Регистрация
23 ное 2009, 11:24
В "Новини от вас" публикуваме ваши сигнали в снимки и видео. Изпратете ни новина и вашия коментар. Благодарим!

Последна промяна в 11:25 на 23 ное 2009, 9377 прочитания, 77 коментара
  • Зарче
77 коментара
 
Анонимен потребител

а

Неутрално
  • 1
  • 11:29
  • 23 ное, 2009

разберете бе хора - няма алтернатива за нормално паркиране! няма инфраструктура!

Оценка
-98 +41
 
Анонимен потребител

Kоки

Весело
  • 2
  • 11:32
  • 23 ное, 2009

На всичко отгоре, "пешеходната пътека" завършва с ... ОГРАДА!

Оценка
-6 +127
 
Анонимен потребител

Анти

Неутрално
  • 3
  • 11:32
  • 23 ное, 2009

Столицата е препълнена с коли, а като няма и наказания за неправилно паркиране, ще има и такива гледки. В Германия, Баден-Вюртемберг, според общината глобата започва от 80 лв. за първо нарушение в продължение на месец. Така е във Фрайбург. В Карлсруе имам някъде снимки, където колите са паркирали втори ред, което е наказуемо, но го има над вече 6 месеца. Само да видя, къде са ми тези снимки ...

Оценка
-16 +13
 
Преглед на профил

Тони!

Рейтинг: 4512 Неутрално
  • 4
  • 11:46
  • 23 ное, 2009

Какви наказания, след като това е преградена от общината пешеходна пътека, общината, която е на 100 метра от там???

Оценка
+50
 
Анонимен потребител

Алекс

Неутрално
  • 5
  • 11:49
  • 23 ное, 2009

Наказание има, общинска фирма Паркинги и гаражи го налага заедно с КАТ. Нека ги се раздвижат и да съберат наглите шефьорчета паркитали по пешеходните пътеки. Ще му вземат глоба, точки и след няколко пъти няма да има книжка!
Трябва да има ред!

Оценка
-3 +37
 
Преглед на профил

Тони!

Рейтинг: 4512 Неутрално
  • 6
  • 11:52
  • 23 ное, 2009

Разбира се, че трябва да има ред. Тук обаче общината е този, който отменя реда. А съм почти сигурен, че дори и върху преградената с ограда пешеходна пътека се събира синя зона.

Оценка
+21
 
Преглед на профил

The HunteR

Рейтинг: 226 Неутрално
  • 7
  • 12:01
  • 23 ное, 2009

А колко от нас се обаждат, за да сигнализират за неправилно паркиран автомобил?

Оценка
-6 +22
 
Анонимен потребител

1929

Неутрално
  • 8
  • 12:02
  • 23 ное, 2009

Ясно е едно че трябва да има ужасни глоби за паркиране на пешеходни пътеки и зелени площи, както и на тротоари. Но просто хората нямат друг избор освен да паркират на тези места, няма я дилемата дали да спра или да не спра, направо налита на мястото. И това е нормално, защото няма нормални паркинги. Това го слушам като обещания от повече от 5-10 години да се направи. Е НЯМА НОРМАЛНИ ПАРКИНГИ. Друг е въпросът че трябва да се отучим да ходим с колата и до магазина на 500м от вкъщи. Ясно че има хора, които нямат избор и просто колата е необходимост, но трябва да се ходи и пеша, да се кара колело и скутери.

Оценка
-6 +12
 
Преглед на профил

Kobra

Рейтинг: 284 Неутрално
  • 9
  • 12:09
  • 23 ное, 2009

Аве, що снимате човека без да му искате разрешението. Това е групо погазване на човешките права. А я виж се оказало че колата е на некой Блюстител на реда или висш държавен сановник! Що се отнася до инфраструктурата. Като няма къде да паркирате, ходете пеша. К'во толкова. Не ми казвайте че не можете да ходите пеша 15 минути час, а можете да стоите в задръстване по цял час?! В центъра на софия има 2 начина на бързо предвижване:
а) Пеша.
б) Трамвай.

Noone needs the truth.

Оценка
-4 +20
 
Преглед на профил

Boriaz

Рейтинг: 826 Весело
  • 10
  • 12:13
  • 23 ное, 2009

Само в България фирма "Паркинги и гаражи" печели луди пари от това, че НЕ СТРИ ПАРКИНГИ И ГАРАЖИ, ха-ха-ха ...
Е т'ва е тарикатска далавера! Хем не се хабят да правят паркинги (каквато им е работата по света. За неправилно паркиралите има полиция в "белите държави", а не злобни чиновничета с камиончета и билетчета като тука), хем събират такса от неправилно паркираните автомобили (2/3-ти от "сините зони" би трябвало да са улици със забранено паркиране, защото са адски тесни и натоварени). Хем ако не си платиш ти вдигат колата. Полицаите се намесват само ако някой иска да пребие държавен чиновник.
Не театър на сбурда ами незнам как да го нарека това!

Искането няма мярка- даването има КРАЙ!

Оценка
-1 +24
 
Анонимен потребител

Шаро

Весело
  • 11
  • 12:21
  • 23 ное, 2009

нямало алтернатива за нормално паркиране!
Хе хе хе
Разберете бе селяни не може всички с колите в центъра!
Центъра е за баровците всички парко-места и паркинги СКЪПО платени и строг конторол.
Който има парички ще се гъзарее с колата из центъра и ще си плаща, който няма ще се побарва между краката и на трамвай, метро, автобус тва е!
Така е по ЦЯЛ СВЯТ.
Няма място за всичките селяни в центъра.

Оценка
-11 +34
 
Анонимен потребител

ГЪХ

Неутрално
  • 12
  • 12:22
  • 23 ное, 2009

ПОЛИЦИЯТА ОТНОВО ГЛОБЯВА НЯКОЙ С ГОЛФ 2 ИЛИ ЖИГУЛИ ,ЗА ДРУГИТЕ СА СЛЕПИ И НЕ ГИ СПИРАТ МИЛИ ДЕЦА.

Оценка
-4 +29
 
Преглед на профил

CIA Germany

Рейтинг: 1126 Весело
  • 13
  • 12:26
  • 23 ное, 2009

Пичове дайте нещо ново, това с тия паркирания не е актуално вече!!!

Hope is the first step on the road to disappointment.

Оценка
-17 +7
 
Преглед на профил

CIA Germany

Рейтинг: 1126 Весело
  • 14
  • 12:27
  • 23 ное, 2009

Пичове дайте нещо ново, това с тия паркирания не е актуално вече!!!

Hope is the first step on the road to disappointment.

Оценка
-17 +6
 
Преглед на профил

Boriaz

Рейтинг: 826 Весело
  • 15
  • 12:27
  • 23 ное, 2009

Ето ви някои идеи за разрешаване на проблема (супер прости идеи):
1. Фирма "Паркинги и гаражи" се ЗАДЪЛЖАВА да построи паркинги (подземни, надземни, летящи- както искат) тук-таме.
2. Всеки, който построи 10 апартамента, да се задължи да построи и а5 гаража за живущите в тези апартаменти (или паркоместа ако е подземен гараж).
3. Да се забрани паркирането по улици като Солунска и княз Борис за да се отпуши движението.
4. Да се види как са си разрешили проблема хората от ЕС и да се приложат и другите правила тука.
5. За неправилно паркиране да може да те санкционира само полицията.

Само че така първо ще им умре далаверата, после ще трябва да накарат подчинените си да работят (т. е. да строят, вместода се мотат като мухи без глави в зелени и жълти елечета и с касови апарати из центъра). Та няма да го приложат. Иначе е смешно 2-3 милионна София да има по-големи задръствания от 20 млн. Лондон.

Искането няма мярка- даването има КРАЙ!

Оценка
-3 +19
 
Анонимен потребител

Шаро

Весело
  • 16
  • 12:30
  • 23 ное, 2009

И пропуснах да кажа, парите който се събират от паркингите и парко местата, ще отиват за подобряване на инфраструктурата и инвестиции в по добър обществен транспорт - метро, автобуси, трамвай.
Така тия дето искат да им е спокойно и да са гъзари ще плащат индиректно за цървулите да може и те да се возят на по удобен обществен транспорт.
Така е в цивилизацията.
Няма такова нещо по света.
ВСЕКИ СЕЛЯНИН С КОЛАТА В ЦЕНТЪРА И СМЯТА ЧЕ ОБЩИНАТА ТРЯБВА ДА МУ ОСИГУРИ БЕЗПЛАТНО ПАРКО МЯСТО

Оценка
-4 +16
 
Преглед на профил

Минаващ

Рейтинг: 546 Весело
  • 17
  • 12:34
  • 23 ное, 2009

Това е гърба на партийния дом, нали?
По-интересна е заградената част от паркинга, с по-хубавите и нагло паркирани коли. Чии ли са те ?

Оценка
+21
 
Анонимен потребител

b

Неутрално
  • 18
  • 12:53
  • 23 ное, 2009

шаро - ти май кола нямаш и злобееш тука нали...?

Оценка
-12 +5
 
Анонимен потребител

ВеликБолгарин

Неутрално
  • 19
  • 13:00
  • 23 ное, 2009

аз не мога да разбера тези, които плюят по хората, казващи истината, каквато е. Какво искате, ами няма място за паркиране. Не, че защитавам, нарушителие ама предложете вие как и къде да се паркира, тогава...

Оценка
-12 +3
 
Анонимен потребител

?

Неутрално
  • 20
  • 13:09
  • 23 ное, 2009

някой може ли да ми обясни как човек с инвалидна количка може да пресече тази пешеходна пътека пред БНБ?

Опитах се да си го представя, но явно не ми достига креативност.

Оценка
+14
 
Анонимен потребител

do 19 -ti

Неутрално
  • 21
  • 13:10
  • 23 ное, 2009

ще ти отговоря 19 - ти. това са хора, безделници, които по цял ден се разхождат и не им пука, че аз ставам в 6 и в 7 съм на работа. с кола стигам за 45мин. - а с градския за 1:45мин. ако мога да стигам с градския за същото време, ще го правя. ако не - ще паркирам където мога и не ме е.е!

Оценка
-8 +7
 
Анонимен потребител

JR

Неутрално
  • 22
  • 13:11
  • 23 ное, 2009

В България само конфискация на колата може да има ефект.

Оценка
-4 +5
 
Анонимен потребител

Шаро

Весело
  • 23
  • 13:13
  • 23 ное, 2009

До ВеликБолгарин
Като няма място за паркиране няма да паркираш
Хващаш си автобуса и така ... или пеша.
Никой не е длъжен да ти осигури парко място в центъра че то и безплатно.
Или като няма място за паркиране дай на тротоара ... ами пешехоците ?
Това че няма място за паркиране не ти дава право да паркираш на тротоара или пешеходната пътека!

Оценка
-4 +18
 
Анонимен потребител

Джони Пешеходеца

Неутрално
  • 24
  • 13:17
  • 23 ное, 2009

Като няма места за паркиране, проблемът е на тоя, който е с колата! Да си е правил сметката!
Никой няма право да прехвърля проблемите си с паркирането върху пешеходците!

Крайно време е да има вътрешен испекторат в КАТ, който да следи дали полицаите се грижат да има ред в определените им за контрол зони!
Или в КАТ не се знае кой за какво отговаря и дали изобщо работи?

Оценка
-4 +12
 
Анонимен потребител

Шаро

Весело
  • 25
  • 13:17
  • 23 ное, 2009

Аз и кола имам и в центъра ходя и паркирам - но си плащам.
Обаче ми писна от цървулите им с трошките!
Всеки иска да е в центъра.
Центъра трябва да е затворен за коли, който иска с колата да си плаща 10лв на ден и по 10лв за паркинг. Тогава ще се изчисти от цървули.
21 нямал удобен обществен транспорт хе хе хе ми аз кво да направя... премести се на по удобно място, смени си работата.
Ако не ще теглиш по 2-3 часа с рейса тва е живота.
Ако имаше ред такива като тебе въобще нямаше да ги пускат в центъра с колата, камо ли да им дават да паркират "където мога и не ме е.е! "
АМА ТО ТОВА Е БАЙ ТИ ГАНЯ - "където мога и не ме е.е! "

Оценка
-10 +11
 
Анонимен потребител

ТКЗС

Неутрално
  • 26
  • 13:18
  • 23 ное, 2009

До коментар [#21] от "do 19 -ti":

Това си е твой проблем, а не мой!
Като не ти харесва, отивай на село!

Оценка
-4 +6
 
Анонимен потребител

haha

Неутрално
  • 27
  • 13:24
  • 23 ное, 2009

ааа на село се не връщам ! тука ми е по убаво - сред съселяните

Оценка
+18
 
Анонимен потребител

скептик

Неутрално
  • 28
  • 13:26
  • 23 ное, 2009

Трябва свирепи глоби. Българинът от друго не разбира. Естествено, трябва и да се работи по създаване на паркинги, но това е друго.

Върху тророар или пешеходна пътека (продължението на тротоара) НЕ МОЖЕ ДА СЕ ПАРКИРА. Точка. Карането на кола е привилегия, а не право по рождение. Позицията "Докато не ми намерите къде да паркирам нормално, ще паркирам където ми падне" мирише на Третия Свят.

Странно, че повечето българи имат изградено чувство да отличават цивилизацията и порядъка от хаоса и анархията и се кефят на порядъка в цивилизованите държави. Но игнорират факта, че онази подреденост и уреденост е за сметка на нещо - за сметка на свободата да постъпваш, както намериш за добре, съобразно инстинктите си, дебелината на портфейла, а често и грубата физическа сила. В България отношенията често се уреждат точно така (на улицата особено), не по закони и правила, а по лична преценка (може ли да си тропна таралясника в градинката или не мога зависи от височината на бордюра, примерно) или по застрашителен външен вид (ако съм с ес-класа, много по-малко вероятно е някой да ме закачи, отколкото ако съм с 12-годишна обикновена кола).

В цивилизованите държави тази дивашка "свобода" я няма. И, както се вижда с просто око, там се живее по-добре. Нашенецът вижда предимствата им, вижда по-високия стандарт и качество на живот, но отказва да осъзнае, че това се постига с подчинение на някакви правила и норми, които ограничават дивашката, първична свобода (каквато е свободата да паркираш на пешеходна пътека).

Оценка
-3 +13
 
Анонимен потребител

Niki

Неутрално
  • 29
  • 13:35
  • 23 ное, 2009

А кой ме е снимал?

Оценка
+8
 
Анонимен потребител

Meтоди

Неутрално
  • 30
  • 13:40
  • 23 ное, 2009

В момента, в който някой е пуснал 1 милион коли в София, мачът е бил загубен. За толкова моторизиран башибозук е ясно чисто математически, че нито паркоместата ще стигнат, нито капацитетът на уличната мрежа. Простакесата Фандъкова тайно се нядява, че проблемът ще се реши от самосебе си, а това няма да стане. Трябва тези, които искат да карат коли, да платят обилно на тези, които искат да се откажат и да им направят място. Намаляване на местните данъци и такса смет за всички, пълене на хазната от тези, които паркират на улицата!

Оценка
-5 +9
 
Преглед на профил

инж. Филип

Рейтинг: 292 Неутрално
  • 31
  • 13:40
  • 23 ное, 2009

Ама и вие сте едни. Пешеходната пътека е за хората които си паркират колите да могат да пресекат след като паркират.

ДЯНКОВ ГОУ ХОУМ!

Оценка
-4 +16
 
Преглед на профил

Момчил89

Рейтинг: 508 Любопитно
  • 32
  • 13:43
  • 23 ное, 2009

До коментар [#8] от "1929":

Проблема, е че всички разчитате само на колите си! Не може ли малко да се хванете пешачката? Полезно е! Никакъв багаж не носите толкова. Има си и автобуси. За да се паркира така на всякъде явно всички ги мързи пеша да ходят. В другите градове с по 5-10 милиона души се справят все пак. Много са и на колелета/мотопеди. Една кола за 10 такива превозни средства заема място!

Драконови закони ще оправят държавата!

Оценка
-1 +7
 
Анонимен потребител

ZORO

Неутрално
  • 33
  • 13:43
  • 23 ное, 2009

На село нямаме го тоз проблем

Оценка
-2 +5
 
Преглед на профил

berbenkov

Рейтинг: 3549 Весело
  • 34
  • 13:57
  • 23 ное, 2009

Тоя, на пешеходната пътека,,
си заслужава кютека!!!

www.berbenkov.hit.bg

Оценка
-5 +13
 
Анонимен потребител

Доки док

Весело
  • 35
  • 14:25
  • 23 ное, 2009

Ами че да махнат пешаходната пътека и няма да има нарушения

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 203 Неутрално
  • 36
  • 15:01
  • 23 ное, 2009

Досега 20 години лапаха от синя зона без нито един построен паркинг!
Къде отидоха парите и кой ги изяде?

The biggest risk in life is not taking one.

Оценка
-1 +14
 
Анонимен потребител

ВАРНА

Неутрално
  • 37
  • 15:05
  • 23 ное, 2009

Това нямало, онова нямало..добре, така е, ама най-много от всичкото няма култура и дисциплина..Защо има все пак такива, които паркират където трябва и си плащат паркинг, само дето надделяват другите, непукистите дето все намират оправдание..

Да видим дали Фандъкова може нещо да промени!

Оценка
-1 +6
 
Анонимен потребител

критик

Неутрално
  • 38
  • 15:14
  • 23 ное, 2009

огромен проблем е станал - точно тази пешеходна пътека се ползва постоянно и е невъзможно за майките с колички да минат от друго място, за да се ударят челно в оградата

Да не си измисляме подобни "новини" - че е срамота

До коментар [#15] от "Boriaz":

ако можеш дай няколко умни идеи, че простите нещо не вършат работа, ако не можеш - здраве да е

Съгласен съм, че трябва да се построят няколко големи паркинга в центъра и до метростанциите в кварталите, но дали това е точно работа на посочената фирма...
Всеки, който построи 10 апартамента, е задължен и да построи 10 гаража за живущите в тези апартаменти (или паркоместа - БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ ДАЛИ Е подземен гараж).
Да се забрани паркирането по улици като Солунска и княз Борис за да се отпуши движението - ЯВНО защото на теб ще ти е по-удобно...
Да се види как са си разрешили проблема хората от ЕС и да се приложат и другите правила тука. - креативно, но правила има, а не се спазват, следователно проблемът всъщност е при контролиращ орган
5. За неправилно паркиране да може да те санкционира само полицията - претенциите кой да те санкционира ми се струват твърде неоснователни

Оценка
-3 +1
 
Преглед на профил

hkirchev

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 39
  • 15:16
  • 23 ное, 2009

Много си прав ШАРО, подкрепям с две ръце...Аз също си плащам като поп, когато ходя с кола, но при наличие на метро не виждам никаъв смисъл от ходене с кола в центъра. За съжаеление познавам хора които въпреки, че живеят до метрото и работата им е близо до спирка на метро, продължават да ходят с кола на работа. Просто начин на мислене...

Оценка
-1 +6
 
Анонимен потребител

часовниче

Неутрално
  • 40
  • 15:17
  • 23 ное, 2009

До коментар [#36] от "Десен":

колко бързо минаха 10 години...


и все пак трябват паркинги спор няма

Оценка
+5
 
Анонимен потребител

Инспектор По

Неутрално
  • 41
  • 15:19
  • 23 ное, 2009

Добре де както всички сте такива водички ненапити, кои са хората които нарушават правилата?

Вместо да критикувате просто ги спазвайте и съм сигурен че ще има по-малко такива снимки тук.

Оценка
-3 +3
 
Анонимен потребител

Бай Киро

Неутрално
  • 42
  • 15:21
  • 23 ное, 2009

Един от проблемите е, че София се превърна в една огромна автокъща. Много от колите стоят паркирани без да се карат. Някой имат по 3, 4 и ги държат като паметници. За това трябва ред ако има безплатно паркиране то да е за 1 до 2 коли на семейство за другите висока такса.

Оценка
+3
 
Преглед на профил

Дaни

Рейтинг: 62 Неутрално
  • 43
  • 15:47
  • 23 ное, 2009

Пирон по боята и в 4те гуми и ще се научи да не паркира.
Баш там имаше преди един голфаджия, полицай в БНБ, спира си като пич, ама като му пуснах 2 стружки и спуснах 2 гуми се разбра и не паркира там вече.

Това което правим за себе си - загива с нас. Това което правим за другите - остава завинаги.

Оценка
-5 +8
 
Анонимен потребител

Умен

Неутрално
  • 44
  • 15:55
  • 23 ное, 2009

Тази снимка е режисирана или направена в някой друг град, само не и в София! В столицата такова нещо след 4 години кметуване на г-н Борисов не може да се види, освен поради огромна случайност! Бойко обеща да направи София като Виена и затова хората го избраха. Благодарение на неговите грижи колите вече не отравят въздуха, шахтите не са опасни, лампите светят, Софийска вода си обра чуковете, мазилката само по изключение убива минувачия и то никога преди да са си взели причастие! Същото ще направи и за България!

Оценка
-2 +8
 
Преглед на профил

Калоянчо

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 45
  • 16:08
  • 23 ное, 2009

Нали нямало пари! Ами да ги глобяват такива. Крайно време е бюдьетът да се пълни повече от глоби от нередовните и по-малко от данъци

Оценка
-2 +2
 
Анонимен потребител

НЕМА ВЕЧЕ

Неутрално
  • 46
  • 16:17
  • 23 ное, 2009

ПАРКИРАМ КЪДЕТО МИ ПАДНЕ - НЕ СИ ПРАВЕТЕ ИЛЮЗИИ

Оценка
-4 +3
 
Анонимен потребител

КРАСИО

Неутрално
  • 47
  • 16:24
  • 23 ное, 2009

кОГАТО ИМА ЗНАК "СПИРАНЕТО ЗАБРАНЕНО" ( УЛ. РАКОВСКИ) има и милиционер и много коли на милиционери или махнете колите, или знака или уволнете милиционера

Оценка
+3
 
Преглед на профил

Boriaz

Рейтинг: 826 Весело
  • 48
  • 16:50
  • 23 ное, 2009

До критик Неутрално 38
Имам чуството, че на повечето от вас не ви се е налагало да отидете до центъра на София за да свършите някоя работа през работно време, нали?
Ще бъда честен- въобще не ме интересува кой къф е, дали си плаща или не, дали там живее и дали си кара колата или му8 сти там като паметник. Мене ме интересува като имам работа около президенството да не се налага да паркирам зад МЗГ-то защото всичко оатанало е заето. Аз не отивам да си пия кафето, а да си свърша работата.
Прав си- тези две улици ме болят най-много и затова ги споменавам. Само че като пример, защото виждам по-далече от носа си и определено е безумие да не можеш да се движиш по Солунска от паркирали коли и да чакаш по 15-20 мин. паяка да вдигни нечия кола. Защото на мене това ми е РАБОТНО ВРЕМЕ. Като се забия там за 1 час след това трябва да остана след края на работния ден да си довърша работата защото капацитетите дето "си плащали" (все едно че аз не си плащам) са много доволни от сегашното статукво.

Искането няма мярка- даването има КРАЙ!

Оценка
-1 +8
 
Анонимен потребител

Agitator

Неутрално
  • 49
  • 17:05
  • 23 ное, 2009

Изводът е един: НЯМА ПАРКИНГИ!!! Навсякъде по света е решено - паркинги основно по периферията и развит градски транспорт! А тук само платено паркиране и това е

Оценка
-2 +8
 
Преглед на профил

ТИХоЛОВ

Рейтинг: 320 Неутрално
  • 50
  • 17:47
  • 23 ное, 2009

Просто пешеходците не трябва изобщо дори да изслушват мотивите на шофьорите за пешеходните пътеки и тротоарите. Те са за пешеходци. Който си купува автомобил го взема не за обществени, а за лични нужди. Като си купуваш кола мисли за дължината на чердженцето. Има паркинги за това, които няма как да са разположени там където всеки работи или има работа. Като нямаш пари за паркинг, не си купувай кола. В общи линии с българския шофьор трябва да се разговаря, както разговарят с тях в Западна Европа. Със солени и нарастващи глоби за многознайковците. Там няма разсъждения за това, че една или друга скорост, паркинг или знак са нелогични. Разсъждаваш и плащаш на полицая, защото ако отидеш на съд, може и в затвора да влезеш. Та в тези западни държави също е имало нагли шофьори, до момента в който гражданите поискват да имат държава. Защото колците против паркиране на тротоарите, са демонстрация за липсата на държава. А държава ще липсва, докато нашите от "елита" не вършат работа, а перманентно са в избори или пред избори. Или по цял ден на служебни паркинги пред партията, правителството, телевизията или радиото. За да им се радваме.

Само времето има много време. Дори да не е спряло, пак може да ни гледа сеира.

Оценка
-2 +6
 
Анонимен потребител

ama

Неутрално
  • 51
  • 18:06
  • 23 ное, 2009

ама такива умници като " шаро" ще намерят 1000 доводи да не си ползвате колата. обяснявай после на малоумниците, че колата върши работа, работата носи пари, парите плащат данъците. а "шаро" нарича бай - ганю всички решили да си свършат работата. евалла ти шаро п.с. ника ти отговаря на манталитета - куче бясно

Оценка
-8 +5
 
Преглед на профил

Boriaz

Рейтинг: 826 Весело
  • 52
  • 18:06
  • 23 ное, 2009

Еми хубаво- да направим паркинги на Църна Маца и оттам-нататъка пеша та да не разваляме рахата на "Паркинги и гаражи", а?

Искането няма мярка- даването има КРАЙ!

Оценка
-3 +1
 
Преглед на профил

Boriaz

Рейтинг: 826 Весело
  • 53
  • 18:13
  • 23 ное, 2009

Само за Шаро ще оставим правото той единствен да си джътка с количката из центъра и да си плаща И даже ще го показват на чуждите делигации с мотива "А тоя с колата пред кафето е Шаро. Само той има право да джътка с колата из софийските улици и в знак на добра воля и добри чуства към вас Ви разреши днес и Вие да се поразходите с кола из центъра на нашата столица", ха-ха-ха ...
Някои хора никога няма да си сменят манталитета от времето на задължителното гражданство, когато първо се обаждаше в милицията и после отиваше да питаш има ли места в хотела, ха-ха-ха ...
Шаро, а какво да кажат в париж, Лондон, Мадрид, Атина, Букурещ и т. н. и т. н. столици в ЕС?

Искането няма мярка- даването има КРАЙ!

Оценка
-5 +5
 
Анонимен потребител

до Скептик

Неутрално
  • 54
  • 18:20
  • 23 ное, 2009

скептик каза: "Върху тророар ... НЕ МОЖЕ ДА СЕ ПАРКИРА. Точка."

Верно ли?
Май не си чел правилника и закона, но това не ти пречи да коментираш!
Вместо да многознайстваш и поучаваш по-добре си виж твоята черга и се дръж нормално. Аз така правя. И колкото повече станем, толкова по-добре ще е за всички!

Оценка
+5
 
Анонимен потребител

Шаро

Весело
  • 55
  • 18:52
  • 23 ное, 2009

Колата е удобство не е необходимост.
В град София общественият транспорт е достатъчно добре развит и няма нужда всеки да слиза в центъра с колата.
Който има пари и си плаща ДА, който не иска да си плаща НЕ.
Как било по света ...
Ми в Лондон който иска да влезе в центъра с колата 10 паунда (дори и за 5 мин да е), на час паркинга 4 паунда.
Я си паркирал неправилно до 5 мин получаваш глоба 100 паунда.
Я отиди да видиш кон боб ядели и Бай ти Ганя смее ли да слезе в центъра с колата. Стой си по кварталите и не мърда.
А я му е е наложило да си свърши някоя "РАБОТА" скача на метрото и танцува.

Оценка
-5 +10
 
Анонимен потребител

Сони

Неутрално
  • 56
  • 19:15
  • 23 ное, 2009

Някой правил ли си е труда да преброи колко снимки на неправилно паркирали автомобили има в рубриката? Аз преброих за октомври и ноември.
12 са и при положение, че този месец още не е свършил, това прави над 20 процента. Тая тема и приятна дъвка да беше, отдавна да сте я изплюли...

Оценка
-2 +4
 
Анонимен потребител

Шаро

Весело
  • 57
  • 19:17
  • 23 ное, 2009

И още нещо писна ми от тия трошки.
Замърсяват въздуха, опасни са и ми грозят пейзажа
Който може да си купи нова кола, ще кара, който не може ще се вози на рейса.
Коли над 10 години да не се допускат на пътя.
Колата е скъпо удоволствие разберете.
Трябва да стане както преди колата да е достъпна само за горните слоеве на обществото, а плебейте на АВТОБУСА (или ако може да бягат след автобуса още по добре).
Не може и плебса на колите - няма място за всички по улиците разберете

Оценка
-8 +8
 
Анонимен потребител

шаш

Весело
  • 58
  • 19:26
  • 23 ное, 2009

До коментар [#57] от "Шаро":
Гледам се изживяваш като по-горен от плебса. Това предполага култура и грамотност. Та така - пише се плебеите, а не плебеЙте. Не бързай да се преценяваш по колата, която караш!

Оценка
-3 +8
 
Анонимен потребител

Никакви компромиси

Гневно
  • 59
  • 19:33
  • 23 ное, 2009

Вдигнете глобите двойно и тройно. Какво се претиснявате за нарушителите? Да се научат на ред и дисциплина. Това е демокрацията.

Оценка
+7
 
Анонимен потребител

ЗАЗ

Неутрално
  • 60
  • 19:51
  • 23 ное, 2009

Ей да ви кажа че миналата година четох че ПАКИНГИ И ГАРАЖИ си преизпълнили плана за годината . Ами ако всички не са като тоя от снимката ( идиот ) а спазват закона те как ще изпълняват плана си .Това е като в гробищата да имат план за преизпълняване за погребения.Всичко е да се нагушат. Закона е казал точно какво е нарушение но май избирателно се действа тука. Да не говорим че пак тия превърнаха почти цяла София в платен паркинг и само пари гушкат . Ако човек има кола колко данъка трябва да плати .

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

+-

Неутрално
  • 61
  • 20:09
  • 23 ное, 2009

стига сте се оплаквали, че няма места за паркиране....и в много други градове по нормалния святняма места за паркиране в центъра, но такова ненаказуемо безобразие го няма никъде.
Тук дори не се събира такса за влизане в центъра каквато е практиката в другите европейски столици

Оценка
+9
 
Анонимен потребител

кико де кика ал кикория

Неутрално
  • 62
  • 20:21
  • 23 ное, 2009

Аман от ревове, че няма къде да паркирате. Ако няма какво да ядете, понеже сте мързеливи и неспособни, ще изядете съседското дете с това си извинение? Ако сте жадни, ще откраднете бутилка вода от магазина и пак жаждата ви ли ще е оправдание? Ако много ви се прави секс, ще изнасилите първото срещнато създание...? Имам чувството, че живея всред тълпа престъпници, които не различават кое е правилно и кое - не е. НЕ СЕ ПАРКИРА ВЪРХУ ПЕШЕХОДНА ПЪТЕКА!!! Толкоз! Като няма места за паркиране, намерете начин да си улесните живота и да слезнете от бракмите си, но не правете престъпление. И без това заради великите автомобили и култа към тяхното великолепие, нацията ни е замязала на сбирщина от мутиращи глигани.

Оценка
-1 +12
 
Анонимен потребител

men

Весело
  • 63
  • 20:34
  • 23 ное, 2009

Шаро - искам да ми обясниш това пред кварталната кръчма

Оценка
-1 +5
 
Анонимен потребител

Е па я!

Весело
  • 64
  • 20:35
  • 23 ное, 2009

Мене таа тема си ме кефи! Омръзнала ми е като моята, жената де, ама моем да си пцувам и трепа, га се сетим!

Оценка
+7
 
Преглед на профил

Даниел Панев

Рейтинг: 103 Неутрално
  • 65
  • 21:27
  • 23 ное, 2009

До коментар [#21] от "do 19 -ti":
Интересно (ми е лично на мен) къде живееш и къде работиш - предполагам има и други хора като теб.
Аз лично живея под Семинарията, ходя на фитнес на Плиска преди работа и работя в Бизнес Парк София в Младост 4. Всяка сутрин ставам в 5 - тоалет, закуска, четене на новини и прочие дребни удоволствия в живота, отивам на фитнес до 7, помпя до 8 и след това отивам на работа от 9. С градския транспорт придвижването ми отнема около час и 15 минути, с колело - около 30 до 35 минути, пеша - около 2 часа. С колата не съм го минавал - нямам толкова нерви за хабене, ама сигурно е около час. Ако пътувам с колелото - просто внимавам в пътя, ако съм пеша - слушам музика или аудиокнига, ако съм в градския транспорт - чета книга и слушам музика или слушам аудиокнига. Ако съм с колата - най-много да слушам музика и да внимавам в пътя. На връщане картинката е почти същата.
А кажи ми сега защо да избера да придвиждам малко над 2 тона железа, задвижвани от V6 с мощност 200+ конски сили, за да преместя 70 кг мускули и кости + 11,5 кг сланини от преждеупоменатите точка A до точка B при изложените алтернативи?
P.S. За да няма недоразумения - въпросното чудо на японското автомобилостроене срещу 100 лв на месец си стои в гараж и не пречи на никого...

Оценка
-1 +7
 
Анонимен потребител

UK

Неутрално
  • 66
  • 21:46
  • 23 ное, 2009

Шаро- не си прав! в центъра на Лондон се влиза срещу £8 - платими до 24 ч. - на следващия ден стават £16- после £40. неправилно паркиране - £40- £60 - зависи от районите ; и пак - платими до 2 седмици - след този срок £80 - £120! Най-скъпото паркиране което съм плащал е £2.80 на час- но само за 2 часа, след това местиш колата и пак отначало - не изместиш ли колата - глоба и ако след глобата не махнеш колата идва паяка - там парите са здрави - излиза около £400 да си върнеш аутото а пък си го купил за £300! Със здраве!!!

Оценка
-2 +9
 
Анонимен потребител

Няма "ама"

Неутрално
  • 67
  • 23:54
  • 23 ное, 2009

До коментар [#51] от "ama":

Колата не върши работа и не носи пари, парите ги носиш ти, когато работиш. А на работа също може да отидеш с градски транспорт или пеш. Това да висиш в колата в някакво километрично задръстване или да търсиш място за паркиране не носи пари, а ги губи. При това, много ефективно.

Оценка
-3 +3
 
Анонимен потребител

Питанка

Неутрално
  • 68
  • 07:00
  • 24 ное, 2009

А следващият въпрос е с нашия градски транспорт, защото такова чудо няма чак до Казахстан. Един нов мерцедес ситаро по линия 84 взима разстоянието от окръжна до Орлов мост за двойно по-бързо, отколкото 40-годишния тролей по линии 5 и 8. С други думи, двойно по-малко автобуси със сигурно 5 пъти по-малко разход на енергия са достатъчни за много по-качествено обслужване. Сметката е ясна и не случайно на частните междуградски линии 40-годишни возила не се виждат. Защо обаче този тормоз над софиянци? Накрая пак ще изплува някоя малка срамна тайна, че някой еквивалент на Красьо или Минчо циганина е снабдявал трошките с нафта и резервни части, а в телефона му са намерени имената на кмета, половината общински съветници и всички членове на тръжни комисии в СО.

Оценка
+6
 
Анонимен потребител

nemo

Неутрално
  • 69
  • 08:57
  • 24 ное, 2009

спорът тук е прерастнал от конкретен в концептуален - за или против автомобил в софия, селянин - неселянин. в случая, по снимката правим следното заключение: това е платеният паркинг пред БНБ и зад Партийния дом. мястото на което е паркирал младежа с опела е отредено "де факто" за паркинг и лично служителката с жълтото потниче ти го посочва. който е паркирал там, знае това. това е формено безобразие на фирмата ПАРКИНГ И ГАРАЖИ, която не е ПАРКИНГИ и ГАРАЖИ, след трансформацията си в частно АД по времето на Софиянски. Фирмата отнема общинско пространство и това няма значение за КАТ, защото КАТ ходи с паяците, плаща му се за това, а освен това има само наблюдателни функции, т.е. регистрира нарушение без да взема мерки. налице е изключително порочна схема, при която гражданите са губещи във всеки случай. лоша инфраструктура срещу отсъстваща обществена услуга - транспорт. в този смисъл и приказките на Бойко за развития при него град са истина, но само в съзнанието му.
колкото до оградения паркинг - това са служители на Народното събрание.

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

Mentata

Неутрално
  • 70
  • 09:59
  • 24 ное, 2009

Току-що минах пеш от Сити Център София пеша до метростанцията на стадиона. В тази отсечка от няма 600 метра изброих сумарно 56 коли (петдесет и шест) на трупчета, изоставени, пълни с бидони за минерална вода, пълни с газови бутилки, със сезалени бохчи с неизвестна стока и т.н. Апропо, миналвали са явно да лепят предпуредителни стикери, но 1 са облепили, 10 са подминали!!!!

Уважаеми съграждани, при това положение какви "безплатни" паркинги, какви 5 лева? За да ги напълнят с бохчи и тях ли?

Оценка
+4
 
Преглед на профил

ЕВАЛА

Рейтинг: 223 Любопитно
  • 71
  • 10:24
  • 24 ное, 2009

До коментар [#69] от "nemo":

нещо не откривам посочената от теб фирма в регистъра
сигурен/сигурна ли си ?...
но пък ми излезе
Име: ПАРКИНГИ И ГАРАЖИ ЕАД
Собственик е СТОЛИЧНА ОБЩИНА
Процент на участието: 100.00 %,

100% на тях си плащаме синята зона

 
Анонимен потребител

аз

Неутрално
  • 72
  • 10:49
  • 24 ное, 2009

стига сте се оправдавали. за мен също няма място за паркиране, но никога не паркирам на ливада, зелена площ, пешеходна пътека или място където минават хора. случвало ми се е да спра на тротоар, който рядко се използва. ок, пак е тротоар, но не е като да спра на изхода на алея в парка примерно. така че, това си е до вас. като не мислите с главите си и търсите оправдания, ще си паркирате където искате. жалко че няма големи асансьори, сигурно и в домовете ще си ги закарате.

Оценка
+3
 
Преглед на профил

228

Рейтинг: 335 Неутрално
  • 73
  • 12:59
  • 24 ное, 2009

До коментар [#71] от "ЕВАЛА":

Преди Софиянски да излезе от кметството отдаде всички паркинги на фирма с името Паркинг и гаражи, която тогава Капитал изучи и установи, че е собственост сумарно на хора около СИК. Какво е станало от тогава и дали наистина схемата работи... ето линк: http://www.capital.bg/show.php?storyid=205418

 
Анонимен потребител

men

Неутрално
  • 74
  • 16:22
  • 24 ное, 2009

до 1929: това не е никакво оправдание че просто няма, като няма ще подмине и ще търси другаде, или просто ще ходи с грасдски транспорт. Това е все едно да нямам пари за ферари, да си кажа ми просто нямам, и затова отидох и ограбих банката че да си купя ферари. Нека всеки ден минава човек (полицай или там какъвто се води) с тефтерче и фотоапарат да записва снима нарушителите и да слага едно билетче на чистачката глобата да е солидна и като иде да си плати данаците като види 29384293 лв ще ги видя тарикатите софия и не само софия ще стане чиста и подредена и в ред. А не да плямпат разни ми то просто нямало място и решил та спрял там. че го мързи мазника да походи до работното си място и спира буквално където реши той за добре.

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

Gogo

Неутрално
  • 75
  • 18:32
  • 24 ное, 2009

положението с паркирането няма и как да се оправи,защото ще трябва да се спре кранчето на печелившия бизнес на Паркинги и гаражи-помислете си ,защо да го правят, при положение, че имат тази златна кокошка. да дават пари за гаражи/подземни или каквито и да било/, които ще трябва да се връщат с години-или да купят 20 паяка и да дерат кожи-кое е по-лесно. Егати държавата-щом финансовия министър си призна, че не може да се справи с контрабандата, представяй си за каква бананова република става дума-ще се паркира кой както може.

 
Анонимен потребител

Vener Mind

Весело
  • 76
  • 00:05
  • 25 ное, 2009

И Арни паркира неправилно, жена му също, но ги глобяват.

http://tv.yahoo.com/blog/arnold-schwarzenegger-gets-caught-parking-porsche-illegally--823

Arnold Schwarzenegger Gets Caught Parking Porsche Illegally

 
Анонимен потребител

tanya

Разстроено
  • 77
  • 16:57
  • 07 дек, 2009

До: кико де кика ал кикория о, който казва:
Имам чувството, че живея всред тълпа престъпници, които не различават кое е правилно и кое - не е. НЕ СЕ ПАРКИРА ВЪРХУ ПЕШЕХОДНА ПЪТЕКА!!!

Ето какво ми се случи преди месец:
към 8:00 сутринта на 12 ноември, след като ми се наложи да заобиколя полицейската кола, спряна на ул. Христо Стамболски, на пешеходната пътека, почти до знака „пресичане на път с предимство”, си позволих да кажа на полицаите в колата – Валентин Б. и Георги Г. , че полицията трябва да бъде пример за спазване на закона, а не за нарушаването му. Отговориха ми, че това не е пешеходна пътека, а те могат да паркират където си искат. Казах им, че ще снимам колата, така както полицай снима неправилно паркирана кола преди да я вдигнат с паяк. Сложиха ми белезници. Обадиха се по радиостанция, че карат човек, който е снимал посолството. Карайки срещу знака в еднопосочни улици, ме закараха в районното управление.
Съдиха ме за дребно хулиганство. Невероятно, но бях обвинена, че съм снимала израелското посолство. Между впрочем и досега не мога да видя знак забраняващ снимането на сгради в околностите на НДК.
Слава богу съдия Миров (какво име!!!), нареди да бъда незабавно освободена.
Не можах да отида на работа в този ден, но органите на реда ме посъветваха да си пусна неплатен отпуск!

Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.

Абонамент
Аонамент за Капитал Daily
Абонирайте се и получавате ПОВЕЧЕ
  • Допълнителни издания
  • Остъпка за участия в събития
  • Отстъпка за реклама
Абонамент