Регистрация
05 фев 2012, 09:22

Фоторазказ: "БМВ актив хибрид 5" - 340 конски сили и 6.4 л/100 км разход

Последна промяна в 11:29 на 05 фев 2012, 26668 прочитания, 33 коментара

  От март гамата на БМВ от хибриди се увеличава с още един модел - ActiveHybrid 5. 

1/25 снимки в галерията От март гамата на БМВ от хибриди се увеличава с още един модел - ActiveHybrid 5. 


[БМВ]

Етикети
33 коментара
 
Преглед на профил

mitkobomb

Рейтинг: 2133 Весело
  • 1
  • 09:37
  • 05 фев, 2012

Има далеч по-добри модели в тоя клас от БМВ!!!

Оценка
-41 +10
 
Преглед на профил

pavur

Рейтинг: 257 Неутрално
  • 2
  • 09:51
  • 05 фев, 2012

Е ся ако вземат и да го пуснат на цени от двайсетина илядо лева с ДДС....

Оценка
-6 +46
 
Преглед на профил

Karelson

Рейтинг: 3090 Любопитно
  • 3
  • 09:52
  • 05 фев, 2012

Кой идиот си паркира БМВ-ти на плажа ?

Курт Деликуртев 22:47 27 яну, 2012 Половинатa Черноморие вече е руско, след 20 години ще станем част от Русия!

Оценка
-19 +19
 
Преглед на профил

normandy

Рейтинг: 3662 Неутрално
  • 4
  • 09:53
  • 05 фев, 2012

Не лош автомобил, но 125 хиляди лева са твърде много.

Оценка
-7 +25
 
Преглед на профил

smehur_co

Рейтинг: 551 Неутрално
  • 5
  • 09:53
  • 05 фев, 2012

До коментар [#1] от "mitkobomb":

Кои са те?


Вяра. Надежда. Любов.

Оценка
-4 +19
 
Преглед на профил

duduka

Рейтинг: 2902 Неутрално
  • 6
  • 10:02
  • 05 фев, 2012

60 хил. евро не са много... това са 10 нетни заплати на тези които го карат....

В Германия 1/4 от продадените беемвета са фирмени коли... доста добри оферти правят ако купиш там накуп няколкостотин или няколко хиляди (като Дой4е Телеком).....

Темата StG44 - АК47 е жизнено необходима както въздуха и слън. за всяко живо същество.... Никога не е късно да я подхванем... Вервайте ми!

Оценка
-2 +22
 
Преглед на профил

Владимиров

Рейтинг: 2546 Неутрално
  • 7
  • 10:02
  • 05 фев, 2012

Автомобилът е много красив, техническите му характеристики са много добри, но цената.................55 000 евро и нагоре.....направиха интересно сравнение с 535i, но не и в цените......та да не се окаже, че е много по-изгодно да си го вземеш него като разликата в цените изплаща многократно по-високата консумация на гориво, а и няма тази сложна технология с ултраскъпи батерии....

Оценка
-3 +12
 
Преглед на профил

mitkobomb

Рейтинг: 2133 Любопитно
  • 8
  • 10:05
  • 05 фев, 2012

До коментар [#5] от "smehur_co":По време на автомобилното изложение в Женева тази година Volvo ще представи хибридна версия на най-новия си модел V60. Той впечатлява с невероятно ниски нива на въглеродни емисии – под 50 г/км, като разходът на гориво е едва 1,9 литра на 100 км. През 2012 г. Volvo Car Corporation ще бъде първия автомобилен производител в света, който ще пусне в продажба подобни хибридни автомобили. И това не е случайно, защото опазването на околната среда е една от основните ценности на марката Volvo. Бързият напредък на шведския бранд в тази област се дължи най-вече на тясното сътрудничество с енергиен доставчик Vattenfall.

Оценка
-7 +16
 
Преглед на профил

duduka

Рейтинг: 2902 Неутрално
  • 9
  • 10:10
  • 05 фев, 2012

До коментар [#8] от "mitkobomb":

Това Волво просто има по-голяма батерия като презумцията е първо да го караш на ел.енергия заредена от контакта... и после на гориво... и така се стига до двата литра (плюс ел. енергията)...

Още няма измислена кола, която зарежда резервоара.... А беемвето не трябва да се зарежда.... то не е ел.кола

Темата StG44 - АК47 е жизнено необходима както въздуха и слън. за всяко живо същество.... Никога не е късно да я подхванем... Вервайте ми!

Оценка
-2 +22
 
Преглед на профил

mitkobomb

Рейтинг: 2133 Любопитно
  • 10
  • 10:15
  • 05 фев, 2012

Honda AC-X е оборудван с Plug-In хибридна система, която комбинира бензинов двигател с капацитет от 1600 куб.см., с мощност на двигателя kw 120 електрически и може да управлява до разстояние от 997 км. Въпреки че произведената електроенергия не е много по-различно от малкия седан, който е само в състояние да произвежда мощност от 127 к.с., но AC-X на Honda твърдят, че на разстояние от 110 км само с един литър бензин.

Оценка
-7 +6
 
Преглед на профил

10mm AUTO

Рейтинг: 135 Неутрално
  • 11
  • 11:45
  • 05 фев, 2012

първо похвално на дневник,че най накрая разбраха,че новите БМВ-та не са с 2 турбини.Второ петицата е хубава но 25 хиляди лева спрямо "стандартно" 535 мисля,че въобще не си заслужава.Тези 25 хиляди са ти 10 тона А98...Значи какво се оказва...първо трябва да избия с по ниския разход тия 25 хиляди лева и чак после вече да почна да "печеля"от това, че карам хибрид.А колата през това време....примерно вече станала "само" на 300 хиляди километра . Нищо не се казва и за самата батерия...трябва ли да се сменя след определен период? Защото на един познат чисто новото инфинити м37 хибрид трябвало да се сменя батерията на всеки 4-5 години което по спомен струвало към 12 хиляди евро .

Оценка
-3 +18
 
Преглед на профил

Чоко и Боко

Рейтинг: 718 Любопитно
  • 12
  • 11:48
  • 05 фев, 2012

Електромобилът е бъдещето. Ето и цените им станаха съпоставими. Не остана много време на нефтения монопол и за това и цените на петрола хвърчат така. Разбира се това ускорява и разработките по възможните алтернативи.

П.П.Имам предвид следващите няколко десетилетия, разбира се.

Началото е повече от половината на цялото.

Оценка
-7 +6
 
Преглед на профил

НИКОЛА ГЕШЕВ

Рейтинг: 6114 Неутрално
  • 13
  • 11:48
  • 05 фев, 2012

До коментар [#1] от "mitkobomb":

НЯМА !!!!!

Политиката е новото средство след религията за зомбиране на нациите.Дали ще разчиташ и вярваш на бог,или на политик,ти ще си прдаден.Поздрави ARRI!

Оценка
-5 +6
 
Преглед на профил

10mm AUTO

Рейтинг: 135 Неутрално
  • 14
  • 12:13
  • 05 фев, 2012

До коментар [#12] от "Чоко и Боко":

според мен бъдещето на хибридите преминава през една друга технология наречена (от БМВ) HYDROGEN. А това,че в момента модно всеки се е затичал по тия електрики е отделен въпрос...

Оценка
-4 +4
 
Преглед на профил

stef00

Рейтинг: 5 Неутрално
  • 15
  • 12:14
  • 05 фев, 2012

Този автомобил определено не е "еко", според мен. Това е автомобил за богатите "зелени" чичковци, които желаят да имат "екологичен", свръхавангарден, луксозен и натъпкан със всевъзможни глезотии автомобил. Такива автомобили просто се целят в нишата на богатите, които ги "гризе" съвестта за околната среда, но не могат да се разделят примерно с екстра, която им помни положението на седалките или не могат да се появят на коктеил с нещо различно от БМВ, МБ или пр. Те просто трябва да са "еко", защото е модерно.

Оценка
-1 +12
 
Преглед на профил

g_t_jonathan_hoag

Рейтинг: 3705 Неутрално
  • 16
  • 12:51
  • 05 фев, 2012

До коментар [#11] от "10mm AUTO":

Съгласен. Хибридите са само един балон. Истината според мен са чистите електромобили. Като ще е гарга - да е рошава, като ще е екологичен автомобил - да е с нулеви емисии. Хибридите са просто играчка за екологично нечисти съвести.

And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy My brothers. Ezekiel, 25:17

Оценка
-5 +6
 
Преглед на профил

Apolon ot Tiana

Рейтинг: 3214 Неутрално
  • 17
  • 13:09
  • 05 фев, 2012

До коментар [#8] от "mitkobomb":

Volvo XC 60 Plug In Hybrid Concept Car беше показано на автомобилното изложение в Детройт през януари тази година.
Заено с Форд Фокус Електрик, WV-E - Bugster и Бора Хибрид, CODA sedan - на цена 37 500 $, и с отстъпка и приспадане на федералните данъци, поради това, че е напълно с електрическо задвижване на цена от 22 500 $ с батерии LiFePo4 с 10 годишна гаранция или 100 000 мили, , новата Тойота Приус 2012 Хибрид , Мерцедес Е300Blue Tech NYBRID -разход 4,2/100 км и Мерцедес S350Blue Tech Diesel Joins NYBRID в три разновидности, Тесла на цена около 48 000 $ без приспадането на данъците., окло 16 000$.
BMW не показаха нищо изключително.
Що се касае за технологията Hydgogen, БМВ от 2000 обикаля света с няколко модела на седмицата и тройката и с две Мини Купър. Серийното производство е много малко и колите са изключително взривоопасни, проблем който предстои да се решава, независимо, че се продават и Мазда с водородно гориво ( В Норвегия). Водородът се добива в Дубай и някъде в пустинята, като се използва слънчева енергия за производството му.

apoloniy

Оценка
-3 +7
 
Преглед на профил

lisco

Рейтинг: 590 Неутрално
  • 18
  • 13:41
  • 05 фев, 2012

най-доброто в смесените или фючър-задвижвания предстои, но трябва похвала и за БМВ-актив хиб.5, защото и то е част от усилието по Пътя .
а иначе, куфарите на сн.23 също са хибриди )

Оценка
-2 +5
 
Преглед на профил

DFGeneer

Рейтинг: 147 Неутрално
  • 19
  • 16:30
  • 05 фев, 2012

според мен бъдещето на хибридите преминава през една друга технология наречена (от БМВ) HYDROGEN.- цитат на коментар #14 от “10mm AUTO”


Да нямаш предвид великата технология на БМВ "ДВГ на течен водород"? Технология която в 7-ма серия даваше невероятните резултати от 260 к.с. от 6 литра 12 цилиндров двигател, разход 56 л/100км течен водород, 0-100 км/ч за 9.5 сек и достатъчно емисии на азотни окиси? Да не говорим че полупразен резервоар се изпразваше от само себе си за 9 дни. Да, впечатляваща технология, наистина. Няма по-големи лидери от БМВ в тая област, няма и да има.

http://www.greencarcongress.com/2006/09/bmw_announces_m.html

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

dearblue

Рейтинг: 1681 Неутрално
  • 20
  • 17:27
  • 05 фев, 2012

сега с 6,5 литра ще си карате 100 км по ски пистите по улиците на софиа и циалата страна

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

charlyb

Рейтинг: 1020 Неутрално
  • 21
  • 19:38
  • 05 фев, 2012

Върхова технология осъществена с върхово качество. С една дума - БМВ!

Протестите ще стимулират управляващите да започнат реформи – протестират нереформираните, онези които смучат от държавата!

Оценка
-5 +4
 
Преглед на профил

Цайко

Рейтинг: 932 Неутрално
  • 22
  • 20:13
  • 05 фев, 2012

Като ще е гарга - да е рошава, като ще е екологичен автомобил - да е с нулеви емисии. - цитат на коментар #16 от “g_t”

Чак пък с нулеви емисии.Този ток да не го правят от някаква божествена пръдня.

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

niki_rst

Рейтинг: 245 Неутрално
  • 23
  • 20:32
  • 05 фев, 2012

6.7/100км - 1078.00 лв годишен данък

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

dearblue

Рейтинг: 1681 Неутрално
  • 24
  • 20:44
  • 05 фев, 2012

вместо кучешки вприагове качвате се на бмв 4х4 и ниакои кара и тегли ски сноу борд или шеина

Оценка
-2 +1
 
Преглед на профил

valkiry

Рейтинг: 922 Неутрално
  • 25
  • 21:55
  • 05 фев, 2012

ЕДНО ИСТИНСКО БМВ - НЕ БИВА ДА Е ХИБРИД !!!!

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

dearblue

Рейтинг: 1681 Неутрално
  • 26
  • 22:22
  • 05 фев, 2012

бмв правиат хибриди за да има работа за електротехниците в кризата бош сименс и за автомобилните компютри
да не мислиш че не могат да направиат механични атомобили
икономиката е сьвкупност от много знаниа вьв физиката и химиата и математиката

Оценка
-2 +1
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 5172 Неутрално
  • 27
  • 23:08
  • 05 фев, 2012

Повече въздух, повече калорично гориво, примерно Jet-1, една турбинка която да зарежда батерии и 4 електромотора на всяко колело. Колко сложно може да бъде, дори и за БМВ?

No one is taller than the last man standing.

Оценка
+2
 
Преглед на профил

dearblue

Рейтинг: 1681 Неутрално
  • 28
  • 04:55
  • 06 фев, 2012

До коментар [#27] от "Десен":

ФердинантПорше 1902

Оценка
-2
 
Преглед на профил

g_t_jonathan_hoag

Рейтинг: 3705 Неутрално
  • 29
  • 11:12
  • 06 фев, 2012

До коментар [#22] от "Цайко":

Е това е големия въпрос по принцип. Феновете на електрическите автомобили изтъкват като аргумент, че замърсяването от ТЕЦ-овете е контролирано и по-лесно за елиминиране. С това съм съгласен. Освен това електричество се произвежда и от ВЕЦ и ветрогенратори, които имат наистина 0-емисии. Докато хибридната технология само намалява емисиите, отделяни от самия автомобил, без да ги елиминира. И всичко това с безумно висока цена, която в България не можеш да я избиеш с по-ниски данъци, защото няма преференции. Затова смятам, че хибридите са само един рекламен балон.

And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy My brothers. Ezekiel, 25:17

Оценка
+4
 
Преглед на профил

snafuracer

Рейтинг: 941 Неутрално
  • 30
  • 11:13
  • 06 фев, 2012

но 125 хиляди лева са твърде много.- цитат на коментар #4 от “normandy”

Не просто много, а прекалено много.
За тези пари ще си построя и обзаведа двуетажна къща, и ще си взема някой доста по-скромен автомобил (4х4, отивам навсякъде, всеки сезон) и няма да мисля за смяна на батериите през 3-4 години, както и няма да плащам данък от 1000 лв на година, който общината с нищо не са заслужили.
Както знаете, в България все още има прецедент, че данъка на новите коли е по-голям от този на по-старите ...
Не виждам за какво да ги давам тези грешни пари.

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3566 Неутрално
  • 31
  • 11:49
  • 06 фев, 2012

До коментар [#19] от "DFGeneer": Донякъде си прав. Но технически тези дефекти на HYDROGEN са отстраними. По-голямата боза е самия водород - кога ще стане достъпен и конкурентен на бензина по цена.
Но тези модели не се правят за да се продават масово. Правят се с цел изпробване и усъвършенстване на технологии. Добре е, че БМВ го правят Добре е, че не всички си казват: това е безмислица.

Оценка
+1
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3566 Неутрално
  • 32
  • 11:53
  • 06 фев, 2012

До коментар [#29] от "g_t":
В Германия хибридите си имат търсене. Нещо като мода са сред сравнително заможните хора. По-странното е че чисто електрическите коли нямат търсене. Изглежда за германеца са най-важни динамичните характеристики на автомобила, а в това отношение хибридите са добри.

Оценка
+1
 
Преглед на профил

g_t_jonathan_hoag

Рейтинг: 3705 Неутрално
  • 33
  • 12:52
  • 06 фев, 2012

До коментар [#32] от "Дамян":

Не само мода, но и по-ниски данъци. Колкото до динамиката, елдвигателя е с по-висок КПД от ДВГ и има потенциал да е достатъчно динамичен. Целият проблем е в проклетите батерии - тежат много и се изхабяват бързо. Ако това се разреши, елдвигателят има светло бъдеще.

And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy My brothers. Ezekiel, 25:17

Оценка
+1
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.