Регистрация

Европарламентът отново призова за отваряне на пазарите на труда за българи

Евродепутатите отбелязаха, че не е постъпила информация за отрицателно въздействие в онези държави членки, които са отворили пазарите си за работници от страните, присъединили се към ЕС през 2004 и 2007 г. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

50 коментара
 
Преглед на профил

Марин Мидилев

Рейтинг: 669 Неутрално
  • 1
  • 15:14
  • 15 дек, 2011

Сигурно ще се наложи в България да се вдигне цената на труда изведнъж над средната за ЕС за да останат читави работници, след това действие!

Оценка
-1 +34
 
Преглед на профил

bta

Рейтинг: 5107 Неутрално
  • 2
  • 15:16
  • 15 дек, 2011

Колкото и да се дърпат след 2 годин няма да имат избор

Оценка
-3 +36
 
Преглед на профил

Дуле Савич

Рейтинг: 1234 Неутрално
  • 3
  • 15:22
  • 15 дек, 2011

аре бе братче за Германия ще пътуваме да работим легално

Forza Lazio!!!

Оценка
+16
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 5067 Неутрално
  • 4
  • 15:26
  • 15 дек, 2011

Европарламента никой не го бръсне за слива явно.

No one is taller than the last man standing.

Оценка
-2 +26
 
Преглед на профил

followed

Рейтинг: 684 Неутрално
  • 5
  • 15:28
  • 15 дек, 2011

До коментар [#1] от "Марин Мидилев":

Много хора ще емигрират не само по икономически причини - просто им е писнало от простащината, полицейщината, безнаказаността, и всичко останало, което се случва в България...

Оценка
-2 +33
 
Преглед на профил

kkkk1980

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 6
  • 15:33
  • 15 дек, 2011
Оценка
+7
 
Преглед на профил

conserva

Рейтинг: 507 Неутрално
  • 7
  • 15:36
  • 15 дек, 2011

Нали това беше идеята на ЕС, да има свободно движение на хора, стоки и капитали. Какви са тези глупости за "евентуални отрицателни въздействия върху техните икономики и трудови пазари". Какво значи "-" или пък "+" положително въздействие? Никакъв общ пазар не са след като има ограничения. Думата "пазар" звучи като подигравка в устата на европейските политици.

Ако някой румънец или българин се разбере с някой англичанин или австриец да му работи, нека му работи, къде се бърка съответното правителство. Но правителствата са за това - да си тикат мръсните ръчички навсякъде, да казват че правят това защото много се грижат за благоденствието на избирателите и после будалите да гласуват за тях. Тъжната истина е, че няма разлика между политиците в Европа, и фактически хората нямат избор.

Оценка
+20
 
Преглед на профил

ivanbaraban

Рейтинг: 720 Неутрално
  • 8
  • 15:40
  • 15 дек, 2011

Всички държави членки трябва да премахнат бариерите на пазара на труда за българи и румънци. 1/СВОБОДНО ДВИЖЕНИЕ НА КАПИТАЛ И ТЪРГ.СТОКИ И ХОРА В ЕВРОПЕИСКИЯТ СЪЮЗ -конституцията на европа КАПИТАЛА СЕ ДВИЖИ СВОБОДНО СТОКИТЕ СЪЩО А БЪЛГАРИНА ЕВРОПЕЕЦ ОТ ВЕКОВЕ ЧАКА РАЗРЕШЕНИЕ С ЕДНА ДУМА-ДА ЖИВЕЕ ЕВРОПА НА ДИСКРИМИНАЦИЯТА И БЪЛГ.ПОЛИТИЦИ КОИТО НЕ МОГАТ ДА ЗАЩИТЯТ ИНТЕРЕСА МУ

Оценка
+17
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 5067 Неутрално
  • 9
  • 15:41
  • 15 дек, 2011

Холандците: Българите не ставате за нищо

Шокиращо изказване на холандския премиер Марк Рюте пред БНР показва жестоката реалност у нас - много PR, малко реални неща. Страната ни е пример за корупция, мутризация и крайна мизерия за 90% от хората.

“Българите са неспособни да създадат работеща държава“ – едно интервю на холандския премиер Марк Рюте пред БНР.

Г-н премиер, защо вашата държава упорито се противопоставя на приемането ни в Шенгенското пространство? Не мислите ли, че преигравате с това си ваше решение след като всички останали са готови на компромисен вариант? Дори и Финландия промени позицията си, а вие се дърпате, както бихме казали по български „като магаре на мост“.
- Отговорът и преди и сега е един и същ. Вашата държава е пропита от корупция, съдебната ви система не работи, престъпниците се чувстват комфортно и безнаказано, живеят на свобода и дори парадират с престъпния си статус.
Но ние сме изпълнили техническите критерии, това нищо ли не означава?
- Техническите критерии във вашият случай са без значение, дори и да ги преизпълните. Зад всяка техника стоят хора и когато тези хора са готови да престъпят закона в името на собственото си облагодетелстване, качеството на техниката се обезмисля. Това е все едно на най-строгият затвор да сложите за пазачи престъпници, ефекта ще е същият, като при вас – никакъв.
Добре, но къде виждате причината за това състояние на нещата и как смятате, че то може да се промени? Какъв съвет бихте дали на българското правителство?
- Съмнявам се, че бих могъл да дам какъвто и да е съвет на вашите управници, тъй като те са част от проблема, а не част от решението му. Всички вие, българските граждани, знаете за записите на които се чува как вашият премиер прекратява проверка на митниците, а скоро след като тези записи станаха публично достояние, човекът в чиито интерес бе спряна проверката удобно почина. Такива случайности са рядкост и предизвикват огромно недоверие сред политиците в нашата държава. Освен това, аз обичам да се разхождам инкогнито и докато го правех във вашата столица, поне пет пъти ми бяха предлагани контрабанди цигари съвсем открито, без притеснение. Къде ви е полицията, как се борите с контрабандата? По-скоро ми се струва, че я закриляте и толерирате.

Що се отнася до причината, то тя е в неспособността ви да създадете работеща държава, устойчива държава, правова държава. Всичко това зависи не толкова от политиците, колкото от обществото. То е което търпи, толерира и издига на власт престъпници ипродажници. Не е случайно, че по-голямата част от историята си, сте прекарали под робство, явно имате проблем в изграждането на силна и стабилна държава. Историята ви сочи, че вие винаги сте се деляли, независимо , че сте сложили на парламента си девиза „Съединението прави силата“. На фона на случващото се в тази сграда и в държавата ви вобще този девиз стои гротесно.

Вие българите се обединявате само когато има перспектива за келепир.

Къде другаде в световен мащаб сте били свидетели комунисти и монархисти да управляват заедно, че на всичкото отгоре и в коалиция с етническа партия, която претендира, че електората и е бил репресиран от същите тези комунисти, истинско безумие, но това се случи в България именно в името на облагата. Но да оставим политиците и да погледнем обикновеният българин, българското общество което би трябвало да бъде коректив и да реагира остро на всеки опит да бъдат нарушени законите на страната и правата на гражданите, какво прави то, къде е то? Аз го виждам по масите, пред телевизорите, в кафенетата и увеселителните заведения, апатично наблюдаващо какво се случва с държавата в която живее. Направо потресаваща е разликата между вас и съседна Гърция, докато там обществото е особено активно, да не кажа хиперактивно по отношение защитата на правата и свободите си и по площадите можете да видите десетки хиляди активни граждани отстояващи своята позиция, то тука в България, ако на едно място се съберат 50 човека с дадени искания това се счита за небивал успех.

Нима ни давате за пример съседна Гърция, докато цяла Европа се тресе заради тяхната политика?

- Давам ви за пример тяхното общество. Думата политик идва от гръцки и означава общественик, човек активно ангажиран с обществените дела, човек имащ позиция и отстояващ я. От гръцки идва и думата идиот, която значи човек интересуващ се само от себе си. В този смисъл докато гръцкото общество е общество от общественици, то българското е общество от идиоти, идиоти до най-високо държавно ниво. Политиците ви са идиоти. Искам да уточня, че аз не оправдавам гърците за техните действия, порсто ви сравнявам като съседни държави. Да вземем и друго, когато човек влезе в Гърция вижда една добре уредена държава, едни усмихнати, енергични и смели хора.

Когато влезе в България, вижда една мизерия и едни болни, бедни и страхливи хора.

Вярно е, че Гърция е задлъжняла с милиарди, но тези милиарди, една голяма част от тях, може да се видят къде са отишли, докато в България отпусканите средства от Европейският съюз се заграбват и разпределят под масата между наши и ваши, така че до отделният гражданин не достига и цент. А дори има случаи, когато усвояването на тези пари е блокирано от вътрешнополитически междуособици, както между отделните партии, така и в самите партии. Вие сте способни да провалите даден проект, ако не участвате в него, само и само да не би този до вас да стане малко по-богат. Погледнете колко от средствата отпускани по европейски програми са усвоени, колко са изгубени безвъзвратно и колко има вероятност да изгубите поради некомпетентност, завист и алчност. Вашите политици се държат като пазванти и вместо да улеснят достъпа до европейски средства на гражданите, вместо да им помагат и напътстват в усвояването им, те ги блокират с някакви сложни и неясни процедури, докато междувременно кроят планове как самите те да ги прилапат и разпределят между приятелските си кръгове. Направо трагикомично беше да наблюдавам, как висшият клир на българската православна църква целува ръка на вашият премиер, за отпуснатите милиони на църквата по програмата за развитие на селските райони. Как църквата ще ги развие тези села, като им облагороди гробищата ли? Или парите ще потънат в черните дрехи на избрани духовници? Това е една пародия на фона на скоростното обезлюдяване на селските райони в България, но само това ли е? Ами ставащото с БДЖ?

Добре, какво да направим, как българинът да стане активен гражданин? Може би, чрез културата и образованието?

- Ще бъда прям, Вие нямате шанс, България няма шанс. За каква култура говорим, за какво образование, когато неграмотността сред подрастващото население се увеличава главоломно, когато младежта ви, доколкото я имате се е отдала на алкохол, наркотици и разврат, като това се стимулира и от управниците. Та наскоро и вашият министър на образованието покани чуждестранните студенти да учат в България, като им обясни, че тука може да пият от сутринта, защото все някъде по света било 17 часа? Този човек в Холандия веднага щеше да бъде уволнен и даден под съд. Та той руши държавата, бъдещето й, той няма място в редиците на политиците, той няма правото да се нарича политик и гражданин, той би бил в нашите очи един упадъчен елемент, а вие сте го сложили да отговаря за учащите. По би му отивало да е съдържател на публичен дом, но като се има в предвид и на какво прилича студентския ви град и каква слава му се носи, може би и да си е на мястото.

А културата, за каква култура въобще говорим.

Музея на социалистическото изкуство, това ли наричате култура? Къде са ви световно известните писатели, художници и музиканти? Може би имате един двама, но аз говоря за влиянието което вашата култура оказва върху останалата част от Европа, къде е то? Какво влияние оказва вашата култура и нейните представители вътре в самата държава? Кой я подкрепя вашата култура? Как? „Стъклен дом“ ли наричате култура, или турнетата на Пайнер, а може би обирджийските есемес реалити шоута, които въртите по телевизиите? Как държавата способства на гражданите, на младежта да осъзнае, че има алтернатива на чалготеките, сапунките и реалити форматите. Как ? Като се среща с Лепа Брена? Едва ли?

Но все пак, не може да отречете, че българите сме носители на една древна култура, че и ние сме дали нещо на света?

- Всъщност мога. Да напоследък дори в Брюксел, вашите политици се напънаха и като нямаше с какво да се похвалят, докараха златни съкровища отпреди хиляди години, опитвайки се да ни омаят като в приказките на Шехерезада. Всъщност тези съкровища, доколкото разбрах са тракийски и нямат нищо общо с българите като етнос, а и не мога да разбера с какво точно и как би трябвало да ми се издигнете в очите, чрез изложба на златни пособия правени преди хиляди години от някой когото не познавате, но сте имали късмета да се заселите там където е живял, а не да речем с нещо направено от българи наши съвременници.

Ами първият компютър създаден от Джон Атанасов и него ли ще отречете и колко други открития има правени от българи?

- Само че има една подробност, те са правени в чужбина, България, българската държава не е създала условия тези открития да бъдат реализирани на нейна почва, именно поради особеностите на българският характер и мислене които по-горе посочих.

Ами азбуката, Българската азбука?

- И вие почнахте като македонците. Българската азбука ,надали щеше да я има, ако не беше Гърция с нейните книжовни школи. Ще ви кажа честно, вие сте толкова българи, колкото и македонците са македонци. Както древните македонци, така и древните българи отдавна са слезли от колелото на историята. Измислени нации, използващи стари наименования, създадени изкуствено по геополитически причини. Без чужда помощ, държавата ви едва ли би просъществувала дълго, вижте само докъде я докарахте за последните двадсет години – липса на държавност, никаква перспектива, бедност, обезлюдяване, демографска криза. Това за двадсет години самостоятелно независимо управление, след още тридсет ще изчезнете, ако не успеете да се активизирате като общество.

Това ли бъдеще ни очаква според вас?

- Да, поне на този етап не виждам друго развитие на нещата. Докато търпите корупцията и се възползвате от нея за лично облагодетелстване, докато търпите да ви мачкат, манипулират и унищожават чрез крайна бедност, докато се страхувате, вие сте обречени. Европа няма нужда от престъпници, корумпирани подлизурковци, просяци и страхливци. Вие вече сте в Европа, вашата територия е част от обединена Европа, на нас ни е необходима тя не вие. Ние можем и без вас, не че го целим, оцеляването ви като нация зависи от вас, но докато живеете така както го правите в момента, вие не сте добре дошли на наша територия, ще изчакаме да се избиете и да изчезнете от само себе си. Тридесет години не са много време.


Това са фактите!

No one is taller than the last man standing.

Оценка
-7 +18
 
Преглед на профил

exit13

Рейтинг: 1007 Неутрално
  • 10
  • 15:43
  • 15 дек, 2011

България е 7млн. население като махнеш пенсионери и ученици какво остава.В сравнение населението на Холандия примерно,не мисля,че е каквато и да било заплаха.По скоро тия забрани са чисто популистки на разни националистични партии.

Оценка
-2 +16
 
Преглед на профил

Владимиров

Рейтинг: 2530 Неутрално
  • 11
  • 15:44
  • 15 дек, 2011

Европарламентът в сегашната си функция е просто парлама в очите на обикновения европеец, че нещо зависи от гласа му. Та единствената му функция със задължителни последици е гласуването на състава на Еврокомисията, всичко останало е с препоръчителен характер. Гласуват си резолюции и...нищо. Може би един ден, когато ЕС се приближи до федерализма,ще добие по-сериозен смисъл, но днес такъв има само за участващите в него: 7500 евро заплата+още 4000 евро представителни +300 евро на ден командировъчни за храна+до 15 000 евро за заплати на асистенти (които в БГ случаите са дъщери и синове, в краен случай - любовници)+пари за наем на апартамент в Брюксел и всичко това е месечно и то при положение, че нищо не правиш и нищо не зависи от теб...

Оценка
-1 +14
 
Преглед на профил

kkkk1980

Рейтинг: 0 Гневно
  • 12
  • 15:44
  • 15 дек, 2011

Сега питам- защо в документа за създаване на нов финансов пакт от 09.12.2011г. никъде изрично не е вписано, че чл. 14 последният параграф не важи за България?! Защо Германия и Франция ИЗИСКВАТ от България да се задължим да сключим 2странен заем с МВФ, за да подпомагаме финансово закъсалите държави от Еврозоната, но много държат да не ни допускат напълно до трудовите си пазари????? За какво се гласят германците и французите да ни използват- буферна зона на Шенген+ нетен донор на Еврозоната, без да сме член на Еврозоната? Значи- равноправен член сме на ЕС, само докато пазим техните нац. интереси в ЕС и сключваме заем с МВФ за стабилизиране на еврото, а иначе- кучета ни яли, ние не сме равноправни европейци???????

Оценка
-2 +15
 
Преглед на профил

kkkk1980

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 13
  • 15:48
  • 15 дек, 2011

До коментар [#9] от "Десен":
Нидерландия е в Еврозоната - да внимава господина - да не настъпи българската зима на 1997г. и у тях!!!!

Оценка
-6 +8
 
Преглед на профил

kkkk1980

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 14
  • 15:58
  • 15 дек, 2011

След това изказване на долноземеца Марк Рюте , българското НС трябва да вземе решение ДА НЕ РАТИФИЦИРА финансовото междудържавно споразумение и да не вписва във бг. Конституция член , задължаващ България да има бюджетен дефицит под 3% и външен дълг под 60% .Позоваваме се на чл.139 от ДФЕС, казваме ,че България е влезнала в ЕС през 20007 г. като "държава - член с дерогация" за еврото - бивш чл.122 от ДЕО- сегашен чл.139 от ДФЕС и точка- да се стабилизират еврозоната и "1вата ръка европейци" сами!!!

Оценка
-4 +8
 
Преглед на профил

kkkk1980

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 15
  • 15:59
  • 15 дек, 2011

през 20007 г- цитат на коментар #14 от “kkkk1980”

да се чете "през 2007г."

Оценка
-2 +4
 
Преглед на профил

Владимиров

Рейтинг: 2530 Неутрално
  • 16
  • 16:00
  • 15 дек, 2011

До коментар [#9] от "Десен":

Приятелю, не е зле да напишеш, че това интервю изобщо не се е състояло, а беше измислено от журналисти....но така или иначе за съжаление почти всички неща са истина......

http://www.standartnews.com/blogs/martin_karbovski__-4/i_v_smelostta_sme_nesmeli-62.html

Оценка
-1 +19
 
Преглед на профил

Владимиров

Рейтинг: 2530 Неутрално
  • 17
  • 16:02
  • 15 дек, 2011

До коментар [#14] от "kkkk1980":

Никога не приемай всичко, което ти кажат за чиста монета......проверявай си информацията и чак тогава реагирай...днес, в ерата на интернет това отнема 5 мин.........и така ще се предпазваш да ставаш жертва на манипулации...

Оценка
+9
 
Преглед на профил

kkkk1980

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 18
  • 16:08
  • 15 дек, 2011

До коментар [#16] от "Владимиров":
Г-не , факт е, че много закъсали държави от ЕЗ, не желаят да отворят трудовите си пазари за бг. граждани и наистина ни считат за "2ра ръка хора" и ни гледат отгоре. В пресата им непрекъснато се отъждествяват бг. граждани от малцинствата с етноса "българи", което е срам и позор за "Велика" Европа!

Оценка
-3 +8
 
Преглед на профил

kkkk1980

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 19
  • 16:10
  • 15 дек, 2011

Никга не приемай всичко, което ти кажат за чиста монета......проверявай си информацията - цитат на коментар #17 от “Владимиров”

Имам вътрешно инфо за неща , от които става ясно, че много дъщерни нидерландски фирми източват парите от европроектите, предназначени за бг. фирми- и това ли е непроверен източник?Естествено, че не мога да публикувам материали. Изобщо мнението ми за " 1вата ръка европейци" изобщо не е ласкаво!!!!

Оценка
-1 +8
 
Преглед на профил

Владимиров

Рейтинг: 2530 Неутрално
  • 20
  • 16:13
  • 15 дек, 2011

До коментар [#18] от "kkkk1980":

С това съм напълно съгласен! Както и с идеята ти правителството ни да обвърже подкрепата за пакта с отваряне на трудовия пазар още от тази година. Просто ти дадох съвет да не реагираш емоциално на всякакви информации...
Иначе пак казвам: интервюто може и да е фалшиво, но съдържанието му е абсолютно вярно!

Оценка
+8
 
Преглед на профил

kkkk1980

Рейтинг: 0 Весело
  • 21
  • 16:19
  • 15 дек, 2011

Како и с идеята ти правителството ни да обвърже подкрепата за пакта с отваряне на трудовия пазар още от тази година. - цитат на коментар #20 от “Владимиров”

Ааа, ако става въпрос за това- това е НАЙ-МАЛКОТО ИСКАНЕ Не съм политик, а юрист- обикновено иска се всичко, за да се получи и минималното Аз искам за България и дерогация върху Третият енергиен пакет на ЕС; дерогация за членството ни в Шенген...

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

пуц муц

Рейтинг: 1237 Неутрално
  • 22
  • 16:26
  • 15 дек, 2011

Европарламентът "призова", въпроса е кой "ти бръсне слива" както казала на развален български рускинята.
Всяка държава , колкото и да е интегрирана в ЕС държи на собствените си граждани.
Не може да пробием само с - знания и умения (отдавна извършено от кадърните българи) т.е. върви ама само, че дето сме останали в БГ дали сме толкова кадърни, с подбиване на пазара на тежкия не квалифициран труд - т.е. прецакваме местните (кофти ще ни линчуват) или с... неортодоксални услуги (може би всеки от вас се сеща за какво става въпрос).
Така, че задайте си въпроса - колко сме конкурентно способни?
Не ми се ще да отговарям!

ура и да живей!!!

Оценка
+2
 
Преглед на профил

Владимиров

Рейтинг: 2530 Неутрално
  • 23
  • 16:34
  • 15 дек, 2011

До коментар [#21] от "kkkk1980":

За Шенген не съм съгласен, защото това остана единственият им лост да принудят правителствата ни да направят някаква реформа в съдебната система. Така или иначе си пътуваме свободно, едва ли паспортната проверка е голям проблем, още повече това споразумение може да бъде бламирано от всяка държава, Дания вече го направи и то за всички пристигащи, не само за източноевропейците...реалн в момента Шенген е въпрос на чест, а не на реални спънки, така че по-добре да го използват за натиск, иначе все едно признават победата на корумпираната ни съдебна система и прокуратура.

Оценка
+2
 
Преглед на профил

kkkk1980

Рейтинг: 0 Весело
  • 24
  • 16:36
  • 15 дек, 2011

Всяка държава , колкото и да е интегрирана в ЕС държи на собствените си граждани. - цитат на коментар #22 от “пуц муц”

Е, а пък ние си държим на дерогацията на текстовете за еврото и може и да не ратифицираме межждудържавното споразумение - Германия и Франция дали ще спечелят от това Те- така - и ние- така

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

kkkk1980

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 25
  • 16:38
  • 15 дек, 2011

реан в момента Шенген е въпрос на чест,- цитат на коментар #23 от “Владимиров”

Хм- голяма "чест" да се напълним с всякакви имигранти-/предимно незаконни/ -от Африка... просто няма да се "напъваме" и не трябва да ставаме буферна зона НИКОГА- това доста ще стресне маститите "европейци'

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

kkkk1980

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 26
  • 16:59
  • 15 дек, 2011

така че по-добре да го използват за натиск,- цитат на коментар #23 от “Владимиров”

Юридически не могат- Европейският съвет официално призна, че са изпълнени ВСИЧКИ правни изисквания по договорите на ЕС за членство в Шенген - стр.6 "Заключения–9декември 2011г. -IV. ДРУГИ ВЪПРОСИ т.15 - Като припомня обсъжданията си от юни и октомври 2011г., Европейският съвет отбелязва, че са изпълнени всички правни условия, за да бъде взето решението за присъединяване на България и Румъния към Шенгенското пространство.Той призовава Съвета да приеме това решение възможно най- скоро.Ако е необходимо,Европейският съвет ще се върне на този въпрос на заседанието си през март 2012г."
http://www.consilium.europa.eu/uedocs/cms_data/docs/pressdata/BG/ec/126737.pdf

Оценка
+1
 
Преглед на профил

nikodim821

Рейтинг: 285 Неутрално
  • 27
  • 17:06
  • 15 дек, 2011

Към коментара на консерва.
Всичко сътворено в този материален свят от БОГ,ПРИРОДАТА, КОСМОСА ние можем да определим като БИТИЕ или ПЪРВИЧНИ МНОЖЕСТВА ТРУД. Докато другите живи организми събират първичните множества труд за да задоволят своите потребности, човекът по същите причини добавя към първичните множества труд своите интелектуални множества труд, като ги прави по-подходящи за по пълното задоволяване на своите потребности.Така човек се превръща в творец.
Само част от притежаваното богатство,човек капитализира чрез общественото производство.При капитализацията богатството нараства с толкова, колкото множества труд се добавят към себестойността към даденият продукт.Излиза че колкото повече вземаме от дадено богатство за да го капитализираме, толкова то нараства.Това е причината, която мотивира хората да участват в общественото производство.
БОГАТСТВОТО ПРЕДОСТАВЕНО ЗА КАПИТАЛИЗАЦИЯ ЧРЕЗ ОБЩЕСТВЕНОТО ПРОИЗВОДСТВО НАРИЧАМЕ КАПИТАЛ.
Казахме че общественият пазар превръща в ПРОДУКТА в СТОКА а СЕБЕСТОЙНОСТТА в ЦЕНА.
ЦЕНА НА СТОКАТА Е ОНАЗИ СТОЙНОСТ ПРИ КОЯТО Е ВЪЗМОЖНО ОСЪЩЕСТВЯВАНЕТО НА РАЗМЯНАТА НА ЕДНИ СРЕЩУ ДРУГИ АКУМУЛИРАНИ МНОЖЕСТВА ТРУД ИЛИ СРЕЩУ ТЕХНИЯТ БЕЗЛИЧЕН ЕКВИВАЛЕНТ НАРЕЧЕН ПАРИ.
Цената на стоката за разлика от себестойността на продукта е променлива величина и зависи от времето и пространството.Тя е валидна само за определен пазар в определен момент.Разликата между себестойността на продукта и цената на стоката можем да наречем ПРИНАДЕНА СТОЙНОСТ, благодарение на която можем да съдим за ефективността на добавените множества труд към определен продукт. След като се осъществи сделката стоката отново се превръща в продукт,задоволяващ определени потребности или към който се добавят нови множества труд и отново се изкарва на пазара, където отново се превръща от продукт със себестойност в стока с нова цена .
Интилектуалнете множества труд са активната страна в процеса на капитализация и са стратегически важни за прогресът на общностите.Така че тези които изнасят работна сила изнасят всъщност национален доход и се учудвам на нашите патриоти който се радват на този факт.Така в страната ще се задълбочават проблемите и изоставането ще се задълбочава.Но кой в тази страна мисли за общите интереси, ние се стремим да се спасим поединично, но се стремим към страните където поставят обществените интереси над личните .
Не вярвам да бъда разбран правилно, като имам предвид огромната манипулация на която е подложен народът по този въпрос.

Оценка
+1
 
Преглед на профил

Владимиров

Рейтинг: 2530 Неутрално
  • 28
  • 17:07
  • 15 дек, 2011

До коментар [#25] от "kkkk1980":

дерогация за членството ни в Шенген...- цитат на коментар #21 от “kkkk1980”


Чакай малко: хем искаш дерогация за членството ни,хем си против него, хайде заеми позиция де...

Оценка
-1
 
Преглед на профил

kkkk1980

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 29
  • 17:09
  • 15 дек, 2011

[quote#28:"Владимиров"]Чакй малко: хем искаш дерогация за членството ни,хем си против него, хайде заеми позиция де...[/quote Да не се прилага задължението на България да влезе в Шенген - т.е. дерогация / неприлагане или неопределено във времето отлагане на прилагането /

Оценка
+2
 
Преглед на профил

kkkk1980

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 30
  • 17:14
  • 15 дек, 2011

И без това Нидерландия е против - по-добре ИЗОБЩО да не влизаме- приемаме мнението й и около 10тина или повече години напред във времето изобщо не повдигаме въпроса, че сме готови за членство в Шенген

Оценка
-2
 
Преглед на профил

Владимиров

Рейтинг: 2530 Неутрално
  • 31
  • 17:17
  • 15 дек, 2011

До коментар [#26] от "kkkk1980":

Както виждаш могат - с правото на вето. И го правят. И са прави, защото ние българите хем сами си признаваме, че съдебната ни система е корумпирана, хем им се сърдим, че ни налагат вето... и престани с тия юридически термини и разсъждения..........
Ти да не се подвизаваш и под името dqdomart?
Ха-ха,хванах те! Помниш ли когато ти написах, че или не си юрист, или си някоя първокурсничка, която толкова се е запалила, че се изказва като последна инстанция? А това 1980 в ник-а ти дали не ти е рождената дата? А това значи, че съвсем отскоро си член на САК, нали? с други думи съм бил горе-долу прав....
Стилът на писане и копирането от юридическа литература, при което се появяват останки от крипт те издаде.......което означава, че аз се отказвам, защото не е възможно да се спори с радиото.......

Оценка
+1
 
Преглед на профил

kkkk1980

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 32
  • 17:20
  • 15 дек, 2011

Како виждаш могат - с правото на вето- цитат на коментар #31 от “Владимиров”

Вето има когато според договорите на ЕС се взема решение по даден въпрос с единодушие. Бг. правителство пък/ЕДИНСТВЕНОТО му правилно решение до сега! /използва правото си на вето и не се прие директивата за единно корпоративно облагане

Оценка
+3
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4665 Весело
  • 33
  • 17:24
  • 15 дек, 2011

Най- накрая

А това 1980 в ник-а ти дали не ти е рождената дата- цитат на коментар #31 от “Владимиров”

Много си смешен драги- защо да не наруша и аз правилата Да не мислиш, че съм дала реалните си лични данни- смехории Вече съм си с ника - най- накрая

Оценка
+1
 
Преглед на профил

ven11

Рейтинг: 239 Неутрално
  • 34
  • 17:24
  • 15 дек, 2011

До коментар [#29] от "kkkk1980":

А не е ли по-добре да си задържим част от годишната вноска в ЕС?

Формално изпълняваме всички изисквания на ЕС за влизане в Шенген и това се призава от всички включително и от Холанадия и ЕС има задължение да ни приеме фиксирано в договора за присъединяване на България. Това не е ли повод да си удържим част от вноската в ЕС? Едни 100-200 мил евро ще ни дойдат добре на изтънелия държавен бюджет. Пък като ни приемат ще си плащаме цялата вноска.

Оценка
+4
 
Преглед на профил

Владимиров

Рейтинг: 2530 Неутрално
  • 35
  • 17:25
  • 15 дек, 2011

До коментар [#32] от "kkkk1980":

А не, казах ти че се отказвам...

Оценка
-1
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4665 Любопитно
  • 36
  • 17:28
  • 15 дек, 2011

До коментар [#34] от "ven11":
Ааа, много добро предложение! Трябва да му обърна внимание/ в смисъл да се поразровя дали е възможно да се иска от Бг. такова нещо/ и ще Ви пиша!

Оценка
-2
 
Преглед на профил

Марин Мидилев

Рейтинг: 669 Неутрално
  • 37
  • 18:26
  • 15 дек, 2011

До коментар [#5] от "followed
Твоят отговор отговаря на въпроса защо България все още не е в Шенген! Правоимащите тук намират начини да бавят влизането ни !

Оценка
-1
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4665 Неутрално
  • 38
  • 18:43
  • 15 дек, 2011

До коментар [#34] от "ven11":
http://www.minfin.bg/bg/page/710 Тук , на стр. 15 в МИНИСТЕРСТВО НА ФИНАНСИТЕ Проект на бюджет на Министерството на финансите за 2012 г. в програмен формат и прогноза за 2013 г. и 2014 г., съществува текст"  По програма 1 „Бюджет и финансово управление - Средства по инструмент „Шенген” за 2012 г. в размер на 20 935,5 хил.лв..", а на стр. 19 има таблица, в която изобщо Шенген не е предвиден като разход за 2013 и 2014г.- значи- правителството твърдо е решило, че ще влезем в Шенген При такъв проект на бюджет на Минфина за 2012 и 2013 г., става безсмислено търсенето на отговор на Вашият въпрос , който иначе си е много резонен и правилен

Оценка
-3
 
Преглед на профил

bat_plamen

Рейтинг: 2293 Неутрално
  • 39
  • 18:57
  • 15 дек, 2011

".........Въпреки това значителен брой държави членки избраха да продължат да прилагат ограничения на техните пазари на труда по отношение на лица, които са с румънско или българско гражданство, по-скоро в резултат на политически натиск, а не поради основателни усилия за предотвратяване на евентуални отрицателни въздействия върху техните икономики и трудови пазари............"

Кратко,точно и ясно пояснение на ситуацията в този момент!Политически бяха причините ,за да ни приемат в ЕС и сега други политически причини забавят реалното отваряне на пазара на труда за нас!

Оценка
+2
 
Преглед на профил

n67

Рейтинг: 210 Неутрално
  • 40
  • 18:58
  • 15 дек, 2011

още в началото понамирисваше но докато стигна до половината
бях напълно сигурен че е пълна измислица политик никога няма да се изкаже така нито като форма нито като съдържание
журналиста които го е написал е пълен неграмотник и бездарник ,а докато голяма част българския толкова лесно се лъже все такива политици ще имаме

Оценка
-1
 
Преглед на профил

n67

Рейтинг: 210 Неутрално
  • 41
  • 19:03
  • 15 дек, 2011

поста ми беше до 9

Оценка
-1
 
Преглед на профил

ven11

Рейтинг: 239 Неутрално
  • 42
  • 19:16
  • 15 дек, 2011

До коментар [#38] от "dqdomart":

Все пак това са само прогнози който може и да не се сбъднат. Въпроса беше дали имаме правна възможност да получим компенсация за забавяне или неизпълнение на части на договора за присъединяване на Бг. Доклада с който ЕС признава че сме изпълнили изискаванията за влизане е Шенген е от октомври 2011. Така че вече имаме забавяне без причина и трябва да има начин да бъдем компенсирани финансово от ЕС който е низправаната страна в случая

Оценка
+3
 
Преглед на профил

ivanbaraban

Рейтинг: 720 Неутрално
  • 43
  • 20:24
  • 15 дек, 2011

, и фактически хората нямат избор.
- цитат на коментар #7 от “conserva”

ИМАТ ИЗБОР НО ТЕ ТРЯБВА ДА СИ ГО НАМЕРЯТ САМИ -ТОИ Е МЕЖДУ ИЗБОРНАТА БЮЛЕТИНА И КАЛАШНИКОВ

Оценка
+2
 
Преглед на профил

dgidgo

Рейтинг: 1172 Неутрално
  • 44
  • 22:04
  • 15 дек, 2011

До коментар [#7] от "conserva":
браво , едно достоино мнение,така като теб трябва да мислим вси4ки българи и тогава ни о4аква по добро бъде6те

Оценка
+2
 
Преглед на профил

dgidgo

Рейтинг: 1172 Неутрално
  • 45
  • 22:07
  • 15 дек, 2011

До коментар [#42] от "ven11":темата е за премахване на трудовите ограни4ения

Оценка
+2
 
Преглед на профил

dgidgo

Рейтинг: 1172 Неутрално
  • 46
  • 22:14
  • 15 дек, 2011

До коментар [#12] от "kkkk1980":
за6тото пи4 насраните ни бг политици не им пука ,4е имаме трудови ограни4ения

Оценка
+2
 
Преглед на профил

dgidgo

Рейтинг: 1172 Неутрално
  • 47
  • 22:40
  • 15 дек, 2011

До коментар [#8] от "ivanbaraban":
радвам се , 4е има такива хора като теб ,браво

Оценка
+2
 
Преглед на профил

ivanbaraban

Рейтинг: 720 Неутрално
  • 48
  • 00:30
  • 16 дек, 2011


http://www.dnevnik.bg/login/index.php?show=profile&uid=184697
До коментар [#8] от "ivanbaraban":
радвам се , 4е има такива хора като теб ,браво
БЛАГОДАРЯ - ДАНО НЕ СЪМ САМ

Оценка
+2
 
Преглед на профил

Боян Дуранкев

Рейтинг: 539 Неутрално
  • 49
  • 07:17
  • 16 дек, 2011

ЕС е привърженик на свободната пазарна икономика. Свободната пазарна икономика изисква свобода на движение на стоки, капитали и хора между различните страни. Но ЕС е брак по сметка, по сметка в полза на по-силните. Да, свободно движение на стоки, капитали и хора от тях към нас, но не и от България към тях. Европарламентът призова за отваряне на пазарите на труда за българи. Не задължи, а призова. Обикновено лицемерие.

проф. д-р Боян Дуранкев

Оценка
+4
 
Преглед на профил

saseff

Рейтинг: 2801 Неутрално
  • 50
  • 07:31
  • 16 дек, 2011

Скоро май в България ще се наложи да вдигнат пенсионата възраст на 80 години,щото младите ще се изнесат по Европата и ще останат пенсионерите

Публикувано през m.dnevnik.bg

saseff

Оценка
+4
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.