Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Реклама за летовници - мисията не е невъзможна

От Виктор Сокачев, Василена Вълчанова
Новите комуникационни канали се развиват все по-успешно и у нас. Компаниите, които предпочитат иновативни методи за комуникация с публиките, могат да са доволни от бързото навлизане на подобни практики на българския пазар. Пример за тази тенденция е използването на въздушна реклама и авиопромоции, които започват да завоюват заслужено място в стратегиите на родните PR и рекламни практици. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

Реклама
Реклама