Започнаха продажбите на седмата генерация на "Тойота Камри"

Тойота Камри в спортното изпълнение SE



Продажбите на седмата генерация на "Тойота Камри" на пазара в САЩ започват от тази седмица, съобщиха от компанията. Колата ще може да се поръча с три различни двигателя.


Коментари (45)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 704 Неутрално

    М-да, много интересно, нали в България 99% си купуват нови коли, при това американски и с 3.5 литров двигател.
    Мисля си, че ако препечатвате АутоБилд от преди 10 години ще имате много по-голям интерес

  2. 2 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1196 Любопитно

    Преди няколко години карах едно старо Камри беше на 300 000 мили и 15г, а от 5 не беше ремонтирано, непрекъснато нещо се разваляше и се чуваха всякакви тракания, но колата вървеше ли вървеше, безотказно. А чуството да я караш беше супер, голяма кола, безмислено голям двигател, но направена да си я купи всеки, в Еропата няма такива работи....

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  3. 3 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2950 Неутрално

    [quote#2:"spas27"]чуството да я караш беше супер, голяма кола, безмислено голям двигател, но направена да си я купи всеки, в Еропата няма такива работи....[/quote]
    =============================

    Аз като гледам няма да съм от всеки ,
    който може да си я купи

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  4. 4 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 504 Весело

    [quote#2:"spas27"]А чуството да я караш беше супер, голяма кола, безмислено голям двигател, но направена да си я купи всеки, в Еропата няма такива работи...[/quote]

    Е, та 15 годишна ,,Тойота'' в САЩ струва не повече от 500 долара. Наистина може да си я купи всеки. Същото важи и за Европа, само дето цената е в ,,евро''.

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  5. 5 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 729 Весело

    До коментар [#2] от "spas27":

    Има има. Примерно Пасатите от 92ра 93та са точно в тая категория За милионниците мерджани 190ки да не говорим

    Accelerates Under Demonic Influence
  6. 6 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 4116 Весело

    До коментар [#1] от "b_d_s":

    ....................++++++++++++

    "Дневник",съобразете се с коментара на колегата....моля !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  7. 7 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    До коментар [#1] от "b_d_s":
    До коментар [#6] от "EREBUS":

    А на вас дори и да ви представят европейската версия - това какво ще промени? Вие така и така няма да си я купите. Сигурен съм, че и вие като всички останали в България "куфеете" по разни голфове, пасати и "милионници мерджанки" "нов внос" (разбирай "отърваване от скрапа) от Германия. Преди семица-две един господин беше намерил в Интернет един мерджан двувратка 87-ма година, 5500 кубика, 8-цилиндров автоматик на газ от Холандия. И ме убеждаваше каква разумна покупка би било това за България. По-разумна дори от чисто нов автомобил. А да ви кажа и че в Северна Америка 2,5-литров двигател се счита за скромно моторче.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  8. 8 Профил на niki_rst
    niki_rst
    Рейтинг: 446 Неутрално

    боли ме ку..ролата за камрито

  9. 9 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    До коментар [#8] от "niki_rst":

    И правилно. Голф двойка си е къде-къде по-як автомобил.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  10. 10 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    До коментар [#8] от "niki_rst":

    А ако и номерът му започва с РК, е тогава няма равен на себе си просто.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  11. 11 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 704 Неутрално

    До коментар [#7] от "555":
    Не бъди толкова сигурен! Карам една нова и една втора употреба коли. Взех ги така според предназначението - коя колко ще се кара и т.н. Не робувам нито на държава производител, нито на марка. Имал съм всякакви и знам, че няма нито идеална, нито пълен боклук. И въобще не съм фен на ФВ, даже напротив. А коментарът ми беше наполовина нашега, наполовина, че не намерих за себе си полезна статията и като знам положението в БГ...
    Статията кара повече от половината читатели само да въздишат не само по нещо, което нямат пари да притежават, но и го няма по нашия край. В същото време робуват на заблудите за които намекваш точно от неинформираност. Как се информират за колите втора употреба, които купуват? Могат ли да сравнят междуосие, ширина, тегло, разход, окачване? Обикновено разни "капацитети" им формират усещане за това кое е най добро и започва въртене в един безкраен кръг...

  12. 12 Профил на niki_rst
    niki_rst
    Рейтинг: 446 Неутрално

    До коментар [#10] от "555":

    Уау! За първи път виждам някой да обижда на голф с пернишка регистрация. Колко оригинално

  13. 13 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 890 Неутрално

    Камрито е точно толкова легендарен автомобил,колкото и милионника на мерцедеса.И нищо чудно.И двата автомобила пословично здрави и надеждни.
    Общото между тях е,че са правени с мерак още от чертожната дъска.
    Затова хората които ги карат са доволни.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  14. 14 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 729 Весело

    До коментар [#7] от "555":

    Не особенно умно изказване )
    Човека към когото беше мойта реплика, твърди че в европа не съществували коли дето след 15 години и многостотин хил. км да вървели все още, напук на всякаква логика. И му дадох пример че е в грешка. А кой по какво куфее си е право на личен избор. Честно казано ни една кола поризведена в последните 10 години не ме грабва. Даже в последните 15. Коли са правили някъде до 95та 96та, поне според мен. От тогава насам са сякаш повече средства за превоз и по-малко за каране. 3 примера да не кажеш че съм голослвоен :
    Европа : бмв 635csi или някоя нова 6та серия ?
    САЩ: Старото камаро от 69та или новото ?
    Азия: Датсун/Нисан 240з или Нисан гт-р?

    Accelerates Under Demonic Influence
  15. 15 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    До коментар [#14] от "lo_ridah":

    Тоест твоята логика е "Днешните коли не са като едно време." А сигурно след 20 години хората ще казват: "Коли са се правели докъм 2010 - 2011 година." За мен това е тъпо. Няма обективни критерии за преценка. Просто може би хората не разбират, че автомобилните компании умишлено вече не правят коли, които да издържат по 20 - 30 години. Просто защото те ще фалират. Няма ги вече мерцедесите с калайдисаните калници, нали? Днес целта е да те накарат да си сменяш колата на всеки 8 - 10 години. И автомобилите се правят да изкарат по горе-долу толкова. И те уверявам, че ако хората в България можеха да си го позволят, въобще не бихме водили такъв разговор. И да - автомобилът е преди всичко средство за придвижване. А в България и други подобни страни хората имата колата за продължение на пенисите си.
    На въпроса ти - винаги ще предпочета новата кола и да я сменям на 10 години. Ти добре ли си да ме качваш на кола от 69 година, пък била тя и Камаро? Какво като е Камаро? Новото сигурно грам не е прогресирало може би?

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  16. 16 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    До коментар [#14] от "lo_ridah":

    P.S. Аз самият имам един Нисан Верса / Тийда, купен чисто нов април тази година. И преди ти или някой друг да ме открехне какъв боклук съм си купил и как съм се минал, да спомена, че не ми дреме за това. Купил съм кола, на която в следващите 10 години ще сипвам само бензин и ще сменям консумативи. След 10 години максимум ще я разкарам и ще си взема друга чисто нова. И все ще ми мирише на ново.На кола от 69-та година няма да се кача, ако ще съвършена и вечна да е. А то няма такъв автомобил.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  17. 17 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 890 Неутрално

    До коментар [#15] от "555":

    Тоест не неговата логика,а факт е,че колите се произвеждат все по-евтино и се продават на крайния клиент все по-скъпо.Всички сме прецакани.Честито!

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  18. 18 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    До коментар [#17] от "sandman":

    Ами просто живеем във времето на еднодневките - коли0еднодневки, телевизори-еднодневки, дрехи-еднодневки, жени0-еднодневки... Опааа, това последнот ми се изплъзна ей така, без да искам, от устата.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  19. 19 Профил на Boriaz
    Boriaz
    Рейтинг: 869 Весело

    До капацитетите- това е Тойота (демек таралясник), а не Х6, Ягуар, Мазерати и т. н. Целта на тая кола е да е евтина и надеждна, а не да впечатлява.
    И, мжду другото, майка ми още си кара Голф 2-ката по която кола единственият ми кментар е, че е поредното доказателство за инжинерната гениалност в масовия клас на волфсбургската фирма. Да не говори, че преди да стане "колата на Перник" това беше най-масовият авомобил по улиците на София (само дето тогава се считаше за "умна покупка"

    До коментар [#1] от "b_d_s":

    Определено и на мене би ми било по интересна една статия за историята на лада Нива (примерно) пред това кой модел на Тойота, Форд, Додж, Шеви и т. н. е излязал него ден на пазара в САЩ.

    Искането няма мярка- даването има КРАЙ!
  20. 20 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    В САЩ винаги получават по-добрите коли, по-хубавите двигатели и по-евтиния бензин. Има ли справедливост на тоя свят/?

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  21. 21 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1343 Неутрално

    Камри на 15г. За по-малко от $2000 няма. И го казвам защото м, Май тази година търсих точно такава с такъв бюджет и не успях да намеря в цялата LA area. Тези на по около 1500 са на поне 250000 мили и винаги ги продават мексиканци, които са ги карали 5 години и не са сменили и едно масло. Като здравина камрито е на нивото на 190-ките, но е много по-съвременна кола. Затова все още се продават на цената на автомобили с по 6-7 години по-нови. Сравнението с Голф е абсурдно.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  22. 22 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1343 Неутрално

    До коментар [#20] от "Десен":

    Има. На теб ти прави кеф а караш кола, в САЩ като станеш на 25 и вече не обичаш да караш... Почти го няма вече онзи дух да се метнеш на мустанг кабрио и да тръгнеш по някой забутан път ей така просто за идеята. Което е жалко.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  23. 23 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    За САЩ не знам колко стува бензина. Аз съм в Канада и тук при мен е 1.22 канадски долара. Има места, където е по-евтин, има и по-скъп. 1.22 долара по официалния курс (мисля, че е 1.4) прави 1.70 лв за литър. Говоря за най-евтиния от трите бензина. Аз такъв сипвам и не съм имал ядове.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  24. 24 Профил на 111
    111
    Рейтинг: 455 Неутрално

    До # 23 безина е между 3,30 -3,80 за Галон. А иначе Кемрито е #1 в САЩ най продаваната кола от години и гаранция че ще я карате повче от 10 години ! Сравняват я с Форд Ф- 150 (ТРАК) наи продавания от този клас.

  25. 25 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 729 Весело

    До коментар [#15] от "555":
    До коментар [#16] от "555":

    Къде съм тръгнал да говоря за Dirver`s cars на човек дето кара нисан верса
    Да абсолютно съм съгласен, че новите коли са супер лесни откъм поддръжка и дето се казва само наливаш гориво. Само че са мега скучни в голямата си част.
    Луд съм бил да те качвам да 69та камаро. Tи луд ли си да ми говориш за нисан верса ?

    Accelerates Under Demonic Influence
  26. 26 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    До коментар [#25] от "lo_ridah":

    Ами виж, аз просто не искам да се качвам на Камаро. Нито на новото, нито на старото. И на порше не искам. И на ферари. Не очаквам да ме разбереш. За мен това са коли за сноби (такива ги има навсякъде по света). За хора, които искат да привлекат погледа на околните с колата си. Наричат се също и комплексари. Този елемент в България е изключително силно достъпен. Тук в Канада не че хич няма такива, но са определено по-малък процент от България. Тук основно тийнейджърите си модифицират бракмите (тъмни стъкла, лети джанти, ксенонови фарове и други глупости). Хората, които могат да си позволят камаро или друга кола от този род, са аможни бизнесмени на средна възраст, които са вече улегнали и не карат като българските джигити. Огромното болшинство хора се простират според чергата си, независимо дали се касае за автомобил, къща или друго. За мен разликата с България е очевадна. Основно за това ми беше думата. Като тийнейджър бях луд фен на мерцедес. Е, хубаво, и кво? Не искам и мерцедес. Аз съм щастлив с моята си чисто нова Верса. И да спреш до мен на светофара с каквото си щеш камаро, въобще няма да ме впечатлиш. А ти какво возило търкаляш?

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  27. 27 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    До коментар [#25] от "lo_ridah":

    А в България имах две Сузукита - Алто и Лиана. Също купени чисто нови от Миркат. Карал съм ги по 5 години и съм наливал бензин и съм сменял масла и филтри. И това ли намираш смешно? Е, ако мога да те развеселя, бих се радвал.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  28. 28 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    До коментар [#25] от "lo_ridah":

    А и такъв въпрос ми се върти в главата. Защо боготвориш камарото именно от 69 година, а не примерно от 68-ма или от 70-та? И въобще наистина ли си врял и кипял в кухнята на нещата или приказваш просто ей така? В БЪлгария всеки разбира от всичко и най-вече от футбол, политика и електрика. Въобще нация от гении. Но недооценени. И като слушам такъв род изказвания на "специалисти", започват да ме хващат дяволите.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  29. 29 Профил на Lord
    Lord
    Рейтинг: 663 Неутрално

    До коментар [#26] от "555":

    Приятелю, като оставим снобарията на страна (защото си прав да говориш за това, особено в БГ), има един елемент на удоволствие от карането, който при Ферари, Мазерати и т.н. е много по-голям от карането на Сузуки Лиана или Нисан Микра. Така че някои хора си купуват коли и по тази причина.

    Като се замисля, Камрито е в последната категория също - това е кола да те заведе от точка А до точка Б, а и да не ти прави никакви проблеми по пътя. Оттам нататък, с какъвто и двигател да е, няма да се превърне в driver's car, просто защото не и е това идеята.

  30. 30 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    До коментар [#29] от "Lord":

    Да, да, да. За мен автомобилът е средство за придвижване от точка А до точка Б. И нищо повече от това. Една купчина желязо. Удоволствието, доколкото го има, аз го намирам в това да карам кола, която ми мирише на чисто ново, не ми създава проблеми и е икономична. Марката не ме интересува. Някога в България и аз смятах, че автомобилът трябва да издига престижа на собственика си.. Днес тотално съм преразгледал тези си възгледи. В Северна Америка хората са може би по-практични. Тук градски транспорт има само в големите градове. Пък и той не винаги е суперудобен. Затова колата тук е средството ти за придвижване. И толкова. Тук хората не се втелясват на тази тема по начина, по който това се прави в България. Светът не се върти около тази движеща се тенекия, наречена автомобил.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  31. 31 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    До коментар [#29] от "Lord":

    Пък и относно удоволствието - при цената на живота в България като цяло какво удоволствие би било доходите ти да излитат през ауспуха на автомобила ти? Виж по-нагоре съм написал каква е цената на бензина в Канада. Друг е допълнил за САЩ. Там е дори още по-ниска. А виж сега и цената в България каква е. Е, къде е удолствието?

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  32. 32 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1343 Неутрално

    До коментар [#31] от "555":

    Нека не звучи като заяждане - ти сериозно ли си падаш по Верса? Струв ли ти се сигурна кола? Скоро отидох в последния момент в Enterprise и имаха само от малкия клас и реших да взема нея защото никога не бях карал Дачия Логан. На една магистрала ми се наложи да спра изведнъж заради трафик и волана тръгна на дясно от самосебе си. Това го направи и на няколко кръстовища. На следващата сутрин отидох да я сменя и те казаха, че това е нормално за този модел, но малко не ми се вярва, а колата беше на 10,000 мили и не би трябвало да е развалена.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  33. 33 Профил на t.rex
    t.rex
    Рейтинг: 389 Неутрално

    в щатите продават дачия??? - every day school day

  34. 34 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 729 Весело

    До коментар [#26] от "555":

    1 по 1 - Камарото 69та - ми това е първото поколение на камаро и то ми ахресва най-много. Правено е от 67ма до 69та, така че да - можеше да кажа и 67ма или 68ма. 69та ми дойде отвътре
    Карам ауди а3 - зимата да не се пързалям в снега, да си намирам лесно място за паркиране и да имам под 10кг на конска сила Никога не съм бил фен на ауди, така се случиха нещата. А засега по-спортна не мога да си взема. Иначе бих убил за старото куатро примерно
    Не ми пука кой какво си мисли на светофара като спра до него. Или като паркирам на улицата. По-ми пука като натисна с десния крак как ще реагира колата
    Да горивата са скъпи, ама удоволствието цена няма

    Accelerates Under Demonic Influence
  35. 35 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 822 Неутрално

    [quote#31:"555"]Пък и относно удоволствието - при цената на живота в България като цяло какво удоволствие би било доходите ти да излитат през ауспуха на автомобила ти?[/quote]

    Номиналните доходи нямат значение, а важно е сравниението нов автомобил за 25 хиляди лева или на старо за същите пари, но по висок клас. Аз избрах да си купя 7 годишна Е класа за 20 000 лева не заради гъзарията, а заради комфорта на пътуване и качеството на материалите използвани в интериора за да се чувствам бял човек , а не гадните пластмаси в ниският клас. Естествено ти в Канада това не може да си го позволиш, защото сервизите ще ти смъкнат кожата, когато отидеш за ремонт след като е минала гаранцията , а тук в България не е проблем, ако си намериш качествен монтьор, а аз съм си намерил и ремонтите не са проблем, защото са чупливи и ми дава проблеми , но са решими за няколкостотин лева, а зад океана са няколко хиляди долара за същият ремонт . Относно горивото и то ми излиза по евтино отколкото на теб в Канада . защото карам на метан. Ако аз си купя нов Нисан като твоя или еквивалента му в България, ще ми излезе колкото и Екласата с подръжката, но по нищо кола от ниският клас не може да се доближи до моята Е класа.

  36. 36 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 822 Неутрално

    До коментар [#30] от "555":

    В канадските прерии може и да е гъзария да се кара 6-7 годишен Мерцедес Е клас , но в София не можеш да се наредиш на опашката на гъзарите с подобна кола, същото важи и на морето по хотелите моята Е класа обикновено е един от най не взрачните автомобили на паркинга на хотела. В провинцията по изостаналите селца вероятно е гъзария да се кара подобен автомобил, но аз много рядко ходя по работа там и гъзарията е последното нещо за което мисля.

  37. 37 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1414 Любопитно

    Винаги ми е било чудно,колко задръстен трябва да е човек за да живее в Америка и да кара разни европейски и азиатски тенекета,а не истински автомобил, като например "Понтиак","Бюик","Шевролет","Крайслер","Кадилак".....

  38. 38 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 704 Неутрално

    До коментар [#32] от "Пловдивски":
    Няма как Логан да има такъв МАСОВ дефект! Нещо са те избудалкали. Вероятно има неотстранен проблем със спирачките - единичен дефект или повреда. Изтеглят се коли от пазара за малки потенциални проблеми, а ако има риск за управлението не ми се мисли как ще ги подгонят и правителствата. Логан си носи механиката на Рено, която си е съвсем в ред, имам наблюдения.

  39. 39 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    До коментар [#35] от "normandy":

    Да, тук има един елемент, за който си много прав. Ремонтите по сервизите струват скъпо. Преди всичко трудът струва скъпо. Тук един "нефирмен" сервиз взима 50 - 60 долара на час. Фирмените, които са към всеки вносител или производител взимат 80 - 90 долара на час. И това без таксите (ДДС). А тук не става да викнеш чичо Пешо, да го черпиш една ракия и той да ти оправи колата за без пари. Въобще сега се сетих за един друг елемент в България. През годините съм помагал на приятели, живеещи по селата около София, в ритуала, наречен "биене на плоча". Като си надстрояват къщите, събират де що народ има да влачи и да налива бетон. Събота и неделя вместо да си починеш от работата, ти се скапваш двойно повече. В България това се счита за приемливо поради мизерията на хората. Тук това би се счело за чиста експлоатация. Такова нещо е немислимо дори да поискаш от някого. Ако викнеш някого да ти работи, трябва да му платиш, дори това да е най-добрият ти приятел. И с колите и ремонтите е така. Тук не е прието да си поправяш колата си пред блока (къщата), да вдигаш шум, да разливаш масло и антифриз по асфалта, защото комшията просто ще се обади на 911 и и една солена глоба ще охлади монтьорския ти ентусиазъм. И въобще трябва да се взема предвид окръжаващата среда. Това хиляди пъти съм го казвал. Ако и България беше нормална държава с нормално качество на живота никой нямаше да търси стари таралясници, че и сам да ги ремонтира. Това е ебахти мизерията. Щяха да се купуват нови коли, карай ги 5 -10 години и си купи друга нова.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  40. 40 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    До коментар [#36] от "normandy":

    Не, човече, не е гъзария. И тук има и луксозни мерцедеси, и аудита, и БМВ-та. Волво и СААБ също са представени. И големмите пикапи са представени. Напоследък и Фиат 500 взе да се вижда по пътищата. Въобще искам да кажа, че хората си купуват кола според джоба си, а не за да ги видят другите. И аз ссъм си взел кола, на която мога да плащам лизинговите вноски и застраховките, без да се налага да се лишавам от други неща. Моята верса ми излезе 16.000 всичко. Преди да я взема ходих да гледам Фолксваген. Ами, Голф Сити започва от 28.000$. Погледни във Фолксваген Канада да видиш за какви цени става дума. Ами извинявам се . но не бих дал толкова за един голф, майната му. Просто ФВ се препозиционираха. Това не е вече "народната кола". Това си е лукс.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  41. 41 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    До коментар [#37] от "sabbath":

    Отговорът е прост. Влез в Дженеръл мотърс Канада и виж как се движат цените. Това просто са коли за по-състоятелни индивиди. Семейство с 2-3 деца, което изплаща къща и 2 коли, трудно би си купило Буик. Иначе новите буици много ловят окото. Като произведение на изкуството са.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  42. 42 Профил на капитализЪма
    капитализЪма
    Рейтинг: 336 Неутрално

    XV40 най-после изчисти срама на дизайнерския екип, създал "травестита" XV30

    "Невидимата ръка на свободния пазар ке дойде свише и ке ни оправи всичките, сешсе?" - Адам Смит (1723-1790)
  43. 43 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1343 Неутрално

    До коментар [#33] от "t.rex":

    Ne, prodava se Nissan Verz! Koqto e na bazata na Dacia Logan. I pone na men mi napravi losho vpechatlenie. No moje i da ne sym sluchil na ekzemplqr, makar che kakto kazah kolata beshe na 10,000 mili.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  44. 44 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 822 Неутрално

    До коментар [#40] от "555":

    Не може да се разберем и това е. Много добре те разбирам и съм наясно със ситуацията зад океана с колите , коренно различна е от тук в България, но ти отказваш да го приемеш и си натрапваш твоята гледна точка като най правилна, вероятно е имигрантският синдром . Аз ти обяснявам как се прави в България и какви са опциите, но не ти казвам как да постъпиш в Канада. Ако аз живеех зад океана никога не бих си купил Мерцедес или Ауди след като е изтекло гаранционното обслужване, защото подръжката и ремонтите ще излезнат златни и затова цените на 5-7 годишни Ауди и Мерцедес са направо смешни, Ауди А 8 в добро състояние на 5 години се намира за 10-12 хиляди долара, но в България не е така и затова препочитаме по висок клас коли, но на старо. Ти си правил сметката, преценил си плюсовете и минусите във финансов и не финансов аспект и Нисана ти е излязал по на далавера, е тук в България е обратно, но ти отказваш да приемеш нашата сметка . Не сме виновни ние , че в Канада е шибана ситуацията и ти се налага да караш посредствени коли за 16 хиляди долара.


  45. 45 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    До коментар [#44] от "normandy":


    [quote#44:"normandy"].....тук в България е обратно.....[/quote]

    Вероятно по тази причина не се разбираме. То и аз се чудя за какво въобще пиша в този форум и по-специално за автомобилите. Ама винаги ме дразни това, че под статията за всеки нов автомобил коментарите на българските "специалисти" са все от рода: "ебати боклука", "това колко ше издържи", "абе друго си е мерджана" и т.н. Всъщност на мен думата не ми е била толкова за самия автомобил, колкото за финансовата мизерия в България, която неминуемо влече след себе си и душевна такава. И това са резултатите. Ти твърдиш, че предвид условията в България е по-разумно да се вземе кола на старо. И това е така, но е жалко. Виж всички други бивши соцстрани произвеждат и автомобили и какво ли не. И дръпнаха напред за 20 години. А България си остана в мизерията. Качество на живот - кръгла нула. Пазарът е неплатежоспособен и в комбинация с другите фактори отблъсква компаниите да отварят производство в България. И се получава един омагьосан кръг. Ако имаше качество на живот, хората полека-лека щяха да се отпуснат и да започната да си купуват нови коли. За мен е изключително жалко, че България се превърна в автогробница. И вие там това го намирате за нормално. ПО-нагоре какви изказвания има - че нисанът приличал на дачия и не знам си какво. Това недостатък ли е? Че то благодарение на рено-нисан дачията си стана кола. И ладата ще стане пак благодарение на тях. А мамалигите и форд произвеждат в Крайова, и много други неща произвеждат. А българската икономика какво произвежда? Картофи - по съвета на главанака. И тикви произвежда. Повярвай ми, никъде по света при нормални условия не е по-изгодно да купиш стар автомобил. Но в България се получава, че е по-изгодно, просто защото евентуалните ремонти всеки си ги прави сам или вика приятели, а не си оставя кижда оща сервиз. Ето това е мизерията. И тя се вижда още по-ясно ако гледаш на България отвън. И нищо не се променя, нищо не се подобрява.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах