Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (30)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на komentator
    komentator
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Най-хубавото е, че по улиците на големите китайски градове НЯМА нито една дупчица, нито по магистралите, нито по 5-то класен път!

  2. 2 Профил на Heisenberg
    Heisenberg
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Знаех си че следващата фотогалерия ще бъде свързана с Китай

  3. 3 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 745 Весело

    Гледам и не мога да се отърся от усещането за цигания.

  4. 4 Профил на rosen
    rosen
    Рейтинг: 609 Неутрално

    Уверено вървят към сила номер 1 в света, високоскоростни влакове, всеки ден -небостъргач, запазиха висок ръст даже и в тази криза, плюс 1 милиард гладни пича, което тепърва ще има да потребяват. Ако не ги обземе треска по демокрацията скоро ще командват.

    Свободата е на върха на копието...
  5. 5 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1426 Гневно

    До коментар [#4] от "rosen":

    Уверено светът с това разсипничество, което сега завладява и Китай, Индия и остналите милиарди, отива на майната си!!!!!

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  6. 6 Профил на d2kr
    d2kr
    Рейтинг: 775 Неутрално

    Прилича повече на ревю на автомобили и контрастираши тук–там велосипеди, характерни за Китай, отколкото типична градска, среда иначе снимките са интересни.

    "Чашата е пълна поне наполовина" - казал оптимистът. "Чашата е пълна само наполовина" - казал песимистът. "В чашата има отрова" - казал реалистът."
  7. 7 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 498 Неутрално

    suzhou, не суджу

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  8. 8 Профил на Weingro
    Weingro
    Рейтинг: 831 Весело

    Хора, пътища и кроко... автомобили.

    谢谢 (благодаря) за интересната разходчица

  9. 9 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 498 Неутрално

    опел имаше по едно време, дори на китайски йероглифите се превеждат много поетично - оубао - което значи европейско съкровище. америка обаче стои много по високо в ценностите на китайците, затова няма опел, а друг, вече американски, бранд. подобно нещо има и в бразилия - ако авторът се разходи до там, ще види много познати нему автомобили под друг бранд (може да се разходи и до англия, вместо опел също има нещо друго). по-рано писах - доста са повърхности вчепетленията на автора, но не ми се коментира повече

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  10. 10 Профил на nikoletailieva
    nikoletailieva
    Рейтинг: 231 Неутрално

    Преди години си говорих с един китаец и той недаумяваше как може човек да си купи употребявана кола - не било безопасно. Явно някой се е постарал да им набие в главите, че трябва да купуват само и единствено нови коли.
    За велосипедите явно подобна позиция няма шанс да мине - там са стари потребители.

  11. 11 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    "Толерантност е мръсна дума на пътя, а пешеходците нямат никакви права дори на пешеходните пътеки и затворените за коли улици."

    Отчайващо. Но пък родно.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  12. 12 Профил на OMUNVINGE
    OMUNVINGE
    Рейтинг: 453 Неутрално

    До коментар [#10] от "nikoletailieva":

    Не просто до преди 10 години в Китай е нямало коли

    1992 1.0
    1999 1.2
    2000 2.07
    2001 2.33
    2002 3.25
    2003 4.44
    2004 5.07
    2005 5.71
    2006 7.28
    2007 8.88
    2008 9.35
    2009 13.79
    2010 18.06

  13. 13 Профил на eekandelmo
    eekandelmo
    Рейтинг: 395 Неутрално

    В тези 4 града живеят общо около 45 милиона души. Това са и част от най-богатите провинции, които най-често ходят чужденци. Лицето на Китай пред света. Нормално е да имат хубави пътища. А останалите милиард и половина жители дали се радват на същото благоденствие? Иначе браво, определено Китай напредва благодарение на капитализма там, дано продължи да се развива и демократично.

  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  15. 15
    leon555
    Рейтинг: 1049 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  16. 16 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3353 Неутрално

    До коментар [#9] от "512":Не си съвсем прав-за Опел.Просто GM си имат определени марки,които са закупили-Опел е купена след ВСВ-2 а Вокслхол(за Англия) също е купена марка от GM.Деу също,което стана Шевролет .Затова можеш да видиш Опел Кадет,който е еднакъв със Деу Рейсър и със Воксхол Астра 1.Просто GM си продава колите съобразно пазарите,където оперира,с подходящ бранд,за да реализира повече продажби.То със вафлите е дори същото....

  17. 17 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Ето това е мобилност. Така се прави икономика - с мобилност.
    Не става с кютене в къщи на миндера пред оджака.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  18. 18 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    И разбира се, огромни благодарности на автора за галерията.
    Дано видим и още от впечатленията му от местните забележителности.


    До коментар [#15] от "555":
    Профан си ти, човека е автожурналист а не кореспондент на енимъл планет. За теменужките ли да отразява? Нас ни интересуват колите. Тебе ако те интересува друго - чао, не чети тая галерия.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на Постовете на някой друг
    Постовете на някой друг
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Най-много ми харесва липсата на този европейско-американски, а вече и български педантизъм по отношение правилата за движение - че се минава на червено, че се спира по тротарите и пешеходните пътеки, че си свалят номерата.

  21. 21 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#16] от "yanne":

    След ВСВ? Бъркаш май... по-скоро след ПСВ, през 20-те години...

  22. 22 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 395 Весело

    Много благодаря на автора за фотогалерията и за статията! Страхотно се е получило и дава добра представа за Китай от българска гледна точка...

    Най-после нещо за Китай през погледа на обикновен българин, а не рекламен репортаж или скапан превод на чужд материал, където приоритетите са съвсем чужди на нашия менталитет, а "преводачът" обикновено не знае български като хората.

    А на хейтърите тука ще кажа: като не ви харесва, не гледайте, никой не ви е вързал пред компютрите...

  23. 23 Профил на mmarto
    mmarto
    Рейтинг: 395 Неутрално

    сн. 2. не знам дали всички коли са нови, но пък определено се държи да са лъскави. Типично по китайски.

  24. 24 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 498 Неутрално

    До коментар [#16] от "yanne":

    не разбрах за кое да не съм прав?!?! gm си слага различни марки в различни страни. преценили са, че амер бранд ще се продава по-добре в поднебесната и махнали еу марката.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  25. 25 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 625 Любопитно

    Благодаря за галерията! Между другото, интересно ми е какви са цените на тези автомобили в Китай?! Предполагам около 50% отколкото в Европа...

  26. 26 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 662 Неутрално

    Да не говорим, че има една компания Шанхай ГМ, която произвежда буици за по 5000 долара парчето. По въпроса за Опел 512 е прав. В Латинска Америка го продават за Шевролет

  27. 27 Профил на Костадин Янев
    Костадин Янев
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#1] от "komentator":

    Това в долния ляв ъгъл на 9-та снимка какво е? Нито една дупчица може би?

    На Боко трябва да му се забрани публична изява, въобще да говори даже, а най-добре да го пратят нанякъде, защото вече даже не е и смешно!
  28. 28 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 893 Неутрално

    Помня ТВ-кадрите ( обикновено в предаването "Панорама" от онова време) от 80-те години, когато ставаше дума за Китай. Ниски сгради, хора облечени в сини дочени работни облекла, придвижващи се пеш или с велосипеди. Тук-таме някоя "Молотовка". За тези, които не знаят какво е това, ще поясня, че става дума за допотопна марка съветски камиони. Китай бе символ на всеобщата мизерия, а на фона на кадрите от България по онова време с "Лади-те" и "Москвичи-те" нещата там наистина изглеждаха зловещи.
    А няма и 30 години от онова време. М, да......

  29. 29 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Абе в тез задръствания помага само едно - ПЕМПЪРС.... виждал съм бизнесмени в Москва как си слагат... щот като заседнеш 2-3 часа и кат те подпъне... мани-мани...

    Интересно как са китайците в това отношение...

  30. 30 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Значи Фолксваген е в Китай от 1950-те години.... и сега жъне ли жъне... същата работа е и в Бразилия....

    Дойчо е на жътва... не е като да не....

    Пък жлътият човек ако иска дълга кола... и дълга ша му направят... да си има - да не е като да нема....





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.