Регистрация
Тази статия е част от темите "Българският еврокомисар" и "Новата Еврокомисия".

Михаил Миков: Информацията за фирмата на Румяна Желева е в регистрите

От Дневник
Последна промяна в 12:35 на 13 яну 2010, 4595 прочитания, 42 коментара
Информацията за фирмата на Румяна Желева стои в регистрите от много време, каза депутатът от "Коалиция за България" Михаил Миков по БНТ.

Така Миков отговори на въпрос защо БСП е извадила тези данни малко преди изслушването на Желева в Европейския парламент. Според Михаил Миков това е резултат на ината на премиера, който сам е избрал Желева за този пост, въпреки че не е ясно дали тя притежава достатъчно качества за такъв висок пост.

Няма какво да се канят депутатите от ЕП в страната и Бургас, за да се запознават със семейството на Желева и с бургазлии, достатъчно е да се влезе в публичния регистър и да се види, че става дума за конфликт на интереси, каза Миков.
  • Зарче
Етикети
42 коментара
 
Преглед на профил

berbenkov

Рейтинг: 2646 Весело
  • 1
  • 09:19
  • 13 яну, 2010

О, колко много опоненти!
Менти, менти, менти!!!

www.berbenkov.hit.bg

Оценка
-22 +10
 
Анонимен потребител

Офффф

Неутрално
  • 2
  • 09:20
  • 13 яну, 2010

" Не е важно Аз да съм добре, важно е Вуте да е зле!" Българският фолклор ни описва много точно що за хора сме.

Оценка
-21 +24
 
Анонимен потребител

ff

Неутрално
  • 3
  • 09:25
  • 13 яну, 2010

До коментар [#2] от "Офффф":

Не виждам защо трябва да си затваряме очите за подобни неща? Защо човек да гледа само себе си. Все пак той живее в общество, а ти предполагам в пещера ...

Оценка
-10 +17
 
Анонимен потребител

а

Неутрално
  • 4
  • 09:27
  • 13 яну, 2010

Ако одобрят Желева, значи и ЕС е менте работа!

Оценка
-11 +31
 
Анонимен потребител

Българан

Неутрално
  • 5
  • 09:28
  • 13 яну, 2010

С балкански номера не върви в Европата! То и Трайчо Трайков има конфликт на интереси ама тука Гербаджии гласуват и край - нема конфликт на интереси. Да ама Европата не е България и там ГЕРБ не пее. Така че Желева да си събира куфарчето и хайде в Бургас, че не върви да остане и министър след такъв провал.

Оценка
-8 +24
 
Анонимен потребител

За фактите и боговете

Неутрално
  • 6
  • 09:28
  • 13 яну, 2010

Кандидатът за еврокомисар Румяна Желева все пак е нарушила българското законодателство. Между 14-ти юни 2006 г. и 9-ти април 2009 г. Желева е била едноличен собственик на регистрираното в Бургас „Глобал консулт“ ЕООД, показа проверка на BNews.bg в търговския регистър.

Представител на страната в Европарламента обаче няма право да участва в управителните или контролните органи на търговски дружества. От 20 май 2007 г. до 21 юли 2009 г. Желева беше евродепутат. А като едноличен собственик на „Глобал консулт“ Желева е била и управител на дружеството.

На 9-ти април миналата година бъдещият външен министър продава дяловете си на Ивета Колева и Светослав Донев. Цената на сделката е общо 5000 лева, колкото е минималният капитал по това време. 26-годишната Колева получава 300 дяла за 3000, а останалите преминават в ръцете на Донев. На общо събрание на фирмата същия ден Желева е освободена от длъжността управител, а двамата нови съдружници преименуват компанията на „Ауто спа“ ООД. Предметът на дейност остава същият – правни и счетоводни консултации и услуги, както и консултации по приватизационни сделки, маркетингови проучвания и др.

Проверка на BNews показа, че Светослав Донев е виден ротарианец и председател на борда на ВиК-Бургас. Негов заместник там пък е съпругът на Желева – Красимир Желев. Освен това Донев е съдружник в „Източни Имоти“, както и във „Венди“ ООД и „Акса Дивелопмент“. Името на Донев се появи и в списъка на бургаската адвокатска колегия и кандидат за общински съветник в Бургас на предпоследните местни избори през 2003 от Партия „Съюз свободни демократи“ на Стефан Софиянски.

Оценка
-4 +25
 
Анонимен потребител

Hm

Любопитно
  • 7
  • 09:30
  • 13 яну, 2010

Защо да е менте???! В момента тя няма фирма следователно не е в конфликт на интереси. А великата фирма като цяло не извършва дейност от 2006 година.

Оценка
-26 +7
 
Анонимен потребител

регистър

Неутрално
  • 8
  • 09:31
  • 13 яну, 2010
Оценка
-1 +5
 
Анонимен потребител

минувач

Неутрално
  • 9
  • 09:32
  • 13 яну, 2010

Този понеже се справи с отвличанията и престъпността..сега започна да дава акъл и по външната политика.
Абе-комунист и свиня от нищо срам нямат.

Оценка
-9 +17
 
Анонимен потребител

разбиращ

Неутрално
  • 10
  • 09:32
  • 13 яну, 2010

До коментар [#7] от "Hm":

защото е излъгала в предишната си декларация като евродепутат

Оценка
-6 +21
 
Анонимен потребител

Неутрален

Неутрално
  • 11
  • 09:40
  • 13 яну, 2010

Вече е ясно на всички, че инатът на ББ доведе до тази трагикомедия. Всички, включително и Барозу, му говориха, че трябва да издигне Кунева за български еврокомисар. Сега наградата за еврокомисар на годината е засенчена от позора на годината - най-слабото представяне на кандидат-еврокомисар в историята на ЕК.
За съжаление и едното и другото е на сметката на България. Както знаем обаче, помни се негативното, така че, драги сънародници, вчерашният резил ще се помни дълго и ще се свързва с България, а не с РЖ или ББ.
Първи сериозен евро-провал за ББ.

Оценка
-6 +14
 
Преглед на профил

Syuelymancho Assanoff Osmanoff

Рейтинг: 266 Любопитно
  • 12
  • 09:41
  • 13 яну, 2010

знаенето и моженето са занимания различни !

КРИЗИТЕ се лекуват с ГЛАД ;)

Оценка
-1 +9
 
Преглед на профил

Роси Кирилова

Рейтинг: 1556 Неутрално
  • 13
  • 09:42
  • 13 яну, 2010

Унищожители на регистри говорят за регистри.

Оценка
-2 +7
 
Анонимен потребител

NENO

Неутрално
  • 14
  • 09:42
  • 13 яну, 2010

Проверик в търговския регистър, Румяна Русева Желева не фигурира в него.

Оценка
-8 +5
 
Анонимен потребител

истина

Гневно
  • 15
  • 09:43
  • 13 яну, 2010

До коментар [#8] от "регистър":

Хм, значи всичко се оказа истина

Оценка
-1 +7
 
Анонимен потребител

Неутрален

Неутрално
  • 16
  • 09:43
  • 13 яну, 2010

До коментар [#8] от "регистър":

Линковете не ти работят... а и тезата ти издиша

Оценка
-6 +1
 
Анонимен потребител

dan

Неутрално
  • 17
  • 09:45
  • 13 яну, 2010

ГЕРБ спретна номер на БСП, чрез разпадането на групата на РЗС, посредством бившия СДС депутат Тагарински, сега БСП връща номера на ГЕРБ, чрез НДСВ депутатката А. Първанова.
Иди разбери депутатите (в случая Тагарински и Първанова) чии точно интерси защитават.

Оценка
-2 +7
 
Анонимен потребител

регистър

Неутрално
  • 18
  • 09:48
  • 13 яну, 2010

До коментар [#16] от "Неутрален":

влез в сиела, потърси АУТО СПА и вътре кликни върху Годишен финансов отчет - ЗА 2008 ГОД. и Годишен финансов отчет - 2007 ГОД., излизат ти отчетите на Глобал консулт и виж кой ги е подписал като управляващ

Оценка
+7
 
Анонимен потребител

Р

Неутрално
  • 19
  • 09:50
  • 13 яну, 2010

А единственото бананово дърво на бедна вдовица с шест деца от Кохинхина да е отнела за дългове? Ако не тя, може би прабаба й и това да го има в сиджилите /регистрите/ на Софийския кадия от 18 век, например?

Оценка
-4 +1
 
Анонимен потребител

Мислител

Неутрално
  • 20
  • 09:50
  • 13 яну, 2010

До коментар [#14] от "NENO":

Ами що Желева не взе че да разпечата тази справка и да я покаже на изслушването? Точно това я попита една от депутатките, като толкова се говори по въпроса защо не се е подготвила и да представи опровержения.
Толкова е простичко. Да ама не, явно Желева е до гуша в лайната и нема начин да се очисти.

Оценка
-1 +12
 
Преглед на профил

Анонимен

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 21
  • 09:52
  • 13 яну, 2010

Ако това е истина, въпреки, че в даксито отскоро се появи някакъв надпис, че не отговарят за истинноста на инфото ..., (а и за Румяна Русева Желева има инфо, че е управител на една фирма за търговия на дребно, създадена 99г., член на една фондация, и председател на три сдружения), то този проблем трябваше да се реши вътре в държавата между управляващи и опозиция, а не да се решава на място, където силно се засяга авторитетът на страната ни. Типично за определени политически кръгове - удари под кръста, незачитане на националния интерес, мръсни интриги, и основателно и неоснователно омаскаряване, обаче не в името на интереса на българите, а на една прослойка, която обича да държи народа в робство, въпреки, че умствения и потенциал не е висок... Не ме интересува оценката, която ще бъде дадена на този коментар Имам някой подозрения, относно "Дневник"

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

Orda

Рейтинг: 127 Неутрално
  • 22
  • 09:52
  • 13 яну, 2010

Абе кой крив кой прав в крайна сметка ще се разбере, ама резила си остава.Бедната България.

Orda

Оценка
+5
 
Анонимен потребител

xxx

Неутрално
  • 23
  • 09:53
  • 13 яну, 2010

Още за малоумието и балканския манталитет:
------------------------------------------
1. Годишният финансов отчет за 2007 е подписан през февруари 2008 от "Ръководител: Румяна Желева" - справка: Търговския регистър
2. Годишния Финансов отчет за 2008 е подписан през 2009 от "Ръководител: Румяна Желева" - справка Търговския регистър

И няма никакво значение дали в баланса е посочен приход или разход - лицето Румяна Желева притежава фирма, и я ръководи в нарушение на закона. Точно за такива неща няколко кмета в България бяха отстранени от длъжност

Да твърдиш след това, че не е нарушен законаът на България е все едно да казваш "Аз съм над закона"! Е, тези провинциални номера все-още вървят, но само в Булгаристан! ББ още не е узрял, за да схване тази проста истина!

Оценка
-1 +13
 
Анонимен потребител

Smehurko

Весело
  • 24
  • 09:53
  • 13 яну, 2010

Мики,
и кво кат е има в регистра? То и ти си доносник....

Фирма с нулеви деклараци без дейност и осигуровки - Какава е?
Да беше го казала че 2009 е прехвърлила дялове И ТОЧКА.

В неработеща фирма с нулеви декларации, какъв управител може да бъде.

Според БГ законодателството фирма с нулеви декларации какъв статут има?

Веселба...

Оценка
-5 +3
 
Анонимен потребител

Smehurko

Весело
  • 25
  • 09:53
  • 13 яну, 2010

Мики,
и кво кат е има в регистра? То и ти си доносник....

Фирма с нулеви деклараци без дейност и осигуровки - Какава е?
Да беше го казала че 2009 е прехвърлила дялове И ТОЧКА.

В неработеща фирма с нулеви декларации, какъв управител може да бъде.

Според БГ законодателството фирма с нулеви декларации какъв статут има?

Веселба...

Оценка
-5
 
Анонимен потребител

оооо

Неутрално
  • 26
  • 09:57
  • 13 яну, 2010

В БГ нямаме нито един политик,който да е с чисто минало.Откъде да им намерим на ЕС читави хора?

Оценка
-2 +4
 
Анонимен потребител

ho ho

Неутрално
  • 27
  • 09:57
  • 13 яну, 2010

До коментар [#18] от "регистър":

Ха ха, виж сумите в отчетите,
маолумнико?

Що е то нулева декларация?
Отчетите са задължителни....

Оценка
-2 +3
 
Анонимен потребител

ИСТИНАТА

Неутрално
  • 28
  • 09:57
  • 13 яну, 2010

До коментар [#18] от "регистър":

А, бе, остави ги, те са зомбирани с полирани мозъци и истината не ги интересува. Кой ги знае, имат ли изобщо някакви интереси, освен кльопачка, пиячка и ебачка.

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

Jack Bauer

Неутрално
  • 29
  • 10:01
  • 13 яну, 2010

До коментар [#17] от "dan": Май не си гледал вчера изслушването! Чай да те светна,- тази която започна спора, се казва Госпожа Румяна Бойкова Борисова Желева пич..тя каза името на Царистката, и комисията зяпна в почуда?

Оценка
-2 +6
 
Анонимен потребител

Просвета

Неутрално
  • 30
  • 10:01
  • 13 яну, 2010

Пак сами си вкарваме автогол. Тотална липса на професионализъм, извратено кадруване. Къде е екипа й от сътрудници? Защо не й подготвиха защитата ? Защо не й синтезираха правилата, принципите, мерките, задачите и целите на ресора за който иска да отговаря? Какво означават думите й, че в този ресор ще се случват реални неща? В тази област преди нея никой нищо не е работил ли? Срам и резил по нашенски!!

Оценка
-1 +8
 
Анонимен потребител

#29

Неутрално
  • 31
  • 10:05
  • 13 яну, 2010

Точно така. Желева си вкара автогол, понеже спомена името на Антония Първанова и така последната придоби правото на отговор
съгласно правилника на парламента.

Оценка
-1 +5
 
Анонимен потребител

регистър

Неутрално
  • 32
  • 10:08
  • 13 яну, 2010

До коментар [#27] от "ho ho":

Да благодаря първо за квалификацията! Изказът е показателен за човека.

А сега кокретно, понеже май наистина нищо не разбирате.
Тук не става дума дали дадена фирма функционира или не. Става дума да това, че кандидат за член на Европейската Комисия, в качеството си на предишен депутат в Европарламента е подал декларация с невярно съдържание (излъгал)! Дамите и господата евродепутати искат да изяснат това по простата причина, че има и Етичен кодекс, който трябва да се спазва. И лъгането веднъж поставя под съмнение моралнит екачества на даден кандидат за висок пост. И ако в нашата мила родина, накои номера минават, оказва се, че след Калотина просто не вървятл
И най-накрая, дори да одобрят българския кандидат, петното върху името си остава и ще лепне цели 5 години!

Оценка
-1 +13
 
Анонимен потребител

Историята

Неутрално
  • 33
  • 10:10
  • 13 яну, 2010

До коментар [#21] от "Анонимен":

Искаш да кажеш, че нашият национален интерес е добруването на клана на Боко Пожарникаря, тоест неговата партийка и кръга "Глобална България" и спокойно може да бъде пожертвана за това истината и честта на България и българския народ. Извинявай, но народ, който се съгласи с такова нещо, е осъден да преглътне доста горчиви чаши в бъдеще. Има такива примери в историята на Европа.

Оценка
-3 +4
 
Анонимен потребител

опа

Неутрално
  • 34
  • 10:32
  • 13 яну, 2010

Миков е в регистрите на МВР като най-слаб министър. Почти колкото Соколов и Начев !!!

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

redhot

Неутрално
  • 35
  • 10:32
  • 13 яну, 2010

Мисля че фирмата и няма да е била съвсем без дейност през тези две години. Иначе кой продава фирма която не функционира? И кой пък ще е този който ще я купи? Бате Бойко се издъни все пак с тази кандидатура. С ТИМаджиите не може да се излезе на глава. Ама и тази Първанова е като онези зелените мухи, все намират някое л.....но да кацнат. Много неприятна жена. На българина не му трябва дявол, ние сами се дърпаме обратно в казана.

Оценка
+5
 
Анонимен потребител

Wlado

Неутрално
  • 36
  • 10:43
  • 13 яну, 2010

Че си запаля къщата да изгори на Вуте плевнята, вашта м....

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

иван Андонов

Неутрално
  • 37
  • 11:08
  • 13 яну, 2010

защо при казана на българите в ада няма дяволи да ги пазат?само някои да се опита да излезе и другите си казват че тои не може да е по добре от тях и го връщат обратно!Защо комунистите не се разпищяха за избора на Бокова-та сина и е най-голямия авто крадец?Разбира се интересите на България са много назад в сравнение с интересите на БСП!

 
Анонимен потребител

xxsxs

Неутрално
  • 38
  • 11:23
  • 13 яну, 2010

Защо нашите свободни медии не я разнищиха/провериха досега? Трябваше ли ЕС да ни дадат отново тон за песен!

Оценка
+2
 
Преглед на профил

инж. Филип

Рейтинг: 345 Неутрално
  • 39
  • 11:29
  • 13 яну, 2010

'свободни медии'?!?!?!?!?

ДЯНКОВ ГОУ ХОУМ!

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

Ицо

Неутрално
  • 40
  • 11:41
  • 13 яну, 2010

Много от коментаторите тук дето защитават Желева, мислят по български. "Хайде какво толкова ... защо са я натопили ... и т.н."
В Европа просто имат други морални норми. Като си излъгал - значи нямаш нужния морал. Освен това ако знаеш че някой е излъгал - си длъжен да съобщиш, а не да си мълчиш и така да го прикриваш - и затова Първанова е постъпила правилно, още повече че е била предизвикана от Желева.
Аз гласувах за ГЕРБ, но съм живял на запад и знам за какво става дума. В началото и аз се чудех как се топят при гафове, но после осъзнах, че точно този морал ги е довел до преборване на добрите над лошите и така са постигнали просперитета на който им завиждаме и искаме и ние да го имаме.

Оценка
-1 +6
 
Анонимен потребител

Селяка

Разстроено
  • 41
  • 11:46
  • 13 яну, 2010

Хм ... ПАК ОСРАХМЕ ПОЛОЖЕНИЕТО! Верно требеше да си остане оная тоалетна на картата на Еуропата!

Оценка
-1 +2
 
Анонимен потребител

до 40/ за лъжата

Неутрално
  • 42
  • 13:35
  • 13 яну, 2010

Съгласна съм, 4е не трябва да се лъже.
Да видим лъже ли Желева.
НО 18 години не лъже ли БКП?БСП????
А преди това 45 години не ни ли лъга БКПЕТО??>???

Не ни ли лъга точно през 1990??
Не ни ли лъгаха всички преквалифицирали се с държавни пари бързозабогатяващи под крилото на БКП/БСП???
СЕГА КРАЙНО ВРЕМЕ Е,въпреки че РЕЗИЛЪТ ще стане, да стане
един депутат от ЕПН и да разкаже подробно всичко за истината в България.
Ако ще и да бъдат уволнени всички на възлови места.
Да се направи санитарен кордон и да се отстрани БКП/БСП и ДПС от властта.

САМО с отстраняването на Желева какво се изчиства??????
ХИляди наследници на БКП/БСП са на възлови места.

Една Ирина Бокова е начело.
И така до края на света.
Антония Първанова съгласна ли е????

Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.