Rosey’s mark за всички, KATANA за Rosey’s mark

Rosey’s mark за всички, KATANA за Rosey’s mark

© Rosey's mark



Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Ако си от късметлиите, попадали на шоколада с рози по патентована рецепта, значи ги познаваш. А ако все още не си опитвал продукт на Rosey’s mark, можем да изброим няколко причини, поради които да го направиш точно сега.


Предистория


Rosey’s mark e първата и единствена марка, която е специализирана в интегрирането на розите в кулинарията. Продуктите им комбинират българските традиции и познание, следвайки световните тенденции в храненето. Основателките на марката, сестрите Ина и Росица, създадоха концепцията за "Флорална гастрономия от България". Тяхната мисия е да разкрият ароматните тайни на българската маслодайна роза, да развият нейното широко приложение в храненето и по-специално, в кулинарията. Приложение, което искат да споделят с възможно най-много хора по света.


Първите 3 крачки...


Вече са направени. Портфолиото на марката има 3 съществуващи продуктови категории: шоколадите с рози и розово масло, натуралните сладката без захар с рози и плодове и билковите чайове. Но момичетата от Rosey’s mark нямат никакво намерение да спират до тук. Техният малък екип е със силното желание за още много крачки, които да направят заедно с всички нас.


Според изискванията на KATANA участниците работят в екипи от между 2 и 4 партниращи си компании от различни сектори на дейност или от различни държави. Rosey’s mark се спират на два български партньора, които Ина и Росица оценяват като ключови за успеха на кампанията: това са Blue Birds – креативна агенция за фуудстайлинг и Media Basket – дигитална агенция.

© Rosey's mark

Според изискванията на KATANA участниците работят в екипи от между 2 и 4 партниращи си компании от различни сектори на дейност или от различни държави. Rosey’s mark се спират на два български партньора, които Ина и Росица оценяват като ключови за успеха на кампанията: това са Blue Birds – креативна агенция за фуудстайлинг и Media Basket – дигитална агенция.


Какво предстои за Rosey’s mark?


След като преминават съвсем сами "start-up" фазата, за Ина и Росица е време за растеж и момичетата възнамеряват да го постигнат като изведат Rosey’s mark да разцъфне на световната сцена. За да ускорят процеса обаче, имат нужда от допълнителен ресурс. Ето защо стават част от платформата KATANA.


Какво е KATANA и защо твоята подкрепа е важна?


KATANA е европейски акселератор, който е фокусиран върху агро-хранителния сектор и е финансиран от Европейската комисия по програма Хоризонт 2020. Всъщност, това е една рядко срещана възможност за финансиране на проекти в ранен етап на развитие извън ИТ сферата.
Rosey’s mark правят първата стъпка в състезанието още през февруари 2017-та, когато са избрани сред 100-те бизнес идеи на европейско равнище, които преминават в следващия кръг. Тук участниците са разделени в три под-категории: Мобилни услуги за агробизнеса (Mobile Services & IOT), Функционални храни (Functional Foods) и Прецизно Земеделие (Precision Agriculture Services). Ина и Росица са единствените участници от България в категория "Функционални Храни" и сега им остава една финална стъпка – получаването на финансиране. За целта обаче организаторите на акселератора KATANA избират последната фаза от селекцията да се проведе под формата на краудфъндинг. Затова създават специално разработена за случая чисто нова краудфъндинг платформа, в която са допуснати единствено одобрените екипи за участие в последния етап на KATANA – това са 54 кампании от 17 държави.


Rosey’s mark за всички, KATANA за Rosey’s mark

© Rosey's mark


Чрез краудфъндинг кампанията в KATANA Rosey’s mark се борят за класиране в 10-те кампании с най-висок финансов резултат. За всяка от тези топ 10 кампании от KATANA са приготвили безвъзмездно финансиране в размер на 100 хил. евро.


Ако спечелят финансирането в размер 100 хил. евро, Ина и Роси обещават да инвестират умно и ефикасно, за да развият Rosey's mark в няколко направления: разработване на нови продукти; развитие на дистрибуторската мрежа; научно-изследователска дейност за по-задълбочено дефиниране на ролята и полезните свойства на розата в храната; маркетинг.


Затова, ако намираш българският "цветен" проект на Rosey’s mark за интересен и полезен, покажи подкрепата си, като допринесеш с дарение в кампанията им. А за да ти се отблагодарят, срещу всяко дарение момичетата са подготвили награда. Повече подробности за това как изглежда и как функционира краудфъндинг кампанията можеш да научиш тук.

Ключови думи към статията:

Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах