Натоварен с очаквания

Най-достъпният модел на "Лексус" има за задача да привлече нови клиенти към марката

В две от трите си нива
на оборудване автомобилът използва
фарове с LED светлини,
като общо монтираните отвън светодиоди
са 89

© Лексус, Лексус

В две от трите си нива на оборудване автомобилът използва фарове с LED светлини, като общо монтираните отвън светодиоди са 89



Сравним ли "Лексус" CT200h с дете, той би бил рожба на много талантливи и изявени родители, от което се очаква много. Задачата на най-достъпния, най-компактния и най-лекия модел на японската компания е да привлече нови клиенти към премиум марката, които да се превърнат във верни нейни фенове.


Ключови думи към статията:

Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dmarev
    dmarev
    Рейтинг: 405 Неутрално
  2. 2 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1493 Неутрално

    Кое пък му е бруталното - кола като кола.

    Не е грозна, което все пак е успех де.

    Вътре мяза на космически кораб, което мен ме отблъсква. Аз обичам простоватия интерфейс. Ама щом Стив Джобс може да продава милиони шарени дрънкулки, значи и за тоя хай-тек интериор ще се намери кой да плаща грешни пари....

  3. 3 Профил на Доктор
    Доктор
    Рейтинг: 229 Неутрално
  4. 4 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 991 Неутрално

    на мен ми прилича на тойота корола, но двойно по-скъпа, защото имала и електромотор.

  5. 5 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Цени от 54 900 лв. с ДДС... На "прима виста" повечко от хибридния роднина Аурис, но СТАВА - предвид по-високото впечатление за качество, доброто оборудване и евентуалната по-ниска загуба на стойност

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  6. 6 Профил на charlyb
    charlyb
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Няма да коментирам качествата на автомобила, само ще кажа, че това все пак е Лексус!
    На друго искам да наблегна - все повече автомобили задвижвани с електричество се появяват и това е добро!

    Протестите ще стимулират управляващите да започнат реформи – протестират нереформираните, онези които смучат от държавата!
  7. 7 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 633 Неутрално

    Тойота явно са много зле, за да направят Лексус, който да прилича на Астра и по описанието на автора на пътя да се държи като Астра.
    Да го бяха пуснали като някаква Тойота.

  8. 8 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 547 Неутрално

    Изключително точно заглавие.
    Е, ще видим.

  9. 9 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Екстра е, и колата и статията. Браво!

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  10. 10 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Добра статия. Отличен автомобил.
    Само не разбрах за какво превключване на предавки става въпрос, при положение че трансмисията е безстепенна??

  11. 11 Профил на Пламен
    Пламен
    Рейтинг: 431 Неутрално

    До коментар [#10] от "DFGeneer":

    Кутиите се водят "безстепенни", в действителност има "смяна" на предавки.

    http://twitter.com/zasmiah
  12. 12 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Ако й пуснат скоро и плъг-ин версия на батериите ще е може би най-добрият избор за градски автомобил. Между другото заради невероятния въртящ момент на електромотора кикдауна залепя главата за седалките и създава доста спорно усещане. Не съм карал още ct-то, но Приус-а е с идентична хибридна система и при него го има този як кик-даун.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  13. 13 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#11] от "aomeda":

    Тази "смяна" на предавки не може да бъде усетена изобщо. Което е много странно усещане. Возил съм се в RX450h при ускорение с кик-даун от 0 до 220 и през цялото време звукът от двигателя е монотонен и няма нито секунда усещане за смяна на предавка, т.е. главата ти се залепя на седалката и не мръдва и милиметър от там докато не отпуснеш педала. Забавно е, но както вече казах - малко странно. Мен си ме кефи смяната на предавки.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  14. 14 Профил на gwendolin
    gwendolin
    Рейтинг: 664 Неутрално

    Ако трябва да избирам между този модел на Лексъс, А-3 и БМВ - 1, изобщо няма да се колебая
    Нито Ауди-то, нито БМВ-то са на нивото на Лексъс-а.

  15. 15 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4406 Неутрално

    Впечатлява ме най-вече интериора и, разбира се, задвижването. Статията е наистина добра, както винаги впрочем, но никъде не срещнах коментари, че е платена реклама на Лексус, както винаги се коментира, когато авторът си позволи да хвали конкуренцията например.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  16. 16 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Hybrid Synergy Drive със сигурност Е безстепенна трансмисия. Уверете се сами:
    http://eahart.com/prius/psd/

    Това е симулатор на Power Split Device, предшественик на HSD, но принципът е един и същ.
    Някои HSD имат симулирани "предавки" което се постига с фиксиране на скоростта на MG1 на няколко различни позиции, но CT200h определено не е от тях.

  17. 17 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#15] от "g_t":

    В коя платена реклама ще прочетеш за "тегаво доускорение" или "усещане за непосилно натоварване"?

  18. 18 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4406 Неутрално

    До коментар [#17] от "DFGeneer":

    Във всички набедени за "платени реклами" имаше и критики за разглежданите модели. Те обаче явно се струват недостатъчни за разбирачите. Аз самият смятам, че нито тази, нито другите подобни статии са платена реклама. Да не забравяме, че тук се пише за най-новите модели и много трудно могат да им се намерят кусури. Това обаче дразни завистниците, които никога няма да могат да пробват чисто нова кола и затова плюят.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  19. 19 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1450 Неутрално

    Днес го карах - добра кола от ниския сегмант на премиум класа, има си всичко, интериорът е супер, разходът беше 5.3 л/100 км. в града. Единствено ме подразниха малкият багажник (260 л) и тесните задни седалки.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    http://tickey.me
  20. 20 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1450 Неутрално

    Друго, което ми хареса - гаранция 5 години или 150 000 км и безплатна сервизна поддръжка - 5 години или 100 00 км.

    http://tickey.me
  21. 21 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#20] от "Димитър Димитров":

    Това с безплатната сервизна поддръжка го въведоха БМВ и според мен ще се наложи като стандарт в индустрията. Тук (в САЩ) търкаляме служебно 328i купе лизингово за $520 на месец, като това е единственото, което плащаш, защото сервизирането си е включено в цената при покупката на колата, така че само си свиркаш и караш без да се притесняваш за нищо.

    Това мнение е дело на една тъпа майна




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах