Новият "Форд Таурус" беше показан на изложението в Ню Йорк



"Форд" разпространи първата официална информация и снимки за новата генерация на популярния си модел в САЩ "Таурус", както и за неговата спортна версия SHO. Автомобилът може да се види и на продължаващото в Ню Йорк изложение.


Подобренията по колата са свързани с дизайна, икономичността, пътното поведение и предлаганите нови системи за сигурност и забавление, отбелязват от "Форд". "Таурус" ще е първият американски модел на компанията, който ще се предлага с двулитров екобууст бензинов двигател с мощност 237 к.с. и 340 Нм въртящ момент.


Той ще има разход на гориво от 7.6 л/100 км в извънградски режим на движение. "Таурус" ще има и по-мощна модификация, снабдена с 3.5-литров V6 мотор (290 к.с.).

Новият "Форд Таурус" беше показан на изложението в Ню Йорк

© Форд


Независимо от мотора колата ще се предлага с нова автоматична шестстепенна скоростна кутия с икономичен режим на работа. Сред другите технологии, които ще пестят гориво, са ремъци с по-ниско триене, интелигентно управление на акумулатора, принудително спиране на мотора при движение по инерция, компресор на климатика с променливи характеристики, намаляващи триенето масла и електрическо серво на волана, което работи само при нужда.




Екологичността на новия "Таурус" продължава и в интериора, където са използвани подлежащи на рециклиране материали. Сред предлаганите с модела екстри са отопляем волан, седалки с активни страници (чрез надуване поддържат тялото в завой), безключов достъп, автоматична дълги светлини, автоматични чистачки, камера за заден ход и електрическа щора на задното стъкло.


Що се отнася до версията "Форд Таурус SHO", той ще се задвижва от 3.5-литров V6 екобууст мотор с мощност 365 к.с. и максимален въртящ момент 450 Нм. Скоростната кутия е шестстепенна автоматична с възможност за смяна на предавките от волана.

Форд Таурус SHO

© Форд

Форд Таурус SHO


В сравнение със стандартния модел SHO версията е със задвижване на четирите колела, система за стабилност с електронна корекция на траекторията чрез прехвърляне на тягата между предните и задните, левите и десните колела, по-големи спирачни дискове и спортно окачване. Колата е качена на 19-цолови джанти, а като опция има и 20-цолови матирани.


В купето серийно се слагат седалки и волан, облечени в перфорирана кожа. Не липсват и алуминиеви акценти.

Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mediator37
    mediator37
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Задницата е много зле- като сандък, тромава, тежка, като изсипана, дебелогъза гъркиня. Страничната линия също не е барната достатъчно, но по- се ядва. Визията около 90% повтаря мондеото.

    Има ли живот след демокрацията ?
  2. 2 Профил на Snowpeak
    Snowpeak
    Рейтинг: 427 Весело

    Страхотен интериор за тая задница :Д

    rideo dicere verum
  3. 3 Профил на да защитим животните
    да защитим животните
    Рейтинг: 541 Разстроено

    Прилича на съвецки БТР в червено, сдялано от Путин !

    Да защитим животнитe !
  4. 4 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 901 Неутрално

    Повечето умници в този форум никога няма и да помиришат такава кола, и само за сандъци и задници на Лада 1500 ще си мечтаят.Върха на руската инженерна мисъл.

  5. 5 Профил на Ники
    Ники
    Рейтинг: 541 Неутрално

    еха, намаляващи триенето масла!!! Много новаторско.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  6. 6 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1449 Неутрално

    масла дето намалявали триенето????

    Егати неграмотниците са писали тая статия. Или егати неграмотниците са я превеждали???

    Все тая - неграмотна история.

  7. 7 Профил на starez
    starez
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#6] от "niakoi_si":

    Наистина ли си мислите , че всичко в областта на мазането е измислено и няма какво да се подобри?Колата ми се вижда много спретната.Само не знам за какво им е двигател с такава мощност.А всъщност не знам, има ли ограничения на скоростта по американските магистрали.

  8. 8 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3395 Неутрално

    Мен пък ми харесва и отзад, и от всякъде. Отличен автомобил. Таблото също е оригинално, със сигурност не напомня на друг автомобил. Лошото е, че този модел няма никакво значение за нас, защото няма да се продава в Европа.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  9. 9 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 541 Весело

    Хубав е.
    Но както казват - хубавият Форд е продаденият Форд.

  10. 10 Профил на palermo88
    palermo88
    Рейтинг: 800 Неутрално

    Е това е кола , която бих искал да имам .... дизайн и всичко просто те грабва , дано повече такива автомобили правят .

  11. 11 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#8] от "g_t":

    Действително тая кола придава ново технологично измерение на американския чар Доказателство за достойнствата на задвижването е очакването на някои за "twin-turbo 3.5L EcoBoost powered V6 Mustang before 2012":
    http://mustangs.about.com/od/modelyearprofiles/a/ecoboost-ford.htm
    Само за оригиналността на таблото имам леки резерви - Форд имаха подобен "сдвоен кокпит" още в Мустанга от средата на 90-те, а в наше време по подобен начин е оформен интериорът и на Шеви Круз... Казвам "подобен", защото не може да се мери с американската разточителност, която в това отношение обаче е за добро

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  12. 12 Профил на libertarian
    libertarian
    Рейтинг: 218 Неутрално

    Торас, произнася се Торас. Форд в последните години са едни от наи-добрите коли в USA...

  13. 13 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Страшна кола, голямо и атрактивно завръщане за тоя модел.
    И предплагам ще го пуснат на цена $22-25,000 в щатите, а ние в ЕС ще си го гледаме само на снимка

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  14. 14 Профил на vadrigar
    vadrigar
    Рейтинг: 393 Неутрално

    Дори на снимките изглежда зле. На живо сигурно пластмасата на таблото е ужасна... Задницата прилича на Сеат... А тоя двигател от мустанг сигурно харчи 25-30 литра/100. Карал съм мустанг и наистина можеш да видиш как се движи стрелката на резервоара. Да си я карат американците тая каруца... те толкова си разбират...

  15. 15 Профил на wulkan
    wulkan
    Рейтинг: 218 Любопитно

    Браво, браво! Голям стил на Форд, култов модел!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах