Регистрация

Македония: Нямаме събеседник за решаването на спора за името

"Изключително полезно е рамката, която съществува, която е установена от ООН, да бъде използвана максимално. Но за това има нужда от събеседник. Смятам, че от страна на нашия южен съсед трябва да видим подкрепа", посочи Попоски. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

27 коментара
 
Преглед на профил

popovski31

Рейтинг: 4103 Любопитно
  • 1
  • 10:30
  • 29 дек, 2011

"Но за това има нужда от събеседник"

А за кражба на история,събеседник не търсите ли?!

Оценка
-4 +48
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Весело
  • 2
  • 10:30
  • 29 дек, 2011

говорете си сами тогава

low riders team

Оценка
-4 +34
 
Преглед на профил

Galata

Рейтинг: 1863 Неутрално
  • 3
  • 10:32
  • 29 дек, 2011

Никола,спасявайте се по единично:Меркел го каза-2 петилетки там няма да има никой!

"Büyük şeyleri büyük milletler yapar."

Оценка
-9 +20
 
Преглед на профил

yanne

Рейтинг: 3037 Неутрално
  • 4
  • 10:32
  • 29 дек, 2011

Македония по принцип няма "събеседници".Все повече на съседите и им писна да слушат глупостите на Скопие.

Оценка
-4 +48
 
Преглед на профил

yanne

Рейтинг: 3037 Весело
  • 5
  • 10:33
  • 29 дек, 2011

До коментар [#2] от "Comandante Marques":Е,те отдавна го правят...

Оценка
-4 +22
 
Преглед на профил

smile

Рейтинг: 732 Неутрално
  • 6
  • 10:36
  • 29 дек, 2011

Каквото повикало, такова се обадило.

Оценка
-4 +28
 
Преглед на профил

Георги

Рейтинг: 569 Неутрално
  • 7
  • 10:40
  • 29 дек, 2011

България също трябва да подкрепи безрезервно Гърция, до като "македонците" се научат да не крадат и присвояват чужда история.

АЕЦ БЕЛЯ-НЕЕЕЕЕЕ

Оценка
-11 +26
 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3210 Весело
  • 8
  • 10:40
  • 29 дек, 2011

След като отхвърлиха всички разумни предложения на гърците и посредниците - нямали събеседник!? Кой ли ще им бъде крив един ден на "античките"?

Оценка
-3 +26
 
Преглед на профил

navy

Рейтинг: 2295 Неутрално
  • 9
  • 10:41
  • 29 дек, 2011

Попоски?
Тоя трябва да си потърси и събеседник за решаване на своето си име.
Щото преди стотина години на тая земя не е живял ни един СКИор.
Сещам се ,че не имало нито Гоце ДелчеСКИ,нито Даме ГруеСКИ,нито Христо ЧернопееСКИ

Оценка
-2 +25
 
Преглед на профил

pavelsilistra

Рейтинг: 658 Весело
  • 10
  • 10:43
  • 29 дек, 2011

На някой който повтаря : "Аз съм Наполеон Бонапард", можеш да му обясниш 1-2-3-п пъти, че не е Наполеон Бонапард Когато няма подобрение в състоянието на този някой, няма какво повече да направиш за него, освен да го затвориш в лудницата където да продължи да вика на себе си "Аз съм Наполеон Бонапард" !!! Мокедонците са затворени в лудницата БЮР Македония

Оценка
-2 +27
 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3210 Весело
  • 11
  • 10:47
  • 29 дек, 2011

До коментар [#9] от "navy":

Със своите презимена доста "античките" не се усещат, че наливат вода в гръцката мелница? Примерно - таткото Георги - детето ГеоргиоС-ки, Стамат - СтаматоС-ки, Атанас - АтанасоС-ки.....Един ден гърците ще им кажат, че са "славяногласни елини"?

Оценка
-1 +19
 
Преглед на профил

pavelsilistra

Рейтинг: 658 Неутрално
  • 12
  • 10:48
  • 29 дек, 2011

България също трябва да подкрепи безрезервно Гърция, до като "македонците" се научат да не крадат и присвояват чужда история. - цитат на коментар #7 от “Георги”


Напълно съгласен ! И не само заради кражбите на история, език и култура ! Както в Гърция, така и в България има територии съдържащи "македония" в наименованието си ( Пиринска Македония) което би довело за в бъдеще вероятност от официални териториални претенции от съседите ни макета ! Засега се ограничават само в приказки и закани, но някой ден може да стане и официална политика

Оценка
-8 +17
 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3210 Неутрално
  • 13
  • 10:50
  • 29 дек, 2011

До коментар [#12] от "pavelsilistra":

Никога гърци не бива да се подкрепят безрезервно и без условия!!!!

Оценка
-3 +19
 
Преглед на профил

1_bulgarin

Рейтинг: 599 Неутрално
  • 14
  • 10:56
  • 29 дек, 2011

ПО-ГОЛЕМИ СБЪРКАНЯЦИ ОТ МАКЕДОНЦИТЕ НЕ ПОЗНАВАМ. ТОВА Е НАЙ-СИГУРНИЯ БЕЛЕГ ,ЧЕ СА БЪЛГАРИ.НЕ СХВАЩАТ ЛИ ,ЧЕ НЯМА ЕДИН ГРАМОТЕН ЧОВЕК НА ПЛАНЕТАТА ,КОЙТО ДА ИМ ВЯРВЯ НА ТЪПОТИИТЕ ЗА САШЕ ВЕЛИКИОТ И НЕГОВИЯ ТАТКО ФИЛИП. САМО КАК ЗВУЧИ АНТИЧНО . НЕГОВИЯ ТАТКО.КАКВО ИМ ПРЕЧИ КАТО ЧЕРНОГОРЦИТЕ ДА СИ НАПРАВЯТ ДЪРЖАВА С НАЧАЛО ОТ ПРЕДИ СТОТИНА ГОДИНИ КАКТО СИ Е. НЕЩАТ ДА СА БЪЛГАРИ .ДОБРЕ.КОЙТО ИСКА ДА СИ ВАДИ БЪЛГАРСКИ ПАСОШ. КОЙТО ИСКА ДА СИ Е ТЪПО МАКЕ.

Оценка
-5 +17
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Весело
  • 15
  • 11:01
  • 29 дек, 2011

До коментар [#7] от "Георги":

чак безрезервно да подрепяме гърците не трябва, просто техния интерес е да превърнат Македония в провинция на Белград отново. За нас няма проблем с името Македония, дори и с историята няма проблем - все пак в Югозападна България могат да се позовават на българската история ще имаме проблем с оста Атина - Белград, която надига глава най-вече в Скопие. Парадоксално, но скопените са най-големите фенове на Тито и Югославия.

low riders team

Оценка
-3 +13
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Весело
  • 16
  • 11:06
  • 29 дек, 2011

До коментар [#12] от "pavelsilistra":

ами те ако претендират за пиринска македония, ние ще си поискаме старата столица Охрид има едно отлично решение - да се обединят с България, така освен Пиринот ще получат още 100 000 кв. км "земЯ мАкедонска". Само не знам дали ние печелим от обединението с подобни бунаци, освен териториално. Но и там има свестни хора, които не са антички буцефали и заслужават да са в ЕС. То и сега се е видяло, че всички македонци ще влязат в ЕС с български паспорти.

low riders team

Оценка
-2 +15
 
Преглед на профил

pavelsilistra

Рейтинг: 658 Неутрално
  • 17
  • 11:14
  • 29 дек, 2011

До коментар [#13] от "dobrich":


До коментар [#15] от "Comandante Marques":

България просто трябва да си отстоява интереса и по отношение на "македония" той съвпада като цяло с Гърция ! За съжаление сегашната официална политика на България е пълна и безрезервна подкрепа на макетата във всичките им глупости .. Comandante Marques запознат ли си, че всеки българин роден в Югозападна България (Пиринска Македония) автоматично се счита от Скопие за македонец ? Поредния пример на който се натъкнах е видния македонски писател Никола Вапцаров (роден в Банско) : "Никола Јонков Вапцаров (бугарски: Никола Йонков Вапцаров) бил македонски писател " http://mk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0_%D0%92%D0%B0%D0%BF%D1%86%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2

Оценка
-2 +10
 
Преглед на профил

johnny_cage

Рейтинг: 427 Гневно
  • 18
  • 11:21
  • 29 дек, 2011

До коментар [#17] от "pavelsilistra":

ужас... :|

Оценка
-2 +8
 
Преглед на профил

kardinalat

Рейтинг: 3476 Весело
  • 19
  • 11:36
  • 29 дек, 2011

Скопие си живее с илюзии За тяхно съжаление, ни Белград е в кондиция, нито Атина е мирясала

Как да не си обичаме съседите

Оценка
-3 +10
 
Преглед на профил

The Shadow

Рейтинг: 2038 Весело
  • 20
  • 12:33
  • 29 дек, 2011

Ще си призная, че обикновено кликвам на статиите свързани с Македония, за да се посмея на коментарите отдолу.
Никога не ме разочароват.
Ако тази "държава" беше човек, досега да е въдворен в някое специализирано заведение.
А Пападимос можеше и да се избъзика с тях и да каже "Ей, верно, признах ви!", а после следващия гръцки премиер да каже: "Кой ви е признал, служебния премиер? А, това не се брои...".

“In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel

Оценка
-3 +12
 
Преглед на профил

dogeiv

Рейтинг: 111 Неутрално
  • 21
  • 13:17
  • 29 дек, 2011

Аз съм Вашият събеседник! От тук нататък ще се зовете Провинция България

"Което умът разбере устата не винаги трябва да изрича"

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

Радостина

Рейтинг: 803 Весело
  • 22
  • 13:32
  • 29 дек, 2011

"Македонският министър на външните работи Никола ,.....македонския премиер Никола ..."

Как да имате събеседник, а ... като "сите " сте Никола ... Николакис от Гърция си приказва приятелски с Никола от България ... т.е. вече сме си поговорили ...що не си измислите поне И имена "македонски" , та да не ви бъркаме , че вече сме се срещали ...

Свободата Санчо, ....

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

shliuza

Рейтинг: 87 Неутрално
  • 23
  • 13:56
  • 29 дек, 2011

До коментар [#10] от "pavelsilistra":
Разбира се,че е правилно да се изписва "БонапарТ"...
Иначе проблемът с името до няколко години ще си се реши от само себе си.Сегашното смешно образование "БЮРМ" ще стане част от миналото,албанците ще му видят сметката.
България-може би правилно,няма да получи нищо.За какво ли ни са един милион сърбомакедонисти,мразещи до смърт България и българите??? Наистина е по-добре,че ще са част от Велика Албания или Велика Сърбия.Един проблем по-малко.

Оценка
-4 +6
 
Преглед на профил

pavelsilistra

Рейтинг: 658 Неутрално
  • 24
  • 14:16
  • 29 дек, 2011

Разбира се,че е правилно да се изписва "БонапарТ"... - цитат на коментар #23 от “shliuza”

Е, лудият от моя коментар може да е искал да е "Бонапард" Шегувам се, прав си разбира се !

Много "македонци" осъзнават българското си потекло, но си прав че основната пропагандираща държавна машина налага омраза към България ! БРЮМ може и да остане в историята, но територията (земята) остава ! А тази земя в голямата си част е пропита от българска кръв !!!! Весела Коледа, бъди здрав

Оценка
-2 +3
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Весело
  • 25
  • 16:36
  • 29 дек, 2011

До коментар [#17] от "pavelsilistra":

това е отдавна за Вапцаров, не знам защо ти е убягнало досега. Всеки в Пиринска, Вардарска и Егейска македония безспорно е македонец, всеки в Тракия безспорно е тракиец, всеки в Добруджа безспорно е добруджанец, всички те са българи. Така ясен ли съм? т.е. тяхната теория за македонизма е добре дошла при правилна трактовка

low riders team

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

pavelsilistra

Рейтинг: 658 Неутрално
  • 26
  • 16:43
  • 29 дек, 2011

Така ясен ли съм? т.е. тяхната теория за македонизма е добре дошла при правилна трактовка - цитат на коментар #25 от “Comandante Marques”


Твоята логика ми е ясна, обаче на Балканите всичко е на обратно Тука както сме я подкарали на делба по териториален принцип - Македония, Косово - след някоя друга година очаквам да се самоопределят и първите самостоятелни градове-държави

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

shliuza

Рейтинг: 87 Неутрално
  • 27
  • 16:59
  • 29 дек, 2011

До коментар [#24] от "pavelsilistra":Да,прав си че много "македонци"-около 35 хиляди и 100 хиляди кандидатстващи,са вече български граждани.Отделно може да се коментират мотивите им.Лошото е,че сърбокомунистите в Белград и Скопие играят заедно срещу България,по разбираеми причини-те в никакъв случай не желаят да се възстанови историческата истина за етническият състав на областта Македония до 1944 година.Доброто в случая е че и комунизма и неговото дете и наследник македонизма имат една и съща структура а и съдбата им ще бъде същата!!!
Голямата гнусна отрова наречена сърбокоминтерновски македонизъм закърмена и хранеща се с идеите на коминтерна и сръбската доктрина и бълваща само лъжи и ненавист ще рухне безславно и завинаги жалкото е че заради ясни на всички ни фактори това няма да стане по мирен начин, змиите които се явяват най големи представители на македонизма се самоубиват сигурно и бързо с желанието си за чужда идентичност и история, сривът и колапса на тая гнусна система ще започне скоро след смяната на името и измислената псевдоидентичност, за съжаление гърците и сърбите ще се опитат и в разпада на тая система да осъществят своите стари интереси за обща граница но има един фактор който няма да им позволи туй и това сме ние !!!
Много български синове и дъщери от двете страни на сегашната граница загинаха в защита на българщината.Да се помолим Господ да успокои душите им.
Весела Коледа,бъди здрав и ти!

Оценка
-2 +5
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.