Регистрация

Украински дипломат: Евроинтеграцията е цивилизационен избор за Киев

Повечето украинци, подкрепят идеята за интеграция на страната в ЕС, въпреки че тя ще изисква много усилия и много средства, посочи още дипломатът. Въпреки че отхвърли частично твърденията, че делото срещу бившия украински премиер Юлия Тимошенко е политически мотивирано, Зарудна призна, че като цяло демокрацията в Украйна е "все още далеч от идеалния случай". ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

35 коментара
 
Преглед на профил

old_buyer

Рейтинг: 1233 Весело
  • 1
  • 11:25
  • 04 яну, 2012

Украински дипломат: Евроинтеграцията е цивилизационен избор за Киев
................


и за БГ дипломатите беше така....

а за нас и за украинците - "ФИ"(диаметър) - 40 мм

ЧУДЯ СЕ КАК СА НИ ИЗТЪРПЯЛИ ТУРЦИТЕ 500 ГОД ;) "РАДОЙ РАЛИН"

Оценка
-10 +9
 
Преглед на профил

bta

Рейтинг: 5107 Неутрално
  • 2
  • 11:36
  • 04 яну, 2012

Исината е някъде там..........

Оценка
-5 +6
 
Преглед на профил

stedim

Рейтинг: 1433 Неутрално
  • 3
  • 11:39
  • 04 яну, 2012

old_buyer, би ли обяснила какво искаш да кажеш.
Дано броя на незомбираните по СССР украинци да е достатъчно голям, за да се приобщят към ЕС.

Оценка
-8 +21
 
Преглед на профил

Twinston Myth

Рейтинг: 2178 Неутрално
  • 4
  • 11:41
  • 04 яну, 2012

Тоя обижда Путин и половината евразийски -становци на "нецивилизован избор" ли, ся? Как изобщо е могъл?

Един ходжа откраднал кравата на един сиромах, изял месото й, а от кожата й направил цървули и раздал ги на сиромасите "за бог да прости" (Хр. Ботев)

Оценка
-6 +14
 
Преглед на профил

be_free

Рейтинг: 1466 Неутрално
  • 5
  • 11:42
  • 04 яну, 2012

Четвъртият номос на Земята

http://geopolitica.eu/spisanie-geopolitika/1141

Няма по-безнадежно поробени от тези, които сляпо вярват, че са свободни!

Оценка
-11 +6
 
Преглед на профил

deepdp

Рейтинг: 3310 Неутрално
  • 6
  • 11:42
  • 04 яну, 2012

Все пак да не забравяме, че Украйна /УССР/ беше близо 70 г. част от СССР ...
Ние, каквато и 16-та република да сме били, сме цвете в сравнение с тях, не им е лесно ...

Комунизмът е най-човеконенавистническата теория и практика

Оценка
-7 +18
 
Преглед на профил

hasmokar

Рейтинг: 285 Неутрално
  • 7
  • 11:43
  • 04 яну, 2012

ЕС стана инструмент за осребряване амбициите на местните феодали...дано пък не е така. Но времето засега работи за тех и много по малко за бедните.Колкото да ДЕМОКРАЦИЯТА и благинките ни като ПОТРЕБИТЕЛИ на техните отхвърлени излишъци едва ли си струва такава ''проституция''.

Оценка
-11 +7
 
Преглед на профил

kamski

Рейтинг: 1141 Неутрално
  • 8
  • 11:47
  • 04 яну, 2012

С това клише:"евроинтерация-цивилизационен избор"Украйна показва колко далече е на практика от европа

Оценка
-14 +4
 
Преглед на профил

Lemmy

Рейтинг: 2775 Весело
  • 9
  • 11:51
  • 04 яну, 2012

Да бе, да. Украинците изведнъж стават европейци само когато баба меца ги настъпи по газовите тръби. Само тогава хохлите се сещат за Европа и гузно се озъртат за помощ. Обаче след горчивия опит с нас и Румъния баламите в Европа намаляха и следователно братята украинци ще бъдат оставени да ядат руската нагайка до посиняване. Докато им уврат електоралните нагласи.

Оценка
-12 +15
 
Преглед на профил

kihano

Рейтинг: 2056 Неутрално
  • 10
  • 11:52
  • 04 яну, 2012

Украинците са изостанали с има няма 10 години. Нашия "цивилизационен избор" ни го натресоха през 90те. Присъединиха ни към цивилизацията на злото. Самият термин "цивилизационен избор" е измислен от световната мрежа на (без)мозъчните тръстове. Затова се повтаря и у нас и в Украйна и на много други места, където има хора за лъгане. http://antipropaganda.comxa.com/Ekspertite.html
Та въпросният "цивилизационен избор" като такъв не съществува. Това е искуствен термин който има за цел да прокара отказ от идентичност и склоняване към икономическо робство.

Оруеловата 1984-та е сега!

Оценка
-21 +6
 
Преглед на профил

Миша

Рейтинг: 974 Неутрално
  • 11
  • 11:52
  • 04 яну, 2012

Украинците имат голям потенциал. Като територия (подходяща за модерно земеделие), като грамотно население и дори като ресурси.
Но имат и много капани: КГБ, колхозен тип селско стопанство, многовековна руско-съветска корупция, промити мозъци.
Все пак европейските перспективи ще победят, но ще бъде много, много трудно.

Миша

Оценка
-5 +17
 
Преглед на профил

BIG AL

Рейтинг: 4554 Весело
  • 12
  • 11:55
  • 04 яну, 2012

Украински дипломат: Евроинтеграцията е цивилизационен избор за Киев..:- казаха комунистите русофили в Украйна :)
Досущ , като нашите другари ..О ,времена и нрави ..!!??

BIG AL

Оценка
-5 +9
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2871 Любопитно
  • 13
  • 11:58
  • 04 яну, 2012

За ЕС и НАТО е въпрос на бъдеще Украйна да стане част от цивилизования свят, въпрос с изключителна важност. Това би поставило и край на имперските стремежи на Кремъл в посока Европа и би помогнало на руснаците да се осъзнаят като нормална държава, а не като Нигерия със сняг, или Горна Волта с ракети, каквото са сега.

low riders team

Оценка
-6 +19
 
Преглед на профил

old_buyer

Рейтинг: 1233 Весело
  • 14
  • 12:00
  • 04 яну, 2012

Дано броя на незомбираните по СССР украинци да е достатъчно голям, за да се приобщят към ЕС.- цитат на коментар #3 от “stedim”


във всяка бивша СССР колония броят на зомбираните "ПРО" е равен н аброя на зомбираните "АНТИ" и всъщност нещата
винаги са на кантар , Т.Е. прогрес = НУЛА

---------
тайната не е в броя на АНТИ СССР зомбираните а в отсъствието на зомбирани!
само разумен индивид може да управлява живота си правилно а общество от разумни индивиди прави нация..........

обратното на матРял !!!

ЧУДЯ СЕ КАК СА НИ ИЗТЪРПЯЛИ ТУРЦИТЕ 500 ГОД ;) "РАДОЙ РАЛИН"

Оценка
-6 +12
 
Преглед на профил

Реконструктор

Рейтинг: 1616 Неутрално
  • 15
  • 12:39
  • 04 яну, 2012

"Според дипломати, цитирани от изданието, Германия е страната, която най-силно се противопоставя на всякакви опити за преговори с Киев."

Все повече се убеждавам, че швабите играят с Русия.

И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай

Оценка
-10 +5
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3545 Неутрално
  • 16
  • 12:40
  • 04 яну, 2012

До коментар [#4] от "Twinston Myth": Не, просто са друга цивилизация

Оценка
-2 +2
 
Преглед на профил

SS

Рейтинг: 4048 Неутрално
  • 17
  • 12:41
  • 04 яну, 2012

По скоро ще се сцепят посредата !
Източна (населена с рускоговорящи укр.) към Русия и западна Украйна с европ.манталитет !!
За Крим не знам как ще го делят!!!

