Инвестираме в разширяване и нови продукти

Инвестираме в разширяване и нови продукти

© Гларус



Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

"Това, че сме относително по-големи ни дава възможност да поддържаме по-ниска за крафт сегмента цена и да сме достъпни за по-широк кръг хора"


Разговаряме с главни пивовар на Гларус Крафт Тейдинг Деян Иванов:


Инвестираме в разширяване и нови продукти
Г-н Иванов, Гларус вече е почти ветеран на пазара на крафт бирите, какви са актуалните позиции на марката?


Гларус се появи преди около три години и оттогава регистрираме стремглав растеж ежегодно, което както казвате се отразява и върху видимостта на марката - има я на все повече места. Разбира се, този растеж ни поставя непрекъснато разнообразни предизвикателства по управлението му - от технологични до административно, но - ние сме амбициозна компания и сме твърдо решени да се справим.


Относно актуалните позиции, може би няма да е смело да кажа, че в момента Гларус е най-голямата и разпознаваема крафт бира и особеното при нея е, че освен до твърдите крафтъри достигаме и до много хора, които не са чак толкова изкушени от крафт сегмента, но просто търсят качествена бира.
За това ни помага и факта, че присъстваме в големите вериги, което за много други крафт бири е непостижимо.


На какво отдавате успеха на Гларус?


Смятам, че се появихме на пазара в точното време - когато крафт сегмента тръгна нагоре, започна да се шуми, да се отварят места, да се търси и говори за крафт бири и стилове. Моментът беше назрял за българска крафт бира и ние бяхме там. Но има и още нещо - ние бяхме първата пивоварна, която успя да достигне до по-широка аудитория поради простата причина, че ние инвестирахме в това да сме малко по-големи, с по-голям обем и респективно успяхме да предложим една доста по-изгодна за крафт цена. По този начин направихме бирата по-общодостъпна. Ние сме единствената микропивоварна, която може да захрани с продукция модерната търговия, просто имаме капацитет. Което пък отново разширява кръгозора. Освен това с по-ниските цени бяхме допуснати в повече заведения, което е трудно за по-малките.


Освен това инвестираме много пари в поддръжка на качеството - лабораторни уреди, най-нова техника, тоест ние чисто технологично сме по-напред от другите микропивоварни, което ни позволява да правим продукт с едни и същи качества в продължителен период от време, а не всяка варка да е различна от предишната.


Инвестираме в разширяване и нови продукти

© Гларус

Какво ново да очакваме от Гларус в близко бъдеще?


Имаме много нови идеи и желание за нови продукти и дотам ще стигнем. На първо време пред нас стои като задача това да се разширим технологично. Инвестираме в подобряване на производствената база, което ще повиши технологичния капацитет и ще стабилизира процеса.


За нова година все пак планираме един лимитирана серия коледен стаут, в премиум серията ни Signature. А след технологичното разширяване, можете да очаквате много нови бири, включително и крафт лагер, което вярвам, ще бъде доста интересно предложение за любителите.


И накрая, какво е вашето послание към крафт общността у нас?


Да продължават да поддържат българската крафт бира, нашите микропивоварни заслужават уважение и подкрепа, за да развиват българския крафт сегмент.

Ключови думи към статията:

Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах