"Лада 2105" излезе в пенсия след 30 години

В Западна Европа моделът се продаваше и като Lada Riva



АвтоВАЗ спря производството на "Лада 2105" след 30 години на пазара, съобщи сайтът MoscowNews. Всъщност колата е базирана на първото "Жигули" (или ВАЗ 2101), така че може да се каже, че се продава от 42 години.


Почти същият автомобил, но с малко по-луксозна визия се продаваше и като "Лада 2107". Моделът имаше и комби версия с означението 2104.


MoscowNews отбелязва, че дори в Русия купувачите вече предпочитат малко по-съвременни модели като "Калина". В края на миналата година "АвтоВАЗ" започва производството на разработената съвместно с "Рено" "Лада Гранта", която е официалният наследник на 2105.


"Гранта" ще се предлага с бензинови мотори с мощности между 80 и 98 конски сили и серийно ще разполага с две въздушни възглавници. Лукс изпълнението ще се оборудва с подгряване на предните седалки, електрически стъкла, климатик CD плеър и други екстри, доскоро нетипични за гамата на руския производител.

Ключови думи към статията:

Коментари (88)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3716 Весело

    авто легенда !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Мазутная Коптилка
    Мазутная Коптилка
    Рейтинг: 1417 Весело

    Тука ще е

    Fidel Castro’s legacy is one of firing squads, theft, unimaginable suffering, poverty and the denial - D.Trump
  3. 3 Профил на Милен
    Милен
    Рейтинг: 1463 Весело

    пуснах сълзица

    "Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."
  4. 4 Профил на bilbotorbins
    bilbotorbins
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Казват, че това е съвършенният автомобил. 30 години и нищо за подобряване.

  5. 5 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5238 Неутрално

    ЛАДА излязла в пенсия.
    Щастливка.
    Дедо ни МОСКВИЧ не дочака и пенсия,а взе че гушна букета,демек фалира.
    Така е при свободния пазар.
    Когато хората имат свободата да избират между СЪВЕТСКИТЕ АВТО-СЪКРОВИЩА и останалите автомобили.
    Така ще е и с Руското атомостроене.
    Без натиск,рекет,корупция и изнудване,не виждам на кого ще пробутват остарелите си и демодирани "технологии".

  6. 6 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3121 Весело

    Ура, пенсионираха баба Лада!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на bati vi
    bati vi
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    Мечтаната кола на няколко поколения българи.

    Меня постоянно преследуют умные мысли! .. Но я быстрее ....
  9. 9 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1379 Неутрално

    Следващите 30 години с какво ще ни "изненадат"?

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  10. 10 Профил на Съни
    Съни
    Рейтинг: 557 Неутрално

    А какво стана с трабантите и варбурга, по едно време щяха да ги забраняват, а всяка сутрин покрай мен профучават едно-две тръбита

  11. 11 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1379 Неутрално

    [quote#10:"Ивалина"]А какво стана с трабантите[/quote]
    Тръби е велик автомобил!

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 515 Весело

    Просто не е истина, аз си мислех че отдавна са прекратили производството, но както се казва трудно можеш да разбереш необятната руска душа. За сметка на това продължават да бълват бронираните аналози серии "Т-" до пълна победа!

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  14. 14 Профил на hard
    hard
    Рейтинг: 385 Неутрално

    Направо ме разбиха.Колко години са произвеждали този сандък.

  15. 15 Профил на Горгона Медуза
    Горгона Медуза
    Рейтинг: 571 Неутрално
  16. 16 Профил на brancaleone
    brancaleone
    Рейтинг: 8 Весело

    Забравили сте да споменете, че произлиза от Фиат 124: http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_124
    Летоброенето би трябвало да започва от 1966 насам.

  17. 17 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1416 Весело

    Чугун на колела.

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  18. 18 Профил на gibi
    gibi
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Е крайно време е да започнат да я сглобяват в Ловеч!

  19. 19 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 1009 Весело

    Да вземат да си купят един лиценз та да имат какво да произвеждат следващите 30 години.....защо не Голф 2 за радост на перничани

  20. 20 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5238 Весело

    Според каталога на Форумните Руснаци,точно тази Лада трябва да е ни повече,ни по-малко от ПОКОЛЕНИЕ ТРИ ПЛЮС.
    Зер,реакторите за Белене,нали и те тия дни ще чукнат тридесетака....

  21. 21 Профил на Вели
    Вели
    Рейтинг: 1038 Неутрално

    И преди и след тридесетака , мамата си трака....

  22. 22 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 3699 Неутрално

    Някои пенсионираха "Лада" въобще, а както се оказва, тя ще продължи да се произвежда, с модификация на "Рено". Руснаците умеят в този случай да се адаптират.


    До коментар [#10] от "Ивалина":

    За старите модификации на трабантите не знам дали ще ги забраняват, ала и там има иновации - през 2007 г. фирма "Херпа" (производител на миниатюрни автомобили в Бавария) закупува правата върху името и планират първите нови бройки с електрически двигател през тази година за 20 хил. евро всяка.

    Цензурата не е страшна. Страшна е автоцензурата и манипулацията.
  23. 23 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 578 Неутрално

    Това означава, че някои руснаци през 2012г. са избрали да си купят това автомобилно недоразумение, което е било актуално през 1962г. Това е половин век. Тогава с колко века руснаците изостават от останалия свят! Това едва ли може да бъде определено.

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  24. 24 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 1245 Неутрално

    До коментар [#8] от "bati vi":

    Мечтана ... поради пълна липса на други възможности, чакана по 10-15 години по списъци, купувана в КОРЕКОМ от "щастливците", работили по Коми, "братските" пустини, партийните секретари и т.н. ...
    През това време "угнетения" пролетариат в империализма не мечтаеше за ЛАДА, караше, каквото има по магазините ...

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  25. 25 Профил на Gouverneur général
    Gouverneur général
    Рейтинг: 1071 Любопитно

    До коментар [#9] от "el_chuncho":
    42 години !
    През 1970, Фиат спонсорира прострояването на АвтоВАЗ завода в СССР. В завода се произвежда адаптирана версия на 124 известна като Жигули ВАЗ 2101 .
    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B8%D0%B0%D1%82_124

    1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ
  26. 26 Профил на Dreadlord
    Dreadlord
    Рейтинг: 755 Разстроено

    ВЕЛИКА! Всъщност 2103 е върховното им постижение, а нея не я произвеждат от по-отдавна. http://demotivation.me/images/20100114/f5qz24pbr4vj.jpg

    Who is General Failure and why is he reading my disk?
  27. 27 Профил на кинти
    кинти
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    До коментар [#24] от "deepdp":

    Само мечтаеше, понеже по магазина нямаше нищо.

    http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8
  28. 28 Профил на MissingPerson
    MissingPerson
    Рейтинг: 625 Неутрално

    Дневник, защо не напишете направо "сиди плеър" и да приключваме!

    Caveat lector! "Тоя победен човек да ми вземе кафеварката..."
  29. 29 Профил на Федоp Венедиктович Езеpский
    Федоp Венедиктович Езеpский
    Рейтинг: 1144 Любопитно

    До коментар [#27] от "кинти":

    Нямаше ли? Шкода и Варбург имаше, ама софийското гъзарлък искаше Лада, че била тежкарска

    Върнете стария дизайн! Новият е реформиран като Реформаторския блок!
  30. 30 Профил на VaKY
    VaKY
    Рейтинг: 675 Неутрално

    На този чугун се учех, заради него станах внимателен шофьор.
    Още имам мускулите от навиване на волана, преди 10 години, сбогом Ладо!

    Pro bono publicum with a bit more gusto
  31. 31 Профил на Мазутная Коптилка
    Мазутная Коптилка
    Рейтинг: 1417 Весело

    "Кракомобил"

    Fidel Castro’s legacy is one of firing squads, theft, unimaginable suffering, poverty and the denial - D.Trump
  32. 32 Профил на Мазутная Коптилка
    Мазутная Коптилка
    Рейтинг: 1417 Весело

    Имам един въпрос - защо всички , които се захласват по всичко руски карат мерцедеси на по 20 години ,а не нови лади ? цената им е горе-долу една и съща ?

    Fidel Castro’s legacy is one of firing squads, theft, unimaginable suffering, poverty and the denial - D.Trump
  33. 33 Профил на valve_stem
    valve_stem
    Рейтинг: 1438 Весело

    [quote#0:"Статията"]но с малко по-луксозна визия се продаваше и като "Лада 2107"[/quote]

    Никой да не мърда - по-луксозна визия ... и кое е луксозното на единия спрямо другия варел?

    Жената е покана за щастие
  34. 34 Профил на Чеша си езика
    Чеша си езика
    Рейтинг: 853 Весело

    През соца аз имах друг култов автомобил - Трабант. И винаги съм се чудел защо се продаваше на цената на москвича - около 6000 лв. В москвича поне имаше желязо.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
  35. 35 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    Почти същият автомобил, но с малко по-луксозна визия се продаваше и като "Лада 2107".

    що пишете глупости едната беше с двигател 1300 , другата с 1500

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  36. 36 Профил на hinin37
    hinin37
    Рейтинг: 515 Неутрално

    По време на соца обикалях западните посолства,за да видя нещо "по така".Всяка седмица на американското сменяха витрината и смазвах окото...И слушах Св.Европа на 11 метра обхват - чуваше се като София...Спомени...

  37. 37 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1250 Весело

    До коментар [#34] от "Чеша си езика":

    Ами защо не си купи Москвич тогава?

    Ладата беше отличен автомобил за времето си.

    Лицемеркел акбар!
  38. 38 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1546 Весело

    До коментар [#33] от "Bgpainter":

    Много неща.
    По-мощен двигател, по-готина хромирана решетка, различни седалки и доста други детайли... Като-цяло беше "горния клас"

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  39. 39 Профил на valve_stem
    valve_stem
    Рейтинг: 1438 Весело

    До коментар [#38] от "Г.":

    Честно да ти кажа съм се качвала във всякакви коли, но такъв кош като това е прекалено да се нарече - По-луксозна версия.

    И действително си мислех, че са спрели да ги произвеждат отдавна, а те и сега ги произвеждали... тези съоражения

    Жената е покана за щастие
  40. 40 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#29:"Федор Венедиктович Езерский"]Шкода и Варбург имаше[/quote]
    Имаше таратанци, лъжльо! За всичко се чакаше. За москвич - около 4-5 год, за Лада - 6-7, за Шкода - поне 7, за Вартбург - 5-6, но хората не го купуваха защото на празен ход през балкана блокираше двигателя на спускане.
    Ладата имаше пък друг дефект:
    http://static.fjcdn.com/gifs/Russian_94fe12_547616.gif

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  41. 41 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    [quote#40:"Десен"]за Лада - 6-7,[/quote]

    тук ще те репликирам , лада под 10 години нямаше начин просто. другото е вярно да

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  42. 42 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1250 Неутрално

    [quote#39:"Bgpainter"]естно да ти кажа съм се качвала във всякакви коли, но такъв кош като това е прекалено да се нарече - По-луксозна версия. [/quote]

    А бе прави са хората, по-луксозна беше от 5-ицата. Направо си беше социалистическия мерцедес. Може и да е нямала АБС и възглавници, но возеше доста меко.

    Лицемеркел акбар!
  43. 43 Профил на valve_stem
    valve_stem
    Рейтинг: 1438 Весело

    До коментар [#42] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Е добре де, тази количка се произвежда в този и вариант до сега - това си е направо идейна отживелица, която е бая по-дърта от мен. Купи си я сега... или?

    Жената е покана за щастие
  44. 44 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1507 Любопитно

    [quote#38:"Г."]По-мощен двигател, по-готина хромирана решетка, различни седалки и доста други детайли... Като-цяло беше "горния клас"[/quote]
    Не съм сигурен дали до няма6е 5 (пет!!)-стенеппна скоростна кутия, както и серво на спирачките.
    Като цяло почти недостижим "лукс" за карачите на 2103/2104, което си бе масовия сегмент.
    Вероятно може да кажем че бе и "предимство" това че ако не6то се развали (а то бе често) всеки байчо по БГ бе в състояние да помогне с технически умения и/или резервна част.

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  45. 45 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 1023 Неутрално

    В годините на социализма имаше такъв парадокс - колите втора ръка струваха повече, отколкото новите. Нова Лада струваше около 6 хиляди (социалистически) лева, но не можеше да я купиш свободно. Имаше ред и трябваше да чакаш дъ;ги години. На пазара за леки коли по обяви или дори на Солни пазар, една примерно 5 годишна Лада вървеше над 7 хилядарки, а Лада седмиците стигаха до 10 хиляди. Да не говорим за разни вехти Фиати, Опели и т.н. В СССР Ладата като нова струваше 4 хиляди рубли, а на пазарите в Москва и Ленинград 5 - 6 годишни коли струваха двойно.

  46. 46 Профил на paliiyy
    paliiyy
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Аз лично карам такъв автомобил и с ръка на сърцето мога да кажа, че естрахотен, въпреки някои недостатъци, но все пак е кола произведена по много стара технолигия.

  47. 47 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1250 Неутрално

    До коментар [#43] от "Bgpainter":

    Ами маце, аз не съм на 20 години като теб.
    Ако се продава на половин цена, що да си я купуват хората?

    Лицемеркел акбар!
  48. 48 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1250 Неутрално

    [quote#47:"Bulgarische Motoren Werke"]Ако се продава на половин цена, що да си я купуват хората? [/quote]

    Исках да кажа "що да НЕ си я купуват хората"

    Лицемеркел акбар!
  49. 49 Профил на Чеша си езика
    Чеша си езика
    Рейтинг: 853 Неутрално

    До коментар [#37] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Веднага отговарям. За москич се чакаше много, а да не говорим за лада. Освен ако не си активен борец. За тях нямаше ред. А, трабанта го взех нов от търг с лек дефект и си го оправих.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
  50. 50 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1546 Любопитно

    До коментар [#39] от "Bgpainter":
    [quote#39:"Bgpainter"]Честно да ти кажа съм се качвала във всякакви коли, но такъв кош като това е прекалено да се нарече - По-луксозна версия. [/quote]
    До коментар [#44] от "B52":
    [quote#44:"B52"]Не съм сигурен дали до няма6е 5 (пет!!)-стенеппна скоростна кутия, както и серво на спирачките. [/quote]
    Баща ми след работа в чужбина успя да се сдобие със 7ца (която за съжаление бързо-бързо продаде, защото се търсеха много именно заради чакането иначе) и трябва да ти кажа, че за 1987ма 7-цата беше почти на нивото на западните среден клас коли.
    Бяхме на екскурзия в Гърция малко след това и хората я оглеждаха, а на магистралата беше абсолютно равностойна на западните марки.
    Скъпа и хубава кола беше, бях дете и се чувствах все едно сега баща ми да купи, например, Опел Инсигниа, де да знам, нещо такова... Горд
    Имаше 5 степенна да, уникум за соц-автомобил.
    Така че, Пейтър, не си права, сега е нормално вече да са кошници ако въобще са запазени бройки, все пак биха били на по 25-30 години...

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  51. 51 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1250 Неутрално

    До коментар [#49] от "Чеша си езика":

    Като знаеш отговора, що тогава питаш?

    Лицемеркел акбар!
  52. 52 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1507 Любопитно

    Случка... Нейде околи 2000г, в сърцето на прогнилата капиталистическа Европа. Събота сутрин, събуден несъбуден в леглото, дочувам неповторимия звук на отваряне и затваряно на брава и врата на Лада. След 3 сек седя напълно ококорен на прозореца,чудя се дали сънувам или е истина... Оказа се че съсед руснак има гости, които с едно Жигули (2101) бяха се добрали (няма да казвам колко "профил" има6е по гумите им) до една друга система.
    Ей Богу, трудно е да се обясни на някой Западняк какво е това да се чака >6г в Мототехника, с предварително даден депозит от няколко заплати и предварително избран модел кола, като в крайна сметка няма избор нито цвят, нито... Времената бяха...

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  53. 53 Профил на Чеша си езика
    Чеша си езика
    Рейтинг: 853 Неутрално

    До коментар [#51] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Не питам. Чеша си езика.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
  54. 54 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 1104 Любопитно

    И що така? Трябваше да навърши поне 63.....

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  55. 55 Профил на valve_stem
    valve_stem
    Рейтинг: 1438 Весело

    До коментар [#47] от "Bulgarische Motoren Werke":

    То и аз не съм на 20, ама все да имам някой бегъл спомен от кога се разхождат Лади-те в тоя им вид наоколо.
    Определено не мога да се сетя някой друг автопроизводител да произвежда все още автомобил с концепция от 80-те и в него съвсем нищо да не се е променило. Ползват компоненти от стари версии, но поне тенекията сменят, слагат някоя друга екстра като подгряване на огледалата... ама чак 1 към 1 и никакво осъвременяване е прекалено.

    Жената е покана за щастие
  56. 56 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1379 Неутрално

    До коментар [#25] от "Gouverneur général":
    Знам,вуйчо ми имаше една такава ,произведена през 1971година.на половината от частите,дори болтове пишеше Фиат Торино.Като цяло беше с отлично качество.
    На по късната продукция сам знаеш какво беше качеството.

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  57. 57 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1379 Неутрално

    До коментар [#34] от "Чеша си езика":
    Щото картона си беше автомобил,пак на Москвича абревиатурата на завода АЗЛК се превеждаше така: Ах Защо Ли те Купих.

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  58. 58 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1379 Неутрално

    [quote#37:"Bulgarische Motoren Werke"]Ладата беше отличен автомобил за времето си.[/quote]
    До 75-80 долу горе .

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  59. 59 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1379 Неутрално

    [quote#42:"Bulgarische Motoren Werke"]Може и да е нямала АБС и възглавници, но возеше доста меко.[/quote]
    В сравнение с мая Тръбю,да.

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  60. 60 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1379 Неутрално

    [quote#45:"Каишков"] колите втора ръка струваха повече, [/quote]
    Ами дефицит.
    Някои хора го бяха превърнали в доходен бизнес.

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  61. 61 Профил на onufrij
    onufrij
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Що за довод може да бъде: "за времето си беше хубава кола"?

    Беше, ама за времето си. Комичното е, че я правят и през 2012!!!
    Сега как ти се струва да си купиш савецки "цветен"телевизор от началото на 80-те, с неговите габарити и 60 кг тегло или транзистор ВЕФ? Тях не ги ли правят още?

    Що да не е била чат-пата свястна, щом е италиански модел? Свястна, ама довреме.

  62. 62 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#41] от "stg":

    A ти що не си траеш а? Седи гледай му сеира на русофилчето как се оплита в лъжите си и не му пускай друг път подсказки.
    Разбира се че се чакаше над 10 години. За мускал алеко се чакаше по - малко, това 1987-88 може би 10-11 г. Най-малко се чакаше за трабант като че ли.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  63. 63 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    [quote#62:"Десен"]A ти що не си траеш а? Седи гледай му сеира на русофилчето как се оплита в лъжите си и не му пускай друг път подсказки. [/quote]

    ок обаче винаги съм се чудел дали като ги пишат тия глупости бърем си вярват или карат ей така

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  64. 64 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1379 Неутрално

    До коментар [#61] от "onufrij":
    Напълно съм съгласен с теб.
    Така се получава когато няма конкуренция и има дефицит.

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  65. 65 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1379 Неутрално

    [quote#63:"stg"]ок обаче винаги съм се чудел дали като ги пишат тия глупости бърем си вярват или карат ей така[/quote]
    Идиологическа шизофрения.

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  66. 66 Профил на W140
    W140
    Рейтинг: 515 Неутрално

    и сега кои са моделите, които се произвеждат с десетилетия?

    Аз се сещам само за Г-класата?

    http://www.panoramio.com/user/1141979
  67. 67 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1379 Неутрално

    [quote#62:"Десен"] Най-малко се чакаше за трабант като че ли.[/quote]
    За моя Тръбю чаках 14 месеца.

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  68. 68 Профил на valtel12
    valtel12
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#24:"deepdp"]През това време "угнетения" пролетариат в империализма не мечтаеше за ЛАДА, караше, каквото има по магазините ... [/quote]
    ХОДЕШЕ ПЕША!!!Иди на запад и разбери угнетенитя пролетариат от капитализма ,колко е бил беден в ония години.Сега имат поне помощи...

  69. 69 Профил на trying
    trying
    Рейтинг: 172 Неутрално

    До коментар [#9] от "el_chuncho":

    Нищо

  70. 70 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    [quote#68:"valtel12"]ХОДЕШЕ ПЕША!!!Иди на запад и разбери угнетенитя пролетариат от капитализма ,колко е бил беден в ония години.Сега имат поне помощи... [/quote]

    хахахаха, представям си как си мислиш че 70-80 година на запад хората са нямали коли, а ние сме имали, това виц ли беше хехехе

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  71. 71 Профил на Гаргамел
    Гаргамел
    Рейтинг: 5453 Неутрално

    До коментар [#12] от "Красимир Кабакчиев": Кебабчиев , като казваш , че България е кочина щом живееш тук да разбираме ли , че си една голяма свиня

  72. 72 Профил на valtel12
    valtel12
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#70:"stg"]хахахаха, представям си как си мислиш че 70-80 година на запад хората са нямали коли, а ние сме имали, това виц ли беше хехехе [/quote]
    Е живял съм в Торино ,бащата на Лада-та,и знам ,че тука имахме пари и се чакаше ред. Обаче там работник в ония години само е мечтал за пари ,да има за кола.Нищо че у магазина ги е имало.

  73. 73 Профил на onufrij
    onufrij
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Нашата любима партия беше преценила, че народонаселението НИКОГА няма да има масово авомобили, затова булевардите се строяха тесни, а за паркинги място не оставяха.
    И правилно бяха преценили, защото си мислеха, че вечно ще са на власт, а като са те, няма как да има за нас автомобили!
    Можете ли да си представите огромна 16 етажна университетска болница бе паркинг? Завършена през 87!!! Ми нали дотам все трудноподвижни хора карат? Как ще караш човек с акумулатори да извърви 200-300 метра?
    Естествено и за докторите нямаше. Нерде някакво кирливо докторче със 170 ще има кола? Не му се полага на пикльото, той да не би да е работник или колхозник?

  74. 74 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1493 Неутрално

    До коментар [#19] от "elevation04":

    С тия цени на газа и петрола може направо лиценз за тройка да купят.Вован 1 къси дава наклон на .... към модернизация.

  75. 75 Профил на пасъм
    пасъм
    Рейтинг: 445 Неутрално

    Имал съм тройка и четворка. За четворката чакахме 15 години. Тройката от лотарията . С минимални грижи си остаряха. А тъста ми имаше четворка с 1600 кубиков мотор и 5-степенна скоростна кутия !?

  76. 76 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5238 Весело

    [quote#68:"valtel12"]Иди на запад и разбери угнетенитя пролетариат от капитализма ,колко е бил беден в ония години.Сега имат поне помощи... [/quote]
    Другарю,
    Емигрирай в Северна Корея.
    Не си похабявай таланта на комунистически агитатор в България.
    В Северна Корея с твоя талант,можеш и до Дежурен Философ да се издигнеш.
    В Северна Корея има това чудо-Дежурния Философ.
    Такъв има във всяка обществена сграда.
    Включително и в магазините.
    Отговаря на всички въпроси.
    Особено на такива от рода на: Защо в магазина няма това,няма онова...А при капитализма винаги всичко има...
    Другата задача на Дежурния Философ след отговор на подобен въпрос е да извика милицията да доотговори на питащите.

    Това за Дежурните Философи в Северна Корея не е шега,а е истина.
    Наистина ги има.

  77. 77 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Първите жигули бяха много добри коли за времето си. Да не забравяме че Фиат 124 и деривативите му е най-разпространената кола за всички времена.
    Когато ги прекръстиха на Лада започнаха да се променят и докато другите марки се развиваха Лада остана да тъпче на място.
    Малка е вероятността руски коли дори в Русия да конкурират чуждестранните. Почти всички по-значителни производители вече имат заводи в Русия.

  78. 78 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 789 Неутрално

    До коментар [#76] от "messia":

    Ехидността ти е напълно неуместна.
    В края на 60те и началото на 70те европейците излязоха от годините на гладуване и навлязоха в години на възход. Все пак масата нямаше пари и производителите на коли започнаха да произвеждат много евтини уж-коли. Фиат - 500, Ситроен - Ами, Мини, Фолксваген 82Е.
    Фиат 124 - жигули бе кола за средната класа. Интересното е че в България почти всеки имаше възможност да я купи но нямаше наличност.

  79. 79 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 676 Неутрално

    От соц дизайна най-ме кефеше Москвич 403. Още ме е яд че изпуснах един комшийски да спазаря.

    икономист - неграмотник с диплома
  80. 80 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 853 Неутрално

    До коментар [#77] от "dissident":

    http://www.youtube.com/watch?v=okF35x4fgfA

    Като ти чета постовете се сещам за този клип, с тази разлика, че руснака си прави майтап, а ти си сериозен.

    Относно Фиат 124, той е бил не лоша кола, но за 1966 и го спират 1974 от роизводство, а руснаците тепърва започват да я правят.

  81. 81 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 789 Неутрално

    До коментар [#80] от "normandy":

    Четеш но не разбираш. Клипа е меко казано глупав. Сравняват кола модел 1966 и то с Мазерати.
    Която и да е кола производство 1966г не може да се сравнява с Мазерати.
    Не е вярно че започват производство на жигули 1974. 1974г започват да ги изнасят на Запад и въвеждат името Лада.
    ВАЗ се основава 1966г заедно с Фиат и започва да произвежда модел Фиат 124 от 1966г.

  82. 82 Профил на f.s.m.
    f.s.m.
    Рейтинг: 571 Весело

    До коментар [#18] от "gibi":
    gibi, те в Ловеч са я сглобявали. До 71ва. Провери Pirin-Fiat.



  83. 83 Профил на Трезвен
    Трезвен
    Рейтинг: 1444 Неутрално

    Тази кола е била пенсионирана в момента в който е напуснала дизайнерското бюро.

    Благи глътки и приятни тръпки на www.trezven.wordpress.com
  84. 84 Профил на tivoli
    tivoli
    Рейтинг: 402 Весело

    [quote#22:"Читател"]Някои пенсионираха "Лада" въобще, а както се оказва, тя ще продължи да се произвежда, с модификация на "Рено". Руснаците умеят в този случай да се адаптират. [/quote]
    Нищо лошо, нека да правят нещо заедно с "Рено", но чак адаптация?!? След 30 год.?!?! Я посмали малко!

  85. 85 Профил на tivoli
    tivoli
    Рейтинг: 402 Весело

    [quote#27:"кинти"]Само мечтаеше, понеже по магазина нямаше нищо. [/quote]
    Нищо не разбираш от тези работи! На това му се викаше "планово стопанство" - питай всеки комунист, да ти каже!

  86. 86 Профил на tivoli
    tivoli
    Рейтинг: 402 Гневно

    [quote#78:"dissident"]Фиат 124 - жигули бе кола за средната класа. Интересното е че в България почти всеки имаше възможност да я купи но нямаше наличност. [/quote]
    Я посмали малко - всеки в България имаше възможност да купи кола за 6000-7000 лв.?!? При 150 лв. заплата на инжинер по това време това са 40 заплати, ако кара на фотосинтеза, разбира се...

  87. 87 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#56] от "el_chuncho":

    На всичките Лади, "сделани" в СССР, качеството им беше доста добро. Друг е въпросът, че минаха години и моделът морално остаря.

  88. 88 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 786 Весело

    В Гранта-та ще има сиди плеър, ама ни един плеър (играч ) ни би сидял в гранта-та

    Accelerates Under Demonic Influence




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах