Най-икономичното БМВ Х1 ще се задоволява с 4.5 л/100 км



БМВ Х1 ще се предлага с екологична версия от есента, която ще се задоволява с 4.5 литра дизел на 100 километра в смесен цикъл, съобщиха от компанията. По традиция модификацията ще носи означението EfficientDynamics Edition, а автомобилът ще е само със задно предаване.


Ключови думи към статията:

Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    Харесвам БМВ, но какво общо има този мачбокс с класа Х?

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  2. 2 Профил на Eric Cartman
    Eric Cartman
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Много е грозно горкото. В Бг го продават предимно в цвят диария (като Дъстъра) и това съвсем завършва картинката.

    Is there no standard anymore?
  3. 3 Профил на uran
    uran
    Рейтинг: 1366 Весело

    Като порасна ще си купя един такъв баварец.

    Yet another blue planet.
  4. 4 Профил на darkmanx_bg
    darkmanx_bg
    Рейтинг: 446 Неутрално

    4.5л ама по абсурдния европейски цикъл (NEDC). Кога най-сетне ще въведат цикъл, който да показва поне приблизително реалния разход?

    [quote#1:"Thermobee"]Харесвам БМВ, но какво общо има този мачбокс с класа Х?[/quote]
    Надценката. Иначе е поредното БМВ тип "Ни рак, ни риба" - както и Х6, 5 GT - и тъжното е, че е голям хит на пазара. Аз лично не виждам грам причина защо човек би си купил такова, вместо или нормално комби, или Х3 - но явно за всеки влак си има пътник.

  5. 5 Профил на Теодора
    Теодора
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Еми.. колкото по-икономична колата, толкова по-грозновата

    http://antiideas.wordpress.com/
  6. 6 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1465 Неутрално

    До коментар [#4] от "DarkManX_BG":

    Абсолютно - това нито е БМВ, нито е толкова икономично колкото се хвалят.

  7. 7 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2007 Неутрално

    За по-голяма икономия явно ще слагаме газово на метан, като на новите ферарита и бентлита

    Пази Боже руснак да те освобождава и грък да има да ти дава!
  8. 8 Профил на Magnum
    Magnum
    Рейтинг: 392 Неутрално

    До коментар [#4] от "DarkManX_BG":

    Причината е, че кросоувърите са модерни в момента ==> има търсене. Колицата не е лоша, но аз лично бих предпочел Х5 на 1-2 годиники.

  9. 9 Профил на Д.Станев
    Д.Станев
    Рейтинг: 661 Неутрално

    Това си е почти идеалното возило за българина - гъзарско, семейно, икономично и... леко безвкусно

  10. 10 Профил на sasho1914
    sasho1914
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#8] от "Magnum":

    Е ти да не мислиш, че Х5 на 1-2 години ще е на цената на ново Х1? По-скоро на 4-5 годинки... И то ако е без екстри.

  11. 11 Профил на qwertyu
    qwertyu
    Рейтинг: 222 Весело

    До коментар [#4] от "DarkManX_BG":
    "Иначе е поредното БМВ тип "Ни рак, ни риба" - както и Х6, 5 GT - и тъжното е, че е голям хит на пазара. "

    Две думи - пазарна икономика

  12. 12 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 745 Весело

    До коментар [#5] от "Теодора":

    http://www.teslamotors.com/roadster
    толкова икономична, че даже не използва гориво :р

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  13. 13 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3015 Весело

    Ако ВМВ направят едно Х 0,5 ще е още по-икономично.

  14. 14 Профил на Анди
    Анди
    Рейтинг: 881 Неутрално

    Това е с размери на Мини.
    Стоп пъти по-добре е да си вземеш един дъстар за 1/2 от тия пари.

  15. 15 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#4] от "DarkManX_BG":
    Защо смяташ, че разходът не е реален? Защото не си го постигал ли? Постигането на нисък разход много зависи от начина на каране, от състоянието на автомобила, от състоянието на пътя и от качеството на горивото. Ако се кандилкаш по български път с дупки нали се сещаш, че енергията за да подскачат 1.5 -2 тона нагоре-надолу трябва все от някъде да дойде и няма от къде другаде освен пак от двигателя (освен ако не си по надолнище или не те носи ураган). Ако си фен ка клуба "Газ-спирачка" или на клуба "Много ми е интресно може ли стрелката на скоростомера да направи пълен оборот" пак няма как да постигнеш заводския разход. А той не само е постижим, но може да се смъква и доста надолу. Правил съм го с различни коли.

  16. 16 Профил на darkmanx_bg
    darkmanx_bg
    Рейтинг: 446 Неутрално

    [quote#15:"b_d_s"]Защо смяташ, че разходът не е реален? Защото не си го постигал ли?[/quote]
    Защото цикъла просто няма нищо общо с реалността. Ускорение от 0 до 50км/ч в рамките на 26 секунди? Не съм припрян шофьор, но ако ускорявах така, щяха дори и задъханите Икаруси да ме побутват. Отделно че от време на време искам и климатик да си пускам (лятото защото е горещо, зимата за да не се потят стъклата), това също го няма в този цикъл.

    NEDC е направен така, че дори и най-бавните и слабо моторизирани коли от средата на миналия век да могат да го минат. Само дето броя костенурки с 25к.с. по пътищата е нищожен, дори и най-слабите модерни коли са в пъти по-мощни. А за един двигател с над 100кв натоварването при такова бавно ускорение или при каране със 120км/ч (това е максимума на цикъла) е по-близо до празен ход отколкото до каквото и да е състояние в реалния трафик.

    Далеч не съм фен на клуба "газ-спирачка" (даже напротив - за никъде не бързам, карам бая пестеливо). Просто съм върл противник на този синтетичен цикъл, който обещава стойности, нямащи нищо общо с ежедневието. Разбира се, че при някои коли и при съответното каране могат действително да се постигнат тези стойности, но в повечето случаи разминаването е над 15-20% при нормално каране (за мръсна газ да не говорим, то това друга тема). Затова мисля че е крайно време и в Европа да се въведе цикъл, подобен на американския FTP75, който да позволява на хората да сравняват реални разходи, а не това кой производител колко е успял да си оптимира двигателя за NEDC.

  17. 17 Профил на Безименен
    Безименен
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    пожелавам на всеки такъв автомобил

    Времето е наркотик, много от него убива.
  18. 18 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 783 Неутрално

    До коментар [#9] от "Д.Станев":

    Семейно!!?? -ти да не си Татко смърф

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  19. 19 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 642 Неутрално

    До коментар [#14] от "Анди":

    Май не си я виждал тази кола за да сравняваш с МИНИ? А пък какъвто и да е паралел с Дачия е повече от смехотворен, дори и на последната да й наслагат всички възможни екстри.

  20. 20 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 642 Неутрално

    Колкото до разхода на гориво, с по-стара модификация на този мотор, по-голямо купе (разбирай и по-тежко) и 4х4 задвижване съм постигал разход извънградско около 5 литра/100 км. Така че смятам, че не е невъзможно постигане на обявеният, макар да е по-реалистично завишение с около 1-2 литра.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах