BMW X6 M Performance използва дизелов мотор с три турбокомпресора

Новата визия на BMW X6 M Performance 



БМВ X6 от пролетта ще се предлага на пазара с M Performance вариант, оборудван с новоразработен редови шестцилиндров дизелов двигател с мощност 381 к.с. и максимален въртящ момент 740 Нм. Той разполага със свръхпълнене с три турбокомпресора, които го превръщат в най-мощния в света сериен шестцилиндров дизелов двигател.


Ключови думи към статията:

Коментари (40)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Тролотарянин
    Тролотарянин
    Рейтинг: 506 Неутрално

    3 Турбини 3-пъти повече сервиз ....

    Заплатен писач на клевети.
  2. 2 Профил на Цезар
    Цезар
    Рейтинг: 583 Любопитно

    Толкова бърз и толкова икономичен

  3. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2742 Неутрално

    БМВ са световен автомобилостроител от най-висока класа. БМВ създават и произвеждат едни от най-хубавите, едни от най-качествените, едни от най- надеждните и едни от най-стилните автомобили, но защо продължават да се занимават с дизелови двигатели ??? Определено очаквах да са постигнали сериозен пробив в електрическите коли, те имат необходимия ресурс за такъв пробив, а се занимават с дизелови двигатели ???

  4. 4 Профил на gl
    gl
    Рейтинг: 456 Неутрално

    Впечатляващо!

    740Нм - като комбайн!

    Защо дизел - защото там технологията може да се усъвършенства още много, защото са ефективни и икиномични, защото дизелът се прави от петрол....

  5. 5 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 2140 Неутрално

    Бавариен Моторише Верке - всичко е ясно още от първата дума

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  6. 6 Профил на john_law
    john_law
    Рейтинг: 478 Весело

    До коментар [#5] от "deepdp":

    Bayerische Motoren Werke - демек Байерише Моторен Верке
    Поне като сте фенове, го пишете и изговаряйте правилно. А иначе Мерцедес-Бенц е истината )))

  7. 7 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 732 Любопитно

    До коментар [#3] от "442":

    Развитието на електрическите коли се спъва още от зараждането им в началото на 20-ти век, тогава е имало повече разработени електрически коли, отколкото такива с ДВГ. Хубавото е, че петролната мафия постепенно отпуска хвата и те постепенно навлизат на пазара и след 25-30 год. колите с ДВГ ще бъдат по-малко от електрическите.

  8. 8 Профил на niki_rst
    niki_rst
    Рейтинг: 476 Неутрално

    бих си заменил каптивата за едно такова. С 2 бона доплащане. Тия от Камор дали ще се навият?!

  9. 9 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4754 Неутрално

    Даунсайзинг във високия клас автомобили. БМВ се отказаха преди няколко години от 8 ц. дизел, затова пък 6 ц. го настигна и задмина по параметри. Браво!

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  10. 10 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2591 Неутрално

    [quote#7:"_dan_"]Хубавото е, че петролната мафия постепенно отпуска хвата и те постепенно навлизат на пазара[/quote]
    Всички които минат в клуб 1млрд не им пука за природата . Изобщо изгарянето на петрола е най-голямата човешка глупост ако преживеем този век това ще се заклейми в историята .
    Иначе какво да кажа Х-шестицата има добри показатели но на кой му пука ? БМВ втора употреба застрашително си губят цените старите Х-5 паднаха под 10 000 евро Тойота и Мерцедес не могат да се оплачат от такъв срив.

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  11. 11 Профил на mitkobomb
    mitkobomb
    Рейтинг: 523 Неутрално

    И все пак БМВ не е номер едно има и по добри в тоя клас автомобили!!!!

  12. 12 Профил на pifi
    pifi
    Рейтинг: 613 Разстроено

    Мутрите пак ще сменят автомобилите.....

  13. 13 Профил на aris
    aris
    Рейтинг: 720 Весело

    Очаквам БМВ с 6 турбокомпресора в близко бъдеще

  14. 14 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 712 Неутрално

    "като в същото време средният му разход на гориво е само 7.7 л/ 100 км...."
    По баира надолу, или с попътен вятър?
    Имам чувството, че от БМВ се чудят как да компенсират отсъствието си от Ф1 или от големите ралита с производство на амтомобили с нищо неоправдана висока мощност, не зная колко турбини и още други свръхоскъпяващи огромния мотор джаджи. А може би подобни рекламни статии да са насочени към потенциалните клиенти - бг мутрите, защото съм 100% сигурен, че това е един страшно рядко срещан автомобил в Западна Европа.

  15. 15 Профил на Нико
    Нико
    Рейтинг: 495 Весело

    До коментар [#14] от "shumkar":

    Много добре казано ...

  16. 16 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2591 Неутрално

    [quote#13:"aris"]Очаквам БМВ с 6 турбокомпресора в близко бъдеще [/quote]
    Имало специална разработка на аудио система BMW Individual High End с Head-Up дисплей с DVD Changer за 6 диска и 6 бас туби специално разработени за феновете на 6-те турбо чалга фолк звезди на пайнер!


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  17. 17 Профил на Нико
    Нико
    Рейтинг: 495 Любопитно

    До коментар [#3] от "442":

    Дефектните автоматици дето ги мъчат вече 10 години имаш ли идея дали са оправили?

    А за "специалната" Х3-ка в Дакар, която 3-4 години прегряваше чувал ли си? Добре, че я зарязаха, че резила беше тотален.

    За електриката разбира се чакат някой друг да се хвърли пръв в боя, като Мицубиши например, за да могат да изкопират на готово ... пример - таблото на Х5-цата е едно към едно със 17 годишна японка от същата марка!

  18. 18 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4754 Неутрално

    [quote#14:"shumkar"] А може би подобни рекламни статии да са [/quote]

    То всички статии в тази рубрика са "рекламни". Няма и как да е по друг начин.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  19. 19 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4754 Неутрално

    [quote#17:"Нико"]А за "специалната" Х3-ка в Дакар, която 3-4 години прегряваше чувал ли си? Добре, че я зарязаха, че резила беше тотален[/quote]

    Затова пък тази година победиха, макар и с МИНИ, което технически бе същия автомобил, само с различна черупка над шасито - по чисто маркетингови причини.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  20. 20 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 229 Любопитно

    Аз не разбирам смисъла на тоя модел.
    Ако някой иска бърз SUV - има бензинов Х6М. Той също е и по-екологичен защото произвежда много по-малко азотни окиси и сажди от дизела.
    БМВ били премиум автомобили за демонстриране на статус. Хубаво, ама какъв статус демонстрира някой който е готов да се изръси 120 кЕВРО а след това да икономисва от гориво? И то с цената на тракащ и вибриращ дизел който е във фундаментално противречие с каквато и да е дефиниция за "премиум" автомобил.

  21. 21 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4754 Неутрално

    [quote#17:"Нико"]пример - таблото на Х5-цата е едно към едно със 17 годишна японка от същата марка! [/quote]

    Я пусни снимки да сравним.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  22. 22 Профил на Нико
    Нико
    Рейтинг: 495 Весело

    До коментар [#19] от "g_t":

    Да, победиха с армия от свръхтехнологични Минита, като до последно бяха на косъм от Гордън, който сам си прави колата!

    Да не говорим, че в някои етапи бяха ударени в земята от доста "стари" технологично машини ...

    Грейт Уол отнесе цели две минита човече ...

    Мани, мани - СТРАШНА ПОБЕДА!

    .
    Другата година, ако Петерхансел отиде в Тойота, дали ще видиш Мини в топ 5 изобщо!

  23. 23 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 746 Любопитно

    [quote#22:"Нико"]Минита, като до последно бяха на косъм от Гордън, който сам си прави колата! [/quote]
    Баварките доста добре се харчат в родината на Гордън. Сигурно са много тъпи тия там.

  24. 24 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4754 Неутрално

    До коментар [#22] от "Нико":

    Ами по абсолютно същия начин предишните мисля 3 Дакара бяха спечелени от Фолксваген. Имаха пълна заводска поддръжка, с най-голям сервизен екип от всички участници.
    Явно това е рецептата. Ако Петерханзел отиде в Тойота и те се ангажират с пълна заводска поддръжка, може би Тойота ще спечели.
    Това, което прави Гордън заслужава само адмирации и ме кефи тотално. Дано догодина удари в земята заводските отбори. Това вече е правено от Жан-Луи Шлесер, с бъги, пак само със задно предаване, както беше Хамъра на Роби Гордън.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  25. 25 Профил на Нико
    Нико
    Рейтинг: 495 Любопитно

    До коментар [#23] от "Stardust":

    За тъпотията и/или интелигенстността на един народ може да се напише много.

    Особено за нация, чиито "просперитет" е базиран на безскруполно ограбване и експлоатация на чужди ресурси и богатства обричайки на бедност и мизерия цели народи!

    Иначе баварките много се харчат там - да.
    Имат цял процент пазарен дял ...

    Поинтересувай се и колко бързо ги хвърлят след като ги купят.

  26. 26 Профил на Нико
    Нико
    Рейтинг: 495 Весело

    [quote#24:"g_t"]Това, което прави Гордън заслужава само адмирации и ме кефи тотално. Дано догодина удари в земята заводските отбори. [/quote]

    Е те тука сме на едно мнение!

  27. 27 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 746 Неутрално

    [quote#25:"Нико"]Особено за нация, чиито "просперитет" е базиран на безскруполно ограбване и експлоатация на чужди ресурси и богатства обричайки на бедност и мизерия цели народи!
    [/quote]
    Коминтерновец. Ясно.

  28. 28 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 867 Неутрално

    [quote#14:"shumkar"]По баира надолу, или с попътен вятър? [/quote]

    Има си стандарт как се измерва разхода на гориво.

  29. 29 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 474 Любопитно

    не, че нещом ама тоя дизел не е ли прекалено надут?

  30. 30 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2597 Неутрално

    интересно защо от тази хубава кола в Дубай рядко може да се срещне ,тотално тойота ленд круизър и останалите ,иначе баваришето е много на почит в нашите цигански и чалгаджииски среди

  31. 31 Профил на Нико
    Нико
    Рейтинг: 495 Весело

    До коментар [#27] от "Stardust":

    Ако имаш реални доводи, с които да обориш твърдението ми - заповядай.

    Прилагането на епитети в случая не ти прави услуга ...

  32. 32 Профил на Нико
    Нико
    Рейтинг: 495 Весело

    [quote#30:"tur671"]

    Интересно защо от тази хубава кола в Дубай рядко може да се срещне ...[/quote]

    По-горе обясних, че тези инженери от бъдещето не обичат да смятат охладителни системи ... или не им се отдава ... знам ли?

    А по-вероятно е на арабите просто да не им се занимава с глупости!

  33. 33 Профил на satanail13
    satanail13
    Рейтинг: 702 Неутрално

    Не бих се изръсил с 100 хиляди евро за такваз кола. За два пъти по-малко пари мога да си купя кола в същия сегмент точно толкова надеждна. Другите 50 хиляди отиват за името БМВ.

    Чрез по-нататъшна Путинизация към един по-мирен свят! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  34. 34 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 474 Неутрално

    до # 30:
    много просто: щото БМВ Х-сериите не са всъдеходи. докато за Дубай им трябват истински офроудъри...

  35. 35 Профил на Hello Niki
    Hello Niki
    Рейтинг: 506 Весело

    Дойчовете винаги са се отличавали с голямо въображение. Следващата модификация на същия модел ще е с пет компресора и още три ненужни бутона на таблото , но пък след шестицата ще има още буквички и цифри.

    Грешка е да се даде власт на простите чобани и обирджии на мандри , всичко друго е леко объркване.
  36. 36 Профил на Маргарит Пицов
    Маргарит Пицов
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Питай българите ако ти трябва якъл.....

    На спортни състезания с/у Германия не викайте "Бъъългари - юююююнаци" , защото Дойчо разбира "You , nazi!"
  37. 37 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 712 Неутрално

    БМВ -Х не са вседеходи, а SUV-Sport Utility Vehicle - спортни автомобили, със задвижване 4х4 при определени условия, за да може по-добре да се използва голямата мощност на двигателите им, но и обикновено са с голям разход, тъй като са тежки. В БГ сполучливо ги наричат паркетни джипове. Има една друга група автомобили, наречене кроусовър - автомобили също със задвижване 4х4, но на база компактни, или среден клас автомобили, т.е. много по-леки, и със сравнително по-евтини части и по-икономични.
    А има и съвсем обикновени леки автомобили с екстри от рода на ABS, DSC/TCS (антиблокираща с-ма спирачки, стабилизираща с-ма за траекторията, т.е. против поднасяне, и противобуксуваща с-ма на задвижващите колела) - 3 с-ми осигуряващи добра стабилност на колата включително и по снежни пътища - напълно достатъчни за придвижване по нормални пътища на автомобил, в автомобил осигуряващ значително по-добър конфорт и поне 3 пъти по-евтин и по-икономичен от всяко БМВ-Х.

  38. 38 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 1006 Неутрално

    аз знам един притежател на БМВ дето си кара Х5,6 демемк сиреч отличник
    до пистата за ски и шеини на тротоара пред кьщата и ниама 2 лева за морска сол а улиците в софиа почистени за БМВтата ски пистите в планината обработени за скиорите БАВАРовец да си натози свиат
    хубавец красавчик
    зет като мед

  39. 39 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 1006 Неутрално

    след паркетните джипове
    ще им излезе име
    до тротоарната ски писта
    за какво да ходите с лифта до планината
    циала витоша е затворена за ски

  40. 40 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 651 Неутрално

    Да оставим Х6 настрана. Определено е странен автомобил. Но си мисля, че повечето от коментиращите тук не са сядали да карат БМВ. Малко са колите, които могат да дадат такова удоволствие при шофиране. А дизеловите им мотори са доста икономични и няма да се учудя ако посоченият среден разход за 6-цилиндровият двигател е близък до реалния (при разумно каране разбира се).





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах