Новата "Шкода Фабия RS" разполага със 180 конски сили



Втората генерация на "Шкода Фабия" най-после се сдоби и със спортна RS версия. Тя ще се появи на пазара в началото на лятото както във версия хечбек, така и като комби.


За разлика от "Фабия RS" от предишната генерация, най-мощният мотор на която беше дизелов (131 к.с.), в новото поколение се монтира 1.4-литров бензинов турбодвигател. 


Той е познат от "Поло" GTI и "Сеат Ибиза Купра", разполага с мощност 180 к.с. и се комбинира само с автоматичната DSG трансмисия с двоен съединител и седем скорости. По желание могат да се поръчат и планки за смяна на скоростите от волана. 



Новата "Шкода Фабия RS" се ускорява до 100 км/ч за 7.3 секунди, максималната скорост е малко над 220 км/ч, а разходът на гориво 6.4 л./100 км в смесен цикъл. 


Автомобилът е качен на 17-цолови алуминиеви джанти. Покривът на автомобила може да е бял, сребрист или черен. "Фабия RS" може да се поръча и с дневни светлини от светодиоди.

Ключови думи към статията:

Коментари (39)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 4 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1225 Весело

    Хехе, бай Коки не е кат чипосанa Голф 4-ка, нали

  2. 5 Профил на Toro Group S
    Toro Group S
    Рейтинг: 67 Неутрално

    Абе за ускорението незнам, но защо се върнаха назад с тоя дизайн е загадка ...

  3. 8 Профил на ЕВАЛА
    ЕВАЛА
    Рейтинг: 457 Любопитно

    След последния СупърБ тази грозничка муцуна определено разочарова
    "бавно" ускоряваща /толкова от 1.4 моторче/ и само с автоматичната "DSG" трансмисия с двоен съединител и седем скорости - ясно към кого е насочен този автомобил - младите татковци със спортен дух
    че е Фолксваген технология е ясно, но на каква цена ще е от решаващо значение за този модел
    Ако сложат новите 1.6 двигатели на този модел, ще издуха сериозно Мини и настъпващите Ситроен без да впечатлява с визия

  4. 9 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Мяза ми на прахосмукачка.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  5. 17 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 891 Неутрално

    И в самата Шкода се чудят защо последните им модели са грозновати...и в Суперба и тук все едно предната и задната част на колите са правени от различни дизайнери, а ги е съединиявал някой трети. Освен това са по скъпи от предишните генерации...

  6. 20 Профил на emopetrov
    emopetrov
    Рейтинг: 453 Неутрално
  7. 23 Профил на Чингиз Хан
    Чингиз Хан
    Рейтинг: 528 Неутрално

    до №18 RX правиш ли разлика между ванкелов роторен и четирицилиндров отомотор? много инженери се въдят в коментарите под автомобилни статии.

    1,4-литровият TSI на VW залага на турбо и механичен компресор, и може би е най-добрият двигател на концерна в момента. Същият е и в новото Сироко и Поло GTI

  8. 24 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 437 Неутрално

    До коментар [#18] от "RX":

    Колега, тя обаче е с ванкелов двигател със съвсем различен начин на работа и конструкция. Не могат да се сравняват директно.

  9. 35 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 437 Неутрално

    Хмм, наистина не е красавица. Тумбеста и опулена.
    Дизайна не и е от силните страни.
    Иначе е приличен автомобил и определено най-просторния в класа си.

  10. 39 Профил на Ahab
    Ahab
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Всъщност не че е грозна колата, просто когато покрива е с различен цвят от купето, цялата горна част изглежда супер зле, като залепена пластмаса. Червения модел с червен покрив си изглежда прилично.



още



За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах