Правилното управление на репутацията е ключът към успеха на компанията

Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Лидерите на най-успешните компании в света знаят ролята и важността на правилното управление на фирмената репутация. Във времето на пост-истина и фалшиви новини, мениджмънт на репутацията е не пожелателна, а задължителна дейност за всяка организация. Изграждането на силен бранд, който хората разпознават, отнема време и усилия, а в днешната динамична дигитална среда може да бъде сринат буквално за дни. Именно затова е необходимо изграждането на проактивна стратегия и внимателно управление на корпоративната комуникация.


Курсът "PR & Мениджмънт на репутацията" на London School of PR дава цялостен поглед върху изграждането на комуникациите и репутацията на дадена организация с цел постигане устойчив подход, отговарящ на ценностите и стратегията на компанията. Обучението е създадено, за да отговори на предизвикателствата, пред които са изправени фирмите в днешната динамична комуникационна среда. Курсът започва на 10 октомври и продължава 4 месеца, като се състои от 14 обучителни модула, акцентиращи върху различните аспекти на корпоративната комуникация. Обучението се провежда по методологията TSIG (Training, Solutions and Insight Generation) на London School of PR (LSPR) и е изцяло практически насочено.


Класическите PR техники в днешно време не биха могли да се прилагат, без да бъдат обвързани с динамично развиващите се технологични и комуникационни сфери като социални мрежи, електронни медии и компютърни иновации. Специално внимание в курса ще се обърне именно на адаптацията на съвременните маркетингови и рекламни стратегии за успешното управление на марките.


В курса ще бъдете въоръжени с прозрения и препоръки, за да увеличите фирменото доверие, да установите мисловно лидерство и да въздействате по-добре на заинтересованите страни, които влияят върху вашия бизнес. Водещи професионалисти в областта на медиите и PR, изпълнителни и маркетинг директори на големи корпоративни компании са преподавателите, които ще дадат ценни съвети от свои успешни практики:


Велислава Попова - Главен редактор на Дневник;


Джон Далтън – Директор на LSPR в световен мащаб и водещ обучител - признат авторитет в мениджмънта на репутацията, специалист по управление на проблеми и кризисни ситуации;


Нели Ангелова - Мениджър Корпоративни връзки, Нестле България;


Виктория Блажева - Директор "Връзки с обществеността и комуникации" в УниКредит Булбанк


Росица Цанова - Маркетинг специалист, BMW Group Bulgaria;


Дора Стрезова-Николова – трансформационен лидер с дългогодишен опит като Изпълнителен директор на Danone за България, Гърция и Кипър;


Любов Костова - Директор на Британски съвет;


Албена Попова - Експерт Корпоративни Комуникации, Lufthansa Technik Sofia;


Жюстин Томс (Създател на ABC Design).


Повече информация за курсовете на London School of PR можете да намерите на сайта на училището www.lspr.bg .

Ключови думи към статията:

Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах