Една нощ с модата на Роберто Ботичели в центъра на София

Станислав Попов - ексклузивен представител на "Роберто Ботичели" за България /в ляво/ със самия дизайнер и собственик на марката Г-н Роберто Ботичели.

© Roberto Botticelli

Станислав Попов - ексклузивен представител на "Роберто Ботичели" за България /в ляво/ със самия дизайнер и собственик на марката Г-н Роберто Ботичели.



Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Световно известният дизайнер на обувки Роберто Ботичели беше за една нощ в София за голямото откриване на своя 13-ти монобранд бутик от едноименната верига Roberto Botticelli.


Дизайнерът беше посрещнат като истинска модна икона под ярките светлини на специално оформената зона на улица "Съборна 7", червен килим и бурни аплодисменти от българските почитатели на марката и от италианската общност в София.


Пред гостите Роберто Ботичели сподели своето възхищение от това, което му е дала модата през изминалите години и изрази надеждата повече българи да се докоснат до най-доброто, което неговите майстор-обущари и дизайнери изарботват във фабриката в Италия.


"Давам всичко от себе си, за да може продуктите с марката "Роберто Ботичели" да бъдат най-добрите и всички мъже и жени в София и България да бъдат доволни от това, което ще видят тук", сподели Ботичели.


Ексклузивният представител на марката и собственик на бутика в София Станислав Попов придружаваше цяла вечер дизайнера и сподели пред гостите, че е впечатлен и пристрастен към марката от 10 години, когато за първи път купува чифт обувки на Ботичели, които и до ден днешен пази като скъп спомен.


"Доволен съм от видяното и благодаря на Станислав Попов", каза Роберто Ботичели и допълни: Впечатлен съм от неговия професионален нюх, въпреки младостта му той прояви кураж, да отвори този магазин в сърцето на София. Малко са младите хора като него и аз пожелавам на целия екип успешен старт и скоро да отворят и втори магазин с марката Ботичели в София".


Гост на събитието беше и Джанкарло Соналиони - мениджър продажби на "Роберто Ботичели", който даде висока оценка за визията на бутика и представянето на новата колекция мъжки и дамски обувки есен/зима 2017/18.
За да поздравят Роберто Ботичели, на партито пристигнаха представители на италианското посолство в София,председателят на Италианската търговска камара, собственици и представители на бизнеса, личности от модата и кино звезди от Англия и Испания, които снимат американска продукция във филмовите студия в гр. София и са почитатели на Ботичели.


Дизайнерът получи и специално направена луксозна кутия с "вечни рози" и логото на марката, изработена от партньорите на събитето- българският бранд "GrandRoses" с дизайнер Виолета Генова.


Италиaнско настроение придадоха на вечерта и ди джей Ивайло Петков и саксофониста Веселин Павлов, които представиха популярни класически италиански мелодии в модерен ритъм и аранжимент. Искрящо шампанско и ревю на новите модели обувки направиха вечерта на гостите още по-приятна, бляскава и незабравима.


Всяка обувка преминава през 85 процеса докато стигне до крайния си вид каза в София Роберто Ботичели. Обувките се правят ръчно, както преди 70 години, когато баща му е направил фабриката в Италия. В момента новият тренд за дамските и мъжки обувки е да бъдат леки независимо, че идва зимен сезон. Спортният тип обувки придоби в последните години голямо значение за потребителите. Дизайнерите започват да обръщат голямо внимание на спртния тип обувки и държат те да изглеждат добре и дори да се появиш с тях извън спортната зала, стадион или фитнес. Всяка дама трябва да има и високи и ниски обувки - в момента са модерни обувките с нисък ток. Роберто Ботичели каза че преди да тръгне за София е измислил първите три нови модела за лятната си колекция през 2018 година. Телешката кожа е най-подходяща за удобството и издръжливостта на обувката.

Ключови думи към статията:

Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах