Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (100)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 498 Неутрално

    Всеки подобен проект, който е осъществен добавя по още един бял косъм на другаря Станишев....

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  2. 2 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 530 Весело

    Брей, ама убави. Я да видим кога ще ги осе...т.

  3. 3 Профил на niki2003
    niki2003
    Рейтинг: 453 Неутрално

    Само дано се запазят така чисти и приветливи за дълго време!

  4. 4 Профил на lady_flower
    lady_flower
    Рейтинг: 729 Неутрално

    Много добре,много добре.

  5. 5 Профил на milena_82
    milena_82
    Рейтинг: 473 Неутрално

    Еха,тo такъв кеф ще бъде, че няма да ти се иска да слизаш.

  6. 6 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1928 Неутрално

    Чудесно. Пък да можеше и да се движат из Европа, още по-чудесно щеше да е.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  7. 7 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1598 Разстроено

    Българите - пътници ще ги направят на кочина.

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  8. 8 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 530 Неутрално
  9. 9 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    А безжичен интернет ще има ли в новите вагони?

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  10. 10 Профил на petar_333
    petar_333
    Рейтинг: 493 Неутрално

    Само ако ги поддържат и чистят редовно и пътуващите в тях да ги пазят,тогава ще мога да заявя, че съм впечатлен.

  11. 11 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 3353 Неутрално

    Да отделят четири спални вагона, като на всеки закачат по десет вагона за камиони, и една голяма част от турския транзит да се качи на влакове.

  12. 12 Профил на cup_of_tea
    cup_of_tea
    Рейтинг: 721 Неутрално

    "Всеки вагон струва над 1 млн. евро"

    Уау. Тридесет вагона, всеки по един милион евро. БДЖ е богата структура.

  13. 13 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5601 Неутрално

    тоя с обувките дава лош пример !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  14. 14 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    [quote#2:"rycher"]да видим кога ще ги осе...т.[/quote]
    Със Сульо и Пульо - гарантирано скоро Една мотриса у нашенско, за да се запази по-така за по-дълго, трябва да прекарва повечко време под земята - каквито са мотрисите на метрото! А иначе си спомням как не вагоните, а самото Дезиро-влакче беше отнесло някой и друг камък в движение - за какво говорим изобщо?...

  15. 15 Профил на cup_of_tea
    cup_of_tea
    Рейтинг: 721 Неутрално

    [quote#10:"petar_333"]Само ако ги поддържат и чистят редовно и пътуващите в тях да ги пазят,тогава ще мога да заявя, че съм впечатлен[/quote]


    Аз ще се впечатля, ако има вода за душа в душ-кабината и за санитарния възел.

  16. 16 Профил на bati vi
    bati vi
    Рейтинг: 1407 Любопитно

    Това ще са май единствените вагони, които ще имат разрешение за експлоатациа. Щото всеизвестно е , че другите /да се разбира - всички / нямат .

    Меня постоянно преследуют умные мысли! .. Но я быстрее ....
  17. 17 Профил на bati vi
    bati vi
    Рейтинг: 1407 Весело

    Ех къде е сега ББ лентореза, че да видиш как се режат по 30 ленти и в двете посоки. Па после и по новините щяха да го дават ...... какъв мал шанс .

    Меня постоянно преследуют умные мысли! .. Но я быстрее ....
  18. 18 Профил на Milva
    Milva
    Рейтинг: 750 Неутрално

    До коментар [#7] от "Хипчо":

    Те навсякъде по света пътниците оставят кочина след себе си. Отговорността за чистенето, смяната на спалното бельо и т.н. е на БДЖ. Ако не ги поддържат добре, за нула време ще станат на нищо.

  19. 19 Профил на tralala2010
    tralala2010
    Рейтинг: 554 Неутрално

    [quote#2:"rycher"]Я да видим кога ще ги осе...т.
    [/quote]
    Щом няма към тях комплектувани и ибрици разбира се, че ще ги осе...т.

  20. 20 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Искам снимки след 40 дни от пускането в експлоатация! Защо на вратите няма турникети? мангалините гратисчии ще опляскат всичко за 2 седмици!

  21. 21 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 1805 Неутрално

    ДОЖИВЯХМЕ!
    Дано успеят да ги пуснат в експлоатация преди Великденските празници, за да могат хората да пътуват малко по-човешки... през 2013 година.
    По принцип е безумие в 21 век времето за пътуване с влак - София-Варна 8 часа!
    София-Силистра 12 часа!
    Пловдив - Варна 8 часа!
    Как???

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  22. 22 Профил на cup_of_tea
    cup_of_tea
    Рейтинг: 721 Весело

    [quote#21:"Чичи"]София-Варна 8 часа!
    София-Силистра 12 часа!
    Пловдив - Варна 8 часа!
    Как???
    [/quote]

    Това е без закъсненията!

  23. 23 Профил на dasho
    dasho
    Рейтинг: 681 Любопитно

    Тая компания не беше ли пред фалит?!

  24. 24 Профил на bati vi
    bati vi
    Рейтинг: 1407 Любопитно

    " До 2020 година България би трябвало са разполага с 400 км линии, по които може композициите са се движат със 160 км/ч"...

    При все, че сега се строят трасета да влакове, по които да се развиват 300-400 км/ч., само мога да си представя в 2020г. какво ще е . А тия наште убавци - 160 км/ч ??!!??
    В най-добрия случай София -Бургас за 4ч.
    Голяма стратегия - няма що !

    Меня постоянно преследуют умные мысли! .. Но я быстрее ....
  25. 25 Профил на vestonosec
    vestonosec
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Дано да успея да ги пробвам ,докато още стават за нещо!

  26. 26 Профил на k@lcho
    k@lcho
    Рейтинг: 494 Неутрално

    ... добре изглеждат и дано по дълго останат в това състояние

    няма кой, значи – аз, няма кога, значи – сега! Control - C Control - V! DONT Control - ME! ... Просто е НАЛИ!
  27. 27 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1391 Весело

    Ако от София до Варна, примерно, се отиваше за 2 часа, човек нямаше да може да се наспи добре в новите вагони и покупката се обезсмисля. БДЖ-то го е сметнало - пътят да е толкова, че да има 8-9 часа за сън.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  28. 28 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 817 Разстроено

    Миналата седмица пътувах до Лакатник. Майко мила, каква мизерия! Вагоните немити от татово време, през стъклата нищо не се вижда, в купетата - дъх на гнило. За тоалетните да не говорим - и противогаз не те оправя!

    PS До модератора: Този коментар е към по-общата тема "БДЖ".

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  29. 29 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 1805 Любопитно

    До коментар [#17] от "bati vi":

    Да ги беше поръчал, платил и пуснал Сергею преди 4-5 години.
    Имаха по 2 млрд бюджетен излишък. Не е било въпрос на пари, нали? 30 вагона = 59 млн лв - по сметките на статията. По влаковете не пътува ли най-често неговият електорат?

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  30. 30 Профил на Тракатака
    Тракатака
    Рейтинг: 395 Неутрално

    [quote#1:"mtmvb"]Всеки подобен проект, който е осъществен добавя по още един бял косъм на другаря Станишев...[/quote]
    Той пък колко косми вече имаЕййй, лоши сте това герберастите, оставете момчето на Мира бре

  31. 31 Профил на veragena
    veragena
    Рейтинг: 512 Неутрално

    "Новите вагони могат да се използват само в България, защото пускането им по линии в други държави би се приело за нерегламентирана държавна помощ."

    Преди няколко месеца нямаше ли скандал точно заради това, че тези вагони не отговарят на европейските стандарти и трябва да се преработят.. За да тръгнат им трябваше сертификат за движение на територията на ЕС.

  32. 32 Профил на Dragoslava
    Dragoslava
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    До коментар [#18] от "Milva":

    Наистина, такова нещо видях в хотел в чужбина... с думи не мога да го опиша. Но след час беше почистено, все едно не е било.

  33. 33 Профил на ilinko
    ilinko
    Рейтинг: 726 Весело

    До коментар [#24] от "bati vi":

    абсолютно... тенденцията в развитите страни е да се строят трасета за бързи влакове

    При нас БДЖ пък купува спални вагони, че да може да спим докато влакът ни люшка цяла нощ от София до Бургас. Ако имаше една скоростна железница, щяхме да стигаме за по-малко от два часа до Бургас и нямаше да се налага да спим изобщо

  34. 34 Профил на Dragoslava
    Dragoslava
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    Радващото е, че отново ще има връзка Добрич-София.

  35. 35 Профил на Rozalina
    Rozalina
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Вместо да забързат влаковете, така че да не се налага да се спи, те предлагат нови вагони. Разсточние което във европа се взима за 2 часа, тук има време да се наспиш, че и душ да си вземеш. Жалка история

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  36. 36 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5601 Неутрално

    До коментар [#9] от "Да живее цензурата! Хип,хип,ураааа!":

    ще има !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  37. 37 Профил на genius777
    genius777
    Рейтинг: 443 Неутрално

    Това на снимка 9 и 16 не го разбирам,служебно купе ли е?

  38. 38 Профил на kpenkov
    kpenkov
    Рейтинг: 570 Весело

    До коментар [#1] от "mtmvb":
    Ти не му бери грижа на др. Станишев, те неговите хора, като крадът, крадът всичко и му теглят накрая и ДДС-то, ама и при тази цена, май над половината е усвоена някъде и ми е много интересно дали някога ще се изплати инвестицията... Разбирам, че "благородно" завиждате на родната ви партия, ама трябва и учене, само с Винету... няма да стане.

  39. 39 Профил на genius777
    genius777
    Рейтинг: 443 Неутрално

    [quote#24:"bati vi"]" До 2020 година България би трябвало са разполага с 400 км линии, по които може композициите са се движат със 160 км/ч"...

    При все, че сега се строят трасета да влакове, по които да се развиват 300-400 км/ч., само мога да си представя в 2020г. какво ще е . А тия наште убавци - 160 км/ч ??!!??
    В най-добрия случай София -Бургас за 4ч.
    Голяма стратегия - няма що ![/quote]

    Да ама ние имаме магистрали,то така не може и магистрали и скоростни трасета

  40. 40 Профил на epoc
    epoc
    Рейтинг: 1391 Весело

    Мен ме изкефи микровълновата печка, интересно ми е колко ще издържи преди да я развалят (масово българина няма идея как се ползва) или откраднат (в което българинът има традиционен опит)....

    Иначе аз им давам 6 месеца, преди да се превърнат в кочини.

    Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
  41. 41 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1490 Любопитно

    А въоръжена охрана да пази вагоните? Че доколкото познавам Бай Ганьо и най-вече внуците му... няма да е за дълго тази радост.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  42. 42 Профил на Сашо
    Сашо
    Рейтинг: 1542 Весело

    Мерси, БДЖ, че харчите парите ни за хубави неща

    "Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston Churchill
  43. 43 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Дано парите за тия красиви вагани не отидат на вятъра, като се
    има пред вид българина как пази и работещите в БДЖ как
    поддържат....

  44. 44 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1680 Неутрално

    Министърът на транспорта Кристиан Кръстев посочи, че не се очаква повишаване на цената на билетите за БДЖ заради новите вагони

    А трябва, тъкмо ще има пари за нормална подръжка и ще се филтрират циганите/селяните които ще ги направят на кочнини...

    К** за руслямският халифат и емира ал Джуджани!
  45. 45 Профил на Шапчица
    Шапчица
    Рейтинг: 1645 Неутрално

    "Вагоните могат да се движат със 160 км/ч, стига железният път да го позволява..............До 2020 ще имаме 400 км, които ще позволяват тая скорост"

    Ми то си е направо трагично. Сега с колко ще се движат?

    ПП. И в тоалетната не трябваше да има мокет. Точно за месец ще се умирише

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  46. 46 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1680 Любопитно

    До коментар [#24] от "bati vi":

    Ако трябва да сме реалисти България е малка и не толкова населена, че да ни трябват супер бързи влакове, които никога не се изплатят. Ако можехме да имаме една средна скорост от 130 км/час на повечето линии целия транспоретн проблем в държавата щеше отдавна да е решен...

    К** за руслямският халифат и емира ал Джуджани!
  47. 47 Профил на chushka
    chushka
    Рейтинг: 474 Неутрално

    Така като ви чета ... се чудя кой цапа тогава? Предполагам, че довечера като си изхвърлите фаса на кръстовището няма да засечи морала, който "четете" тук

  48. 48 Профил на Milva
    Milva
    Рейтинг: 750 Неутрално

    До коментар [#32] от "Dragoslava":
    Максимата "след мен и потоп" не е запазена само за българите. За жалост ние имаме една изразена склонност да чупим и разваляме за кеф, но това си е до културата.

    Обаче, дори да са съвестни всички потребители и да пазят, хигиената и чистотата си имат нужда от поддръжка. По това си личи дали един стопанин е добър или не.

  49. 49 Профил на 3.14
    3.14
    Рейтинг: 226 Весело

    Вместо да вдигаме скоростта на движение на влаковете, купуваме спални вагони. БДЖ поне има ясна визия за бъдещето

  50. 50 Профил на shift
    shift
    Рейтинг: 573 Весело

    След спалните вагони да закупят нови локомотиви - нов празник за народа. Ще се кандилкаме с 27 км/ч в смрадливите купета, изпълнени с радост.
    Влакове, движещи се с над 200 км/ч, има повече от 50 години. Но не е редно да се модернизира така, наведнъж. Не, ще изхарчим няколко милиарда, после ще се оправдаем с Брюксел и ще приватизираме - скоростно.
    Иначе, България е една много модерна страна. В следващия програмен период ще бъдем даже още по-модерни, почти като Румъния.
    (:

  51. 51 Профил на VitaminX
    VitaminX
    Рейтинг: 660 Любопитно

    Не разбрах/видях има ли в купетата контакти, че да може човек да си пусне компютъра или да си зареди телефона.

    Missão dada é missão cumprida!
  52. 52 Профил на ogo
    ogo
    Рейтинг: 396 Гневно

    А някой да попита, защо вагоните се правят в Турция, а нашия вагонен завод в Дряново, беше закрит?

  53. 53 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 1495 Неутрално

    Много са хубави, но много се съмнявам че пътниците ще ги пазят.

  54. 54 Профил на stg ФИАСКОТО НА ДНЕВНИК
    stg ФИАСКОТО НА ДНЕВНИК
    Рейтинг: 2893 Неутрално

    [quote#46:"lol"]Ако можехме да имаме една средна скорост от 130 км/час на повечето линии целия транспоретн проблем в държавата щеше отдавна да е решен... [/quote]
    спокойно вече можеше да ги имаме но било по важно да има магистрали и да може да се кара черен джип, де си виждала мутра във влак - приоритети

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  55. 55 Профил на ladinn
    ladinn
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Дано да ги поддържат. И въобще не е само до пътниците. Изхвърлянето на боклуци хич не е само наш патент. Ако някой види какво оставят след себе си примерно пътуващите в лондонското метро в пиковите часове, може лошо да му стане. Вестници, празни чаши и бутилки, опаковки от какво ли не. Голямата разлика е, че на крайните спирки се качват мъже и жени в униформи и събират всичко в големите торби за боклук, а вечер като спрат да се движат колите, се почиства и всичко друго. Нашият проблем не е, че замърсяваме повече от другите, а че не чистим колкото тях и не наказваме достатъчно хванатите нарушители.

  56. 56 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1413 Неутрално

    Една добра новина,честито на БДЖ.

  57. 57 Профил на hartofilax
    hartofilax
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Ще бъдат "побългарени" за нула време

  58. 58 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Абе не сте изцяло прави за БДЖ. В Белгия примерно има също стари вагони, но те са малко на фона на по-новите. Също така има и пътнически влакове, които не се движат по-бързо от нашите. Обаче имат и IC влакове, които могат спокойно да си развият над 100 км/ч. Влаковете, които развиват над 300 км/ч са по точно определени линии.

    Според мен БДЖ ще достигне европейско ниво когато започнем да заплащаме реалната цена на услугата. Това не е цел на управляващите обаче, защото никой няма да плати 150 лв за София - Бургас. Затова ще си се возиме на старите вагони още дълго или поне докато БДЖ не фалира.

  59. 59 Профил на altarf
    altarf
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#1] от "mtmvb":

    На теб сигурно ти е побеляла цялата коса, когато по времето на Тройната влязохме в ЕС, бяха освободени медиците в Либия и беше реализиран рекорден икономически растеж. На човек, под чието управление са реализирани такива успехи, му е все тая за едни спални вагони.

    Пилците се броят на избори.
  60. 60 Профил на Туриста
    Туриста
    Рейтинг: 510 Неутрално

    До коментар [#52] от "ogo":

    честито!!! държавата инвестира в Турски а не Български предприятия.
    после: защо нямало производство у нас?

  61. 61 Профил на altarf
    altarf
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#58] от "Biker":

    150 лв не е ли малко множко?

    Пилците се броят на избори.
  62. 62 Профил на Туриста
    Туриста
    Рейтинг: 510 Неутрално

    до всички мрънкала как българина бил мръсен: поживейте малко в чужбина за да видите и моля ви, дръжте си очите широко отворени. Боже, престанете с тоя Български негативизъм!

  63. 63 Профил на dobata83
    dobata83
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Остава и да няма такива като този на снимката - легнал с обувките... От нас зависи и да ги пазим. Честито! Много хубава новина.

  64. 64 Профил на Izida
    Izida
    Рейтинг: 610 Неутрално

    Според мен е напълно нормално с времето да стареят и овехтяват. За да не се отразява драстично обаче трябва сериозна поддръжка и оправяне на дребните проблеми преди да са станали големи. Т.е. не са виновни клиентите, а продавачите като нещо бързо се състарява!

  65. 65 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#61] от "altarf":

    Провери каква е цената в други европейски страни (като игнорираме качеството на услугата предлагано от БДЖ).

    Пример: Лондон - Манчестер: 150 паунда
    Берлин - Мюнхен: 130 евро

  66. 66 Профил на shift
    shift
    Рейтинг: 573 Неутрално

    До коментар [#65] от "Biker":
    Да, често железопътният транспорт в Западна Европа е чувствително по-скъп от автобусния. Но както стандартът, така и услугата са качествено различни от предлаганите в България.
    Независимо от високите цени обаче, услугата се субсидира дори и във Великобритания, където влаковете и гарите са частни.

  67. 67 Профил на reepicheep
    reepicheep
    Рейтинг: 229 Гневно

    До коментар [#7] от "Хипчо":

    Този от снимка 8 ги почнал -> с обувките! Хипар!

  68. 68 Профил на reepicheep
    reepicheep
    Рейтинг: 229 Гневно

    Опаа - още един с обувки - на последната снимка...

    Веднага да се върнат вагоните, откъдето са купени! А парите да покрият загубите на БДЖ-то!

  69. 69 Профил на ОГРАДА с Турция  - ВЕДНАГА!
    ОГРАДА с Турция - ВЕДНАГА!
    Рейтинг: 2053 Неутрално

    Ей, чекайте бе... Нали тези вагони не отговаряха на европейските изисквания.. И бяха ремонтирани стари турски бракми ?

  70. 70 Профил на reepicheep
    reepicheep
    Рейтинг: 229 Неутрално

    А дали са устойчиви на огън?

    Дали пътниците ще могат да се спасяват при пожар или ще изгарят луксозно?!



още



За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.