Цитат на деня: Всички трябва да подкрепяме централния нападател на България Бойко Борисов

Цитат на деня: Всички трябва да подкрепяме централния нападател на България Бойко Борисов

© Юлия Лазарова



"Президентът, отклонявайки се от предизвикателството, което има пред страната ни, говори за съвсем други теми, които не прилягат на един президент. Президентът трябва да бъде съпричастен и всички ние в България да подкрепяме централния нападател в момента на България - това е Бойко Борисов."


Това каза председателят на парламентарната група на ГЕРБ Цветан Цветанов в Ловеч, цитиран от БНТ. Той определи интервюто на президента Румен Радев снощи пред БНТ като търсене на умишлен сблъсък с парламента и институционален сблъсък.


Според Цветанов в действията на президента има умисъл, защото той не е споменал и дума за предстоящото европредседателство, за Западните Балкани, за приоритетите на България, както и за европейските фондове, с помощта на които се решават проблемите на българското общество.


В интервюто президентът Румен Радев заяви, че посоката на България към Европейския съюз и НАТО е била правилна, но посочи, че 28 години след началото на прехода според него повечето българи имат нужда от нова промяна и основният проблем на обществото е усещането за безпътица.

Коментари (93)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3387 Неутрално

    Мъкаааа !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на ralita68
    ralita68
    Рейтинг: 844 Неутрално

    Цитата в заглавието предполага плюене, но истината е в текста!

  3. 3 Профил на Йонка Стефанова
    Йонка Стефанова
    Рейтинг: 20 Весело

    Чудя се Цветанов или Радев е по-гаден.

  4. 4 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2552 Весело

    ПРОСТО цвъ ...ама много просто

  5. 5 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 937 Весело

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":


    Мъкаааа !!!
    —цитат от коментар 1 на КМЕТ В СЯНКА


    Не унивай , бъди оптимист. След следващите парламентарни избори " централния нападател " може и да е КУрнелия или на Марс да има разумен живот( вероятноста за второто е по-голяма).

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  6. 6 Профил на ЗаНи3А
    ЗаНи3А
    Рейтинг: 2506 Весело

    "предизвикателството, което има пред страната ни" - поредната целофанена цел пред българите, чрез която се замитат реалните проблеми. Е, как да спомене евро фондовете, ако няма допир до тях, че мноого ОПравни хора ги усвояват ли, усвояват!?

    Коментиране на анализираното, вече...
  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  8. 8 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3168 Неутрално

    Да но ББ и Бербатов да се казва, ще е аут, като спре да вкарва голове. Пък той май спря. Президентът на Република България, генерал Румен Радев, не ще да е по-малко президент, ако не повтаря като папагал мантрите на шайката. Напротив! Тези балъци наистина ли си вярват, че мантрите им са свещени и носят всеобща благодат. Ми да се поразходят из страната.

  9. 9 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 1288 Неутрално

    ДСБ и СДС (а бе Реф. Блок)
    всички подкрепяха централния нападател на България - Бойко Борисов

  10. 10 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 2025 Неутрално

    До коментар [#8] от "Judjuk":

    От сърце те моля бе, човек. Спри да ръсиш тъпотии под всяка тема. Моля те с цялото си сърце.

  11. 11 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1524 Неутрално

    Системата на ГЕРБ си функционира с врагове....Нещо им се пречка президента или жена му. Те са ясни - комунистии / криминални ....както дойде . Срещу кого играем за да СКАНДИРАМЕ по трибуната БАЙ Х... , БАЙ Х !?)) Мачът е ГЕРБ ( държавна администрация ) срещу България и гражданите!!

  12. 12 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9126 Неутрално

    Цветанов, стига с този футбол!
    Дайте малко по-сносно управление.
    Мачлетата и чеверметата на Борисов са ката ден.

  13. 13 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2552 Любопитно

    ако я намаше европейската далавера ,гербавите отдавна да са върнали член първи ,а другомислещите да са заточени в белене и скравена ?

  14. 14 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    Мдаааа - особено е важно да подкрепяме Борисов като централен нападател в мачове от аматьорската лига, които съвпадат с гласувания в парламента на ключови проектозакони за реформи в съдебната система.

  15. 15 Профил на hamiltonf1
    hamiltonf1
    Рейтинг: 3643 Неутрално

    Нали Шиши с огромния си гръб стои плътно зад него?!

  16. 16 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 950 Неутрално

    Две неща трябва да се ползват с мярка от нормалните хора - глупостта и езика. Цецко е малко по-друг случай - той просто представлява глупост с език.

  17. 17 Профил на gogata1955
    gogata1955
    Рейтинг: 630 Неутрално

    "Нашият председател , център-нападател!"
    Имаше такъв филм, гледайте го.

  18. 18 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1306 Неутрално

    А, няма да го подкрепям, тоя не знае в коя врата да вкарва, аман от неговите автоголове.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  19. 19 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 1797 Неутрално

    Заглавието чудесно пасва на ЕЖК. Смисълът на цялото е само за четящи "дебили":

    „Интервюто на президента Румен Радев пред БНТ нямаше абсолютно нищо, което да показва основното за президентската институция – обединение на нацията и човек, който да олицетворява нацията като обединител. Това, което ми направи впечатление в това интервю е, че първо въобще не се говореше за европредседателството, за приоритетите, за Западните Балкани, ..."

    А смисълът е дали служебни недоразумения могат да предлагат на Президента назначения, за които презумцията в конституцията ни е за съгласие на изпълнителна власт и президентска институция. Това е големият Прецедент. Има ли кой да пита КС?

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  22. 22 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 166 Неутрално

    истината е в текста!
    —цитат от коментар 2 на ralita68


    "Ако вие смесите живак,
    алуминиев фосфат,
    амониев сулфат и
    формалдехид с вируси,
    след това вземете
    спринцовка и
    инжектирате това на
    детето си, то вие ще
    бъдете АРЕСТУВАН и
    СЪДЕН за малтретиране
    на детето си и може би
    за опит за убийството му.

    Защо тогава докторите правят това и
    защо ние им го позволяваме?

    ОБРАЗОВАЙ СЕ!!!

    ПРЕОСМИСЛИ ВАКСИНИТЕ!!!"

    --Деница Панайотова, ГЕРБ, шеф "разпореждане с общинска собственост"

    #НиКой не е по-голам от Бахура!
  23. 23 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1153 Неутрално

    Президентът повтаря некадърно всички тези на БСП. А че трябва да се подкрепя Борисов при председателството на ЕС е повече от очевидно.

    Само синьо-червените другари сега пак ще си оплюят брадите под статията ;)

    Няма шики-мики.
  24. 24 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 166 Неутрално

    Чудя се Цветанов или Радев е по-гаден.
    —цитат от коментар 3 на Йонка Стефанова


    ми, кой е шофьор на самальот и кой шафьор на папка? а кой направи щото идеата за свободни избори да звучи малоумно?

    #НиКой не е по-голам от Бахура!
  25. 25 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 1288 Неутрално

    Нали Шиши с огромния си гръб стои плътно зад него?!
    —цитат от коментар 15 на hamiltonf1


    Не е сигурно, че Шиши стои плътно зад Б.Б.
    Но е сигурно че Борисов е бил подкрепян от
    Р. Плевнелиев, Р. Кънев, Ат. Атанасов, Лукарски.
    Сега го подкрепят Спас Гърневски и Агент „Николай“.
    Това са все хора от ДСБ и СДС.

    До коментар [#15] от "hamiltonf1":


    До коментар [#18] от "Свинчуга":

  26. 26 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 2001 Неутрално

    Чудя се Цветанов или Радев е по-гаден.
    —цитат от коментар 3 на Йонка Стефанова


    Какво пък ти е направил Радев? Шайката на ГЕРБ разграби България за тия 10 години. Но разбира се, Радев ти е виновен за всичко.

  27. 27 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1306 Неутрално

    [quote#25:"Nехоljhft"][/quote]

    То само на герберчетата не им е ясен този факт, шофьорчето от УБО докато не ви го спусне надолу, значи нищо не е ясно. Ако съответно спусне че слоновете летят ще има как беше като в онзи виц.....е щом от партията казва, значи летят, ама не много, 2-3 метра, не повече :)

    Обичам да грухтя и плюскам.
  28. 28 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2552 Весело

    ако някога цвъ събере кураж и излезе на избори стрещу радев ,със сигурност резултата му ще е по плачевен и от този на тетка ,въпреки многобройните обслужващи медии които стоят зад гърба му

  29. 29 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 1544 Неутрално

    "Президентът трябва да бъде съпричастен и всички ние в България да подкрепяме централния нападател в момента на България - това е Бойко Борисов."

    =====================================================

    Какъв централен нападател, какви пет лева за мавзолей?

    Резидентът е президент заради централния нападател. А Баце е централен нападател, само защото никой не иска да види там Лъжа Решетникова.

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  30. 30 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1306 Неутрално

    Всъщност по любимата гербава логика, гербавите политически джуджета нямат право да се изказват в посока Радев. Когато гласуват за тях 2 милиона човека, тогава да се напъват.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  31. 31 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1306 Неутрално

    "Президентът трябва да бъде съпричастен и всички ние в България да подкрепяме централния нападател в момента на България - това е Бойко Борисов."=====================================================Какъв централен нападател, какви пет лева за мавзолей?Резидентът е президент заради централния нападател. А Баце е централен нападател, само защото никой не иска да види там Лъжа Решетникова.
    —цитат от коментар 29 на c.b.o.


    Той дори Решетников си заяви в прав текст че по-лесно работи с Баце, дам.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  32. 32 Профил на 1107a
    1107a
    Рейтинг: 1107 Неутрално


    Не е сигурно, че Шиши стои плътно зад Б.Б.
    Но е сигурно че Борисов е бил подкрепян от
    Р. Плевнелиев, Р. Кънев, Ат. Атанасов, Лукарски.
    Сега го подкрепят Спас Гърневски и Агент „Николай“.
    Това са все хора от ДСБ и СДС.
    —цитат от коментар 25 на Nехоljhft


    10 и ББ са две лица* на една група хора, която има пълната власт в България през последните 17 години.

    *сигурно има по-подходящя дума от "лица"

  33. 33 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3136 Неутрално

    До коментар [#22] от "Моа Преател Тайпи":

    Майтапиш се? Верно ли е казала това тая?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  34. 34 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3136 Неутрално

    Ебахти яловият централен нападател...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  35. 35 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 1215 Весело

    До коментар [#17] от "gogata1955":

    "Другарят председател, център нападател." Извинявай за поправката. Югославски, от 60-те. Председателя на местното текезе игра резерва срещу съседното село. Тогава имаше много спортни филми-Любимец 13, бг, Всички на пистата, рум., и т.н. Имаш + за добрия спомен.

  36. 36 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 166 Неутрално

    До коментар [#33] от "Darth Plagueis":

    мне, искаш ли скрийншот? ocr by microsoft cognitive. усера ExtraCACA го беше турила тъдява. имаше и други тъпизми

    #НиКой не е по-голам от Бахура!
  37. 37 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3136 Неутрално

    До коментар [#36] от "Моа Преател Тайпи":

    Това е култово. Нарежда ми се някъде до заключението на майката на нацията, че птиците са безгръбначни.
    Бахти пасмината...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  38. 38 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 166 Неутрално

    До коментар [#33] от "Darth Plagueis":

    картинка у нейния профил, немам идея кой и кога го е казал, ма тя очевидно е съгласна

    #НиКой не е по-голам от Бахура!
  39. 39 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1851 Неутрално

    Ебахти яловият централен нападател...
    —цитат от коментар 34 на Darth Plagueis



    Ако беше само яловит, треньорите от библиотеката и сарая щяха да го сменят, но щом не го сменят, значи е плодовит ... за тях ... !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  40. 40 Профил на През прокуракура ми е
    През прокуракура ми е
    Рейтинг: 350 Неутрално
  41. 41 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 166 Неутрално

    До коментар [#37] от "Darth Plagueis":

    не са сещам сега къде да ти кача картинката че пак жулим през тора, ма си струва да се види

    #НиКой не е по-голам от Бахура!
  42. 42 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 630 Неутрално

    не вярвам да има по-тъп от този в бг политиката, въпреки че конкуренцията е жестока.
    на всичкото отгоре е и голям интригант.

  43. 43 Профил на jig
    jig
    Рейтинг: 266 Неутрално

    На физкултурника само футболни метафори му идват наум.

  44. 44 Профил на m_todorov
    m_todorov
    Рейтинг: 758 Неутрално

    Неведнъж съм казвал, че в герп са събрани най-големите идиоти в страната. Понякога се учудвам как е възможно да чупят тъпомера толкова често.

  45. 45 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 1288 Неутрално

    Ако беше само яловит, треньорите от библиотеката и сарая щяха да го сменят, но щом не го сменят, значи е плодовит ... за тях ... !
    —цитат от коментар 39 на niksan1


    Как ще е ЯЛОВ нападател.
    Нали все хора от ДСБ и СДС
    сукаха от него по време на „Борисов-2“.
    Христо Ангеличин - зам. министър,
    Петър Москов – министър,
    Методи Андреев – депутат.


    До коментар [#34] от "Darth Plagueis":
    До коментар [#39] от "niksan1":

  46. 46 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3136 Неутрално

    До коментар [#45] от "Nехоljhft":

    Внимавай да не напишеш по погрешка някое мнение, в което да изпуснеш ДСБ или СДС, че после кво ще правиш....

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  47. 47 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 630 Неутрално

    До коментар [#45] от "Nехоljhft":
    ей от сто метра си личи че и ти си милиционер :)

  48. 48 Профил на mara71
    mara71
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Цъ, Цвъ! Не се прави на тарикат! Значи, вие с Шиши да се държите за шлифера му, а всички ние и Президента да го подкрепяме.
    Стига ти вече толкова, Цвъ! Видяхме какво е с теб, дай да видим, какво ще е без теб.

  49. 49 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 7485 Неутрално

    Бойко Борисов - колко и да му се прострират и фрустрират и ''десни'' и '' леви'' - е ШЕФ НА БЪЛГАРИЯ !!!!

    karabastun@abv.bg
  50. 50 Профил на antikvarno
    antikvarno
    Рейтинг: 602 Неутрално

    Цветанов пак счупи глупомера!

  51. 51 Профил на r3sto
    r3sto
    Рейтинг: 349 Неутрално

    Колкото по-често се дава гласност на Цв. Цв. и Ко, толкова по-бързо и по-качествено ще бъдат консолидирани българите срещу заГРОБването на Родината! Отправям призив към редакцията да публикува ако може по 333 пъти на ден Цветните Муу мисли!

  52. 52 Профил на ДГБ
    ДГБ
    Рейтинг: 311 Неутрално

    Може Радев да не е споменал председателството и еврофондовете защото мнозинство то от българите не се вълнуват от тях .Важни са съдебната реформа ,е-услугите и инвестицийте.А това че че чрез еврофондовете някой ще краде...

  53. 53 Профил на Любо Генов
    Любо Генов
    Рейтинг: 264 Неутрално

    С такъв мухльо като льотчика, как да нямаме усещане за безпътица.

  54. 54 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2552 Весело

    До коментар [#49] от "karabastun":

    той може да е шЕФ само и единствено на тъпаците които си го избират ,някъде около милион от народонаселението

  55. 55 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 7485 Любопитно

    До коментар [#54] от "Stewie":

    Достатъчно интелигентен ли си, да прецениш , че ако някъде около милион от народонаселението , което ГЛАСУВА - ГЛАСУВА ЗА Бойко Борисов - А ОСТАНАЛИТЕ СА ЗАБЛУДЕНИ *-резултатът ВИНАГИ - Е ПОЛОЖИТЕЛЕН ЗА народонаселението????

    karabastun@abv.bg
  56. 56 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 2037 Неутрално

    Със такъв тумбак за нападател е ясно как ще завърши мача !!!

  57. 57 Профил на John Silver
    John Silver
    Рейтинг: 108 Неутрално

    Изключителна глупост.Какво означава всички?

  58. 58 Профил на saint evlampi
    saint evlampi
    Рейтинг: 2429 Весело

    Умилително - русороби и 'десни' в пълна синергия.

    Е, едните малко са непредставени парламентарно, ама то това е от много акъл, зер да не са хамави да се бутат у Парламента, елит е това, мухахаха

    Am I evil? Yes I am
  59. 59 Профил на John Silver
    John Silver
    Рейтинг: 108 Неутрално

    До коментар [#58] от "saint evlampi": Би ли ми обяснил какво иска да каже Цветанов с това "всички"!?

  60. 60 Профил на Petko Popov
    Petko Popov
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Имам чувството,че ГЕРБ и БСП играя една игра днес аз,утре ти, така ще си играят а ние ще си мислим,че за нас мислат,а те мислат за собствените си джобови. Играта на Путин и Медведев.

  61. 61 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3387 Неутрално

    До коментар [#60] от "Petko Popov":

    Добро утро!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  63. 63 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3136 Неутрално

    До коментар [#58] от "saint evlampi":

    За съжаление, милиционерчето не е запознато дори с отдавна наложени чуждици, съответно ги използва съвсем неправилно. Да ти помогна - синергия е, когато 30% Герберасти, гласуващи в пълен синхрон с 20% обикновени комуняги, разгонват фамилията на 100% от нацията.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  64. 64 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 1288 Неутрално

    Изключителна глупост.Какво означава всички?
    —цитат от коментар 57 на John Silver


    „Всички“ означава, че и БСП трябва да подкрепи Б.Б.

    „Борисов-1“ беше избран с гласовете на Атака и на Иван Костов.
    В „Борисов-2“ участваха Лукарски и заместника на Р. Кънев.
    В „Борисов-3“ участват ВМРО и Симеонов.

    Но от БСП (Златева и Нинова) отказаха да приемат постове от Борисов.

  65. 65 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1851 Неутрално

    До коментар [#42] от "ck2013":


    " Не вярвам да има по-тъп от този ... "


    Не подцнявай Тетка от с. Драгана и първата ни дипломатка . И двете са тъпи, а на всичко отгоре и грозни като кози !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  66. 66 Профил на saint evlampi
    saint evlampi
    Рейтинг: 2429 Весело

    До коментар [#59] от "John Silver":

    Вероятно всички с акъл. Не се притеснявайте, не е задължително!

    Am I evil? Yes I am
  67. 67 Профил на saint evlampi
    saint evlampi
    Рейтинг: 2429 Весело

    До коментар [#63] от "Darth Plagueis":

    "милиционерчето"

    Отрядно председателче само бях като лапе. И пях у хора. Иначе не знам кой те излъга че си говорител на нацията и че некой друг ти е виновен че ти се чувстваш неудачник

    Am I evil? Yes I am
  68. 68 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3136 Неутрално

    До коментар [#67] от "saint evlampi":

    Както винаги направи страхотен извод. Всъщност, само ти демонстрирах що е то синергия. Нуждата беше видна до болка.
    А че си бил отрядно председателче е вън от съмнение.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  69. 69 Профил на John Silver
    John Silver
    Рейтинг: 108 Весело

    До коментар [#66] от "saint evlampi": Правилно, не може да съм такъв умник да си мисля, че предстоящото европредседателство, Западните Балкани, както и европейските фондове са постижения на ГЕРБ или само на ГЕРБ.Нещо друго да извадиш на масата?!

  70. 70 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3108 Любопитно


    То хубаво да подкрепряме Бойко Борисов ама той кога ще излезе на терена?

  71. 71 Профил на 1107a
    1107a
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    Бойку е централен нападател на съвецката библиотекарско-сарайска мафия, а не на България.

  72. 72 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 832 Неутрално

    Долу ГЕРБ, долу Бойко!

  73. 73 Профил на papyre
    papyre
    Рейтинг: 2405 Неутрално

    "Президентът, отклонявайки се от предизвикателството, което има пред страната ни, говори за съвсем други теми, които не прилягат на един президент. Президентът трябва да бъде съпричастен и всички ние в България да подкрепяме централния нападател в момента на България - това е Бойко Борисов."

    Няма как домакин на отборче от "А" окръжна група ,чието задължение е само да лъска и подменя бутоните на обувките , да има думата за съставяне на отборчето . Камо ли пък да има мнение за националния отбор . Папконосителя се е взел сериозно и за капацитет по футбол , явно изхождайки от факта че е даскал по физкултура . Забравяйки че не е провел нито една физзарядка дори и в някое селско училище . И най- важното - - не е разбрал и не е запомнил заповедта на произведения от него "централен нападател " да не се споменава името на Господ" сиреч на Президента . А когато индивид като него , не разбираш и не помнещ човешката реч , немедлено попада в списъка на Процентите . Впрочем , то и процентите са стигнали до това ново благодарение на герберските усилия .

  74. 74 Профил на papyre
    papyre
    Рейтинг: 2405 Неутрално

    Това каза председателят на парламентарната група на ГЕРБ Цветан Цветанов в Ловеч, цитиран от БНТ. Той определи интервюто на президента Румен Радев снощи пред БНТ като търсене на умишлен сблъсък с парламента и институционален сблъсък."

    Опасно е за нивото на умственото състояние на българския народ да бъде облъчван регулярно от неграмотни политици . Защото се насажде погрешно впечатление , че на върха на държавното управление може да се ръкоположи и Прост човек . А няма как да е грамотен политик , който НЕ ЗНАЕ че интервю се дава от лице , ПОСОЧЕНО от интервюиращия журналист и се води от него по определена журвалистическа схема . Така че , ако президента е търсел някакъв сблъсък , причина за това са журналистимческите въпроси . Но папконосителя дори не си прави и трпуд да посочи поне едно подобие на търсен сблъсък с парламента и институциите .Най- малкото защото ПАРЛАМЕНТА не е герберски бостан . Там има и хора , които попадат в двайсетте %. -та

  75. 75 Профил на papyre
    papyre
    Рейтинг: 2405 Неутрално

    Според Цветанов в действията на президента има умисъл, защото той не е споменал и дума за предстоящото европредседателство, за Западните Балкани, за приоритетите на България, както и за европейските фондове, с помощта на които се решават проблемите на българското общество"

    Ами Президента не е пенкилер , като простия и като папконосителу , че щом им подадат "сламка " я захапват , и като Мирча Кришан , докато не изпеят всички за краставицата , не млъкват . И после , навъпросите на журналята отново повтарят казаното мот амо А ако искате да знаете защо не е говорил по тези въпроси , да питат водещия . Ако могат да формулират въпроси , разбира се . Защото някои не могат . По понятни причини .

  76. 76 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1962 Неутрално

    Правилно, не може да съм такъв умник да си мисля, че предстоящото европредседателство, Западните Балкани, както и европейските фондове са постижения на ГЕРБ или само на ГЕРБ.
    —цитат от коментар 69 на John Silver
    Прав сте, че тези неща постижение САМО на ГЕРБ! Добре е да се запитаме обаче, дали ако ГЕРБ не управляваха през тези години България, колко постижения щеше да има, особено с европейските фондове?
    Помните ли Орешарски? Помните ли какво стана с европейските фондове по времето на Орешарски?

  77. 77 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1962 Неутрално

    Правилно, не може да съм такъв умник да си мисля, че предстоящото европредседателство, Западните Балкани, както и европейските фондове са постижения на ГЕРБ или само на ГЕРБ.Нещо друго да извадиш на масата?!
    —цитат от коментар 69 на John Silver
    Исках да напиша "Прав сте, че тези неща НЕ СА постижение само на ГЕРБ!"

  78. 78 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7013 Неутрално

    ЦЦ - един от най-вредните политици в Бг

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  79. 79 Профил на papyre
    papyre
    Рейтинг: 2405 Неутрално

    В интервюто президентът Румен Радев заяви, че посоката на България към Европейския съюз и НАТО е била правилна, но посочи, че 28 години след началото на прехода според него повечето българи имат нужда от нова промяна и основният проблем на обществото е усещането за безпътица.

    Е, най- после става ясно какво е предизвикало обвинението на физкултурника в умишлено търсен сблъсък между Президента и навлеците . Народа остава с усещането , че държавата е попаднала в безпътица , а повехнали гербери и разпасани патриотари плещят за стабилност , сигурност и благоденствие . Всеки гражданин , е в правото си да разбира както си ще собствения си живот и поведение . И да го изразява . А това изглежда дразни някои навлеци . Ами , референдум , бе ... Модерно е .

  80. 80 Профил на papyre
    papyre
    Рейтинг: 2405 Неутрално

    До коментар [#76] от "cristo_n":Помните ли Орешарски? Помните ли какво стана с европейските фондове по времето на Орешарски?

    Ами нищо не е станало . И тъй като не знаеш какво точно е станало , финтираш с Въпрос , с намерението да набуташ четящите към темата за СПРЕНИ фондове по това време . Е, НЯМА СПРЕНИ фондове . Има спрени ВРЕМЕННО , до изпълнение на установени административни ПРОПУСКИ . След отстраняването им , , работата с фондовете продължи по установения ред . Лесно можеш да ме опровергаеш , ако разполагаш с факти .



  81. 81 Профил на Евроатлантик
    Евроатлантик
    Рейтинг: 414 Неутрално

    Тоя ако се разкара, може да взема и да гласувам за ГЕРБ. Но твърде редовно ми напомня всичко, което ме дразни в тях - простотия, милиционерщина, самочувствие, говорене на "това, което имаме като"...

  82. 82 Профил на Емил Малинов
    Емил Малинов
    Рейтинг: 25 Неутрално

    Неведнъж съм казвал, че в герп са събрани най-големите идиоти в страната. Понякога се учудвам как е възможно да чупят тъпомера толкова често.
    —цитат от коментар 44 на m_todorov


    И щом вече десет години държат ДСБ около и под 1% (без всевъзможните "партии", с които влизат в коалиция, за да им откраднат после субсидията - като на Репуц), представете си за какви "капацитети" става дума при "умните и красивите"...

    Обективен
  83. 83 Профил на Емил Малинов
    Емил Малинов
    Рейтинг: 25 Неутрално

    Тоя ако се разкара, може да взема и да гласувам за ГЕРБ. Но твърде редовно ми напомня всичко, което ме дразни в тях - простотия, милиционерщина, самочувствие, говорене на "това, което имаме като"...
    —цитат от коментар 81 на Евроатлантик


    Без съмнение, "бай х.." показва едно далеч по-високо ниво на езикова и политическа култура...

    Обективен
  84. 84 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9382 Неутрално

    Би трябвало по време на Европредседателството поне да не пречат с вот на недоверие или протести, след юли нека вземат властта ... ако могат без преврат.

  85. 85 Профил на ИванКар
    ИванКар
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    Лявата дузпа ЦвЦв посочи кой стои в центъра на нападението срещу народа. И с какво да го подкрепим? Или как да стане?

  86. 86 Профил на ИванКар
    ИванКар
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    До коментар [#84] от "Peni Nikol":

    Какви ги мъдриш, ма, Пено?Какъв преврат, каква власт? Не разбра ли до сега, че центърнападателят е като Остап Бендер - най - напред пита къде са парите и тогава напада централно!

  87. 87 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8135 Неутрално

    Значи Борисов трябва да се подкрепя, а този, който по конституция се нарича "Държавен глава'', да се плюе и хули, независимо какво прави и казва. Това вече наистина е дебилност.

  88. 88 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1931 Любопитно

    Мат"риалът Цветанов.
    Симплитус.
    И шпионаж!
    !

  89. 89 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 2308 Любопитно

    Цвъки, мое ли си толзкоз проз, е?

    Мома, връщай 12 и 12А!
  90. 90 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3387 Весело

    До коментар [#89] от "CINZANO - оправете си сайта!":

    абе до 6 апартамента щом го е докарал не е чак толкова неориентиран.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  91. 91 Профил на skyfighter
    skyfighter
    Рейтинг: 428 Неутрално

    Абсурдно малоумно изказване. Но Радев е прав, че няма воля за борба с корупцията. Явно се дразнят.

  92. 92 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3387 Неутрално

    До коментар [#91] от "skyfighter":

    това им е едно от най-слабите места.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  93. 93 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1962 Весело

    До коментар [#76] от "cristo_n":Помните ли Орешарски? Помните ли какво стана с европейските фондове по времето на Орешарски? Ами нищо не е станало . И тъй като не знаеш какво точно е станало , финтираш с Въпрос , с намерението да набуташ четящите към темата за СПРЕНИ фондове по това време . Е, НЯМА СПРЕНИ фондове . Има спрени ВРЕМЕННО , до изпълнение на установени административни ПРОПУСКИ . След отстраняването им , , работата с фондовете продължи по установения ред . Лесно можеш да ме опровергаеш , ако разполагаш с факти .
    —цитат от коментар 80 на papyre
    Е няма да те опровергавам! Абсолютно си прав - бяха спрени временно! Временно, докато се смени правителството на Орешарски. А "пропуските" бяха загубеното довери в агенцията, която контролира разходването на евросредствата, след смяната на правителствата. После дойде пак Борисов, дов3ерието в правителството и неговите агенции и служби се завърна, и парите тръгнаха отново. Защо мислите, че Орешарски не издържа дълго? Явно е, че с вродената си наглост, хич не им пукаше за недоволството на хората, обаче като им спряха парите от ЕС, БСП и ДПС нямаше от къде да лапат! И се саморазпуснаха...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах