Регистрация

Дългоочакваният филм "Аватар" тръгва от днес по кината

От Дневник
С тази лента режисьорът на "Титаник" се завръща след 12-годишно отсъствие и обещава незабравимо изживяване благодарение на специалните ефекти от ново поколение. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

112 коментара
 
Анонимен потребител

леко учуден

Неутрално
  • 1
  • 09:19
  • 17 дек, 2009

ухааа!

Оценка
-5 +20
 
Анонимен потребител

мейс

Неутрално
  • 2
  • 09:33
  • 17 дек, 2009

ох лелеее, кеф кеф кеф кеф. откога чакам филм на Джеймс Камерън!!!

Оценка
-10 +17
 
Анонимен потребител

99

Неутрално
  • 3
  • 09:35
  • 17 дек, 2009

Голям боклук! Въздух под налягане...

Оценка
-97 +21
 
Анонимен потребител

HanSolo

Неутрално
  • 4
  • 09:43
  • 17 дек, 2009

Америка прави наи-добрите филми в света, това е положението!

Оценка
-52 +44
 
Преглед на профил

nqma zna4ka koi

Рейтинг: 795 Весело
  • 5
  • 09:57
  • 17 дек, 2009

До коментар [#4] от "HanSolo":

С половин милиард и "Бояна" ще направи чудеса

http://www.5strike.com/bg/invitation/bylink/141871

Оценка
-49 +38
 
Анонимен потребител

dgd

Неутрално
  • 6
  • 09:58
  • 17 дек, 2009

500 милиона! И ще спечели поне два пъти повече.
Криза ли?

Оценка
-4 +41
 
Анонимен потребител

Гошо

Неутрално
  • 7
  • 10:17
  • 17 дек, 2009

Поредния идиотизъм направен с много пари за да печели много пари. Но не са виновни тези дето са го направили, а глупаците, които ходят да гледат такива тъпни! Жалко, че има толкова елементарни хора, но е факт!

Оценка
-75 +34
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 347 Неутрално
  • 8
  • 10:19
  • 17 дек, 2009

Еха, днес съм на кино!

The biggest risk in life is not taking one.

Оценка
-10 +23
 
Преглед на профил

nickname778

Рейтинг: 20 Неутрално
  • 9
  • 10:25
  • 17 дек, 2009

До коментар [#3] от "99":

До коментар [#7] от "Гошо":

Добре бе вие кога го гледахте че знаете че е боклук ?!?

Оценка
-4 +23
 
Анонимен потребител

...

Неутрално
  • 10
  • 10:30
  • 17 дек, 2009

Чакаме го в Замундата

Оценка
-28 +34
 
Анонимен потребител

...

Неутрално
  • 11
  • 10:32
  • 17 дек, 2009

До коментар [#5] от "nqma zna4ka koi":

Че ще смае света ще го смае но не съм сигурен дали ще е с филм

Оценка
-8 +10
 
Преглед на профил

Варненски

Рейтинг: 1362 Весело
  • 12
  • 10:37
  • 17 дек, 2009

Хората са дали 500млн. USD за филма. Нормално е поне 10% от тях да са за реклама! Гледайки трейлърите не разбирам къде точно са потънали парите, ама карай! Ще излезе филма, ще си го дръпна от Арената, пък ще видим после дали, или...

Оценка
-25 +11
 
Анонимен потребител

милен

Неутрално
  • 13
  • 10:54
  • 17 дек, 2009

Дърпай си го от Арената или Замундата, ама тия от Холивуд хванаха цаката и минаха на 3Д. Така че пак известно време ще се ходи на кино, докато не почнем да си купуваме 70' ви тризмерни телевизори. Па вие ако щете си го гледайте на мобилнияте си телефони и разправяйте как нищо на тоя свят не струва. А иначе Камерън много си го уважавам, прави филм когато е готов с технологията да го направи. Без компромиси, и независимо какво коства като технология, усилия на актъорите и екипа, цена и време, без да му пука какво мислят от студията.

Оценка
-12 +44
 
Анонимен потребител

ElTorro

Неутрално
  • 14
  • 11:27
  • 17 дек, 2009

Вчера го гледах на 3Д! Уникален филм!!!
Най-доброто което сте виждали като спец ефекти е около 10% от това което ще видите

Оценка
-5 +31
 
Анонимен потребител

Сокола

Неутрално
  • 15
  • 11:40
  • 17 дек, 2009

Глобалното промиване на мозъци.

Оценка
-38 +14
 
Анонимен потребител

minuvach

Неутрално
  • 16
  • 12:07
  • 17 дек, 2009

Поредната американска боза добре дошла

Оценка
-41 +14
 
Анонимен потребител

далиили

Неутрално
  • 17
  • 12:17
  • 17 дек, 2009

ами като поевтинеят 3d lcd-тата пак ще става да се гледа от арена

Оценка
-7 +9
 
Анонимен потребител

merbi

Неутрално
  • 18
  • 12:39
  • 17 дек, 2009

пуснах си трейлара - филма е холивудска тъпотия примесена с наистина добра графика и идея на сценария,която обаче е развита по холивудско тъповато.
особено дразнят типичните безмислено дебилни разговорчета тип "Холивудски непукисти спасяват света"
това не е първия филм,които е бил на везна м/у забележителен и 'холивудски' .

Оценка
-37 +16
 
Анонимен потребител

Оцеола

Неутрално
  • 19
  • 14:12
  • 17 дек, 2009

Все пак това е кино-забавление, а не книга, че да се очаква (+)-ове като съдържание, сюжет и дълбокосмислени мъдрости. Ще го гледам с децата на 3D, защото удоволствието на този филм е в технологиите и забавното фентъзи.

Оценка
-5 +15
 
Анонимен потребител

Avator

Неутрално
  • 20
  • 14:48
  • 17 дек, 2009

В замунда кога ще пуснат 3Д?

Оценка
-5 +8
 
Анонимен потребител

student

Неутрално
  • 21
  • 14:50
  • 17 дек, 2009

ElTorro как така си го гледал като още никъде не са го давали?

Оценка
-5 +8
 
Анонимен потребител

Пламен

Неутрално
  • 22
  • 15:10
  • 17 дек, 2009

Гледах му премиерата! Страхотен филм! Това е нов стадий в развитието на киното. Джеймс Камерън изкърти всички плочки в киноиндустрията с това заглавие. Ако някой иска да го свали от торент, горещо му препоръчвам да го гледа на кино. Това не е филм, това е изживяване.

Оценка
-8 +23
 
Анонимен потребител

старо куче

Неутрално
  • 23
  • 15:50
  • 17 дек, 2009

На младия - кино
на стария - вино!

Оценка
-5 +25
 
Анонимен потребител

umnia

Весело
  • 24
  • 16:25
  • 17 дек, 2009

Все умници разбиращи от филми, водени от Гошко разбира се...
като не ви харесва и смятате че е само промивка на мозъци, за какво го гледате.

Оценка
-3 +11
 
Анонимен потребител

Десета муза

Неутрално
  • 25
  • 16:56
  • 17 дек, 2009

Имаше един филм с Долф Лундгрен - "Наемниците" май се казваше у нас... Та той беше със сходен сюжет (главният герой е пичага и воден от състрадание, органицира съпротивата на местното население срещу нашествениците, сред които доскоро сам е бил)...

Но ако перифразираме малко от една реклама на сайт за покер - за една история е важно И КАК се разказва...

В това отношение Дж. Камерън е безспорен авторитет - и този филм е поредното потвърждение (след "Терминатор" 1-2, "Пришълци", "Бездната" и т.н.)...

Оценка
-4 +9
 
Анонимен потребител

ElTorro

Неутрално
  • 26
  • 17:48
  • 17 дек, 2009

В Германия го гледах, на едно кино IMAX 3D - екрана му е колкото 2 тенис корт-а, а звука му е 17000 вата.
По принцип стандартните екрани с 3D очилата правят картината да изглежда по-малка. За това истинското изживяване е на много голям екран.

А за феновете които искат да го изтеглят от торентите - само ще загубят. Такова нещо трябва да се гледа!

Оценка
-3 +17
 
Анонимен потребител

Nordurloes

Неутрално
  • 27
  • 18:55
  • 17 дек, 2009

ама колко сте лесни за NWO-то - с такива бозици ще ви забавлява и ще искате оооще оооще - Боза Де Ла Ферменте

Оценка
-15 +8
 
Анонимен потребител

.

Весело
  • 28
  • 19:38
  • 17 дек, 2009

до #20

то и сега има 3D, ама е порно, малко е тъпо ама ще се ошлайфат и в т'ва. а ти си приготви повечко кинти за карта и монитор

Оценка
-3 +2
 
Анонимен потребител

georgisz

Неутрално
  • 29
  • 19:59
  • 17 дек, 2009

До коментар [#10] от "...":

Иди да го гледаü в мола. Струва си!

Оценка
-2 +9
 
Анонимен потребител

Аз да си кажа

Неутрално
  • 30
  • 20:12
  • 17 дек, 2009

че го има в Pirate Bay, ама Ви препоръчвам да изчакате за по добро качество !

Наскоро теглих нещо от там и то се оказа снимано с камерата в киносалон и вътре се чува кихане..кашляне и други работи..))))))))))))))))))))

Оценка
-2 +4
 
Анонимен потребител

Че аз всеки петък

Весело
  • 31
  • 20:16
  • 17 дек, 2009

си гледам 3D порно от паламентарната зала на НС.

И без пари !

Оценка
-4 +11
 
Анонимен потребител

Ivo

Неутрално
  • 32
  • 21:38
  • 17 дек, 2009

филма си заслужава парите
трябва да се гледа на кино, за да се разбере мащаба и смисъла
все пак да кажа че бюджета му е 300млн не 500
въпросът е, че те са ги дали за да гледаме качествен филм ние

Оценка
-4 +13
 
Анонимен потребител

фик

Неутрално
  • 33
  • 01:28
  • 18 дек, 2009

киното е преди всичко технологични скокове

затова Матрицата (1999) беше важен филм

предполагам, че същото важи за Аватар (2009), десет години по-късно

ще го гледам най-малкото с познавателна цел

Оценка
-2 +24
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 347 Неутрално
  • 34
  • 01:37
  • 18 дек, 2009

Тъкмо се връщам от премиерата.
Филма е страхотен!
Препоръчвам го на всички, няма да съжалявате.

The biggest risk in life is not taking one.

Оценка
-4 +22
 
Анонимен потребител

Демократ

Неутрално
  • 35
  • 12:09
  • 18 дек, 2009

Гледах го вчера.
Искам отново!
Гледайте го и вие!

Оценка
-3 +16
 
Преглед на профил

Гуано

Рейтинг: 885 Неутрално
  • 36
  • 12:21
  • 18 дек, 2009

До коментар [#33] от "фик":

"Maтрицата" не беше само тенологическа новост.

У нас не само смятат свестните за луди, но и лудите за свестни

Оценка
-2 +10
 
Преглед на профил

Раде

Рейтинг: 604 Неутрално
  • 37
  • 14:16
  • 18 дек, 2009

Красив филм. Буквално всичко в него е красиво. Дори е цветята светят нощем. Ще го гледам пак

Оценка
-1 +18
 
Анонимен потребител

Taratorro

Весело
  • 38
  • 14:34
  • 18 дек, 2009

До коментар [#26] от "ElTorro":

Гледах го в Белгия на 17-ти. Филма е удивителен и най-горещо го препоръчвам на всички!

Оценка
-2 +14
 
Анонимен потребител

чочо

Любопитно
  • 39
  • 16:01
  • 18 дек, 2009

нямам търпение да го гледам

Оценка
-1 +8
 
Анонимен потребител

bully

Неутрално
  • 40
  • 18:19
  • 18 дек, 2009

Гледах го днес в СинемаСити препоръчвам го на всеки!!

Оценка
+8
 
Анонимен потребител

аз

Любопитно
  • 41
  • 21:45
  • 18 дек, 2009

Кой е най-големия 3-Д екран в София, за да го гледам там? Без реклами, естествено

Оценка
+5
 
Преглед на профил

Анонимен7

Рейтинг: 8 Неутрално
  • 42
  • 00:22
  • 19 дек, 2009

Хубавите филми - най-често европейски - разказват обикновени житейски истории по невероятен начин
Холивуд разказва невероятни истории по обикновен начин

Оценка
-3 +8
 
Преглед на профил

Rowan Atkinson

Рейтинг: 708 Неутрално
  • 43
  • 00:38
  • 19 дек, 2009

Гледах го и аз: спец ефекти, клишета, спец ефекти, клишета, спец ефекти, клишета. Епична битка.
Добрите побеждават!
Сценария е копие на покахонтас и други подобни.
Елементи от Матрицата, елементи от Титаник(едно падащо дърво)
Морската пехотинка -латина-която е мачо, но е добра.
Другите същества са като хора и са голи(и секси) през цялото време.......и т.н.

Оценка
-7 +9
 
Преглед на профил

VX

Рейтинг: 331 Неутрално
  • 44
  • 02:31
  • 19 дек, 2009

Който не го е гледал на кино да си затваря устата и гък да не съм чул.

Гледах го в IMAX, по-голям от софийският и по-добра саунд уредба
Сценарият може и да не е кой знае какво но пък това което се появява пред очите на зрителите е нещо уникално и забравяш за останалото

"Красив филм" вече има ново значение. От сега нататък всички ще се учат от това и Аватар ще служи за мярка.

Да не сте посмели да го сваляте от интернет и да го гледате вкъщи (било то и на 50" плазма). Аватар е само за кино, препоръчително IMAX

Оценка
-4 +11
 
Преглед на профил

Михаил

Рейтинг: 840 Неутрално
  • 45
  • 08:15
  • 19 дек, 2009

И аз го препоръчвам, уникално изживяване е. Най-добре в АйМакс.

Scientia non habet inimicum praeter ignorantem.

Оценка
+10
 
Анонимен потребител

Баси

Неутрално
  • 46
  • 08:55
  • 19 дек, 2009

Като видя изкуствени уши и носове тип Стартрек и ми прилошава. Това не е дори фантастика, а чиста долнопробна фантасмагория.

Оценка
-18 +7
 
Преглед на профил

bat johnny

Рейтинг: 304 Неутрално
  • 47
  • 09:54
  • 19 дек, 2009

За тези които се чудят къде да гледат филма, ето ви добро обяснение на различните 3Д системи.

http://www.imdb.com/title/tt0499549/board/nest/152903002?p=1

Кината арена са от категорията Dolby 3D, затова го гледах там и беше супер. Но смятам да го гледам и още веднъж в IMAX. Не пропускайте този филм!

Дюнери пробирам, ЕГН-та си набирам....

Оценка
+5
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 347 Неутрално
  • 48
  • 11:48
  • 19 дек, 2009

Имам едно питане - на сайта на мтел Имакс в мола пише 2Д.
Тия които са го гледали там може ли да кажат - 2Д ли е или 3Д?
С очила ли са гледали или без?
Благодаря ви!

The biggest risk in life is not taking one.

Оценка
-2 +2
 
Анонимен потребител

wow

Неутрално
  • 49
  • 12:15
  • 19 дек, 2009

Гледах филма снощи в IMAX - гледа се с imax очила. Един съвет - който знае английски да не се опитва да чете субтитри, че после боли глава. Субтитрите са много зле сложени и остават някак си зад картината (зад актьорите) и малко трудно се четат. Игнорирах ги още от самото начало и се насладих на уникалния филм. Направете и вие същото и няма да съжалявате. 162-те минути филм не се усещат - задължително ще го гледам още поне един път. Определено е филм, който си струва да се гледа в IMAX заради големия екран и ефектите.

Оценка
+10
 
Анонимен потребител

Terran

Неутрално
  • 50
  • 12:17
  • 19 дек, 2009

Терани срещу Нощни елфи ... Старкрафт среща Уоркрафт ...

Оценка
-1 +14
 
Преглед на профил

kKk

Рейтинг: 712 Неутрално
  • 51
  • 13:21
  • 19 дек, 2009

От трейлъра изглежда жесток филм. Дж. Камерон не се излага. Ще го гледам непременно дори само да видя как изглежда този извънземен свят във въображението на Камерон.
А на киселите краставици "интелектуалци" - нека ми кажат един филм който според тях е най-готиния и най-смисления от 1960г насам И аз ще им намеря подобен филм или пиеса на Бродуей от преди 1960. Всякакъв филм! Френски, Ирански, Руски за войната за който мислят че историята е толкова оригинална че никога преди това не е разказвана или правена на филм.
наскоро гледах по един "художествен" канал в САЩ българския филм Дзифт. Типична европейска претенциозна повръщня или както един български критик казваше на времето - "българските филми са нито смешни, нито тъжни" а аз мога да добавя - нито интересни, нито зрелищни.

And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?

Оценка
-2 +10
 
Преглед на профил

kKk

Рейтинг: 712 Неутрално
  • 52
  • 13:52
  • 19 дек, 2009

Някой по-нагоре спомена за Матрицата - чудесен филм. Идеята за него може да се проследи до Фридрих Ницше и Ексистенциал-Феноменологитите от 20те години като Мартин Хайдегер и Морис Мерльо-Понти. Има също идеи от Християнството и Будизма. Все известни неща но поднесени по много красив и интересен начин.
Същото беше и с Междузвездни Войни - според самия Лукас - това е космически уестърн. Да ама такъв не беше правен преди. И точно това е приноса на гениалния творец - да ти разкаже стара история с нови средства. Не виждам защо "Дискретния чар на бържоазията" на Буньоел е по дълбок филм от "Междузвездни войни" или дори "Терминатора". Има малки интелектуални филми като Smoke с Харви Кайтел, които са много готини и също скъпи зрелищни филми като Аватар. В БГто има хора без самочуствие които като чуят за касов Американски филм и се хвърлят да го плюят та дано започнат да изглеждат като интелектуалци. Смешно и тъжно!

And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?

Оценка
-3 +14
 
Преглед на профил

Мартин Христов

Рейтинг: 447 Весело
  • 53
  • 16:10
  • 19 дек, 2009

Съдейки по трейлъра, режисьорът на касови филми Камерън е създал поредната холивудска боза, колкото и зрелищна да е тя: насилие, убийства, военни операции, фантасмагорични инопланетяни, клиширани земляни... И, разбира се, в центъра на историята е отново човешката алчност, войнолюбие и тъпота... Нищо ново под слънцето! ;(

Traduttore traditore

Оценка
-13 +4
 
Преглед на профил

kKk

Рейтинг: 712 Неутрално
  • 54
  • 16:26
  • 19 дек, 2009

Мартин Христов e открил смисъла и тайнствата на живота. Може би е гледал няколко пъти "Смисъла на живота" на Монти Пайтон.
Наистина нищо ново под слънцето - то и Библията не е "нова" оказа се че е копирана от много по-стари шумерски истории и от библията от Мъртво море. Та пак питам - кое е ново под слънцето? Кажете да ходя да го гледам този "нов" филм.
Иначе Мартин Христов от горе, е голям творец. Сигурно един виц като хората не може да разкаже ... но е отегчен от Аватар на Камерон.
Мартинчо, кой е твоя най-любим филм? кажи да ни светнеш.

And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?

Оценка
-3 +6
 
Преглед на профил

Мартин Христов

Рейтинг: 447 Весело
  • 55
  • 16:53
  • 19 дек, 2009

Ще ти кажа, kKk-акчо, най-любимият ми филм е "Синьо кадифе" на Дейвид Линч (е, разбира се, не е единственият от "най-любимите" ми). Надявам се, ще се досетиш защо... И впрочем, скрит зад тези инициали, ако ще отправяш лични обиди, дори и маскирани зад безобидна шутовщина, може би ще си равалим виртуалните отношения

След като изгледах трейлъра на "Аватар", за нищо на света не бих гледал и филма, тъй че, дори да е по-добър отколкото си го представих, пак няма да има начин да си променя мнението за него.

Traduttore traditore

Оценка
-15 +3
 
Анонимен потребител

вай

Неутрално
  • 56
  • 21:32
  • 19 дек, 2009

До коментар [#55] от "Мартин Христов":

Голям пропуск. Филмът добър, но всеки сам си избира ...

Оценка
+11
 
Анонимен потребител

мале мале

Весело
  • 57
  • 23:32
  • 19 дек, 2009

Гледах фима на 3Д ... и мога да кажа,че си заслужава парите който ще похарчите в киното.
Голямия Бюджет има значение

Оценка
-1 +10
 
Анонимен потребител

Pepito

Неутрално
  • 58
  • 00:22
  • 20 дек, 2009

Филма е страхотен! Ефектите са невероятни!
Препоръчвам ви го!!!

Оценка
-1 +13
 
Преглед на профил

maramot

Рейтинг: 315 Неутрално
  • 59
  • 00:37
  • 20 дек, 2009

Филмът представлява "Танцуващият с вълци", но с компютърни смърфове вместо индианци.

Сценарият минава през всички възможни клишета, както Алберто Томба през знаменцата.

Най-скъпата илюстрация на авторова безпомощност на всички времена. Засега поне.

Оценка
-13 +8
 
Преглед на профил

kKk

Рейтинг: 712 Неутрално
  • 60
  • 02:03
  • 20 дек, 2009

Мартинчо, "Синьо кадифе" на Дейвид Линч е хубав филм и Линч е интересен режисьор. Но можеш ли да ми обясниш какво точно е дълбокото и профаунд във филма му? Типичен микс от филмноар и сюрреализъм. Историята е клише - мистерия. И за да погъделичка псевдоинтелектуалците е поръсил филма с малко садо-мазо и воиаризъм. Без да се замислям много ще ти кажа за два подобни филма - Secretary '02, Crash '96 ако садо-мазо е това което те привлича. Като мистерия - има поне 50 филма с подобна фабула. като филмноар - поне 5 филма на Хичкок са по-добри. Линч е сериозен представител на сюрреализма и ми харесва за това. Но филма ... както почти всеки филм е предъвкване на стари истории, пиеси, филми ... но предъвкани по различен начин. Ако се напъна малко ще ти намеря поне още 10 такива направени преди "Синьо кадифе". Можеш да ми говориш за естетиката на филма, за това как на тебе ти влияе но не ми прави дълбокомислени заключения за клишета. Самия факт че сравняваш Аватар с "Синьо кадифе" ми показва че си псевдоинтелектуалец. Все едно да ми сравняваш опера на Верди с концерт на Пинк Флойд. И двете са чудесни но също и несравними. Ти май не правиш разлика между личен вкус и хубав филм.
С какво точно те привлича "Синьо кадифе"? Падаш си по садо-мазо? Да не би да си репресиран таен гей с дългогодишен брак? Обичаш ли жена ти да ти разбива устата по време на секс? Ако наистина си разбрал "Синьо кадифе" не би трябвало да се учудваш на въпросите ми. Нито да се обиждаш. Защото като махнеш тази част и "Синьо кадифе" също е пълно с клишета + едно ухо на ливада в началото на филма.

And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?

Оценка
-4 +6
 
Преглед на профил

Анонимен7

Рейтинг: 8 Неутрално
  • 61
  • 12:03
  • 20 дек, 2009

Моят любим филм е Гудбай Ленин! - ето това е филм, който си заслужава да се гледа отново и отново.

Оценка
-5 +3
 
Анонимен потребител

s

Неутрално
  • 62
  • 12:37
  • 20 дек, 2009

#59 позна. Вчера го гледах от замунда, като сценарий голяма боза, като ефекти става, но доста скучен филм като цяло.

Оценка
-9 +4
 
Анонимен потребител

любопитен

Любопитно
  • 63
  • 12:52
  • 20 дек, 2009

Дават ли нещо за ебане?

Оценка
-9 +3
 
Преглед на профил

100jan

Рейтинг: 347 Неутрално
  • 64
  • 15:44
  • 20 дек, 2009

До коментар [#63] от "любопитен":
Кво ебане, бе, братчет? Филмът е детски. То пък, като се замислиш, кво като е детски... Ми май са пропуснали ебането. Баси, за кво ги похарчиха тези нам си колко стотици милиони?

http://100jan.dino-fight.com

Оценка
-9 +4
 
Анонимен потребител

1

Неутрално
  • 65
  • 19:18
  • 20 дек, 2009

Филма е страхотен, много ми хареса.

Оценка
-2 +9
 
Анонимен потребител

Jim

Неутрално
  • 66
  • 00:06
  • 21 дек, 2009

Четох отгоре-отгоре коментарите и официалната диагноза е, че дори (особено?) в този сайт олигофрените са мнозинство.

ПП "Аватар" е страхотен филм.

Оценка
-1 +9
 
Анонимен потребител

k

Неутрално
  • 67
  • 00:10
  • 21 дек, 2009

То си пише че филма е детски. Сценария е антивоенен - добрите туземци срещу лошите завоеватели ... то какъв друг да е. Фантазията и "природата" са много красиви. Иначе, както един по-горе каза, то всички филми вече са правени по два пъти.

Оценка
-2 +5
 
Анонимен потребител

maznislav

Неутрално
  • 68
  • 02:05
  • 21 дек, 2009

Филмът е уникален. Това което виждате на екрана наистина е невероятно. Няма значение каква е историята, филмът просто трябва да се види.

Оценка
-1 +6
 
Анонимен потребител

B

Неутрално
  • 69
  • 09:19
  • 21 дек, 2009

Като изключим изпълнението, за което само си струва да се гледа, идеята зад филма е изключително многозначителна.

Оценка
+5
 
Анонимен потребител

BG

Неутрално
  • 70
  • 10:28
  • 21 дек, 2009

Като гледам май е 90% анимация. 500 млн. за заплати на аниматори...

Оценка
-5 +2
 
Анонимен потребител

от впечетлен

Неутрално
  • 71
  • 10:47
  • 21 дек, 2009

....филма е удивителен...!!!!
Наистина сюжета е като в приказка, но същината и основната идея на филма е трудно да се разбере от средностатистическия киноман с промит мозък гледащ всичко от Замунда на аванта... Филмът има дълбок смисъл и изпраща послание до тези които могат да го разберат? Напълно съм съгласен с мнението - "Това не е филм - това е преживяване"....Препоръчвам го горещо на всеки ценител на седмото изкуство!!!

Оценка
-2 +10
 
Анонимен потребител

ttt

Неутрално
  • 72
  • 11:46
  • 21 дек, 2009

Филма е невероятен! Препоръчвам го на абсолютно всички. "Аватар" разби представите ми за добро кино, сюжет, ефекти, фантазия, наистина едно изживяване. Гледайте го задължително по кината и обърнете внимание на всеки един детайл, единствено така може да разберете къде са отишли парите за създаването му. Хора които казват анимация на този шедьовър и бъкел не разбират от кино. Гледала съм много филми, но нещо толкова добро не беше излизало от години по кината. Насладете се на изкуството .....това е филм, който поставя основите за нова ера в кино индустрията!!!

Оценка
-1 +9
 
Преглед на профил

Sioux

Рейтинг: 796 Весело
  • 73
  • 12:04
  • 21 дек, 2009

Филмът е изпипан много добре, но не очаквайте чудеса от сценария. Настройте се за приказка с хепи-енд.

Оценка
+6
 
Анонимен потребител

Аватар

Неутрално
  • 74
  • 12:18
  • 21 дек, 2009

Който иска да усети настроението и посланието на филма, ще трябва да го гледа на кино, а не пред комп-а или ТВ-то вкъщи. Иначе е все едно да гледаш красива жена през шпионка!!!!

Оценка
+8
 
Анонимен потребител

Васил

Весело
  • 75
  • 13:35
  • 21 дек, 2009

Филмът е уникален. Всичко в него е уникално: герои, околна среда, замисъл, послание към зрителите. Смисълът на този филм много ми хареса и начинът, по който бе представен, е просто страхотен.

Оценка
+5
 
Преглед на профил

kKk

Рейтинг: 712 Неутрално
  • 76
  • 14:32
  • 21 дек, 2009

Malko факти:
за 72 часа Аватар е направил $73 милиона в САЩ и общо $232.2 в цял свят. Това е при положение че източната част на САЩ и голяма част от Европа е затрупана със сняг.
Филма 2012 за 5 седмици е направил $733 милиона а е струвал $200.
Аватар не използва анимация. Всички герои Na'vi sa истински актиори които играяъ на зелен екран и са покрити с "точки". После са дигитализирани. Ако видите актьорите ще видите че имат прилика със себе си. Особено си личи в героя не Сигорни Уийвърс.
В рекламите преди филма показаха 1 минута от филм който ще излезне догодина - "Хъбъл - Тайните на космоса" документален филм направен със същата технология като Аватар. На мене ми спря дъха!!! Имах чуството че летя заедно с Хъбъл телескопа. Браво! Аватар е само началото!

And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?

Оценка
+5
 
Анонимен потребител

ася

Неутрално
  • 77
  • 23:31
  • 21 дек, 2009

Току що го гледах. Филмът е уникален...Не обичам да гледам филми повече от един път,но Аватар не е просто филм...Ще го гледам пак.Препоръчвам ви да го гледате на кино или въобще не го правете.

Оценка
-1 +4
 
Анонимен потребител

Malena

Неутрално
  • 78
  • 06:30
  • 22 дек, 2009

До коментар [#72] от "ttt":

"Насладете се на изкуството .....това е филм, който поставя основите за нова ера в кино индустрията!!!"

В това изречение няма ли противоречие? Изкуство и индустрия не са ли малко различни?

Оценка
-2 +3
 
Анонимен потребител

Sasho

Неутрално
  • 79
  • 15:32
  • 24 дек, 2009

Гледах го в Синема Сити Пловдив на Долби 3Д, в най-голяамта зала с 15 метра екран. Още ме носи филмът... Кажете, заслужава ли си да ходя в София да го гледам в Аймакс-а? Какво му е по-доброто?

Оценка
+2
 
Преглед на профил

mita4ki

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 80
  • 19:24
  • 27 дек, 2009

Филм от филмите, които трябва да се гледат

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

ivan

Неутрално
  • 81
  • 21:04
  • 27 дек, 2009

До коментар [#79] от "Sasho":

Определено! 3 пъти го гледах в ИМАХ-а и искам пак и пак!!!
Вече дойде киното на 21 век!

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

NIT

Весело
  • 82
  • 19:20
  • 28 дек, 2009

Чета коментарите и всички спорят за глупости - ефекти,секс,дали е боза,кой е псевдоинтелектуалец и кой - не.Много жалко,хора.Май не докато гледахте ефектите,боевете и ''голите туземци'',както се изразиха някои,пропуснахте да вникнете в смисъла и посланието на ''детският филм''...За да ви улесня и за да ви спестя мисленето ще ви кажа каква е идеята на филма,а именно как всички се борим за пари(най-важното нещо в живота ни - факт!) и разрушаваме всичко около нас(факт!).За контраст с ценностите на нашата раса се явяват т.н. ''голите туземци'',които живеят в хармония с приодата и нямат тези ценни хартийки(да уточня сега,за да не се обяснявам после на заядливковци - не казвам,че парите ,желанието ни за успех и т.н. са малковажни,защото те не са и аз като всички вас ги гоня ).Това е просто филм,който показва всичките човешки качества - добри и лоши.За удоволствие на зрителя филма е гарниран със страхотни ефекти и т.н.Хареса ми,отдавна не ми беше харесвал нов филм.

Оценка
-1 +7
 
Анонимен потребител

venelina

Неутрално
  • 83
  • 22:17
  • 01 яну, 2010

Един наистина уникален филм!

Оценка
+2
 
Преглед на профил

Запорожец

Рейтинг: 440 Неутрално
  • 84
  • 21:47
  • 05 яну, 2010

Фильм супер посмотрю ещё раз Обязательно!

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

milen

Неутрално
  • 85
  • 02:38
  • 06 яну, 2010

смятам да го гледам и аз на кино 3д ни6то 4е же4е сам го гледал и мога да кайа само 4е е НАИ ГОТИНИЯ ФИЛМ КОИтО САМ ГЛЕДАЛ гледаите го а за тези ми6ки кадето ми викат 4е е бил туп маината ви просто не русете гупости а си затваряите устата филма е просто уникален

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

Milen

Неутрално
  • 86
  • 02:41
  • 06 яну, 2010

да отбеллежа саунд тракат е уникален

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

bvahhhhhhhhhh

Неутрално
  • 87
  • 19:44
  • 10 яну, 2010

:O :O :O brrr :O :O :O bvahhhhhh :O :O :O (yaaaw)

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

'ALLO 'ALLO

Весело
  • 88
  • 19:51
  • 10 яну, 2010

(mm) :P 6TE GO GLEDAM (nod) OPREDELENO 6TE GO GLEDAMMM

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

'ALLO 'ALLO

Неутрално
  • 89
  • 19:51
  • 10 яну, 2010

IHII

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

'ALLO 'ALLO

Весело
  • 90
  • 19:52
  • 10 яну, 2010

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

Аз

Неутрално
  • 91
  • 22:35
  • 10 яну, 2010

Страхотни ефекти, иначе нищо ново - доброто побеждава злото!Но, гледайте го на кино, смисълът е да се изкефиш на ефектите, което пред компа не се получава!

Оценка
+4
 
Преглед на профил

sashosandev

Рейтинг: 5 Неутрално
  • 92
  • 19:46
  • 12 яну, 2010

До коментар [#82] от "NIT":
Много дълбокомислено и трудно за разбиране няма що!

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

милагрус

Неутрално
  • 93
  • 11:24
  • 15 яну, 2010

До коментар [#51] от "kKk

Чудесно изказване! филма те кара да се замислиш какви хора с какво въображение и воля за работа. Ама ние нали сме над тези неща.. На нас всичко ни е блудкаво и за това правим безброен рейтинг на сапунките а умуваме и критикуваме свестните филми...

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

x-men

Неутрално
  • 94
  • 07:31
  • 16 яну, 2010

Гледах го в мол варна и чесно казано не съм толкова впечатлен.

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

dse

Неутрално
  • 95
  • 22:35
  • 16 яну, 2010

Абсолютен провал на очакванията ми. Нищо особено. Всичко е заради ефектите, естествено, но като идея американците пак нищо не казаха.

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

dse

Неутрално
  • 96
  • 22:46
  • 16 яну, 2010

. Абе, Nit, ти верно ли си завършил философия, човече? Значи парите нямат значение, да живеем в хармония с природата и да захвърлим "ценните хартийки"?! Не казвам, че трябва да обърнем гръб на доброто в нас, да пренебрегнем ценностите и да се превърнем в еконарушители . Но изцяло се съгласявам с АЗ. Не вкарват нищо ново като идея. Иначе, Nit, добре че не си захвърлил твоите "ценни хартийки" , че сега нямаше да имаш комп и да четем коментарите ти!

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

oitre

Весело
  • 97
  • 14:27
  • 25 яну, 2010

До коментар [#82] от "NIT":Страхотно мнение,много добре го каза.Мисля ,че всеки един от нас трябва да преоцени ценностната си система и да спрем да се саморазрушаваме и като индивиди икато природа.

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

oitre

Неутрално
  • 98
  • 20:40
  • 03 фев, 2010

харесва ми много
Мартинчо, "Синьо кадифе" на Дейвид Линч е хубав филм и Линч е интересен режисьор. Но можеш ли да ми обясниш какво точно е дълбокото и профаунд във филма му? Типичен микс от филмноар и сюрреализъм. Историята е клише - мистерия. И за да погъделичка псевдоинтелектуалците е поръсил филма с малко садо-мазо и воиаризъм. Без да се замислям много ще ти кажа за два подобни филма - Secretary '02, Crash '96 ако садо-мазо е това което те привлича. Като мистерия - има поне 50 филма с подобна фабула. като филмноар - поне 5 филма на Хичкок са по-добри. Линч е сериозен представител на сюрреализма и ми харесва за това. Но филма ... както почти всеки филм е предъвкване на стари истории, пиеси, филми ... но предъвкани по различен начин. Ако се напъна малко ще ти намеря поне още 10 такива направени преди "Синьо кадифе". Можеш да ми говориш за естетиката на филма, за това как на тебе ти влияе но не ми прави дълбокомислени заключения за клишета. Самия факт че сравняваш Аватар с...

Прочитане на целия коментар
And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?

Мартинчо, "Синьо кадифе" на Дейвид Линч е хубав филм и Линч е интересен режисьор. Но можеш ли да ми обясниш какво точно е дълбокото и профаунд във филма му? Типичен микс от филмноар и сюрреализъм. Историята е клише - мистерия. И за да погъделичка псевдоинтелектуалците е поръсил филма с малко садо-мазо и воиаризъм. Без да се замислям много ще ти кажа за два подобни филма - Secretary '02, Crash '96 ако садо-мазо е това което те привлича. Като мистерия - има поне 50 филма с подобна фабула. като филмноар - поне 5 филма на Хичкок са по-добри. Линч е сериозен представител на сюрреализма и ми харесва за това. Но филма ... както почти всеки филм е предъвкване на стари истории, пиеси, филми ... но предъвкани по различен начин. Ако се напъна малко ще ти намеря поне още 10 такива направени преди "Синьо кадифе". Можеш да ми говориш за естетиката на филма, за това как на тебе ти влияе но не ми прави дълбокомислени заключения за клишета. Самия факт че сравняваш Аватар с..

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

Milen

Неутрално
  • 99
  • 20:44
  • 03 фев, 2010

ухааа!
Одобрение 12
от 22 гласа

мейс
Неутрално 209:3317 дек, 2009
Отговор
ох лелеее, кеф кеф кеф кеф. откога чакам филм на Джеймс Камерън!!!
Одобрение 7
от 23 гласа

99
Неутрално 309:3517 дек, 2009
Отговор
Голям боклук! Въздух под налягане...
Одобрение -69
от 111 гласа

HanSolo
Неутрално 409:4317 дек, 2009
Отговор
Америка прави наи-добрите филми в света, това е положението!
Одобрение -11
от 93 гласа

nqma zna4ka koi
Весело 509:5717 дек, 2009
Отговор
До коментар [#4] от "HanSolo":

С половин милиард и "Бояна" ще направи чудеса
Най-наложащо за реформа е болното българско соц съзнание!
Одобрение -6
от 82 гласа

dgd
Неутрално 609:5817 дек, 2009
Отговор
500 милиона! И ще спечели поне два пъти повече.
Криза ли?
Одобрение 38
от 42 гласа

Гошо
Неутрално 710:1717 дек, 2009
Отговор
Поредния идиотизъм направен с много пари за да печели много пари. Но не са виновни тези дето са го направили, а глупаците, които ходят да гледат такива тъпни! Жалко, че има толкова елементарни хора, но е факт!
Одобрение -36
от 104 гласа

Десен
Неутрално 810:1917 дек, 2009
Отговор
Еха, днес съм на кино!
The biggest risk in life is not taking one.
Одобрение 11
от 31 гласа

Неутрално 910:2517 дек, 2009
Отговор
До коментар [#3] от "99":

До коментар [#7] от "Гошо":

Добре бе вие кога го гледахте че знаете че е боклук ?!?
Одобрение 16
от 24 гласа

...
Неутрално 1010:3017 дек, 2009
Отговор
Чакаме го в Замундата
Одобрение 6
от 60 гласа

...
Неутрално 1110:3217 дек, 2009
Отговор
До коментар [#5] от "nqma zna4ka koi":

Че ще смае света ще го смае но не съм сигурен дали ще е с филм
Одобрение 4
от 16 гласа

Варненски
Весело 1210:3717 дек, 2009
Отговор
Хората са дали 500млн. USD за филма. Нормално е поне 10% от тях да са за реклама! Гледайки трейлърите не разбирам къде точно са потънали парите, ама карай! Ще излезе филма, ще си го дръпна от Арената, пък ще видим после дали, или...
Одобрение -13
от 35 гласа

милен
Неутрално 1310:5417 дек, 2009
Отговор
Дърпай си го от Арената или Замундата, ама тия от Холивуд хванаха цаката и минаха на 3Д. Така че пак известно време ще се ходи на кино, докато не почнем да си купуваме 70' ви тризмерни телевизори. Па вие ако щете си го гледайте на мобилнияте си телефони и разправяйте как нищо на тоя свят не струва. А иначе Камерън много си го уважавам, прави филм когато е готов с технологията да го направи. Без компромиси, и независимо какво коства като технология, усилия на актъорите и екипа, цена и време, без да му пука какво мислят от студията.
Одобрение 30
от 54 гласа

ElTorro
Неутрално 1411:2717 дек, 2009
Отговор
Вчера го гледах на 3Д! Уникален филм!!!
Най-доброто което сте виждали като спец ефекти е около 10% от това което ще видите
Одобрение 24
от 34 гласа

Сокола
Неутрално 1511:4017 дек, 2009
Отговор
Глобалното промиване на мозъци.
Одобрение -22
от 50 гласа

minuvach
Неутрално 1612:0717 дек, 2009
Отговор
Поредната американска боза добре дошла
Одобрение -24
от 52 гласа

далиили
Неутрално 1712:1717 дек, 2009
Отговор
ами като поевтинеят 3d lcd-тата пак ще става да се гледа от арена
Одобрение 3
от 15 гласа

merbi
Неутрално 1812:3917 дек, 2009
Отговор
пуснах си трейлара - филма е холивудска тъпотия примесена с наистина добра графика и идея на сценария,която обаче е развита по холивудско тъповато.
особено дразнят типичните безмислено дебилни разговорчета тип "Холивудски непукисти спасяват света"
това не е първия филм,които е бил на везна м/у забележителен и 'холивудски' .
Одобрение -19
от 51 гласа

Оцеола
Неутрално 1914:1217 дек, 2009
Отговор
Все пак това е кино-забавление, а не книга, че да се очаква (+)-ове като съдържание, сюжет и дълбокосмислени мъдрости. Ще го гледам с децата на 3D, защото удоволствието на този филм е в технологиите и забавното фентъзи.
Одобрение 11
от 19 гласа

Avator
Неутрално 2014:4817 дек, 2009
Отговор
В замунда кога ще пуснат 3Д?
Одобрение 3
от 11 гласа

student
Неутрално 2114:5017 дек, 2009
Отговор
ElTorro как така си го гледал като още никъде не са го давали?
Одобрение 4
от 12 гласа

Пламен
Неутрално 2215:1017 дек, 2009
Отговор
Гледах му премиерата! Страхотен филм! Това е нов стадий в развитието на киното. Джеймс Камерън изкърти всички плочки в киноиндустрията с това заглавие. Ако някой иска да го свали от торент, горещо му препоръчвам да го гледа на кино. Това не е филм, това е изживяване.
Одобрение 13
от 29 гласа

старо куче
Неутрално 2315:5017 дек, 2009
Отговор
На младия - кино
на стария - вино!
Одобрение 20
от 28 гласа

umnia
Весело 2416:2517 дек, 2009
Отговор
Все умници разбиращи от филми, водени от Гошко разбира се...
като не ви харесва и смятате че е само промивка на мозъци, за какво го гледате.
Одобрение 6
от 12 гласа

Десета муза
Неутрално 2516:5617 дек, 2009
Отговор
Имаше един филм с Долф Лундгрен - "Наемниците" май се казваше у нас... Та той беше със сходен сюжет (главният герой е пичага и воден от състрадание, органицира съпротивата на местното население срещу нашествениците, сред които доскоро сам е бил)...

Но ако перифразираме малко от една реклама на сайт за покер - за една история е важно И КАК се разказва...

В това отношение Дж. Камерън е безспорен авторитет - и този филм е поредното потвърждение (след "Терминатор" 1-2, "Пришълци", "Бездната" и т.н.)...
Одобрение 6
от 12 гласа

ElTorro
Неутрално 2617:4817 дек, 2009
Отговор
В Германия го гледах, на едно кино IMAX 3D - екрана му е колкото 2 тенис корт-а, а звука му е 17000 вата.
По принцип стандартните екрани с 3D очилата правят картината да изглежда по-малка. За това истинското изживяване е на много голям екран.

А за феновете които искат да го изтеглят от торентите - само ще загубят. Такова нещо трябва да се гледа!
Одобрение 13
от 19 гласа

Nordurloes
Неутрално 2718:5517 дек, 2009
Отговор
ама колко сте лесни за NWO-то - с такива бозици ще ви забавлява и ще искате оооще оооще - Боза Де Ла Ферменте
Одобрение -6
от 22 гласа

.
Весело 2819:3817 дек, 2009
Отговор
до #20

то и сега има 3D, ама е порно, малко е тъпо ама ще се ошлайфат и в т'ва. а ти си приготви повечко кинти за карта и монитор
Одобрение 0
от 4 гласа

georgisz
Неутрално 2919:5917 дек, 2009
Отговор
До коментар [#10] от "...":

Иди да го гледаü в мола. Струва си!
Одобрение 8
от 10 гласа

Аз да си кажа
Неутрално 3020:1217 дек, 2009
Отговор
че го има в Pirate Bay, ама Ви препоръчвам да изчакате за по добро качество !

Наскоро теглих нещо от там и то се оказа снимано с камерата в киносалон и вътре се чува кихане..кашляне и други работи..))))))))))))))))))))
Одобрение 3
от 5 гласа

Че аз всеки петък
Весело 3120:1617 дек, 2009
Отговор
си гледам 3D порно от паламентарната зала на НС.

И без пари !
Одобрение 8
от 14 гласа

Ivo
Неутрално 3221:3817 дек, 2009
Отговор
филма си заслужава парите
трябва да се гледа на кино, за да се разбере мащаба и смисъла
все пак да кажа че бюджета му е 300млн не 500
въпросът е, че те са ги дали за да гледаме качествен филм ние
Одобрение 10
от 16 гласа

фик
Неутрално 3301:2818 дек, 2009
Отговор
киното е преди всичко технологични скокове

затова Матрицата (1999) беше важен филм

предполагам, че същото важи за Аватар (2009), десет години по-късно

ще го гледам най-малкото с познавателна цел
Одобрение 23
от 25 гласа

Десен
Неутрално 3401:3718 дек, 2009
Отговор
Тъкмо се връщам от премиерата.
Филма е страхотен!
Препоръчвам го на всички, няма да съжалявате.
The biggest risk in life is not taking one.
Одобрение 17
от 25 гласа

Демократ
Неутрално 3512:0918 дек, 2009
Отговор
Гледах го вчера.
Искам отново!
Гледайте го и вие!
Одобрение 12
от 18 гласа

Гуано
Неутрално 3612:2118 дек, 2009
Отговор
До коментар [#33] от "фик":

"Maтрицата" не беше само тенологическа новост.
Одобрение 9
от 11 гласа

Раде
Неутрално 3714:1618 дек, 2009
Отговор
Красив филм. Буквално всичко в него е красиво. Дори е цветята светят нощем. Ще го гледам пак
Одобрение 16
от 18 гласа

Taratorro
Весело 3814:3418 дек, 2009
Отговор
До коментар [#26] от "ElTorro":

Гледах го в Белгия на 17-ти. Филма е удивителен и най-горещо го препоръчвам на всички!
Одобрение 13
от 15 гласа

чочо
Любопитно 3916:0118 дек, 2009
Отговор
нямам търпение да го гледам
Одобрение 6
от 8 гласа

bully
Неутрално 4018:1918 дек, 2009
Отговор
Гледах го днес в СинемаСити препоръчвам го на всеки!!
Одобрение 7
от 7 гласа

аз
Любопитно 4121:4518 дек, 2009
Отговор
Кой е най-големия 3-Д екран в София, за да го гледам там? Без реклами, естествено
Одобрение 5
от 5 гласа

Анонимен7
Неутрално 4200:2219 дек, 2009
Отговор
Хубавите филми - най-често европейски - разказват обикновени житейски истории по невероятен начин
Холивуд разказва невероятни истории по обикновен начин
Одобрение 5
от 11 гласа

23
Неутрално 4300:3819 дек, 2009
Отговор
Гледах го и аз: спец ефекти, клишета, спец ефекти, клишета, спец ефекти, клишета. Епична битка.
Добрите побеждават!
Сценария е копие на покахонтас и други подобни.
Елементи от Матрицата, елементи от Титаник(едно падащо дърво)
Морската пехотинка -латина-която е мачо, но е добра.
Другите същества са като хора и са голи(и секси) през цялото време.......и т.н.
Одобрение 2
от 16 гласа

VX
Неутрално 4402:3119 дек, 2009
Отговор
Който не го е гледал на кино да си затваря устата и гък да не съм чул.

Гледах го в IMAX, по-голям от софийският и по-добра саунд уредба
Сценарият може и да не е кой знае какво но пък това което се появява пред очите на зрителите е нещо уникално и забравяш за останалото

"Красив филм" вече има ново значение. От сега нататък всички ще се учат от това и Аватар ще служи за мярка.

Да не сте посмели да го сваляте от интернет и да го гледате вкъщи (било то и на 50" плазма). Аватар е само за кино, препоръчително IMAX
Одобрение 7
от 15 гласа

Михаил
Неутрално 4508:1519 дек, 2009
Отговор
И аз го препоръчвам, уникално изживяване е. Най-добре в АйМакс.
Scientia non habet inimicum praeter ignorantem.
Одобрение 10
от 10 гласа

Баси
Неутрално 4608:5519 дек, 2009
Отговор
Като видя изкуствени уши и носове тип Стартрек и ми прилошава. Това не е дори фантастика, а чиста долнопробна фантасмагория.
Одобрение -11
от 25 гласа

bat johnny
Неутрално 4709:5419 дек, 2009
Отговор
За тези които се чудят къде да гледат филма, ето ви добро обяснение на различните 3Д системи.

http://www.imdb.com/title/tt0499549/board/nest/152903002?p=1

Кината арена са от категорията Dolby 3D, затова го гледах там и беше супер. Но смятам да го гледам и още веднъж в IMAX. Не пропускайте този филм!

Beneath this mask there is more than flesh. Beneath this mask there is an idea. And ideas are bulletproof!
Одобрение 5
от 5 гласа

Десен
Неутрално 4811:4819 дек, 2009
Отговор
Имам едно питане - на сайта на мтел Имакс в мола пише 2Д.
Тия които са го гледали там може ли да кажат - 2Д ли е или 3Д?
С очила ли са гледали или без?
Благодаря ви!
The biggest risk in life is not taking one.
Одобрение 0
от 4 гласа

wow
Неутрално 4912:1519 дек, 2009
Отговор
Гледах филма снощи в IMAX - гледа се с imax очила. Един съвет - който знае английски да не се опитва да чете субтитри, че после боли глава. Субтитрите са много зле сложени и остават някак си зад картината (зад актьорите) и малко трудно се четат. Игнорирах ги още от самото начало и се насладих на уникалния филм. Направете и вие същото и няма да съжалявате. 162-те минути филм не се усещат - задължително ще го гледам още поне един път. Определено е филм, който си струва да се гледа в IMAX заради големия екран и ефектите.
Одобрение 10
от 10 гласа

Terran
Неутрално 5012:1719 дек, 2009
Отговор
Терани срещу Нощни елфи ... Старкрафт среща Уоркрафт ...
Одобрение 13
от 15 гласа

kKk
Неутрално 5113:2119 дек, 2009
Отговор
От трейлъра изглежда жесток филм. Дж. Камерон не се излага. Ще го гледам непременно дори само да видя как изглежда този извънземен свят във въображението на Камерон.
А на киселите краставици "интелектуалци" - нека ми кажат един филм който според тях е най-готиния и най-смисления от 1960г насам И аз ще им намеря подобен филм или пиеса на Бродуей от преди 1960. Всякакъв филм! Френски, Ирански, Руски за войната за който мислят че историята е толкова оригинална че никога преди това не е разказвана или правена на филм.
наскоро гледах по един "художествен" канал в САЩ българския филм Дзифт. Типична европейска претенциозна повръщня или както един български критик казваше на времето - "българските филми са нито смешни, нито тъжни" а аз мога да добавя - нито интересни, нито зрелищни.
And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?
Одобрение 8
от 12 гласа

kKk
Неутрално 5213:5219 дек, 2009
Отговор
Някой по-нагоре спомена за Матрицата - чудесен филм. Идеята за него може да се проследи до Фридрих Ницше и Ексистенциал-Феноменологиите от 20те години като Мартин Хайдегер и Морис Мерльо-Понти. Има също идеи от Християнството и Будизма. Все известни неща но поднесени по много красив и интересен начин.
Същото беше и с Междузвездни Войни - според самия Лукас - това е космически уестърн. Да ама такъв не беше правен преди. И точно това е приноса на гениалния творец - да ти разкаже стара история с нови средства. Не виждам защо "Дискретния чар на бържоазията" на Буньоел е по дълбок филм от "Междузвездни войни" или дори "Терминатора". Има малки интелектуални филми като Smoke с Харви Кайтел, които са много готини и също скъпи зрелищни филми като Аватар. В БГто има хора без самочуствие които като чуят за касов Американски филм и се хвърлят да го плюят та дано започнат да изглеждат като интелектуалци. Смешно и тъжно!
And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?
Одобрение 11
от 17 гласа

Мартин Христов
Весело 5316:1019 дек, 2009
Отговор
Съдейки по трейлъра, режисьорът на касови филми Камерън е създал поредната холивудска боза, колкото и зрелищна да е тя: насилие, убийства, военни операции, фантасмагорични инопланетяни, клиширани земляни... И, разбира се, в центъра на историята е отново човешката алчност, войнолюбие и тъпота... Нищо ново под слънцето! ;(
Traduttore traditore
Одобрение -9
от 17 гласа

kKk
Неутрално 5416:2619 дек, 2009
Отговор
Мартин Христов e открил смисъла и тайнствата на живота. Може би е гледал няколко пъти "Смисъла на живота" на Монти Пайтон.
Наистина нищо ново под слънцето - то и Библията не е "нова" оказа се че е копирана от много по-стари шумерски истории и от библията от Мъртво море. Та пак питам - кое е ново под слънцето? Кажете да ходя да го гледам този "нов" филм.
Иначе Мартин Христов от горе, е голям творец. Сигурно един виц като хората не може да разкаже ... но е отегчен от Аватар на Камерон.
Мартинчо, кой е твоя най-любим филм? кажи да ни светнеш.
And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?
Одобрение 3
от 9 гласа

Мартин Христов
Весело 5516:5319 дек, 2009
Отговор
Ще ти кажа, kKk-акчо, най-любимият ми филм е "Синьо кадифе" на Дейвид Линч (е, разбира се, не е единственият от "най-любимите" ми). Надявам се, ще се досетиш защо... И впрочем, скрит зад тези инициали, ако ще отправяш лични обиди, дори и маскирани зад безобидна шутовщина, може би ще си равалим виртуалните отношения

След като изгледах трейлъра на "Аватар", за нищо на света не бих гледал и филма, тъй че, дори да е по-добър отколкото си го представих, пак няма да има начин да си променя мнението за него.
Traduttore traditore
Одобрение -12
от 18 гласа

вай
Неутрално 5621:3219 дек, 2009
Отговор
До коментар [#55] от "Мартин Христов":

Голям пропуск. Филмът добър, но всеки сам си избира ...
Одобрение 11
от 11 гласа

мале мале
Весело 5723:3219 дек, 2009
Отговор
Гледах фима на 3Д ... и мога да кажа,че си заслужава парите който ще похарчите в киното.
Голямия Бюджет има значение
Одобрение 9
от 11 гласа

Pepito
Неутрално 5800:2220 дек, 2009
Отговор
Филма е страхотен! Ефектите са невероятни!
Препоръчвам ви го!!!

Одобрение 12
от 14 гласа

maramot
Неутрално 5900:3720 дек, 2009
Отговор
Филмът представлява "Танцуващият с вълци", но с компютърни смърфове вместо индианци.

Сценарият минава през всички възможни клишета, както Алберто Томба през знаменцата.

Най-скъпата илюстрация на авторова безпомощност на всички времена. Засега поне.
Одобрение -5
от 21 гласа

kKk
Неутрално 6002:0320 дек, 2009
Отговор
Мартинчо, "Синьо кадифе" на Дейвид Линч е хубав филм и Линч е интересен режисьор. Но можеш ли да ми обясниш какво точно е дълбокото и профаунд във филма му? Типичен микс от филмноар и сюрреализъм. Историята е клише - мистерия. И за да погъделичка псевдоинтелектуалците е поръсил филма с малко садо-мазо и воиаризъм. Без да се замислям много ще ти кажа за два подобни филма - Secretary '02, Crash '96 ако садо-мазо е това което те привлича. Като мистерия - има поне 50 филма с подобна фабула. като филмноар - поне 5 филма на Хичкок са по-добри. Линч е сериозен представител на сюрреализма и ми харесва за това. Но филма ... както почти всеки филм е предъвкване на стари истории, пиеси, филми ... но предъвкани по различен начин. Ако се напъна малко ще ти намеря поне още 10 такива направени преди "Синьо кадифе". Можеш да ми говориш за естетиката на филма, за това как на тебе ти влияе но не ми прави дълбокомислени заключения за клишета. Самия факт че сравняваш Аватар с...

Прочитане на целия коментар
And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?
Одобрение 2
от 10 гласа

Анонимен7
Неутрално 6112:0320 дек, 2009
Отговор
Моят любим филм е Гудбай Ленин! - ето това е филм, който си заслужава да се гледа отново и отново.
Одобрение -2
от 8 гласа

s
Неутрално 6212:3720 дек, 2009
Отговор
#59 позна. Вчера го гледах от замунда, като сценарий голяма боза, като ефекти става, но доста скучен филм като цяло.
Одобрение -5
от 13 гласа

любопитен
Любопитно 6312:5220 дек, 2009
Отговор
Дават ли нещо за ебане?
Одобрение -6
от 12 гласа

100jan
Неутрално 6415:4420 дек, 2009
Отговор
До коментар [#63] от "любопитен":
Кво ебане, бе, братчет? Филмът е детски. То пък, като се замислиш, кво като е детски... Ми май са пропуснали ебането. Баси, за кво ги похарчиха тези нам си колко стотици милиони?
http://100jan.mondozoo.com/
Одобрение -5
от 13 гласа

1
Неутрално 6519:1820 дек, 2009
Отговор
Филма е страхотен, много ми хареса.
Одобрение 7
от 11 гласа

Jim
Неутрално 6600:0621 дек, 2009
Отговор
Четох отгоре-отгоре коментарите и официалната диагноза е, че дори (особено?) в този сайт олигофрените са мнозинство.

ПП "Аватар" е страхотен филм.
Одобрение 8
от 10 гласа

k
Неутрално 6700:1021 дек, 2009
Отговор
То си пише че филма е детски. Сценария е антивоенен - добрите туземци срещу лошите завоеватели ... то какъв друг да е. Фантазията и "природата" са много красиви. Иначе, както един по-горе каза, то всички филми вече са правени по два пъти.
Одобрение 3
от 7 гласа

maznislav
Неутрално 6802:0521 дек, 2009
Отговор
Филмът е уникален. Това което виждате на екрана наистина е невероятно. Няма значение каква е историята, филмът просто трябва да се види.
Одобрение 5
от 7 гласа

B
Неутрално 6909:1921 дек, 2009
Отговор
Като изключим изпълнението, за което само си струва да се гледа, идеята зад филма е изключително многозначителна.
Одобрение 5
от 5 гласа

BG
Неутрално 7010:2821 дек, 2009
Отговор
Като гледам май е 90% анимация. 500 млн. за заплати на аниматори...
Одобрение -3
от 7 гласа

от впечетлен
Неутрално 7110:4721 дек, 2009
Отговор
....филма е удивителен...!!!!
Наистина сюжета е като в приказка, но същината и основната идея на филма е трудно да се разбере от средностатистическия киноман с промит мозък гледащ всичко от Замунда на аванта... Филмът има дълбок смисъл и изпраща послание до тези които могат да го разберат? Напълно съм съгласен с мнението - "Това не е филм - това е преживяване"....Препоръчвам го горещо на всеки ценител на седмото изкуство!!!
Одобрение 8
от 12 гласа

ttt
Неутрално 7211:4621 дек, 2009
Отговор
Филма е невероятен! Препоръчвам го на абсолютно всички. "Аватар" разби представите ми за добро кино, сюжет, ефекти, фантазия, наистина едно изживяване. Гледайте го задължително по кината и обърнете внимание на всеки един детайл, единствено така може да разберете къде са отишли парите за създаването му. Хора които казват анимация на този шедьовър и бъкел не разбират от кино. Гледала съм много филми, но нещо толкова добро не беше излизало от години по кината. Насладете се на изкуството .....това е филм, който поставя основите за нова ера в кино индустрията!!!
Одобрение 7
от 9 гласа

Sioux
Весело 7312:0421 дек, 2009
Отговор
Филмът е изпипан много добре, но не очаквайте чудеса от сценария. Настройте се за приказка с хепи-енд.
Одобрение 6
от 6 гласа

Аватар
Неутрално 7412:1821 дек, 2009
Отговор
Който иска да усети настроението и посланието на филма, ще трябва да го гледа на кино, а не пред комп-а или ТВ-то вкъщи. Иначе е все едно да гледаш красива жена през шпионка!!!!
Одобрение 8
от 8 гласа

Васил
Весело 7513:3521 дек, 2009
Отговор
Филмът е уникален. Всичко в него е уникално: герои, околна среда, замисъл, послание към зрителите. Смисълът на този филм много ми хареса и начинът, по който бе представен, е просто страхотен.
Одобрение 5
от 5 гласа

kKk
Неутрално 7614:3221 дек, 2009
Отговор
Malko факти:
за 72 часа Аватар е направил $73 милиона в САЩ и общо $232.2 в цял свят. Това е при положение че източната част на САЩ и голяма част от Европа е затрупана със сняг.
Филма 2012 за 5 седмици е направил $733 милиона а е струвал $200.
Аватар не използва анимация. Всички герои Na'vi sa истински актиори които играяъ на зелен екран и са покрити с "точки". После са дигитализирани. Ако видите актьорите ще видите че имат прилика със себе си. Особено си личи в героя не Сигорни Уийвърс.
В рекламите преди филма показаха 1 минута от филм който ще излезне догодина - "Хъбъл - Тайните на космоса" документален филм направен със същата технология като Аватар. На мене ми спря дъха!!! Имах чуството че летя заедно с Хъбъл телескопа. Браво! Аватар е само началото!

And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?
Одобрение 5
от 5 гласа

ася
Неутрално 7723:3121 дек, 2009
Отговор
Току що го гледах. Филмът е уникален...Не обичам да гледам филми повече от един път,но Аватар не е просто филм...Ще го гледам пак.Препоръчвам ви да го гледате на кино или въобще не го правете.
Одобрение 3
от 5 гласа

Malena
Неутрално 7806:3022 дек, 2009
Отговор
До коментар [#72] от "ttt":

"Насладете се на изкуството .....това е филм, който поставя основите за нова ера в кино индустрията!!!"

В това изречение няма ли противоречие? Изкуство и индустрия не са ли малко различни?
Одобрение 1
от 5 гласа

Sasho
Неутрално 7915:3224 дек, 2009
Отговор
Гледах го в Синема Сити Пловдив на Долби 3Д, в най-голяамта зала с 15 метра екран. Още ме носи филмът... Кажете, заслужава ли си да ходя в София да го гледам в Аймакс-а? Какво му е по-доброто?
Одобрение 2
от 2 гласа

mita4ki
Неутрално 8019:2427 дек, 2009
Отговор
Филм от филмите, които трябва да се гледат
Одобрение 3
от 3 гласа

ivan
Неутрално 8121:0427 дек, 2009
Отговор
До коментар [#79] от "Sasho":

Определено! 3 пъти го гледах в ИМАХ-а и искам пак и пак!!!
Вече дойде киното на 21 век!
Одобрение 2
от 2 гласа

NIT
Весело 8219:2028 дек, 2009
Отговор
Чета коментарите и всички спорят за глупости - ефекти,секс,дали е боза,кой е псевдоинтелектуалец и кой - не.Много жалко,хора.Май не докато гледахте ефектите,боевете и ''голите туземци'',както се изразиха някои,пропуснахте да вникнете в смисъла и посланието на ''детският филм''...За да ви улесня и за да ви спестя мисленето ще ви кажа каква е идеята на филма,а именно как всички се борим за пари(най-важното нещо в живота ни - факт!) и разрушаваме всичко около нас(факт!).За контраст с ценностите на нашата раса се явяват т.н. ''голите туземци'',които живеят в хармония с приодата и нямат тези ценни хартийки(да уточня сега,за да не се обяснявам после на заядливковци - не казвам,че парите ,желанието ни за успех и т.н. са малковажни,защото те не са и аз като всички вас ги гоня ).Това е просто филм,който показва всичките човешки качества - добри и лоши.За удоволствие на зрителя филма е гарниран със страхотни ефекти и т.н.Хареса...

Прочитане на целия коментар
Одобрение 6
от 8 гласа

venelina
Неутрално 8322:1701 яну, 2010
Отговор
Един наистина уникален филм!
Одобрение 2
от 2 гласа

Запорожец
Неутрално 8421:4705 яну, 2010
Отговор
Фильм супер посмотрю ещё раз Обязательно!
Одобрение 1
от 1 глас

milen
Неутрално 8502:3806 яну, 2010
Отговор
смятам да го гледам и аз на кино 3д ни6то 4е же4е сам го гледал и мога да кайа само 4е е НАИ ГОТИНИЯ ФИЛМ КОИтО САМ ГЛЕДАЛ гледаите го а за тези ми6ки кадето ми викат 4е е бил туп маината ви просто не русете гупости а си затваряите устата филма е просто уникален
Одобрение 2
от 2 гласа

Milen
Неутрално 8602:4106 яну, 2010
Отговор
да отбеллежа саунд тракат е уникален
Одобрение 2
от 2 гласа

bvahhhhhhhhhh
Неутрално 8719:4410 яну, 2010
Отговор
:O :O :O brrr :O :O :O bvahhhhhh :O :O :O (yaaaw)
Одобрение 2
от 2 гласа

'ALLO 'ALLO
Весело 8819:5110 яну, 2010
Отговор
(mm) :P 6TE GO GLEDAM (nod) OPREDELENO 6TE GO GLEDAMMM
Одобрение 2
от 2 гласа

'ALLO 'ALLO
Неутрално 8919:5110 яну, 2010
Отговор
IHII
Одобрение 2
от 2 гласа

'ALLO 'ALLO
Весело 9019:5210 яну, 2010
Отговор

Одобрение 2
от 2 гласа

Аз
Неутрално 9122:3510 яну, 2010
Отговор
Страхотни ефекти, иначе нищо ново - доброто побеждава злото!Но, гледайте го на кино, смисълът е да се изкефиш на ефектите, което пред компа не се получава!
Одобрение 4
от 4 гласа

Неутрално 9219:4612 яну, 2010
Отговор
До коментар [#82] от "NIT":
Много дълбокомислено и трудно за разбиране няма що!

Одобрение 2
от 2 гласа

милагрус
Неутрално 9311:2415 яну, 2010
Отговор
До коментар [#51] от "kKk

Чудесно изказване! филма те кара да се замислиш какви хора с какво въображение и воля за работа. Ама ние нали сме над тези неща.. На нас всичко ни е блудкаво и за това правим безброен рейтинг на сапунките а умуваме и критикуваме свестните филми...
Одобрение 1
от 1 глас

x-men
Неутрално 9407:3116 яну, 2010
Отговор
Гледах го в мол варна и чесно казано не съм толкова впечатлен.
Одобрение 1
от 1 глас

dse
Неутрално 9522:3516 яну, 2010
Отговор
Абсолютен провал на очакванията ми. Нищо особено. Всичко е заради ефектите, естествено, но като идея американците пак нищо не казаха.
Одобрение 2
от 2 гласа

dse
Неутрално 9622:4616 яну, 2010
Отговор
. Абе, Nit, ти верно ли си завършил философия, човече? Значи парите нямат значение, да живеем в хармония с природата и да захвърлим "ценните хартийки"?! Не казвам, че трябва да обърнем гръб на доброто в нас, да пренебрегнем ценностите и да се превърнем в еконарушители . Но изцяло се съгласявам с АЗ. Не вкарват нищо ново като идея. Иначе, Nit, добре че не си захвърлил твоите "ценни хартийки" , че сега нямаше да имаш комп и да четем коментарите ти!
Одобрение 3
от 3 гласа

oitre
Весело 9714:2725 яну, 2010
Отговор
До коментар [#82] от "NIT":Страхотно мнение,много добре го каза.Мисля ,че всеки един от нас трябва да преоцени ценностната си система и да спрем да се саморазрушаваме и като индивиди икато природа.

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

леко учуден

Неутрално
  • 100
  • 20:49
  • 03 фев, 2010


Съдейки по трейлъра, режисьорът на касови филми Камерън е създал поредната холивудска боза, колкото и зрелищна да е тя: насилие, убийства, военни операции, фантасмагорични инопланетяни, клиширани земляни... И, разбира се, в центъра на историята е отново човешката алчност, войнолюбие и тъпота... Нищо ново под слънцето! ;(
Traduttore traditore
Одобрение -9
от 17 гласа

kKk
Неутрално 5416:2619 дек, 2009
Отговор
Мартин Христов e открил смисъла и тайнствата на живота. Може би е гледал няколко пъти "Смисъла на живота" на Монти Пайтон.
Наистина нищо ново под слънцето - то и Библията не е "нова" оказа се че е копирана от много по-стари шумерски истории и от библията от Мъртво море. Та пак питам - кое е ново под слънцето? Кажете да ходя да го гледам този "нов" филм.
Иначе Мартин Христов от горе, е голям творец. Сигурно един виц като хората не може да разкаже ... но е отегчен от Аватар на Камерон.
Мартинчо, кой е твоя най-любим филм? кажи да ни светнеш.
And was Jerusalem builded here,


Мартинчо, "Синьо кадифе" на Дейвид Линч е хубав филм и Линч е интересен режисьор. Но можеш ли да ми обясниш какво точно е дълбокото и профаунд във филма му? Типичен микс от филмноар и сюрреализъм. Историята е клише - мистерия. И за да погъделичка псевдоинтелектуалците е поръсил филма с малко садо-мазо и воиаризъм. Без да се замислям много ще ти кажа за два подобни филма - Secretary '02, Crash '96 ако садо-мазо е това което те привлича. Като мистерия - има поне 50 филма с подобна фабула. като филмноар - поне 5 филма на Хичкок са по-добри. Линч е сериозен представител на сюрреализма и ми харесва за това. Но филма ... както почти всеки филм е предъвкване на стари истории, пиеси, филми ... но предъвкани по различен начин. Ако се напъна малко ще ти намеря поне още 10 такива направени преди "Синьо кадифе". Можеш да ми говориш за естетиката на филма, за това как на тебе ти влияе но не ми прави дълбокомислени заключения за клишета. Самия факт че сравняваш Аватар с...

До коментар [#5] от "nqma zna4ka koi":

Че ще смае света ще го смае но не съм сигурен дали ще е с филм
Одобрение 4
от 16 гласа

Варненски
Весело 1210:3717 дек, 2009
Отговор
Хората са дали 500млн. USD за филма. Нормално е поне 10% от тях да са за реклама! Гледайки трейлърите не разбирам къде точно са потънали парите, ама карай! Ще излезе филма, ще си го дръпна от Арената, пък ще видим после дали, или...
Одобрение -13
от 35 гласа

милен
Неутрално 1310:5417 дек, 2009
Отговор
Дърпай си го от Арената или Замундата, ама тия от Холивуд хванаха цаката и минаха на 3Д. Така че пак известно време ще се ходи на кино, докато не почнем да си купуваме 70' ви тризмерни телевизори. Па вие ако щете си го гледайте на мобилнияте си телефони и разправяйте как нищо на тоя свят не струва. А иначе Камерън много си го уважавам, прави филм когато е готов с технологията да го направи. Без компромиси, и независимо какво коства като технология, усилия на актъорите и екипа, цена и време, без да му пука какво мислят от студията.
Одобрение 30
от 54 гласа

ElTorro
Неутрално 1411:2717 дек, 2009
Отговор
Вчера го гледах на 3Д! Уникален филм!!!
Най-доброто което сте виждали като спец ефекти е около 10% от това което ще видите

Одобрение 13
от 15 гласа

чочо
Любопитно 3916:0118 дек, 2009
Отговор
нямам търпение да го гледам
Одобрение 6
от 8 гласа

bully
Неутрално 4018:1918 дек, 2009
Отговор
Гледах го днес в СинемаСити препоръчвам го на всеки!!
Одобрение 7
от 7 гласа

аз
Любопитно 4121:4518 дек, 2009
Отговор
Кой е най-големия 3-Д екран в София, за да го гледам там? Без реклами, естествено
Одобрение 5
от 5 гласа

Анонимен7
Неутрално 4200:2219 дек, 2009
Отговор
Хубавите филми - най-често европейски - разказват обикновени житейски истории по невероятен начин
Холивуд разказва невероятни истории по обикновен начин
Одобрение 5
от 11 гласа

23
Неутрално 4300:3819 дек, 2009
Отговор
Гледах го и аз: спец ефекти, клишета, спец ефекти, клишета, спец ефекти, клишета. Епична битка.
Добрите побеждават!
Сценария е копие на покахонтас и други подобни.
Елементи от Матрицата, елементи от Титаник(едно падащо дърво)
Морската пехотинка -латина-която е мачо, но е добра.
Другите същества са като хора и са голи(и секси) през цялото време.......и т.н.
Одобрение 2
от 16 гласа

VX
Неутрално 4402:3119 дек, 2009
Отговор

Одобрение 13
от 15 гласа

чочо
Любопитно 3916:0118 дек, 2009
Отговор
нямам търпение да го гледам
Одобрение 6
от 8 гласа

bully
Неутрално 4018:1918 дек, 2009
Отговор
Гледах го днес в СинемаСити препоръчвам го на всеки!!
Одобрение 7
от 7 гласа

аз
Любопитно 4121:4518 дек, 2009
Отговор
Кой е най-големия 3-Д екран в София, за да го гледам там? Без реклами, естествено
Одобрение 5
от 5 гласа

Анонимен7
Неутрално 4200:2219 дек, 2009
Отговор
Хубавите филми - най-често европейски - разказват обикновени житейски истории по невероятен начин
Холивуд разказва невероятни истории по обикновен начин
Одобрение 5
от 11 гласа

23
Неутрално 4300:3819 дек, 2009
Отговор
Гледах го и аз: спец ефекти, клишета, спец ефекти, клишета, спец ефекти, клишета. Епична битка.
Добрите побеждават!
Сценария е копие на покахонтас и други подобни.
Елементи от Матрицата, елементи от Титаник(едно падащо дърво)
Морската пехотинка -латина-която е мачо, но е добра.
Другите същества са като хора и са голи(и секси) през цялото време.......и т.н.
Одобрение 2
от 16 гласа

VX
Неутрално 4402:3119 дек, 2009
Отговор

Чета коментарите и всички спорят за глупости - ефекти,секс,дали е боза,кой е псевдоинтелектуалец и кой - не.Много жалко,хора.Май не докато гледахте ефектите,боевете и ''голите туземци'',както се изразиха някои,пропуснахте да вникнете в смисъла и посланието на ''детският филм''...За да ви улесня и за да ви спестя мисленето ще ви кажа каква е идеята на филма,а именно как всички се борим за пари(най-важното нещо в живота ни - факт!) и разрушаваме всичко около нас(факт!).За контраст с ценностите на нашата раса се явяват т.н. ''голите туземци'',които живеят в хармония с приодата и нямат тези ценни хартийки(да уточня сега,за да не се обяснявам после на заядливковци - не казвам,че парите ,желанието ни за успех и т.н. са малковажни,защото те не са и аз като всички вас ги гоня ).Това е просто филм,който показва всичките човешки качества - добри и лоши.За удоволствие на зрителя филма е гарниран със страхотни ефекти и т.н.Хареса...

Прочитане на целия коментар
Одобрение 6
от 8 гласа

venelina
Неутрално 8322:1701 яну, 2010
Отговор
Един наистина уникален филм!
Одобрение 2
от 2 гласа

Запорожец
Неутрално 8421:4705 яну, 2010
Отговор
Фильм супер посмотрю ещё раз Обязательно!
Одобрение 1
от 1 глас

milen
Неутрално 8502:3806 яну, 2010
Отговор
смятам да го гледам и аз на кино 3д ни6то 4е же4е сам го гледал и мога да кайа само 4е е НАИ ГОТИНИЯ ФИЛМ КОИтО САМ ГЛЕДАЛ гледаите го а за тези ми6ки кадето ми викат 4е е бил туп маината ви просто не русете гупости а си затваряите устата филма е просто уникален
Одобрение 2
от 2 гласа

Milen
Неутрално 8602:4106 яну, 2010
Отговор
да отбеллежа саунд тракат е уникален
Одобрение 2
от 2 гласа

bvahhhhhhhhhh
Неутрално 8719:4410 яну, 2010
Отговор
:O :O :O brrr :O :O :O bvahhhhhh :O :O :O (yaaaw)
Одобрение 2
от 2 гласа

'ALLO 'ALLO
Весело 8819:5110 яну, 2010
Отговор
(mm) :P 6TE GO GLEDAM (nod) OPREDELENO 6TE GO GLEDAMMM
Одобрение 2
от 2 гласа

'ALLO 'ALLO
Неутрално 8919:5110 яну, 2010
Отговор
IHII
Одобрение 2
от 2 гласа

'ALLO 'ALLO
Весело 9019:5210 яну, 2010
Отговор

Одобрение 2
от 2 гласа

Аз
Неутрално 9122:3510 яну, 2010
Отговор
Страхотни ефекти, иначе нищо ново - доброто побеждава злото!Но, гледайте го на кино, смисълът е да се изкефиш на ефектите, което пред компа не се получава!
Одобрение 4
от 4 гласа

Неутрално 9219:4612 яну, 2010
Отговор
До коментар [#82] от "NIT":
Много дълбокомислено и трудно за разбиране няма що!

Одобрение 2
от 2 гласа

милагрус
Неутрално 9311:2415 яну, 2010
Отговор
До коментар [#51] от "kKk

Чудесно изказване! филма те кара да се замислиш какви хора с какво въображение и воля за работа. Ама ние нали сме над тези неща.. На нас всичко ни е блудкаво и за това правим безброен рейтинг на сапунките а умуваме и критикуваме свестните филми...
Одобрение 1
от 1 глас

x-men
Неутрално 9407:3116 яну, 2010
Отговор
Гледах го в мол варна и чесно казано не съм толкова впечатлен.
Одобрение 1
от 1 глас

dse
Неутрално 9522:3516 яну, 2010
Отговор
Абсолютен провал на очакванията ми. Нищо особено. Всичко е заради ефектите, естествено, но като идея американците пак нищо не казаха.
Одобрение 2
от 2 гласа

dse
Неутрално 9622:4616 яну, 2010
Отговор
. Абе, Nit, ти верно ли си завършил философия, човече? Значи парите нямат значение, да живеем в хармония с природата и да захвърлим "ценните хартийки"?! Не казвам, че трябва да обърнем гръб на доброто в нас, да пренебрегнем ценностите и да се превърнем в еконарушители . Но изцяло се съгласявам с АЗ. Не вкарват нищо ново като идея. Иначе, Nit, добре че не си захвърлил твоите "ценни хартийки" , че сега нямаше да имаш комп и да четем коментарите ти!
Одобрение 3
от 3 гласа

oitre
Весело 9714:2725 яну, 2010
Отговор
До коментар [#82] от "NIT":Страхотно мнение,много добре го каза.Мисля ,че всеки един от нас трябва да преоцени ценностната си система и да спрем да се саморазрушаваме и като индивиди икато природа.

Одобрение 1
от 1 глас

oitre
Неутрално 9820:4003 фев, 2010
Отговор
харесва ми много
Мартинчо, "Синьо кадифе" на Дейвид Линч е хубав филм и Линч е интересен режисьор. Но можеш ли да ми обясниш какво точно е дълбокото и профаунд във филма му? Типичен микс от филмноар и сюрреализъм. Историята е клише - мистерия. И за да погъделичка псевдоинтелектуалците е поръсил филма с малко садо-мазо и воиаризъм. Без да се замислям много ще ти кажа за два подобни филма - Secretary '02, Crash '96 ако садо-мазо е това което те привлича. Като мистерия - има поне 50 филма с подобна фабула. като филмноар - поне 5 филма на Хичкок са по-добри. Линч е сериозен представител на сюрреализма и ми харесва за това. Но филма ... както почти всеки филм е предъвкване на стари истории, пиеси, филми ... но предъвкани по различен начин. Ако се напъна малко ще ти намеря поне още 10 такива направени преди "Синьо кадифе". Можеш да ми говориш за естетиката на филма, за това как на тебе ти влияе но не ми прави дълбокомислени заключения за клишета. Самия факт че...

Прочитане на целия коментар
Одобрение 1
от 1 глас

Milen
Неутрално 9920:4403 фев, 2010
Отговор
Чета коментарите и всички спорят за глупости - ефекти,секс,дали е боза,кой е псевдоинтелектуалец и кой - не.Много жалко,хора.Май не докато гледахте ефектите,боевете и ''голите туземци'',както се изразиха някои,пропуснахте да вникнете в смисъла и посланието на ''детският филм''...За да ви улесня и за да ви спестя мисленето ще ви кажа каква е идеята на филма,а именно как всички се борим за пари(най-важното нещо в живота ни - факт!) и разрушаваме всичко около нас(факт!).За контраст с ценностите на нашата раса се явяват т.н. ''голите туземци'',които живеят в хармония с приодата и нямат тези ценни хартийки(да уточня сега,за да не се обяснявам после на заядливковци - не казвам,че парите ,желанието ни за успех и т.н. са малковажни,защото те не са и аз като всички вас ги гоня ).Това е просто филм,който показва всичките човешки качества - добри и лоши.За удоволствие на зрителя филма е гарниран със страхотни ефекти и т.н.Хареса...

Прочитане на целия коментар
Одобрение 6
от 8 гласа

venelina
Неутрално 8322:1701 яну, 2010
Отговор
Един наистина уникален филм!
Одобрение 2
от 2 гласа

Запорожец
Неутрално 8421:4705 яну, 2010
Отговор
Фильм супер посмотрю ещё раз Обязательно!
Одобрение 1
от 1 глас

milen
Неутрално 8502:3806 яну, 2010
Отговор
смятам да го гледам и аз на кино 3д ни6то 4е же4е сам го гледал и мога да кайа само 4е е НАИ ГОТИНИЯ ФИЛМ КОИтО САМ ГЛЕДАЛ гледаите го а за тези ми6ки кадето ми викат 4е е бил туп маината ви просто не русете гупости а си затваряите устата филма е просто уникален
Одобрение 2
от 2 гласа

Milen
Неутрално 8602:4106 яну, 2010
Отговор
да отбеллежа саунд тракат е уникален
Одобрение 2
от 2 гласа

bvahhhhhhhhhh
Неутрално 8719:4410 яну, 2010
Отговор
:O :O :O brrr :O :O :O bvahhhhhh :O :O :O (yaaaw)
Одобрение 2
от 2 гласа

'ALLO 'ALLO
Весело 8819:5110 яну, 2010
Отговор
(mm) :P 6TE GO GLEDAM (nod) OPREDELENO 6TE GO GLEDAMMM
Одобрение 2
от 2 гласа

'ALLO 'ALLO
Неутрално 8919:5110 яну, 2010
Отговор
IHII
Одобрение 2
от 2 гласа

'ALLO 'ALLO
Весело 9019:5210 яну, 2010
Отговор

Одобрение 2
от 2 гласа

Аз
Неутрално 9122:3510 яну, 2010
Отговор
Страхотни ефекти, иначе нищо ново - доброто побеждава злото!Но, гледайте го на кино, смисълът е да се изкефиш на ефектите, което пред компа не се получава!
Одобрение 4
от 4 гласа

Неутрално 9219:4612 яну, 2010
Отговор
До коментар [#82] от "NIT":
Много дълбокомислено и трудно за разбиране няма що!

Одобрение 2
от 2 гласа

милагрус
Неутрално 9311:2415 яну, 2010
Отговор
До коментар [#51] от "kKk

Чудесно изказване! филма те кара да се замислиш какви хора с какво въображение и воля за работа. Ама ние нали сме над тези неща.. На нас всичко ни е блудкаво и за това правим безброен рейтинг на сапунките а умуваме и критикуваме свестните филми...
Одобрение 1
от 1 глас

x-men
Неутрално 9407:3116 яну, 2010
Отговор
Гледах го в мол варна и чесно казано не съм толкова впечатлен.
Одобрение 1
от 1 глас

dse
Неутрално 9522:3516 яну, 2010
Отговор
Абсолютен провал на очакванията ми. Нищо особено. Всичко е заради ефектите, естествено, но като идея американците пак нищо не казаха.
Одобрение 2
от 2 гласа

dse
Неутрално 9622:4616 яну, 2010
Отговор
. Абе, Nit, ти верно ли си завършил философия, човече? Значи парите нямат значение, да живеем в хармония с природата и да захвърлим "ценните хартийки"?! Не казвам, че трябва да обърнем гръб на доброто в нас, да пренебрегнем ценностите и да се превърнем в еконарушители . Но изцяло се съгласявам с АЗ. Не вкарват нищо ново като идея. Иначе, Nit, добре че не си захвърлил твоите "ценни хартийки" , че сега нямаше да имаш комп и да четем коментарите ти!
Одобрение 3
от 3 гласа

oitre
Весело 9714:2725 яну, 2010
Отговор
До коментар [#82] от "NIT":Страхотно мнение,много добре го каза.Мисля ,че всеки един от нас трябва да преоцени ценностната си система и да спрем да се саморазрушаваме и като индивиди икато природа.

Одобрение 1
от 1 глас

oitre
Неутрално 9820:4003 фев, 2010
Отговор
харесва ми много
Мартинчо, "Синьо кадифе" на Дейвид Линч е хубав филм и Линч е интересен режисьор. Но можеш ли да ми обясниш какво точно е дълбокото и профаунд във филма му? Типичен микс от филмноар и сюрреализъм. Историята е клише - мистерия. И за да погъделичка псевдоинтелектуалците е поръсил филма с малко садо-мазо и воиаризъм. Без да се замислям много ще ти кажа за два подобни филма - Secretary '02, Crash '96 ако садо-мазо е това което те привлича. Като мистерия - има поне 50 филма с подобна фабула. като филмноар - поне 5 филма на Хичкок са по-добри. Линч е сериозен представител на сюрреализма и ми харесва за това. Но филма ... както почти всеки филм е предъвкване на стари истории, пиеси, филми ... но предъвкани по различен начин. Ако се напъна малко ще ти намеря поне още 10 такива направени преди "Синьо кадифе". Можеш да ми говориш за естетиката на филма, за това как на тебе ти влияе но не ми прави дълбокомислени заключения за клишета. Самия факт че...

Прочитане на целия коментар
Одобрение 1
от 1 глас

Milen
Неутрално 9920:4403 фев, 2010
Отговор
Чета коментарите и всички спорят за глупости - ефекти,секс,дали е боза,кой е псевдоинтелектуалец и кой - не.Много жалко,хора.Май не докато гледахте ефектите,боевете и ''голите туземци'',както се изразиха някои,пропуснахте да вникнете в смисъла и посланието на ''детският филм''...За да ви улесня и за да ви спестя мисленето ще ви кажа каква е идеята на филма,а именно как всички се борим за пари(най-важното нещо в живота ни - факт!) и разрушаваме всичко около нас(факт!).За контраст с ценностите на нашата раса се явяват т.н. ''голите туземци'',които живеят в хармония с приодата и нямат тези ценни хартийки(да уточня сега,за да не се обяснявам после на заядливковци - не казвам,че парите ,желанието ни за успех и т.н. са малковажни,защото те не са и аз като всички вас ги гоня ).Това е просто филм,който показва всичките човешки качества - добри и лоши.За удоволствие на зрителя филма е гарниран със страхотни ефекти и т.н.Хареса...

Прочитане на целия коментар
Одобрение 6
от 8 гласа

venelina
Неутрално 8322:1701 яну, 2010
Отговор
Един наистина уникален филм!
Одобрение 2
от 2 гласа

Запорожец
Неутрално 8421:4705 яну, 2010
Отговор
Фильм супер посмотрю ещё раз Обязательно!
Одобрение 1
от 1 глас

milen
Неутрално 8502:3806 яну, 2010
Отговор
смятам да го гледам и аз на кино 3д ни6то 4е же4е сам го гледал и мога да кайа само 4е е НАИ ГОТИНИЯ ФИЛМ КОИтО САМ ГЛЕДАЛ гледаите го а за тези ми6ки кадето ми викат 4е е бил туп маината ви просто не русете гупости а си затваряите устата филма е просто уникален
Одобрение 2
от 2 гласа

Milen
Неутрално 8602:4106 яну, 2010
Отговор
да отбеллежа саунд тракат е уникален
Одобрение 2
от 2 гласа

bvahhhhhhhhhh
Неутрално 8719:4410 яну, 2010
Отговор
:O :O :O brrr :O :O :O bvahhhhhh :O :O :O (yaaaw)
Одобрение 2
от 2 гласа

'ALLO 'ALLO
Весело 8819:5110 яну, 2010
Отговор
(mm) :P 6TE GO GLEDAM (nod) OPREDELENO 6TE GO GLEDAMMM
Одобрение 2
от 2 гласа

'ALLO 'ALLO
Неутрално 8919:5110 яну, 2010
Отговор
IHII
Одобрение 2
от 2 гласа

'ALLO 'ALLO
Весело 9019:5210 яну, 2010
Отговор

Одобрение 2
от 2 гласа

Аз
Неутрално 9122:3510 яну, 2010
Отговор
Страхотни ефекти, иначе нищо ново - доброто побеждава злото!Но, гледайте го на кино, смисълът е да се изкефиш на ефектите, което пред компа не се получава!
Одобрение 4
от 4 гласа

Неутрално 9219:4612 яну, 2010
Отговор
До коментар [#82] от "NIT":
Много дълбокомислено и трудно за разбиране няма що!

Одобрение 2
от 2 гласа

милагрус
Неутрално 9311:2415 яну, 2010
Отговор
До коментар [#51] от "kKk

Чудесно изказване! филма те кара да се замислиш какви хора с какво въображение и воля за работа. Ама ние нали сме над тези неща.. На нас всичко ни е блудкаво и за това правим безброен рейтинг на сапунките а умуваме и критикуваме свестните филми...
Одобрение 1
от 1 глас

x-men
Неутрално 9407:3116 яну, 2010
Отговор
Гледах го в мол варна и чесно казано не съм толкова впечатлен.
Одобрение 1
от 1 глас

dse
Неутрално 9522:3516 яну, 2010
Отговор
Абсолютен провал на очакванията ми. Нищо особено. Всичко е заради ефектите, естествено, но като идея американците пак нищо не казаха.
Одобрение 2
от 2 гласа

dse
Неутрално 9622:4616 яну, 2010
Отговор
. Абе, Nit, ти верно ли си завършил философия, човече? Значи парите нямат значение, да живеем в хармония с природата и да захвърлим "ценните хартийки"?! Не казвам, че трябва да обърнем гръб на доброто в нас, да пренебрегнем ценностите и да се превърнем в еконарушители . Но изцяло се съгласявам с АЗ. Не вкарват нищо ново като идея. Иначе, Nit, добре че не си захвърлил твоите "ценни хартийки" , че сега нямаше да имаш комп и да четем коментарите ти!
Одобрение 3
от 3 гласа

oitre
Весело 9714:2725 яну, 2010
Отговор
До коментар [#82] от "NIT":Страхотно мнение,много добре го каза.Мисля ,че всеки един от нас трябва да преоцени ценностната си система и да спрем да се саморазрушаваме и като индивиди икато природа.

Одобрение 1
от 1 глас

oitre
Неутрално 9820:4003 фев, 2010
Отговор
харесва ми много
Мартинчо, "Синьо кадифе" на Дейвид Линч е хубав филм и Линч е интересен режисьор. Но можеш ли да ми обясниш какво точно е дълбокото и профаунд във филма му? Типичен микс от филмноар и сюрреализъм. Историята е клише - мистерия. И за да погъделичка псевдоинтелектуалците е поръсил филма с малко садо-мазо и воиаризъм. Без да се замислям много ще ти кажа за два подобни филма - Secretary '02, Crash '96 ако садо-мазо е това което те привлича. Като мистерия - има поне 50 филма с подобна фабула. като филмноар - поне 5 филма на Хичкок са по-добри. Линч е сериозен представител на сюрреализма и ми харесва за това. Но филма ... както почти всеки филм е предъвкване на стари истории, пиеси, филми ... но предъвкани по различен начин. Ако се напъна малко ще ти намеря поне още 10 такива направени преди "Синьо кадифе". Можеш да ми говориш за естетиката на филма, за това как на тебе ти влияе но не ми прави дълбокомислени заключения за клишета. Самия факт че...

Прочитане на целия коментар
Одобрение 1
от 1 глас

Milen
Неутрално 9920:4403 фев, 2010
Отговор

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

леко учуден

Весело
  • 101
  • 20:50
  • 03 фев, 2010


смятам да го гледам и аз на кино 3д ни6то 4е же4е сам го гледал и мога да кайа само 4е е НАИ ГОТИНИЯ ФИЛМ КОИтО САМ ГЛЕДАЛ гледаите го а за тези ми6ки кадето ми викат 4е е бил туп маината ви просто не русете гупости а си затваряите устата филма е просто уникален

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

леко учуден

Весело
  • 102
  • 20:52
  • 03 фев, 2010

„Аватар“ е научнофантастичен филм от 2009 г., написан и режисиран от Джеймс Камерън. Главните роли са изпълнени от Сам Уортингтън, Зоуи Салдана, Сигорни Уивър и Стивън Ланг. Филмът е издаден и разпространен от „Туентиът Сенчъри Фокс“.
Работата по филма започва през 1994 г., когато Камерън написва сценарий от 114 страници. Снимките трябвало да започнат след завършването на Титаник и да приключат през 1999 г., но според режисьора “било необходимо филмовата технология да навакса”. В началото на 2006 г. Камерън развива сценария за езика и културата на Пандора, като кани Др. Пол Фромър - Paul Frommer, професор по лингвистика в Университета на Южна Калифорния, да създаде изцяло нов език, специално предназначен за На'ви. Впоследствие той създава не само езика, но измисля и граматиката му, начина на произношение и писане. Джеймс Камерън заявява, че ако с „Аватар“ има успех, са планирани още две негови продължения.
Историята във филма стартира през 2154 г. и фокусира епичен конфликт на луната Пандора, който се води между местните триметрови хуманоидни същества - На`ви и земните колонисти. Поради силно токсичната атмосфера на луната хората са принудени да използват Аватари - изкуствено създадени тела от ДНК на определен човек и ДНК на местните На'ви. Човекът, от който е взета ДНК е единственият, който може да управлява Аватара си. Хората използват аватарите главно, за да комуникират с На'ви и за да изучават заобикалящата ги среда.
Филмът е пуснат на традиционните 2-D и 3-D формати, наред с IMAX 3D. Официалният му бюджет възлиза на $237 милиона, според други изчисления разходите възлизат между 280-310 милиона щатски долара при продуциране и 150 милиона щатски долара за маркетинг. Според някои с този филм се ознаменува ново начало в развитието на филмовата технология и индустрия.м

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

wow

Неутрално
  • 103
  • 14:28
  • 04 фев, 2010


Мартинчо, "Синьо кадифе" на Дейвид Линч е хубав филм и Линч е интересен режисьор. Но можеш ли да ми обясниш какво точно е дълбокото и профаунд във филма му? Типичен микс от филмноар и сюрреализъм. Историята е клише - мистерия. И за да погъделичка псевдоинтелектуалците е поръсил филма с малко садо-мазо и воиаризъм. Без да се замислям много ще ти кажа за два подобни филма - Secretary '02, Crash '96 ако садо-мазо е това което те привлича. Като мистерия - има поне 50 филма с подобна фабула. като филмноар - поне 5 филма на Хичкок са по-добри. Линч е сериозен представител на сюрреализма и ми харесва за това. Но филма ... както почти всеки филм е предъвкване на стари истории, пиеси, филми ... но предъвкани по различен начин. Ако се напъна малко ще ти намеря поне още 10 такива направени преди "Синьо кадифе". Можеш да ми говориш за естетиката на филма, за това как на тебе ти влияе но не ми прави дълбокомислени заключения за клишета. Самия факт че сравняваш Аватар с...

Прочитане на целия коментар
And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?
Одобрение 2
от 10 гласа

Анонимен7
Неутрално 6112:0320 дек, 2009
Отговор
Моят любим филм е Гудбай Ленин! - ето това е филм, който си заслужава да се гледа отново и отново.
Одобрение -2
от 8 гласа

s
Неутрално 6212:3720 дек, 2009
Отговор
#59 позна. Вчера го гледах от замунда, като сценарий голяма боза, като ефекти става, но доста скучен филм като цяло

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

леко учуден

Неутрално
  • 104
  • 16:26
  • 04 фев, 2010


Чета коментарите и всички спорят за глупости - ефекти,секс,дали е боза,кой е псевдоинтелектуалец и кой - не.Много жалко,хора.Май не докато гледахте ефектите,боевете и ''голите туземци'',както се изразиха някои,пропуснахте да вникнете в смисъла и посланието на ''детският филм''...За да ви улесня и за да ви спестя мисленето ще ви кажа каква е идеята на филма,а именно как всички се борим за пари(най-важното нещо в живота ни - факт!) и разрушаваме всичко около нас(факт!).За контраст с ценностите на нашата раса се явяват т.н. ''голите туземци'',които живеят в хармония с приодата и нямат тези ценни хартийки(да уточня сега,за да не се обяснявам после на заядливковци - не казвам,че парите ,желанието ни за успех и т.н. са малковажни,защото те не са и аз като всички вас ги гоня ).Това е просто филм,който показва всичките човешки качества - добри и лоши.За удоволствие на зрителя филма е гарниран със страхотни ефекти и т.н.Хареса...

Прочитане на целия коментар

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

леко учуден

Весело
  • 105
  • 16:27
  • 04 фев, 2010


Чета коментарите и всички спорят за глупости - ефекти,секс,дали е боза,кой е псевдоинтелектуалец и кой - не.Много жалко,хора.Май не докато гледахте ефектите,боевете и ''голите туземци'',както се изразиха някои,пропуснахте да вникнете в смисъла и посланието на ''детският филм''...За да ви улесня и за да ви спестя мисленето ще ви кажа каква е идеята на филма,а именно как всички се борим за пари(най-важното нещо в живота ни - факт!) и разрушаваме всичко около нас(факт!).За контраст с ценностите на нашата раса се явяват т.н. ''голите туземци'',които живеят в хармония с приодата и нямат тези ценни хартийки(да уточня сега,за да не се обяснявам после на заядливковци - не казвам,че парите ,желанието ни за успех и т.н. са малковажни,защото те не са и аз като всички вас ги гоня ).Това е просто филм,който показва всичките човешки качества - добри и лоши.За удоволствие на зрителя филма е гарниран със страхотни ефекти и т.н.Хареса...

Прочитане на целия коментар

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

kamen82464

Весело
  • 106
  • 10:21
  • 07 фев, 2010

вечера гледах филма просто е върховен

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

wow

Неутрално
  • 107
  • 17:51
  • 07 фев, 2010


Все умници разбиращи от филми, водени от Гошко разбира се...
като не ви харесва и смятате че е само промивка на мозъци, за какво го гледате.
Одобрение 6
от 12 гласа

Десета муза
Неутрално 2516:5617 дек, 2009
Отговор
Имаше един филм с Долф Лундгрен - "Наемниците" май се казваше у нас... Та той беше със сходен сюжет (главният герой е пичага и воден от състрадание, органицира съпротивата на местното население срещу нашествениците, сред които доскоро сам е бил)...

Но ако перифразираме малко от една реклама на сайт за покер - за една история е важно И КАК се разказва...

В това отношение Дж. Камерън е безспорен авторитет - и този филм е поредното потвърждение (след "Терминатор" 1-2, "Пришълци", "Бездната" и т.н.)...
Одобрение 6
от 12 гласа

ElTorro
Неутрално 2617:4817 дек, 2009
Отговор
В Германия го гледах, на едно кино IMAX 3D - екрана му е колкото 2 тенис корт-а, а звука му е 17000 вата.
По принцип стандартните екрани с 3D очилата правят картината да изглежда по-малка. За това истинското изживяване е на много голям екран.

А за феновете които искат да го изтеглят от торентите - само ще загубят. Такова нещо трябва да се гледа!

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

wow

Весело
  • 108
  • 20:37
  • 11 фев, 2010

Просто те каним да се помолиш с нас за децата на Хаити, които сега са болни и гладни и с опасност за живота. За по-малко от пет минути те загубиха семейства и приятели!! !Представи си ти да отидеш на училище и изведнъж всичко да се срути. Излизаш на улицата и виждаш навсякаде трупове и паника, бягаш уплашен и притеснен към къщи и изведнъж заварваш къщата срутена, а родителите ти затрупани и мъртви. ;( ;( ;(
Така се чустват децата на Хаити. Можем да отделим поне една минута да се помолим за тях!!! Моля те изпрати това на колкото се може повече хора!!!
;( АЗ СЕ ПОМОЛИХ. СЕГА Е ТВОЙ РЕД ;( МОЛЯ ТЕ НЕ ПРЕКЪСВАЙ ВЕРИГАТА! ПРАТИ ТОВА И НА ХОРАТА, КОИТО СА ИЗВЪН ЛИНИЯ - ТЕ ВСЕ НЯКОГА ЩЕ ГО ПОЛУЧАТ. АКО ИМАШ ЛЮБЯЩО ЧОВЕШКО, СЪРЦЕ, ГО ИЗПРАТИ.- изпрати го по скайп

Оценка
+1
 
Преглед на профил

pozitiven

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 109
  • 15:50
  • 14 фев, 2010

За всички, които имат СПИН (Синдром на Постоянна Интелектуална Недостатъчност), препоръчвам да не гледат този филм.
На всички останали - горещо го препоръчвам. Доверете се напълно на мненията на 71 и 72.
ЗА ХОРАТА НА ХАИТИ - СЪС СЪБОЛЕЗНОВАНИЕ И СЪПРИЧАСТИЕ!

[url=http://adaptacyya.eu/]шb][i]"системно и позитивно"[/i][/b][/url]

 
Анонимен потребител

wiki

Неутрално
  • 110
  • 18:30
  • 16 фев, 2010

ЯКОООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООО

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

Ralitsata

Весело
  • 111
  • 18:38
  • 17 фев, 2010

Учудена съм на отрицателните мнения тук. Аз съм на 47 години и много харесах филма. Нехаресването та филма е проява на ниска култура и липса на вкус.
Пък тякой писал че Бояна ако имала толкова пари щяла и тя да направи такъв филм! Кой да го направи? Некадърниците тука ли бе?

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

sim_66

Неутрално
  • 112
  • 12:23
  • 27 фев, 2010

Това е нова ера в киното!!
Това е "пътуване в Бъдещето"!!!

Оценка
+2
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.