Байер България ЕООД организира серия от лекции за студенти под надслов LIFE & Science Talks

Байер България ЕООД организира серия от лекции за студенти под надслов LIFE & Science Talks

© Байер България



Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Байер България ЕООД организира поредица от специализирани лекции за студенти под надслов LIFE & Science Talks. Те ще дадат възможност на експерти от Байер и студенти да обсъдят ключови теми. Първата подобна среща със заглавие "От молекулата до лекарствата" се проведе в началото на месец май, а втората лекция се състоя на 9 ноември и беше посветена на Лекарствената безопасност. До момента близо 70 студента в рамките на двете издания се запознаха от първо лице с водещи специалисти от Байер България ЕООД и за няколко часа усетиха какво е да си част от компания с такъв мащаб.


"За нас най-ефективният начин да предадем знания и умения, които да бъдат добре приети и усвоени, е посредством подобни срещи, на които професионалисти си говорят директно с млади хора. LIFE & Science Talks e много ценна инициатива за компанията ни, защото с нея строим мост между две системи – образователната и корпоративната. В основата си, този проект има за цел да допълни знанията, които специализираните учебни заведения в България дават и да предостави най-актуалната информация, за да си представят младите хора по-ясно бъдещето си в професионален план. LIFE & Science Talks е първата стъпка към едно по-информирано и свързано с работната среда поколение", сподели Габор Равицки, управляващ директор на Байер България ЕООД.


LIFE & Science Talks е част от образователните проекти на Байер в България.


Байер: Наука за по-добър живот


Байер е международна компания с опит в областите на науките за живота – здравеопазване и земеделие. Продуктите и услугите на Байер имат за цел да носят полза на хората и да подобрят качеството им на живот. В същото време Групата цели да създаде стойност чрез иновации, растеж и висок потенциал за печалби. Байер съблюдава принципите на устойчиво развитие, както и социалните и етичните си отговорности. През финансовата 2016 г. в Групата работят около 99,600 служители, а компанията реализира продажби в размер на 34.9 млрд. евро. Капиталовите разходи възлизат на 2.2 млрд. евро, а разходите за изследователска дейност и развитие – на 4.4 млрд. евро. За повече информация посетете сайта.

Ключови думи към статията:

Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах