"Додж Рам" добави нови технологии, за да стане икономичен

"Додж Рам" добави нови технологии, за да стане икономичен

© Крайслер груп



Обновеният "Додж Рам" ще е снабден с всички най-нови системи за пестене на гориво, това стана ясно при представянето на модела на приключилото в неделя изложение в Ню Йорк.



Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    И такива возила са необходими,на каубоите

  2. 2 Профил на Боно Нончев
    Боно Нончев
    Рейтинг: 642 Весело

    Перфектна е да си нося прасето до кланицата...

  3. 3 Профил на snafuracer
    snafuracer
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Ем, похвално, класически мерки, а защо не и дизел най-накрая?
    Колкото и да е икономичен един шест цилиндров двигател с обем 3.6, все пак един три литров дизел с пак толкова цилиндри ще е значително по-икономичен.
    Да, знам за САЩ и тяхната инфраструктура. Но все пак наложеният от Обама и неговата администрация стандарт КАФЕ (corporate average fuel economy) с техните 11 литра на 100 за подобни машини е малко труден.

  4. 4 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 875 Неутрално

    От 2 години Додж Рам вече не съществува, а Рам тръкс и е отделна марка под шапката на Крайслер.

  5. 5 Профил на Спиро
    Спиро
    Рейтинг: 11 Весело

    За средновековната теснотия в европейските селища това возило стои като от друга планета!
    А за бетонните свинарници в България няма нужда и да се споменава

  6. 6 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2770 Неутрално

    Да му бяха сложили и платна.

  7. 7 Профил на Цезар
    Цезар
    Рейтинг: 586 Весело

    КРАСИВА Е ... но нямам коне и добитък

  8. 8 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4541 Неутрално

    До коментар [#4] от "normandy":

    Това го обяснявам отчаяно на Дневник вече десетина пъти, но те упорито не възприемат, а четящите ми слагат минуси.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  9. 9 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1191 Весело

    Гхххх, голяма гад!
    ВАжи

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  10. 10 Профил на 10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    Рейтинг: 500 Неутрално

    после що имало войни...

  11. 11 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1168 Любопитно
  12. 12 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 677 Весело

    Абе не желая да влизам в полемика какъв е смисълът от подобни возила в тези времена,но си признайте честно,кой не би искал да седне зад волана и да яхне тези 305 кончета и да усети тази чудовищна мощ?!

    rock n' roll is king!
  13. 13 Профил на 10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    Рейтинг: 500 Весело

    До коментар [#12] от "TAC":

    страшно "чудовищна" мощ са тия 305 коня на 2.5 тона

  14. 14 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#13] от "10mm AUTO":

    Мощта не се измерва само и единствено със секунди от 0 до 100...

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  15. 15 Профил на Главичка на малкото на овцата
    Главичка на малкото на овцата
    Рейтинг: 910 Неутрално


    Каква е цената ?

    Плащам в китайски юани...

    Иво Инджев - вербуван на 8.07.83г. от ст.л-т Иван Димовски. Регистриран на 12.11.83г.
  16. 16 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1191 Любопитно

    До коментар [#12] от "TAC":

    100%

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  17. 17 Профил на hinin37
    hinin37
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Ако ми го подарят и получа 10 000 лв бонус, бих го взел...

  18. 18 Профил на 10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    Рейтинг: 500 Неутрално

    До коментар [#14] от "Пловдивски":

    Съгласен съм,но "ав`ридж джо" общо взето не го използва за нещо по различно освен да се вози.

  19. 19 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    РАботното конче на американската икономика все още е гладно.
    Не че нещо, ама в САЩ едно такова кара по 300,000 мили без проблем и основен ремонт, а в ЕС си вземеш един спринтер в топ-версията за да носи същия товар и се кльофне след 250,000 км.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  20. 20 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 2198 Неутрално

    До коментар [#17] от "hinin37":

    Какво ще го правиш, толкова дезориентиран, това е камион за работа и дълги магистрални преходи.

    Унас и двете са кът.

  21. 21 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1441 Неутрално


    До коментар [#20] от "convince":Най-напоред бе бозаджия,после млад слуга/оланин и накрая чорбаджия,тежък базергянин

  22. 22 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 2198 Неутрално

    До коментар [#21] от "xalikarans":

    То като да си портиер, после кмет и накрая заврян зет ли или?

  23. 23 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 2198 Неутрално

    Аз тая машина я искам само да си я припалвам сутрин преди да ида на работа с трамвая, после я затварям в гаража до утре сутрин, за да и чуя гласа у 6 сутринта само за 5 минути.

    После цял ден нека шефа ме прай квото иска...

  24. 24 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 3319 Весело

    Който не е сядал зад 8-те цилиндъра и не е чувал Онзи глух тътен, разбира се, ще пита ква е тая кола, ама колко харчи, ми за кво ми е и тъй нататък.

  25. 25 Профил на martin187ism
    martin187ism
    Рейтинг: 413 Неутрално

    10 кила са спестили от предния капак, е колко тежи предишния, 100 ли?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах