Новото лице на "Сеат Ексео"

Сеат Ексео 2011



Испанският производител "Сеат", който е част от групата на "Фолксваген", показа снимки на преминалия през фейслифт свой модел "Ексео". Базираната на по-предишната генерация на "Ауди" А6 лимузина, не само изглежда различно, но и разчита на преработени мотори.



Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Джон Доу
    Джон Доу
    Рейтинг: 388 Весело

    Абе големите концерни много зеха да си уеднаквяват моделите. В частност VW

    Новото поло има муцуната на новия Туаерг , това ексео има мутрата на ибизата. Мисля не е нормално човек да си вземе джип за 100хил лв. и той да прилича на кола за 20...

    Не че не ме кефи туарега де , много си готин даже , но все пак.

    All I'm gonna do is just go on and do what I feel. Jimi Hendrix
  2. 2 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 504 Неутрално

    ,,Дневник'', пак не сте в час! ,,Ексео'' се базира на предишната генерация на ,,Ауди'' А4, не на А6.

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  3. 3 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2950 Неутрално

    До коментар [#1] от "jorji24":


    [quote#1:"jorji24"]Абе големите концерни много зеха да си уеднаквяват моделите.[/quote]
    ============================

    Това ""коопериране "" се прави масово от близо ДВАДЕСЕТ години !

    А между някои фирми , като Фиат , Пежо и Ситроен и от по-рано .

    А между другото мажоритарния собственик на Пежо и Ситроен е ЕДИН и същ !
    И доста от заводите им са в един и същ двор !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  4. 4 Профил на valkiry
    valkiry
    Рейтинг: 443 Неутрално

    РАЗБИРА СЕ ЧЕ НЕ Е БАЗИРАН НА А-6 , А НА А-4 !!!!

  5. 5 Профил на Джон Доу
    Джон Доу
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#3] от "Чардо":

    Не съм съгласен , преди 20 години моделите не си приличаха толкова.

    All I'm gonna do is just go on and do what I feel. Jimi Hendrix
  6. 6 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2950 Неутрално

    До коментар [#5] от "jorji24":

    1. Бусовете на ФИАТ , Пежо и Строен
    2. Бусовете на Рено , Опел и една англ.марка
    3. Вановете на Фиат , Пежо и Ситроен
    4. Вановете на Фолксваген - Шаран и на Форд - Галакси и на СЕАТ

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  7. 7 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2950 Неутрално

    До коментар [#5] от "jorji24":


    [quote#5:"jorji24"] преди 20 години[/quote]
    =============================
    [quote#3:"Чардо"]Това ""коопериране "" се прави масово от близо ДВАДЕСЕТ години ! [/quote]
    ============================

    Ако забелязваш , аз съм написал една думичка "" БЛИЗО "",
    която не казва , че е точно от "" ПРЕДИ "" , както ти си го написал.

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  8. 8 Профил на Dude
    Dude
    Рейтинг: 695 Неутрално

    не е лоша като пазарна идея, да се изцеди още некое евро от старата концепция , ако го направиш баджлес и му махнеш отзад означенията ще се ядва
    само ме притеснява какво ще е качеството на интериора- скърцане, твърда пластмаса? дано не е така, но за класа на сеат не виждам как ще е иначе

  9. 9 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1395 Весело

    [quote#3:"Чардо"]А между другото мажоритарния собственик на Пежо и Ситроен е ЕДИН и същ ! [/quote]

    Като гледам какви удивителни си насвяткал, явно скоро си научил горния скандален факт. А Пежо е собственик на Ситроен от 1975 година......

  10. 10 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1395 Неутрално

    До коментар [#6] от "Чардо":

    О, не се мъчи да ги изброяваш - много са.

    При двигателите пък какво е.......

  11. 11 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2950 Неутрално

    До коментар [#9] от "pag":

    Здравей,
    Те удивителните са заради
    [quote#6:"Чардо"][#5] от "jorji24": [/quote] , защото на него му отговарям .
    И пак заради него започнах да му изброявам само първоначалните коопераци , които си спомням .
    Иначе сега ""кооперациите"" са неизброими , и омешаните собственици вече не се знае кой кум , кой сват , кой на булката брат.
    А и не си заслужава с това да си пълня собствената памет
    А за Пежо и Ситроен научих през 1990 година , когато за пръв път бях във Франция и го написах пак заради

    [quote#7:"Чардо"] [#5] от "jorji24"[/quote]

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  12. 12 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 664 Неутрално

    [quote#1:"jorji24"]много зеха да си уеднаквяват моделите[/quote]

    Еми нали искате евтини коли!? Хората правят каквото клиентите им шушнат...

  13. 13 Профил на Джон Доу
    Джон Доу
    Рейтинг: 388 Гневно

    До коментар [#6] от "Чардо":

    Имах предвид приликите между моделите ВЪВ САМАТА КОМПАНИЯ , а не размяната на дизайни между концерните !!! (явно много ти харесват главните букви) Вземи и прочети какво съм писал преди да ми се репчиш тука.

    В момента Туарега , Шарана , Полото и Пасата имат една и съща предница , преди не беше така. Преди БЛИЗО 20 години да сме по точни.

    All I'm gonna do is just go on and do what I feel. Jimi Hendrix
  14. 14 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2950 Неутрално

    До коментар [#13] от "jorji24":


    [quote#13:"jorji24"] преди да ми се репчиш тука. [/quote]
    ================================

    Спрях да се репча през 1976 год , когато на 30 годишна възраст прекратих активна състезателна дейност.
    На моите 65 години ние се опитваме понякога да Ви подскажем на Вас по-младите , какво е било.
    Вземи марки с традиции , като Мерседес , БМВ , ( тези двете даже отзад не си изписват и името на капака , а само емблемата и номера на модела ) Алфа Ромео , Бугати , и редица други , че радиаторните им решетки са с еднакви или близки форми и това го имат за своя запазена марка.
    Но за това , че в последно време почти няма разлика между моделите на една и съща марка си прав .
    Но откак почна масово дизайна да се оформя предимно на комп , те и формите на различните марки са почти еднакви .
    Отличават се най-много с някоя странична линия , формата на предните и задните светлини и това е . А като погледнеш отдалеко силуета , не можеш разбра чия марка е .
    А едно време си спомням като ученик , че даже да се съзре отстрани само една четвърт от задницата на колата и се познаваше марката и модела
    А и само като добавка : от 1964-та та и до днес не съм слезнал от волана . А от 1980 до 83-та отговарях за целия автомобилен спорт в страната. А съм и израснал върху моторите на дядо ми , така че бензина ми е есенция номер 1.
    Приятна вечер.

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  15. 15 Профил на капитализЪма
    капитализЪма
    Рейтинг: 336 Неутрално

    Нещо ми намирисва на крадено от SAAB

    "Невидимата ръка на свободния пазар ке дойде свише и ке ни оправи всичките, сешсе?" - Адам Смит (1723-1790)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах