Новата "Мазда" 2 ще е най-икономичният бензинов автомобил

На автосалона в Париж преди броени дни европейския си дебют направи преминалата през фейслифт версия на "Мазда" 2(на снимката). Догодина в Япония обаче излиза новата генерация, която би трябвало да е най-икономичният бензинов автомобил в света 

© Мазда

На автосалона в Париж преди броени дни европейския си дебют направи преминалата през фейслифт версия на "Мазда" 2(на снимката). Догодина в Япония обаче излиза новата генерация, която би трябвало да е най-икономичният бензинов автомобил в света 



Новата "Мазда" 2, която ще се появи на пазара в Япония през първата половина на следващата година, ще е най-икономичният бензинов автомобил масово производство, съобщиха днес от компанията, цитирани от агенция "Ройтерс". Автомобилът, познат на редица пазари и с името "Демио", ще изминава 30 километра с литър гориво, което ще рече, че средният разход ще е 3.36 л/100 км.


Най-интересното в случая е, че това няма да се постига чрез добавяне на електромотор, което би оскъпило колата. "Мазда" няма хибридна технология своя разработка и затова залага на оптимизирането на работата на традиционните двигатели с вътрешно горене и намаляване на теглото на колите.


Новата двойка е типичен пример, като постига впечатляващия разход на гориво с използване на последно поколение бензинови и дизелови мотори и нови трансмисии. Пестящите гориво технологии са кръстени SKYACTIV и очакванията са, че до 2015 година ще намалят с 30% консумацията на моделите на "Мазда".




Към този период иновациите ще се влагат във всички коли на компанията. "Мазда" планира и развитие на хибридни и електрически модели, които се очакват на пазара след 2015 година..


"Обещавам ви, че "Демио" ще е много по-евтин модел от хибридите в същия сегмент", заяви днес главният изпълнителен директор на "Мазда" Такаши Яманучи. В момента "Хонда Джаз/Фит", най-евтиният хибрид на японския пазар, струва 1.59 млн. йени (19 480 долара). Колата, която разполага с бензинов мотор с работен обем 1.3 литра и електромотор, има консумация от 4.4 л/100 км в смесен цикъл.

Ключови думи към статията:

Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1049 Неутрално

    Това е колата

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  2. 2 Профил на brem
    brem
    Рейтинг: 214 Весело

    Ако я продават в комплект с японка, ще си взема две

  3. 3 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1049 Неутрално

    До коментар [#2] от "brem":

    Ако я продават комплект с Японка вземи 1, аз ще ти дам моята

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  4. 4 Профил на ndsbg
    ndsbg
    Рейтинг: 531 Неутрално

    що новината има такова заглавие като пише под снимката "Догодина в Япония обаче излиза новата генерация, която би трябвало да е най-икономичният бензинов автомобил в света" би трябвало незначи най - икономичния в света. До догодина може да пуснат и по икономична.

  5. 5 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1399 Любопитно

    Новата "Мазда" 2 ще е най-икономичният

    Ха сега да видим къде е подлогЪТ и къде прякото допълнение в това заглавие...
    Ех, бива ли толкова не-грамотност

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  6. 6 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Статията можеше да е и малко по-информативна:

    ...The Skyactive-G (G for gasoline) direct injection petrol engines are expected to be available in four capacities - 1.3, 1.5, 2.0 and 2.5 litres - and will bring a 15 per cent improvement in both engine torque and efficiency according to the company.
    Mazda hasn't confirmed whether the 3.3L/100km figure is produced by the smaller, 1.3-litre engine...

    ...The Mazda3 is set to employ a 121kW 2.0-litre version of the Skyactiv engine, delivering economy of less than 6.0L/100km - a figure that would be class-leading for a petrol engine...

    ...Mazda says the dual-stage-turbo diesel will deliver 20 per cent better efficiency than the current 2.2-litre oil-burner and better low-end and high-end pulling power.
    The new 2.2-litre produces 135kW of power and 420Nm of torque, with a consumption figure of 4.2L/100km...
    http://brisbanetimes.drive.com.au/motor-news/mazda2-sky-falls-in-on-prius-20101020-16tul.html

    Ще поживеем, ще видим...
    Все пак, някои хора могат например безрезервно да повярват, че Слънцето тежи милиарди тонове, но не и че кантарът в магазина или бензиноколонката не ги лъжат...

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  7. 7 Профил на brem
    brem
    Рейтинг: 214 Весело

    До коментар [#3] от "spas27":

    Е да деее, ама от Мазда ги предлагат чисто нови и неупотребявани

  8. 8 Профил на Реконструктор
    Реконструктор
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Изобщо не им трябват никви хибриди. Останаха едни от малкото нормални производители. Следващата ми кола мисля да е точно Мазда. Ама от тия, дето горят яко бензин и са супер мразени от електрифицираните гей-еколози.

    И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай
  9. 9 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3380 Неутрално

    Еколог и гей неразривно свързано понятие ли е?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  10. 10 Профил на Boriaz
    Boriaz
    Рейтинг: 845 Весело

    До коментар [#5] от "B52":

    Явно само аз съм ти сложил минуса за членуването, обаче напарви справка:

    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:vaFGcrOY0agJ:www.zapiski.info/view.php%3Fid%3D232+%D1%87%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D1%81+%D0%BF%D1%8A%D0%BB%D0%B5%D0%BD+%D1%87%D0%BB%D0%B5%D0%BD+%D0%B2+%D0%9D%D0%91%D0%9A%D0%95&cd=1&hl=bg&ct=clnk&gl=bg

    Нищо, това е доста объркана работа, така че освен очевидните случаи няма смисъл да се заяждате. В действителност е подеждащо- просто на сказуемното определение не е отредено място в учебниците

    Искането няма мярка- даването има КРАЙ!
  11. 11 Профил на Boriaz
    Boriaz
    Рейтинг: 845 Весело

    А "най-икономичният бензинов автомобил" ще го кментирам, когато излезе. Защото дотогава може и да не е вече "най-икономичният бензинов автомобил".
    За съжаление освен подвеждащото заглавие се забелязва и следната недомислица:

    1. ""Мазда" няма хибридна технология своя разработка и затова залага на оптимизирането на работата на традиционните двигатели"

    а после:

    2. ""Мазда" планира и развитие на хибридни и електрически модели, които се очакват на пазара след 2015 година.."

    Е, как ще развие нещо, което го няма? Или ще трябва да създадат техен хибриден или електро-двигател първо, пък после да го доразвиват, или вече го имат (макар и не вкаран в масово производство) и сега го оптимизират. Аз лично не се наемам да кажа какво има в инжинеринговите лаборатории на "Мазда", а и доста се съмнявам, че са дали информация за новите си разработки на някой от Икономедия.
    Нещо тая стилистика хептен я зарязахте в последно време.

    Искането няма мярка- даването има КРАЙ!
  12. 12 Профил на qjtemikyraaaa
    qjtemikyraaaa
    Рейтинг: 0 Неутрално

    И дано това да е последния модел на Toyota с ДВГ





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах