Столичната община ще ремонтира бул. "Цар Борис III" за 40 млн. лева

Площад "Македония"

© Надежда Чипева, Капитал

Площад "Македония"



Столичната община обяви обществена поръчка за ремонта на трамвайното трасе по "Цар Борис III" от Съдебната палата до крайната спирка в квартал "Княжево". Избраният изпълнител ще трябва да подмени ВиК инсталацията, електроснабдителната мрежа, контактно-кабелната мрежа, уличното осветление, като максималната прогнозна стойност е малко над 40 млн. лв. без ДДС. Крайният срок за подаване на оферти е 30 юни.


Сериозната реконструкция на бул. "Цар Борис III" е част от втората фаза на проекта за "Интегриран градски транспорт", който се финансира по европейската програма програма "Региони в растеж" 2014- 2020. Пред "Дневник" зам.-кметът по транспорта Евгени Крусев обясни, че ремонтът няма да обхваща наскоро обновената част около площад "Руски паметник". Крусев каза и че зелената площ между трамвайните релси ще бъде продължена до площад "Македония".


В началото на юни трябва да започне и друг голям ремонт на трамвайно трасе в София - по бул. "Княз Александър Дондуков". През май се проведе последното обществено обсъждане на проекта, като Столичната община е взела решение настилката, която ще бъде положена, да бъде от павета - по трамвайните линии, и асфалт по пътните платна.


До средата на юни трябва да бъде отново пусната обществената поръчка за 22 млн. лева за ремонтите на ул. "Граф Игнатиев" (от ул. "Алабин" до бул "Евлоги и Христо Георгиеви"), части от ул. "Цар Иван Шишман", ул. "6-ти септември" и ул "Солунска". Това каза днес пред журналисти кметът на София Йорданка Фандъкова. Процедурата беше спряна в средата на май, за да бъдат уточнени техническите условия. Ремонтите в тази зона на центъра трябва да започнат до есента, като желанието на общината е до началото на 2018 г. дейностите да са приключили.

Коментари (24)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Това не почнаха ли да го ремонтират много често? И да не забравят да наемат немци да направят релсите на кръстовището на Овча купел.

  2. 2 Профил на choKo
    choKo
    Рейтинг: 788 Неутрално

    Крайно време беше! Дано е качествено.

  3. 3 Профил на choKo
    choKo
    Рейтинг: 788 Неутрално

    Крайно време беше! Дано е качествено.

  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4356 Неутрално

    До коментар [#2] от "choKo":

    а дано ама надали !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 2409 Неутрално

    Само не махайте паветата по тези булеварди.Намерете фирми,които да могат да редят правилно паветата.Съчетанието на асфалт и павета не е добро решение!

  6. 6 Профил на serpico
    serpico
    Рейтинг: 915 Неутрално

    само да поясним на автора (вероятно не е от София и му е простено) че от Съдебната палата до Княжево са 3 улици - Алабин, ген Тотлебен и Цар Борис 3-ти ....

    Pure Chewing Satisfaction
  7. 7 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4356 Неутрално

    До коментар [#5] от "Cara Mia":

    то това им е целта - да усвоят паветата за чужбина на добра цена.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  8. 8 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 932 Весело

    Паветата непременно да останат! Те са паметник на културата.

  9. 9 Профил на Messerschmitt
    Messerschmitt
    Рейтинг: 4026 Любопитно

    "Дондуков" наистина трябва да се ремонтира защото е като "рило-родопски масив" !!А трам.трсе на Цар Борис III е отчайващо криво!Колкото до паветата-на бул.Х.Ботев като ги махнаха стана 3 пъти по-добре .На Е.Георгиев също!!

    До истината се достига с познание!
  10. 10 Профил на Bojidar Vasilev
    Bojidar Vasilev
    Рейтинг: 1858 Неутрално

    А кварталните улици и между блоковите пространства и градинките кучета ги яли , там пари няма защото Европа там не стъпва

  11. 11 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4356 Неутрално

    До коментар [#6] от "serpico":

    забравяш бул. Македония, който беше най-красивата част преди бойко да го съсипе.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  12. 12 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4356 Неутрално

    До коментар [#10] от "Bojidar Vasilev":

    там ще се застроява по гробарски тертип за градоустройство.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  13. 13 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4356 Неутрално

    До коментар [#9] от "Messerschmitt":

    отиди умнико и виж асфалта при релсите по Христо Ботев и тогава ръси гробарските си "бисери" !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  14. 14 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10586 Неутрално

    Дали не се дублира с метрото?

  15. 15 Профил на Messerschmitt
    Messerschmitt
    Рейтинг: 4026 Неутрално

    До коментар [#13] от "КМЕТ В СЯНКА":

    От каскети акъл не искам!Знам Бул Хр.Ботев каква гробница беше и какво стана.Отчаяните ти опити да омаловажаваш всичко което е свършено след 10.11.1989 са просто жалки!!Живота си върви със или без джавкащите кучета,отстрани!!Примири се!!

    До истината се достига с познание!
  16. 16 Профил на johnniewalker
    johnniewalker
    Рейтинг: 1016 Неутрално

    Всеки път като са махали павета отнякъде и нещата са се подобрявали за движението на автомобили. Против обикновенно са два вида хора:
    1. местни стари и глухи живущи (щото други не остават край подобни пътни артерии), заради сантиментите от младостта
    2. такива дето не минават оттам изобщо и ги кефи ПО ПРИНЦИП мисълта за автентичен камънак (стига да не е на тяхната улица)

  17. 17 Профил на пасъм
    пасъм
    Рейтинг: 487 Любопитно

    Журналистите ако може да се уточнят колко пари ще струва ремонтът по Борис 3
    В едни медии е 4 в други 40 млн.
    Благодаря

  18. 18 Профил на пасъм
    пасъм
    Рейтинг: 487 Разстроено

    Оправих се - "Стойност, без да се включва ДДС: 40 434 940.92 BGN"

    http://www.aop.bg/case2.php?mode=show_doc&doc_id=788932&newver=2

  19. 19 Профил на Green Day
    Green Day
    Рейтинг: 1145 Неутрално

    До коментар [#16] от "johnniewalker":

    И такива, дето са наясно, че удобството за автомобилите не трябва да е приоритет за града.

  20. 20 Профил на johnniewalker
    johnniewalker
    Рейтинг: 1016 Неутрално

    До коментар [#19] от "Green Day":

    А да, забравих те теб:
    3. еко-луди

  21. 21 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    Реденето на павета, поставянето на шахти, и асфалтирането около трамвайни релси е явно някаква "ракетна наука" за българските наследници на Кольо Фичето, и съответно недостижима за стандартите по на запад. Тротоарите около Руски паметник са в категорията "върнете ми парите !". И след 100 години ще е същата история.

    intergalactic
  22. 22 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2631 Неутрално

    Това не почнаха ли да го ремонтират много често? И да не забравят да наемат немци да направят релсите на кръстовището на Овча купел.
    —цитат от коментар 1 на taratanki

    За 10 години ГЕРБ в СО , няма нещо което да е реномирано и да е останало здраво!


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  23. 23 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 779 Любопитно

    Трамвайното трасе по Борис 3 е част от класическите примери за източване - мине не мине време и бива ремонтирано някъде.

  24. 24 Профил на xax
    xax
    Рейтинг: 590 Неутрално

    Това трябваше да е бърз трамвай и да не чака светофари, за нещастие са се отказали.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах