30 юли 2010, 10:23
В "Новини от вас" публикуваме вашите сигнали в снимки и видео. Изпратете ни email на 1212@dnevnik.bg, добавете описание на ситуацията и вашето име. Благодарим!
Последна промяна в 10:24 на 30 юли 2010, 5855 прочитания, 42 коментара
  • Зарче
42 коментара
 
Преглед на профил

ndsbg

Неутрално
  • 1
  • 10:31
  • 30 юли, 2010

че кво и има на тая мрежа да ти пречи с нещо. да не летиш че да ти пречи мрежата тип звезта.

Одобрение -118
от 164 гласа
 
Преглед на профил

dragozow

Любопитно
  • 2
  • 10:37
  • 30 юли, 2010

Това е окабеляването на така наречените "интернет доставчици" и "кабелни оператори". Между другото е забранено от януари 2008, имаха и гратисен период от две години. В България обаче няма кой да проверява и глобява. Властите газят в пари и не могат да ги усвоят.

www.argo-market.com

Одобрение 106
от 126 гласа
 
Преглед на профил

Читателят

Неутрално
  • 3
  • 10:40
  • 30 юли, 2010

А подземните кабели бяха подарени на БТК.

Одобрение 98
от 112 гласа
 
Преглед на профил

Mir4o

Неутрално
  • 4
  • 10:41
  • 30 юли, 2010

Така е само с кварталните доставчици, всички по- големи фирми си закопават оптиката вече. А и няма гаранция, че кабелите са действащи, по- вероятно е да са изоставени. Както и да е, добър кадър

Одобрение 62
от 70 гласа
 
Преглед на профил

zaiobaio

Неутрално
  • 5
  • 10:43
  • 30 юли, 2010

добре,че поне не е за паркиране този път

Одобрение 61
от 69 гласа
 
Преглед на профил

J.J.

Неутрално
  • 6
  • 11:03
  • 30 юли, 2010

БТК СЪКС!

Одобрение 15
от 59 гласа
 
Преглед на профил

Dr_Doolittle

Неутрално
  • 7
  • 11:07
  • 30 юли, 2010

Този доставчик на не знам какви услуги е някой мозък, дизайнер или ландшафтен архитект по гетата...

http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/

Одобрение 12
от 24 гласа
 
Преглед на профил

Delev

Неутрално
  • 8
  • 11:18
  • 30 юли, 2010

Няма лошо кабелите да са под земята, само проектантите на новите сгради да си предвиждат канали за тях. Масово в нови сгради се забравя за тези канали и освен БТК никой друг няма право да прокарва такива. И цяла сграда остава без интернет, кабелна, телефони /освен ако от БТК не благоволят да уважат молбата/ .
И да, БТК СЪКС!

Одобрение 44
от 56 гласа
 
Преглед на профил

bobix

Неутрално
  • 9
  • 11:20
  • 30 юли, 2010

Съгласен съм, че е неприятно. Но по неприятна е таксата, която БТК иска от операторите, въпреки, че тръбите не са само нейни. Истината е, че или това или двойна такса за нет. Защото БТК като си влезе в шахтите, почва да реже кабели на платили и на неплатили доставчици. Така беше преди малко повече от година и беше по-евтино да е в шахтите на енергото за осветлението. Вече не се занимавам с това, но едва ли се е променило нещо.

Българин е човек, който живее, работи,печели и се бори В и ЗА България!

Одобрение 29
от 35 гласа
 
Преглед на профил

mnodulgaregforma

Неутрално
  • 10
  • 11:20
  • 30 юли, 2010

Общината щеше да ги премахва тези кабели... е премахна ги както всичко останало. Сигурно е много яко да се работи в Столичен инспекторат.

Одобрение 23
от 29 гласа
 
Преглед на профил

кинти

Неутрално
  • 11
  • 11:28
  • 30 юли, 2010

Благодарение на тези кабели, имате евтин интернет в БГ. Ако ги нямаше, щяхте да плащате 3-4 пъти по-скъпо на 2-3 мопола от типа - телеком, кабелен оператор. Така че, бъдете търпеливи. Ще си ги преместят кабелите.

Одобрение 23
от 65 гласа
 
Преглед на профил

kgoranov

Неутрално
  • 12
  • 11:29
  • 30 юли, 2010

Това е нищо, минете по уличките в Лозенец и вижте какви паижини има по кръстовищата

Одобрение 12
от 18 гласа
 
Преглед на профил

dourmana

Неутрално
  • 13
  • 11:54
  • 30 юли, 2010

От покрива на 8 етажен блок на ботевградско са опънали дебело стоманено въже до друг блок през булеварда.
Поне на нашия покрив въжето се крепи на магия и минава точно над спирката на трамвая.
Не ми се мисли, какво ще стане ако се откачи това 100 метрово въже на 20 метра над земята !!!
Опитах се да говоря с кварталния провайдер, но те твърдят, че въжето е опънато някога от някаква кабелна телевизия ...

Одобрение 15
от 17 гласа
 
Преглед на профил

dourmana

Неутрално
  • 14
  • 12:00
  • 30 юли, 2010

кинти, аз лично предпочитам да плащам скъп интернет в държава с регулации, но да знам, че няма никакъв шанс някой безумен кабел, инсталиран незнайно от кого да отнесе главата на детето ми, докато си чака трамвая ...

Одобрение 14
от 40 гласа
 
Преглед на профил

bisserina

Неутрално
  • 15
  • 12:07
  • 30 юли, 2010

Много от тези кабели не се ползват. Но някой трябва да ги свали.Така е в нашия блок. Ние сме с оптика, под земята, но и сега има 2 люлеещи се кабела между нашия и съседния блок. Това се отнася и за многобройните антени за ТВ от "време оно". Ама вече няма кой да се качи на покрива. Отвреме навреме нещо пада, дано не уцели някого.Някой може да направи програма за "малък бизнес" - събиране на антени от покривите с цел обезопасяване. Металът е за продан.

Одобрение 24
от 26 гласа
 
Преглед на профил

кинти

Неутрално
  • 16
  • 12:09
  • 30 юли, 2010

До коментар [#14] от "dourmana":

Регулации в БГ има и се спазват донякъде. Около мен всички кабели за покрити, а имам достъп до 4 доставчика. Това важи не само за новите сгради, а и за старите. Ефекта от тези мрежи беше голяма конкуренция, която свали цената и вдигна качеството.
Всичко с времето си - и кабелите ще си приберат.

Одобрение 22
от 26 гласа
 
Преглед на профил

512

Неутрално
  • 17
  • 12:16
  • 30 юли, 2010

съветвам автора да отиде в кавала и да види кабелите на електрото в гърция. за шанхайското електро не говоря - няма равно. туй горе е просто добре подредено в сравнение с хилядите други, които съм виждал по света

-- the curiosity has killed the cat

Одобрение 10
от 18 гласа
 
Преглед на профил

dourmana

Неутрално
  • 18
  • 12:21
  • 30 юли, 2010

До коментар [#16] от "кинти":

Това за времето го слушах достатъчно ))
И за да не ми мине живота в чакане, вече плащам 30 паунда месечно за скромен трафик по айдиесел ...
Поне няма опасност, когато гръм удари да изптържи мрежовите карти (а и при лов късмет много повече) на половината квартал.

Одобрение 0
от 12 гласа
 
Преглед на профил

johnatan-livingston

Неутрално
  • 19
  • 12:23
  • 30 юли, 2010

за съжаление въпроса с подземните кабели е по-сложен, тъй като бтк не позволява да се ползват нейните съоражения, а за изграждане на нови, доколкото знам, се изисква разрешение

все си мисля, че като цяло ще прескочим от висящите ethernet кабелите директно в wireless, без да минаваме през подземната оптика

Smile and the world smiles with you. Fart and you stand alone.

Одобрение 5
от 11 гласа
 
Преглед на профил

dimov_a

Неутрално
  • 20
  • 12:24
  • 30 юли, 2010

Това са оператори от типа: "Бейрут телеком"

Одобрение 20
от 20 гласа
 
Преглед на профил

patriotyt

Неутрално
  • 21
  • 12:27
  • 30 юли, 2010

Ами тази напаст с тези сателитни антени....още по отвратително, а сигурно и имат някво излъчване.Чудя се не могат ли да слагат по една на покрив и да разпределят абонатите в блока и да им спускат вътрешни кабели по входовете.

Одобрение -5
от 21 гласа
 
Преглед на профил

klul

Неутрално
  • 22
  • 12:38
  • 30 юли, 2010

Нямат излъчване - освен оптичната: грозни са.

Одобрение 13
от 13 гласа
 
Преглед на профил

vloti

Неутрално
  • 23
  • 12:39
  • 30 юли, 2010

На сериозните доставчици кабелите са им в шахтите. Почти 100% съм сигурен ,че това е в Западен парк и тези кабели са неработещи ,просто са останали от близкото минало. Моят доставчик ползва оптика(до блока разбира се ,не до нас) ,подземно и за три години веднъж е спирал нета и то щото е спрял тока където е захранването.

Одобрение 10
от 12 гласа
 
Преглед на профил

wildwife

Весело
  • 24
  • 12:58
  • 30 юли, 2010

Добре че няма и някои проснати чаршаВи

Pleased to meet you hope you guess my name :)

Одобрение 5
от 7 гласа
 
Преглед на профил

кинти

Неутрално
  • 25
  • 13:16
  • 30 юли, 2010

До коментар [#21] от "patriotyt":

Не бой се. От сателитните антени по терасите няма излъчване.

Одобрение 17
от 17 гласа
 
Преглед на профил

zaiobaio

Неутрално
  • 26
  • 14:45
  • 30 юли, 2010

ДАЙТЕ НЕЩО ПОЗИТИВНО,ЧЕ ВЗЕ ДА ПИСВА-чешем си езиците кой как паркирал и т.н.Толкова хубави(и все още незастроени) места има в БГ

Одобрение 2
от 4 гласа
 
Преглед на профил

ndsbg

Неутрално
  • 27
  • 14:47
  • 30 юли, 2010

охааа супер колко минуси са ми наблъскали.

така или иначе на вас не ви пречи, а тези които следят това за кабелите да са под земята ще минат с ножиците-резачки и ще ги изрежат. Ела да видите в цялата община белово доставчика трансбай даже си слага лепенка (оранжева) с логото на фирмата и така хем гледах как минават кабелите хем и логото им да оранжавее

Одобрение -1
от 7 гласа
 
Преглед на профил

titi_1

Неутрално
  • 28
  • 15:35
  • 30 юли, 2010

Дирекцията за Национален строителен контрол има вече издадени заповеди и съвсем скоро ще започне премахването на незаконните кабели във въздуха в центъра на София. След това такива действия ще бъдат предприети и за районите извър центъра.

Одобрение 2
от 2 гласа
 
Преглед на профил

Berk tr

Неутрално
  • 29
  • 17:01
  • 30 юли, 2010

Бъдете благодарни приятели, има и по сложни мрежи,чак небето се вижда трудно.




http://www.webhatti.com/genel-sohbet/273628-hindistandaki-elektirik-direkleri.html

Одобрение 9
от 9 гласа
 
Преглед на профил

avemedia

Весело
  • 30
  • 17:10
  • 30 юли, 2010

До коментар [#29] от "Berk tr":

Вай-вай-вай

Одобрение 6
от 6 гласа
 
Преглед на профил

KOBOLD

Неутрално
  • 31
  • 18:15
  • 30 юли, 2010

Ами като са неработещи тези кабели - да пуснат сиганите да ги приберат, а да не трябва да бият път го Гърция...

When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.

Одобрение 3
от 3 гласа
 
Преглед на профил

the Onion

Весело
  • 32
  • 19:56
  • 30 юли, 2010

До коментар [#20] от "dimov_a":

Недей да обиждаш Бейрут - той отдавна се е превърнал в един много приятен град... за разлика от София

Tu Stultus Es

Одобрение 6
от 8 гласа
 
Преглед на профил

Persil

Весело
  • 33
  • 20:37
  • 30 юли, 2010

До коментар [#15] от "bisserina":
О, аз това вече го направих. До където ми стигнат ръцете и градинската ножица - рязах....остана ми само един кабел, но очаквам по-силно движение на ветровете за да го уловя и него.
Интересното е, че никой не се оплака...само един съсед, по-късно, вече беше горд собственик на кабели - за да измайстори простор за жена си.

Санитарката Янка разбира от всичко!

Одобрение 6
от 6 гласа
 
Преглед на профил

krassiblackgreen

Неутрално
  • 34
  • 21:42
  • 30 юли, 2010

Аз си хващам безплатно кабелна тв с добро качество с една антена с мощен усилвател. Насочил съм я към един подобен стълб, на който има усилвател и разни кутии)

Одобрение 5
от 9 гласа
 
Преглед на профил

Музар

Неутрално
  • 35
  • 23:15
  • 30 юли, 2010

Снимката е супер! Но не навсякъде е така.

В квартала ми почти всички доставчици (нет и кабеларки) минаха на подземни. При това единият нет-доставчик си изпрати хората да свалят де що имаха кутии по лампите и кабеляците към тях. Но по пътя ми към спирката имаше увиснал кабел, който си го оправиха след около два-три месеца! Значи са го ползвали. Доста странно. И май е изключение за квартала ми.

Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут. "Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд

Одобрение 1
от 1 глас
 
Преглед на профил

dragonspellcho

Неутрално
  • 36
  • 23:52
  • 30 юли, 2010

Доста грозна гледка. На лампата под моя прозорец изглежда подобно. Същата лампа свети доста дразнещо (мига като на мъченията в "Теория на конспирацията", не знам дали има връзка с "звездата".

Както и да е, алтернативата - нацвъкването на някакви странни кутии по етажните площадки е съвсем малко по-малко дразнещо, поне за мен. На етажа ни има три, а не знам, някой от съседите да има кабел от такава към себе си.

Последно и най-фрапиращо е, че в блокът ми (към 40-годишна панелка) има водачи за кабели, минават през апартаментите. Опитвайки се да си местим ТВ-антената, установихме, че и горните и долните ни съседи са си ги махнали (сигурно им развалят фън шуй-я в къщи). Не можахме да ги ползваме, та и нашата антена краси фасадата. Между другото, май бях виждал някъде в интернет, фирма да изгражда такива водачи за кабели - нещо като пет лева не метър ми се върти в главата.

Одобрение 1
от 1 глас
 
Преглед на профил

talibmaharaja

Неутрално
  • 37
  • 01:32
  • 31 юли, 2010

В центъра на София положението е доста по-трагично!

सत्यमेव जयते

Одобрение 1
от 1 глас
 
Преглед на профил

coala15

Неутрално
  • 38
  • 07:58
  • 31 юли, 2010

До коментар [#23] от "vloti":

Това е в Захарна фабрика, кабелите работят, след буря или дъжд винаги има едни момчета със стълби там! Което ми е странно, понеже от другата страна на улицата има шахти през които минават кабелите на моя доставчик.

Одобрение 3
от 3 гласа
 
Преглед на профил

dave

Разстроено
  • 39
  • 09:03
  • 31 юли, 2010

Към малоумниците, на които им пречат тези кабели;

Нали ползвате интетрнет бе олигофрени, нали искате да плащате малко и се пазарите за 5 лв. повече или по-малко на месец?

Или предпочитате да има 2-3 големи оператора само, които да ви цакат с пъти по-високи цени?

Благодарение на малките оператори, които разбира се, че нямат ресурс да вкарат всички кабели под земята Вие неблагодарнци ползвате един от най-бързият и евтин достъп до Интернет в света!

Няма да се спирам на това, че крадците от НДСВ продадоха БТК с каналната мрежа, която трябваше и можеше да бъде независима и обществена и да може всеки оператор срещу общинска такса да я ползва във всички български градове.

Pulp fiction!

Одобрение 0
от 12 гласа
 
Преглед на профил

Музар

Неутрално
  • 40
  • 09:17
  • 31 юли, 2010

До коментар [#39] от "dave":

Извинявай, на "олигофрени" ти цъкнах минус, но по-нататък всичко е вярно! Съжалявам!

Прав си, че някои лоши гледки имат много по-добра страна. Ако не беше тази простотия с БТК, сега щяхме да сме на броуд-банд и да ни лъжат като в Кралството! Развитието на интернета у нас е пример като за учебник как нещата стават най-добре, когато държавата не се меси (а случая дори пречеше с отказа за достъп до изградените канали на БТК).

Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут. "Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд

Одобрение 5
от 5 гласа
 
Преглед на профил

johnatan-livingston

Неутрално
  • 41
  • 10:42
  • 31 юли, 2010

хаха, от сателитните антени ВИНАГИ има излъчване. Всъщност от всяка антена има. Въпроса е, че то е насочено изпълчване, което намалява прогресивно с отдалечаване от антената.

Например, антените на мобилните оператори няма как да влияят на живущите отдолу, тъй като антената излъчва под ъгъл (извън границите на блока) и в никакъв случай не може физически да излъчва надолу - в това няма никакъв смисъл.

Излъчване има от мобилните апарати, които носим, от градинките, в които има wireless, дори самите ел. кабели са източник на слаби лъчения.

Просто живеем в ерата на радиотехнологиите - няма как да се разминем без излъчване.

Smile and the world smiles with you. Fart and you stand alone.

Одобрение 0
от 6 гласа
 
Преглед на профил

mrvip

Неутрално
  • 42
  • 17:01
  • 01 авг, 2010

До коментар [#41] от "johnatan-livingston":

Сателитните антени по балконите са само ПРИЕМАТЕЛНИ антени, така че не излъчват абсолютно нищо. За останалото си прав.

Одобрение 2
от 2 гласа
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.