Автопаркът в Китай - нови коли, предимно местно производство

Ограничението с издаването на регистрационни номера не върши работа, автомобилите се карат без тях

Булевард в Пекин. На преден план е изключително популярния в Китай "Фолксваген Сантана", който се прави специално за местния пазар



Нови автомобили, рядко на повече от три години, основно местно производство, но често от глобални марки. Това накратко е автопаркът в големите градове на Китай. Що се отнася до камионите и автобусите, те почти без изключение са направени в страната, пуснати под местен бранд.


Ключови думи към статията:

Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на theWho
    theWho
    Рейтинг: 442 Весело

    "задължително от специално лансираните в Китай удължени версии..."

    хмм... китайците май опитват да компенсират нещо

  2. 2 Профил на f.s.m.
    f.s.m.
    Рейтинг: 549 Неутрално

    Една стара теория за достигане на конкурентоспособност в международен аспект, преписва голяма роля на достатъчна база на търсене на родния пазар. Така че ... гответе се да ви се иска китайска кола. Киа имаха една реклама преди 10-на години "Prepare yourself to want one". Тогава ми изглеждаше като шега.

  3. 3 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 758 Неутрално

    Снимка 2

    Автомоболът е марка BYD- демек "build your dream"

    Хибрид м/у Мерцедес и Тойотка...

    Немам думи

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  4. 4 Профил на pc_none
    pc_none
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Китайски таратайки - Чинатайки...

  5. 5 Профил на kardinalat
    kardinalat
    Рейтинг: 925 Любопитно

    До коментар [#2] от "f.s.m.": Много си прав. Но много ще го разберат късно

    и най-умният си е малко прост....
  6. 6 Профил на Попов
    Попов
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Ето един прекрасен пример, че социализмът е успешен модел. За разлика от затъващият Запад и глинения "колос" САЩ!

  7. 7 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1395 Весело

    Автовоза може да е пълен с Буик "Ррегал", ама на преден план на снимката е Ситроен С5 с метално окачване.....

  8. 8 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1395 Весело


    До коментар [#6] от "Попов":

    А Фолксваген "Сантана" е "Пасат" седан от първото поколение, произвеждан в Германия от 1975 до 82 г., леко напудрен, естествено.
    Ей това е "успешния модел" на социализма.
    Отделно, това което е в Китай, е "ревизионизъм" според нашите бивши комунета, а фактически си е чист капитализъм, само политическата система е еднопартийна.

  9. 9 Профил на tivoli
    tivoli
    Рейтинг: 389 Неутрално

    [quote#6:"Попов"]Ето един прекрасен пример, че социализмът е успешен модел. За разлика от затъващият Запад и глинения "колос" САЩ! [/quote]
    Предполагам, че вече си си купил еднопосочен билет за този "рай"?

  10. 10 Профил на mrvip
    mrvip
    Рейтинг: 496 Неутрално

    До коментар [#6] от "Попов":

    Аз работя с китайци и по-див капитализъм от техния няма никъде. Социалистическо е само името на партията, която по конституция единствена има право да взема рушветите.

    "Защото много се оплакват от външен вид, ама никой, никога, не се е оплаквал от малко акъл."
  11. 11 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 482 Неутрално

    смогът не е от автомобилите, а от индустрията. много световни компании правят модели само китай - къде по-сполучливи къде не. хонда odysey има китайски вариант, който не се продава никъде другаде, ако го имаше в бг, бих си го купил веднага. vw santana си е леко преработен пасат от време оно. не знам авторът дали е ходил на шанхай ауто експо и да е видял палатите за авточасти. препоръчвам му. ще престане да пише глупости. и като пишеш за някоя страна, е редно да имаш инфо от местните, а не от местния представител на федерал могул.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  12. 12 Профил на p_s
    p_s
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Последно ходих там преди 2 месеца.. имаше някаква масова реклама на тойота camry и може би някаква промоция, защото видях страшно много такива коли. Една позната китайка също си беше купила чисто ново камри за около 44000 лв .
    като шофьори са много зле, същата тази която допреди това караше китайска реплика на опел кадет... сега в луксозната кола с автоматик, я караше на 3та предавка на автоматика.. като тръгна да влиза колата в червените обороти, не се стърпях да я питам защо мъчи така колата, а тя най-убедено ми казал, че така колата била по-бърза, че на D не вървяла..
    .. не успях да я разубедя.. странни хора са си..





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах