"Тойота" обнови "Аурис"

До момента от "Тойота" разпространиха само две снимки на миналия през фейслифт модел



От средата на февруари "Тойота" започва продажбата на миналия през фейслифт модел "Аурис". Промените по него бяха загатнати в концептуалната разработка "Аурис хибрид", показан на изложението във Франкфурт през септември.


Нови в модела са фаровете, броните, радиаторната решетка и някои други по-дребни детайли. Обогатена е също гамата от цветове и лети джанти. Промени има и в интериора, като са добавени повече места за съхранение на различни дреболии.


На първо време новият "Аурис" ще се предлага с два бензинови (101 и 132 к.с.) и два дизелови мотора ,(90 и 126 к.с.). Предстои пускане и на хибридна версия.


Както е известно, "Аурис" замени "Корола" хечбек в моделната гама на "Тойота" и е на пазара от януари 2007 г.

Ключови думи към статията:

Коментари (52)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 2 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 241 Неутрално

    Да, за съжаление. Ще продължава докато ЕС налага безумни мита за автомобили произведени извън Европа.

  2. 4 Профил на VN
    VN
    Рейтинг: Неутрално

    За данъци/мита няма никаква разлика дали автомобила се произвежда в Япония или Турция. Но в Турция работната ръка е по-евтина, транспорта до Европа - също...
    Японците казват, че турския завод е мнооого добре оборудван и е едва-ли не най-добрия на Тойота.
    Но имахме Корола-Версо, произведена в Турция, и първото посещение в сервиз заради производствен проблем (некачествено сглобяване) бе когато автомобила бе на 200км (двеста километра)...
    Така-че ако трябва да избирам - бих си избрал японски автомобил, сглобен в япония....

  3. 5 Профил на The Stig
    The Stig
    Рейтинг: 1164 Неутрално

    Тя:
    - Взех си Тойота Аурис, най-здравата кола на света! Много е качествена, все пак са наааааай-големият производител в света! И е турско синьо!
    Аз:
    - Аха. А къде е произведена?
    - Ми... тя... такова... в...
    - Турция?
    - Да...
    - Усеща се по миризмата, като в турския Симбол на Рено.

    Тойота прави здрави коли, които са произведени от японци в Япония, но са само за вътрешния пазар.
    Да не говорим колко атрактивни, забавни, интересни и емоционални са техните коли. Колкото и снощния филм от 22:30 по бТВ.

  4. 9 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 712 Неутрално

    тойота си е хубава кола
    особенно тази
    и новият дизелов 126 кс мотор
    е добър избор

  5. 10 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 241 Неутрално

    До коментар [#3] от "ХМ":

    Турция не е в ЕС, но много голяма част от чарковете на Тойотите сглобени там са произведени в ЕС.

    До коментар [#4] от "VN":

    "За данъци/мита няма никаква разлика дали автомобила се произвежда в Япония или Турция."

    Не съм сигурен че е така, защото тогава Аурис произведен в Турция би бил по-скъп от Аурис произведен в Англия. На теб откъде ти е информаията? Линк?

  6. 12 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 712 Неутрално

    това са най надеждните коли в европа
    по сервизите можем да си направим извода
    докато на другите марки им са пълни
    на тойота една две коли
    може да се види в сервиза .

  7. 15 Профил на Торбеш
    Торбеш
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    За същите пари - Дайхатсу Сирион 2009 - сглобен в Осака, Япония от 100% японски части, супер икономичен, макар и пъргав двигател 1,3 бензин, със задвижване еко-4х4 (само при нужда, например буксуване, включва в задвижване и задните колела), автоматик в моя случай. Купето вътре е по-широко, по-високо и по-дълго от това на Аурис, както и на Ярис (мерил съм с ролетка). Турски сериали не гледам.

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  8. 19 Профил на The Stig
    The Stig
    Рейтинг: 1164 Неутрално

    До коментар [#16] от "Petar Petrov":

    Абсолютно съм съгласен с теб. Октавията е автомобилът, който ай-много си струва за 30-35 000 лв. За парите на въпросния Аурис човек дори може си купи Супърб, в който въпреки базовата модификация няма да се чувства като във ван с отвратителната средна конзола, а ще кара доволно широка лимузина с отличен обзор.

    Няма да коментирам идиотския коментар на номер 7. За мен всички модели на Тойота, освен Ленд Круизър, отговарят на определението "скучни". За всеки влак си има пътници - който иска японско-турското качество на Тойота, знае къде са шоурумите.

  9. 21 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 712 Неутрално

    ами погледнете в
    резултатите от http://www.euroncap.com/
    за октавия -4-3-2 звезди
    за аурис -5-4-3 звезди
    и сега коя е по здрава и надеждна ?

  10. 26 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 381 Неутрално

    За 35 бинки. А мерси, ама мисля да пропусна.

    The biggest risk in life is not taking one.
  11. 29 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1472 Неутрално

    Поне по мои наблюдения в България се търкалят доста по-малко "Ауриси", отколкото "Корола" хетч последно поколение.

    http://tickey.me
  12. 30 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 712 Неутрално

    До коментар [#27] от "DeutschWagen":

    а ти за какво си мислеше
    че ги дават тия звезди умнико
    6-8 еирбека за какво ги слагат в кокпита
    за украшение ли ?

  13. 31 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 712 Неутрално

    и ако няма по нови тестове за октавия
    това си е проблем на шкода
    много знаеш ама да ти припомня
    октавия е 2-3 качество на
    Jetta и Bora

  14. 34 Профил на ямх
    ямх
    Рейтинг: 459 Неутрално

    ЗА НЕВЕДУЩИТЕ....АУРИСА СИ Е СГЛОБКА В АНГЛИЯ, КАКТО И ВКИЧКИ КОРОЛИ, ХЕЧБЕК............АНГЛИЯ..................................

  15. 36 Профил на ямх
    ямх
    Рейтинг: 459 Неутрално

    КАКВО ОБЩО ИМА ШКОДАТА С ТОЙОТАТА? НИЩО! ШКОДАТА СИ Е ТАКСИМЕТРОВ, МАСОВ АВТОМОБИЛ! ОРИГИНАЛА, ГОЛФА ИМА ТРИ ПЪТИ ПОВЕЧЕ ДЕФЕКТИ ОТ ЯПОНЕЦА, КАКВО ОСТАВА ЗА ШКОДАТА? НИЩО!

  16. 41 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 447 Неутрално

    И на мен не ми харесват Тойотите. Безлични, скучни, прехвалени, неотличителни и винаги със средняшки способности, никога най-добрите. Дори не са и чак толкова здрави, по-скоро са що годе надеждни.

    Тойота може да са НАЙ-ДОБРИТЕ В ПРОИЗВОДСТВОТО НА АВТОМОБИЛИ, НО НЕ ПРОИЗВЕЖДАТ НАЙ–ДОБРИТЕ АВТОМОБИЛИ.

    Набитото око забелязва в Тойотите безброй хитринки, които снижават разходите по производството и мен ужасно ме дразнят (напр. неосветени бутони, задни капаци без амортисьори, скапани климатични инсталации и пр.).
    Компетентно проектирани и ефективно произведени, вършат си работата като автомобили и нищо повече. За повечето клиенти, обаче, това е напълно достатъчно.

    П.С. Карам Форд заради удоволствието от шофирането и активното поведение на пътя (не че тези качества на актуалните Фордове са много известни тъдява).

  17. 48 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 447 Неутрално

    До коментар [#47] от "Аурис собственик":

    Колега, ти си направил своя избор и той е вероятно най-добрия за теб. Ние го уважаваме. Това не е задължително, обаче, да е нашият избор.

    Окачването ми е покрито от гаранцията, благодаря, че се поинтересува. Също, не ми се е налагало да се възползвам от нея, което е добър показател за след това.

    П.С. Наистина е нелепо да се сравнява Аурис със Сирион.

  18. 50 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 447 Неутрално

    Тойота са добри автомобили, както и много други марки.

    Правилният избор е относително понятие - различен за всеки.

    Слагах просто контрапункт на възприятието "Тойота са N1, останалите не струват".

    Не се чупят, сред най-надеждните са на пазара.

    Няма значените къде са произведени, било то и Турция (важи за всяка марка).

    Ауриса се сглобява във Великобритания, Королата (вкл. Версо) е в Турция.

    Хайде със здраве.

  19. 51 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 712 Неутрално

    До коментар [#50] от "RS1600":

    ами така е
    ако колата се сглобява под
    името на запазената марка
    трябва да отговаря на
    изискванията и ка4еството
    на тази марка
    пък ако е произведена да е в тайван





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах