"Шевролет" готви електрическа версия на "Спарк"

Общо устройство на електрическия "Спарк"

© GM

Общо устройство на електрическия "Спарк"



След като вече има собствени разработки акумулаторни батерии "Дженерал мотърс" се фокусира върху лансирането на свои електромотори, съобщиха от компанията. Те ще се произвеждат в Уайт Марш, щата Mериленд, в близост до Балтимор в края на 2012 година.


Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2649 Неутрално

    Желая успех на всички автомобилостроители. Дано по скоро направят пробив в областта на електрическите автомобили, такъв, че да надминат във всяко едно отношение днешните.

  2. 2 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 723 Любопитно

    Това ли е новото... ми то съ6тото кът старото?
    И за кво са му изтипосали, тоя бензинов мотор отпред, само не моа разбера?

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  3. 3 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    "Шевролет Спарк" със 114 "електрически коня", въртящият момент на които започва, образно казано, "от нула" обороти? Това звучи като светофарна резачка

  4. 4 Профил на кинти
    кинти
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    114 к.с електрика на Спарк ?! Nice

    http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8
  5. 5 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 582 Весело

    До коментар [#1] от "442":

    За щастие - духът вече е изпуснат от бутилката.
    "Който превари - той ще натовари!"

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  6. 6 Профил на кинти
    кинти
    Рейтинг: 1234 Неутрално
  7. 7 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 552 Неутрално

    До коментар [#2] от "Bullet":

    Най-вероятно, за да зарежда батериите. Поне в началото ще бъдат така - докато не измислят някакви батерии, които имат достатъчно голям пробег.

  8. 8 Профил на Tuco
    Tuco
    Рейтинг: 397 Весело

    Всичко опира до читави батерии, там трябва да се открие нещо с доста голям капацитет, за да се получи желаният ефект - естествено не да са около тон-тон и половина...

    Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The Rat
  9. 9 Профил на keipax
    keipax
    Рейтинг: 558 Неутрално

    Колко е преходът с едно зареждане?
    Време на максимално и мимимално зареждане?

  10. 10 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 711 Неутрално

    От 2-3 години упорито се говори за електромобили, но май единственият комерсиализиран чист такъв е американския роудстар на "Тесла". Европа бълва всякакви концептуални елекрически глупости като поршета или супе БМВ с електрическа тяга - нещо което никога няма да се продава. Нишата на електромобила е в малкия градски, т.е. точно този модел на Шевролет. И много скоро ще констатираме, че европейските гиганти отново са закъснели - Мрецедес и БМВ бълват всякакви модели с по 400 к.с., във Франция догонват Пасат, а ще стане така, че парижанките ще се прехласнат от един малък електромобил, с който да се придвижват в големия град.
    Макар че всичко зависи от фискалната политика на отделните държави в ЕС, и цените на горивата.

  11. 11 Профил на sasho1914
    sasho1914
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#10] от "shumkar":

    БМВ точно пускат "и3" 2013та година серийно, тва е малка кола с огромен процент части от карбон. Наскоро завършиха нов завод специално за карбоновите части. Много сериозно го дават в тая насока, спортните електрички са на заден план за момента.

  12. 12 Профил на Tuco
    Tuco
    Рейтинг: 397 Любопитно

    [quote#10:"shumkar"]От 2-3 години упорито се говори за електромобили, но май единственият комерсиализиран чист такъв е американския роудстар на "Тесла". [/quote]
    Ако направят поне малко като самият Тесла, наистина евала...
    Но тук идва и друго като питане. Ще направим такива електромобили, а как ще осигурим необходимата енергия, заместваща еквивалента на Петрола???
    Поне засега и аз не знам как. Празни приказки от рода на атомна енергия-не вървят. Щото е недостатъчна а и горивото им изчезва по съвсем логични перспективи.

    Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The Rat
  13. 13 Профил на Tuco
    Tuco
    Рейтинг: 397 Любопитно

    Величието на самият Тесла според мен се крие в това, че е успял по някакъв начин за"прихване" различини потенциали и по този начин да осигури "безплатна" енергия. Но самото изпълнение остава загадка.

    Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The Rat
  14. 14 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 723 Неутрално

    До коментар [#7] от "ugi":

    Ами да напишат че е някакъв хибрид, кво са лигавят с това електрическа версия, при положение, че не е.

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  15. 15 Профил на tehribo
    tehribo
    Рейтинг: 8 Неутрално




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах