Регистрация
В "Новини от вас" публикуваме ваши сигнали в снимки и видео. Изпратете ни новина и вашия коментар. Благодарим!

Последна промяна в 12:19 на 02 фев 2012, 2869 прочитания, 38 коментара
  • Зарче
38 коментара
 
Преглед на профил

tademan

Рейтинг: 1106 Неутрално
  • 1
  • 12:25
  • 02 фев, 2012

Всяка вечер е така, а по велоалеите в Младост е трагично!

Оценка
-2 +60
 
Преглед на профил

Тони!

Рейтинг: 4406 Неутрално
  • 2
  • 12:33
  • 02 фев, 2012

Бакшишите са сган. Нужна, но противна. Трябва да стоят сритани в ъгъла, а такава наглост да е твърде далеч от представите им.

Оценка
-3 +81
 
Преглед на профил

jubal harshaw

Рейтинг: 4615 Весело
  • 3
  • 12:38
  • 02 фев, 2012

Скоро и в малките магазини - бивши гаражи.

Подкрепете ГЛАД тук: http://jubalharshaw.wordpress.com. Бойкот на + и -, пишете повече.

Оценка
-1 +21
 
Преглед на профил

xdr678

Рейтинг: 388 Неутрално
  • 4
  • 12:41
  • 02 фев, 2012

А вие защо биете негрите, велосипедисти мили ? Колко от вас пердашат с 40 км/ч по тротоара, слаломирайки между пешеходците, защото ви е страх да карате на платното ? Вярно, не всички сте такива, във всяко стадо има мърша. В пътното движение всеки гази нечии права и цари законът на джунглата. Да караш колело в голям град в България е неосъзнато желание за самоубийство.

Оценка
-70 +15
 
Преглед на профил

ПАВЛА

Рейтинг: 5311 Гневно
  • 5
  • 12:41
  • 02 фев, 2012

Да ги бяха кръстили таксиметрови алеи и да се приключи със спора!

Като не яде кучето кокала, кокалът ще си намери друго куче.

Оценка
-2 +41
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 5172 Неутрално
  • 6
  • 12:50
  • 02 фев, 2012

По един акт 20 лв на всички и който иска да му падне и да не му взимат точки - дават му лопата и да рине сняг около там където е спрял.
Всичко което е нужно са две патрулки къмто 11 часа в петък вечер да завардят пряката отпред и пряката отзад и един бус с лопати.
След 20 мин всичко ще свети.

No one is taller than the last man standing.

Оценка
-1 +47
 
Преглед на профил

jubal harshaw

Рейтинг: 4615 Весело
  • 7
  • 12:51
  • 02 фев, 2012

Да караш колело в голям град в България е неосъзнато желание за самоубийство. - цитат на коментар #4 от “xdr678”


Карането на колело в София показва, че човекът си цени времето.

Няма маршрут из града (не говорим за приобщените селски махали, независимо дали иде реч за мировяне, горубляне, симеоново или филиповци), на който да ме изпревариш с кола.

Подкрепете ГЛАД тук: http://jubalharshaw.wordpress.com. Бойкот на + и -, пишете повече.

Оценка
-3 +48
 
Преглед на профил

B52

Рейтинг: 3164 Разстроено
  • 8
  • 12:53
  • 02 фев, 2012

Всяка вечер е така, а по велоалеите в Младост е трагично- цитат на коментар #1 от “tademan”


Каква "Младост" бре... Ако не бъркам, става дума за "гъзарската" Вито6ка на пъпа на София.
Която УЖ е пе6еходна зона. На която УЖ има и вело алеи - сега потънали в сняг и заринати от нагли агресивни бак6и6и, през лятото отчасти затрупани от столове на "капаните".
Бутафория е това, каква Европа, каква столица, какви 5 лева?

He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.

Оценка
-2 +44
 
Преглед на профил

B52

Рейтинг: 3164 Весело
  • 9
  • 12:55
  • 02 фев, 2012

Няма маршрут из града (не говорим за приобщените селски махали, независимо дали иде реч за мировяне, горубляне, симеоново или филиповци), на който да ме изпревариш с кола.- цитат на коментар #7 от “jubal harshaw”


Хайде сега, посмали малко... Да уточним за кой час става дума, както и за кой ден в седмицата.
Все пак се съмнявам че от Аерогарата до НДК си способен да го мине6 за 15 мин
Иначе и аз карам всеки ден колело, макар и в друг град в друга страна.

He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.

Оценка
-15 +15
 
Преглед на профил

Симо

Рейтинг: 1753 Неутрално
  • 10
  • 12:58
  • 02 фев, 2012

Да сте видели в България КАТ-аджия да глобява неправилно паркиран автомобил ? Направо се чудя за какво им плащаме.

Margrit Kennedy speaks - http://www.youtube.com/watch?v=QuBy3BzCXwg Made in Germany - A Regional Currency - http://www.youtube.com/watch?v=6_Bf85tX9YE

Оценка
-1 +38
 
Преглед на профил

jubal harshaw

Рейтинг: 4615 Весело
  • 11
  • 13:00
  • 02 фев, 2012

Аерогарата - цитат на коментар #9 от “B52”


Аерогарата не е в София, пич, тя е в село Враждебна. Но ако е задръстено цариградското като нищо ще стигнем преди таксито.

Подкрепете ГЛАД тук: http://jubalharshaw.wordpress.com. Бойкот на + и -, пишете повече.

Оценка
-4 +24
 
Преглед на профил

bluechemical

Рейтинг: 381 Разстроено
  • 12
  • 13:04
  • 02 фев, 2012

Така е и на велоалеята на бул."Ломско шосе".При опит да им направя забележка ми беше отговорено-"Бегай са бе на къв се праиш".По нагли от бакшишите няма(както и някой други шофьори с по-спесифична регистрация)

Оценка
-2 +25
 
Преглед на профил

cinik

Рейтинг: 3457 Неутрално
  • 13
  • 13:07
  • 02 фев, 2012

Концепцията на София като гето за бели цигани и едновременно заместител на Коми АССР и Либийските нефтени кладенци от времето на комунизма предполага всеки дървосекач да има по една бангия и още една резервна, с която да ходи да работи по разни кимизарници - заложни къщи, покер зали, автомивки, заложни къщи и др. типчни софийски видове трудова заетост. Така както в Коми е неизменно е имал моторна дърворезачка за същата цел, днес труженикът има своя верен приятел - бангията.

Пък оттам нататък, като пуснеш 1,1 милиона автомобила в град със 137 хиляди места за коли, после ходи да ги пъдиш от градинките, калните площи, катерушките и пясъчниците. Пък да асфалтираш цяла велоалея през софийски квартал, това е все едно да пуснеш гола абитуриентка в затвора. Загорелите автоталибани ще я онодят на 5-тата секунда.

Оценка
+41
 
Преглед на профил

uchuden.

Рейтинг: 814 Неутрално
  • 14
  • 13:13
  • 02 фев, 2012

Какво искате от бакшишите, които 90% са "мангусти" без образование и с купени книжки!?!

Оценка
-6 +18
 
Преглед на профил

cinik

Рейтинг: 3457 Неутрално
  • 15
  • 13:17
  • 02 фев, 2012

До коментар [#14] от "uchuden.":

Не е така. Сред тях има доста висшисти, ударени от съдбата през 90-те години, когато интелектуален труд не се търсеше. Да пази Господ!

Оценка
-3 +34
 
Преглед на профил

bluechemical

Рейтинг: 381 Разстроено
  • 16
  • 13:19
  • 02 фев, 2012

До коментар [#4] от "xdr678":

Ако успееш да вдигнеш 40км/ч на тротоара ще те черпя една разходка с колело ,защото по всичко личи че на колело си се качвал само в първите си седем години.И май от тогава имаш някой други пропуски

Оценка
-4 +32
 
Преглед на профил

uchuden.

Рейтинг: 814 Неутрално
  • 17
  • 13:21
  • 02 фев, 2012

До коментар [#15] от "cinik": Колко процента от общата сган са с више образование? Не повече от 1%. Девет процента съвестни работници и 90% далавераджии, сутеньори и наркоразпространители.

Оценка
-2 +21
 
Преглед на профил

Athanatos

Рейтинг: 1662 Неутрално
  • 18
  • 13:30
  • 02 фев, 2012

Да излезеш с велосипед в тоз лед и сняг според мен е самоубийство.
Ама вие си знаете...

Adam-е zendeh, zendegi mikhad (آدم زنده، زندگی می‌خواد) / Живият човек се нуждае от живот

Оценка
-10 +9
 
Преглед на профил

jubal harshaw

Рейтинг: 4615 Весело
  • 19
  • 13:36
  • 02 фев, 2012

До коментар [#18] от "Athanatos":

В Холандия и снег и лед да има, такситата не паркират върху велоалеите, а хората си сноват нагоре-надолу по велосипеди и не им пука.

Въпрос на култура (на транспорта).

https://www.youtube.com/watch?v=2rETLfzQrIw

Подкрепете ГЛАД тук: http://jubalharshaw.wordpress.com. Бойкот на + и -, пишете повече.

Оценка
+24
 
Преглед на профил

pete_maravich

Рейтинг: 274 Неутрално
  • 20
  • 13:37
  • 02 фев, 2012

Две мои лични мнения по въпроса:
1. Авторът би имал по-голям успех, ако позвъни на компанията и подаде оплакване. Виждам, че една от колите е на ОК. Те със сигурност гонят шофьорите си за добро поведение. Казвам го, защото съм звънял. Обаждане на КАТ също не е лоша идея.

2. Моето впечатление е, че велосипедистите у нас се възприемат като някакви свръхчовеци, за които човешките и природни закони не важат. Така те карат по тротоари и пешеходни алеи, влизат в насрещното, в тъмното без фарове и светлоотразителни жилетки, минават на червено, НЕ СПИРАТ НА ПЕШЕХОДНА ПЪТЕКА. Виждал съм дори и екстремисти, които засичат автобуси от градския транспорт. Всеки ден наблюдавам подобни сцени било като шофьор, било като пешеходец.
Разбира се, възможно е в София да има един единствен велоталибан, който да ги прави тези номера и аз все на него да попадам. Моля да ме извинят останалите, които карат по правилата.

Оценка
-3 +23
 
Преглед на профил

Знам и Мога

Рейтинг: 1773 Весело
  • 21
  • 13:54
  • 02 фев, 2012

До коментар [#19] от "jubal harshaw":

Да, ама в Холандия за спиране / шофиране по велоалея глобата е такава, че нарушителят ще ходи с колело после половин година.

А у нас катаджиите стоят на топло в кафенето, голям студ, как да ходят да глобяват. Трябва да ги разберем, хората.

Оценка
+20
 
Преглед на профил

jubal harshaw

Рейтинг: 4615 Весело
  • 22
  • 13:56
  • 02 фев, 2012

До коментар [#21] от "Знам и Мога":

У нас ченгетата не си изкарват парите от работа, а от глоби, затова.

Подкрепете ГЛАД тук: http://jubalharshaw.wordpress.com. Бойкот на + и -, пишете повече.

Оценка
+3
 
Преглед на профил

jubal harshaw

Рейтинг: 4615 Весело
  • 23
  • 13:58
  • 02 фев, 2012

а от глоби- цитат на коментар #22 от “jubal harshaw”


Уффф... от подкупи. Донесли са ми кафето на катаджията от другата маса.

Подкрепете ГЛАД тук: http://jubalharshaw.wordpress.com. Бойкот на + и -, пишете повече.

Оценка
+6
 
Преглед на профил

Нефертити

Рейтинг: 4043 Весело
  • 24
  • 14:00
  • 02 фев, 2012

Ха, ха, ха ... вярно, че е БДС!

Оценка
+5
 
Преглед на профил

Оги Ковачев

Рейтинг: 448 Гневно
  • 25
  • 14:03
  • 02 фев, 2012

Бях подал сигнал до районното преди Нова година, макар че няма промяна в тази таксиджийска практика и до днес...

Оги Ковачев http://ogniancho.blogspot.com

Оценка
+10
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 5172 Неутрално
  • 26
  • 14:10
  • 02 фев, 2012

До коментар [#19] от "jubal harshaw":

За холандия не знам, ама съседа ми сърбин в Барселона много често ползва общинските колелета под наем - супер евтини са на фона на общите друг средства за транспорт, и като отчетеш и паркирането им не е проблем, както и оставянето на различно място от получаването направо са една европейска градска придобивка.
Само че за по-напряко минава обратно на движението по една тясна еднопосочна уличка около 100 м.
10 дена подред така. На 11-тия барселонската полиция му прави заграждане - отпред и отзад, пишат му акт и му умножават сумата на глобата като за 10 нарушения и му предлагат да плати в рамките на 1 седмица за да намлят сумата наполовина. Плати €250 евро в глоби - почти 200% от това което би платил ако си поръчваше такси от вкъщи.
Тъй че велосипеда в София е едно, в чужбина е друго.

No one is taller than the last man standing.

Оценка
+16
 
Преглед на профил

Sioux

Рейтинг: 1030 Неутрално
  • 27
  • 14:31
  • 02 фев, 2012

В една Дания, например, велоалеите са ПЪРВОТО нещо, което се почиства от сняг. Чак след това се мисли за пътищата.

Оценка
+11
 
Преглед на профил

bta

Рейтинг: 5255 Неутрално
  • 28
  • 14:52
  • 02 фев, 2012

А полицайте ги подминават вместо да им натрескат актовете и да ги видя дали там ще стоят.

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

07

Рейтинг: 1364 Весело
  • 29
  • 15:26
  • 02 фев, 2012

До коментар [#27] от "Sioux":

+++++++++++++++++++++++++++

Да изгоним паплачта ГРОБ и спасим Родината.

 
Преглед на профил

makendji

Рейтинг: 637 Неутрално
  • 30
  • 15:31
  • 02 фев, 2012

До коментар [#11] от "jubal harshaw":

Пич село Враждебна е на 7,5 км от Ал Невски или Народното събрание това значи че Аерогарата си е направо в центъра

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

Goggin

Рейтинг: 564 Неутрално
  • 31
  • 16:24
  • 02 фев, 2012

До коментар [#7] от "jubal harshaw":

Да, така е. Но за съжаление не защото има каквато и де е вело-инфраструктура, а заради безумитето на самия трафик в столицата. А иначе наистина не е лесно и безопасно да се кара колело, ако беше велосипедистите щяха да са 10-пъти повече, докато сега караме само "екстремисти".

Само по организацията на трафика може да опредлеш обществената среда на дадена страна:

Нигерия http://2.bp.blogspot.com/-fcgWVw4WL9k/TdzftLFtKNI/AAAAAAAAAXo/xcMDsWPIWFs/s1600/Lagos-Taffic.jpg

В Германия сте го виждали.

И в София си го знаете

Оценка
+1
 
Преглед на профил

Hack0

Рейтинг: 174 Весело
  • 32
  • 18:14
  • 02 фев, 2012
Оценка
+3
 
Преглед на профил

tademan

Рейтинг: 1106 Неутрално
  • 33
  • 20:05
  • 02 фев, 2012

До коментар [#8] от "B52":

За Младост 3 и 4 с наскоро откритите велоалеи става въпрос. Особено при "гъзарите" живеещи в кубчето на Флоримонт няма минаване

 
Преглед на профил

jubal harshaw

Рейтинг: 4615 Весело
  • 34
  • 01:39
  • 03 фев, 2012

Тъй че велосипеда в София е едно, в чужбина е друго. - цитат на коментар #26 от “Десен”


По мойте наблюдения е точно обратното -- освен качеството на въздуха и на пътищата, не виждам особена разлика между Шанхай, София, Амстердам или Токио.

Проблеми с полиция не съм имал никъде.

Подкрепете ГЛАД тук: http://jubalharshaw.wordpress.com. Бойкот на + и -, пишете повече.

 
Преглед на профил

filmir

Рейтинг: 140 Неутрално
  • 35
  • 14:52
  • 03 фев, 2012

Преди около два месеца един бакшиш беше спял на пешеходната пътека пред парламента. Той и клиентите му бяха много учудени когато се качих и минах през задния капак на колата.
Така трябва да действате и с велосипедите - карайте си по вело-алеята независимо какви препятствия трябва да преодолявате.

 
Преглед на профил

plumpschi

Рейтинг: 2662 Неутрално
  • 36
  • 15:52
  • 03 фев, 2012

Хм, преди години мой колега индиец влезе в насрещното движение с колелото по еднопосочна уличка в Рендсбург, за по бързо. Струваше му 15 евро и точки, които после му се броиха когато ни наложиха да си сменим шофьорските книжки с немски. Повече и не повтори.

Оценка
+1
 
Преглед на профил

Jessika

Рейтинг: 2835 Неутрално
  • 37
  • 19:48
  • 04 фев, 2012

До коментар [#36] от "plumpschi":

Това е така, защото велосипедистите в Германия са равностойни участници в движението. Ако караш в пешеходната зона колело, също 15 евро глоба. Ако те хванат да со караш велосипеда употребил алкохол над допустимото, пак глоба и точки, като на шофьор. Защото застрашаваш останалите.
Затова всички участници в движението спазват правилата.

Чудя се обаче у нас, в България, колко трябва да си луд, за да яхнеш велосипеда, при положение, че никой на пътя не те отразява

Оценка
+2
 
Преглед на профил

plumpschi

Рейтинг: 2662 Неутрално
  • 38
  • 20:09
  • 04 фев, 2012

До коментар [#37] от "Jessika":

Защото в България няма култура и ред в това отношение. Децата в Германия (май беше в 4 клас) минават изпит по каране на велосипед преди да им разрешат да се движат сами по улиците с велосипедите. Тоест трябва да са сигурни, че познават знаците и правилата за движение. А тези, които карат шофьорски курсове имат специална част свързана с велосипедистите по улицата. Това същото за БГ си е жива фантастика. Предполагам затова някой по-горе писа, че си е лудост.

Оценка
+1
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.