Президентът предупреди за опасността ЕС да стане съюз на сметки и пазарлък

Румен Радев (вляво) с върховния представител на ЕС за външни отношения Федерика Могерини и гръцкия премиер Алексис Ципрас.

© Прессекретариат на държавния глава

Румен Радев (вляво) с върховния представител на ЕС за външни отношения Федерика Могерини и гръцкия премиер Алексис Ципрас.



Съществува тенденция ЕС от съюз на принципи и ценности да се трансформира в съюз на сметки и пазарлък. Тук съм, за да изразя ясната българска позиция в подкрепа на основополагащите ценности на Европейския съюз - единството и солидарността". Това заяви президентът Румен Радев пред журналисти преди откриването днес на заседанието на Европейския съвет в Брюксел, съобщи прессекретариатът на държавния глава.


Той ще представи позицията на България на срещата на най-високо равнище на ЕС и ще участва в дискусия, посветена на Бялата книга за бъдещето на Европа.


Президентът подчерта, че България не приема задълбочаването на различията в Европейския съюз, както и тенденцията за затвърждаването на "Европа на две скорости" и за формирането на център и периферия.




"Дебатът за бъдещето на Европа по някакви нови механизми, както се предлага в тези пет сценария, едва сега започва", посочи Радев и припомни, че дискусиите по Бялата книга за бъдещето на Европа ще приключат през декември, когато ще бъде взето и решение.


"Проблемите стоят отворени, както и решенията. Ние трябва да отговорим на призива на председателя на Европейската комисия Жан-Клод Юнкер във всяка държава този анализ да бъде извършен от институциите така, че да стигне до всички граждани. Държим при бъдещото решение да се спазват основополагащите принципи на единство и солидарност", заяви още президентът.


България ще подкрепи преизбирането на Доналд Туск за председател на Европейския съвет за още един мандат, каквато е официалната българска позиция, каза президентът.


По-рано днес държавният глава проведе среща с Мишел Барние, Главен преговарящ на Европейската комисия по преговорите за излизане на Обединеното кралство от ЕС. Обща беше позицията, че ЕС трябва да следва единен подход в рамките на целия преговорен процес с Великобритания и че трябва да бъде постигнато взаимноприемливо решение за статута на европейските граждани в Обединеното кралство и на британците в Европейския съюз, които общо са над 4.4 милиона, информира прессекретариатът на държавния глава.


Сред акцентите на днешната среща са въпроси, свързани с външната сигурност и отбраната, миграцията, отношенията на Европейския съюз с трети страни, както и икономически и финансови въпроси.

Ключови думи към статията:

Коментари (119)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    Който иска - в Евразийския приемат на гьотере , нал тъй?

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  2. 2 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 6233 Неутрално

    "Съществува тенденция ЕС от съюз на принципи и ценности......Трябва да се работи за ЕСЩ.

  3. 3 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1425 Неутрално

    Радев пак със Спартан_а ли е летял за срещата?

  4. 4 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 7869 Любопитно

    Никакъв съюз не е това, където всеки ще се спасява по единично!
    Да му мисли, който направи следващото правителство!?

    karabastun@abv.bg
  5. 5 Профил на emil  121 ПРЕВРАТАДЖИИ ПРОТИВ РЕФЕРЕНДУМА
    emil 121 ПРЕВРАТАДЖИИ ПРОТИВ РЕФЕРЕНДУМА
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    Питам се какво разбира Радев от ЕС?

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ. И АЗ МОГА ДА БЪДА ТАМ КОЛКОТО И ТЕ
  6. 6 Профил на mr.lottalove.
    mr.lottalove.
    Рейтинг: 1255 Неутрално

    Правилна българска позиция- твърдо против всякакви меркелистки измислици!

    В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!
  7. 7 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 385 Неутрално

    До коментар [#6] от "mr.lottalove.":

    Това не е българската, а московската позиция! Добре, че не сме президентска република, защото един русофил би съсипал всичко!

  8. 8 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1046 Неутрално

    "Президентът предупреди за опасността ЕС да стане съюз на сметки и пазарлък"
    ЕС е точно това, още от самото си начало.

    мурзилка
  9. 9 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2918 Неутрално

    До коментар [#6] от "mr.lottalove.":

    Юнкер предложи този план и аз не разбрах ,кой го е упълномощил да предлага такива решения.Това май беше кукичка за шарани.

  10. 10 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2461 Любопитно

    [quote#7:"emilm13"]Това не е българската, а московската позиция[/quote]
    тоест Путин иска твърдо единен ЕС ?

  11. 11 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2918 Весело

    До коментар [#3] от "4ort":

    Този път е яхнал щъркел.Сега са в тази посока.

  12. 12 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8467 Неутрално

    Юнкер може да предлага, каквото си иска. Но после, всички трябва да го приемат и да гласуват. Докато това не се случи, нищо не е прието.

  13. 13 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1908 Неутрално

    До коментар [#5] от "emil БИЙ БЕЗРОДНИТЕ ПЕТОКОЛОННИЦИ ОТ БСП!":


    " Питам се какво разбира Радев от ЕС ? "


    Не е нужно да разбира, щом до него е вицепрезидент Йотов, Нинова-Решетникова и Деса-Ловджийка ... Три чифта токчета са напълно достатъчни за да оформят европозицията на фуражката със зелени чорапи !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  14. 14 Профил на дядо Д
    дядо Д
    Рейтинг: 2572 Неутрално

    До коментар [#3] от "4ort":

    Не е ли по-важно какво е казал? Или не ти изнася да коментираш позицията му?

  15. 15 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 461 Неутрално

    Той се изказва наляво и надясно за отмяна на санкциите срещу Русия, пък сега говори за "единството и солидарнаостта". Тези неща някак си не са съвместими. С изявленията си и той, и Корнелия Нинива плачат за Европа на две скорости, а пък сега това не му изнасяло.

  16. 16 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1425 Весело

    До коментар [#11] от "hodounski":

    На мен ми се струва, че е яхнал петела.

  17. 17 Профил на дядо Д
    дядо Д
    Рейтинг: 2572 Неутрално

    До коментар [#5] от "emil БИЙ БЕЗРОДНИТЕ ПЕТОКОЛОННИЦИ ОТ БСП!":

    Що, ти повече ли разбираш?
    Съгласен ли си с това което казва, или се чудиш и ти как да плювнеш...

  18. 18 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2461 Весело

    Радев е против делене на ЕС на касти , "демократите" обаче са против него . уникални

  19. 19 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1436 Весело

    Като чете човек под статии като тази, вижда най-ясно кои са троловете тук.
    Еваси заучените, изтъркани и еднообразни подмятания и закачки.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  20. 20 Профил на дядо Д
    дядо Д
    Рейтинг: 2572 Неутрално

    До коментар [#13] от "niksan1":

    Ех, ако беше Плевню... да каже веднага ДА, ДА, нямаме нища против да сме в периферията и на друга скорост... Ти това ли искаш бе, гастарбайтер залупен?

  21. 21 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1908 Неутрално

    До коментар [#10] от "дерибеев":


    " Тоест, Путин иска твърдо единен ЕС ? "


    Путин иска на този етап, само едно - отмяна на санкциите, а Нинова-Решетникова вече обеща, че, ако дойде на власт ( на куково лято ), България ще гласува за отмяна на санкциите ... А колкото до " твърдо единен ЕС " - това НЕ влиза в плановете на ситния с високите токчета !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  22. 22 Профил на Иван К
    Иван К
    Рейтинг: 3209 Весело

    Добре е, че Радев предупреждава ЕС. Предупреди ги, че Тръмп пръв ще спре санкциите на Русия и Тръмп се отказа като научи, че е разкрит.

    тел 032 644 150
  23. 23 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2070 Неутрално

    "Съществува тенденция ЕС от съюз на принципи и ценности да се трансформира в съюз на сметки и пазарлък. Тук съм, за да изразя ясната българска позиция в подкрепа на основополагащите ценности на Европейския съюз - единството и солидарността”

    Точно го е казал!
    Предишния президент вероятно щеше да си мълчи оглушително по този въпрос...

    I Want To Believe
  24. 24 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    [quote#18:"дерибеев"]делене на ЕС на касти , [/quote]
    На касти? Няма значение - По добре в Б група на ЕС, отколкото в премиершип на Евразийския

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  25. 25 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7301 Неутрално

    В България трябва да има консенсус по въпроса, за да излизаме в ЕС с ясна единна позиция - само тогава ще ни се чуе гласът

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  26. 26 Профил на Иван К
    Иван К
    Рейтинг: 3209 Весело

    До коментар [#12] от "Роси":
    "Юнкер може да предлага, каквото си иска. Но после, всички трябва да го приемат и да гласуват."

    а недоволните напускат и си правят нов съюз по свой вкус.

    тел 032 644 150
  27. 27 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2461 Любопитно

    [quote#21:"niksan1"]Путин иска на този етап, само едно - отмяна на санкциите, а Нинова-Решетникова вече обеща, че, ако дойде на власт ( на куково лято ), България ще гласува за отмяна на санкциите ... [/quote]
    статията е за Радев и позицията му за единен съюз , според твой колега това е позиция на Путин , ти стигна пък до санкции и Решетников .... какви ноти употребявате

  28. 28 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 461 Неутрално

    [quote#18:"дерибеев"]

    Радев е против делене на ЕС на касти , "демократите" обаче са против него . уникални
    [/quote]
    И Радев, и Нинова с изявленията си правят всичко възможно ЕС да се раздели, да го наречем на "касти", като България да остане в групата която няма да има голяма роля при вземането на решения. Да напомним, че Нинова скоро заяваи, че ако състави правителство, щяла да налага вето на решение на ЕС. Ципраки от Гърция и той помага за това. Тримата са ярък пример, че е по-добре за Европа да се развива на две скорости.

  29. 29 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2461 Неутрално

    [quote#24:"oporna_to4ka"]На касти?[/quote]
    точно касти . по индийски

  30. 30 Профил на Иван К
    Иван К
    Рейтинг: 3209 Любопитно

    Как да задържим ЕС на нивото на семейното право, когато разводите бяха забранени.

    тел 032 644 150
  31. 31 Профил на Иван К
    Иван К
    Рейтинг: 3209 Неутрално

    До коментар [#20] от "Добрин Велков":
    "Плевню... да каже веднага ДА, ДА, нямаме нища против да сме в периферията и на друга скорост.."

    Малка грешка. В ЕС но с първенците.

    тел 032 644 150
  32. 32 Профил на Иван К
    Иван К
    Рейтинг: 3209 Весело

    До коментар [#18] от "дерибеев":
    "Радев е против делене на ЕС на касти , "демократите" обаче са против него . уникални"

    Знаеш ли в колко семейства единият не иска развод. Ама тогава се случва точно това, което единият може да си го реши сам.

    тел 032 644 150
  33. 33 Профил на wassup?
    wassup?
    Рейтинг: Весело

    До коментар [#26] от "Иван К": Смей се, смей се...бурята е на хоризонта.

  34. 34 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    Ъъъ, някой трябва да обясни на варшавско-натовския генерал, че България все още е парламентарна република. Май много взе да си вярва.

  35. 35 Профил на emil  121 ПРЕВРАТАДЖИИ ПРОТИВ РЕФЕРЕНДУМА
    emil 121 ПРЕВРАТАДЖИИ ПРОТИВ РЕФЕРЕНДУМА
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    [quote#17:"Добрин Велков"]Що, ти повече ли разбираш?
    Съгласен ли си с това което казва, или се чудиш и ти как да плювнеш... [/quote]

    До коментар [#17] от "Добрин Велков":

    Съвсем резонен въпрос зададох. Освен това, щом питаш СМЯТАМ че разбирам повече от едно момче изкарало 99% от живота си на село и по плацовете на армията.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ. И АЗ МОГА ДА БЪДА ТАМ КОЛКОТО И ТЕ
  36. 36 Профил на Иван К
    Иван К
    Рейтинг: 3209 Неутрално

    Путин повежда и в ЕС и в Украйна една и съща политика. Подкрепя сили, които вредят и пречат на останалите да напредват.
    Ето сега настоява Украйна де си прибере ДНР и да им даде специално право да влияят на външната политика.
    Ако Радев, Нинова и сие изкарат България от ЕС, тогава вече няма самите те да са нужни на Путин.

    тел 032 644 150
  37. 37 Профил на wassup?
    wassup?
    Рейтинг: Весело

    До коментар [#24] от "oporna_to4ka": Коя друга държава би се съгласила да е в "Б" Група...никоя...дори и Румъния не би го направила.

  38. 38 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1908 Неутрално

    До коментар [#20] от "Добрин Велков":


    " ... нямаме нищо против да сме в периферията и на друга скорост ... "


    Фуражка,
    не е възможно повече от четвърт век ограбване, корупция и слугуване на Кремъл и изведнъж - рамо до рамо с Германия, Франция и другите бели държави . Белите държави НЕ НИ поставят в периферията и на втора скорост, това го правим ние със своята икономика, манталитет и политическа стабилност . Айде, една задачка : Имам познат бандеровец от Украйна, който цял живот е работил в заводите на BMW, заедно със съпругата си и днес получава 4 000 евро пенсия, а съпругата му " само " 2 300 евро ... В същото време в България имам съсед, който се е пенсионирал с 43 години трудов стаж + 2 години казарма и получава 216 ЛЕВА пенсия ...
    Ако си си размърдал онова между ушите, отговори ми за скоростите и периферията, но така, че да ме убедиш . И не съм " гастарбайтер залупен ", защото съм се НАЛОЖИЛ в професионален план в Мюнхен в условията на много силна и безкомпромисно конкуренция, а не с общото стадо червени овце по коридорите на някойси щаб в N-ското поделение, в N-ското село !!!
    Чакам решението на горната задачка . Ако ти е трудно, събери мнението на селските велможи от Коста-Перчево ... !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  39. 39 Профил на Иван К
    Иван К
    Рейтинг: 3209 Неутрално

    "бурята е на хоризонта"

    Буря е нужна за неутрализиране на вредните влияния в ЕС. Не става само с добро.

    тел 032 644 150
  40. 40 Профил на Иван К
    Иван К
    Рейтинг: 3209 Гневно

    Все пак ЕС позволява да бъде напуснат.
    Ето, Украйна тръгна да напуска Евразийския съюз и вече загинаха 20 хил. човека.

    тел 032 644 150
  41. 41 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 582 Любопитно

    До коментар [#14] от "Добрин Велков":

    Въобще не е интересно, какво е казал президента Радев защото е със съвещателен глас.....
    По добре е да каже колко години и трябват на Бг да направи необходимите реформи, вместо да се занимава с кадруване....

    Аман от русофили и псевдопатриоти говорещи от името на народа
  42. 42 Профил на дядо Д
    дядо Д
    Рейтинг: 2572 Неутрално

    До коментар [#38] от "niksan1":

    Я първо реши задачката защо Радев е президент, а ти свириш частушки по руските ресторанти. Като си отговориш, ама чистосърдечо - обади се...
    И си припомни оня лаф за обущаря...

  43. 43 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    [quote#37:"wassup?"]Коя друга държава би се съгласила да е в "Б" Група[/quote]
    Отдела , във вас ми е надеждата - само вие можете да омаяте западняците че сме по убави от колкото сме! Заиграйте малко!!!

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  44. 44 Профил на дядо Д
    дядо Д
    Рейтинг: 2572 Неутрално

    До коментар [#41] от "Captain Shakespeare":


    [quote#41:"Captain Shakespeare"]По добре е да каже колко години и трябват на Бг да направи необходимите реформи[/quote]
    Нещо бъркаш президент и парламент ми се струва, а пък за изпълнителна власт явно не си чувал...

  45. 45 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1908 Неутрално

    До коментар [#42] от "Добрин Велков":


    " Я първо реши задачката, защо Радев е президент ... "


    Тцъ ...
    Не ме търси на гола въдица, ами отговори на горната ми задачка, а аз СЛЕД това ще ти отговоря точно и ясно, но САМО след това !
    Действай !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  46. 46 Профил на дядо Д
    дядо Д
    Рейтинг: 2572 Неутрално

    До коментар [#45] от "niksan1":

    Не си познал. Първо ти.

  47. 47 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1908 Неутрално

    До коментар [#27] от "дерибеев":


    " ... ти стигна пък до санкции и Решетников ... "


    АЗ, ли ?
    Още в предизборната си кампания, фуражката каканижеше, че над Крим се вее руски флаг и, че санкциите трябва да бъдат отменени ... Абсолютно същото грачи и Нинова-Решетникова ...
    Аз ли, а ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  49. 49 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1908 Неутрално

    До коментар [#46] от "Добрин Велков"


    " Не си познал . "


    Напротив, аз първи зададох горната задача на която ти НЕ МОЖЕШ да отговориш и чисто по комунистически, геройски се опитваш да се измъкнеш от отговор, а на мен ми е през ... не ти е за първи път да си слаб и безпомощен като току-що излюпено пиле !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  50. 50 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 3964 Неутрално

    Радев.......ЕС сега е точно това !
    Съюз на сметки и пазарлък.

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  51. 51 Профил на julian17
    julian17
    Рейтинг: 218 Неутрално

    Добре де - защо и тук позитанските орки сеят фек@лии наляво и надясно. Пълно е със сайтове червени - ми пишете си там. Аман от вас

  52. 52 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1908 Неутрално

    До коментар [#48] от "Yard":


    " В колко войни защити България ? "


    Фуражката Велков, ли ?
    Този мухлясал щабен плъх ?
    Колега, оценявам чувството ти за хумор !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  53. 53 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1425 Неутрално

    До коментар [#14] от "Добрин Велков"
    Нищо не е казал, за да коментирам!
    Или на вас ви изнася да сме в ЕС, да получаваме от еврофондовете, а вие с тия пари да плащате данък освобождение на Матушка???
    И сега когато усещате, че тези пари ще намалеят започвате да ревете!!!

  54. 54 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    [quote#51:"julian17"]Добре де - защо и тук позитанските орки сеят фек@лии наляво и надясно. Пълно е със сайтове червени - ми пишете си там. Аман от вас[/quote]
    Че то и матушката им е една осма от сушата, ама не искат да ходят там, мъчат се в гадната Европа и Америка и туйто.

  55. 55 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    До коментар [#18] от "дерибеев":Ами те са си против по принцип. Нали гласуваха за Цецка! Продължават да реват за Плювналиев.

  56. 56 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    До коментар [#21] от "niksan1":Ти май не си чел изложеното, но коментираш. Какво ?

  57. 57 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    До коментар [#34] от "Yard":България все още е парламентарна република.

    От кога? Щото досега беше мафиотска република начело с бивш сикаджия.

  58. 58 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    До коментар [#9] от "hodounski":
    До коментар [#6] от "mr.lottalove.":

    Юнкер предложи този план и аз не разбрах ,кой го е упълномощил да предлага такива решения.

    Жан-Клод Юнкер е председател на Европейската комисия. Като такъв предлага 5 варианта за бъдещето на Съюза.
    Упълномощен е по силата на длъжността която заема.
    Вариантите се предлагат за обсъждане в парламента. Затова Радев е там и излага българска позиция. Ако имате възражения, можете да ги изпратите направо там.

  59. 59 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4425 Неутрално

    Няма да е зле преди да разняся на ляво и дясно своето мнение на лаик, Радев да разучи по-добре какви са тези..."някакви нови механизми" и едва тогава да се обажда!

    Мултигруп и подобните и бяха нужни на ЦК на БКП за да охраняват от конкуренцията активите, които в последствие управляващата клика придоби през приватизацията
  60. 60 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1908 Неутрално

    До коментар [#56] от "ahasver":


    " Ти май не си чел изложението, но коментираш . "


    Тцъ ...
    Чакам ти да го прочетеш и след това да ми го разкажеш ...

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  61. 61 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 779 Неутрално

    До коментар [#9] от "hodounski":
    "Юнкер предложи този план и аз не разбрах ,кой го е упълномощил"
    Общинският комитет на БКП, кой друг според тебе?

  62. 62 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 779 Неутрално

    Прогноза: още след първото изказване на Резидента Радев всички в залата еднозначно ще го оценят като идиот. Ще има мълчаливи споглеждания и усмивки. После идиотизмът му ще бъде коментиран при всеки неформален разговор, който се води по-далеко от него. Бесепарско-русофилската преса ще представи изказването му като грандиозен успех, накарал европейците да се разтреперят от страх. Руската преса ще го похвали, защото притежава единственото достойнство, което неруснак може да притежава според тях: склонен е да лиже руските задници.

  63. 63 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 779 Неутрално

    Снимката: кой друг, наистина, ще вземе да си приказва с него! Гадно е да се чувстваш изхвърленяк...

  64. 64 Профил на VeLikoV
    VeLikoV
    Рейтинг: 450 Гневно

    "Съществува тенденция ЕС от съюз на принципи и ценности да се трансформира в съюз на сметки и пазарлък. Тук съм, за да изразя ясната българска позиция в подкрепа на основополагащите ценности на Европейския съюз - единството и солидарността."

    И това са думи на сметкаджията, който иска отмяна на санкциите. Я, отиди и кажи на украинците: "Ами, ние (хората, които ме препоръчаха и издигнаха) имаме икономически и геополитически интереси с Русия."
    Срам ме от тоя бастун!
    Заради него България изглежда като лека жена! Мислете! Радев иска ние сами да превключим на задна предавка, с широко отворени обятия. Там ни чака Путин. А той обича да си играе и може да включи Ердоган.
    Мислете!

  65. 65
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  66. 66
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  67. 67 Профил на leslin
    leslin
    Рейтинг: 497 Неутрално

    На тоя чехльо токчетата ли му подават репликите?

  68. 68 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 779 Неутрално

    До коментар [#18] от "дерибеев":

    Радев не е против нищо. Той просто не е разбрал за какво става дума. Обясниха му няколко пъти, но докато му обясняваха, той гледаше по-тъпо и от кравешки гъз. Накрая пак каза това, което се полага на руски резидент. Добре, че е само руски резидент, а не президент на България.

  69. 69 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 779 Неутрално

    Най-трагичното е, че при толкова сложна и трудно предвидима международна обстановка и при толкова много проблеми в сама България, ние в момента нямаме президент.

  70. 70 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 732 Неутрално

    Съюз на сметки и пазарлъци? Това е в стила на шефа на президентската администрация Иво Христов. И защо ще стане съюз на сметки и пазарлъци? По-добре Иво Христов да вземе отношение и се изясни. Няма да бъде тъй рязък, както когато каза, че никога България не е била пред такъв разпад заради Евросъюза... Но вече пробутва тезата за съюза на сметки и пазарлъци. Какви сметки, бе Иво Христов? 15-те милиарда евро, дето ги чакаме да 2020 година ли?

  71. 71 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3282 Неутрално

    Учудващо смислено изказване на президента Радев. Приятно съм изненадан.

  72. 72 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 779 Неутрално

    До коментар [#23] от "2.5":

    Предишният Президент беше Истински. Този е някакъв кукльо, пък и, както ти правилно отбеляза, не е президент, а резидент. Руски. В момента България няма президент.

  73. 73 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 779 Неутрално

    До коментар [#71] от "Един препатил":

    Ценя високо иронията ти.

  74. 74 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 1962 Неутрално

    Радев кога стана политик, кога му почервеня позицията!

  75. 75 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1908 Неутрално

    До коментар [#65] от "gr52":


    " Коя обаче е Деса Ловджийката ? "


    Президентшата .
    Тази е била омъжена за депутат от БСП, сега е съпруга на президент ... Има една категория кифли, които денонощно търсят " реализация " по върховете и винаги я намират, особено сред баламурниците, случайно попаднали по върховете, както е в този случай .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  76. 76 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 779 Неутрално

    До коментар [#75] от "niksan1":

    Благодаря, разбрах. Успехи във всичко!

  77. 77 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3282 Неутрално

    До коментар [#73] от "gr52":

    [quote#73:"gr52"]До коментар [#71] от "Един препатил":

    Ценя високо иронията ти.[/quote]

    Извинявайте, цъкнах Ви един минус. Защото наистина бях напълно сериозен.

  78. 78 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 732 Неутрално

    Шефът на президентската администрация Иво Христов разви идеята, че България се разпадала благодарение на Европа в руския ТВ филм "България умира тихо". Както и да е. Идеята да вземем на абордаж възможността Франция, Германия Италия и Испания да направят нещо повече и първи стъпки към федерализация намирисва. Радев може ли да се изясни защо съюзът ще се превърне в съюз на сметки и пазарлъци? След като нищо от постигнатото до тук не се променя за народите на Европа? За които вратата е отворена, разбира се. Обективното развитие е - по-нататъшна интеграция, до федерализация. Което не се харесва на руснаците. Въобще Евросъюзът не им харесва.

  79. 79 Профил на дядо Д
    дядо Д
    Рейтинг: 2572 Неутрално

    До коментар [#74] от "Fiji":

    Значи и ти нямаш какво да кажеш по позицията му. Как да не ви се радва човек...

  80. 80 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 779 Неутрално

    До коментар [#77] от "Един препатил":

    Жив и здрав! Знаеш ли, когато ми говорят на Вие, се обръщам да видя, кои са другите. А за изказването - въпрос на възприятие. На мен пък ми звучи тъпо. Да не говорим за това, че не е негово. Приятна вечер! (не е ирония). +

  81. 81 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Защо всички са против двете скорости?! Даже три трябва да са. Стига ние да сме в бързата.
    Или поне да се стремим към нея. А не да дърпаме и другите надолу.

  82. 82 Профил на дядо Д
    дядо Д
    Рейтинг: 2572 Неутрално

    До коментар [#78] от "nik_77.":


    [quote#78:"nik_77."]Обективното развитие е - по-нататъшна интеграция, до федерализация. [/quote]
    Ъхъ... федерализация на няколко скорости...
    неграмотна работа, ей!

  83. 83 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 779 Неутрално

    Искрено се радвам, че тук има човек, който има какво да каже. Често ли ти се случва?

  84. 84 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 779 Неутрално

    До коментар [#81] от "crq18506084":
    Според мен трябва да са поне осемнадесет. Като при Маунтийн байковете. А при наистина добрите Маунтин байкове стигат до тридесет.

  85. 85 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3282 Весело

    До коментар [#80] от "gr52":

    "Моля ти се, не се съгласявай с мен. Когато някой се съгласява с мен имам чувството, че непременно греша".

    Оскар Уайлд.

    Всичко добро и от мен!

  86. 86 Профил на ПРОРОК ИЛИЯ
    ПРОРОК ИЛИЯ
    Рейтинг: 1116 Любопитно

    Ами, требе да има някой свестен , който да налива акъл на захлупените мазохисти, дето искат да са последната дупка на кавала...

  87. 87 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 732 Неутрално

    И, какво, № 82, ще забраним на германците и французите да вървят напред и задълбочат въпросната интеграция? А заедно с тях испанците и италианците? № 82 какво го бърка това? Че руснаците по-трудно ще ги работят, така да се каже? Няма лошо да са на първа скорост. Надеждите на руснаците са в Льо Пен, онзи Вилдерс в Хорландия, в нашата Корнелия и пр. Колко му е. Един референдум. Щом на хората им се набива - съюз на сметки и пазарлъци...

  88. 88 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 1962 Неутрално

    [quote#79:"Добрин Велков"]Значи и ти нямаш какво да кажеш по позицията му.[/quote]
    Какво да ти кажа за позицията на президент Радев? Че е много похвално дето държи ЕС да продължи да се развива на принципите на единство и солидарност, а в същото време политиката, която се води у нас от най-големите партии не допринася с нищо за единството и солидарността в ЕС, а точно обратно. И президентът Радев нито веднъж не изрази критична позиция към тях. Когато изискваш от съюза, в който членуваш, да се спазват принципите, би трябвало категорично и ти да ги спазваш. Защото иначе се оказва, че ние използваме членството си само за сметки и пазарлъци.

  89. 89 Профил на leslin
    leslin
    Рейтинг: 497 Неутрално

    "...БЪлгария не приема задълбочаването на различията в ЕС."

    Е да ама действията на Бълг. институции са все в тая посока на практика,на задълбочаване.Правят се менте съдебни реформи, стремеж да се заблуди Еврокомисията,че нещо съществено се случва у нас,ама я питай хората ,казват че нищо не се е променило за последните 15 г.МУрзилките усещат че дори и да вземат властта в България,ще им бъде избит от зъбите аргумента да плашат и изнудват Европа с вето,да блокират общоевропейски процеси.Естествено по поръчка от господарите им, на североизток от нас.Това е смисъла на двете скорости.А иначе по всички проекти ,по които имаме искрено желание да участваме и да си сътрудничим,никой не ни пречи.По тема енергетика примерно ще правиме обструкции/комунисти от всякакъв калибър имам предвид/,не щеме диверсификация,искаме си зависимостта от Рашата.Въобще падаме си по робствата ние,и си се чувстваме комфортно с тях.Какъв вой беше,ако някой посегне да ни отнеме турското робство,ха...ха...ха. Е,друга тема са еврофондовете,сал те.Там сме много мераклии,с две ръце ще го поддържаме тоя член.

  90. 90 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 574 Неутрално

    До коментар [#7] от "emilm13":

    Аха. Путин иска единен и силен ЕС. Пий си хапчетата и лека нощ.

  91. 91 Профил на ivan_701230
    ivan_701230
    Рейтинг: 307 Неутрално

    До коментар [#53] от "4ort":

    те са на принципа другари дайте да дадете.не ги търси за друго

  92. 92 Профил на дядо Д
    дядо Д
    Рейтинг: 2572 Неутрално

    До коментар [#87] от "nik_77.":

    Нещо съвсем се омота... пак ти казвам, по твоят начин федерализация не може да се получи...
    Теб гледам те плашат руснаците... но май само Тръмп каза, че Брекзит е чудесна работа... Що той го каза? Умееш ли да разсъждаваш, или няма смисъл да питам, като ти гледам постовете...

  93. 93 Профил на дядо Д
    дядо Д
    Рейтинг: 2572 Неутрално

    До коментар [#88] от "Fiji":


    [quote#88:"Fiji"]в същото време политиката, която се води у нас от най-големите партии не допринася с нищо за единството и солидарността в ЕС[/quote]
    Мда.... явно ще разчитаме това да свършат малките партии...

  94. 94 Профил на leslin
    leslin
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#88] от "Fiji":

    Много хубаво написано,обосновано и аргументирано.Направо разковаваш и опровергаваш Президена.Той не се ли усеща че това е пълно лицемерие.Пълно разминаване между думи и дела.Ама европейците не са прости ,да не го виждат това.И авторитетта му рухва,доколкото го е имало,де.Говори за солидарност,ама излиза че само гледаме да използваме.

  95. 95 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 732 Неутрално

    Кое по-лесно? Първоначално няколко държави да осъществят федерализация и към тях постепенно да се присъединят съгласните и подготвените? Или всички анблок 27 държави да скочат едновременно? Няма как да се случи. Но и няма как да се тъпче на едно място. Защото интеграцията е като да караш колело. Спреш ли, падаш. Нещо на което "Добрин Велков" се надява, разбира се.

  96. 96 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2461 Неутрално

    До коментар [#68] от "gr52":
    успех на програмата . Срацимир , Шишман все .. ивановци

  97. 97 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2461 Неутрално

    [quote#72:"gr52"]Предишният Президент беше Истински. [/quote]
    и това сериозно ? успех !!

  98. 98 Профил на leslin
    leslin
    Рейтинг: 497 Неутрално

    [quote#71:"Един препатил"]Учудващо смислено изказване на президента Радев. [/quote]

    Е какво му е смисленото.Комбинация от клишета и заучени ситуации от статични положения.Тия му ги диктуват в ухото партийните секретарки.А и ако го питаш с думи прости какво е искал да каже,ще се затрудни.Губи се смисъла.

  99. 99 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2461 Неутрално

    [quote#73:"gr52"]Ценя високо иронията ти.[/quote]
    цени мисълта , ирония всекиму ...

  100. 100 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2461 Весело

    [quote#47:"niksan1"]АЗ, ли ?[/quote]
    говори ми за ноти .. там ти е силата





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах