Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
28 дек 2006, 18:27

"Бургаски корабостроителници" купи "Балканкар-Дунав" за 4 млн. лв.

От Румяна Емануилиду Всички статии на автора
"Бургаски корабостроителници" АД купи за 4 000 000 лева чрез Агенцията за приватизация 624 734 броя акции, представляващи 70% от капитала на "Балканкар-Дунав" АД - Лом. Това съобщи изпълнителният директор на бургаското дружество инж. Димитър Кимрянов."Балканкар-Дунав" АД  е специализиран в производството на електрокари и резервни части за тях. Производствената продукция отговаря на изискванията на Европейската общност за безопасност и притежава протоколи от изпитани ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

Реклама
Суаповете за защита от кредитен риск (CDS)
Суаповете за защита от кредитен риск (CDS) традиционно се използват като застраховка от инвеститорите. Това е двустранна договореност между купувач и продавач на кредитна защита, чрез която се прехвърля кредитен риск при продукти с фиксирана доходност (облигации). Купувачът е собственик на съответния актив и прехвърля кредитния риск по него на продавача. Той от своя страна гарантира за актива и обезщетява купувача при загуби, причинени от реализиране на определено в договора кредитно събитие. Суапите могат да се използват от банки, които купуват кредитна защита без знанието или съгласието на заемателите. Компаниите могат да купуват кредитна защита върху дължимите плащания от клиентите им. Продавачи на кредитна защита при този вид суап са инвеститори, които са склонни да поемат допълнителен риск срещу увеличаване на доходите.Инвеститорите използват CDS, за да хеджират риска от останалите си вложения, а търговията с този вид суапове става все по-актуална в условията на несигурност.
Още от Речник
Реклама