Оценка
-7 +3
 
Преглед на профил

Реконструктор

Рейтинг: 1616 Неутрално
  • 18
  • 12:43
  • 04 яну, 2012

До коментар [#17] от "SS":

А тия с европейския манталитет кво ше папкат? Щото 80% от икономиката е концентрирана на изток.

И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай

Оценка
-10 +3
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3545 Неутрално
  • 19
  • 12:45
  • 04 яну, 2012

До коментар [#15] от "Реконструктор":
Възможно е, но не бива да се разчита прекалено на това Играят до време и за изгода. От Северен поток спечелиха повече от Газпром Та тая игра си има цена.
А Германия в случая играе доброто ченге, щото зад нея (примерно в случая със Северен поток) се скриха и лошите Дания, Холандия и Белгия А прецаканата Полша се юрна да добива шистов газ. Всичко е изчислено

Оценка
-3 +8
 
Преглед на профил

Реконструктор

Рейтинг: 1616 Неутрално
  • 20
  • 12:49
  • 04 яну, 2012

До коментар [#19] от "Дамян":

Еми руснаците на това разчитат, че в крайна сметка, германците са рационални хора и ще играят с който им е изгодно, без да затъват в блатото на разни болни идеологии. В крайна сметка, ще стане като в известния виц, дето германец и руснак се срещат на границата.

И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай

Оценка
-10 +3
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3545 Неутрално
  • 21
  • 12:51
  • 04 яну, 2012

До коментар [#18] от "Реконструктор": Специално за папкането да си припомним, че Украйна е житницата на бившето СССР. В Украйна има нефт и газ, но находищата не са разработени по същите причини - членството и в СССР. Предполага се, че има и огромни запаси от шистов газ. Въпрос на време е да им дойде времето
В Украйна имаше относително високо технологични заводи за военна продукция. Тази продукция в момента няма пазар и заводите се затриха. Но тук също е възможна кооперация с ЕС.


Оценка
-1 +10
 
Преглед на профил

Реконструктор

Рейтинг: 1616 Неутрално
  • 22
  • 12:54
  • 04 яну, 2012

До коментар [#21] от "Дамян":

Въпроса не е какво ще папкат украинците като цяло, ами западната част, при положение че се цепнат.

И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай

Оценка
-7 +2
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3545 Неутрално
  • 23
  • 12:55
  • 04 яну, 2012

До коментар [#20] от "Реконструктор": Така е! Прав си! И ние трябва да последваме примера на германците - газ за 220-230 долара за 1000 куб. м. а не както е в момента - за 320 $ Очевидно не можем да се справим сами с Газпром по този въпрос, следователно трябва да застанем зад германците. Практично, нали?
За нас е особено важно руснаците да свалят митата си за наши стоки до нивото на тези за Германия Е не става! Даже Станишев и Гоце не успяха с наколенките. Проблемът ще се реши, ако под натискът на ЕС (начело с Германия) Русия влезе в СТО.

Оценка
-1 +11
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3545 Неутрално
  • 24
  • 13:00
  • 04 яну, 2012

До коментар [#22] от "Реконструктор": Ако се цепнат няма да е добре. Западна Украйна ще отцепи Русия от ЕС и ще има подкрепата на ЕС затова. Северен поток беше изграден и в този контекст. В случай , че Русия и Украйна се скарат дотолкова, че трасетата там станат неизползваеми за по-дълго време. А какво ще папкат украинците? Ами не знам, може да им изнасяме ние зърно

Оценка
-3 +4
 
Преглед на профил

Реконструктор

Рейтинг: 1616 Неутрално
  • 25
  • 13:01
  • 04 яну, 2012

До коментар [#23] от "Дамян":

Е, да застанеш зад Германия значи да угаждаш на Русия по редица въпроси. И най-вече да не си "загрижен" особено за демокрацията и човешките права там. Което не знам как ще стане.

И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай

Оценка
-6 +3
 
Преглед на профил

Реконструктор

Рейтинг: 1616 Неутрално
  • 26
  • 13:02
  • 04 яну, 2012

До коментар [#24] от "Дамян":

Няма да е добре за западните, щото няма да има кво да папкат. За източните не съм съвсем убеден. Същото се отнася и за северна и южна Италия, например.

И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай

Оценка
-6 +1
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3545 Неутрално
  • 27
  • 13:05
  • 04 яну, 2012

До коментар [#25] от "Реконструктор":
Е може да им угаждаме точно толкова колкото германците Но не съм чул Путин да иска политическа преориентация от Германия по начина по който го иска от Беларус, Украйна, а и от членуващата в ЕС България
Ако ще им угаждаме чрез строителството на нерентабилни за нас обекти - няма да стане. Германците не правят така

Оценка
-2 +8
 
Преглед на профил

Реконструктор

Рейтинг: 1616 Неутрално
  • 28
  • 13:08
  • 04 яну, 2012

До коментар [#27] от "Дамян":

Е то това е играта, Русия си възстановява империята, швабчетата си траят, за да получат евтинко газ. Българите дали ще си траят по отношение на руската нео-империя?

И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай

Оценка
-7 +2
 
Преглед на профил

kardinalat

Рейтинг: 3476 Любопитно
  • 29
  • 13:08
  • 04 яну, 2012

Прекалено много знаци !!!! Юшченко е надул свирката.

Оценка
-2 +4
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3545 Неутрално
  • 30
  • 13:09
  • 04 яну, 2012

До коментар [#26] от "Реконструктор": Надценяваш възможностите за непакане в съвремения цивилизован свят. И не е там въпросът. Ако ще се цепят на Западна и Южна Украйна паплането ще е последна грижа - ще има гражданска война. Ако това не беше така руснаците досега да са отцепили областта около Одеса. Ама това не ти е Северна Осетия... патакламата ще е голяма и с непредвидими последици... Затова Путин гледа да привлече цялата Украйна, а не да я цепи

Оценка
-2 +6
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3545 Неутрално
  • 31
  • 13:14
  • 04 яну, 2012

До коментар [#28] от "Реконструктор":
Ами ще си траем, но на цена 230 $ Драмата е, че даже и да подкрепяме, файда няма. Ето тази година ще предоговаряме газът дългосрочно. Да ни кажат - подкрепете ни политически за украйна и ще ви намалим цената. Ама те ни казват като на Беларус - влезте в Евразия и ще ви намалим цената. Къде е Германия, къде Беларус... Лично на мен никак не ми се връща в руската империя. Досега издържам тук, но ако това се случи - бягам при малкия син в Лондон (Големият е в Испания)

Оценка
-4 +5
 
Преглед на профил

bombov_ad

Рейтинг: 716 Неутрално
  • 32
  • 22:43
  • 04 яну, 2012

Украйна е като широко разкрачен човек, който не може да мръдне нито напред, нито назад но и не може да издържи дълго в това положение.

Ако по пътя напред, не помним как сме стигнали до тук, няма да стигнем там, за където сме тръгнали.

Оценка
-2 +1
 
Преглед на профил

trakiec

Рейтинг: 248 Неутрално
  • 33
  • 01:32
  • 05 яну, 2012

До коментар [#6] от "deepdp":

Не цяла Украйна. западна Украйна е едва от 1939 година.
Западна Украйна е била в Австро-Унгария. Лвов е просто великолепен централно европейски град.
Освен това там борбата против комунистите е много по-силна отколкото в България - естествено и реакцията е по-силна.

Fiat voluntas Dei.

Оценка
+1
 
Преглед на профил

trakiec

Рейтинг: 248 Неутрално
  • 34
  • 01:35
  • 05 яну, 2012

До коментар [#17] от "SS":

Русия ще си го вземе Крим.

Fiat voluntas Dei.

Оценка
+1
 
Преглед на профил

trakiec

Рейтинг: 248 Неутрално
  • 35
  • 01:36
  • 05 яну, 2012

До коментар [#20] от "Реконструктор":

Това не е виц - просто история.

Fiat voluntas Dei.

Оценка
+1
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.