Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 3693 Неутрално

    Новият модел сякаш съчетава чертите на миниван и на SUV.

    Цензурата не е страшна. Страшна е автоцензурата и манипулацията.
  2. 2 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 3693 Неутрално

    Дюзите за вентилация са с доста агресивен дизайн и според мен това разконцентрира в целия иначе добър интериор.

    Цензурата не е страшна. Страшна е автоцензурата и манипулацията.
  3. 3 Профил на psgan
    psgan
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Страхотен е! Отлично подобрение на предишната версия

  4. 4 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 4153 Весело

    Радост за жени и дядовци !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  5. 5 Профил на danailov
    danailov
    Рейтинг: 991 Неутрално

    Една идея по - добър като версия, но иначе не впечатлява с кой знае какво.

  6. 6 Профил на charlyb
    charlyb
    Рейтинг: 805 Неутрално

    Изглежда на много добър автомобил, но не мога да се отърва от усещането, че В-класата няма легендарната индивидуалност "Мерцедес", както автомобилите от другите класове на тази марка.

    Протестите ще стимулират управляващите да започнат реформи – протестират нереформираните, онези които смучат от държавата!
  7. 7 Профил на 993
    993
    Рейтинг: 531 Неутрално

    ...и се произвежда в... Кечкемет, Унгария, на 90 км южно от Будапеща. А при нас "дъ Грейт уол ъф Чайна"...

    911,959,964,993
  8. 8 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 681 Неутрално

    комунисти пенсионери дето си возят дините от пазара с нови мерцедеси не е хубава реклама особено сред младите шофьори дето се возят на коли .....наиста употреба
    на печелившите честито

  9. 9 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#2] от "Читател":
    дюзите на вентилаторите можеха да са трильчеви както емблемата на волана и да се наблегне на трильчевата емблема на мерцедес

  10. 10 Профил на Dreadlord
    Dreadlord
    Рейтинг: 700 Весело

    Селската мечта!

    Who is General Failure and why is he reading my disk?
  11. 11 Профил на ianko_parushev
    ianko_parushev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#10] от "Lord Dreadfort":


    Казала лисицата и си подвила опашката !

  12. 12 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 1158 Неутрално

    До коментар [#6] от "charlyb":

    Да, наистина, В-класата стои малко като "кръпка" в общата моделна линия на Мерцедес. Иначе има голямо подобрение спрямо предишната генерация.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  13. 13 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 1158 Неутрално

    До коментар [#7] от "nmarev":


    [quote#7:"nmarev"]..и се произвежда в... Кечкемет, Унгария, на 90 км южно от Будапеща. А при нас "дъ Грейт уол ъф Чайна"... [/quote]

    Да, за мен винаги е било тъжно, че България не успя да привлече сериозни автомобилостроителни фирми. И казват, че не само наличието на данъчни преференции привличат големите компании, а въобще общият бизнесклимат в държавата и хиляди други фактори. Просто другите бивши соцстрани дръпнаха много напред, а България си остана в калта. Просто "матрялът" е такъв явно.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  14. 14 Профил на Boriaz
    Boriaz
    Рейтинг: 845 Весело

    Според мене това е неособено успешен опит на Мерцедес да конкурира Голф 2 на Фолксваген
    А иначе количката си е симпатична (според мене) и да, като че ли пазарната ниша за този "мъник" (по стандартите на Даймлер-Бенц) ще е хората над 50 год. и младите. Не смятам, че е особено практична за пътуване на четеричленно семейство през ваканцията примерно. За всеобща изненада обаче е редно да се отбележи, че в прогнилите капиталистически държави хората от тези групи също могат масово да си позволят да си купят нови автомобили без при това да им се налага да чакат по 10 години или да работят в Либия или коми.
    Да, не е типичният меджан, но на мене ми е симпатично возилото.

    Искането няма мярка- даването има КРАЙ!
  15. 15 Профил на невеж
    невеж
    Рейтинг: 399 Неутрално

    [quote#14:"Boriaz"]Не смятам, че е особено практична за пътуване на четеричленно семейство през ваканцията примерно.[/quote]

    със сигурност е по-практично от версо или кашкай

  16. 16 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1070 Весело

    Автомобил класа Б, като Бабичка. Дизайна отвън вече е не просто скучен а направо тромав. От вътре е О'К. Изчистен и модерен.
    Този автомобил е насочен към купувачи 45+. Няма лошо. у Нас няма да има успех. Виж от друга страна предшественика му има славата на една от най-сигурните second hand покупки. В крайна сметка у нас това има значение.

  17. 17 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    Отново объркаха концептуално всичко. Сега Б класата вече е голяма колкото Ер класата. Нея пък ще я правим още по голяма... или...

    Сега остава да пуснат нов мъник, Съответно А класата да стане малко по голяма и въобще концептуални бливоч ще стане пълен.

    То не е само в Мерцедес де.... всички са така.

  18. 18 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1412 Любопитно

    [quote#14:"Boriaz"]Не смятам, че е особено практична за пътуване на четеричленно семейство през ваканцията примерно.[/quote]

    Ама Вие качвали ли сте се на В-класата (стара или нова) и имате ли опит, за да правите такива обобщения!?

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  19. 19 Профил на 993
    993
    Рейтинг: 531 Неутрално

    [quote#13:"555"]Да, за мен винаги е било тъжно, че България не успя да привлече сериозни автомобилостроителни фирми. И казват, че не само наличието на данъчни преференции привличат големите компании, а въобще общият бизнесклимат в държавата и хиляди други фактори. Просто другите бивши соцстрани дръпнаха много напред, а България си остана в калта. Просто "матрялът" е такъв явно. [/quote]

    Ето това е проблема! В Словакия произвеждат Пежо, Киа, Фолксваге, Шкода, В Унгария Ауди, Сузуки, Опел и Мерцедес, дори в Румъния Дачиите станаха по свястни след приватизацията на Дачия от Рено. При нас сокове от Литекс и китайски автомобили. За да има инвестиции, преди всичко инфраструктура (пътища, жп, летища, развита логистика), позитивен бизнес климът и квалифицирана работна ръка. С тази учебна система и във средното и във висшето в България форгет абаут ит! И до сега не виждам някой политик да е схванал смисъла. Сега тепърва се изгражда инфраструктура, но с тази образователна система, за никъде сме. За позитивния бизнес климът, при положение, че те мотат на ляво и надясно разни държавни структурки и ти искат рушвет... За съжаление на нас гледат като на Банана репъблик оф Юръп... И докато така вървят нещата нито доверие нито инвестиции. Имотния балон с спука!

    911,959,964,993




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.