Регистрация

Еврокомисията: Не сме преразглеждали конвергентната програма на България

От Ирина Новакова Всички статии на автора
Последна промяна в 16:11 на 20 апр 2010, 3988 прочитания, 44 коментара
Европейската комисия не е преразглеждала оценката си за конвергентната програма, подготвена от българското правителство, каза в Брюксел Амадеу Алтафаж, говорител на еврокомисаря по икономически и валутни въпроси Оли Рен.

В петък пресслужбата на Министерството на финансите съобщи, че Еврокомисията е определила като адекватна българската конвергентна програма по време на неформалната среща на финансовите министри на страните в Европейския съюз (ЕКОФИН), която се проведе през уикенда в Мадрид. Програмата беше коригирана от София в началото на април, за да отрази корекцията на бюджетния дефицит от 1.9% от БВП до 3.7% от БВП.

Според Алтафаж обаче, Еврокомисията не е променяла становището си за българската програма, въпреки промените в нея. Институцията излезе с оценка за конвергентната програма на страната на 17 март, когато тя беше определена като адекватна, а България беше похвалена за това, че заедно с Естония е единствената страна, поддържаща бюджетен дефицит под 3% от БВП, каквото е изискването на Пакта за стабилност и растеж.

Говорителят на Рен посочи, че Еврокомисията е запозната с корекцията на българския бюджетен дефицит, но ще я анализира според данните за бюджетната статистика на страните членки, които Евростат трябва да представи в четвъртък. "Данните на Евростат ще са основа за оценките ни", добави той.

"Срещата на ЕКОФИН беше неформална и там не могат да се взимат решения за промяна в оценката за конвергентните програми," каза Алтафаж. "Не мога да коментирам дали е имало неофициални разговори между комисаря Рен и българския финансов министър в Мадрид", добави той.

Говорителят напомни, че окончателната оценка на конвергентните програми на членките зависи не от Еврокомисията, а от Съвета на финансовите и икономически министри на ЕС, който се събира официално на 18 май в Брюксел. Дотогава ЕК ще е представила и пролетната си икономическа прогноза, в която ще оцени тенденциите в бюджетните дефицити на страните членки. Според тази прогноза и оценката на ЕКОФИН комисията ще прецени дали да започне процедура за свръхдефицит срещу България.
  • Зарче
Етикети
44 коментара
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 5067 Неутрално
  • 1
  • 15:01
  • 20 апр, 2010

Тия кьорфишеци вече и в ЕК не ги четат.

No one is taller than the last man standing.

Оценка
-13 +29
 
Преглед на профил

Saint

Рейтинг: 215 Неутрално
  • 2
  • 15:21
  • 20 апр, 2010

Дянков от Мадрид:
"Днес стана ясно, че Европейската комисия счита за адекватна Конвергентната програма на България."

"Говорителят напомни, че окончателната оценка на конвергентните програми на членките зависи не от Еврокомисията, а от Съвета на финансовите и икономически министри на ЕС, който се събира официално на 18 май в Брюксел."
_____________

Кой от двамата лъже?

Оценка
-8 +45
 
Преглед на профил

outside

Рейтинг: 808 Неутрално
  • 3
  • 15:39
  • 20 апр, 2010

До коментар [#1] от "Десен":
То дано ги четат

Оценка
-6 +10
 
Преглед на профил

mi6osp

Рейтинг: 1600 Неутрално
  • 4
  • 16:22
  • 20 апр, 2010

До №2: Хубав въпрос задавате!
Ако се разсъждава логично,лъже този, който е заинтересован.
Амадеу Алфатаж-говорител на Оли Рен, едва ли е заинтересован от положението с конвергентната програма на България.
Дянков, министър на финансите на България, една ли не е заинтересован от съдбата на конвергентната си програма.
А в четвъртък,21.04.07 ще се види оценката за най-балансирания бюджет в ЕС, която ще покаже, дали поправяната вече програма не трябва да се поправя пак

Когато някой е глупав,то е за дълго!

Оценка
-4 +32
 
Анонимен потребител

muncho

Любопитно
  • 5
  • 16:24
  • 20 апр, 2010

Атакааааа,
а хер Флик какви ги дрънкаше тогава, как били обсъждали конвергенцията и я били одобрили?!
Излиза че нищо такова не е имало и хер Флик си е измислил всичко

Оценка
-9 +33
 
Преглед на профил

pastor

Рейтинг: 486 Неутрално
  • 6
  • 16:58
  • 20 апр, 2010

В демократичните страни един министър не може да си позволи да си помисли да излъже по този начин. Ако случайно се случи това, той си подава оставката, а ако не я подаде, бива разкъсан от медиите.
В България министъра не само може да си позволи да излъже, но дори да се чувства горд от това за което е излъгъл. Ако случайно е бил уличен, то зад него застава като орлица министър председателя.

Оценка
-7 +39
 
Анонимен потребител

НИЕ МОЖЕМ да лъжем

Весело
  • 7
  • 17:58
  • 20 апр, 2010

УУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУ!

Оценка
-4 +12
 
Анонимен потребител

куршум

Неутрално
  • 8
  • 18:01
  • 20 апр, 2010

Правителство на лъжци. Много нагли лъжци.

Оценка
-6 +33
 
Анонимен потребител

feodalen starec

Весело
  • 9
  • 18:10
  • 20 апр, 2010


конвергентната програма -

Айде на бас , че мутрата не знае смисъла на тази дума.

Оценка
-4 +28
 
Анонимен потребител

starec

Неутрално
  • 10
  • 18:20
  • 20 апр, 2010

До коментар [#9] от "feodalen starec":

И ще мине мандата и дали ще я разбере!?

Важното е да има милиционерски екшън.

Оценка
-2 +19
 
Преглед на профил

potrebitel1

Рейтинг: 620 Неутрално
  • 11
  • 18:26
  • 20 апр, 2010

Дянков да извади стенограмата! Веднага!!! То се оказа, че Първанов бил прав. Те изобщо не обсъждали конвергентната програма на България, но на Дянков така му се сторило и даже заяви, че Европейската комисия я счита за адекватна! Той не лъже човека, но така му се сторило! Та за туй явно Първанов е извадил стенограмата, че да не си правим изводи за срещата от това, което на Дянков се сторило. Има явно проблем човека - не мой правилно да възприема и възпроизвежда фактите, т.е. не е психически годен.

Оценка
-7 +31
 
Анонимен потребител

Тену

Неутрално
  • 12
  • 18:41
  • 20 апр, 2010

Защо ли си мисля, че Дянков сега трябва да подаде оставка. Това е лъжа и никой министър по белия свят не би трябвало да му се размине.

Оценка
-6 +24
 
Преглед на профил

Пит

Рейтинг: 8 Любопитно
  • 13
  • 18:43
  • 20 апр, 2010

Конвергентна програма, та конвергентна. Какво по дяволите е еова животно. Ако попитате читателите си, сигурен съм, че 90% от тях не знаят за какво става дума. Писачите ви са много слаби. вземете пример от английската преса. Журналистите обясняват всичко на човешки, разбираем език. Българските вестници са пълни с глупсти или пък бълват абракадабра, неразбираема за много от читателите. В крайна сметка вие за себе си ли пишете или искате да ви четат? Интересно тези дето пишат дали си четат текстовете после?

Корте

Оценка
-5 +17
 
Анонимен потребител

гн

Неутрално
  • 14
  • 18:48
  • 20 апр, 2010

"Програмата беше коригирана от София в началото на април, за да отрази корекцията на бюджетния дефицит от 1.9% от БВП до 3.7% от БВП"

Някой виждал ли е изменението на програмата? Мисля, че имаше много шум, но не и официална промяна в програмата.

Оценка
-1 +19
 
Анонимен потребител

СД

Неутрално
  • 15
  • 18:52
  • 20 апр, 2010

Ама какъв е тоя говорител?!??!?!

Вие на мене ли ше вярвате или на някакъв си говорител?

А, и да не забравя да кажа, днес с ББ гледахме кристалното кълбо и видяхме, че България между другото излиза от кризата.

Оценка
-6 +18
 
Анонимен потребител

чиче

Неутрално
  • 16
  • 19:09
  • 20 апр, 2010

шест месеца ви казвам че това лудо момче ще ни изяде главите,колко по лошо трябва да стане че и тиквата да го разбере

Оценка
-4 +19
 
Преглед на профил

Graf

Рейтинг: 3126 Неутрално
  • 17
  • 19:18
  • 20 апр, 2010

На друго място имах възможността да отбележа, че Дянков е патологичен лъжец. Бие го само Борисов, ама Борисов бие всичко и всеки по принцип. Даже и Стенли бие. Кага с лапи, кога с пачки.
Сега сериозно. Срещата в Испания, по обективни причини беше непълна. Една част от министрите на финансите на страните членки не успяха да се доберат до Мадрид поради изчистеното от самолети небе. Та едва ли са се взели решения в този формат.
Какво каза Дянков след срещата? Ето това: "С други думи, Европейската комисия одобрява и счита за адекватна нашата Конвергентна програма. Това ни дава възможност в следващите дни и седмици да се занимаваме с темата, заедно с нашите партньори от ЕК, които сме поканили в началото на май да се прецени дали България ще влезе в процедура за свръхдефицит или ще можем да избегнем това"
Къде го стяга чепикът дебилчето? В данните за изпълнението на бюджета от януари, февруари и март. Дянков се опитва да излъже колегите си, че бюджетния дефицит от първо тримесечие на 2010 г. е резултата на "скрит" дефицит на начислена основа от предшественика му. Тази маневра намалява дефицита на начислена основа за 2010, а го увеличава за 2009 г. Няма как да стане обаче. В българското публично пространство може да се лъже със замах, защото публиката е претръпнала. В ЕВРОСТАТ ще кацнат едни данни за бюджетен дефицит от порядъка на 8% от БВП. Това вече ще направи Конвергентната му програма неадекватна, а процедурата за свръхдефицит грее на хоризонта като слънце пи изгрев. Това налага да се подгрява общественото мнение с обяснения за лошите бивши и добри оценки за усилията на сегашните.. Виртуална реалност. Онази - другата е друга. Нещата са сговнени още с бюджет 2010 и така ще си останат, ако не им дойде смелост за ново четене в НС. Там обаче ще лъсне цялата несъстоятелност на гения от Ловеч.. А изцъкленото не може и да си го помисли даже...
Ще завърша това писание с препоръките на ЕК :"За да се подобри ефективността на публичните разходи посредством стриктното прилагане на планирани реформи, са необходими и реформи в областта на публичната администрация, здравеопазването, образованието и пенсиите"

Указание за гербери: "Всяко нещо трябва да се прави толкова просто, колкото е възможно. Но не по-просто! "

Оценка
-6 +27
 
Анонимен потребител

.

Неутрално
  • 18
  • 19:28
  • 20 апр, 2010

До коментар [#2] от "Saint":

ЦЯЛОТО изказване на Дянков от Мадрид (според Дневник):

"Българското правителство получи положителна оценка за конвергентната си програма на срещата на финансовите министри в Мадрид в края на миналата седмица. По думите на вицепремиера Симеон Дянков това е първата стъпка към механизма ЕРМ2, известен като чакалнята на еврозоната. България и Естония са единствените държави с положителна неформална засега оценка от Европейската комисия, каза Дянков. Официалната ще бъде дадена тази седмица."

Къде Дянков е казал това което твърдиш?

Оценка
-10 +8
 
Преглед на профил

Graf

Рейтинг: 3126 Неутрално
  • 19
  • 19:28
  • 20 апр, 2010

До коментар [#13] от "Пит":

convergence - сближаване, уеднаквяване. В нашия случай означава и ускорено развитие с цел доближаване на страната в икономически и социален план със страните от ЕС 15(старите членки). Развитите държави в ЕС изготвят програми за стабилност и растеж, а бедните страни членки - конвергентни програми.

Указание за гербери: "Всяко нещо трябва да се прави толкова просто, колкото е възможно. Но не по-просто! "

Оценка
-2 +18
 
Анонимен потребител

Пурко

Весело
  • 20
  • 19:29
  • 20 апр, 2010

Опаааа! Лъжливото овчарче пак го хванали в крачка. Не знам дали, както твърди Мутрашенко, хер Флик е бил най-цитирания икономист на света и целия Космос, но със сигурност вече е най-цитирания глупак и лъжец в България. А в Европа надали им е много смешно в момента, защото простотията на една държава членка се отразява малко или много на всички останали. Ние сме претръпнали от кретения и селяндурщина, ама европейците още не са.

Оценка
-6 +15
 
Преглед на профил

Graf

Рейтинг: 3126 Неутрално
  • 21
  • 19:35
  • 20 апр, 2010

До коментар [#18] от ".":


Кофти, ама според официалната страница на Министерски съвет Дянков е рекъл точно това което цитира #2.
Ето що викат от пресцентъра:

"Европейската комисия счита за адекватна Конвергентната програма на България, съобщи вицепремиерът и финансов министър Симеон Дянков след първата сесия на неформалната среща на финансовите министри от ЕС в испанската столица Мадрид. Поради отсъствието на представители от девет държави-членки заради проблемите с въздушния трафик над Европа, окончаталното разглеждане и приемане на конвергентните програми ще се състои през следващата седмица. Дотогава обаче в тях не могат да се правят промени."

http://www.government.bg/cgi-bin/e-cms/vis/vis.pl?s=001&p=0212&n=634&g=

Указание за гербери: "Всяко нещо трябва да се прави толкова просто, колкото е възможно. Но не по-просто! "

Оценка
-1 +18
 
Преглед на профил

др. Иванов

Рейтинг: 1842 Неутрално
  • 22
  • 19:39
  • 20 апр, 2010

Аз като ви казвам, че Бойко и Дянков са патолотични лъжци, вие мънкате! Тези двамата лъжат повече и от Костов! Даже много повече.

Изгони ГЕРБ, спаси България!

Оценка
-10 +16
 
Преглед на профил

biss Mark

Рейтинг: 2018 Весело
  • 23
  • 19:40
  • 20 апр, 2010

Истина е бе ама не конвергентната програма ами компроматната стенограма, и не Европейската комисия ами Президентската канцелария и не разгледали ами публикували.

Не е излъгал ами ние нещо не сме разбрали

Crede quod habes, et habes

Оценка
-3 +9
 
Анонимен потребител

.

Неутрално
  • 24
  • 20:19
  • 20 апр, 2010

До коментар [#21] от "Graf":

Навсякъде се говори за "неформалната среща".
Ако този факт е незначителен за всички коментиращи - ОК. Напишете още 100 пъти думичките Дянков и лъжец в едно изречение, белким ви улекне.

Оценка
-15 +6
 
Анонимен потребител

Ганю

Весело
  • 25
  • 20:21
  • 20 апр, 2010

Подредени една до друга - едрата мутра (БоБо) и до нея дребната мутричка - Симчу Дянкооглу
Ингилизите викат: "тоз който послъгва - той и покрадва" ..хехехе ... Както някой отбелязал по-горе с дърдоренето си СС напрай "голяма четка" на бат' Гоци (за стенограмата)... ми тъй де, кат' оди да послъгнува из държавата, кой ша го търпи ? ...

Оценка
-4 +9
 
Преглед на профил

др. Иванов

Рейтинг: 1842 Неутрално
  • 26
  • 20:24
  • 20 апр, 2010

но със сигурност вече е най-цитирания глупак и лъжец в България
------------------------------------

Най-много лъже Бойко, а най-големият глупак е Цветанов. Дянков е просто луд.

Изгони ГЕРБ, спаси България!

Оценка
-6 +11
 
Преглед на профил

BBC

Рейтинг: 497 Неутрално
  • 27
  • 21:07
  • 20 апр, 2010

Дянков не е излъгал! Това е решение обсъждано на срещата, но без да е гласувано защото много от водещите страни като UK и Германия не са присъствали заради Исландският вулкан!

Инфантилните народи се изтребват сами!

Оценка
-8 +5
 
Анонимен потребител

д-р Иванов

Неутрално
  • 28
  • 21:25
  • 20 апр, 2010

До # 22 и # 26 от др. Иванов
Др. Иванов, а вие на кого ще ни препоръчате да вярваме - на наглите крадци от "Тройната коалиция" ли? Които докараха държавата до просешка тияга и създадоха най- голямата корупция в историята на страната ни? Ако единственните министри от 65 години насам, които се опитват да направят нещо положително и да въведат накакъв ред в тази държава - Борисов, Цветанов, Дянков наричате лъжци, глупаци и луди,то какъв сте вие и вашите съмишленици ?!!!

Оценка
-7 +4
 
Преглед на профил

Цецо

Рейтинг: 1975 Неутрално
  • 29
  • 21:37
  • 20 апр, 2010

До коментар [#27] от "BBC":

Дянков лъже, та дрънка. За негов късмет още няма механизъм по който Евростат да може да му направи пълна проверка. тогава ще цъфне. И ние покрай него.

Оценка
-4 +9
 
Преглед на профил

Цецо

Рейтинг: 1975 Неутрално
  • 30
  • 21:37
  • 20 апр, 2010

До коментар [#28] от "д-р Иванов":

Другаря е от назначените бизнесмени. Мисля, че е достатъчно.

Оценка
-4 +7
 
Преглед на профил

potrebitel1

Рейтинг: 620 Неутрално
  • 31
  • 22:05
  • 20 апр, 2010

До коментар [#28] от "д-р Иванов":

Ние сме готини!!!

Оценка
+2
 
Преглед на профил

Graf

Рейтинг: 3126 Весело
  • 32
  • 22:14
  • 20 апр, 2010

До коментар [#24] от ".":

Що ми се гневиш? Зарад линка към официалната страница на Министерски съвет или за това, че ти обърнах внимание..
Добре де. Няма вече.. Цитирай удобно преразкази на "Дневник" а ние ще оценяваме ...
Колкото до "неформалната слеща", мисля вече обясних, че се е превърнала в такава, защото ония вулкан, исландския, с непроизносимото име фърли пепел върху картинката...

Указание за гербери: "Всяко нещо трябва да се прави толкова просто, колкото е възможно. Но не по-просто! "

Оценка
-2 +8
 
Преглед на профил

potrebitel1

Рейтинг: 620 Неутрално
  • 33
  • 22:20
  • 20 апр, 2010

До коментар [#24] от ".":

Българското правителство получи положителна оценка за конвергентната си програма на срещата на финансовите министри в Мадрид в края на миналата седмица. По думите на вицепремиера Симеон Дянков това е първата стъпка към механизма ЕРМ2, известен като чакалнята на еврозоната. България и Естония са единствените държави с положителна неформална засега оценка от Европейската комисия, каза Дянков. Официалната ще бъде дадена тази седмица.

Европейската комисия е определила като адекватна конвергентната програма на България, съобщиха от пресслужбата на Министерство на финансите. Това е станало по-рано днес в Мадрид, където съветът на финансовите министри на страните от ЕС (ЕКОФИН) провежда неформално заседание.

Това достатъчно ли е! Мога да потърся и други източници. Виж и страницата на Хоризонт.
http://www.bnr.bg/sites/radiobulgaria/Lifestyle/News/Pages/20.04.10-6.aspx

Оценка
-2 +3
 
Преглед на профил

др. Иванов

Рейтинг: 1842 Неутрално
  • 34
  • 22:45
  • 20 апр, 2010

Които докараха държавата до просешка тияга и създадоха най- голямата корупция в историята на страната ни?
------------------------------------------

Просешката тояга на държавата се изразяваше в увеличение на резерва със 4 млрд., намаляване на бюджетния дълг от 18 млрд. лв. на 5 млрд., увеличаване на спестяванията от 11 на 35 млрд. лв, увеличаване на БВП от 23 млрд. при Костов, 43 млрд. при царя на 66 млрд. лв.
Никога страната не е пращяла от пари по всички линии така, както при Станишев, поне от времето когато хан Крум обра византийската каса при Солун.

Най-голямата корупчия засега остава недоказана, а опитите за доказателства се израдяват с лакърдии как някой след 5 години казал, че друг му искал пари за договор, той не му дал, но договорът бил подписан.

Та си коригирай въпроса, че така поставен не го разбирам.

Изгони ГЕРБ, спаси България!

Оценка
-3 +7
 
Преглед на профил

др. Иванов

Рейтинг: 1842 Неутрално
  • 35
  • 22:51
  • 20 апр, 2010

Борисов, Цветанов, Дянков наричате лъжци, глупаци и луди,то какъв сте вие и вашите съмишленици ?!!!
--------------------------------------------------

Аз ги наричам лъжци, защото всяка тяхна дума е лъжа, а глупаци и луди за оправдание та поне да имат някаква причина за постоянното лъгане. Цветанов е най-кьопавият мин. никога в България не е имало престъпност, както през последните месеци. Април вероятно ще остане месецът с най-много убийства в историята ни. През ден обират банки, магазини, казина. През ден в буквалния смисъл на думата.
Мяма излечение, което да е казал Бойко и да не е излъгал, няма такова. Всички"договори", "делавери" и т.н. са опашати лъжи.
Кажи една "делавера" за която Бойко не лъже. Една единствена!

Изгони ГЕРБ, спаси България!

Оценка
-2 +9
 
Анонимен потребител

d.

Неутрално
  • 36
  • 23:17
  • 20 апр, 2010

Правителство от полуидиоти!!!!!!!!!!!! Дано бъдат сменени преди да успеят да си спретнат правителство от цели идиоти....

Оценка
-1 +7
 
Анонимен потребител

пири

Неутрално
  • 37
  • 23:22
  • 20 апр, 2010

ПАК ШЕ ГО ПОМОЛЯ г-нБОРИСОВ,ДА МУ ВЗЕМЕ КИБРИТЯ НА ДЯНКАТА,ЩОТО ТОЯ Е ГОЛЕМ ПИРОМАН,ДРАСКА КЛЕЧКИ И ГИ ХВЪРГА НАВСЕКЪДЕ.

Оценка
-1 +5
 
Анонимен потребител

Antikommunist

Неутрално
  • 38
  • 23:45
  • 20 апр, 2010

"Срещата на ЕКОФИН беше неформална и там не могат да се взимат решения за промяна в оценката за конвергентните програми," каза Алтафаж. "Не мога да коментирам дали е имало неофициални разговори между комисаря Рен и българския финансов министър в Мадрид", добави той.


Нищо не е излъгал Дянков. Той каза 4е е полу4ил НЕФОРМАЛНО одобрение за програмата, сире4 Рен и министрите от ECOFIN са му казали докато са си пиели кафето 4е вси4ко е ок. Това не е разбира се офицялно ре6ение на институциите и съответно не може да се потвърди от говорителя на комисията. Той представя ОФИЦЯЛНАТА позиция на ЕС. А тя разбира се не се е променила още. Но Дянков то4но това каза, 4е трябва да из4акаме за офицялно становище от комисията.

Оценка
-6 +3
 
Анонимен потребител

Doko

Весело
  • 39
  • 23:58
  • 20 апр, 2010

Оценката на конвергентната ни програма ЕК е публикувана преди няколко седмици в интернет. Става въпрос за формалното удобрение от съвета на финансовите министри на варианта с лъжите. А Дянков се опита да заблуди, че са му ги удобрили. Конвергетната програма която е представена в ЕК няма нищо общо с истинския бюджет, но на Дянков едва ли му пука, както върви той скоро няма да е министър.

Оценка
-2 +3
 
Преглед на профил

alcibiades

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 40
  • 00:32
  • 21 апр, 2010

Хаха, това за процедурата по свръхдефицит не вярвам да са го казали . Тази процедура май така и никога не е прилагана, а след последното и изменение нарочно я предхождат други лостове и отрязък време за поправяне на балансите, та да не се стига до нея.

Оценка
-2 +2
 
Анонимен потребител

hmm

Неутрално
  • 41
  • 00:35
  • 21 апр, 2010

До коментар [#39] от "Doko":

доко, напълно те подкрепям, само, моля те смени това
"удобрена", че ме дразни

Оценка
-1 +2
 
Анонимен потребител

hmm

Весело
  • 42
  • 00:41
  • 21 апр, 2010

А "Иванови" ако могат да си общуват с меили или по телефона... или май вече искам прекалено много

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

ГК

Неутрално
  • 43
  • 07:31
  • 21 апр, 2010

До Графа
Member States must submit annual stability or convergence programmes, showing how they intend to achieve or safeguard sound fiscal positions in the medium term taking into account the impending budgetary impact of population aging.
- euro-area Member States prepare annual stability programmes
- other EU Member States prepare convergence programmes

 
Преглед на профил

Graf

Рейтинг: 3126 Неутрално
  • 44
  • 08:45
  • 21 апр, 2010

До коментар [#43] от "ГК":

Да. Казано на по-употребявания в общността език.
Аз се опитах(не знам колко успешно) да го преведа на разбираемо за четящата публика съобщение.
Обаче забравих, че в еврозоната влезнаха Словакия и Словения, които пък не са част от ЕС 15..
Айде, прибавяме и тях, вадейки Обединеното кралство и Швеция и Датния...
За майтап прибавяме Черна гора и Косово, щото са "в еврозоната" и нещата заспиват...

Указание за гербери: "Всяко нещо трябва да се прави толкова просто, колкото е възможно. Но не по-просто! "

Оценка
+1
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.