Проваляй се бързо, учи бързо, поправяй грешките бързо

Кевин Робъртс и Мартин Линдстрьом вдъхновиха маркетолози и рекламисти как да се справят с кризата на третия Marketing Innovation Forum

Вдъхновени. Така маркетолози и рекламисти обобщаваха реакцията си за третия Marketing Innovation Forum, организиран от "Капитал", когато си тръгваха снощи от Националната опера в София. Двамата основни лектори Кевин Робъртс и Мартин Линдстрьом говориха много за силата на емоциите, чувствата и ирационалното върху поведението на потребителите, как то създава връзката с брандовете, как влияе върху избора, който правят клиентите, и съответно как трябва да действат компаниите, маркетинг екипите им и рекламните агенции в период на криза. Двамата имаха и различни прогнози за кризата. Според Робъртс отсега нататък ще живеем в криза. Според Линдстрьом тя е като самореализиращото се пророчество, затова трябва да внимаваме да не я подхранваме.


Ключови думи към статията:

Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mned
    mned
    Рейтинг: Неутрално

    "Проваляй се бързо, учи бързо, поправяй грешките бързо" ... а ако ти остане време виж изгрева сутрин рано високо в планината, погледни в очите на любим човек, разходи се под цъфталите липи ... въобще ако има време и живей.

  2. 2 Профил на scorpi_4404
    scorpi_4404
    Рейтинг: Неутрално

    Това ми напомня за развода на една видна консултантка в областта на ..брака.Била написала 3 или 4 книги по въпроса..За съвместното съжителство..Чудно ми е кой ли им плаща на такива командировките и заплатите?На теория всичко е лесно,логично и постижимо-обаче на практика?

  3. 3 Профил на Miko Mikov
    Miko Mikov
    Рейтинг: Любопитно

    Следя изданията на Инкомедия и винаги информацията е актуална Вестник Капитал го купувам от 5 години и винаги ми осигурява актуална информация Поздравления

  4. 4 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1096 Неутрално

    "Хората са дълбоко ирационални, когато вземат решения. Трябва да разберете какво се случва в мозъка на вашите потребители, защото няма значение какво казват те, а какво чувстват"

    няма що. и за тая мозъчна пръдня трябваше да се платят 250 евро на калпак? (или колкото трябваше да се платят...)

    РЕФОРМИ !
  5. 5 Профил на ПОТРЕБИТЕЛ
    ПОТРЕБИТЕЛ
    Рейтинг: Неутрално

    Тези теории,които се представят са свързани единствено
    на базата на безумно жестока конкуренция да се осъществяват лесни и бързи печалби.Ако си спомним теориите на различните
    еко движения би трябвало да се замислим дали трябва да продължава развитието на икономиката по същия начин.Не е ли
    вече време да се осмислят произвежданите стоки да бъдат в размер,1който да задоволява потребностите на обществото. Също така в ХХ! век би могло обществото да преосмисли доколко трябва да продължи голяма част от работоспособното население да работи срещу неадекватно заплащане на работната сила и по този начин да се обогатяват малък брой
    от населението.Може би не е вече модно едни да тънат в разкош и разгул,а други да измират като мухи.Кога ще излязат
    на сцената на икономиката предприемачи с коренно разли4чно роведение от досегашните и които да задоволяват нуждите на
    семействата си с по-малко разходи и да проявяват различно
    отношение към работниците и служителите на фирмите си.
    по малки

  6. 6 Профил на малеее,
    малеее,
    Рейтинг: Неутрално

    'сички коментари са потрес!!!!

  7. 7 Профил на да
    да
    Рейтинг: Неутрално

    ясно е посланието-големи хитреци се навъдиха по света,лошото е че не сме от тяхната страна,бих казал че принципите важат и за потребителите.триковете,с които ни обработват рекламите,продуктите и услугите с безобразно качество и противни цени-всичко това изхожда от вярното твърдение,че потребителя влага повече чувства,отколкото разум в покупките си.в една голяма фирма ни учеха как да подреждаме стоките за продажба-на видно място се слагаха наречените импулсни стоки,с които по-скоро се закръгляше сметката на клиента.Точно тези дребни,струващи стотинки неща формираха по бонус система крайната ни заплата-отвратителен начин на мениджмънт-подигравка със служителите.

  8. 8 Профил на med
    med
    Рейтинг: Неутрално

    Адекватни са нещата, над които умува Мартин Линдстрьом - всичко си е доказано с нужните изследвания. Обаче потребителите не са еднакви навсякъде, нито пък към всички продукти се подхожда по един и същ начин. Отдавна е ясно, че някои хора, когато купуват, не задоволяват само първични потребности, а нещо много повече и че избоа им често не се определя рационално. Но това важи все пак при определени условия - на първо време при консуматорски насочена икономика.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах