Влаковете "Юростар" разширяват маршрутите си в Европа

Планът на ръководството на компанията, която сега пътува между Лондон, Брюксел и Париж, е през следващите пет години да заработи по поне десет нови дестинации.

© Associated Press

Планът на ръководството на компанията, която сега пътува между Лондон, Брюксел и Париж, е през следващите пет години да заработи по поне десет нови дестинации.



Влаковете "Юростар" (Eurostar), които свързват Великобритания, Белгия  и Франция, разширяват присъствието си в Европа с нови маршрути, съобщи "Файненшъл таймс".


Ключови думи към статията:

Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на miho45
    miho45
    Рейтинг: 561 Неутрално

    А към нашата част на Европа кога???А,забравих вече,Европа ли сме,Азия ли.....?

  2. 2 Профил на moloko_
    moloko_
    Рейтинг: 547 Весело

    А София кога ще я включи в новите си дестинации?

  3. 3 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#2] от "moloko_":

    Горе доле къде 2112 г.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  4. 4 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1534 Любопитно

    Мда, много добре - като започнат да идват малко по-близо до нашите граници, пишете пак! Иначе тези влакове са си голямо удобство и цените са съвсем прилични, но ако си купиш билетите поне месец по-рано.

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  5. 5 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#2] от "moloko_":

    Когато се осъществят 2 условия

    Първо- трябва да съществува подходяща инфраструктура, от релсите до тоалетните по гарите.

    Второ, когато има достатъчно мераклии за пътуване - последното не е неосъществимо, дори е налице.

    Значи остава първото.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  6. 6 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Да добавя и третото - все пак, за да стигне дотук, трябва в списъка да се включат страни като Австрия, Чехия, Румъния, Сърбия - иначе просто не би могло да има връзка.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  7. 7 Профил на moloko_
    moloko_
    Рейтинг: 547 Весело

    До коментар [#3] от "Десен":

    То тогава ще се придвижваме с телепортация

  8. 8 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2607 Неутрално

    Еееее, язък. Докато стигнат до България на Бойко бръмбарите ще са удушили ЖП-то.

  9. 9 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 869 Неутрално

    Скоростните влакове имат предимство на растояния под 500 километра. В България голям пътникопоток по подобни дестинации има само по София-Варна и София-Бургас.
    Пътуването към чужбина е главно към Западна Европа за където най-удобно е самолета.

  10. 10 Профил на Михаил
    Михаил
    Рейтинг: 756 Неутрално

    До коментар [#7] от "moloko_":

    Обаче тя още няма да е стигнала до България.

    Scientia non habet inimicum praeter ignorantem.
  11. 11 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#8] от "442":

    Ти се майтапиш, но с едно нормално БДЖ, нещата покрай преговорите биха стояли съвсем в наша полза.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  12. 12 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 667 Неутрално

    [quote#2:"moloko_"]А София кога ще я включи в новите си дестинации?[/quote]

    Първо Пекин-София, после с Европа. Затова писа и "Дневник", за съжаление не мога да ти дам линк.

  13. 13 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 686 Неутрално

    Готиното е, че в рекламата над статията пише "с подкрепата на WIZZ".

    Не цъкам плюсове и минуси.
  14. 14 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 675 Весело

    Влаковете "Юростар" (Eurostar), които свързват Великобритания, Белгия и Франция, разширяват присъствието си в Европа с нови маршрутигарите: Бобошево, Дупница, Делян, Гълъбник, Батановци, Кракра, Перник, Кюстендил, Разпределтилен пост гара Копиловци, Гюешево, Волуяк, Мездра, Роман, Кунино, Червен бряг, Телиш, Горни Дъбник, Елин Пелин, Веринско, Ихтиман, Видин, Трявна, Ловеч, Ловеч Север, Лепница, Своге, Троян, Пловдив Разпределителна, Пещера, Михайлова, Завой, Гурково, Сливен, Ямбол, София, Николаево, Стара Загора. За контакт - Български държавни железници (в ликвидация ), съобщи "Файненшъл таймс".
    Стачкуват над 80% от работниците и служителите в българските железници. Близо 1000 железничари, ще бъдат съкратени до края на 2012 г.

  15. 15 Профил на Forrest Gump
    Forrest Gump
    Рейтинг: 945 Неутрално

    До коментар [#9] от "Ал Бънди":
    а до Белград, Букурещ, Солун, Истанбул, Скопие? би било прекрасно да има бързи влакове до там, особено при положение че до някои от тях няма директни полети.

    Истината ни прави свободни.
  16. 16 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 675 Весело

    До коментар [#15] от "Forrest Gump":
    Купете качване с предимство Wizz Xpress онлайн, чрез центъра за обаждания или на летището и се насладете на предимства -защото до Белград, Букурещ, Солун, Истанбул, Скопие би било прекрасно, но няма да има скоро бързи влакове. Разчитай, като Дневник, на и "с подкрепата на WIZZ".

  17. 17 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1390 Разстроено

    Удоволствие и удобство - това е пътуването сега с влак между Париж и Лондон, хем и по-бързо (от център до център) от самолета.
    За съжаление в БГ за високоскоростни (над 250км/ч) железници няма място дори в мокрите съни6та на "елита" който упралвява, така че и 2112 е ранен строк за да стане такова "чудо".

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  18. 18 Профил на A hombros de gigantes
    A hombros de gigantes
    Рейтинг: 501 Неутрално

    Ще стигнат, когато я има инфраструктурата. Нали се сещате колко време ще отнеме полагането на високоскоростни ЖП трасета от западна Европа до нашите ширини.

  19. 19 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 869 Неутрално

    До коментар [#15] от "Forrest Gump":

    От съседните държави единствено до Истамбул и Белград има някакъв шанс да има бърз влак и то като част скоростният влак Пекин-Лондон. Проблемът е, че до съседни държави има много малък пътникопоток за да излезе сметката на един такъв бърз влак!
    Виж колко и какви самолета летят от София до балканските столици за да разбереш, че пътникопотока е минимален! Освен това около 60-70% от пътниците до Атина, Истамбул и Букурещ пътуват до там за да се прекачат на друг самолет за по далечна дестинация. Тези хора трудно ще ги качиш на влак!

  20. 20 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1390 Любопитно

    [quote#9:"Ал Бънди"]Скоростните влакове имат предимство на растояния под 500 километра. [/quote]
    Позволявам си да не се съглася, примери има доста, примерно:

    Мадрид-Барселона > 600км 2.5-3ч с влак
    Париж-Ница > 900км 5.5ч с влак

    Може значи ако се иска; но само с искане не става.

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  21. 21 Профил на Васил Дакев
    Васил Дакев
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#17] от "B52":Има,има!!!Още по-миналата година на едно заседание на МС величеството даде срок от три!!! дена на ресорните министри да подготвят концепция за икономическото възраждане на Северозападна България.След усилен тридневен труд концепцията беше готова и още следващата седмица министри и зам.министри нахлуха в Северозапада.Срещи,презентации,кръгли маси.Тогава се каза,че сега,ей сега ще започне и строителството на свръхскоростна железница Видин-София.Показваха се някакви цветни схеми,карти.Маршрута се обсъждаше на кръгла маса дори и в гр.Кула.Дори герберския кмет на гр.Враца отправи протестно писмо до МС заради големия шум,който ще създава този влак,минавайки през гр.Враца.Предлагаше тунел под града.ГЕРБ организира и нещо като протестна подписка.Минахаизборите,ГЕРБ ги загуби в трите областни града на Северозапада и въпроса със свръскоростния влак заглъхна.Но идват нови избори.Досещате ли се какво ще стане?

  22. 22 Профил на Forrest Gump
    Forrest Gump
    Рейтинг: 945 Неутрално

    До коментар [#19] от "Ал Бънди":

    Потокът не е малък за нито един от изброените освен може би Скопие. влаковете не се конкурират само със самолетите. забравяш за хората които пътуват до там с автобуси и коли. а и за пътищата са нужни милиарди.

    Истината ни прави свободни.
  23. 23 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1853 Неутрално

    До коментар [#22] от "Forrest Gump":

    Потокът до Белград е толкова голям, че дори автобус няма.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  24. 24 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 869 Неутрално

    До коментар [#22] от "Forrest Gump":

    Съвсем съзнателно не сложих в сметката пътуващите с влакове, автобуси и коли, защото цената на скоростните влакове е по близка до цената на самолетните билети!

  25. 25 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 869 Неутрално

    До коментар [#20] от "B52":

    Париж-Ница за 5,5 часа вече не конкурира самолета, който заедно с трансферите е 2-3 часа. При цена често по висока за влака само хора с фобия към летенето могат да изберат опцията влак.

  26. 26 Профил на solaar
    solaar
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#25] от "Ал Бънди":

    С тази сигурност по летищата, която изисква все по-ранно идване и постоянно те събличат влакът става все по-добра оферта. Освен това във влака имаш телефон и интернет постоянно, така че конкурентните предимства хич не са малки. Отделно, че тези влакове са по-добри и от самолетите вътре.

  27. 27 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 697 Неутрално

    [quote#9:"Ал Бънди"]Скоростните влакове имат предимство на растояния под 500 километра. [/quote]

    Преди година някъде четох за проект за високоскоростен влак от Франкфурт до Лондон. Там ограничението, което бяха посочили е не в километри, а във време. Буквално пишеше, че ако продължителността на пътуването е над 4 часа, влакът не може да конкурира самолета.

  28. 28 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2301 Весело

    [quote#21:"molesan2"]Но идват нови избори.Досещате ли се какво ще стане? [/quote]

    Балканстар под Дунава Кнежа-Турну Мъгуреле!

  29. 29 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2333 Неутрално

    [quote#20:"B52"]Може значи ако се иска; но само с искане не става. [/quote]
    трябват и заеми, мноооого заеми. Справка испанските и гръцките инфраструктурни проекти....

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  30. 30 Профил на asparuhkanchov
    asparuhkanchov
    Рейтинг: 338 Неутрално

    Да го разширят до Истанбул

  31. 31 Профил на kardinalat
    kardinalat
    Рейтинг: 917 Весело

    Браво!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    От години ползвам само тях между Лондон и Брюксел.

    и най-умният си е малко прост....
  32. 32 Профил на bibian
    bibian
    Рейтинг: 704 Неутрално

    [quote#9:"Ал Бънди"]Скоростните влакове имат предимство на растояния под 500 километра. [/quote]

    От Париж до Марсилия (800км) влакът в 8.19ч стига за 3ч и 5мин. Взима се от центъра и пристигаш в центъра. Само, за да отидеш до летището ти трябва 1 час плюс чекин, проверка по чорапи и бординг, багаж, после да пътят от другото летище и 3 часа са минали.

    Да не говорим, че във влака можеш да работиш плътно 3 часа, вместо да се подмяташ насам-натам.

    По същия начин стои въпроса и с Париж-Лондон, влакът в 8.43 стига за 2ч 15мин, но е 2 пъти по-скъп за 2 пъти по-късо разстояние.

    以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子
  33. 33 Профил на bibian
    bibian
    Рейтинг: 704 Весело

    [quote#2:"moloko_"]А София кога ще я включи в новите си дестинации?[/quote]

    Около 20 години след като между София и Варна започнем да пътуваме под 2 часа.

    以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах