Реклама за летовници - мисията не е невъзможна

Нетрадиционните комуникационни канали се развиват все по-бързо и в България

© Асен Тонев

Въздушната реклама може да достигне до хиляди клиенти. Активният период за нея е от началото на май до края на септември.



Новите комуникационни канали се развиват все по-успешно и у нас. Компаниите, които предпочитат иновативни методи за комуникация с публиките, могат да са доволни от бързото навлизане на подобни практики на българския пазар. Пример за тази тенденция е използването на въздушна реклама и авиопромоции, които започват да завоюват заслужено място в стратегиите на родните PR и рекламни практици.


Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах