Новият "Ситроен С3" направи българския си дебют



Новото поколение на компактния модел "Ситроен С3" от края на миналата седмица се предлага и на българския пазар. Автомобилът дебютира официално на изложението във Франкфурт през септември миналата година.


Ключови думи към статията:

Коментари (28)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на линда
    линда
    Рейтинг: Неутрално

    Много е готин интериора!

  2. 2 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 420 Неутрално

    Сипматяга е. Огромен напредък спрямо безславнния предходен модел.

  3. 3 Профил на VX
    VX
    Рейтинг: 469 Неутрално

    Изглежда много по-добре от предишният С3. Определено
    И наистина вътре изглежда досте добре като за автомобил от този клас. И HDi дизелчета започнали да слагат
    Интересен е

  4. 4 Профил на tikvata
    tikvata
    Рейтинг: Неутрално

    От голф2 по убаво немаааа!!!

  5. 5 Профил на Свинята
    Свинята
    Рейтинг: Неутрално
  6. 6 Профил на Там където се правят минети и се ядът спагети коли не се купуват
    Там където се правят минети и се ядът спагети коли не се купуват
    Рейтинг: Весело
  7. 7 Профил на Zigmund
    Zigmund
    Рейтинг: Неутрално

    Най добре да лапнеш вурста и да усетиш немското "качество" и ниски цени.

  8. 8 Профил на Аз
    Аз
    Рейтинг: Неутрално

    Не е зле, дано не е толкова посредствено като кола както до сега

  9. 9 Профил на Optimist
    Optimist
    Рейтинг: Весело

    Никога не съм карал Ситроен, но този определено ми харесва - модерен дизайн. добри двигатели и огромна стъпка напред (спрямо предишната версия).Др. интересно е, че ще се сглобява само във Франция, което за мен е още един +...Единствено смятам, че ценово можеха да го позиционират леко по-ниско от събратята от групата ВАГ - промоционалните Фабии и Ибизи са доста по-евтини, а и предпочитани от българина...Да не говорим, че новото ПОЛО е в момента под 20 000 лв - версия Флай - с климатик, ЦД и абс....А Полото се развива успешно от краш на 70те год.....Няма да му е лесно на Ситроенчето...

  10. 10 Профил на Датско червено говедо
    Датско червено говедо
    Рейтинг: 436 Гневно

    Защо напоследък взеха да правят новите коли с панорамни тавани? Така е още по-лесно за снайперистите да се прицелят в главата ти докато шофираш!

    Мууу...
  11. 11 Профил на баба Пена
    баба Пена
    Рейтинг: Неутрално

    ...винаги на снимките се слагат топ моделите от серията с най-високо ниво на оборудване. Питам се дали базовия модел ще изглежда така? А относно качеството на френските автомобили съм много резервиран! Единствено преди време правеха добри дизели, но в момента другите производители ги задминаха и в това отношение (като динамика, икономия на гориво, вредни имисии и т.н.). А пък сервизирането им е под всякакава критика....Не бих си го купил при наличие на много по-добри алтернативи.

  12. 12 Профил на Citroen
    Citroen
    Рейтинг: Неутрално

    http://www.reliabilityindex.co.uk/top10.html?apc=3128339010848601

    Тук може да видите че Ситроен през последните години доста е подобрил качеството си и е напред от германските си конкуренти.Така че нека не говорим общи приказки за кой колко бил надежден. Естествено японската алтернатива винаги стои ,но все пак всеки си има вкус.

    А що се отнася до сервиз аз не мисля че някой сервиз в България е на кой знае какво ниво. Цените на резервните части са от скъпи по скъпи в нашата родина.

  13. 13 Профил на Optimist
    Optimist
    Рейтинг: Весело

    До коментар [#12] от "Citroen":

    СМАРТ е на 6то място - кВо да й гледаме на тази класация...
    Качество се гради с десетилетия - кадри, традиция, обучения...От друга страна особено в България лесно можем да видим доминацията на немските автомобили пък и били те и над 20 и повече годишни...

  14. 14 Профил на Citroen
    Citroen
    Рейтинг: Неутрално

    Ами в тази класация хората са показали по статистика че Ситроен се разваля много по малко от други коли въпреки мнението на бай Ганьо че от немското по здраво няма.Ако отидеш във Франция ще забележиш тотална доминация на френски автомобили от тези количества едва ли трябва да се прави извод кой е най най.
    Тази статистика е на компания която застрахова колите за повреди не само за катастрофи и има доста по голяма извадка от българската.
    Качеството е не само въпрос на традиция както се вижда от тази статистика и компании като Хюндай,Шкода,Смарт,Форд са поизпреварили по този показател уж традиционно добрите германци.
    За японците не е нищо ново те от доста време водят тези класации.

  15. 15 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#13] от "Optimist":

    Оптимист,

    новото Поло може и да върви под 20000 лева, но виж с какъв двигател ти го дават - 60 конски сили. Това като качиш 2-3 души в него и му хакнеш в багажника 2-3 чанти, в наклон едвам ще отлепи, а градско разходът ще го качи до 9-10. Знаем ги евтините маркетингови трикове на ФауВе, уж промоция, уж високо ниво на оборудване, ма ти дават някъв спънат кон за 20 бона. Мерси.

  16. 16 Профил на фхп
    фхп
    Рейтинг: Весело

    Хубав автомобил,но цените са още по-хубави!!!

  17. 17 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1169 Любопитно

    На мен пък ми е безлично. Ситроен съм ги уважавал като марка заради това, че имат модели като С6 например. Подобни униформени колички с нищо не подобряват имиджа им. Има още 10 такива колички които погледнати с периферното зрение не се различават на кинта!

  18. 18 Профил на Hъ
    Рейтинг: Любопитно

    Абе как може за кола от този клас толкова да коментирате? Ми това е просто средство за придвижване в градски условия. Нито е спортен автомобил, нито лимузина, нито някакъв джип... Нито хубава, нито грозна, то просто няма какво да се каже, ама важното е всеки нещо да напише...

  19. 19 Профил на xcv
    xcv
    Рейтинг: Неутрално

    По принцип е по-голиам от Polo и малко по-малак от Golf така че за 20 бона си заслужава колата ! От първата сериа съм виждал на по 250 хиляди километра с 1.6 HDI а да не говориа че 1.4 HDI 68 кония бяга много добре и нищо не харчу!

  20. 20 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1423 Неутрално

    С този покрив шофирането ще е страшен кеф!

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  21. 21 Профил на scheibnitz
    scheibnitz
    Рейтинг: Неутрално

    абре, гоуфарите, язе караме москвичо...леле, како лапааа....хехехехе

  22. 22 Профил на бЕЗ иМЕ
    бЕЗ иМЕ
    Рейтинг: Весело

    По-добър от предния модел

  23. 23 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3666 Неутрално

    Оптимист, какво искаш да кажеш с това, че Смарт е на 6то място? Кое ти се струва невероятно тук...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  24. 24 Профил на мондейв
    мондейв
    Рейтинг: Неутрално

    Твърде смотан вид има (както почти всички модели на ситроен), а предното стъкло е върхът на непрактичността. Иначе имат качества.

  25. 25 Профил на Optimist
    Optimist
    Рейтинг: Любопитно

    До коментар [#15] от "Наблюдател":

    Наблюдател, нямаш опит с малолитражки явно. Имам Опел Корса 1993г 1,2 моно 45 кс - редовно е товарена с 4ри човека и багаж - що планини и морета е видяла...Да не си рейсър, но стигаш от точка А до точка Б без особени проблеми....
    А относно "спънат кон за 20 бона"...хммм 20 бона са 3 брутни заплати на среден прост германски работник, та не са кои знае кви пари видиш ли....
    Гарантирам ти на 101%, че след 10г това ПОЛО ще можеш да го продадеш лесно и то на "цена", а този Ситрорн може отдавна да сме го забравили....
    п.с.Нямам никаква връзка с Фау-ве, ВАГ и т.н.Споделям опит...

  26. 26 Профил на Demokrat
    Demokrat
    Рейтинг: 909 Неутрално


    Има една много интересна статистика - не мое мнение.
    Пежо 206 е най-продаваният в Европа малък автомобил.
    В пъти по-продаван от Поло.
    И германците ги боли, но французите все още могат да направят по-добрата кола като комбинация ( всичко взето заедно ) от модерна външност, технически качества и цена.

    Обаче има нещо много характерно за дизайна на ФВ.
    Винаги се стремят да осъвременят външността, без да я правят МОДЕРНА. Това се нарича консервативност, май.
    Затова и след 10г-15. ФВ изглеждат добре на пътя.
    Но базовите модификации са спънати - и като оборудване, но най-вече като моторизация. Двигатели колкото да се движат.

    Старото С3 бе технически идентично с 206, новото с Пежо 207 И изборът му и преди и сега е само въпрос на вкус - предпочитание на външността.
    Видях вчера новото С3 на живо. По -красиво е от снимките тук. Но не съм сигурен, че след 10 г. ще се харесва.
    Докато Поло, предполагам, ще радва с външността си и тогава, макар сега да не е "най-модерното".

    Само платени и/или умствено увредени лица могат да пишат в подкрепа на БКП и нейните производни Атака/ДпС/ГЕРБ. Ще дойде ден и... всекиму според заслугите!
  27. 27 Профил на Алооу
    Алооу
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#26] от "Demokrat":

    206 е било най- продавания малък автомобил преди 3-4 г ... с толкова ли живееш назад?
    дизайна на Фолксваген е такъв основно заради домашния си пазар, който е й най- големия за фирмата - Германия.
    Немците се кефят на бездушен и скучен дизайн, в което няма лошо.

  28. 28 Профил на Тодоров
    Тодоров
    Рейтинг: Весело

    Видях колата при едно от пътуванията ми във Франция. Нищо общо с тази на снимките. Беше бяла, с черни брони, грозни тасове и въобще - ужасна. А това безумно стъкло е повече от извратено.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах