Не бях пътувала с влак поне от две години и останах изненадана, когато видях в купето контакти, на всичкото отгоре влака беше затоплен и почистен. Тръгна и пристигна по разписание, но ... времето е много за 204 км. - 4 часа и 15 мин.

© Peni Nikol

, 3102

Ключови думи към статията:

Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (31)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 1254 Неутрално

    Толкова години шуробаджанащина, безхаберие и безотговорност трудно се преборват.
    Дай Боже всичко да си дойде по местата, и БДЖ да стане поне малко по-близко до ČD - чешките железници!

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  2. 2 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 10869 Неутрално

    "времето е много за 204 км - 4 часа и 15 мин"

    Остаряла подвижна материална база, плачеща за скрап, остаряли жп линии, плачещи за осъвременяване на трасетата и съоръженията, липса на средства за това - това е истината Пени - нищо чудно след година-две това разстояние да се пътува и за 5-6 часа

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  3. 3 Профил на jif44392826
    jif44392826
    Рейтинг: 322 Гневно

    Така е като се толерира и субсидира автобусният транспорт за сметка на железопътния.
    Да не говорим, че голяма част от междуградските линии се обслужват от 20-25 годишни автобуси и бусчета. Отделно ИААА (ДАИ) не си върши работата да ги санкционира.

  4. 4 Профил на topal
    topal
    Рейтинг: 580 Неутрално

    До коментар [#3] от "jif44392826":

    Няма да е лошо по-добре да проучиш въпроса. Нито подвижният жп-състав е по-млад от автобусите, нито субсидиите за БДЖ са по-малки.

  5. 5 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 2072 Неутрално

    Брей, бели (чисти) подглавници?

    Лицемеркел акбар!
  6. 6 Профил на Николай Георгиев
    Николай Георгиев
    Рейтинг: 1671 Весело

    Най-лявата седалка дали не е била свидетел на някакво кърваво престъпление?
    Майтап, естествено. Дай боже да се оправи БДЖ-то, както е навсякъде по света.

  7. 7 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2740 Неутрално

    Не мога да разбера, какво толкова години не може да си дойде на мястото, та нашите железници да започнат поне да приличат на хорските.

  8. 8 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 336 Неутрално

    До коментар [#7] от "tsvetko_51":

    цените на билетите.

  9. 9 Профил на Грегорий50
    Грегорий50
    Рейтинг: 1561 Неутрално

    До коментар [#2] от "neut":

    Не думай, че и аз ползвам понякога услугите им.

  10. 10 Профил на mentra65
    mentra65
    Рейтинг: 1539 Любопитно

    Не мога да повярвам,че някой казва нещо положително за БДЖ,а да сетих се,автора на новината е бивш служител там..................................А защо няма кадър от пода да се види каква кочина е купето.

  11. 11 Профил на Кози Крак
    Кози Крак
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Това важи за малък брой от влаковете. Качете се примерно в някой пътник по средата на деня и ще видите мизерията.

  12. 12 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2118 Неутрално

    Преди дни и аз пътувах в същите вагони.
    Изненадах се, защото преди месеци пътувах с някакви много допотопни вагони. От друга страна скоро видях свои снимки във влак от края на 90-те - сега само мога да мечтая за онези вагони (без контактите). А тях в интерес на истината не бих посмял да ги ползвам, докато БДЖ не ми каже че всичко е ОК.

  13. 13 Профил на xcheffo
    xcheffo
    Рейтинг: 707 Неутрално

    Абе аз бих казал нещо положително за железниците, ама след малко ще ги ползвам. Пу-пу да не е уроки.

  14. 14 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 13494 Неутрално

    До коментар [#10] от "mentra65":

    Не съм влизала в другите вагони, но пода в този беше чист и измит, това е първият за София в 5.45 часа, втора класа. В безкупейните се оказа, че няма контакти, нищо че имаше и първа класа от Лом.

  15. 15 Профил на kykyyy
    kykyyy
    Рейтинг: 871 Неутрално

    Спокойно. Към 2020 немските железници ще са бракували сегашните си вагони по регионалните линии и тогава те ще дойдат в България. Лошото е, че и техните влакове вече не са това, което бяха. Отдавна вече не ги поддържат както едно време и следователно ще ги получим в доста западнал вид.

  16. 16 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    Не се заблуждавайте по контактите, аз лично все още не съм нацелил работещ. БДЖ-рката е в отчаяно състояние, стотици милиони изтичат там, а нищо не се е променило. Хората, които я използват, намаляват с всяка изминала година

    I shave with Occam's razor
  17. 17 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 2068 Неутрално

    Не съм се качвал в бг влак, от повече от 10 години, но гледам времето е спряло.

  18. 18 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 9665 Неутрално

    Седалките имат доста измъчен вид, но все пак старанието за добро обслужване зсалужава похвала

  19. 19 Профил на xcheffo
    xcheffo
    Рейтинг: 707 Неутрално

    До коментар [#17] от "deymus":

    Не е спряло, неумолимо си тече... назад.

  20. 20 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 546 Неутрално

    Понякога 4 часа във влак е по-добре отколкото 5ч. с кола в задръстване по празниците ... особено ако сред пътниците има деца.

    Редно е този вид транспорт да се обнови, модернизира и използва ...

  21. 21 Профил на Bojidar Vasilev
    Bojidar Vasilev
    Рейтинг: 2323 Неутрално

    Бургас- София , бързия влак 9 часа !!! Експреса 8 часа !!! После си за автомивка и рехабилитатор

  22. 22 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 1103 Неутрално

    И аз с влак пътувах (линия Златни пясъци - Варна-София-Варна) - не е чак такава трагедия. Предпочитам пред автобус.

  23. 23 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1237 Неутрално

    Като назначават управител на БДЖ-то да му обясняват че НЕ, няма да се продава, така че не е нужно да му свалят цената... Едва ли е невъзможно нещо, без което хората не могат, да се докара до печалба...

  24. 24 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 5904 Весело

    Провери ли дали има ток в контактите ? :-)

    " Лудост: да правиш едно и също нещо отново и отново, и да очакваш различни резултати." Алберт Айнщайн.
  25. 25 Профил на buiko
    buiko
    Рейтинг: 858 Неутрално

    Драги читатели, имаме новина. Някой в държавно предприятие си свърши работата..... :)

  26. 26 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 951 Неутрално

    Както написа някой горе Бургас-София - 8-9 часа, това е цял работен ден и безплатно да ме возят пак съм много много вътре. Когато стане икономически оправдано (разбирай бързо) пътуването с БДЖ, тогава ще потръгнат нещата... Аз лично бих платил без да се замисля и цена с 50% над автобусния билет стига влака да прилича на произведен през този век, чистен тази седмица и да пристига кажи речи за времето за което ще стигна с автобуса. Аз лично съм пътувал с влак Бургас - София за 5 часа преди около 20 години, значи към този момент при всичките пари изсипани в този отрасъл трябваше да се стига за 4 часа.
    Нямам идея защо този вид транспорт се е наложил като ниско бюджетен, но има голямо поле за развитие.

  27. 27 Профил на waterfall
    waterfall
    Рейтинг: 933 Неутрално

    Освен обстановката във влака, картинките навън, които минават пред очите на пътника - например София-Варна, са като след война: всичко порутено, разрушено, ръждясало, безхаберно изоставено, мизерно, дори ако се ползва. Така че БДЖ не е изключение от нищо навън. Но все пак влакът пристигна на крайната гара, почти без закъснение.

  28. 28 Профил на vesko19
    vesko19
    Рейтинг: 656 Разстроено

    И после защо автобусите печелели добри пари ми аз 300 км ги взимам с автобус за около 4 часа с безброй спирания и забавяния .
    Тъжно но ако се намери воля за решаване на проблемите БДЖ може да стане и много печеливша компания.
    само трябва някой човек с воля и знания да влезне в ръководството и малко по-малко ще се реши проблема .
    Ако се купят нови влакове -ремонт на релсите (на места са ужасни ) материалната база да се подобри - качеството на персонала също -- БДЖ ще има бъдеще
    На други статии за БДЖ четох че автобусните компании спъват работата -според мен не пречи да има Силно БДЖ и богати автобусни компании -най вероятно просто ще се намали броя на колите по пътя - кой нормален ще тръгне с личния си автомобил при положение че бджто ще го закара до крайната му спирка хем бързо хем евтино . В цивилизованата Европа сигурно железниците и автобусните компании нямат пътници

  29. 29 Профил на vesko19
    vesko19
    Рейтинг: 656 Разстроено

    Така е като се толерира и субсидира автобусният транспорт за сметка на железопътния.Да не говорим, че голяма част от междуградските линии се обслужват от 20-25 годишни автобуси и бусчета. Отделно ИААА (ДАИ) не си върши работата да ги санкционира.
    —цитат от коментар 3 на jif44392826


    Не ви знам с какви фирми пътувате но аз лично с 20-25 годишни автобуси съм пътувал в началото на 2001-2004 та година от тогава не съм . В последно време дори част от автобусите с които пътувам са доста нови и запазени - също така и доста чисти за разлика от половината вагони в БДЖ.
    Също така не съм сигурен как според вас се субсидира автобусния транспорт .
    Ако под субсидия имате в предвид че изоставят БДЖ и че пътниците от гнус и от това че да кажем от 1ния край на БГ до другия край на БГ пътуват по 9-10+ часа съм съгласен.

  30. 30 Профил на xax
    xax
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Хора, нали осъзнавате, че жп транспорта в много страни е луксозен, защото билетите са много скъпи. В Германия за 250 км ви искат 30-32 евро за билет. И не говоря за ICE влаковете, там спокойно можеш да платиш 60-70 евро за 300 км отсечка втора класа. В момента вървят процедурите са напълно нова линия Елин Пелин - Септември с която ще се ускори преминаването през планината и София Пловдив ще се взима за около час. Но само тази линия струва 1.5 млрд лева, защото е с десетки тунели и мостове.

  31. 31 Профил на xcheffo
    xcheffo
    Рейтинг: 707 Неутрално

    Абе аз бих казал нещо положително за железниците, ама след малко ще ги ползвам. Пу-пу да не е уроки.
    —цитат от коментар 13 на xcheffo


    Ползвах, беше супер! В тоалетната имаше сапун!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.