 72 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 965 Неутрално

    Каква е истинската причина за тези проблеми? Само една: патологичната ксенофобия на българите. Страх ги било от зарази. Какви зарази? Кой се е заразил? Пак някой с основно образование е решил, че има такава опасност и бъзливото министерството затваря центъра, не защото има основание, а от популизъм. И после все така. Аман вече от власт на неуките!

  73. 73 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7458 Неутрално

    Полицаите, които показаха , бяха много уплашени.Казаха, че афганистанците гледали страшно, като хора, готови да убиват.

  74. 74 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 1170 Неутрално

    Талибаните изпращат уж "бежанци", да всяват страх пред великият Аллах. С бомби, баща ми казва да не посещавамн масово посещаеми мероприятия, да не пострадам в Германия. Бомба може да се скрие в раница, изпратилият на небето неверници се радва на 300 девици, дарени му от Аллах.

    Schnell sein ist die Lösung!
  75. 75 Профил на cisco
    cisco
    Рейтинг: 324 Неутрално

    [quote#72:"lechevalier"]Каква е истинската причина за тези проблеми? Само една: патологичната ксенофобия на българите[/quote]
    Голямо откритие, няма що.
    Ако не бяхме такива ксенофоби отдавна да сме потурчени.Както виждаш и днес опитите да ни позападнячат или мултикултурализират не носят никакъв успех, напротив.
    Хубаво е да се разяснява тази ни характеристика на мигрантите , че да си коригират маршрутите и да не бъдат бити.

    https://chitanka.info/text/8364-sblysykyt-na-tsivilizatsiite-i-preobrazu
  76. 76 Профил на optimu_s
    optimu_s
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#53] от "Бай Благой":

    ми да им дадат, ама нещо не искали. Сапуна бил хлъзгава, водата мокра.

  77. 77 Профил на optimu_s
    optimu_s
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#72] от "lechevalier":

    пази Боже и от такива като теб!

  78. 78 Профил на joyrea
    joyrea
    Рейтинг: 219 Неутрално

    Дневник, пише се "гИнекологични" и "периодИчно"

  79. 79 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3130 Неутрално

    [quote#72:"lechevalier"]Страх ги било от зарази. Какви зарази? Кой се е заразил?[/quote]
    Проблем има (разни красти, дерматит, и не знам още какви болести нетипични за региона ни. Местните хора са обезпокоени, защото реакцията на МЗ не е адекватна - пари няма -явно от пристигналите средства от ЕК половината някъде потъват.
    От друга страна разни патрЕотари идват, и насъскват местните хора, да не говорим за постоянното присъствие на "Българите - юнаци" от фен агитките на Елена Ваташка. ДАНС продължават ли да си чоплят носовете, вместо да видят кой им плаща на тези млади безделници?

  80. 80 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3130 Неутрално

    За мен странно е, че мигрантите ползват телефони, които май нямат местни абонаментни планове - т.е. в чужбина някой продължава да им плаща таксите. Може и да съм лаик, но ми е странно, защото ако позакъснея с плащането с 1 седмица СМС започват да валят.

  81. 81 Профил на cisco
    cisco
    Рейтинг: 324 Неутрално

    [quote#79:"historama"]ДАНС продължават ли да си чоплят носовете, вместо да видят кой им плаща на тези млади безделници? [/quote]
    И за какво да проверяват? ДАНС няма право да се бърка в касите на партиите ,а и да агитираш местните за или срешу нещо , както и да плащаш за организиране на митинги не само че не е забранено , но си е и основната дейност на партиите.

    https://chitanka.info/text/8364-sblysykyt-na-tsivilizatsiite-i-preobrazu
  82. 82 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1685 Неутрално

    Оставени са да живеят като животни. Ясно, че няма средства, но със сигурност и организацията си е казала своето. Затворрили са ги за да успокоят хората, вероятно без да се изясни всичко.

    Резултат - съпротива и за съжаление ексцеси. Кой знае какви са били слуховете вътре. А сега за съжаление трябва да ги "успокояваме". Подозирам, че усещането им за сигурност, а и това на българските граждани около тях, само ще пострада.

    Все по-лошо...

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  83. 83 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 965 Неутрално

    До коментар [#77] от "optimu_s":

    Ти явно си от страхуващите се от зарази. Твърде късно! Вече си се заразил доста стабилно с труднолечими болести на разума.

  84. 84 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 965 Неутрално

    До коментар [#79] от "historama":

    Къде ги тези красти, дерматити и екзотични чуми, за които намекваш? Министерството каза, че такива няма. Е, вярно ти сигурно си прегледал лично поне половината от настанените в центъра и си по-добре усведомен.

  85. 85 Профил на bobhunter
    bobhunter
    Рейтинг: 687 Неутрално

    Македонците успяха да не допуснат нито един "бежанец" на собствената си територия, въпреки струпаните десетки хиляди на границата им с Гърция. Ако афганистанците бяха спрени на границата, ако бяха организирани в ежедневен социализиращ, трудов процес, нямаше да се има въобще лагери и/ или да се създават условия за агресия. Ердогановци и ислямисти могат да си говорят каквото си искат, да заплашват и действително да проявяват агресия към нас, ако ние сме си на мястото няма страшно. А нашата задача, задачата на въоръжените сили на България- полиция и армия, на първо място е, да пазят неприкосновени границите на България: с водни оръдия ли ще ги отблъскват, ако идват на тълпи невъоръжени или с истински оръдия, самолети и хеликоптери ще ни охраняват, ДЛЪЖНИ СА ДЕ НЕ ДОПУСНАТ НИТО ЕДИН ДА ПРЕСЕЧЕ НЕЛЕГАЛНО ГРАНИЦАТА НА РОДИНАТА НИ!!!

  86. 86 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2233 Неутрално

    ами в началото беше словото (за лошия Садам ) и словото беше у бога (решил да разнася демокрация) , после бяха маковите полета и талибаните в Афганистан ( където бога са демокрацията създаде ) , после притчата за лошия Асад който не бил съгласен обучени (от същия бог ) главорези да колят народа му , после ...... и така се стигна до Харманли .

  87. 87 Профил на sadparrot
    sadparrot
    Рейтинг: 438 Неутрално

    Няколко коментара и от мен:
    1. Решението да затворят мигрантите в центъра на база на опасения на хората, че можело да са заразни, е безумно! Сигурно има поне 5 други по-смислени причини да се направи това.
    2. Решението да се затворят мигрантите в центъра не е било изкомуникирано правилно с тях. В този случай, реакцията е повече от очаквана. Някой или е много прост, или тези бунтове са били очаквани и планирани.
    3. Властите са имали информация за организатора на бунта - защо тогава не са го екстрадирали веднага, а са го оставили да си вее байряка? Да не би някой да има някаква полза от тези събития?
    4. Един лекар е достатъчен за 3000 души, живеещи в хубави непренаселени жилища, контактуващи само със подобни на тях. Един лекар НЕ Е ДОСТАТЪЧЕН за 3000 души, натъпкани на едно място и в мизерни условия.
    5. Така и не разбрах, в статията пише първо за 100 служителя, после за 3?
    6. Всички, които са нарушили законите на страната, която ги е подслонила (независимо с какви условия на живот), трябва да бъдат наказани/екстрадирани!

  88. 88 Профил на sadparrot
    sadparrot
    Рейтинг: 438 Неутрално

    За мен изводът от последните събития е, че или отговорните са изключително некомпетентни, или ситуацията е създадена нарочно, за да се извлекат някакви ползи. И в двата случая е зле

  89. 89 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3130 Неутрално

    [quote#84:"lechevalier"]Къде ги тези красти, дерматити и екзотични чуми, за които намекваш?[/quote]
    аз прочетох статията. Между другото нито "дерматит", нито "краста" са екзотични "чуми"

    [quote#84:"lechevalier"]усведомен.[/quote]
    Правилно е "Осведомен".

  90. 90 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1567 Неутрално

    Бежанците. Те са виновни, че пенсията е стотина-двеста кинта, а другите, дето работят, им авикат подигравателно "работещи бедни". Не могат даже месеца да изкарат и за да не главуват семейтвата, теглят борч след борч от фирми за бързи кредити. И..бавно потъват в отчаяние и мизерив. Че ни е срам в каква държава живеем. Че Терминал2 отбеляза над 2 милиона "мигранти". Ама български. Прокудени от собствената си държава, заради хала, на който са подложени.
    И утре, когато върхушката, този път единодушна, по изключение, натовари на самолетите 500-600 афганистанци, набута в затвора още толкова и прекара през сръбската граница останалите няколко хиляди, ще станем една прекрасна държава, чудесно място за живеене, Швейцария на Балканите, Сингапур на Ориента и фактор на стабилност по всички земни кълбета.
    Ех, Българийо...
    Йерихонските тръби свирят сбор. Избори идат.

  91. 91 Профил на 3.14
    3.14
    Рейтинг: 389 Неутрално

    Как се стигна до това положение?
    Поставянето на въпроса е признание за провал на българската страна в справянето с проблема с мигрантите.
    Стигна се до това логично - вместо да си затворим границите и да ги пазим, назначихме посрещачи на свободно влизащите нашественици. Това било невъзможно, казват управниците ни. Но за други страни-тези от четворката, Германия, Австрия и дори Македония, е напълно възможно!
    Втората част е как ги посрещаме. Дали ги задължаваме да спазват законите и реда? Сигурно не!
    Третата част е: имаме ли законодателство за ситуацията? Адекватно ли е? Отговорът е: и да имаме, не е адекватно.
    Ако имаше, всеки нарушил закона имигрант, щеше да е санкциониран незабавно и като минимум, екстрадиран без отлагане!
    Ама това не е възможно! Защото нашите административни и правоохранитени органи гледат на мигрантите като на дойни крави! Които пряко и косвено им носят доходи, макар и нерегламентирани. Но няма кой да ги наказва тях! Но спрямо самодейци като Перата и Динко действат твърдо - как смеят да се бъркат в бизнеса?

    21 ВЕК - ВЕК НА ПРОСВЕТЕНО ВАРВАРСТВО!
  92. 92 Профил на aeiou
    aeiou
    Рейтинг: 410 Неутрално

    Става ясно, че банда некадърници са се събрали да управляват агенцията за бежанците и страната ни. Добре е да си отговорят на въпроса - каква е тази мистериозна сила, която кара мивки, тоалетни и чаршафи да изчезват? Дали няма някаква културна особеност и страх от затворената вода?? И как така всички сме приели, че тази сила е вездесъща и сме подчинени на нея, т.е. нищо неможе да се направи? Слагаме някакви хора да обитават разграден двор, а после викаме защо ни се разхождат под носа?
    Много скоро ще ви питат и от ЕС и даже ще пратят хора, които да влезат в лагера и да разберат какви са проблемите там?

    Който първи прекрачи границата, губи.
  93. 93 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1218 Неутрално

    До коментар [#17] от "aralambi":

    Колега, нали много имигранти твърдяха че са лекари? Други че са юристи, инженери, техници и т.н. - така ли не направиха нещо за лагера, а остана една кочина - примерно да направят един ремонт, да поизчистят и т.н. То някои студентски общежития са в плачевно състояние, ала доста от студентите са си стегнали стаичката с малко материали и малко повечко труд. Ще живееш в лагер, в една стая и няма да си я преметеш, да си сковеш едно шкафче - ако трябва и с дъски от боклука.

    Buh-bye!
  94. 94 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    Най- после обективно посочване на фактите, от които се вижда че причината за бунтовете са тотално неадекватната реакция на правителството начело с тъпоъгълника Борисов и прислужника му Москов в желанието си страхливо да угодят на патрЕотите, предприемайки въпросните нефелни решения за карантина и забрана за ползване на телефоните.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах