Регистрация

Шулц: Визовият проблем е ключов в отношенията между ЕС и Турция

Визовият режим с Турция не е просто пречка за обикновените граждани, но и огромно препятствие за икономическите връзки. Преодоляването на този проблем трябва да бъде сред основните теми в преговорите между Брюксел и Анкара, настоя председателят на Европейския парламент Мартин Шулц след среща с турския министър за Европейския съюз Егемен Багъш. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

147 коментара
 
Преглед на профил

péro

Рейтинг: 1710 Неутрално
  • 1
  • 11:03
  • 08 фев, 2012

То да се чудиш за какво ли е този визов режим, като половината население в ЕС са турци!

«Всё! Народ надо менять!»

Оценка
-15 +26
 
Преглед на профил

Постовете на някой друг

Рейтинг: 1131 Неутрално
  • 2
  • 11:11
  • 08 фев, 2012

70 милионна Турция ще построи и минаре на Айфеловата кула ако влезе в Европа.

Оценка
-23 +46
 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3210 Неутрално
  • 3
  • 11:12
  • 08 фев, 2012

Турция трябва да се изправи пред собствената си история, както е направила и неговата страна Германия!!!!

Оценка
-21 +43
 
Преглед на профил

The Shadow

Рейтинг: 2038 Неутрално
  • 4
  • 11:17
  • 08 фев, 2012

Малко ли са ви турците в Германия, хер Шулц, че за още питате?

“In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel

Оценка
-14 +43
 
Преглед на профил

kom.at

Рейтинг: 1296 Неутрално
  • 5
  • 11:18
  • 08 фев, 2012

Турция трябва да се изправи пред собствената си история, както е направила и неговата страна Германия!!!!- цитат на коментар #3 от “dobrich”

-----------------------
Лично РТЕ каза, чè Турция е готова да се изправи пред собствената си история и да поеме отговорност ако така наречения "арменски геноцид" се докаже от международна комисия от историци и изследователи. Точно тук е ключът на палатката, че Армения не е съгласна на това, а и не си отваря архивите!

Оценка
-26 +30
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4665 Любопитно
  • 6
  • 11:18
  • 08 фев, 2012

"...Той настоя, че Турция трябва да се изправи пред собствената си история, както е направила и неговата страна Германия, но подчерта, че това е вътрешнополитически въпрос." Ето я разликата- европееца си е европеец- не се меси във вътрешните работи на другите, гледа собственото си канче и да как да реши собствените си проблеми. Неевропеецът пък реагира точно обратно на европеецът. Е, реален, а не дипломатически контакт, е невъзможен

Оценка
-18 +27
 
Преглед на профил

kom.at

Рейтинг: 1296 Неутрално
  • 7
  • 11:20
  • 08 фев, 2012

До коментар [#1] от "péro":

То да се чудиш за какво ли е този визов режим, като половината население в ЕС са турци!- цитат на коментар #1 от “péro”


Става въпрос, че Турция, въпреки че е подписала Митнически съюз с ЕС, се налага турски бизнесмени, шофьори на тирове, търговци чакат за визи.

Оценка
-13 +21
 
Преглед на профил

John Balkanson

Рейтинг: 990 Неутрално
  • 8
  • 11:26
  • 08 фев, 2012

До коментар [#4] от "The Shadow": Малко са. И мързеливите немци не искат да работят. Трябват още турци. Немците не правят разлика дали си турчин или не. Гастарбайтер. Това йе.

На който му прищрака – щрака, останалите – в мрака.

Оценка
-22 +18
 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3210 Неутрално
  • 9
  • 11:31
  • 08 фев, 2012

До коментар [#5] от "komat":

Геноцида е доказан отдавна, че сега наново да се доказва!? Дали са 500 000 /както твърдят вашите/ или 1 500 000 - си е масово изтребление!!!!!

Оценка
-18 +29
 
Преглед на профил

kom.at

Рейтинг: 1296 Неутрално
  • 10
  • 11:32
  • 08 фев, 2012

Ето я разликата- европееца си е европеец- не се меси във вътрешните работи на другите, гледа собственото си канче и да как да реши собствените си проблеми.- цитат на коментар #6 от “dqdomart”



Именно, как да реши собствените си ПРОБЛЕМИ, като криминализира свободата на мнение, с цел да отдалечи Турция от ЕС.
Да те попитам, любопитно ми е. Защо Европа толерира Гърция и Армения? Имам си мнение, но искам да чуя и твоето.

Оценка
-21 +18
 
Преглед на профил

kom.at

Рейтинг: 1296 Неутрално
  • 11
  • 11:35
  • 08 фев, 2012

До коментар [#9] от "dobrich":

Първо уточни си какво е геноцид!!! Не повтаряй като папагал. Кога и от кого е доказан ГЕНОЦИДА

Оценка
-26 +18
 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3210 Весело
  • 12
  • 11:35
  • 08 фев, 2012

До коментар [#10] от "komat":

"Защо Европа толерира Гърция и Армения?"...Въпрос за невежи - защото са част от европейската културна и религиозна традиция. И защото са пострадали от вас, когато са били слаби и без държавност....

Оценка
-20 +24
 
Преглед на профил

kom.at

Рейтинг: 1296 Весело
  • 13
  • 11:36
  • 08 фев, 2012

Въпроса за визите е, че Европа се страхува от турския бизнес. Няма какво да се лъжем!

Оценка
-26 +22
 
Преглед на профил

gpatton

Рейтинг: 672 Неутрално
  • 14
  • 11:36
  • 08 фев, 2012

"Мартин Шулц от своя страна каза, че свободата на изразяване в ЕС не е изложена на заплаха.."

Какво според Шулц е осъждането в собствената му страна, АВстрия, Франция и Швейцария на философи, историци, литератори за "отричане на холокоста", като антифашиста и участник в Съпротивата Роже Гароди, френския академик Робер Форисон, историка Дейвид Ървинг? Да не говорим за осъждането на адвокатката, защитавала един литератор и памфлетист - отрицател на холокоста! Неща, които са се случвали само в брежневските години на СССР.

Оценка
-5 +23
 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3210 Неутрално
  • 15
  • 11:37
  • 08 фев, 2012

До коментар [#11] от "komat":

Искаш да ти цитирам документи ли?

Оценка
-15 +15
 
Преглед на профил

kom.at

Рейтинг: 1296 Весело
  • 16
  • 11:38
  • 08 фев, 2012

И защото са пострадали от вас, когато са били слаби и без държавност....- цитат на коментар #12 от “dobrich”




А сега са силни и със държавност?! Ами малко остава на Гърция да и наложат генерал-губернатор, а Армения е на крака от мижавите подаяния от арменската диаспора!

Оценка
-19 +20
 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3210 Весело
  • 17
  • 11:38
  • 08 фев, 2012

До коментар [#13] от "komat":

В ЕС сън не спят и боб хвърлят от страх..

Оценка
-12 +22
 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3210 Весело
  • 18
  • 11:40
  • 08 фев, 2012

До коментар [#16] от "komat":

хехехехехе........Айде кажи си - добруваха под дебелата сянка на падишаха, нали? А сега - на ви държава, на ви бедност...

Оценка
-17 +15
 
Преглед на профил

kom.at

Рейтинг: 1296 Неутрално
  • 19
  • 11:43
  • 08 фев, 2012

Искаш да ти цитирам документи ли?- цитат на коментар #15 от “dobrich”



Цитирай, да видим от кого са, сериозни ли са. Англичаните и французите , когато окупираха Истанбул всички архиви и "свидетели" им бяха под ръка. Заточиха в Малта сума ти турски депутати, като ги обвиниха именно в избиването на арменци. И какво се получи?! Не можаха /въпреки огромното им желание/ да намерят данни за умишлено и целенасочено избиване на арменци.

Оценка
-23 +20
 
Преглед на профил

kom.at

Рейтинг: 1296 Весело
  • 20
  • 11:49
  • 08 фев, 2012

Защо Европа толерира Гърция и Армения?"...Въпрос за невежи - защото са част от европейската културна и религиозна традиция- цитат на коментар #12 от “dobrich”



Европейската културна и религиозна традиция дава право на измами и нахалство с цел да се извлекат аванти от ВЕЛИКИЯ ЕВРОПСКИ САЮЗ ли? Ами прав си поне за Гърция!

Оценка
-14 +19
 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3210 Неутрално
  • 21
  • 11:52
  • 08 фев, 2012
Оценка
-10 +12
 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3210 Весело
  • 22
  • 11:54
  • 08 фев, 2012

До коментар [#20] от "komat":

Щете, не щете - европейския културно-политически модел е водещ в света! Включително и в Турция....

Оценка
-19 +20
 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3210 Весело
  • 23
  • 11:59
  • 08 фев, 2012

До коментар [#19] от "komat":

"Не можаха /въпреки огромното им желание/ да намерят данни за умишлено и целенасочено избиване на арменци"....хехехехехе.....акива неща не се документират! Казали са на башибозука - ваши са....А аскера е конвоирал арменците на "сигурно" место.....в Сирийската пустиня!?

Оценка
-15 +24
 
Анонимен потребител

****

  • 24
  • 12:01
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Анонимен потребител

****

  • 25
  • 12:03
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

kom.at

Рейтинг: 1296 Весело
  • 26
  • 12:26
  • 08 фев, 2012

Щете, не щете - европейския културно-политически модел е водещ в света! Включително и в Турция....- цитат на коментар #22 от “dobrich”



Умря вече "европейския културно-политически" модел. Провали се! Само погледни статиите за Европа! Пиле в калчища! Слънцето изгрява от ИЗТОК, ще рече АЗИЯ!

Оценка
-25 +15
 
Преглед на профил

doncorleone

Рейтинг: 391 Неутрално
  • 27
  • 12:27
  • 08 фев, 2012

България само ще спечели ако се махнат визите за турци, руснаци и украинци. Туристите у нас ще се увеличат двойно.

Оценка
-21 +18
 
Преглед на профил

elturco

Рейтинг: 413 Неутрално
  • 28
  • 12:53
  • 08 фев, 2012

Ние като европейци трябва да сме много горди с позицията и ангажиментите, които пое Турция, продължи той. Според него отношението на Турция е поредното доказателство за стратегическото значение на мюсюлманската страна за ЕС.
Мартин Шурц.

Значи не всички европейци са слепи.

Оценка
-19 +15
 
Преглед на профил

kom.at

Рейтинг: 1296 Весело
  • 29
  • 12:53
  • 08 фев, 2012

В ЕС сън не спят и боб хвърлят от страх..- цитат на коментар #17 от “dobrich”



Еее, чак пък сън да не спят и да хвърлят боб! Само ги е страх от конкуренцията на турския бизнес, та налагат визи. Я си представи колко още турски стоки ще навлязат в ЕС, ако паднат визите! ЕС подписа Митническия съюз с Турция, когато икономиката и беше слаба и я виждаха само като пазар. Но работата се извъртя и сега Турция конкурира. Представи си пък ако я бяха взели за членка! Половината пари, които вляха за узо и сиртаки, ако бяха вляли в Турция, то франсето отиваше в двета глуха. Именно затова онова ниското с наполеоновски синдром е против Турция. Криминализирането на т.н. "арменски геноцид" цели точно това - да отдалечат силната турска конкуренция, особено опасна за Франция, която усеща, че ще я изместят във взимането на решения в ЕС. А това ще е удар срещу самолюбието на "известен" нисък политик с амбиции.

Оценка
-25 +17
 
Преглед на профил

elturco

Рейтинг: 413 Неутрално
  • 30
  • 13:08
  • 08 фев, 2012

Става въпрос, че Турция, въпреки че е подписала Митнически съюз с ЕС, се налага турски бизнесмени, шофьори на тирове, търговци чакат за визи. - цитат на коментар #7 от “komat”

Да, това са несправедливи деяния против Турция. Аркадаш чета горните ти коментари и виждам колко си прав. ++++++++

Оценка
-22 +15
 
Преглед на профил

shumkar

Рейтинг: 2520 Неутрално
  • 31
  • 13:37
  • 08 фев, 2012

Да те попитам, любопитно ми е. Защо Европа толерира Гърция и Армения? Имам си мнение, но искам да чуя и твоето. - цитат на коментар #10 от “komat”

Отговорът е лесен! навсякъде е имало някакви проблеми-етнически, религиозни, но с малки изключения (малки граждански войни и малко кьотек), нещата са приключвали горе-долу спокойно.
Но да избиеш 500 000 или 1 000 000 - това вече си е проблем в ценностнатасистема! Просто Турция, Русия, Иран, Сирия са нещо различно - при тях геноцида си е нещо нормално.

Оценка
-13 +16
 
Преглед на профил

tiele

Рейтинг: 979 Неутрално
  • 32
  • 13:39
  • 08 фев, 2012

До коментар [#6] от "dqdomart":

Ти пък?

Човека се изказва от името на Германия, не от името на Франция, която се изказва от името на Турция.

Ама карай да е весело - мешана салата.

Оценка
-8 +15
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Любопитно
  • 33
  • 13:40
  • 08 фев, 2012

Визовия въпрос трябва да бъде обвързан със задължение на Турция да приема обратно и незабавно всички влезли от нейна територия имигранти в ЕС.

low riders team

Оценка
-10 +11
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Неутрално
  • 34
  • 13:42
  • 08 фев, 2012

До коментар [#27] от "doncorleone":

за туристи с пари и в момента визите се вадят експресно. Мафиотите също нямат този проблем, както и бизнесмените, които имат многократни визи. Остава средния анадолски чиляк, който е проблем главно заради числеността си.

low riders team

Оценка
-12 +13
 
Преглед на профил

tiele

Рейтинг: 979 Неутрално
  • 35
  • 13:43
  • 08 фев, 2012

До коментар [#31] от "shumkar":

Значи, да избиеш 500 000 турци край Дарданелите и 400 000 на изток, при това на тяхна земя в стремеж да ги окупираш - е също нещо нормално.

Ненормалното е да сравниш колко са жертвите дадени и от другата страна и да се вайкаш само за онези, които са от "твойта банда".

Крокодилски сълзи...

Оценка
-13 +21
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Весело
  • 36
  • 13:45
  • 08 фев, 2012

До коментар [#13] от "komat":

турския бизнес и сега може да се конкурира свободно в ЕС. Справка - пазарите в България са наводнени от евтини турски и китайски боклуци, както и от плодове и зеленчуци от Турция и Македония. Май друго няма какво да предложи челеби -ефенди

low riders team

Оценка
-16 +16
 
Преглед на профил

tiele

Рейтинг: 979 Неутрално
  • 37
  • 13:47
  • 08 фев, 2012

До коментар [#33] от "Comandante Marques":

И защо?

Да не ги е пратила по собствена инициатива?

Гастарбайтерите са поканени от Германия с подписан договор.

http://en.wikipedia.org/wiki/Gastarbeiter

Хората са се отрудили, пенсионирали и станали собственици на фирми и имоти.

Сега, дай да си ги оставят и да се връшат.

Чий го търсят близо 2 млн работещи и живеещи в Европа български "гастарбайтери"?

Та даже не са "гаст", а само "арбайтери", защото дори не са поканени.

Оценка
-13 +15
 
Преглед на профил

tiele

Рейтинг: 979 Неутрално
  • 38
  • 13:49
  • 08 фев, 2012

До коментар [#34] от "Comandante Marques":

Който го няма в европа обаче, а му е твърде нужен.

Оценка
-10 +11
 
Преглед на профил

shumkar

Рейтинг: 2520 Неутрално
  • 39
  • 13:52
  • 08 фев, 2012

До коментар [#35] от "tiele":
Не знаех, че арменците са избили 500 000 турци!
Нито пък бях чувал за подобни страхотни загуби на турците през ХХв.

Оценка
-11 +11
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Неутрално
  • 40
  • 13:57
  • 08 фев, 2012

До коментар [#38] от "tiele":

не е нужен

low riders team

Оценка
-7 +3
 
Анонимен потребител

****

  • 41
  • 13:58
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

 
Преглед на профил

tiele

Рейтинг: 979 Неутрално
  • 42
  • 13:59
  • 08 фев, 2012

До коментар [#40] от "Comandante Marques":

Щом казваш...

Ти по добре знаеш от тях самите.

Оценка
-4 +13
 
Анонимен потребител

****

  • 43
  • 14:00
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

tiele

Рейтинг: 979 Неутрално
  • 44
  • 14:01
  • 08 фев, 2012

До коментар [#39] от "shumkar":

Именно...
Защото се говори и пише само за любимците...

Политика...

Оценка
-9 +13
 
Анонимен потребител

****

  • 45
  • 14:02
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Весело
  • 46
  • 14:05
  • 08 фев, 2012

До коментар [#41] от "tiele"

BEKO и Vestel са некачествена ширпотреба и дори в началото (преди години) лъжеха местните търговци, че били корейски и тайвански марки. Просто турски стоки е синоним на нискокачествени тук в България, както и в ЕС. Качествени стоки има бол, има и търсене за тях, но качествени и турски е като суха вода.

low riders team

Оценка
-17 +11
 
Преглед на профил

tiele

Рейтинг: 979 Неутрално
  • 47
  • 14:06
  • 08 фев, 2012

До коментар [#43] от "Comandante Marques":

Искаш да кажеш, клането извършено от помашките башибозуци от на Ахмет Ага, над цивилните в Батак, поради свада на съседни села за земя. След което костите преместени в църквата и изложени на показ - а вината хвърлена върху редовия аскер.

И 6 години по-късно поканен художник с инсценирана постановка рисува картина за събитието, извършено 6 години по-рано.

Естесвено и съчиненията относно случая, от които черпи информация Команданте Маркез и ги счита за правдоподобна история.

Детска градина...

Оценка
-12 +18
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Весело
  • 48
  • 14:07
  • 08 фев, 2012

До коментар [#45] от "komat":

ти като си видял, и ние сме ти повярвали може пък на немците да им е дошло до гуша от вашите средни предприятия, които само служат за прикритие за данъчни измами

low riders team

Оценка
-14 +8
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Весело
  • 49
  • 14:09
  • 08 фев, 2012

До коментар [#47] от "tiele":

да де, те за кланетата са виновни помаците, за геройствата турците. Да им кажа некст тайм в Якоруда на местните депесари, дето се турчеят че турците ги ползват за пешкир.

low riders team

Оценка
-13 +13
 
Анонимен потребител

****

  • 50
  • 14:09
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Анонимен потребител

****

  • 51
  • 14:11
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Весело
  • 52
  • 14:11
  • 08 фев, 2012

До коментар [#41] от "tiele":

дори причината за да дръпне Дачия така бързо на българския пазар е тривиална - хората предпочитат коли сглобени от румънци и съответно евтини и доста здрави за цените си, вместо уж френските РЕНА, които се оказаха правени в туркието, с дефекти, но пък цената им е ФРЕНСКА.

low riders team

Оценка
-14 +11
 
Анонимен потребител

****

  • 53
  • 14:12
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

tiele

Рейтинг: 979 Неутрално
  • 54
  • 14:14
  • 08 фев, 2012

До коментар [#48] от "Comandante Marques":

Като тази ли?

Crytek is a video game company founded in 1999 by three Turkish brothers: Cevat, Avni and Faruk Yerli. Crytek's main headquarters are in Frankfurt, with five other studios in Kiev, Budapest, Nottingham, Sofia and Seoul.[1] The company is best known for developing the game Far Cry and the CryEngine that the game uses, and later Crysis and CryEngine 2. Their most recent major product is Crysis 2 and its supporting CryEngine 3. Crytek has partnerships with Electronic Arts, Ubisoft, THQ, NVIDIA, Intel, AMD, FMOD, Scaleform, Xoreax Software, Sparkasse Coburg, and Rating Services. Crytek's 629-member development team is composed of game professionals from over 36 nations

http://en.wikipedia.org/wiki/Crytek

Или като тези от списъка?

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_German_Turks

Оценка
-7 +13
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Весело
  • 55
  • 14:14
  • 08 фев, 2012

До коментар [#50] от "tiele":

когато грундиг стане фирма, в която работят турци, с мениджъри турци, дизайнери и инженери турци, тогава ми говори. Купили 5% акции и - чок голяма работа, анадолска баш

low riders team

Оценка
-15 +12
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Неутрално
  • 56
  • 14:15
  • 08 фев, 2012

До коментар [#51] от "tiele":

а те френците подкараха и законите, въпрос на време е и тука това да стане.

low riders team

Оценка
-14 +6
 
Преглед на профил

tiele

Рейтинг: 979 Неутрално
  • 57
  • 14:16
  • 08 фев, 2012

До коментар [#52] от "Comandante Marques":

Така, така....

Я кажи, колко пъти големите производители оттеглят стотици хиляди дефектни автомобили от пазара - при все, че не са произведени в Турция?

Оценка
-8 +15
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Весело
  • 58
  • 14:18
  • 08 фев, 2012

До коментар [#54] от "tiele":

потърси в интернет за Хемимонт, да видиш успешна компания за игри какво е. А ако ти извадя списък на успешни българи в САЩ, току-виж си ударил феса в земята и си целунал кръста, после пак да извадиш тескере с българско име.

low riders team

Оценка
-14 +8
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Весело
  • 59
  • 14:18
  • 08 фев, 2012

До коментар [#57] от "tiele":

броя ги един по един

low riders team

Оценка
-12 +4
 
Анонимен потребител

****

  • 60
  • 14:19
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Анонимен потребител

****

  • 61
  • 14:19
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Анонимен потребител

****

  • 62
  • 14:20
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Анонимен потребител

****

  • 63
  • 14:21
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

tiele

Рейтинг: 979 Неутрално
  • 64
  • 14:26
  • 08 фев, 2012

До коментар [#55] от "Comandante Marques":

Какви ги говориш? %5 акции??

Хе хе...

Grundig AG is a formerly German manufacturer of consumer electronics for home entertainment which transferred to Turkish control in 2004-2007. Established in 1945 in Nuremberg by Max Grundig, the company changed hands several times before becoming part of the Turkish Koç Holding group. In 2007, after buying control of the Grundig brand, Koc renamed its Beko Elektronik white goods and consumer electronics division Grundig Elektronik A.Ş.,[1] which has decided to merge with Arçelik A.Ş. as declared on February 27, 2009

http://en.wikipedia.org/wiki/Grundig

Акции били...

Аре некст, че ми губиш времето...

Иди да спориш с некой от околията...там имаш по-голяма вероятност за успех...без да е нужно да доказваш каквото и да е. Там аргументи не са нужни...

Там сте си все лика-прилика...
Като отпечатани от Кзерокс...

Оценка
-8 +17
 
Преглед на профил

kom.at

Рейтинг: 1296 Неутрално
  • 65
  • 14:27
  • 08 фев, 2012

може пък на немците да им е дошло до гуша от вашите средни предприятия, които само служат за прикритие за данъчни измами- цитат на коментар #48 от “Comandante Marques”


Е па таково животно нема! Нали говорим за визи, митнически съюз. За да се установиш на даден пазар нали ти трябва време, да ходиш, да проучваш! СТРАХ от конкуренция е вашата. Пък за зеленчуците - не внасяйте или смъкнете цените, бе! Нали ви субсидират от ЕС! Македония и Турция не са в ЕС и пак ви бият на българския пазар! Имате субсидии, изнасяйте вие евтини зеленчуци в Турция, кой ви забранява?! Много извъртате, бе! Хайде, изхрачи си злобата, може да ти мине, но не свършва, извира тая жълто-зеленикава гной, който извира от гърлото ти, нали

Оценка
-9 +16
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 6796 Весело
  • 66
  • 14:30
  • 08 фев, 2012

да избиеш 500 000 турци край Дарданелите и 400 000 на изток, при това на тяхна земя- цитат на коментар #35 от “tiele”


Тяхна земя? Оля се, теле. По тези места вие нямате исконно ваша земя, защото сте най-обикновени окупатори. Вашите земи са там, в Централна Азия, а не до Европа.

"Давайте другари от Ал-Кайда, целият български народ е с вас и ви подкрепя" - цитат на "tupaja__obezyana"

Оценка
-17 +15
 
Анонимен потребител

****

  • 67
  • 14:34
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

elturco

Рейтинг: 413 Весело
  • 68
  • 14:38
  • 08 фев, 2012

Справка - пазарите в България са наводнени от евтини турски и китайски боклуци, както и от плодове и зеленчуци от Турция и Македония.- цитат на коментар #36 от “Comandante Marques”

Всичките дефектни и несполучливи стоки ги продаваме на България. Имаме купувач на когото веднага след като се събере такъв вид стока му съобщаваме и веднага идва да я обира. Ха сега да те питам според тебе защо тази стока така се търси в България. Преди време я предложих тази стока на един албанец а ми се обиди.

Оценка
-10 +15
 
Преглед на профил

tiele

Рейтинг: 979 Неутрално
  • 69
  • 14:42
  • 08 фев, 2012

До коментар [#66] от "VеnRus 2008":

Поне най-малкото...е, че по времето когато се опитват да я окупират, е турска.

И че повечето от окупаторите, дори не могат да претендират за какво да е "изконно" по Анадола.

Какво общо има Великобриатания и Франция с Анадола?

Та даже от Австралия и Нова Зеландия си повлякли колонийките.

"Една земя се нарича нечия родина, ако са готови да умрат за нея".

Останалото са алабализми на Западната "Цивилизация".

Оценка
-10 +18
 
Анонимен потребител

****

  • 70
  • 14:44
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

 
Преглед на профил

charger

Рейтинг: 23 Неутрално
  • 71
  • 15:10
  • 08 фев, 2012

Грундинг не съществува. Купена е от Beko и Alba и двете хич не са за препоръчване. Мисля, че беше 2001 разпродадена.

Подслушват ме, значи съществувам

Оценка
-9 +7
 
Анонимен потребител

****

  • 72
  • 15:25
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3210 Весело
  • 73
  • 15:45
  • 08 фев, 2012

До коментар [#68] от "elturco":

"Всичките дефектни и несполучливи стоки ги продаваме на България".... Вие навремето ни продадохте и вашия османски архив. Като стара хартия!? Сега турските историци идват у нас да си проучват миналото....

Оценка
-16 +7
 
Анонимен потребител

****

  • 74
  • 16:05
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3210 Весело
  • 75
  • 16:06
  • 08 фев, 2012

Бяла техника на турски фирми у нас не купуват дори местните турци......Въпреки че са най евтини?

Оценка
-14 +8
 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3210 Весело
  • 76
  • 16:07
  • 08 фев, 2012

До коментар [#74] от "komat":

Има я кореспонденцията на Наполеон със султана. Сега ще дават копия на французите...

Оценка
-11 +6
 
Анонимен потребител

****

  • 77
  • 16:09
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

elturco

Рейтинг: 413 Весело
  • 78
  • 16:15
  • 08 фев, 2012

Бяла техника на турски фирми у нас не купуват дори местните турци......Въпреки че са най евтини?- цитат на коментар #75 от “dobrich”

Като има по евтини (почти безплатно) в сметищата на Аврупата за къкво ви е турска стока. България - рай за стари коли от запада и секънд хенд.

Оценка
-10 +12
 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3210 Весело
  • 79
  • 16:19
  • 08 фев, 2012

До коментар [#78] от "elturco":

По евтини, почти безплатни, но......с по добро качество от вашите правени по лицензи на стари, фалирали западни фирми. Какъвто е случая и с Грундиг...

Оценка
-13 +8
 
Преглед на профил

elturco

Рейтинг: 413 Неутрално
  • 80
  • 16:39
  • 08 фев, 2012

До коментар [#79] от "dobrich":

Смешен си! Тези ги разправяй на някой от Патагония но не и на мене.

Какъвто е случая и с Грундиг...- цитат на коментар #79 от “dobrich”

Подължавай с коли Рено, Фиат, Тойота ...... Автобуси Мерцедес, Митцубуши, Ивеко ... Камиони Форт ... Все фалирали западни фирми нали?

Оценка
-8 +9
 
Преглед на профил

Вашето име

Рейтинг: 622 Неутрално
  • 81
  • 16:51
  • 08 фев, 2012

Въпроса за визите е, че Европа се страхува от турския бизнес. Няма какво да се лъжем! - цитат на коментар #13 от “komat”

еми няма какво да се лъжем Китай прави по-добри стоки от турция ФАКТ

Оценка
-11 +7
 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3210 Весело
  • 82
  • 16:53
  • 08 фев, 2012

До коментар [#80] от "elturco":

.."Рено, Фиат, Тойота ...... Автобуси Мерцедес, Митцубуши, Ивеко ... Камиони Форт"...Вие им купихте лицензите, нали? Буууухахахахахаха....

Оценка
-11 +7
 
Преглед на профил

Вашето име

Рейтинг: 622 Неутрално
  • 83
  • 16:58
  • 08 фев, 2012

Слънцето изгрява от ИЗТОК, ще рече АЗИЯ! - цитат на коментар #26 от “komat”

да азия втория най-беден континент след африка.Три държави са просперира ли там япония,ю.кореа и сингапур.И те са сателети на сащ и великобритания

Оценка
-12 +4
 
Преглед на профил

elturco

Рейтинг: 413 Весело
  • 84
  • 17:05
  • 08 фев, 2012

До коментар [#82] от "dobrich":
Това са продукти на турските работници. Повечето части на тези коли също се произвеждат в Турция. Именно тези световни марки са доверили пърите и престижа си Турция и мисля че не съжеляват за това. Я ми кажи колко инвестиции е дръпнала България след влизането си в ЕС. Още една радостна новина че може следващото лято да видиш по Добруджата комбайни New Holland обаче made in Turkey. Порадвай им се.

Оценка
-9 +9
 
Анонимен потребител

****

  • 85
  • 17:07
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Любопитно
  • 86
  • 17:10
  • 08 фев, 2012

затова ли в доклад на се Фолксваген се казва директно, че заради турските работници на поточните линии, качеството на колите пада и Фолкваген губи по качество в сравнение с друга своя марка - Шкода, която обаче се прави от чехи в Чехия

low riders team

Оценка
-12 +7
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Любопитно
  • 87
  • 17:12
  • 08 фев, 2012

както и Пентагона е счел за нецелесъобразно да поверява каквато и да е част от правенето на F-35 на турски фирми - защо е така, въпрос с понижена трудност

low riders team

Оценка
-11 +6
 
Преглед на профил

elturco

Рейтинг: 413 Неутрално
  • 88
  • 17:12
  • 08 фев, 2012

затова ли в доклад на се Фолксваген се казва директно, че заради турските работници на поточните линии- цитат на коментар #86 от “Comandante Marques”

Дай линк на този доклад.

Оценка
-7 +9
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Весело
  • 89
  • 17:14
  • 08 фев, 2012

от турските фирми в България най-много се прослави Лапа Мангиз и то не с умение за работа, а с кражби

low riders team

Оценка
-11 +6
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Весело
  • 90
  • 17:14
  • 08 фев, 2012

До коментар [#88] от "elturco":

разбира се, те всички доклади ги пускат с линкове в Уики-то, специално за бай Фес

low riders team

Оценка
-11 +5
 
Анонимен потребител

****

  • 91
  • 17:18
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Анонимен потребител

****

  • 92
  • 17:20
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Весело
  • 93
  • 17:21
  • 08 фев, 2012

До коментар [#91] от "elturco":

твойто мнение по въпроса има ли такъв доклад или не е толкова важно, колкото и въпроса колко анадолски измамници ще получат визи за ЕС и колко няма - статистика

low riders team

Оценка
-10 +6
 
Анонимен потребител

****

  • 94
  • 17:22
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3210 Весело
  • 95
  • 17:22
  • 08 фев, 2012

До коментар [#84] от "elturco":

Много се хвалите, бееееее.....Бъдете по скромни, че да ви уважават повече? Навремето ние също сглобявахме Булгаррено, но никой и не си помисля даже, че това е българска кола! Въпреки че също някои части се произвеждаха у нас. Пази Боже сляпо да прогледне е вашата.....

Оценка
-10 +8
 
Анонимен потребител

****

  • 96
  • 17:24
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

elturco

Рейтинг: 413 Весело
  • 97
  • 17:28
  • 08 фев, 2012

твойто мнение по въпроса има ли такъв доклад или не е толкова важно, колкото и въпроса колко анадолски измамници ще получат визи за ЕС и колко няма - статистика- цитат на коментар #93 от “Comandante Marques”

А твойто мнение много ли е важно. Тези работи ги решават батковците ви в Брюксел. На вас само ви остава да ни спретнете едно хубаво посрещане в Капъкуле. А за дози доклад послъга малко. Признай си.

Оценка
-8 +10
 
Преглед на профил

kom.at

Рейтинг: 1296 Весело
  • 98
  • 17:30
  • 08 фев, 2012

До коментар [#87] от "Comandante Marques":

Турция участва в правенето на Ф-35. Както и правеше Ф-16 ...

"както и Пентагона е счел за нецелесъобразно да поверява каквато и да е част от правенето на F-35 на турски фирми - защо е така, въпрос с понижена трудност"
Да съвсем понижена трудност - така ти се иска ...Желаното за действителност? Мдааа, иди се прегледай при специалист психиатър!

Оценка
-7 +8
 
Преглед на профил

Galata

Рейтинг: 1863 Весело
  • 99
  • 17:39
  • 08 фев, 2012

До коментар [#95] от "dobrich":

. Пази Боже сляпо да прогледне е вашата.....- цитат на коментар #95 от “dobrich”


Аркадаш,какво сляпо да прогледа? Да те открехна за нещо ,което не си и чувал:Османската империя е единствената в света в която парата е била злато(лира)!Представяш си нали;''колко получаваш на месец доктор ефенди?'', отговор: ''ами 600 ЛИРИ(жълтици)''
За пендарки става дума,питай баба си ако е жива!
Та така,винаги сляп булгарджък...

"Büyük şeyleri büyük milletler yapar."

Оценка
-10 +11
 
Анонимен потребител

****

  • 100
  • 17:39
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Анонимен потребител

****

  • 101
  • 17:41
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Весело
  • 102
  • 17:42
  • 08 фев, 2012

До коментар [#96] от "dobrich":

как да изока, като е наше момче-помаче от Доспат

low riders team

Оценка
-10 +6
 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3210 Весело
  • 103
  • 17:43
  • 08 фев, 2012

До коментар [#99] от "Galata":

..":Османската империя е единствената в света в която парата е била злато(лира)"....Баша така, аферим ефенди! Само у Османската империя имало златни пари. В другите държави и империи - йок!

Оценка
-10 +6
 
Анонимен потребител

****

  • 104
  • 17:45
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Весело
  • 105
  • 17:47
  • 08 фев, 2012

До коментар [#97] от "elturco":

ще ви посрещнем на Капитан Андреево с три метра бодлива тел, кахър да нямаш лично баклава ще ти нося.

за този "доклад" - копие от него никога не е виждано, имаше инсинуации в немската преса преди време, базиращи се на "онзи чул, този казал", които ФВ най-енергично отрекоха. Доклада може и да е бил устен, може да е бил и две изречения, но имаше джангър по повода преди години, че немците смятали турците за достойни само за дюнерджии. Това е което си спомням

low riders team

Оценка
-10 +8
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Весело
  • 106
  • 17:47
  • 08 фев, 2012

До коментар [#103] от "dobrich":

падишаха не им е давал да му трошат рахата

low riders team

Оценка
-7 +4
 
Анонимен потребител

****

  • 107
  • 17:48
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Анонимен потребител

****

  • 108
  • 17:50
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

Вашето име

Рейтинг: 622 Неутрално
  • 109
  • 17:51
  • 08 фев, 2012

До коментар [#98] от "komat":
ф-16 и ф-35 са американски направени са от американци ,а турция добре прави като им купува лиценза да си ги направи сама.Един ф-16-ка направена от в турция струва 20 милиона долара ф-16ка направена в сащ струва 40-50 милиона долара.

Оценка
-8 +5
 
Преглед на профил

Galata

Рейтинг: 1863 Неутрално
  • 110
  • 17:51
  • 08 фев, 2012

До коментар [#103] от "dobrich":

Абе гьот,официална валута бре,разменна монета бре!Все едно сега лева да е злато...
В другите дуржави е имало разбира се златни монети,но не са били валута.
Напразно ли сме вземали данък от 3 континента,тогава е нямало колонии и понеже е нямало,не се знаели природните ресурси.Карали са я по-лесното-дай данък и пътувай,никой не се е занимавал с религията на хората.Затова сте останали живи,затова сте уж християни!

"Büyük şeyleri büyük milletler yapar."

Оценка
-11 +9
 
Анонимен потребител

****

  • 111
  • 17:53
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Весело
  • 112
  • 17:54
  • 08 фев, 2012

До коментар [#98] от "komat":

туркието сглобяваше част от доставените и F-16, като подарък за това че беше верен съюзник на САЩ срещу СССР. При това доста ранни версии на самолета, така и не получиха достъп до блок 52+. Да си чул за изнесен турски F-16? няма и да чуеш

low riders team

Оценка
-9 +7
 
Анонимен потребител

****

  • 113
  • 17:55
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3210 Весело
  • 114
  • 17:55
  • 08 фев, 2012

До коментар [#110] от "Galata":

Абе бай сик, през 19 век всички държави които използвали пари от благородни метали ги заменили с книжни. Щото било по изгодно да държат златото и среброто в банките - модернизирали се! Само в Османската империя това станало едва след като Кемал паша взел власта....Щото били много умни...

Оценка
-8 +8
 
Преглед на профил

kom.at

Рейтинг: 1296 Весело
  • 115
  • 17:56
  • 08 фев, 2012

До коментар [#112] от "Comandante Marques":

Даже изнесоха около 40 броя! Отначало нямаха право.

Оценка
-7 +6
 
Анонимен потребител

****

  • 116
  • 17:58
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

op

Рейтинг: 306 Неутрално
  • 117
  • 17:58
  • 08 фев, 2012

До коментар [#9] от "dobrich":

Кога е доказан и от коя комисия от арменската ли?

Оценка
-5 +8
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Весело
  • 118
  • 17:58
  • 08 фев, 2012

къде ги изнесоха? от Измир в Коня?

low riders team

Оценка
-8 +3
 
Анонимен потребител

****

  • 119
  • 17:59
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Анонимен потребител

****

  • 120
  • 18:00
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Анонимен потребител

****

  • 121
  • 18:00
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Анонимен потребител

****

  • 122
  • 18:00
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

Вашето име

Рейтинг: 622 Неутрално
  • 123
  • 18:01
  • 08 фев, 2012

Даже изнесоха около 40 броя! Отначало нямаха право. - цитат на коментар #115 от “komat”

турция американски самолети не може да изнася в чужбина.Ако го направи турция ще бъде съдена от американската компания,който е направила самолета General Dynamics и
Lockheed Martin

Оценка
-10 +6
 
Преглед на профил

Galata

Рейтинг: 1863 Неутрално
  • 124
  • 18:01
  • 08 фев, 2012

До коментар [#114] от "dobrich":

Ха така-кажи му аго да му стане...
Груйо Маринкин,я виж примерно в 17 век във Франция каква е била паричната единица(валута)!

"Büyük şeyleri büyük milletler yapar."

Оценка
-7 +7
 
Анонимен потребител

****

  • 125
  • 18:02
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4665 Неутрално
  • 126
  • 18:03
  • 08 фев, 2012

Защо Европа толерира Гърция и Армения?- цитат на коментар #10 от “komat”

Питай държавите , признали арменският геноцид. Може да не знаеш кой е П.К. Яворов и да не си чувал за него, но в България се изучава в кандидатстудентските курсове по литература и влиза в задължителните автори. Бг. общество отдавна е приело арменците при техните гонения от османците. Арменците са част от бг. общество от повече от век/ става въпрос за Третата българска държава/.За другото- не питай мен- питай ЕЦБ, ЕК, МВФ - аз не мога да ти отговоря.

Оценка
-10 +4
 
Анонимен потребител

****

  • 127
  • 18:08
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

Вашето име

Рейтинг: 622 Неутрално
  • 128
  • 18:11
  • 08 фев, 2012

Вашите земи са там, в Централна Азия, а не до Европа. - цитат на коментар #66 от “VеnRus 2008”

турците са от монголия и индия там са им земите.Българите идва ме от векила българия(днешна украйна) и през 681 идва ме на Балканите

Оценка
-11 +6
 
Анонимен потребител

****

  • 129
  • 18:12
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

Galata

Рейтинг: 1863 Весело
  • 130
  • 18:12
  • 08 фев, 2012

До коментар [#114] от "dobrich":

Ето ти акчето при Мурат: http://img.webme.com/pic/t/tarih-egitim/akce.jpg
Покажи ми примерно в Германия 18 век,или 17 век паричната единица!

"Büyük şeyleri büyük milletler yapar."

Оценка
-8 +7
 
Преглед на профил

Galata

Рейтинг: 1863 Неутрално
  • 131
  • 18:14
  • 08 фев, 2012

До коментар [#129] от "dobrich":

Остави глупостите,ами ми благодари,че днес научи нещо,което не знаеше!
Нищо,че е неприятно за тебе...)))

"Büyük şeyleri büyük milletler yapar."

Оценка
-7 +9
 
Преглед на профил

ck

Рейтинг: 490 Неутрално
  • 132
  • 18:15
  • 08 фев, 2012

Това е правилният подход, а не да се правиш, че нищо лошо не са правили дедите ти: "Той (Шулц) настоя, че Турция трябва да се изправи пред собствената си история, както е направила и неговата страна Германия". Турците по-привилегирована нация ли са от германците? - Не. Днешните турци, ако искат равноправно отношение, трябва да признаят безчинствата на дедите си.

Оценка
-8 +1
 
Анонимен потребител

****

  • 133
  • 18:15
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3210 Весело
  • 134
  • 18:15
  • 08 фев, 2012

До коментар [#130] от "Galata":

Това злато ли е?

Оценка
-7 +5
 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3210 Весело
  • 135
  • 18:17
  • 08 фев, 2012

До коментар [#131] от "Galata":

Кое е неприятно? Че в Османската империя в ХХ век нямало книжни пари ли?

Оценка
-9 +6
 
Анонимен потребител

****

  • 136
  • 18:19
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Анонимен потребител

****

  • 137
  • 18:31
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

Mavi

Рейтинг: 328 Неутрално
  • 138
  • 18:35
  • 08 фев, 2012

До коментар [#133] от "Повелителя":

Аз няма много да се меся в дискусията защото в момента дават турски сериал по БТВ.
Анадолците не знам с какво се "греят" но от Анадола излизат много работливи и интелигентни хора:

Necmettin Erbakan
"As well as his political career, Erbakan had his success in mechanical engineering and has invented several devices. He was the chief engineer in the team that designed German Leopard 1A tanks."
http://en.wikipedia.org/wiki/Necmettin_Erbakan

"1953 promovierte er an der Technischen Hochschule Aachen zum Thema „Theorie über die Vorgänge bis zur Zündung im Dieselmotor“. Darauf folgte eine Tätigkeit im Bereich der Forschung und als Ingenieur bei der Firma Deutz, bei der er an der Entwicklung des Leopard-Panzers beteiligt war. 1965 wurde er Professor an der Technischen Universität Istanbul."
http://de.wikipedia.org/wiki/Necmettin_Erbakan

Mehmet Oz
"Mehmet Oz was born in Cleveland, Ohio, to Suna and Mustafa Öz (of Muslim faith) who had emigrated from Konya Province, Turkey.[2][3] Mustafa Öz was born in Bozkır, a small town in central Turkey. Mustafa Öz earned scholarships that allowed him to emigrate to the United States as a medical resident in 1955. Suna Öz (née Atabay) who comes from a wealthy İstanbul family is the daughter of a pharmacist with Shapsug descent on her mother's side."
http://en.wikipedia.org/wiki/Mehmet_Oz

Не спори с невежия а бъди тих като книга - Мевляна

Оценка
-5 +8
 
Преглед на профил

Вашето име

Рейтинг: 622 Весело
  • 139
  • 18:43
  • 08 фев, 2012

До коментар [#138] от "Mavi":

аз бози не гледам.Българите винаги ще бъдат по-умни от вас. Факт
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bulgarian_inventions
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Turkish_inventions

Оценка
-11 +5
 
Преглед на профил

Don Octavio del Flores

Рейтинг: 539 Неутрално
  • 140
  • 20:29
  • 08 фев, 2012

До коментар [#1] от "péro":

За да не се откажат от турското си гражданство и да не загубят връзката с Турция, както се случва с българите.

Оценка
-2 +3
 
Преглед на профил

Don Octavio del Flores

Рейтинг: 539 Неутрално
  • 141
  • 20:37
  • 08 фев, 2012

Безотговорно е европейските политици да твърдят, че арменският геноцид е вътрешно-политически въпрос. Това е геноцид на един народ върху друг народ и това не може да бъде вътрешно-политически въпрос. Светът не намира холокоста за вътрешно-германски въпрос. Не е редно и към арменския народ да се подхожда по този начин.

Оценка
-8 +4
 
Анонимен потребител

****

  • 142
  • 21:02
  • 08 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

tel_112

Рейтинг: 1846 Неутрално
  • 143
  • 22:12
  • 08 фев, 2012

Най добре да се изнасяме от ЕС докато е време. Поне веднъж да изпреварим събитията. България е нетен донор в тоя съюз, бъдещето му е неясно, но със сигурносте свързано с изплащането на огромни дългове и понижаващ се стандарт.

www.clubpolitika.info

Оценка
-2 +8
 
Преглед на профил

boa

Рейтинг: 128 Неутрално
  • 144
  • 23:33
  • 08 фев, 2012
Оценка
-2 +1
 
Анонимен потребител

****

  • 145
  • 05:37
  • 09 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

elturco

Рейтинг: 413 Неутрално
  • 146
  • 08:41
  • 09 фев, 2012

ще ви посрещнем на Капитан Андреево с три метра бодлива тел, кахър да нямаш лично баклава ще ти нося. - цитат на коментар #105 от “Comandante Marques”

Искам по български табиет с хляб и сол.

за този "доклад" - копие от него никога не е виждано, имаше инсинуации в немската преса преди време, базиращи се на "онзи чул, този казал", които ФВ най-енергично отрекоха. Доклада може и да е бил устен, може да е бил и две изречения, но имаше джангър по повода преди години, че немците смятали турците за достойни само за дюнерджии. Това е което си спомням- цитат на коментар #105 от “Comandante Marques”


Малеее и ти с това "онзи чул, този казал" си тръгнал да спориш със мене. Обаче вината е във мене че вземам такива като тебе на серьозно.

Оценка
-1 +8
 
Преглед на профил

shumkar

Рейтинг: 2520 Неутрално
  • 147
  • 12:33
  • 09 фев, 2012

Османската империя е единствената в света в която парата е била злато(лира)!- цитат на коментар #99 от “Galata”

Златни пари е имало и в други империи, но искам да те светна, че Османската империя не е била турска, а Османска, или Отоманска, наречена на един от първите й владетели. Турците в нея били много малко, малцинство, и всъщност поданиците били 2 вида: мюсюлмани (османлии) и рая (немюсюлмани), като разликата била, че първите плащали по-малко данъци. Султанките по презумпция били чужденки, приели исляма-българки, сръбкини, англичанки, французойки, гъркини, украинки (Рокселана). Министрите (везирите) били направо чужденци, вярно, приели исляма. Често и османските генерали били чужденци.
През ХІХв. и началото на ХХв. се зараждат националистични движения, империите се разпадат, появяват се националните държави. След ПСВ османският генералитет уплашен от териториалните загуби, през 1923г. спретват един преврат, и прокламират Турска република на останките от Османската империя, чиито останали поданици стават турци, включ. и кюрдите, а Константинопол става Истанбул.
Та тъй, почети малко, ще намериш много любопитни факти в историята. И няма нищо срамно, всички произхождаме от Адам и Ева.

Оценка
-9
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.