Кампанията "Герои на деня" на Noble graphics за "Дневник" с четири рекламни награди (и всички победители на ФАРА)

© Дневник



Рекламна агенция на 2017 е Saatchi & Saatchi Sofia, а рекламодател на годината за втори пореден път - "Загорка" АД. Това са финалните резултати от рекламния фестивал ФАРА 2017, който завърши снощи в Пловдив.


Отличия за кампания на "Дневник"


Кампанията на "Дневник" "Герои на деня", създадена от агенция Noble graphics получи злато в категорията "Медийна кампания - социална, политическа, медийна реклама", две сребърни награди в категориите: "Уебсайтове, микросайтове и мобилни приложения" за играта от кампанията (разработена от студио Robo) и в "Социални медии" за стикерите с героите във Viber. Играта беше отличена и с бронз в категорията за нестандартно използване на дигитални и социални канали. Кампанията беше разработена за старта на новия мобилен сайт на "Дневник".




Ако все още не ги използвате - стикерите във Viber може да свалите безплатно - те ще бъдат достъпни още няколко дни, а играта е в мобилния "Дневник" - тук.


Тази година във фестивала се включиха общо 31 агенции и бяха подадени 273 заявки за творческите и медийните категории, които се оценяват от две различни журита. Във всяка категория се присъждат злато, сребро и бронз, като в някои нямаше награди във всички, а в други имаше по две.


Кампанията на още една медиа спечели няколко награди, включително и злато за "Интегрирана кампания – социална, политическа, медийна реклама" - това е "Ти си това, което четеш" - рекламата на "Медиапул" за фалшивите новини, разработена от Saatchi & Saatchi Sofia.


Интегрирана кампания за стоки и за услуги нямаше отличени със златни награди.


Най-добрата телевизионна реклама в категория "Стоки" е на агенция Garlic - "Боксьорът" с рекламодател "Националната лотария". Този клип беше отличен и със сребро в категорията Film craft, която е нова за фестивала.


А рекламата "Unlimited data, Limitless you" за Telenor Hungary, създадена от DDB Sofia спечели злато в категорията за тв и кинореклама услуги.


В категория "Социална, политическа, медийна реклама" беше отличена рекламата "Забранено за виждане" на Сдружение "Коалиция за живот без тютюнев дим", създадена от агенция The Smarts. Тази реклама спечели злато във Film craft, а второто злато в същата категория беше за "Видеонепиратството не е престъпление" за София филм фест от DDB Sofia.


В крайното класиране за агенция на годината на второ място застана All Channels Advertising (тя спечели различни награди с кампанията "Крадецът" за продукта "Крадецът на вишни" на "Загорка" и за офисната боксова круша за Decathlon). На трета позиция се подреди DDB Sofia.


Ето пълният списък на наградените:


Категория "Филм"


"ТВ реклама и кинореклама – Стоки"


ЗЛАТО: Боксьорът, рекламодател: Национална Лотария, агенция: Garlic


СРЕБРО: Рекламният блок на Крадецът, рекламодател: Загорка АД, агенция: All Channels Advertising


БРОНЗ: Животът има нужда от вкус, рекламодател: Загорка АД, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia


БРОНЗ: Името не променя съдържанието, рекламодател: Лидл България, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia


"ТВ реклама и кинореклама – Услуги"


ЗЛАТО: Unlimited data, Limitless you, рекламодател: Telenor Hungary, агенция: DDB Sofia


СРЕБРО: Винен туризъм, рекламодател: Лидл България, агенция: DDB Sofia


БРОНЗ: Приказка за зимната ябълка, рекламодател: Лидл България, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia


БРОНЗ: Хиляди причини да вземеш кредит, рекламодател: Банка ДСК, агенция: Noble Graphics



"ТВ реклама и кинореклама – Социална, политическ, медийна реклама"


ЗЛАТО: Забранено за виждане, рекламодател: Сдружение "Коалиция за живот без тютюнев дим", агенция: The Smarts


СРЕБРО: Видеонепиратството не е престъпление, рекламодател: София филм фест, генция: DDB Sofia


Катеогрия "Други филмови формати"


ЗЛАТО: Видеонепиратството не е престъпление, рекламодател: София филм фест, агенция: DDB Sofia


БРОНЗ: LED Song, рекламодател: V-TAC Europe, агенция: NRG Creative Boutique


БРОНЗ: Покажи България, рекламодател: HUAWEI TECHNOLOGIES BULGARIA, агенция: Publicis Sofia


Категория "Радио реклама"РАДИО РЕКЛАМА


ЗЛАТО: Онова обаждане, рекламодател: Порше БГ, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia


Категория "Прес реклама – социална, политическа, медийна реклама"


БРОНЗ: Остави телефона, докато караш, рекламодател: Порше БГ, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia


Категория "Външна реклама"


БРОНЗ: Пешеходна пътека, рекламодател: Порше БГ, агенция: NRG Creative Boutique


Категория "Дизайн и текст"


"Корпоративна и бранд идентичност"


СРЕБРО: Багри, рекламодател: ресторант "Багри", агенция: FOUR PLUS


СРЕБРО: Make&Take Pizza, рекламодател: Make&Take, агенция: FOUR PLUS


БРОНЗ: Pet mall, рекламодател: Petmall.bg, агенция: Studio Enthusiasm


"Опаковки и етикети"


ЗЛАТО: Сира 2014, рекламодател: винарска изба Дамяница, агенция: Studio Enthusiasm


БРОНЗ: Make&Take Pizza, рекламодател: Make&Take, агенция: FOUR PLUS


БРОНЗ: Rose Diamond, рекламодател: Филикон-97, агенция: reforma


БРОНЗ: Happy Benjamino, рекламодател: Bio Benjamin, агенция: mërz punkt & Studio Enthusiasm


Film Craft


ЗЛАТО: Видеонепиратството не е престъпление, рекламодател: София филм фест, агенция: DDB Sofia


ЗЛАТО: Забранено за виждане, рекламодател: Сдружение "Коалиция за живот без тютюнев дим", агенция: The Smarts


СРЕБРО: Боксьорът, рекламодател: Национална Лотария, агенция: Garlic


СРЕБРО: Винен туризъм, рекламодател: Лидл България, агенция: DDB Sofia


БРОНЗ: LED Song, рекламодател: V-TAC Europe, агенция: NRG Creative Boutique


БРОНЗ: Unlimited Data, Limitless you, рекламодател: Telenor Hungary, агенция: DDB Sofia


Art Direction


СРЕБРО: Above and Beyond, рекламодател: Moto-Pfohe, агенция: ББДО Груп/Графити ББДО


СРЕБРО: Остави телефона, докато караш, рекламодател: Порше БГ, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia


БРОНЗ: Emergency Exit, рекламодател: METROPOLIS, агенция: ББДО Груп/Графити ББДО


БРОНЗ: Cabinets of Wisdom, рекламодател: Brown-Forman, агенция: NEXT-DC


БРОНЗ: Little Havana, рекламодател: Перно Рикар България, агенция: Garlic


БРОНЗ: Ти си това, което четеш, рекламодател: Saatchi & Saatchi Sofia, агенция: FOUR PLUS


"Рекламен текст"


БРОНЗ: Ако възрожденската журналистика беше жълта, рекламодател: Медияпул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia


Категория Digital


"Уебсайтове, микросайтове и мобилни приложения"


ЗЛАТО: MyKi Santa Clause Hotline, рекламодател: Теленор България ЕАД, агенция: DDB Sofia


СРЕБРО: Decathlon Box Office, рекламодател: Decathlon България, агенция: All Channels Advertising


СРЕБРО: Игра "Герои на деня", рекламодател: Икономедия, агенция: Noble Graphics


БРОНЗ: Създай фалшива новина, рекламодател: Медияпул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia


БРОНЗ: Търсенето на Емо, рекламодател: Теленор България ЕАД, агенция: NEXT-DC


"Онлайн реклама" А


БРОНЗ: Ако възрожденската журналистика беше жълта, рекламодател: Медияпул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia


"Социални медии"


ЗЛАТО: Създай фалшива новина, рекламодател: Медияпул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia


ЗЛАТО: Търсенето на Емо, рекламодател: Теленор България ЕАД, агенция: NEXT-DC


СРЕБРО: Стикери "Героите на деня", рекламодател: Икономедия, агенция: Noble Graphics


БРОНЗ: Годината на Крадецът, рекламодател: Загорка АД, агенция: All Channels Advertising


"Дигитална кампания"


ЗЛАТО; Decathlon Box Office, рекламодател: Decathlon България, агенция: All Channels Advertising


ЗЛАТО: Ти си това, което четеш, рекламодател: Медияпул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia


СРЕБРО: Герои на деня, рекламодател: Икономедия, агенция: Noble Graphics


СРЕБРО: Търсенето на Емо, рекламодател: Теленор България ЕАД, агенция: NEXT-DC


БРОНЗ: MyKi Santa Clause Hotline, рекламодател: Теленор България ЕАД, агенция: DDB Sofia


"Събития"


ЗЛАТО: Cabinets of Wisdom, рекламодател: Brown-Forman, агенция: NEXT-DC


БРОНЗ: The Phone Call, рекламодател: Загорка АД, агенция: NEXT-DC


БРОНЗ: Volkswagen Passat GTE Launch, рекламодател: Порше БГ, агенция: B+RED


One-to-one Communication


ЗЛАТО: Крушата на Decathlon, рекламодател: Decathlon България, aгенция: All Channels Advertising


ЗЛАТО: MyKi Santa Clause Hotline, рекламодател: Теленор България ЕАД, агенция: DDB Sofia


БРОНЗ: The Phone Call, рекламодател: Загорка АД, агенция: NEXT-DC


БРОНЗ: Коледен ваучер, рекламодател: Noble Graphics, агенция: Noble Graphics


БРОНЗ: Сандъкът на Крадецът, рекламодател: Загорка АД, агенция: All Channels Advertising


БРОНЗ: SAP, рекламодател: САП-БЪЛГАРИЯ, агенция: DDB Sofia


БРОНЗ: Червеният телефон, рекламодател: Mall Plovdiv, агенция: The Smarts


"Интегрирана кампания - Стоки"


СРЕБРО: Крадецът играе на едро, рекламодател: Загорка АД, агенция: All Channels Advertising


БРОНЗ: #излез, рекламодател: Порше БГ, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia


БРОНЗ: Chivas Venture и спасяването на пчелите, рекламодател: Перно Рикар България, агенция: reforma


"Интегрирана кампания - Услуги"


СРЕБРО: Decathlon Box Office, рекламодател: Decathlon България, агенция: All Channels Advertising


БРОНЗ: MyKi Santa Clause Hotline, рекламодател: Теленор България ЕАД, агенция: DDB Sofia


БРОНЗ: Unlimited Data, Limitless you, рекламодател: Telenor Hungary, агенция: DDB Sofia


"Интегрирана кампания –социална, политическа, медийна реклама"


ЗЛАТО: Ти си това, което четеш, рекламодател: Медияпул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia


СРЕБРО: Забранено за виждане, рекламодател: Сдружение "Коалиция за живот без тютюнев дим", агенция: The Smarts


МЕДИЙНИ КАТЕГОРИИ


"Нестандартно използване на съществуващи медийни формати"


ЗЛАТО: Рекламният блок на Крадецът, рекламодател: Загорка АД, агенция: All Channels Advertising


БРОНЗ; Нюанси на синьо, рекламодател: FOX NETWORKS GROUP BULGARIA, агенция: McCann Sofia


"Нестандартно използване на дигитални и социални канали"


СРЕБРО: Създай фалшива новина, рекламодател: Медияпул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia


СРЕБРО: Търсенето на Емо, рекламодател: Теленор България ЕАД, агенция: NEXT-DC


БРОНЗ: Игра "Герои на деня", рекламодател: Икономедия, агенция: Noble Graphics


Ambient


ЗЛАТО: The Phone Call, рекламодател: Загорка АД, агенция: NEXT-DC


СРЕБРО: Крушата на Decathlon, рекламодател: Decathlon България, ргенция: All Channels Advertising


БРОНЗ: WWF фризер, рекламодател: WWF, агенция: All Channels Advertising


"Медийна кампания – Стоки"


ЗЛАТО: Крадецът играе на едро, рекламодател: Загорка АД, агенция: All Channels Advertising


СРЕБРО: The Phone Call, рекламодател: Загорка АД, агенция: NEXT-DC


СРЕБРО: #излез, рекламодател: Порше БГ, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia


"Медийна кампания – Услуги"


Няма награди


"Медийна кампания – Социална, политическа, медийна реклама"


ЗЛАТО: Герои на деня, рекламодател: Икономедия, агенция: Noble Graphics


ЗЛАТО: Ти си това, което четеш, рекламодател: Медияпул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

Ключови думи към статията:

Коментари (7)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2826 Неутрално

    За нещо толкова краткотрайно като тази кампания са учудващи тези цели 4 приза, но да приемем, че са заслужени. Като няма какво друго, явно трябва да се награждава и малкото, което се създава в българското уеб пространство. Което съвсем не значи, че кампанията не бе готина и симпатична.

    По-любопитно за мен би било колко награди ще вземе новият дизайн на "Дневник", след лавината от коментари на съфорумци, както и на мен самия, че предишният беше в пъти по-приятен и най-оптималното решение е връщане към него, с някои екстри от този.

  2. 2 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 1604 Неутрално

    Нямам думи.Този материал ме разтърси изоснови.Още плача.

  3. 3 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1987 Весело

    До коментар [#1] от "Читател":

    Ми няма го в : Категория "Дизайн и текст" ,нормално:))))

  4. 4 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 1323 Весело

    Този цирк "ДЪРА-БЪРА" още ли продължава?! Мислех, че титаните на "рекламистката" (Бахти и думата, брат!) мисъл са се отказали да си раздават поредните нищонезначещи награди (300 категории и печелившите - между 3 и 5 агенции). Преди поне се напиваха и надрусваха нейде на плажа, а сега - у Филибето. Но пък там жените са най-арни, както би рекъл Франк Лойд...

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  6. 6 Профил на nuevitas
    nuevitas
    Рейтинг: 457 Любопитно

    не разбирам за какво и как се ползват стикери във вайбър? :о

  7. 7 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 5342 Весело

    “”Медийна кампания – Услуги” - Няма награди”

    Очевидно участниците са переяли от призове!

    I Want To Believe




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах