Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (100)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Всеки подобен проект, който е осъществен добавя по още един бял косъм на другаря Станишев....

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  2. 2 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 458 Весело

    Брей, ама убави. Я да видим кога ще ги осе...т.

  3. 3 Профил на niki2003
    niki2003
    Рейтинг: 457 Неутрално

    Само дано се запазят така чисти и приветливи за дълго време!

  4. 4 Профил на lady_flower
    lady_flower
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Много добре,много добре.

  5. 5 Профил на milena_82
    milena_82
    Рейтинг: 456 Неутрално

    Еха,тo такъв кеф ще бъде, че няма да ти се иска да слизаш.

  6. 6 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    Чудесно. Пък да можеше и да се движат из Европа, още по-чудесно щеше да е.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  7. 7 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1451 Разстроено

    Българите - пътници ще ги направят на кочина.

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  8. 8 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 458 Неутрално
  9. 9 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    А безжичен интернет ще има ли в новите вагони?

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  10. 10 Профил на petar_333
    petar_333
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Само ако ги поддържат и чистят редовно и пътуващите в тях да ги пазят,тогава ще мога да заявя, че съм впечатлен.

  11. 11 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2779 Неутрално

    Да отделят четири спални вагона, като на всеки закачат по десет вагона за камиони, и една голяма част от турския транзит да се качи на влакове.

  12. 12 Профил на cup_of_tea
    cup_of_tea
    Рейтинг: 627 Неутрално

    "Всеки вагон струва над 1 млн. евро"

    Уау. Тридесет вагона, всеки по един милион евро. БДЖ е богата структура.

  13. 13 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3537 Неутрално

    тоя с обувките дава лош пример !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  14. 14 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#2:"rycher"]да видим кога ще ги осе...т.[/quote]
    Със Сульо и Пульо - гарантирано скоро Една мотриса у нашенско, за да се запази по-така за по-дълго, трябва да прекарва повечко време под земята - каквито са мотрисите на метрото! А иначе си спомням как не вагоните, а самото Дезиро-влакче беше отнесло някой и друг камък в движение - за какво говорим изобщо?...

  15. 15 Профил на cup_of_tea
    cup_of_tea
    Рейтинг: 627 Неутрално

    [quote#10:"petar_333"]Само ако ги поддържат и чистят редовно и пътуващите в тях да ги пазят,тогава ще мога да заявя, че съм впечатлен[/quote]


    Аз ще се впечатля, ако има вода за душа в душ-кабината и за санитарния възел.

  16. 16 Профил на bati vi
    bati vi
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    Това ще са май единствените вагони, които ще имат разрешение за експлоатациа. Щото всеизвестно е , че другите /да се разбира - всички / нямат .

    Меня постоянно преследуют умные мысли! .. Но я быстрее ....
  17. 17 Профил на bati vi
    bati vi
    Рейтинг: 1416 Весело

    Ех къде е сега ББ лентореза, че да видиш как се режат по 30 ленти и в двете посоки. Па после и по новините щяха да го дават ...... какъв мал шанс .

    Меня постоянно преследуют умные мысли! .. Но я быстрее ....
  18. 18 Профил на Milva
    Milva
    Рейтинг: 722 Неутрално

    До коментар [#7] от "Хипчо":

    Те навсякъде по света пътниците оставят кочина след себе си. Отговорността за чистенето, смяната на спалното бельо и т.н. е на БДЖ. Ако не ги поддържат добре, за нула време ще станат на нищо.

    I don't want to believe. I want to know.
  19. 19 Профил на tralala2010
    tralala2010
    Рейтинг: 528 Неутрално

    [quote#2:"rycher"]Я да видим кога ще ги осе...т.
    [/quote]
    Щом няма към тях комплектувани и ибрици разбира се, че ще ги осе...т.

  20. 20 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Искам снимки след 40 дни от пускането в експлоатация! Защо на вратите няма турникети? мангалините гратисчии ще опляскат всичко за 2 седмици!

  21. 21 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    ДОЖИВЯХМЕ!
    Дано успеят да ги пуснат в експлоатация преди Великденските празници, за да могат хората да пътуват малко по-човешки... през 2013 година.
    По принцип е безумие в 21 век времето за пътуване с влак - София-Варна 8 часа!
    София-Силистра 12 часа!
    Пловдив - Варна 8 часа!
    Как???

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  22. 22 Профил на cup_of_tea
    cup_of_tea
    Рейтинг: 627 Весело

    [quote#21:"Чичи"]София-Варна 8 часа!
    София-Силистра 12 часа!
    Пловдив - Варна 8 часа!
    Как???
    [/quote]

    Това е без закъсненията!

  23. 23 Профил на dasho
    dasho
    Рейтинг: 573 Любопитно

    Тая компания не беше ли пред фалит?!

  24. 24 Профил на bati vi
    bati vi
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    " До 2020 година България би трябвало са разполага с 400 км линии, по които може композициите са се движат със 160 км/ч"...

    При все, че сега се строят трасета да влакове, по които да се развиват 300-400 км/ч., само мога да си представя в 2020г. какво ще е . А тия наште убавци - 160 км/ч ??!!??
    В най-добрия случай София -Бургас за 4ч.
    Голяма стратегия - няма що !

    Меня постоянно преследуют умные мысли! .. Но я быстрее ....
  25. 25 Профил на vestonosec
    vestonosec
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Дано да успея да ги пробвам ,докато още стават за нещо!

  26. 26 Профил на k@lcho
    k@lcho
    Рейтинг: 458 Неутрално

    ... добре изглеждат и дано по дълго останат в това състояние

    няма кой, значи – аз, няма кога, значи – сега! Control - C Control - V! DONT Control - ME! ... Просто е НАЛИ!
  27. 27 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1416 Весело

    Ако от София до Варна, примерно, се отиваше за 2 часа, човек нямаше да може да се наспи добре в новите вагони и покупката се обезсмисля. БДЖ-то го е сметнало - пътят да е толкова, че да има 8-9 часа за сън.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  28. 28 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 664 Разстроено

    Миналата седмица пътувах до Лакатник. Майко мила, каква мизерия! Вагоните немити от татово време, през стъклата нищо не се вижда, в купетата - дъх на гнило. За тоалетните да не говорим - и противогаз не те оправя!

    PS До модератора: Този коментар е към по-общата тема "БДЖ".

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  29. 29 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 1127 Любопитно

    До коментар [#17] от "bati vi":

    Да ги беше поръчал, платил и пуснал Сергею преди 4-5 години.
    Имаха по 2 млрд бюджетен излишък. Не е било въпрос на пари, нали? 30 вагона = 59 млн лв - по сметките на статията. По влаковете не пътува ли най-често неговият електорат?

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  30. 30 Профил на Тракатака
    Тракатака
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#1:"mtmvb"]Всеки подобен проект, който е осъществен добавя по още един бял косъм на другаря Станишев...[/quote]
    Той пък колко косми вече имаЕййй, лоши сте това герберастите, оставете момчето на Мира бре

  31. 31 Профил на veragena
    veragena
    Рейтинг: 458 Неутрално

    "Новите вагони могат да се използват само в България, защото пускането им по линии в други държави би се приело за нерегламентирана държавна помощ."

    Преди няколко месеца нямаше ли скандал точно заради това, че тези вагони не отговарят на европейските стандарти и трябва да се преработят.. За да тръгнат им трябваше сертификат за движение на територията на ЕС.

  32. 32 Профил на Dragoslava
    Dragoslava
    Рейтинг: 965 Неутрално

    До коментар [#18] от "Milva":

    Наистина, такова нещо видях в хотел в чужбина... с думи не мога да го опиша. Но след час беше почистено, все едно не е било.

  33. 33 Профил на ilinko
    ilinko
    Рейтинг: 727 Весело

    До коментар [#24] от "bati vi":

    абсолютно... тенденцията в развитите страни е да се строят трасета за бързи влакове

    При нас БДЖ пък купува спални вагони, че да може да спим докато влакът ни люшка цяла нощ от София до Бургас. Ако имаше една скоростна железница, щяхме да стигаме за по-малко от два часа до Бургас и нямаше да се налага да спим изобщо

  34. 34 Профил на Dragoslava
    Dragoslava
    Рейтинг: 965 Неутрално

    Радващото е, че отново ще има връзка Добрич-София.

  35. 35 Профил на Rozalina
    Rozalina
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Вместо да забързат влаковете, така че да не се налага да се спи, те предлагат нови вагони. Разсточние което във европа се взима за 2 часа, тук има време да се наспиш, че и душ да си вземеш. Жалка история

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  36. 36 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3537 Неутрално

    До коментар [#9] от "Да живее цензурата! Хип,хип,ураааа!":

    ще има !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  37. 37 Профил на genius777
    genius777
    Рейтинг: 414 Неутрално

    Това на снимка 9 и 16 не го разбирам,служебно купе ли е?

  38. 38 Профил на kpenkov
    kpenkov
    Рейтинг: 755 Весело

    До коментар [#1] от "mtmvb":
    Ти не му бери грижа на др. Станишев, те неговите хора, като крадът, крадът всичко и му теглят накрая и ДДС-то, ама и при тази цена, май над половината е усвоена някъде и ми е много интересно дали някога ще се изплати инвестицията... Разбирам, че "благородно" завиждате на родната ви партия, ама трябва и учене, само с Винету... няма да стане.

  39. 39 Профил на genius777
    genius777
    Рейтинг: 414 Неутрално

    [quote#24:"bati vi"]" До 2020 година България би трябвало са разполага с 400 км линии, по които може композициите са се движат със 160 км/ч"...

    При все, че сега се строят трасета да влакове, по които да се развиват 300-400 км/ч., само мога да си представя в 2020г. какво ще е . А тия наште убавци - 160 км/ч ??!!??
    В най-добрия случай София -Бургас за 4ч.
    Голяма стратегия - няма що ![/quote]

    Да ама ние имаме магистрали,то така не може и магистрали и скоростни трасета

  40. 40 Профил на epoc
    epoc
    Рейтинг: 1416 Весело

    Мен ме изкефи микровълновата печка, интересно ми е колко ще издържи преди да я развалят (масово българина няма идея как се ползва) или откраднат (в което българинът има традиционен опит)....

    Иначе аз им давам 6 месеца, преди да се превърнат в кочини.

    Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
  41. 41 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    А въоръжена охрана да пази вагоните? Че доколкото познавам Бай Ганьо и най-вече внуците му... няма да е за дълго тази радост.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  42. 42 Профил на Сашо
    Сашо
    Рейтинг: 740 Весело

    Мерси, БДЖ, че харчите парите ни за хубави неща

    "Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston Churchill
  43. 43 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Дано парите за тия красиви вагани не отидат на вятъра, като се
    има пред вид българина как пази и работещите в БДЖ как
    поддържат....

  44. 44 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1947 Неутрално

    Министърът на транспорта Кристиан Кръстев посочи, че не се очаква повишаване на цената на билетите за БДЖ заради новите вагони

    А трябва, тъкмо ще има пари за нормална подръжка и ще се филтрират циганите/селяните които ще ги направят на кочнини...

    К** за руслямският халифат и емира ал Джуджани!
  45. 45 Профил на Шапчица
    Шапчица
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    "Вагоните могат да се движат със 160 км/ч, стига железният път да го позволява..............До 2020 ще имаме 400 км, които ще позволяват тая скорост"

    Ми то си е направо трагично. Сега с колко ще се движат?

    ПП. И в тоалетната не трябваше да има мокет. Точно за месец ще се умирише

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  46. 46 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1947 Любопитно

    До коментар [#24] от "bati vi":

    Ако трябва да сме реалисти България е малка и не толкова населена, че да ни трябват супер бързи влакове, които никога не се изплатят. Ако можехме да имаме една средна скорост от 130 км/час на повечето линии целия транспоретн проблем в държавата щеше отдавна да е решен...

    К** за руслямският халифат и емира ал Джуджани!
  47. 47 Профил на chushka
    chushka
    Рейтинг: 465 Неутрално

    Така като ви чета ... се чудя кой цапа тогава? Предполагам, че довечера като си изхвърлите фаса на кръстовището няма да засечи морала, който "четете" тук

  48. 48 Профил на Milva
    Milva
    Рейтинг: 722 Неутрално

    До коментар [#32] от "Dragoslava":
    Максимата "след мен и потоп" не е запазена само за българите. За жалост ние имаме една изразена склонност да чупим и разваляме за кеф, но това си е до културата.

    Обаче, дори да са съвестни всички потребители и да пазят, хигиената и чистотата си имат нужда от поддръжка. По това си личи дали един стопанин е добър или не.

    I don't want to believe. I want to know.
  49. 49 Профил на 3.14
    3.14
    Рейтинг: 230 Весело

    Вместо да вдигаме скоростта на движение на влаковете, купуваме спални вагони. БДЖ поне има ясна визия за бъдещето

  50. 50 Профил на shift
    shift
    Рейтинг: 402 Весело

    След спалните вагони да закупят нови локомотиви - нов празник за народа. Ще се кандилкаме с 27 км/ч в смрадливите купета, изпълнени с радост.
    Влакове, движещи се с над 200 км/ч, има повече от 50 години. Но не е редно да се модернизира така, наведнъж. Не, ще изхарчим няколко милиарда, после ще се оправдаем с Брюксел и ще приватизираме - скоростно.
    Иначе, България е една много модерна страна. В следващия програмен период ще бъдем даже още по-модерни, почти като Румъния.
    (:

  51. 51 Профил на VitaminX
    VitaminX
    Рейтинг: 627 Любопитно

    Не разбрах/видях има ли в купетата контакти, че да може човек да си пусне компютъра или да си зареди телефона.

    Missão dada é missão cumprida!
  52. 52 Профил на ogo
    ogo
    Рейтинг: 402 Гневно

    А някой да попита, защо вагоните се правят в Турция, а нашия вагонен завод в Дряново, беше закрит?

  53. 53 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 884 Неутрално

    Много са хубави, но много се съмнявам че пътниците ще ги пазят.

  54. 54 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1658 Неутрално

    [quote#46:"lol"]Ако можехме да имаме една средна скорост от 130 км/час на повечето линии целия транспоретн проблем в държавата щеше отдавна да е решен... [/quote]
    спокойно вече можеше да ги имаме но било по важно да има магистрали и да може да се кара черен джип, де си виждала мутра във влак - приоритети

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  55. 55 Профил на ladinn
    ladinn
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Дано да ги поддържат. И въобще не е само до пътниците. Изхвърлянето на боклуци хич не е само наш патент. Ако някой види какво оставят след себе си примерно пътуващите в лондонското метро в пиковите часове, може лошо да му стане. Вестници, празни чаши и бутилки, опаковки от какво ли не. Голямата разлика е, че на крайните спирки се качват мъже и жени в униформи и събират всичко в големите торби за боклук, а вечер като спрат да се движат колите, се почиства и всичко друго. Нашият проблем не е, че замърсяваме повече от другите, а че не чистим колкото тях и не наказваме достатъчно хванатите нарушители.

  56. 56 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Една добра новина,честито на БДЖ.

  57. 57 Профил на hartofilax
    hartofilax
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Ще бъдат "побългарени" за нула време

  58. 58 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Абе не сте изцяло прави за БДЖ. В Белгия примерно има също стари вагони, но те са малко на фона на по-новите. Също така има и пътнически влакове, които не се движат по-бързо от нашите. Обаче имат и IC влакове, които могат спокойно да си развият над 100 км/ч. Влаковете, които развиват над 300 км/ч са по точно определени линии.

    Според мен БДЖ ще достигне европейско ниво когато започнем да заплащаме реалната цена на услугата. Това не е цел на управляващите обаче, защото никой няма да плати 150 лв за София - Бургас. Затова ще си се возиме на старите вагони още дълго или поне докато БДЖ не фалира.

  59. 59 Профил на altarf
    altarf
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#1] от "mtmvb":

    На теб сигурно ти е побеляла цялата коса, когато по времето на Тройната влязохме в ЕС, бяха освободени медиците в Либия и беше реализиран рекорден икономически растеж. На човек, под чието управление са реализирани такива успехи, му е все тая за едни спални вагони.

    Пилците се броят на избори.
  60. 60 Профил на Туриста
    Туриста
    Рейтинг: 430 Неутрално

    До коментар [#52] от "ogo":

    честито!!! държавата инвестира в Турски а не Български предприятия.
    после: защо нямало производство у нас?

  61. 61 Профил на altarf
    altarf
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#58] от "Biker":

    150 лв не е ли малко множко?

    Пилците се броят на избори.
  62. 62 Профил на Туриста
    Туриста
    Рейтинг: 430 Неутрално

    до всички мрънкала как българина бил мръсен: поживейте малко в чужбина за да видите и моля ви, дръжте си очите широко отворени. Боже, престанете с тоя Български негативизъм!

  63. 63 Профил на dobata83
    dobata83
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Остава и да няма такива като този на снимката - легнал с обувките... От нас зависи и да ги пазим. Честито! Много хубава новина.

  64. 64 Профил на Izida
    Izida
    Рейтинг: 650 Неутрално

    Според мен е напълно нормално с времето да стареят и овехтяват. За да не се отразява драстично обаче трябва сериозна поддръжка и оправяне на дребните проблеми преди да са станали големи. Т.е. не са виновни клиентите, а продавачите като нещо бързо се състарява!

  65. 65 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#61] от "altarf":

    Провери каква е цената в други европейски страни (като игнорираме качеството на услугата предлагано от БДЖ).

    Пример: Лондон - Манчестер: 150 паунда
    Берлин - Мюнхен: 130 евро

  66. 66 Профил на shift
    shift
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#65] от "Biker":
    Да, често железопътният транспорт в Западна Европа е чувствително по-скъп от автобусния. Но както стандартът, така и услугата са качествено различни от предлаганите в България.
    Независимо от високите цени обаче, услугата се субсидира дори и във Великобритания, където влаковете и гарите са частни.

  67. 67 Профил на reepicheep
    reepicheep
    Рейтинг: 233 Гневно

    До коментар [#7] от "Хипчо":

    Този от снимка 8 ги почнал -> с обувките! Хипар!

  68. 68 Профил на reepicheep
    reepicheep
    Рейтинг: 233 Гневно

    Опаа - още един с обувки - на последната снимка...

    Веднага да се върнат вагоните, откъдето са купени! А парите да покрият загубите на БДЖ-то!

  69. 69 Профил на ОГРАДА с Турция  - ВЕДНАГА!
    ОГРАДА с Турция - ВЕДНАГА!
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    Ей, чекайте бе... Нали тези вагони не отговаряха на европейските изисквания.. И бяха ремонтирани стари турски бракми ?

  70. 70 Профил на reepicheep
    reepicheep
    Рейтинг: 233 Неутрално

    А дали са устойчиви на огън?

    Дали пътниците ще могат да се спасяват при пожар или ще изгарят луксозно?!

  71. 71 Профил на ОГРАДА с Турция  - ВЕДНАГА!
    ОГРАДА с Турция - ВЕДНАГА!
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    сн. 156 - давам точно 1 седмица живот на кафеварката, а микровълновата се обзалагам, че ще изчезне още по-бързо.

  72. 72 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    Шафнер във всеки особено спален вагон и ще има предпоставки за ред и дисциплина .
    Едно добро начало.

  73. 73 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 671 Неутрално

    Министърът на транспорта Кристиан Кръстев посочи, че не се очаква повишаване на цената на билетите за БДЖ заради новите вагони


    Защо? Има хора, дето биха платили повече за да се возят в тия общо взето читави вагони.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  74. 74 Профил на Ventsislav Sergiev
    Ventsislav Sergiev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    А с каква скорост ще се движат? Защото инфраструктурата за чието ползване БДЖ дължи 100 млн. не струва 5 пари, и модерните Сименс влакчета изминават внушителните 30км за 50 мин. За сравнение Лондон- Париж отнема 2 ч.15 мин. Кога да полегнеш, кога да заспиш

  75. 75 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 4017 Неутрално

    Вагоните изглеждат много привлекателни. Имм желание да се кача на един и да тръгна за морето.
    Ще трябва и да се пазят.

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  76. 76 Профил на Cassi
    Cassi
    Рейтинг: 3810 Неутрално

    Изглеждат толкова хубаво, че чак не ми се вярва, че ще ги пуснат в употреба. Да не са само мострИ?!

    Джордж Бърнард Шоу: „Свободата значи отговорност. Ето защо мнозина се страхуват от нея”
  77. 77 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#37:"genius777"]Това на снимка 9 и 16 не го разбирам,служебно купе ли е?[/quote]

    Май е за шафнера но няма креват и няма къде да спи.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  78. 78 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 992 Неутрално

    [quote#27:"Dehumanizer"]Ако от София до Варна, примерно, се отиваше за 2 часа, човек нямаше да може да се наспи добре в новите вагони и покупката се обезсмисля. БДЖ-то го е сметнало - пътят да е толкова, че да има 8-9 часа за сън. [/quote]
    Така си е, явно скоро няма да се пътува за по-малко.
    Преди няколко години пътувах от Варна до Пловдив със спален вагон. Беше сравнително чисто, но когато влакът сменяваше стрелките с по-голяма скорост си беше кошмар - имах чувството, че ще изпадна от 3-тия етаж

  79. 79 Профил на Orchid
    Orchid
    Рейтинг: 969 Неутрално

    Сн 15 е озадачаваща-манго джери ще ошушка всичката посуда с шкафчетата барабар още при първото пътуване.
    Наистина, прекрасно е да имаш хубави вагони, ама как ще се стопанисват и опазват - изобщо не ми идва на ума!

  80. 80 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1835 Неутрално

    Ха да ни са честити.
    Това вече наистина прилича на спален вагон!

    I Want To Believe
  81. 81 Профил на valve_stem
    valve_stem
    Рейтинг: 1438 Любопитно

    Ок, хубави са... на фона на всичкото подвижен състав от времето на соца.

    Имам обаче следният въпрос - колко локомотива закупи БДЖ, за да подпомогне печелившите Товарни превози?

    Жената е покана за щастие
  82. 82 Профил на melchett
    melchett
    Рейтинг: 696 Любопитно

    сензацията на деня в България през 21ви век?

  83. 83 Профил на danielv
    danielv
    Рейтинг: 518 Неутрално

    Е...това вече си е класа. Браво. Дано ел.уредите не хванат крака...

  84. 84 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3653 Неутрално

    Браво! Да са ни честити и да ги пазим!

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  85. 85 Профил на venci4
    venci4
    Рейтинг: 1969 Неутрално

    Остава да се прикачи един конски вагон отзад на композицията за домашни животни и цигани и това ще е влака на XXI-ви век, даже влакът Стрела ще му завиди

    Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpg
  86. 86 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 853 Неутрално

    [quote#2:"rycher"]Брей, ама убави. Я да видим кога ще ги осе...т. [/quote]

    Скоро ще бъде!

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  87. 87 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Яд ме е, като ги гледам! След година всичко това ще бъде съсипано. Още не сме в Европа!

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  88. 88 Профил на IAIKFIR
    IAIKFIR
    Рейтинг: 230 Неутрално

    Е защо са купени тези вагони, след като немогат да се движат с най-малко 200 км/ч? Смисала на такава инвестиция е само ако може да се използват и за патуване в Европа, например до Виена.
    Сигурно пак някой "компетентен" служител е мислил как да е по-евтино, а не от кое точно БДЖ има нужда. На пазара за жп техника има по-добри алтернативи за съотношението цена/възможности.

  89. 89 Профил на martosto
    martosto
    Рейтинг: 507 Неутрално

    Супер! Чак да ти се прииска да попътуваш
    Сега да си пожелаем по-малко чифтокопитни да се возят в тях! Трябва сами да пазим и да се грижим за съхраняване на новите вагони, рейсове, градинки.

    Не вярвай сляпо в идеали, защото лесно се трошат!
  90. 90 Профил на martosto
    martosto
    Рейтинг: 507 Гневно

    До коментар [#87] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":

    Доста дълга прогноза даваш Мисля, че още до септември месец вече ще са надраскани с маркери, ключове, обгорени със запалки

    Не вярвай сляпо в идеали, защото лесно се трошат!
  91. 91 Профил на Polusa
    Polusa
    Рейтинг: 627 Неутрално

    На заспала железница, заспали вагони са нужни. Особено около Стара Загора - Ихтиман, може да си подремнеш 10 часа.
    МИСЛЕТЕ, Нова и висока железница, нови гари и високо скоростни влакове, каквито оперират в цял Китай с над 310 км. в час. и от София до Бургас, Варна ще пътуват за 1 час. За какво ти е тогаз тоз спален вагон?

    Истина, Енергия и Мотивация на Сила, която Градим за България, не е Материя и не е Емоция!
  92. 92 Профил на Hristo'o
    Hristo'o
    Рейтинг: 738 Неутрално

    Направо не е за вярване, че не са руски!!! )))
    Управляващите метрото, да се вземат в ръце и да завладяват и бдж, че москва много ще се натъжи, за пропуснатите приходи/възможности да ни изнудва.

  93. 93 Профил на Hristo'o
    Hristo'o
    Рейтинг: 738 Неутрално

    Не ви трябват ремонти на влакове/вагони. Това са глупости. Старите машини са неефективни и харчат много гориво, а вагоните са крайно амортизирани и заради това търпите загуби - а не само заради невъзможността да поддържате високи скорости на това трасе, защото и автобусите не могат да се движат с повече от 120-130км. никъде у нас!
    Ако продадете за скрап старите вагони/мотриси/влакове, ще можете да съберете пари за първоначална вноска за нови/рециклирани такива от съвсем друго поколение, като така на практика веднага ще си вземете всички пътници, които сте загубили към автобусния транспорт. Повече добри влакове, по начесто - та дори и много малки, с малко места (!!!) - и веднага ставате абсолютен лидер на пазара за пътнически превози.
    Имам разчети как да стане и колко ще струва това.. пишете ми ако ви интересува.

  94. 94 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#93] от "Hristo'o":

    автобусите не могат да се движат с повече от 120-130км. никъде у нас

    Искаш да кажеш 80-100 км/ч нали, защото това са ограниченията за автобуси в България. Разбира се те не се спазват.

  95. 95 Профил на Hristo'o
    Hristo'o
    Рейтинг: 738 Неутрално

    До коментар [#94] от "Biker":

    Имах предвид реалните им скорости, а не тези по ограниченията - правилно си схванал.

  96. 96 Профил на tantanran
    tantanran
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Пътуването с влак е не само много приятно и удобно, но и полезно за околната среда, всеки опит да се модернизират българските железници е повод за одобрение. Браво, надявам се скоро да пътуваме с една модерна железница.

  97. 97 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Пътвуването с влак е удобен начин за нови запознанства.В автобус почти винаги няма запознанства

  98. 98 Профил на xart
    xart
    Рейтинг: 507 Неутрално

    Красота! Даже ми е малко странно, когато видя в български вагон микровълнова печка, хладилник, кафемашина...Доживяхме!

  99. 99 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 918 Неутрално

    Какво толкова му е особенното на този. Преди 2 години пътувах между Шанхай и Пекин с такъв:
    http://chinaelectionsblog.net/?p=16618

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  100. 100 Профил на ditenat
    ditenat
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Би трябвало да се продават по-скъпо билетите за тия вагони. А с разликата да се плаща за редовно чистене и поддръжка.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.