Vivacom е новият бранд на БТК и "Вивател"

Новият корпоративен слоган на мобилния оператор е "Всичко, което ни свързва"

Vivacom е името на новия бранд, който обединява служителите, услугите и маркетинговите операции на бившата държавна компания БТК и мобилния оператор "Вивател" (Vivatel), съобщиха в четвъртък от компанията. В структурата на Vivacom попада и веригата за мобилни телефони 2be, която беше придобита от компанията през април.


Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на борко
    борко
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    Абе поне веднъж да бяхте употребили вместо "ребрандиране", "промяна на марката" или нещо друго...

    If you want to kiss the sky, better learn how to kneel.
  2. 2 Профил на а сметките ни?
    а сметките ни?
    Рейтинг: Неутрално

    Стига да не е за моя сметка, да си правят каквото искат. Но ако пак ми бъркат в джоба надълбоко, този път ще ги изпратя на м.......а им.

  3. 3 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 838 Весело

    Ето какво прави конкуренцията на пазара ... Те БТК явно се помислиха за голяма работа и вместо умерено да лапат сега компанията им ще изгуби милиони... Вече доста алтернативни оптични мрежи се появиха и БТК не са монополист ,а ако не намялт цените си в пъти след няколко години може и въобще да спрат да съществуват. А другият картел на мобилните оператори още си се държи ,защото няма алтернатива ,но не се притеснявайте и там ще дойде края...

  4. 4 Профил на nnn
    nnn
    Рейтинг: Любопитно

    Макрата и логото съмнително много напомнят тези - http://vivacom.com

  5. 5 Профил на Sir Humphrey
    Sir Humphrey
    Рейтинг: 591 Разстроено

    "бранд"
    "ребрандинг"
    "корпоративен слоган"
    "имидж"
    "конвергирана"
    "креативното представяне"
    "комуникира навлизането му в нова орбита от ценности"

    Е*аси жаргона.
    В тия фирми на български ли си говорят изобщо? Започвам да се съмнявам.

  6. 6 Профил на Bullshit Bingo
    Bullshit Bingo
    Рейтинг: Неутрално

    "...цели да комуникира навлизането му в нова орбита от ценности..."

    "Ребрандирането ... процес на транформация на ценностите и културата на компанията ни"

    "Всичко, което ни свързва", което цели да изрази ориентирания към потребителите подход на Vivacom

    бла-бла-бла
    бла-бла-бла

    Корпоративно булшит бинго. Ей така ли не се намери една компания, която да избяга от корпоративните клишета и да каже нещо просто, разбираемо и наистина да го приложи като вътрешна организация и като работа с клиенти.

    Бляяяя. Даже не говоря за конкретния случай на БТК, ами за просмуканите с калъпи, шаблони и пълно творческо безсилие прехвалени маркетинг и рекламни гурута. Дреме му на клиента за новата орбита от ценности (важи за всички компании). Празни приказки, да пълнят медиите и безсмислените фирмени конференции.



  7. 7 Профил на senser
    senser
    Рейтинг: 457 Неутрално

    Мога да се басирам, че поне 90% от текста в статията не е на авторката Зорница Стоилова . Лошо няма де, ама поне с повече български думички да беше написано.

    simple mind
  8. 8 Профил на ккккк
    ккккк
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#4] от "nnn":

    Какво напомняне, то е 1:1, ако от тази фирма видят как са ги окрали.... Незнам каква глоба ще понесе Вивател... ъъъ Виваком вече

  9. 9 Профил на борко
    борко
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    До коментар [#6] от "Bullshit Bingo": Да бе, ребрандиране на ценности! Айде стига вече! Ценностите на една компания е да прави печалба, да предлага услуги и/или продукти и да печели. Какви нови ценности, какви пет лева?

    If you want to kiss the sky, better learn how to kneel.
  10. 10 Профил на наблюдаващ
    наблюдаващ
    Рейтинг: Неутрално

    "...да предлагаме повече стойност на потребителите си."
    Ето какво предлагат на потребителите си от 01. 09. 09:

    1. Премахват бонусните минути, които получаваха клиентите за плащане чрез директен дебит.

    2. Увеличават първоначалното време за таксуване към мобилни и чужбина от 30 на 60 сек.

    3. Увеличават цената за свързване към други фиксирани мрежи, т.е. конкуренцията от 3,6 на 8 ст./минл в натовареното време.

  11. 11 Профил на SEMAFOR
    SEMAFOR
    Рейтинг: Неутрално

    Безхаберието и пълната безпомощност могат да бъдат маскирани с трикове като смяна на иметто на компанията и изсмукано от пръстите ново отношение към клиентите но това не може да продължава вечно . А след това..................................

  12. 12 Профил на коректен абонат на некоректна БТК
    коректен абонат на некоректна БТК
    Рейтинг: Неутрално

    Каквито и "брандове" да прави БТК, каквито и "слогани" да измисля тази компания си остава един обикновен крадец на дребно и некоректен партньор в отношенията с потребителите си и може би това е заложено отново и в "новата орбита от ценности" и в новия й слоган "Всичко, което ни свързва". А дали сливането на двамата търговци ще промени отношението и коректността към клиента само времето ще покаже! Г-н Димитров, не е достатъчно да "предлагате повече стойност на потребителите си", редно е и да предложите и повече лоялност, коректност и честност в договорните отношения с абонатите си!!!

  13. 13 Профил на skeptichno
    skeptichno
    Рейтинг: Неутрално

    Променяли си били отношехието към клиента...затова ли колежката не може да си уговори среща вече трета седмица?

  14. 14 Профил на Стефан Г.
    Стефан Г.
    Рейтинг: Неутрално

    Уважаеми журналисти, как сте издържали приемния изпит по български? Много ми е странно... Не се ли срамувате да използвате толкова много чуждици??? Имаме един от най-красивите езици на планетата, богат на толкова много изразни средства. Защо сте убедени, че мнозинството от читателската аудитория разбира или знае смисъла им? Ехххх, Паисий Хилендарски сигурно няма покой... Не ви прави чест, че не знаете родния си майчин език!

  15. 15 Профил на bs
    bs
    Рейтинг: Весело

    ......."Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis MARC Group, обясни, че новата рекламна стратегия на Vivacom цели да комуникира навлизането му в нова орбита от ценности, които да го отдалечат от образа на бившия държавен телеком."...... много добре сте го изстреляли с копирането на логото на vivacom.com. бравос мучачаос

  16. 16 Профил на Сашо
    Сашо
    Рейтинг: 8 Любопитно

    До коментар [#4] от "nnn":

    http://prikachi.com/files/1060652s.jpg - леко завъртяното лого на vivacom.com Хубаво са крали, ама то и името и логото и цветовете ще каже човек че е 1 компания.

  17. 17 Профил на nameless_vlado
    nameless_vlado
    Рейтинг: 5 Весело
  18. 18 Профил на neglije
    neglije
    Рейтинг: Неутрално

    Тои каза: - " Ние имаме предимството за по-малко пари да постигнем по-ефективно подслушване" пардон , присъствие .
    А аз питам :- В личния ми живот ли?

  19. 19 Профил на Дедо
    Дедо
    Рейтинг: Неутрално


    КВО СЕ КОРКАТЕ БЕ!

    Всички си плащат яко в хилядарки за да ги пишат и рекламират в медиите всеки ден, а БТК- пардон, Виваком разбунва журналята с двадесетгодишна крадена марка - що букви що мастило се изписа... Дреме им , нали продадоха телефонната палата...

  20. 20 Профил на Дедо
    Дедо
    Рейтинг: Неутрално


    КВО СЕ КОРКАТЕ БЕ!

    Всички си плащат яко в хилядарки за да ги пишат и рекламират в медиите всеки ден, а БТК- пардон, Виваком разбунва журналята с двадесетгодишна крадена марка - що букви що мастило се изписа... Дреме им , нали продадоха телефонната палата...

  21. 21 Профил на УЖАС!
    УЖАС!
    Рейтинг: Неутрално

    ГРОЗНО! Грозно лого с грозни цветове на грозен сайт с грозен шрифт и грозни картинки на грозен фон и грозно преливащо сиво и два различни грозни оранжа. Неуспешен хибрид между вече цитираното лого виваком.ком и последното лого на айва, преди да спрат да съществуват.
    http://av.watch.impress.co.jp/docs/20030108/aiwa1.jpg

  22. 22 Профил на УЖАС! х2
    УЖАС! х2
    Рейтинг: Неутрално

    Олеее. И по-зле може!!! Току що видях логото на ВИВАСМС
    http://www.vivacom.bg/online/cgi-bin/web2sms.cgi?temp=login.html&ls=0

  23. 23 Профил на Любопитен
    Любопитен
    Рейтинг: Неутрално

    Ама сега тези ще си продължат ли с краденото лого? Няма ли да има наказание, съд, посипване на главите с пепел...

  24. 24 Профил на Sofia Cohen
    Sofia Cohen
    Рейтинг: 266 Неутрално

    Авторката наистина трябва да проверява по-добре информацията!
    Публисис Марк не спечелиха обслужването с конкурс през месец юли, а им беше дадено.
    Дори аргументацията беше, че ги наемат, за да направят промяната на идентичността на БТК.
    Е виждаме какво направиха...

  25. 25 Профил на niki
    niki
    Рейтинг: Гневно

    Здравеите съветвам никой да не си купува телфон от Виваком!Продават на хората буклуците си .Моят изкара 1 месец и хайде на ремонт за нов не искат да го подновят!Исках да разговарям с някой от шевовете им само се оправдават до най близкия магазин се обърнете това им е оправданието крият се като мишоци тези долни буклуциНямали офис нямали незнам какво да си купят с парите от телефона свещи им пожелавам)))))))





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах