Мотоциклетите MV Agusta стъпиха на българския пазар

MV Agusta F4 RR е най-мощният супербайк в света със своя четирицилиндров 998-кубиков двигател с 198 к.с. и 114 Nm въртящ момент. Максималната скорост на мотора е 297.6 км/ч при сухо тегло от 185 кг. Окачването е на Ohlins, а тръбната рама е от стомана

© www.mvagusta.bg

MV Agusta F4 RR е най-мощният супербайк в света със своя четирицилиндров 998-кубиков двигател с 198 к.с. и 114 Nm въртящ момент. Максималната скорост на мотора е 297.6 км/ч при сухо тегло от 185 кг. Окачването е на Ohlins, а тръбната рама е от стомана



Легендарните италиански мотоциклети MV Agusta вече имат своето представителство в България. В понеделник беше открит първият шоурум на марката в страната, а неин вносител е компанията "Сенакс". Представителите на италианците, които произвеждат едни от най-технологичните мотори в света, ще предлагат четири от моделите на марката в представителството си в столичния квартал "Дружба 2".


Това са функционалният Brutale 920, новият трицилиндров F3 675, F4 R и най-мощният супербайк в света F4 RR със 198 к.с. Цените на машините започват от 11 990 евро за Brutale 920 и F3 675 и достигат 23 200 евро за F4 RR (според официалния сайт на марката). През май към предлаганите модели ще се присъедини и новият Brutale 675.


MV Agusta F4 R е по-малкия представител на класа със 192 к.с. и 112 Nm. При него минималните технически промени не са се отразили на максималната скорост от 297.6 км/ч

© www.mvagusta.bg

MV Agusta F4 R е по-малкия представител на класа със 192 к.с. и 112 Nm. При него минималните технически промени не са се отразили на максималната скорост от 297.6 км/ч


Част от славното спортно минало на компанията са били най-успешният мотоциклетен пилот в историята Джакомо Агостини и единственият световен шампион на две и четири колела Джон Съртийс. Италианците могат да се похвалят с 38 световни пилотски титли и 37 конструкторски.




Собственикът на "Сенакс" Николай Стоянов не се притеснява от дебюта на марката по време на криза. "Ние сме смели. Ако не бяхме, то времето за представянето на MV Agusta в България никога нямаше да е подходящо", обясни той.


"Имаме план за развитието на марката в нашите условия. Мотоциклетите на MV Agusta са от много висок клас и съм убеден, че имат своите фенове в България", допълни Стоянов.


MV Agusta F3 675 разчита на трицилиндров агрегат с обем 675 куб. см. Мощността на машината е 126 к.с. при 14 400 об./мин. и осигурява тяга от 71 Nm. Теглото на мотора е 173 кг, а максималната скорост достига 260 км/ч. Отличителна черна на F3 675 са трите изпускателни тръби от дясната страна

© www.mvagusta.bg

MV Agusta F3 675 разчита на трицилиндров агрегат с обем 675 куб. см. Мощността на машината е 126 к.с. при 14 400 об./мин. и осигурява тяга от 71 Nm. Теглото на мотора е 173 кг, а максималната скорост достига 260 км/ч. Отличителна черна на F3 675 са трите изпускателни тръби от дясната страна


За дебюта на марката от Италия пристигна и представителят на компанията Рафаеле Джуста. "В момента имаме три пъти повече поръчки спрямо капацитета за производство на фабриката ни. Нашите клиенти са отдадени и са готови да изчакат около година, за да получат своя нов мотор. Със "Сенакс" имаме сключен договор за определен брой машини, като имаме готовност и за предоставяне на допълнителна квота", каза той.


В момента MV Agusta подготвя разширяването на своя завод като част от стратегията за увеличаване на продажбите си. "Целта ни е с всяка следваща година да удвояваме досегашните си резултати. България е част от тази стратегия. Вече навлизаме сериозно в Източна Европа и ще разчитаме и на този пазар", обясни Джуста.


В момента спортното подразделение на MV Agusta е съсредоточено единствено върху Италианския Супербайк шампионат. "В момента MotoGP и Световният Супербайк шампионат са прекалено скъпи за участие. Основната ни насоченост в момента е разширяването на завода и популяризирането на марката на нови пазари, като ни предстои дебют в страни като Канада и Австралия", допълни Джуста.


MV Agusta Brutale 920 е най-функционалният представител в гамата на италианската марка, подходящ както за града, така и за пистата. Моторът се задвижва от четирицилиндров 921-кубиков двигател, който генерира 129 к.с. и 95 Nm. Максималната скорост е 265 км/ч, а теглото е 183 кг

© www.mvagusta.bg

MV Agusta Brutale 920 е най-функционалният представител в гамата на италианската марка, подходящ както за града, така и за пистата. Моторът се задвижва от четирицилиндров 921-кубиков двигател, който генерира 129 к.с. и 95 Nm. Максималната скорост е 265 км/ч, а теглото е 183 кг

Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на alter_ego
    alter_ego
    Рейтинг: 551 Весело
  2. 2 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1274 Любопитно
  3. 3 Профил на alter_ego
    alter_ego
    Рейтинг: 551 Весело

    Във всяка една италианска машина, била то мотоциклет или автомобил, има нещо което в останалите липсва. Като ги погледнеш и окото ти се изпълва с красота...

  4. 4 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3507 Неутрално

    200 к.с. мотор, който развива 300 км./ч.?

    Трябва да въведат задължителна застраховка "пешеходец"...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  5. 5 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3505 Неутрално

    Преди години представителството на МВ Агуста за БЪлгария се държеше от Дару Кар (вносителя на БМВ по това време). Така че, Дневник, информацията ви не е точна.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  6. 6 Профил на петър палчев
    петър палчев
    Рейтинг: 561 Неутрално

    С такъв мотор все едно ,че се намираш в РАЯ.

  7. 7 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    И с това редакцията изпълнява отдавна критикуваната си практика че не пише нищо за моторетки.
    Дебюта е супер, модела сигурно е страхотен.
    Имам опит само с Ф4 1000С на един познат грък който ми го даде за едно кръгче на серес след работа и от него впечатленията ми са че много лесно, но и плавно вдига предницата, като Р4 но по-благо някак си. Скоростите влизаха мазно и без характерното за японците отчетливо чаткане което за мен беше малко объркващо.
    Като всеко мотор над 600сс изстрелва се без никакво колебание. Честно казано страх ме беше да го карам, леко нервен ми се стори особено в най-често използваната среда - между 3 и 8х.об/м. Другия му минус беше че имаше един тласък при отпускане на съединителя, който липсва при хонда, ямаха и кавазаки заради преоразмеряването на тампоните им. Не знаех че е така, но човека който ми го даде каза че повече италиански модели са така и че той е карал и Каджива и било същото. Не ми се стори много така понеже съм се качвал на същата писта на Априлия Дорсодуро 1200 и си тръгваше бая меко и благо. Дано са премахнали тия дребни и незначителни кусури, и най-вече дано смъкнат цените малко.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  8. 8 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    [quote#2:"Beyond"]И това не е за изхвърляне, само 1200 cc:[/quote]
    Да, направили са го за конкуренция на групата с BMW R1200GS, Triumph Tiger Explorer 1200, Ducati Multistrada 1200 и Kawasaki Versys 1000.
    Лично на мен тоя клас не ми харесва. Нито е пистарка като за тая кубатура и скорости, нито с тоя тежък двигател, заради кубатурата е достатъчно надежден и лек за да се ползва и в класа на ендуро. Това е собствен клас вече - шосейни европейски моторетки за магистрали. Макар че то по магистрали с мотор си е малко дискомфортно, заради малкото багаж който можеше да вземеш със себе си.
    Всъщност за всеки влак си има пътници, така че и този няма да остане без търсене на пазара.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  9. 9 Профил на monarchist
    monarchist
    Рейтинг: 598 Неутрално

    MV Agusta: love @ 1st sight!

    До коментар [#8] от "Десен":

    Тоя клас се води "адвенчър" т.е. мотор за дълги преходи. При него се залага повече на надежността, удобството и ергономията от колкото на скоростта и дизайна. Проектиран е да можеш да караш еднакво добре, както по магистрали, така и по лошо поддържани и каменисти пътища и дори леки офроуд пътеки. Примерно ако разгледаш повечето околосветски пътешествия са правени именно с такъв клас мотори.

    "Всеки ден се радвай на слънцето и на това, че си жив" --- Стоян Венев
  10. 10 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3505 Неутрално

    До коментар [#7] от "Десен":

    Карал съм Ф4 по времето, по което беше "само" 180 к.с (2006 г.). Беше невероятно. А звукът от 4-те гърнета, подаващи се под задната седалка беше като на концертен орган. Дару Кар го продаваха за 42 х.лв. Ръчката на газта се навиваше доста трудно, предполагам нарочно. Пробвах и Брутале. То беше по-"юзър-френдли", но си беше наистина брутално. Прекрасен нейкид байк. Впрочем, като дизайн много не се различаваха от сегашните модели.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  11. 11 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 637 Неутрално

    да сложат малко вьздушни вьзглавници които да се отвариат в случаи на нужда при движение с високи скорости
    на оцелелите честито

  12. 12 Профил на ܔܢܜܔ
    ܔܢܜܔ
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Има едно нещо което не ми харесва на тия мотори - това че двигателя "виси" закачен за гръбнака, а няма една твърда рамка около целия двигател.

  13. 13 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Това са си произведения на изкуството. Признавам си без свян, че завиждам на всеки, имал шанса да кара подобна машина.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах