Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на exibicionalist
    exibicionalist
    Рейтинг: 426 Весело

    снимка № 30 -
    Колелетата могат да се заключат за системата, за да не бъдат откраднати

    -------------
    това е лимитид едишън спец. за БГ - щото тук кражбите са нац.спорт

  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2724 Неутрално

    Отпред прилича на ХОНДА, отзад на СУБАРУ ТРИБЕКА. И това огледало на предното стъкло е като чирпак. Така, като я гледам само някой хотели биха си купили от този модел. За семейна кола ми се вижда неподходяща.

  3. 3 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 362 Неутрално

    39 бинки за нормалния за тоя модел 1.8 бензинов мотор си е бая скъпо за да си купи човек такъв автобус.

    The biggest risk in life is not taking one.
  4. 4 Профил на $ 100
    $ 100
    Рейтинг: 426 Весело

    Все пак е ОПЕЛ (автомобилът със задрасканата емблема) не може да имаме някакви свръх очаквания ))

  5. 5 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 1158 Неутрално

    До коментар [#2] от "442":
    До коментар [#3] от "Десен":

    Я директно се насочете към голф тройка нов внос. Това е идеалната семейна кола, с изящен дизайн, достъпна цена, здрава, части от Турция се намират под път и над път и може сами да си лежите под нея и да си я поправяте. Пък някой шваба ще си купи този опел, отървавайки се съответно от стария си таралясник и продавайки го на такива като вас. Пък вие ще разправяте наляво и надясно каква "далавера" сте направили.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  6. 6 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 718 Неутрално

    Определено съм впечатлен от решенията във вътрешния дизайн. Единствено бих отбелязал, че сякаш са се опитали да придадат повече динамика с диагонални линии в различни елементи, което пък повече подхожда на автомобили със спортен дух.

    generator
  7. 7 Профил на Присмехулник
    Присмехулник
    Рейтинг: 576 Неутрално

    До коментар [#5] от "555":

    От човек с ник 100 $ не можеш да имаш някакви свръхочаквания.

    Това е ултимативният семеен автомобил, с перфектно съотношение цена:качество, а и доколкото виждам може да се ползва данъчен кредит. И не на последно място - мейд ин Бохум. Дизайнът следва новата линия на Опелите, което според мен определено е плюс.
    Освен това какво означава 39 бинки е скъпо? Този модел се сравнява с Мазда 5, Тойота Версо, грозния Фолксваген (не помня модела), а не с Дачия Дъстър с газовата уредба.

    Hang on tightly, let go lightly
  8. 8 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1070 Любопитно

    Това което ме изненадва са многото системи за сигурност, които съм чувал да съществуват само при висок клас на Мерцедес. Много добре.
    Относно дизайна - въпрос на вкус, но така или иначе тези автомобили са за семейни хора а не за бон вивани. Отвън личат заемки от Ампера, отвътре е доста футуристично. Екстрата с многоцветните лампички е малко излишна, звучи кичозно.
    Стойката за велосипеди е практична.
    Цените са високи за нас, но дали са изгодни може да се каже само при сравнение с Туран, Сценик и С-макс.

  9. 9 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 362 Неутрално

    До коментар [#5] от "555":

    А ти щото си баровец ще се метнеш на Виано, нали?
    същата сума ама в €.
    Отделно ще го продадеш на доста по висока цена от тоя модел след 200,000 км. Само ще му врътнеш километража което на Бенц е лесно и е стар немски трик.

    The biggest risk in life is not taking one.
  10. 10 Профил на rockwool
    rockwool
    Рейтинг: 427 Неутрално

    Карам предното поколение Зафира (моята е произведена 2008 година) с мотор 1,7CDTI 125 к.с. и мога да кажа че нямам абсолютно никакви оплаквания за период от близо кажи речи четири години! Изцепки от типа че марката е скапана и прочие са плод на въображение на хора които никога не са карали съвременен Опел. Далеч съм от мисълта че това е луксозен автомобил но е практичен, удобен и здрав (сменил само две подгряващи свещи на дизеловия двигател - останалото обичайните консумативи масло, филтри, накладки, гуми) и наистина произведен в Германия (моят е от същата фабрика в Бохум). Относно новата Зафира според мен е добро попадение и като дизайн и като техника, за сравнение вижте конкурентните модели на другите компании. Вярно е че са се олели с цената но това при дилърите на GM ще се компенсира с търговска отстъпка. Марката определено не е подходяща за сноби! Има и такива хора които разсъждават прагматично и биха си купили новата Зафира.

  11. 11 Профил на 10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    Рейтинг: 463 Неутрално

    много е хубава тая зафира. Другата кола от тоя клас която адски много ми харисва е форд S-макс.Но той пък почва от 45 бинки...

  12. 12 Профил на leoma
    leoma
    Рейтинг: 214 Неутрално

    Не харесвам Опел, но този автомобил има много хубав дизаин. Браво на Опел.

  13. 13 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    абе харесвам старата Зафира. Новата нещо ми прилича на новия Еспейс..

  14. 14 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    ..... моя грешка, не на еспейс , а на Scenic..

  15. 15 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 681 Неутрално

    силуета на фаровете с габаритите е взаимстван от украската около очите на гепардите в африка

  16. 16 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 645 Неутрално

    Не изглежда лошо колата, но смятам, че няма кой знае каква мисъл в дизайн - просто "копи"/"пейст".
    Позволих си да нахвърлям грубо сравнение. Ето какво имам предвид:
    http://img843.imageshack.us/img843/2104/carcomparisson.jpg
    А ето какво означава да създаваш нещо, което има собствен дух:
    http://www.carsguide.com.au/images/uploads/mazda-shinari-w.jpg

  17. 17 Профил на $ 100
    $ 100
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#7] от "Присмехулник":

    прав си твоя ник е уникален





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.