Новият "Ситроен С3" направи българския си дебют



Новото поколение на компактния модел "Ситроен С3" от края на миналата седмица се предлага и на българския пазар. Автомобилът дебютира официално на изложението във Франкфурт през септември миналата година.


Първото, което прави впечатление при новия С3, е огромното предно стъкло, което свършва чак след линията на предните седалки. По принцип то ще се предлага срещу доплащане, но първите клиенти в България ще го получат като подарък.


Благодарение на дължината на стъклото зрителното поле на пътниците отпред се увеличава с 80° нагоре. Сравнение с автомобилите в сегмента сочи, че С3 е с най-голямото челно стъкло и най-малкия покрив на пазара.



Друго предимство на колата е нейната компактност - дължина 3.94 м и ширина 1.71 м. Въпреки това в купето има място за петима пасажери, а багажникът е с обем 300 литра.


Гамата включва четири бензинови и три дизелови двигателя. Най-скромният от тях е 1.1-литров с мощност 60 к.с., а на върха е 1.6 VTi, разполагащ със 120 к.с.


Скоростните кутии са механични с пет предавки, а автоматична с четири скорости. Цените в България започват от 19 491 лв. с ДДС, а топ изпълнението струва 33 602 лева.


"Ситроен С3" се произвежда само във Франция в заводите в Олне и Поаси. От предишното поколение на модела, появил се през 2002 година, до момента са продадени над 2 милиона екземпляра и надеждите на производителя са да повтори този успех.


Това е "Ситроен С3"
дължина височина ширина междуосие
3941 мм 1524 мм 1728 мм 2466 мм
двигатели ускорение 0-100 км/ч максимална скорост комбиниран разход
1.1i (60 к.с.) 16.5 сек. 155 км/ч. 5.9 л/100 км
1.4i (75 к.с.) 14.2 сек. 163 км/ч 6.0 л/100 км
1.4i 16V (95 к.с.) 10.6 сек. 184 км/ч. 5.8 л/100 км
1.6iVTi (120 к.с.) 8.9 сек. 190 км/ч. 5.9, 6.9* л/100 км
1.4HDi (70 к.с.) 13.7 сек. 163 км/ч. 4.2 л/100 км
1.6HDi (90 к.с.) 11.0 сек. 180 км/ч 4.3 л/100 км
1.6HDi (110 к.с.) 9.9 сек. 190 км/ч 4.4 л/100 км
* - авт. трансмисия

Ключови думи към статията:

Коментари (28)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 2 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 401 Неутрално

    Сипматяга е. Огромен напредък спрямо безславнния предходен модел.

  2. 3 Профил на VX
    VX
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Изглежда много по-добре от предишният С3. Определено
    И наистина вътре изглежда досте добре като за автомобил от този клас. И HDi дизелчета започнали да слагат
    Интересен е

  3. 10 Профил на Датско червено говедо
    Датско червено говедо
    Рейтинг: 426 Гневно

    Защо напоследък взеха да правят новите коли с панорамни тавани? Така е още по-лесно за снайперистите да се прицелят в главата ти докато шофираш!

    Мууу...
  4. 17 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1104 Любопитно

    На мен пък ми е безлично. Ситроен съм ги уважавал като марка заради това, че имат модели като С6 например. Подобни униформени колички с нищо не подобряват имиджа им. Има още 10 такива колички които погледнати с периферното зрение не се различават на кинта!

  5. 20 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    С този покрив шофирането ще е страшен кеф!

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  6. 23 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3826 Неутрално

    Оптимист, какво искаш да кажеш с това, че Смарт е на 6то място? Кое ти се струва невероятно тук...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  7. 26 Профил на Demokrat
    Demokrat
    Рейтинг: 829 Неутрално


    Има една много интересна статистика - не мое мнение.
    Пежо 206 е най-продаваният в Европа малък автомобил.
    В пъти по-продаван от Поло.
    И германците ги боли, но французите все още могат да направят по-добрата кола като комбинация ( всичко взето заедно ) от модерна външност, технически качества и цена.

    Обаче има нещо много характерно за дизайна на ФВ.
    Винаги се стремят да осъвременят външността, без да я правят МОДЕРНА. Това се нарича консервативност, май.
    Затова и след 10г-15. ФВ изглеждат добре на пътя.
    Но базовите модификации са спънати - и като оборудване, но най-вече като моторизация. Двигатели колкото да се движат.

    Старото С3 бе технически идентично с 206, новото с Пежо 207 И изборът му и преди и сега е само въпрос на вкус - предпочитание на външността.
    Видях вчера новото С3 на живо. По -красиво е от снимките тук. Но не съм сигурен, че след 10 г. ще се харесва.
    Докато Поло, предполагам, ще радва с външността си и тогава, макар сега да не е "най-модерното".

    Само платени и/или умствено увредени лица могат да пишат в подкрепа на БКП и нейните производни Атака/ДпС/ГЕРБ. Ще дойде ден и... всекиму според заслугите!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах