Vivacom е новият бранд на БТК и "Вивател"

Новият корпоративен слоган на мобилния оператор е "Всичко, което ни свързва"

Vivacom е името на новия бранд, който обединява служителите, услугите и маркетинговите операции на бившата държавна компания БТК и мобилния оператор "Вивател" (Vivatel), съобщиха в четвъртък от компанията. В структурата на Vivacom попада и веригата за мобилни телефони 2be, която беше придобита от компанията през април.


"Ребрандирането е не просто смяна на името и логото, а процес на транформация на ценностите и културата на компанията ни", обясни главният изпълнителен директор на телекома Бернар Москени и добави, че активността по ребрандинга е следствие от променящите се потребности на потребителите и на средата, в която оперира компанията.


Името и характерът на новия бранд се стремят да запази динамичността на марката Vivatel и сигурността и техническия облик на БТК. Новият корпоративен слоган на мобилния оператор е "Всичко, което ни свързва", което цели да изрази ориентирания към потребителите подход на Vivacom.




Главният търговски директор на Vivacom Александър Димитров обясни, че смяната на корпоративната идентичност на компанията означава и промяна на начина на работа. "Още преди два месеца започнахме комуникацията по ребрандирането сред нашите служители, като им обяснихме, че не просто сливаме структурата, но и въвеждаме ново отношение към клиента - да спрем да се държим като монополисти на пазара, а да предлагаме повече стойност на потребителите си."


Заедно със сливането на двете компании мениджмънтът на Vivacom планира преместването на цялата й структура в нова сграда в началото на 2010 г., която ще се разпростира на площ от 20 000 кв.м в Европейския търговски център на бул. "Цариградско шосе" в София, до строящия се мол "Карфур".


Ребрандирането на телекомуникационната компания ще бъде подкрепено от агресивна рекламна кампания, която ще представя не само променения й имидж, но и въвеждането на нова конвергирана услуга, която ще предлага фиксирани, мобилни и интернет услуги в едно. Освен засиленото присъствие в телевизия, преса, външна реклама и интернет от Vivacom започват ребрандирането и на всички свои магазини в страната, които са около 185 заедно с тези на веригата 2be. Всички клиенти на компанията ще получат описание на процеса по ребрандирането заедно с месечната си сметка.


Александър Димитров коментира пред "Дневник", че рецесията оказва по-скоро положителен ефект върху плановете им да се ребрандират точно сега заради по-ниските цени на медиите и невъзможността на конкурентите им да рекламират агресивно. "Ние имаме предимството за по-малко пари да постигнем по-ефективно присъствие", каза още Димитров.


Творческата концепция за ребрандирането е дело на рекламната агенция Publicis MARC, която спечели с конкурс да обслужва креативното представяне на телекомуникационната компания през юли. Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis MARC Group, обясни, че новата рекламна стратегия на Vivacom цели да комуникира навлизането му в нова орбита от ценности, които да го отдалечат от образа на бившия държавен телеком.

Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на борко
    борко
    Рейтинг: 1131 Неутрално

    Абе поне веднъж да бяхте употребили вместо "ребрандиране", "промяна на марката" или нещо друго...

    If you want to kiss the sky, better learn how to kneel.
  2. 3 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 908 Весело

    Ето какво прави конкуренцията на пазара ... Те БТК явно се помислиха за голяма работа и вместо умерено да лапат сега компанията им ще изгуби милиони... Вече доста алтернативни оптични мрежи се появиха и БТК не са монополист ,а ако не намялт цените си в пъти след няколко години може и въобще да спрат да съществуват. А другият картел на мобилните оператори още си се държи ,защото няма алтернатива ,но не се притеснявайте и там ще дойде края...

  3. 5 Профил на Sir Humphrey
    Sir Humphrey
    Рейтинг: 578 Разстроено

    "бранд"
    "ребрандинг"
    "корпоративен слоган"
    "имидж"
    "конвергирана"
    "креативното представяне"
    "комуникира навлизането му в нова орбита от ценности"

    Е*аси жаргона.
    В тия фирми на български ли си говорят изобщо? Започвам да се съмнявам.

  4. 7 Профил на senser
    senser
    Рейтинг: 446 Неутрално

    Мога да се басирам, че поне 90% от текста в статията не е на авторката Зорница Стоилова . Лошо няма де, ама поне с повече български думички да беше написано.

    simple mind
  5. 9 Профил на борко
    борко
    Рейтинг: 1131 Неутрално

    До коментар [#6] от "Bullshit Bingo": Да бе, ребрандиране на ценности! Айде стига вече! Ценностите на една компания е да прави печалба, да предлага услуги и/или продукти и да печели. Какви нови ценности, какви пет лева?

    If you want to kiss the sky, better learn how to kneel.
  6. 16 Профил на Сашо
    Сашо
    Рейтинг: 8 Любопитно

    До коментар [#4] от "nnn":

    http://prikachi.com/files/1060652s.jpg - леко завъртяното лого на vivacom.com Хубаво са крали, ама то и името и логото и цветовете ще каже човек че е 1 компания.

  7. 17 Профил на nameless_vlado
    nameless_vlado
    Рейтинг: 5 Весело
  8. 24 Профил на Sofia Cohen
    Sofia Cohen
    Рейтинг: 271 Неутрално

    Авторката наистина трябва да проверява по-добре информацията!
    Публисис Марк не спечелиха обслужването с конкурс през месец юли, а им беше дадено.
    Дори аргументацията беше, че ги наемат, за да направят промяната на идентичността на БТК.
    Е виждаме какво направиха...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах