В община Симитли започва обсъждане на екооценката за магистрала "Струма"

В община Симитли започва обсъждане на екооценката за магистрала "Струма"

© Надежда Чипева



През следващия месец и половина обществеността на Симитли ще се запознае с Доклада за въздействието върху околната среда (ОВОС) на трасето на лот 3.2 на автомагистрала "Струма", съобщи БТА.


Участъкът между Симитли и Кресна е най-сложният по цялата дължина на магистралата. България трябва да го построи до края на 2023 г., защото в противен случай трябва да върне евросредствата, отпуснати за цялата магистрала, които надхвърлят 700 млн. евро. В същото време екосдружения оспорват проекта през дефилето, защото това би било катастрофално за защитените растителни и животински видове там. Според последния вариант пътуването от София към Кулата ще става през дефилето, а в обратна посока ще бъде изградено обходно трасе.


Вчера на среща с кметовете и кметските наместници на селата в община Симитли представители на агенцията "Пътна инфраструктура" са предоставили информация и документация за организирането на обществено обсъждане на доклада за екооценката.




Приложенията са на разположение на жителите в кметствата и на информационните табла в община Симитли, информират от общинската управа.


Общественото обсъждане ще се състои на 11 септември 2017 г., от 9.00 ч., в спортната зала на стадион "Септември" в Симитли.

Коментари (11)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  2. 2 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Пак поле за рекет на "зелените".

  3. 3 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 1960 Неутрално

    Важно е алпинистът Боян Петров да вземе участие в обсъждането.Той е публична личност!

  4. 4 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 1733 Неутрално

    До коментар [#1] от "pvh51528477":

    Препратих офертата ти на КФН.
    Сигурен съм , че имаш необходмия лиценз, за да си позволиш такова вулгарно спамене.

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  5. 5 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 1733 Неутрално

    Има още месец до задействане на проекта, или губим финансирането.
    Пита се в задачката кой плаща на екоджихадистите да генереритат идиотски възражения, за да няма магистрала между Гърция, България и Македония?

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  6. 6 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 8135 Неутрално

    Трябва да се забранят всички "зелени", финансирани от други освен от членски внос! Да им се забрани и обжалване на държавни проекти! Тия рекетьори компрометираха всяка борба за опазване на природата! Половината са за затвора!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  7. 7 Профил на Amot
    Amot
    Рейтинг: 1271 Любопитно

    Не мога да се начудя, как сума ти хора тук, които претендират да са с дясно мислене, се противопоставят на намаляването на регулациите, било то премахване подаването на ненужни документи за строеж, било то промяна в процедурите по обжалване на ОВОС и обществени поръчки, които се точат с години! Вие сериозно ли сте десни, или само когато е напук на управляващите? От строителство на пътна инфраструктура и от тол такси, които да финансират това строителство, страната има спешна нужда, ама не - важно било три години да чакаме някой да си каже мнението! Ха, познайте на това обсъждане в Симитли, колко местни ще се появят и колко екоталибани!

    Цацата трябва да бъде изпържена!
  8. 8 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 584 Неутрално

    Швейцарците как пък успяха да построят 50км тунел под планината....май беше заради екологията. Просто не разбирам. Пари за тунела има, еврокомисията ще ги отпусне, но има борба да не е тунел. Не е да кажем, че тунелът ще ни струва на нас повече (добре де, ще ни струва, но доста намалено заради самоучастието, което е малко). И не сме можели да строим тунели и поддържаме тунели? Ами как тогава функционира въобще метрото в София. Или как беше въобще възможно да направят на Ечемишка ремонт, след като нямаме капацитет за поддръжка?
    Пита се как Гърците по А2 са направили в планината толкова много тунели, някои бая дълги, пък ние да не можем. И да, там тунелите са с ограничение 80км/ч, т.е. не е точно магистрала да летиш :), но и второ платно в дефилето няма да вдигне скоростта поради завоите.

  9. 9 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 584 Неутрално

    Между другото, дадохме над 1 милиард лева за едни реактори, които няма да ги ползваме. Бюджетът ще може да си позволи да върне 700млн лева за построеното по Струма. Да не обяснявам как българите бяха окрадени с няколко милиарда покрай КТБ.

  10. 10 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 8135 Неутрално

    До коментар [#7] от "Amot":

    ТИЯ, КОИТО СЕ НАРИЧАТ "ДЕСНИ" СА ЗЛЕ ПРИКРИТИ БОЛШЕВИКИ! Нищо дясно няма в тях!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  11. 11 Профил на Amot
    Amot
    Рейтинг: 1271 Гневно

    Между другото, дадохме над 1 милиард лева за едни реактори, които няма да ги ползваме. Бюджетът ще може да си позволи да върне 700млн лева за построеното по Струма. Да не обяснявам как българите бяха окрадени с няколко милиарда покрай КТБ.
    —цитат от коментар 9 на alabalko

    По-голяма простотия отдавна не бях чел! Ми дай като може да си го позволи бюджетът, да спрем да правим каквото и да било! Само дето, като избушим бюджета и резерва с подобни 'умни' стратегии, какво ще харчите чугуните, като/ако дойдете пак на власт?! Май не само мозък, но и инстинкт за самосъхранение нямаш!!!

    Цацата трябва да бъде изпържена!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах