"Тойота" обнови "Аурис"

До момента от "Тойота" разпространиха само две снимки на миналия през фейслифт модел



От средата на февруари "Тойота" започва продажбата на миналия през фейслифт модел "Аурис". Промените по него бяха загатнати в концептуалната разработка "Аурис хибрид", показан на изложението във Франкфурт през септември.


Ключови думи към статията:

Коментари (52)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Резаци
    Резаци
    Рейтинг: Неутрално

    А колата с прословутото "японско качество, заложено в гените на "Тойота", ще продължава ли да се произвежда в Турция?

  2. 2 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Да, за съжаление. Ще продължава докато ЕС налага безумни мита за автомобили произведени извън Европа.

  3. 3 Профил на ХМ
    ХМ
    Рейтинг: Неутрално

    откога турция е в Европа?!?!?!?!

  4. 4 Профил на VN
    VN
    Рейтинг: Неутрално

    За данъци/мита няма никаква разлика дали автомобила се произвежда в Япония или Турция. Но в Турция работната ръка е по-евтина, транспорта до Европа - също...
    Японците казват, че турския завод е мнооого добре оборудван и е едва-ли не най-добрия на Тойота.
    Но имахме Корола-Версо, произведена в Турция, и първото посещение в сервиз заради производствен проблем (некачествено сглобяване) бе когато автомобила бе на 200км (двеста километра)...
    Така-че ако трябва да избирам - бих си избрал японски автомобил, сглобен в япония....

  5. 5 Профил на The Stig
    The Stig
    Рейтинг: 1069 Неутрално

    Тя:
    - Взех си Тойота Аурис, най-здравата кола на света! Много е качествена, все пак са наааааай-големият производител в света! И е турско синьо!
    Аз:
    - Аха. А къде е произведена?
    - Ми... тя... такова... в...
    - Турция?
    - Да...
    - Усеща се по миризмата, като в турския Симбол на Рено.

    Тойота прави здрави коли, които са произведени от японци в Япония, но са само за вътрешния пазар.
    Да не говорим колко атрактивни, забавни, интересни и емоционални са техните коли. Колкото и снощния филм от 22:30 по бТВ.

  6. 6 Профил на Аз
    Аз
    Рейтинг: Неутрално

    Най- набедената кола на бг пазар - посредствена, със спорно качество, но вий не обяснявайте на бай ти Ганя кое е хубава кола.

  7. 7 Профил на От Schumacher дo фалшо Stig
    От Schumacher дo фалшо Stig
    Рейтинг: Неутрално

    Аре карай си кадета или голф 2 към Перник и недей да контаминираш тоя форум с ментални имплозии ... Миришело на турски Симбол, ами по-добре отколкото на потен 20 годишен Кадет хечбек със запотени прозорци и пробита газова в багажника.

  8. 8 Профил на Germanska Media
    Germanska Media
    Рейтинг: Весело


    Каквото и да направят другите ( примерно Мазда 3 да е на първо място по надеждност според ТУФ) в германските медии ще се докаже, че новия Голф е най-добрата кола в Европа, защото примерно Аурис:
    1. Вози "меко" - т.е. не друса по немски
    2. Двигателят е твърде тих, липса информативност - т.е. не трещи при високи обороти
    3. Отзад няма дотатъчно място - т.е. трудно се събират един зад рдуг водач с ръст 1,95 и пътник с ръст 1,92
    4.Има относително малък багажник - т.е. еднакъв с Голф
    5.Седялките не са много удобни - т.е. не са твърди
    6....
    7...
    И те така. Няма по-добро от немското - Спред тях де !

  9. 9 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 571 Неутрално

    тойота си е хубава кола
    особенно тази
    и новият дизелов 126 кс мотор
    е добър избор

  10. 10 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#3] от "ХМ":

    Турция не е в ЕС, но много голяма част от чарковете на Тойотите сглобени там са произведени в ЕС.

    До коментар [#4] от "VN":

    "За данъци/мита няма никаква разлика дали автомобила се произвежда в Япония или Турция."

    Не съм сигурен че е така, защото тогава Аурис произведен в Турция би бил по-скъп от Аурис произведен в Англия. На теб откъде ти е информаията? Линк?

  11. 11 Профил на Todo
    Todo
    Рейтинг: Весело

    До коментар [#8] от "Germanska Media":

    хахаха, много вярно, все едно чета аутобилд

  12. 12 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 571 Неутрално

    това са най надеждните коли в европа
    по сервизите можем да си направим извода
    докато на другите марки им са пълни
    на тойота една две коли
    може да се види в сервиза .

  13. 13 Профил на Demokrat
    Demokrat
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#12] от "pixel":

    "това са най надеждните коли в европа "
    Почти, най-надеждните. Статистиките показват, че Мазда последните 5г. се най-качествените.
    Това разбире се не означава, че Тойота са лоши.

    По отношение на качеството от Турция.
    Имам познат, който поради естеството на работата си бе поканен да посети заводите на Тойота в Турция и ГБ. Той бе искренно впечатлен от това което е видял е Турция и сподели, че според него турците са по-добри работници - в Турция няма проблем с употребта на алкохол. Разказвам нещо което знам от човек видял нещата лично.

  14. 14 Профил на stan
    stan
    Рейтинг: Неутрално

    Да де, ама въпроса е малко принципен --- контрол на качество, култура... Не знам, сигурно са на високо ниво, но така или иначе Българите (в това число и аз) още не може да минем психологическата граница и да признаем, че нещо идващо от Турция е качествено...

  15. 15 Профил на Торбеш
    Торбеш
    Рейтинг: 1353 Неутрално

    За същите пари - Дайхатсу Сирион 2009 - сглобен в Осака, Япония от 100% японски части, супер икономичен, макар и пъргав двигател 1,3 бензин, със задвижване еко-4х4 (само при нужда, например буксуване, включва в задвижване и задните колела), автоматик в моя случай. Купето вътре е по-широко, по-високо и по-дълго от това на Аурис, както и на Ярис (мерил съм с ролетка). Турски сериали не гледам.

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  16. 16 Профил на Petar Petrov
    Petar Petrov
    Рейтинг: Неутрално

    Може Тойота да е сравнително здрава кола, но това ли е най-важното? Ако е за служебна, може би да, но напоследък Хюндай и Киа също са много качествени, но значително по-евтини. А ако е за лична кола, според мен тя трябва да е красива и да доставя удоволствие на притежателя си. Преди 3 години си търсих кола до около 30 000 лева и карах почти всички коли в този клас. Най-доброто предложение в този клас е Шкода Октавия - германска технология и прецизна чешка сглобка! Вече 3 години не съм имал никакъв проблем с колата и съм много доволен!

  17. 17 Профил на IK
    IK
    Рейтинг: Неутрално

    Петров, Октавия са наистина добри. Според класацията на DECRA за 2010, базирана на изследвани 15 милиона автомобила в Германия, колата е най-добра в класа си при изминали между 100 000 и 150 000 км. На първо място за всички класове е обаче А6.

    http://www.samar.pl/__/__la/en/__ac/sec,4/new/55748/__Germanys-DEKRA-releases-2010-car-reliability-report.html

    А Ориса също много готин, сигурно е интересно да се види хибридния модел.

  18. 18 Профил на МДААААА
    МДААААА
    Рейтинг: Неутрално

    Колата е НОВА
    Пожелавам на всички киселяци по форумите да работят повече за да могат да си позволят НОВА кола Аурис или каквато искат.
    А Тойота-България вдига гаранцията на 5 ГОДИНИ
    Аурис запова от 24 000 лева и е доста добра оферта
    Бачкайте, само така се оправят комплексите

  19. 19 Профил на The Stig
    The Stig
    Рейтинг: 1069 Неутрално

    До коментар [#16] от "Petar Petrov":

    Абсолютно съм съгласен с теб. Октавията е автомобилът, който ай-много си струва за 30-35 000 лв. За парите на въпросния Аурис човек дори може си купи Супърб, в който въпреки базовата модификация няма да се чувства като във ван с отвратителната средна конзола, а ще кара доволно широка лимузина с отличен обзор.

    Няма да коментирам идиотския коментар на номер 7. За мен всички модели на Тойота, освен Ленд Круизър, отговарят на определението "скучни". За всеки влак си има пътници - който иска японско-турското качество на Тойота, знае къде са шоурумите.

  20. 20 Профил на ?
    ?
    Рейтинг: Неутрално

    Турска или Английска сглобка ? Не благодаря. И не е само сглобката, частите идват от европейски фирми. Техните доставчици пък са от "работилницата на света"... Важното е да се намаляват производствените разходи...

  21. 21 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 571 Неутрално

    ами погледнете в
    резултатите от http://www.euroncap.com/
    за октавия -4-3-2 звезди
    за аурис -5-4-3 звезди
    и сега коя е по здрава и надеждна ?

  22. 22 Профил на Мдааа
    Мдааа
    Рейтинг: Неутрално

    Стиг,
    скучно ти е всекидневието, щом си се заровил в нет-а да се изказваш за неща които не можеш да имаш
    нито Супърб ще си купиш нито Аурис нито Лада
    Ходи работи и и си купи нещо, че да мирясаш

  23. 23 Профил на ?
    ?
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#21] от "pixel":

    тъй и тъй си почнал я кажи и за Ърбънкруизъра на Тойота и сигурността

  24. 24 Профил на Мдаааа
    Мдаааа
    Рейтинг: Неутрално

    Аурис се продава от близо 3 г в бг и досега не е показал никакви хронични болести
    Здрава икономична кола от престижна марка с 5 години гаранция.
    Добра оферта за нормалния човек.
    Има и други добри оферти е тоя клас като Голф 6, Кия Сийд или Мазда 3.

  25. 25 Профил на DeutschWagen
    DeutschWagen
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#8] от "Germanska Media":

    "И те така. Няма по-добро от немското - Спред тях де !"

    Брей, виж ти...а пък вчера ни се обясняваше как японското било най-добро според нецмите...идвал векът на японското.

    А колкото до другите ти измишльотини:

    2010 Vw Golf GTI wins the ‘Automobile of the Year’ award

    Volkswagen of America announced today that its sixth generation GTI has been named the 2010 Automobile Magazine Automobile of the Year.

    “At a time when the world’s economy is in shambles and fuel consumption and CO2 emissions are on everyone’s minds, there remains only one car that ticks all the enthusiast boxes without setting off a single wretched-excess alarm. That’s the Volkswagen GTI, and that’s why it is, once again, Automobile Magazine’s Automobile of the Year,” said Joe DeMatio, Executive Editor, Automobile Magazine.


    2010 Mazdaspeed 3 vs. 2010 Volkswagen GTI - Comparison Tests
    Car and Driver

    First: 2010 Volkswagen GTI

    Highs: Great seats, sweet shifter, impeccable steering, agility without harshness, tidy styling.

    Ignoring scoot, the GTI product planners concentrated on sophistication. Interior materials are a cut above the VW’s competitive set in terms of quality; ergonomics are almost beyond reproach; and the key points of man-machine contact—seats, steering wheel, foot pedals, shifter—make the operator happy to be there. The leather-wrapped and red-stitched wheel, with its flattened lower rim, grippy padding, and irregular shape, is a very satisfying thing to hold. The brushed-stainless-steel-clad pedals are heel-and-toe correct, the shifter is smoothly precise, and clutch takeup has less of the on-off quality that afflicts the Speed 3.

    The seats are perhaps the strongest interior trump. Beautifu lly bolstered, and clad in the GTI’s traditional plaid cloth, the front buckets are worthy of a BMW. Each return to the GTI’s pilot perch is like the comforting feel of that favorite Rawlings glove after a week spent with your nose in an algebra textbook.

    Viewed from outside, the GTI makes a striking contrast with the Mazda—taut, chiseled, no flab, no excess, minimal overhangs front and rear. It’s a look that says action-ready, and the GTI’s athleticism corroborates that impression. Aside from acceleration (we’ll get back to that), the GTI is a match for the Speed 3 in every performance category. The Continental SportContact 2 tires (225/40R-18) provide the grip of a professional greeter (0.93 on the skidpad) as well as a high level of confidence in wet conditions. Like the Speed 3, the GTI is quick on its feet, with eager responses. If there’s a distinction, it’s a stability-control system that can’t be completely disabled—that was the difference in the lane change—but the threshold is high, particularly in the “off” mode.

    Add athleticism to smooth ride quality—essentially a BMW with front drive—and you have the winning combination.

  26. 26 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 379 Неутрално

    За 35 бинки. А мерси, ама мисля да пропусна.

    The biggest risk in life is not taking one.
  27. 27 Профил на DeutschWagen
    DeutschWagen
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#21] от "pixel":

    Какви са тези 4-3-2 звезди за Октавия и то коя година са?
    И това е сигурност, умнико, а не здравина и надеждност.
    Ей, писна ми от неинформирани немислещи.

  28. 28 Профил на Erol
    Erol
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#4] от "VN":
    "За данъци/мита няма никаква разлика дали автомобила се произвежда в Япония или Турция."

    От 1995 година насам няма мита за внос на продукти от ТР в ЕС и обратно. Така 4е има разлика в това дали автомобила се произвежда в Япония или в Турция.

  29. 29 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1450 Неутрално

    Поне по мои наблюдения в България се търкалят доста по-малко "Ауриси", отколкото "Корола" хетч последно поколение.

    http://tickey.me
  30. 30 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#27] от "DeutschWagen":

    а ти за какво си мислеше
    че ги дават тия звезди умнико
    6-8 еирбека за какво ги слагат в кокпита
    за украшение ли ?

  31. 31 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 571 Неутрално

    и ако няма по нови тестове за октавия
    това си е проблем на шкода
    много знаеш ама да ти припомня
    октавия е 2-3 качество на
    Jetta и Bora

  32. 32 Профил на DeutschWagen
    DeutschWagen
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#30] от "pixel":

    Така е, просто има разлика между сигурност и здравина. Всъщност има разлика и между трите - сигурност, здравина и надеждност.

  33. 33 Профил на ванко242
    ванко242
    Рейтинг: Любопитно

    жена ми си купи нов ярис от чужбина,и не е произведен в турция...на 4 години е ве4е и не е дал никакви проблеми.и е доста добре оборудвана...

  34. 34 Профил на ямх
    ямх
    Рейтинг: 399 Неутрално

    ЗА НЕВЕДУЩИТЕ....АУРИСА СИ Е СГЛОБКА В АНГЛИЯ, КАКТО И ВКИЧКИ КОРОЛИ, ХЕЧБЕК............АНГЛИЯ..................................

  35. 35 Профил на DeutschWagen
    DeutschWagen
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#31] от "pixel":

    Ще е странно да не са правени нови тестове. Дори да е "2-3 качество на Jetta и Bora", не може да бъде много по-несигурна.
    Старата Октавия има позитивна оценка и получава солидни 4 звезди май за всичко освен за пешеходци, но това е стар дизайн. Сега има други изиксвания за сигурността на пешеходци, виж как новите коли, включително Ауриса имат по-полегати предници.

  36. 36 Профил на ямх
    ямх
    Рейтинг: 399 Неутрално

    КАКВО ОБЩО ИМА ШКОДАТА С ТОЙОТАТА? НИЩО! ШКОДАТА СИ Е ТАКСИМЕТРОВ, МАСОВ АВТОМОБИЛ! ОРИГИНАЛА, ГОЛФА ИМА ТРИ ПЪТИ ПОВЕЧЕ ДЕФЕКТИ ОТ ЯПОНЕЦА, КАКВО ОСТАВА ЗА ШКОДАТА? НИЩО!

  37. 37 Профил на до торбеш
    до торбеш
    Рейтинг: Неутрално

    винаги много се забавлявам с коментарите на тема автомобили. не защото са много умни или задълбочени ...

    но сравнението на Аурис с Дайхатсу Сирион беше един от най-нелепите коментари напоследък. Сирионът е кола, която измерена с рулетка или по-добре със шублер, все е по-къса дори от Ярис. Иначе забележителна с качествата си (4х4) и със спорния си дизайн. Не е грешка - спорния, не спортния Лично на мен ми харесва и ако искам да се завра в автомобил дълъг 3,60 Сирионът ще ми е в топ три, дори може би първи. Само дето Аурис е към 4,20, за сведение...

  38. 38 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: Неутрално

    Не знам как е Европа, но в Северна Америка ( САЩ + Канада) Тойота е номер едно в повечето класации на най-авторитетното списание "Consumer Reports". Класациите се правят на базата на 7-8 показателя, най-важния от които е надеждност. Няма по-надеждни автомобили на североамериканския пазар от японските и най-вече Тойота, Хонда и Нисан.

  39. 39 Профил на старият континент
    старият континент
    Рейтинг: Неутрално

    Неприятна е философията на тази марка - да бъде № 1 по продажби в света. Всичко останало е само следствие - униформени автомобили.

  40. 40 Профил на Дада
    Дада
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#24] от "Мдаааа":

    престижна марка? кое й е престижното, защото извън БГ Тойота ич не се продава из европата - скучни, посредствени и набедени коли. Приятел имаше в парка си няколко Авенсиса - един двигател, 2 скоростни кутии и куп дреболии за 2 години.

  41. 41 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 398 Неутрално

    И на мен не ми харесват Тойотите. Безлични, скучни, прехвалени, неотличителни и винаги със средняшки способности, никога най-добрите. Дори не са и чак толкова здрави, по-скоро са що годе надеждни.

    Тойота може да са НАЙ-ДОБРИТЕ В ПРОИЗВОДСТВОТО НА АВТОМОБИЛИ, НО НЕ ПРОИЗВЕЖДАТ НАЙ–ДОБРИТЕ АВТОМОБИЛИ.

    Набитото око забелязва в Тойотите безброй хитринки, които снижават разходите по производството и мен ужасно ме дразнят (напр. неосветени бутони, задни капаци без амортисьори, скапани климатични инсталации и пр.).
    Компетентно проектирани и ефективно произведени, вършат си работата като автомобили и нищо повече. За повечето клиенти, обаче, това е напълно достатъчно.

    П.С. Карам Форд заради удоволствието от шофирането и активното поведение на пътя (не че тези качества на актуалните Фордове са много известни тъдява).

  42. 42 Профил на Хм
    Хм
    Рейтинг: Неутрално

    DFGeneer,

    не ми обяснявай кое къде е произведено Може да пише и произведено в Марс, ама надали е от Марс.........
    работил съм в завод в България преди 5-6 години, 2000-3000човека за авточасти на всякакви автомобили - БМВ, Пежо, т.н.......и знаеш ли на частите които произвеждаше този завод какво пишеше - Маде ин Джермани......
    ха познай колко са немски след като аз и други българи са ги правили)))) освен може би дядо ми да е немец, ама не е....хахахаххахахаххаха

  43. 43 Профил на ГТ
    ГТ
    Рейтинг: Неутрално

    С очите си съм виждал лагер за главина, на чиято кутия пише Original BMW Teile, а на самият лагер пише ВМЗ-Сопот.
    Това разбира се означава само едно - че имаме все пак с какво да се гордеем.

  44. 44 Профил на Van
    Van
    Рейтинг: Неутрално

    За това печалившата тойота е произведената в Япония за европейския пазар. Макар че няма да се учудя ако хитреят и внасят части от китай

  45. 45 Профил на "МБАЛСКИ"ООД
    "МБАЛСКИ"ООД
    Рейтинг: Неутрално

    Защо ли като чета някои от коментарите се сещам за приказката "Лисицата и гроздето" .........

  46. 46 Профил на Байчо
    Байчо
    Рейтинг: Неутрално

    Не плюйте турците. Аз карам нова корола и си е много добре. Колата е супер. Който е ходил в Истанбул не може да не е забеляза заводите на Мерцедес. Турците сглобяват Ф 16, та ще им се опре един лек автомобил. Ние байовци сме за оплакване. Ние.

  47. 47 Профил на Аурис собственик
    Аурис собственик
    Рейтинг: Неутрално

    Аз незнам друга марка на българския пазар, която да предлага 3 години гаранция и даже да е включено и окачването в тази гаранция.3 години или 100 000 км гаранция за окачването на кола, която се движи по българските пътища.Сега гаранцията се разширява и на 5 год и 160 000 км за определени сегменти по колата.
    Пича с Дайхацуто и този с Форда, който предоставя изключително удоволствие от шофирането и активно поведение - ха-ха, заслужават само един коментар, СМЕШНИ СТЕ.
    Колите са здрави - факт.А къде е произведено - ако ще и в Албания да е.Е няма да хваща дикиш пред селските девойки у кварталното кръчме пред панелката в люлин 4, там си е друго да си с БМВ....ако ще и дръжките на вратите със скоч да си ги позалепил....
    Чакаме да видим хибрида...а фейслифта е незабележим за мен....само на задните светлини виждам разлика....като даже старото повече ми допада.

  48. 48 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 398 Неутрално

    До коментар [#47] от "Аурис собственик":

    Колега, ти си направил своя избор и той е вероятно най-добрия за теб. Ние го уважаваме. Това не е задължително, обаче, да е нашият избор.

    Окачването ми е покрито от гаранцията, благодаря, че се поинтересува. Също, не ми се е налагало да се възползвам от нея, което е добър показател за след това.

    П.С. Наистина е нелепо да се сравнява Аурис със Сирион.

  49. 49 Профил на Аурис собственик
    Аурис собственик
    Рейтинг: Неутрално

    Колега,
    Нито един фен/собственик на Тойота не се е опитал да налага своя избор като правилен в тази тема, включвам и себе си.Точно обратното, налага се мнението на всички в тази тема, че Тойота са надценени, чупят се и всичко друго е по-добрият избор.И това в една тема, в която се съобщава новина за фейслифт на модела, нищо повече.

  50. 50 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 398 Неутрално

    Тойота са добри автомобили, както и много други марки.

    Правилният избор е относително понятие - различен за всеки.

    Слагах просто контрапункт на възприятието "Тойота са N1, останалите не струват".

    Не се чупят, сред най-надеждните са на пазара.

    Няма значените къде са произведени, било то и Турция (важи за всяка марка).

    Ауриса се сглобява във Великобритания, Королата (вкл. Версо) е в Турция.

    Хайде със здраве.

  51. 51 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#50] от "RS1600":

    ами така е
    ако колата се сглобява под
    името на запазената марка
    трябва да отговаря на
    изискванията и ка4еството
    на тази марка
    пък ако е произведена да е в тайван

  52. 52 Профил на try
    try
    Рейтинг: Неутрално

    "няма значение къде са произведени" даааа ве... ще ви се... Ако погледнем само доставчите на частите и ооооо чудо...Произведените в европа са от "европейски" доставчици, доставящи и за други марки. Пример - първото поколение vvt-i двигатели дефектна партида с немски сегменти KOLBENSCHMIDT ...Както бе написал някой по-горе оригинален лагер за БМВ произведен във Сопот. Thank you but no thanks. Мен такава "японска" кола нее ме кефи. От предлаганите тойоти на БГ пазара РАВ 4 е made in japan. Не е ли всичко Denso не ми хвали Bosch-a. И винаги гледайте VIN-a мили деца. Японската сглобка почва с JT. Там е истината.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах