Столичната община обяви поръчка за 88 млн. лв. за нова система за таксуване в градския транспорт

© Красимир Юскеселиев



Центърът за градска мобилност на Столичната община обяви обществена поръчка за 88 млн. лв. за новата системата за таксуване в градския транспорт, се вижда от сайта на Агенцията за обществени поръчки. Крайният срок за подаване на оферти е 13 юли, а системата трябва да бъде въведена в експлоатация до 2020 г.


Новата система предвижда замяната на хартиените с електронни карти, които ще се продават и в специален онлайн портал, нов начин за таксуване, видеонаблюдение във всички превозни средства в градския транспорт. Има два варианта, по които ще се таксуват пътниците - на изминато разстояние или за време, като предстои Столичният общински съвет да избере един от тях.


Предвидената стойност на цялата система е 78 млн. лв., като още 10 млн. лв. са за иновативни канали за плащане, които биха могли да се появят в бъдеще. Общата сума от 88 млн. лв. ще бъде изплащана на избрания изпълнител в продължение на 10 години.


В поръчката влизат купуване на 1300 броя устройства за продажба на превозни документи, 4300 валидатора за наземния градски транспорт и 433 за метрото. Офертите ще бъдат оценявани със 70 точки за техническото предложение и 30 точки за цената. Сред основните изисквания към кандидатите са да имат изпълнени поне 3 подобни системи за последните 10 години и генериран оборот от поне 30 млн. лв.

Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 753 Неутрално

    По 20 хил. лв. на служител само за обучение! Майко мила!

  2. 2 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2231 Любопитно

    Софиянците ще ги таксуваме по нов начин - хубаво - а римляните - те пак ли ще са над тия тривиални неща?

  3. 3 Профил на dokker
    dokker
    Рейтинг: 423 Неутрално

    "Сред основните изисквания към кандидатите са да имат изпълнени поне 3 подобни системи за последните 10 години и генериран оборот от поне 30 млн. лв. "

    Като гледам, ще търсим изпълнител от Виена и Берлин. Но и там има хартиени билети. Явно са изостанали, милите...

  4. 4 Профил на Nothing matters
    Nothing matters
    Рейтинг: 836 Неутрално

    До коментар [#2] от "lustmord":

    Хайде сега - веднага римляните. Сигурно едно 50% от софиянци действат по римски обичаи.
    Но нейсе - тази система не цели да пребори гратисчиите. Доколкото разбирам засяга само картите, а не и самото билетче. Или пропускам нещо?

  5. 5 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5162 Неутрално

    Хартиенште билетчета и механичните перфоратори вършеха чудесно работата си и нито струваха милиони, нито изискваха специално обучение. Ама нали има едни пари....

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  6. 6 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 844 Неутрално

    Защо просто не сложите по един кондуктор във всяко превозно средство? Така и с времето и ромите и гратисчиите ще се научат да си плащат?!?!

  7. 7 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1531 Неутрално

    По 20 хил. лв. на служител само за обучение! Майко мила!
    —цитат от коментар 1 на Калник


    Гарантирано информацията е неточна. Те от Дневник, щом вече правописа не владеят, какво да кажем за останалите журналистически умениея ;)

  8. 8 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 2596 Неутрално

    Само не избирайте румънците, които правиха системата в Бургас, че са пълен леш...

    Мома, връщай 12 и 12А!
  9. 9 Профил на tach0
    tach0
    Рейтинг: 312 Разстроено

    88 млн. са страшно много пари за нещо, което няма да върши никаква по-различна работа от всичко досегашно. Просто защото, не се ли прекрати достъпа на хора без билет до превозното средство, нищо няма да се промени.

  10. 10 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 1160 Неутрално

    Само не избирайте румънците, които правиха системата в Бургас, че са пълен леш...
    —цитат от коментар 8 на CINZANO - върнете старият дизайн!


    Да не избират и испанците от Индра, щото с-та в Пловдив, дето трябваше да работи от 1-ви април миналата година още не могат да я подкарат. Но важното е, че всичко по веригата е платено, нищо че с-та не работи

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  11. 11 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 5342 Неутрално

    До коментар [#9] от "tach0":

    Не сте съвсем прав:
    ”Има два варианта, по които ще се таксуват пътниците - на изминато разстояние или за време, като предстои Столичният общински съвет да избере един от тях.”

    Новото таксуване ще е съвсем различно, в сравнение с актуалното положение.

    I Want To Believe
  12. 12 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7870 Неутрално

    Това не е ли прекалено скъпо.Или са предвидени и процентите за уредилия поръчката.

  13. 13 Профил на Федоp Венедиктович Езеpский
    Федоp Венедиктович Езеpский
    Рейтинг: 1815 Неутрално

    Мхммм, ми хубаво ще е да изберат като бакшишите "на изминало време". За колко пари ще сметнат "престой"? :-)

    Върнете стария дизайн! Новият е реформиран като Реформаторския блок!
  14. 14 Профил на starlighter
    starlighter
    Рейтинг: 465 Неутрално

    88 млн. ?!? Дъ ф*к ??? Не очаквам нищо добро.
    Мисля, че е направено за наша фирма с ТНТМ разработка .

    Предната поръчка от 2011 беше за около 20 млн.

  15. 15 Профил на starlighter
    starlighter
    Рейтинг: 465 Неутрално

    [quote#10:"traveler1"][/quote]

    Май там е зарито кучето

  16. 16 Профил на starlighter
    starlighter
    Рейтинг: 465 Неутрално

    До коментар [#8] от "CINZANO - върнете старият дизайн!":

    Пак ще се равним по румънците- както при светофарите

  17. 17 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4117 Гневно

    Апетитът идва с ненаказаните предишни кражби от същите герои !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  18. 18 Профил на john_3volta
    john_3volta
    Рейтинг: 675 Любопитно

    А какво става като им хакнат "интелигентната" система: ще се возим безплатно или ще глобяват всеки пътник, не успял да се валидира в хакнатата система?

    А има ли новини какво стана с незаконната цена на билетчето? Или те затова са решили да го сменят - за да му сложат нова цена?

  19. 19 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 2048 Неутрално

    Всяка година нова държавна поръчка, сладка работа !!!

  20. 20 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 1615 Неутрално

    В Бургас, Пловдив и Варна вече "внедриха" успешно такива системи. Оставаше и София да се включи в купона. ахахахах. :-)

  21. 21 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3497 Неутрално

    Тия ненормалници още не са сложили старите валидатори навсякъде, но вече искат нови. Че какво им е на старите бе, михлюзи, след като дори не знаете как работят и какво могат, по думи на Кметското Данче?

    Гняста от кражбите в София е неизмерима.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  22. 22 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 4637 Весело

    Малииии толкУ ли са прости у Център за Градска Мобилност та трЕбе 22 222.22 лв за обучение на калпак!!! 10 000 000 лв./450=22 222.22 лв.:-0 :-)
    Или ще им четат лекции от Оксфорд!!! :-)
    Мамка ви крадлива за 88 000 000 лв. ще извадите карти на всичкото ромлян барабар с чаветата и нЕма да са вече гратисчии.:-)

    "Животът е като чеверме. Колко повече те върти по - печен ставаш" / БНР / :-) :-D :-)
  23. 23 Профил на ivan_
    ivan_
    Рейтинг: 4258 Неутрално

    До коментар [#1] от "Калник":
    "поставянето на устройствата в превозните средства и обучението на 450 служители на Центъра за градска мобилност ще струва още 10 млн. "

    Две дейности са посочени за тези 10 млн. не само обучението на 450 служители.

  24. 24 Профил на Софианец2
    Софианец2
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Мисля, че 88 милиона за 10 години са малко. Трябва за всяка година по толкова. За да излезе на някои хора сметката.

  25. 25 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 2619 Неутрално

    88 милиона за таксуване???
    Машалла ве, Йорданке!

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах