Регистрация
В "Новини от вас" публикуваме ваши сигнали в снимки и видео. Изпратете ни новина и вашия коментар. Благодарим!

Последна промяна в 10:50 на 01 фев 2012, 4316 прочитания, 50 коментара
  • Зарче
50 коментара
 
Преглед на профил

darkwing

Рейтинг: 320 Неутрално
  • 1
  • 10:55
  • 01 фев, 2012

Горката ватманка
Щото ти ще се повозиш и ще помрънкаш, но до половин час ще слезеш, а тя ще кисне цял ден в тая студена консерва, и на следващия ден ще е пак там.

Оценка
-11 +230
 
Преглед на профил

krell

Рейтинг: 360 Неутрално
  • 2
  • 10:57
  • 01 фев, 2012

Какво да се коментира , просто ужас ! Европейска столица ...дрън-дрън.

Оценка
-6 +132
 
Преглед на профил

krell

Рейтинг: 360 Неутрално
  • 3
  • 10:58
  • 01 фев, 2012

До коментар [#1] от "darkwing": Ватмана си е в кабинка и сигурно има парно .

Оценка
-67 +20
 
Преглед на профил

B52

Рейтинг: 3164 Весело
  • 4
  • 10:58
  • 01 фев, 2012

Стига мрънкали бре...

Вместо да са доволни че получават 3-в-1: транспортно средтсво &х ладилник& интерактивно произведение на изкуството (в зависимост от пътниците и заскрежаването на дъха им по прозорците).

А и фирмите за разпространение на замразени храни следва сериозно да са притеснени относно нуждата от услугите им

Може и отдел "Закаляване на деца и болни" да открие някоя болница или санаториум - със съдествието на Адския Транспорт, разбира се...

He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.

Оценка
-14 +55
 
Преглед на профил

Тони!

Рейтинг: 4406 Неутрално
  • 5
  • 10:59
  • 01 фев, 2012

Тия дето щели да вдигат цената на услугата си?

Оценка
-1 +72
 
Преглед на профил

суматоха

Рейтинг: 74 Неутрално
  • 6
  • 11:01
  • 01 фев, 2012

Е хайде, хайде, мисълта че Сф е най-добрият град за живеене би трябвало да топли....

Оценка
-5 +130
 
Преглед на профил

edk

Рейтинг: 359 Разстроено
  • 7
  • 11:03
  • 01 фев, 2012

Днес сутринта и в автобус 604 беше същата картинка. Не можах да снимам, защото ми замръзна телефона.

Оценка
-6 +68
 
Преглед на профил

W140

Рейтинг: 2101 Весело
  • 8
  • 11:05
  • 01 фев, 2012

може да се стопят жиците на отоплителната система, все пак това е ходещ музей.

http://www.panoramio.com/user/1141979

Оценка
-1 +35
 
Преглед на профил

кинти

Рейтинг: 2674 Неутрално
  • 9
  • 11:10
  • 01 фев, 2012

Цената на билета за автобусите трябва да стане 2 лв. Но и това не е достатъчно. Трябва много други условия, свързани предимно с управлението на дружеството, за да има нормални автобуси.

http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8

Оценка
-41 +12
 
Преглед на профил

Shlosera

Рейтинг: 373 Неутрално
  • 10
  • 11:10
  • 01 фев, 2012

"градският транспорт, за който всеки пътуващ плаща"
Абсолютно невярно! От градски транспорт в който половината се возят безплатно нищо друго не може да се очаква... парното си е направо дреболия...

Оценка
-14 +39
 
Преглед на профил

cinik

Рейтинг: 3457 Неутрално
  • 11
  • 11:12
  • 01 фев, 2012

Софийски Градски Транспорт = БДЖ 2.

Очаквайте развитие! Скоро нещата ще избият на повърхността!

Оценка
-2 +33
 
Преглед на профил

Philip

Рейтинг: 2060 Неутрално
  • 12
  • 11:13
  • 01 фев, 2012

Трамваите са добре. А ся повозете от първа до последна спирка с някой Икарус. Червеният кръст, трябва да раздава вътре топъл чай и одеала...

PHILIP

Оценка
+77
 
Преглед на профил

cinik

Рейтинг: 3457 Неутрално
  • 13
  • 11:13
  • 01 фев, 2012

До коментар [#9] от "кинти":

Не ме разсмивай, моля ти се! Маршрутката до Ботевград (55 км) е 4 лева, ти за 5 светофара искаш 2 лева, хахахаха!

Оценка
-3 +55
 
Преглед на профил

cinik

Рейтинг: 3457 Неутрално
  • 14
  • 11:15
  • 01 фев, 2012

До коментар [#1] от "darkwing":

Ватманите и шофьорите на софийския градски транспорт решават отчасти проблема, като масово не отварят първата врата, защото им духа. Не един и двама пътници висят в недоумение, или пък почват да тропат с юмруци, защото не знаят тази дребна подробност...

Оценка
-2 +37
 
Преглед на профил

suffermycurse

Рейтинг: 264 Неутрално
  • 15
  • 11:18
  • 01 фев, 2012

Това е нищо. В 280 имаше 2 процепа в покрива, по средата на автобуса, и валеше сняг вътре. Даже беше натрупало 1 купчинка и съответно всички умираха от студ.

Оценка
+51
 
Преглед на профил

solgrav

Рейтинг: 82 Неутрално
  • 16
  • 11:23
  • 01 фев, 2012

Жалка гледка но нищо ново и изненадващо. Автобус 64 всяка сутрин е същия. И това е от години,противно на всички стратегии и увеличения на цените за пътуване градския транспорт става все по-мизерен.Европейска столица...

Оценка
-2 +25
 
Преглед на профил

Svetko

Рейтинг: 118 Неутрално
  • 17
  • 11:32
  • 01 фев, 2012

Просто трамваят е прекалено празен (Гр)адският транспорт е планирал температурата да е оптимална при подходящо напълване на мотрисата, т.е. да висят хора от вратите.

Оценка
+27
 
Преглед на профил

bj_int

Рейтинг: 92 Неутрално
  • 18
  • 11:32
  • 01 фев, 2012

А защо трябва да става 2 лв, че не разбрах? В Истанбул примерно един жетон в градският транспорт е около 90 ст. при супер нови и чисти превозни средства, а да - и бързи и без чак такива тъпканици. В Будапеща е 70 ст., дори в Париж за цял ден карта е по-изгодно, а там всички знаем на какво викат градски транспорт и на какво ние До коментар [#9] от "кинти":

Оценка
-3 +31
 
Преглед на профил

glupakat

Рейтинг: 316 Неутрално
  • 19
  • 11:42
  • 01 фев, 2012

НЕ РАЗБИРАМ ЗАЩО КВИЧИТЕ.ТА НАЛИ ТОВА Е НАЙ-ДОБРИЯ ГРАД ЗА ЖИВЕЕНЕ?БОЖЕ КАКВА ПЕРВЕРЗИЯ.

Оценка
-22 +18
 
Преглед на профил

tsvety_gg

Рейтинг: 69 Неутрално
  • 20
  • 11:47
  • 01 фев, 2012

И вчера в трамвай 18 и днес в № 6 ситуацията е идентична с показаната на снимките по горе. Днес дори една от вратите не успя да се отвори на поне 5 спирки, на една от спирките се отвори и затвори, точно, когато се качваше пътник и за "щастие" успя да затисне само чантата му. В обобщение, в европейския ни градски транспорт доволният гражданин може да се наслади на мрак, мизерия, кучи студ и непрекъснато дебнеща опасност да увреди здравето си или да бъде обран и всичко това след мощния апел на местната власт да оставим автомобилите си и да ползваме обществен транспорт, за да не задръстваме много добрия за живеене, град.

Оценка
+21
 
Преглед на профил

solgrav

Рейтинг: 82 Неутрално
  • 21
  • 11:48
  • 01 фев, 2012

До коментар [#9] от "кинти":

Вдигането на цената на билета няма да направи транспорта по-добър,ще плащат пак едни и същи - имащите възможност или имащите съвест.

Оценка
+18
 
Преглед на профил

haokarapora

Рейтинг: 665 Весело
  • 22
  • 11:54
  • 01 фев, 2012

Новите сравнително превозни средства по тролейбусна линия 4 например са с климатик,кабинката на ватмана не е затворена напълно и условията са съвсем други-топло през зимата,свежо през лятото!
Аз,като тъпанар с карта без намаление имам желание да ги съдя,тези нахалници,като прибавим,че и тези които не го ползват транспорта де,участват с данъците си в държавните им дотации,не за само са за дело,но и за бой!

haokarapora

Оценка
+11
 
Преглед на профил

Dehumanizer

Рейтинг: 5868 Неутрално
  • 23
  • 11:54
  • 01 фев, 2012

Поне да сложат кюмбета и да назначат огняри да сипват въглища в тях, щом не могат да се оправят с такива сложни отоплителни системи като сега съществуващите в трамваите. Ако пуснат и кюнците на кюмбетата по протежение на трамвая, сигурно ще се постигне нужния ефект.

«Акъл море, глава кофпомпа.»

Оценка
+24
 
Преглед на профил

darkmanx_bg

Рейтинг: 268 Неутрално
  • 24
  • 11:59
  • 01 фев, 2012

дори в Париж за цял ден карта е по-изгодно- цитат на коментар #18 от “bj_int”

Така ли? А на мен защо ми се върти към 6€ за дневна карта само за центъра?

Поне по моите наблюдения, където е хубав транспорта, там е и скъп. Разбира се има и изключения (явно Истанбул е от тях - не съм бил та не знам). Но за съжаление не навсякъде където е скъп, е и хубав - а като гледам в София все по-скъп става, без да се подобрява значимо.

Оценка
-1 +13
 
Преглед на профил

Kotarak

Рейтинг: 618 Неутрално
  • 25
  • 12:03
  • 01 фев, 2012

Онзи ден пътувах с автобус 76, от онези оранжеви бракми, дето взехме на старо от Турция, кичещи се с гордата марка Мерцедес.
Втората врата почна да не иска да се затвори. В продължение на 3 спирки шофьорът се опитваше да я оправи, накрая взе решение - залости я с една метла и така продължи по маршрута си. Хората отвън явно виждаха метлата и се преориентираха своевременно към други врати.
Тия бракми толкова пъти се развалят... чудя се защо автобус 76 и 305 остават да бъдат с тия бракми, като почти всички други автобуси вече са нови, справка 204, 604, 306, 111....
Все пак това е автобус, който свързва Младост (един огромен квартал) с центъра и Иван Вазов.
И за това удоволствие пак плащаме същите пари, като за луксозните, добре отоплени и навреме идващи автобуси, като 204 например.

Оценка
+24
 
Преглед на профил

BIG AL

Рейтинг: 4678 Весело
  • 26
  • 12:12
  • 01 фев, 2012

Искате да ви е топло ?? Дайте още пари !!! От вашите пари - нови карти , нови дребни селски номера ..)
ТОВА е само един елемент от популизма на Боко Рапона - "градеж" на неговия популизъм , но с ВАШИТЕ пари :)
И това на фона -на : около 56000 меверджии- пътуващи без пари , общинските чиновници , съветници и т.н. ..дансаджии и други 'ценни" работещи ..Като че ли САМО те работят в София - и трябва безплатно да се возят и , ако ,и когато се качат в обществения транспорт - и понеже САМО на тях им било студено- имат правото да НЕ си плащат превоза :))
КОЛКО милиона ни струват ???
А когато се сетите , че и едно малко "бербаловче"-на татко генерал от ДС- се "грижи " за финансите на Столична община , тогава да ви е ясно - ще ви "дерат" максимално , яко и последователно , в името на популизма на един рапон и една самоковска даскалка- избрахте си ги ..))))))

BIG AL

Оценка
-2 +11
 
Преглед на профил

cinik

Рейтинг: 3457 Неутрално
  • 27
  • 12:18
  • 01 фев, 2012

До коментар [#25] от "Kotarak":

"Тия бракми толкова пъти се развалят... чудя се защо автобус 76 и 305 остават да бъдат с тия бракми, като почти всички други автобуси вече са нови, справка 204, 604, 306, 111...."

>>> Защото последните линии са на частни концесионери и при обслужването им е водеща икономическата целесъобразност - по-нисък разход, по-голяма запълняемост, по-висока скорост на придвижване (за да се въртят по-малко на брой коли), по-бързо слизане и качване (затова са нископодови).

Докато в първия случай водещи са синдикално-партийнокасовие интереси. Затова се мандахерцат старите возила - хем бавни - т.е. повече персонал-синдикални членове, хем откраднатата нафта по-лесно се размива върху по-високия разход, хем можеш да изписваш резервни части за 7 милиона лева-които никой не може да провери, хем за обслужване на този "сложен процес" можеш да назначиш още 2000 души монтьори, инспектори, счетоводителки и др. администрация

Оценка
+25
 
Преглед на профил

BIG AL

Рейтинг: 4678 Весело
  • 28
  • 12:25
  • 01 фев, 2012

После стадото , като при Тошо, трябва да ползува САМО градския транспорт и да плаща , колкото решат ТЕ ...
Индивидуалният транспорт е запазен - за мутрите , за джиповете им , за безплатните им паркинги , за властта , с две думи ..
За да не забравяте , КОЙ ви управлява и на КОГО трябва да плащате , за да ви "управлява" ..))

BIG AL

Оценка
-2 +8
 
Преглед на профил

Kotarak

Рейтинг: 618 Неутрално
  • 29
  • 12:25
  • 01 фев, 2012

До коментар [#27] от "cinik":

Описал си всичко точно и ясно. Само се чудя, защо тия линии все още не са ги отдали на концесия. Та те са най-натоварените линии в София.

Оценка
+11
 
Преглед на профил

edk

Рейтинг: 359 Неутрално
  • 30
  • 12:39
  • 01 фев, 2012

До коментар [#25] от "Kotarak":

За 111 и 204 съм съгласен, че са нови, но 604 е малко по добре 0т 76.

Оценка
+3
 
Преглед на профил

mnodulgaregforma

Рейтинг: 755 Неутрално
  • 31
  • 12:50
  • 01 фев, 2012

Никога не съм разбирал, защо в рейсовете не работи парното, след като абсолютно нищо не коства на СКГТ - двигателят така и така си грее.

Оценка
-1 +11
 
Преглед на профил

sclera_bg

Рейтинг: 103 Неутрално
  • 32
  • 12:54
  • 01 фев, 2012

...тогава да ви е ясно - ще ви "дерат" максимално , яко и последователно , в името на популизма на един рапон и една самоковска даскалка- избрахте си ги- цитат на коментар #26 от “BIG AL”


Адски си прав, но всъщност през цялото време от 89 -та година досега София се ръководи само от "десни", "демократични", "сини" и прочее кметове. Не че ако имаше и червени и жълти нещата щяха да са по-различни де.

Онзи ден пътувах с автобус 76, от онези оранжеви бракми, дето взехме на старо от Турция, кичещи се с гордата марка Мерцедес.- цитат на коментар #25 от “Kotarak”


Винаги съм казвал, че хората които осъществиха тази "брилянтна сделка" (по времето на Софиянски, ако не се лъжа) трябва да бъдат публично обесени на площад Батенберг. Не знам що за идиот трябва да си за да купиш автобуси, на които половината прозорци нямат отваряеми части и в които през лятото можеш да умреш.

и като каза, рече говорейки...

Оценка
+8
 
Преглед на профил

Bulgarische Motoren Werke

Рейтинг: 2103 Весело
  • 33
  • 12:56
  • 01 фев, 2012

Човека все парите каза "Чакай малко".

Бюрократичен (законов) геноцид - индиректен геноцид чрез малоумни закони и задушаваща бюрокрация

Оценка
+7
 
Преглед на профил

pete_maravich

Рейтинг: 274 Неутрално
  • 34
  • 13:05
  • 01 фев, 2012

Ватманите и шофьорите на софийския градски транспорт решават отчасти проблема, като масово не отварят първата врата, защото им духа. - цитат на коментар #14 от “cinik”


всъщност не я отварят щото им се замъглява предната врата и не могат да гледат в огледалото за задно виждане

Оценка
-1 +8
 
Преглед на профил

Philip

Рейтинг: 2060 Неутрално
  • 35
  • 13:06
  • 01 фев, 2012

До коментар [#22] от "haokarapora":

Аз съм същия тъпанар. С карта. Мисля, че идеята е добра.

PHILIP

Оценка
+4
 
Преглед на профил

Philip

Рейтинг: 2060 Неутрално
  • 36
  • 13:07
  • 01 фев, 2012

До коментар [#34] от "pete_maravich":

А бе във Виена няма такива преграждания по автобусите и се отварят всички врати, при това напълно!

PHILIP

Оценка
+6
 
Преглед на профил

edk

Рейтинг: 359 Неутрално
  • 37
  • 13:43
  • 01 фев, 2012

До коментар [#31] от "mnodulgaregforma":

Защото част от автобусите са с нафтови печки, а не топлината от радиатора. И при тая цена на нафтата, шофьора вместо да пуска печката, си докарва още една заплата.

Оценка
+10
 
Преглед на профил

Genata

Рейтинг: 499 Неутрално
  • 38
  • 14:06
  • 01 фев, 2012

До коментар [#37] от "edk":

Ето по този повод съвестните граждани трябва да отворят вратата към кабинката на шофьора и да не му позволяват да си я затвори, гарантирам че парното ще се оправи в 99.9% от случаите.

Оценка
-1 +11
 
Преглед на профил

buzzjn

Рейтинг: 238 Неутрално
  • 39
  • 14:06
  • 01 фев, 2012

До коментар [#9] от "кинти":

Не е баш така. Цената на градски транспорт (цена/изминат път) в София е една от най-високите в европа.
Само за пояснение: билета от 1 лв е за еднократно пътуване, а не както в повечето европейски градове, където се плаща за пропътувано време.
Сори, ама градския в София е една голяма дупка.

Оценка
-2 +8
 
Преглед на профил

Thermobee

Рейтинг: 2411 Гневно
  • 40
  • 14:13
  • 01 фев, 2012

Да си дупча билет ли??? Как пък не!

Икономедиа - слаби в журналистиката и преводите, силни в цензурата!

Оценка
-6 +4
 
Преглед на профил

herman-kardon

Рейтинг: 700 Неутрално
  • 41
  • 15:10
  • 01 фев, 2012

До коментар [#27] от "cinik": напълно съгласен с теб. нископодови са, поради изискванията, по които се купуват нови автобуси. като се замисля всички нови са такива. нископодови са и предимно, поради изискването да се возят инвалиди, но да, прав си, че това помага на всички пътници за бързо и лесно качване/слизане. 604 и 74, които теоретично са също нови, но ВМС, вече са доста зле. явно зависи и от фирмата концесионер. по повод проблема с гратисчиите - той на 100% никъде не е оправен, но поне в цивилизованият свят (а и в някои наши градове) е минимизиран, като качването става само при шофьора (показва се карта или се купува билет), или се създава едно работно място - контрольор в превозното средство (хем продава билети, хем проверява).

Оценка
+7
 
Преглед на профил

ТНТ

Рейтинг: 638 Неутрално
  • 42
  • 16:05
  • 01 фев, 2012

"За 2011 г. Столична община дотира градския транспорт официално със 104 млн. лв. Сега почти всеки десети пътник в градския транспорт в София пътува без билет, твърдят местните власти. На всеки 100 души в градския транспорт 36 пътуват с билет, а 54 - с карта, останалите - гратис."

Това е цитат от вчерашна статия на "Дневник" за вдигане на цените за пътуване в София, но думата ми е за друго.

Цената на билета за автобусите трябва да стане 2 лв.- цитат на коментар #9 от “кинти”


Грубо казано в София на ден стават 1 млн пътувания /само от "Метрополитен" се похвалиха около Коледа, че са преминали границата от 220 000 пътувания на ден/. Оставям настрана пътуващите с билети и гратисчиите и приемам 500 000 пътувания с редовна месечна карта от 50 лева. Това прави
25 000 000 на месец. Умножено по 12 става 300 000 000 годишно плюс 104 000 000 от общината /демек от моите и твоите данъци/ всичко 404 милиона лева приходи.
Съвсем не е зле и ми се струва достатъчно за да се отдели някой и друг милион за ремонт и експлоатация на отоплителните системи в превозните средства.

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

cinik

Рейтинг: 3457 Неутрално
  • 43
  • 16:41
  • 01 фев, 2012

До коментар [#42] от "ТНТ":

"За 2011 г. Столична община дотира градския транспорт официално със 104 млн. лв."

>>> Това беше на старите цени на бензина. 2011 година сумата ще удари според мен 150 милиона, тази година - 200, и общината ще е дотам. Колкото и да имат интерес да крадат, удвояване на бюджета за 3 години е прекалено. След което ще почнат кремиковските мизерии - бавене на разплащанията с доставчици, бавене на вноските в НОИ, синдикални протести срещу мерките за икономии, евентуално някое адвокатче ще напълни гушата покрай заведените дела от кредитори...След което - хай по пътя на Химко и Кремиковци...

Оценка
+7
 
Преглед на профил

v.v.v

Рейтинг: 352 Неутрално
  • 44
  • 17:17
  • 01 фев, 2012

Същата история е и в автобус 113, свързващ метростанцията в Младост1 и Бизнес Парк София. Малцина днес се осмелиха да седнат на седалките с риск после да не могат да се отлепят или да си лепнат тежка простуда на бъбреците. Имаше и двама нещастни италианеца които направо ги съжалих - имаха неподправени физиономии на тих ужас по лицата си и на всяко отваряне на вратите на някоя спирка гледаха отчаяно дали не им е дошла спирката (понеже прозорците бяха абсолютно непроницаеми за видимят спектър на светлината)... Добре че останалите които редовно се возим по тази линия на икономическият просперитет сме развили усет кога рейсът е стигнал БПС... Та така

Veni.Veneri.Vamoozi or Veni.Vermini.Vomini? That is the question...

Оценка
-1 +9
 
Преглед на профил

th3phix

Рейтинг: 212 Весело
  • 45
  • 20:07
  • 01 фев, 2012

Като толкова мразите София, селянчета, си се завръщайте по родните места да си се возите в каручките на баба и дядо. Този град на нищо не прилича, защото е пълен с паплач от къде ли не, която освен да мрънка и да руши, друго не може!

सत्यमेव जयते

Оценка
-12 +7
 
Преглед на профил

asenovko

Рейтинг: 89 Неутрално
  • 46
  • 09:34
  • 02 фев, 2012

До коментар [#45] от "th3phix":

Градския транспорт би трябвало да е на ниво, без значение дали си от Сф или не...а повечето 'селянчета' са много по-граждани от лумпени като теб

Оценка
-2 +5
 
Преглед на профил

th3phix

Рейтинг: 212 Неутрално
  • 47
  • 11:05
  • 02 фев, 2012

До коментар [#46] от "asenovko":

В София градският транспорт никога не е бил на ниво. Единствено метрото е нормално. Също така се съмнявам, че в градовете от провинцията положението е по-добро.

Аз дали съм лумпен или не - не знам. Но поне мога да пиша на родния си език грамотно...

सत्यमेव जयते

Оценка
-2 +4
 
Преглед на профил

th3phix

Рейтинг: 212 Неутрално
  • 48
  • 11:13
  • 02 фев, 2012

А, и като започнете да си плащате данъците в София, тогава мрънкайте

सत्यमेव जयते

Оценка
-3 +3
 
Преглед на профил

asenovko

Рейтинг: 89 Неутрално
  • 49
  • 11:38
  • 02 фев, 2012

Едното 'т' ли ме направи неграмотен..? А данъците не се ли плащат по местоживеене?

Също така се съмнявам, че в градовете от провинцията положението е по-добро. - цитат на коментар #47 от “th3phix”

Това е така. Но някога живях в Русе и там въпреки старите машини, вътре си беше топло и сухо...не знам сега как е

Оценка
+1
 
Преглед на профил

kiselo_mliako

Рейтинг: 1384 Неутрално
  • 50
  • 22:15
  • 04 фев, 2012

Такива снимки имам стотици, но съвсем не се бях сетила да ги кача тук.
Имам и видео как се возим на отворена врата в автобус № 120 и заледените стъкла на автобус №305....и не само това...

Не е страшно да си прилеп-нещата обичайно са с главата надолу.Страшно е да си прилеп с разтройство!

Оценка
+1
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.